برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

اسباب بازی سگ نگهبان کی تویز Kitoys کد 14003

دسته بندی: عروسک

100هزار تخفیف روی هر 500 تومان با کد p100
size giude + 5 تا %10 تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 9 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
2% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • قابلیت حرکت اعضا: دارد
  • قابلیت استفاده با باتری : ندارد
  • قابلیت پخش صدا: ندارد
  • رده سنی : بالای 2 سال
  • ویژگی: گروه سگ های نگهبان را با شکل خاص خودش در یک گروه نگهداری کنید، آنها به صورت تیمی کار می کنند، گروه آنها شامل چیس، مارشال، اسکای، زوما، راکی، رابل می باشد، که هرکدام یک دکمه تغییر شکل مخصوص خودش را دارد.
  • کد محصول 14003-MASAKDAG
  • جنس پلاستیک
  • ابعاد بسته‌بندی 19.5x13x6 cm
  • مناسب برای کودکان
  • برند کی تویز

اسباب بازی سگ نگهبان کی تویز Kitoys کد 14003

چه چیزی بیشتر از خرید یک اسباب بازی جذاب و هیجان‌انگیز می‌تواند فرزند یا کودکان اطراف شما را خوشحال کند؟ اما آنچه که در انتخاب اسباب‌بازی مناسب لازم است مورد توجه قرار بگیرد، کیفیت موادی است که در تولید آن به کار گرفته شده تا ضامن سلامت کودک شما باشد. اسباب بازی سگ نگهبان کی تویز Kitoys کد 14003 می‌تواند یکی از آیتم‌های مناسب برای خرید باشد. این محصول با طراحی زیبا و خاص خود کودکان را هیجان زده خواهد کرد. اسباب بازی سگ نگهبان کی تویز Kitoys کد 14003 قابلیت حرکت دارد و می‌تواند برای رده سنی بالای دو سال مناسب باشد.

کی تویز؛ شادی بخش کودکان

با پیشرفت تکنولوژی، اسباب‌بازی‌های مختلفی برای کودکان طراحی و تولید می‌شوند تا پاسخگوی نیاز آن‌ها در رده بندی سنی مختلف باشد. کی تویز یکی از برندهایی است که اسباب‌بازی‌های مختلف را از پیشرفته تا ساده برای کودکان شما فراهم می‌کند؛ تا با خیال راحت آیتم‌های مناسب برای رده بندی سنی مختلف را خریداری کنید. آنچه که سبب شده محصولات این برند در مقایسه با برندهای دیگر محبوبیت بالایی را به دست آورد، برخورداری از مواد اولیه و متریال باکیفیت است تا ضامن سلامت کودکان شما باشد. مرکز خرید آنلاین بانی مد تنوع بالایی از محصولات این برند را در اختیار شما قرار داده تا با در نظر گرفتن نیازهای فرزندان خود بهترین و مناسب‌ترین‌ها را برای آن‌ها خریداری کنید.

پیشنهاد بانی مد

خندۀ کودکان می‌تواند خستگی طول روز را از تن والدین بیرون آورد. اگر شما هم به دنبال خرید محصول مناسب برای فرزند خود هستید تا در کنار سرگرم کردن او لحظات شادی بخشی را هم فراهم کنید، پیشنهاد بانی‌ مد این است که فرصت خرید اسباب بازی سگ نگهبان کی تویز Kitoys کد 14003 را از دست ندهید. با خرید این محصول از این فروشگاه اینترنتی می‌توانید از خدمات بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آیتم خریداری شده خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد