6 اسفند 1402
/
5,499 بازدید

خرید هدیه هیجان‌انگیز برای عید و سال نو

فهرست مطالب

روزهای عید نوروز و سال نو یکی از به یاد ماندنی‌ترین خاطرات هر ایرانی در دوران کودکی و بزرگسالی محسوب می‌شود. عید و هدیه‌ها، روزهای نوروز و سال نو را خاطره‌انگیزتر می‌کنند. طبق سنت، بسیاری از بزرگ‌ترهای فامیل، پول نقد عیدی می‌دهند. با این حال هدایایی که دریافت می‌کنیم، همیشه به یاد ماندنی‌تر خواهد بود. چرا که پول خرج می‌شود و معمولا از یاد و خاطر می‌رود، اما هدیه همیشه به یاد می‌ماند.

در این صورت اگر می‌خواهید در سال نو فردی را خوشحال کنید و لحظه خاطره‌انگیزی برای او بسازید، خرید هدیه را می‌توانید جایگزین پول نقد کنید. بسیاری بر این باورند که هدیه پول نقد ساده‌تر از خرید یک هدیه‌ است. البته این تصور بی راه نیست، اما پول یا عیدی نقدی را کمتر کسی به یاد خواهد آورد، اما هدیه ارزشمندتر خواهد بود، چرا که نشانگر آن است که فرد مورد نظرتان برای شما اهمیت دارد و برای او علاوه بر هزینه، زمان صرف کرده‌اید.

۶ نکته که باید پیش از خرید هدیه به یاد داشته باشید

در صورتی که در خرید هدیه تردید دارید، توصیه می‌کنیم ادامه مقاله را مطالعه کنید. ما در ادامه ۶ نکته را به شما یادآوری می‌کنیم تا مراحل خرید هدیه ساده‌تری داشته باشید.

۱٫ کارت هدیه را فراموش کنید

کارت هدیه، همان پول نقد در یک کارت کوچک است! از این رو هیچ تفاوتی با پول نقد ندارد و هیچ ایده تازه‌ای و خلاقی پشت این هدیه وجود ندارد. با این حال اگر می‌خواهید کمی خلاقیت داشته باشید، می‌توانید کارت هدیه مخصوص یا به اصطلاح گیفت کارت یک برند یا فروشگاهی را تهیه کنید تا دیگران را از هدیه‌تان خوشحال کنید.

معمولا این نوع گیفت کارت‌ها را می‌توانید از برندها یا فروشگاه‌های لباس یا لوازم آرایشی تهیه کنید. از این رو به ازای مبلغی که کارت را می‌خرید می‌توانید به همان اندازه، محصولات مورد علاقه خود را خریداری کنید.

۲٫ به علایق و سلیقه افراد توجه کنید

یکی از مشکلاتی که ممکن است در خرید هدیه به‌وجود آید، عدم توجه به علایق و سلیقه فرد مورد نظرتان است. علاوه بر این هدیه‌ای که تهیه می‌کنید باید کاربردی و قابل استفاده باشد.

پیش از خرید هدیه کمی دقت کنید که فرد مقابل به چه چیزی نیاز دارد؟ چه چیزی دوست دارد؟ رنگ مورد علاقه‌اش چیست؟ در این صورت طبق علایق خود خرید نکنید. برای مثال اگر شما اهل کتاب خواندن هستید، به این معنا نیست که فرد مقابل هم به کتاب علاقه دارد! یا اگر تصور می‌کنید رنگ بنفش برازنده فرد مورد نظر است و او هرگز از رنگ بنفش استفاده نمی‌کند یا به این رنگ علاقه ندارد، از خرید این رنگ منصرف شوید.

شما می‌توانید به منظور سادتر شدن این مسئله، لیستی از علایق فرد یا افراد مورد نظرتان تهیه کنید و براساس آن هدیه مناسبی بخرید.

خرید آنلاین هدیه سال نو

۳٫ هدیه تکراری ندهید

اگر می‌خواهید در هدیه دادن خلاق باشید، هدیه تکراری به کسی ندهید. هدایای تکراری، میزان ارزش هدیه شما را کاهش می‌دهد. در این صورت اگر می‌خواهید هدیه‌تان به یاد ماندنی‌تر باشد و یک خاطره زیبا در لحظات خود و دیگران بسازید، به فکر هدیه‌های جذاب‌تر باشید.

خاصیت هدیه آن است که فرد مقابل را هیجان‌زده کند و به او یادآوری کند که چقدر دوست داشتنی و عزیز است. در این صورت کمی بیشتر برای خرید هدیه زمان صرف کنید.

۴٫ قیمت هدیه اهمیت ندارد

بسیاری تصور می‌کنند که میزان ارزش یک هدیه به قیمت آن بستگی دارد. این مسئله صحت ندارد! چرا که ارزش یک هدیه واقعی به توجه، خلاقیت و زمانی که صرف تهیه آن می‌کنید، بستگی دارد. به عنوان این مثال این هدیه باید نشانگر آن باشد که «من به تو اهمیت می‌دهم و تو برای من ارزشمند هستی».

در واقع یک هدیه ارزان قیمت نیز می‌تواند یادآور عشق و محبت باشد. حتی اگر نمی‌توانید هزینه‌ای برای خرید یک هدیه پرداخت کنید، می‌توانید خودتان دست به کار شوید و با خلاقیت‌تان یک هدیه یا کاردستی بسازید.

۵٫ در خرید هدیه به سن فرد مقابل توجه کنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، توجه به سن فرد مقابل است. به عنوان مثال کودکان علاقه بسیاری به اسباب بازی دارند یا شاید خرید لوازم آرایش یک خانم جوان را خوشحال‌تر کند.

همچنین اگر می‌خواهید خرید لباس را به عنوان هدیه عید در اولویت خود قرار دهید، به رنگ آن توجه کنید. اگرچه این روزها انتخاب رنگ ارتباطی به سن ندارد و هر فردی در هر سنی می‌تواند لباسی با رنگ مورد علاقه خود به تن کند، اما برخی نیز پایبند به این مسئله هستند و ترجیح می‌دهند با افزایش سن، رنگ‌های تیره انتخاب کنند. در این صورت می‌توانید پیش از خرید به رنگ لباس‌های فرد مورد نظرتان توجه بیشتری کنید.

۶٫ به کیفیت هدیه توجه کنید

پیش از این گفتیم که هدیه باید هیجان‌انگیز و کاربردی باشد تا ماندگار و خاطره‌انگیز بماند. اما در حقیقت، کیفیت هدیه باعث ماندگاری آن می‌شود. در این صورت پیش از خرید هر محصولی به کیفیت آن توجه کنید.

به عنوان مثال اگر می‌خواهید لوازم برقی شخصی تهیه کنید، به ضمانت‌نامه توجه کنید یا اگر می‌خواهید لباس بخرید، به جنس آن توجه کنید. البته مواردی همچون تاریخ انقضا برای محصولات آرایشی یا بافت و دوخت لباس یا هر محصولی نیز اهمیت دارد.

۹ ایده برای خرید هدیه سال نو

اگر ایده‌ای برای خرید هدیه سال نو ندارید و تصمیم گرفته‌اید به جای پول نقد، یک هدیه به یادماندنی به فرد مورد نظر بدهید، توصیه می‌کنیم نگاهی به لیست زیر بیاندازید.

۱٫ خرید شال و روسری زنانه

شال و روسری یکی از اکسسوری‌های کاربردی خانم‌ها در ایران محسوب می‌شود. در واقع حتی بعضی از خانم‌ها برای شال و روسری خود مانتو و کفش هم می‌خرند تا با آن سِت کنند! خارج از شوخی این اکسسوری می‌تواند یک هدیه مناسب برای خانم‌های جوان و حتی خانم‌های مسن خوش سلقیه باشد.

البته پیش از خرید شال و روسری باید به طرح و رنگ آن توجه کنید. بعضی از خانم‌ها شال و روسری ساده و تک رنگ را به شال و روسری طرح‌دار و رنگارنگ ترجیح می‌دهند. برخی از رنگ‌های تیره و برخی دیگر از رنگ‌های روشن استقبال می‌کنند. از این رو توصیه می‌کنیم به رنگ‌های مورد علاقه فرد مورد نظر نیز توجه کنید.

خرید آنلاین شال و روسری

۲٫ خرید عینک آفتابی مردانه

برخلاف تصور، عینک آفتابی یک اکسسوری برای تمام فصول است. دانشمندان بر این باورند که از عینک آفتابی نه تنها در روزهای آفتابی، بلکه در روزهای ابری و برفی نیز باید استفاده کنید تا از چشمان خود محافظت کنید.

از این جهت مطمئن باشید که عینک آفتابی یک هدیه کاملا کاربردی است. با این حال پیش از خرید عینک آفتابی مردانه باید به فرم صورت فرد مورد نظرتان توجه کنید.

به عنوان مثال عینک آفتابی ویفر یا زاویه‌دار مناسب آقایانی است که صورت گرد یا مستطیلی دارند. همچنین عینک خلبانی فرم صورت  مربع یا بیضی را جذاب‌تر می‌کند.

خرید عینک آفتابی مردانه

۳٫ خرید اسباب بازی بچگانه

کودکان در هر سنی، اسباب بازی را به پول نقد ترجیح می‌دهند و این هدیه سال نو برایشان یک هدیه خاطره‌انگیز خواهد بود. با این حال اسباب بازی مناسب و استاندارد، نحوه درست زندگی کردن را آموزش می‌دهد. در این صورت توصیه می‌کنیم که اسباب بازی برای کودکان تهیه کنید تا آن‌ها را در دنیای کودکانه به چالش بکشد.

برای مثال لگو، پازل یا ماکت‌های مناسب رده سنی کودکتان، او را یاری می‌کند تا فکر کند و خود را با سازه‌ها به چالش بکشد. در واقع این اسباب بازی‌های کاربردی در افزایش هوش کودک نیز تاثیر دارد و بسیاری از مربیان و روانشناسان کودک برای تقویت هوش کودکان لگو یا پازل را توصیه می‌کنند.

خرید اسباب بازی

۴٫ خرید شومیز یا بلوز زنانه

در روزهای نخست عید که خانواده‌های ایرانی به رسم هر سال به دید و بازدید یکدیگر می‌روند، هر کسی علاقه دارد که یک لباس نو و زیبا به تن کند. در این صورت خرید شومیز یا بلوز زنانه یک هدیه عید جذاب و مناسب خواهد بود.

پیش از خرید شومیز یا بلوز توجه داشته باشید که مدل اسپرت یا مجلسی آن توجه کنید. معمولا شومیز یا بلوز اسپرت را در خانه به تن می‌کنند و شومیز یا بلوز مجلسی را در مهمانی به تن می‌کنند. انتخاب این هدیه به سلیقه خودتان بستگی دارد.

۵٫ خرید لباس ورزشی مردانه

این روزها رفتن به باشگاه و ورزش کردن در میان آقایان در هر سنی جذاب است. در این صورت اگر سایز دقیق فرد مورد نظرتان را می‌دانید، در خرید لباس ورزشی مردانه به عنوان هدیه تردید نکنید.

لباس ورزشی را می‌توانید به صورت جداگانه یعنی، تیشرت، گرمکن و شلوار ورزشی مردانه یا به صورت سِت تهیه کنید. البته خرید یک سِت ورزشی مردانه گران‌تر از خرید لباس ورزشی به صورت جداگانه است که انتخاب این مورد را بر عهده خودتان قرار می‌دهیم.

۶٫ خرید تیشرت بچگانه

یکی از هدیه‌های مناسب کودکان، خرید تیشرت بچگانه است که در فصل تابستان نیز کاربرد دارد. کودکان علاقه بسیاری به تیشرت‌های طرح‌دار دارند. از این رو می‌توانید تیشرتی انتخاب کنید که عکس انیمیشن یا شخصیت کارتونی مورد علاقه‌شان را داشته باشد.

توجه کنید که کیفیت لباس یا تیشرت بچگانه اهمیت بسیاری دارد. چرا که ممکن است یک جنس نامرغوب باعث خارش یا حساسیت پوستی کودکتان شود. از این جهت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید.

خرید تیشرت پسرانه

۷٫ خرید صندل یا روفرشی زنانه

به فصل‌های بهار و تابستان که نزدیک می‌شویم، تمایل به خرید صندل یا روفرشی زنانه نیز بیشتر می‌شود. این مدل کفش زنانه، احساس راحتی را به پا القا می‌کند با این حال پیش از خرید صندل زنانه باید چند نکته را در نظر بگیرید.

اگر می‌خواهید یک صندل یا روفرشی با کیفیت بخرید، جنس چرم مقاومت بیشتری دارد و سال‌ها ماندگار می‌ماند. علاوه بر این شما باید به سایز پای فرد مورد نظرتان دقت کنید تا صندل یا روفرشی آنقدر تنگ نباشد که پا جا نشود یا آنقدر بزرگ نباشد که از پا خارج شود.

خرید صندل زنانه

۸٫ خرید کوله پشتی مردانه

بسیاری تصور می‌کنند که کوله پشتی تنها مناسب پسران نوجوان است. اگرچه یک پسر نوجوان از این هدیه استقبال خواهد کرد، اما آقایان جوان نیز از این هدیه خوشحال خواهند شد. اگر فرد مورد نظرتان در یک شغل نیمه رسمی فعالیت می‌کند، خرید کوله پشتی مردانه یک انتخاب جذاب خواهد بود.

با این حال اگر فردی که می‌خواهید برای او هدیه بخرید به ورزش علاقه دارد، یک کوله پشتی ورزشی یا یک ساک ورزشی نیز هدیه قابل توجهی است. توصیه می‌کنیم پیش از خرید کوله پشتی به کاربرد آن توجه کنید.

برای مثال بعضی از کوله پشتی‌ها مناسب لپ‌تاپ هستند، برخی مناسب سفر هستند و فضای بزرگی دارند و بعضی دیگر تنها مناسب کارهای روزمره هستند. در این صورت باید به علایق فرد مقابل نیز توجه داشته باشید.

۹٫ خرید سویشرت یا هودی بچگانه

میزان درجه و تغییر دمای فصل بهار مشخص نیست. از این رو خرید سویشرت یا هودی بچگانه را برای دلبندتان توصیه می‌کنیم. تفاوت سویشرت و هودی تنها در کلاه است. سویشرت کلاه ندارد و هودی شامل کلاه است.

توصیه می‌کنیم پیش از خرید سویشرت پسرانه بچه گانه به رنگ، مدل و بافت آن دقت کنید. ابتدا رنگ مورد علاقه کودک را در نظر بگیرید. سپس می‌توانید یک مدل زیبا برای هدیه انتخاب کنید. با این حال نکته قابل توجه بافت سویشرت یا هودی است. بافت سویشرت یا هودی باید نرم و لطیف باشد که باعث خارش پوست لطیف کودک دلبندتان نشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

خرید کادو عید خرید هدیه عید کادو سال نوخرید کادو عید خرید هدیه عید کادو سال نو
6 اسفند 1402
/
5,499 بازدید

خرید هدیه هیجان‌انگیز برای عید و سال نو

فهرست مطالب

روزهای عید نوروز و سال نو یکی از به یاد ماندنی‌ترین خاطرات هر ایرانی در دوران کودکی و بزرگسالی محسوب می‌شود. عید و هدیه‌ها، روزهای نوروز و سال نو را خاطره‌انگیزتر می‌کنند. طبق سنت، بسیاری از بزرگ‌ترهای فامیل، پول نقد عیدی می‌دهند. با این حال هدایایی که دریافت می‌کنیم، همیشه به یاد ماندنی‌تر خواهد بود. چرا که پول خرج می‌شود و معمولا از یاد و خاطر می‌رود، اما هدیه همیشه به یاد می‌ماند.

در این صورت اگر می‌خواهید در سال نو فردی را خوشحال کنید و لحظه خاطره‌انگیزی برای او بسازید، خرید هدیه را می‌توانید جایگزین پول نقد کنید. بسیاری بر این باورند که هدیه پول نقد ساده‌تر از خرید یک هدیه‌ است. البته این تصور بی راه نیست، اما پول یا عیدی نقدی را کمتر کسی به یاد خواهد آورد، اما هدیه ارزشمندتر خواهد بود، چرا که نشانگر آن است که فرد مورد نظرتان برای شما اهمیت دارد و برای او علاوه بر هزینه، زمان صرف کرده‌اید.

۶ نکته که باید پیش از خرید هدیه به یاد داشته باشید

در صورتی که در خرید هدیه تردید دارید، توصیه می‌کنیم ادامه مقاله را مطالعه کنید. ما در ادامه ۶ نکته را به شما یادآوری می‌کنیم تا مراحل خرید هدیه ساده‌تری داشته باشید.

۱٫ کارت هدیه را فراموش کنید

کارت هدیه، همان پول نقد در یک کارت کوچک است! از این رو هیچ تفاوتی با پول نقد ندارد و هیچ ایده تازه‌ای و خلاقی پشت این هدیه وجود ندارد. با این حال اگر می‌خواهید کمی خلاقیت داشته باشید، می‌توانید کارت هدیه مخصوص یا به اصطلاح گیفت کارت یک برند یا فروشگاهی را تهیه کنید تا دیگران را از هدیه‌تان خوشحال کنید.

معمولا این نوع گیفت کارت‌ها را می‌توانید از برندها یا فروشگاه‌های لباس یا لوازم آرایشی تهیه کنید. از این رو به ازای مبلغی که کارت را می‌خرید می‌توانید به همان اندازه، محصولات مورد علاقه خود را خریداری کنید.

۲٫ به علایق و سلیقه افراد توجه کنید

یکی از مشکلاتی که ممکن است در خرید هدیه به‌وجود آید، عدم توجه به علایق و سلیقه فرد مورد نظرتان است. علاوه بر این هدیه‌ای که تهیه می‌کنید باید کاربردی و قابل استفاده باشد.

پیش از خرید هدیه کمی دقت کنید که فرد مقابل به چه چیزی نیاز دارد؟ چه چیزی دوست دارد؟ رنگ مورد علاقه‌اش چیست؟ در این صورت طبق علایق خود خرید نکنید. برای مثال اگر شما اهل کتاب خواندن هستید، به این معنا نیست که فرد مقابل هم به کتاب علاقه دارد! یا اگر تصور می‌کنید رنگ بنفش برازنده فرد مورد نظر است و او هرگز از رنگ بنفش استفاده نمی‌کند یا به این رنگ علاقه ندارد، از خرید این رنگ منصرف شوید.

شما می‌توانید به منظور سادتر شدن این مسئله، لیستی از علایق فرد یا افراد مورد نظرتان تهیه کنید و براساس آن هدیه مناسبی بخرید.

خرید آنلاین هدیه سال نو

۳٫ هدیه تکراری ندهید

اگر می‌خواهید در هدیه دادن خلاق باشید، هدیه تکراری به کسی ندهید. هدایای تکراری، میزان ارزش هدیه شما را کاهش می‌دهد. در این صورت اگر می‌خواهید هدیه‌تان به یاد ماندنی‌تر باشد و یک خاطره زیبا در لحظات خود و دیگران بسازید، به فکر هدیه‌های جذاب‌تر باشید.

خاصیت هدیه آن است که فرد مقابل را هیجان‌زده کند و به او یادآوری کند که چقدر دوست داشتنی و عزیز است. در این صورت کمی بیشتر برای خرید هدیه زمان صرف کنید.

۴٫ قیمت هدیه اهمیت ندارد

بسیاری تصور می‌کنند که میزان ارزش یک هدیه به قیمت آن بستگی دارد. این مسئله صحت ندارد! چرا که ارزش یک هدیه واقعی به توجه، خلاقیت و زمانی که صرف تهیه آن می‌کنید، بستگی دارد. به عنوان این مثال این هدیه باید نشانگر آن باشد که «من به تو اهمیت می‌دهم و تو برای من ارزشمند هستی».

در واقع یک هدیه ارزان قیمت نیز می‌تواند یادآور عشق و محبت باشد. حتی اگر نمی‌توانید هزینه‌ای برای خرید یک هدیه پرداخت کنید، می‌توانید خودتان دست به کار شوید و با خلاقیت‌تان یک هدیه یا کاردستی بسازید.

۵٫ در خرید هدیه به سن فرد مقابل توجه کنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، توجه به سن فرد مقابل است. به عنوان مثال کودکان علاقه بسیاری به اسباب بازی دارند یا شاید خرید لوازم آرایش یک خانم جوان را خوشحال‌تر کند.

همچنین اگر می‌خواهید خرید لباس را به عنوان هدیه عید در اولویت خود قرار دهید، به رنگ آن توجه کنید. اگرچه این روزها انتخاب رنگ ارتباطی به سن ندارد و هر فردی در هر سنی می‌تواند لباسی با رنگ مورد علاقه خود به تن کند، اما برخی نیز پایبند به این مسئله هستند و ترجیح می‌دهند با افزایش سن، رنگ‌های تیره انتخاب کنند. در این صورت می‌توانید پیش از خرید به رنگ لباس‌های فرد مورد نظرتان توجه بیشتری کنید.

۶٫ به کیفیت هدیه توجه کنید

پیش از این گفتیم که هدیه باید هیجان‌انگیز و کاربردی باشد تا ماندگار و خاطره‌انگیز بماند. اما در حقیقت، کیفیت هدیه باعث ماندگاری آن می‌شود. در این صورت پیش از خرید هر محصولی به کیفیت آن توجه کنید.

به عنوان مثال اگر می‌خواهید لوازم برقی شخصی تهیه کنید، به ضمانت‌نامه توجه کنید یا اگر می‌خواهید لباس بخرید، به جنس آن توجه کنید. البته مواردی همچون تاریخ انقضا برای محصولات آرایشی یا بافت و دوخت لباس یا هر محصولی نیز اهمیت دارد.

۹ ایده برای خرید هدیه سال نو

اگر ایده‌ای برای خرید هدیه سال نو ندارید و تصمیم گرفته‌اید به جای پول نقد، یک هدیه به یادماندنی به فرد مورد نظر بدهید، توصیه می‌کنیم نگاهی به لیست زیر بیاندازید.

۱٫ خرید شال و روسری زنانه

شال و روسری یکی از اکسسوری‌های کاربردی خانم‌ها در ایران محسوب می‌شود. در واقع حتی بعضی از خانم‌ها برای شال و روسری خود مانتو و کفش هم می‌خرند تا با آن سِت کنند! خارج از شوخی این اکسسوری می‌تواند یک هدیه مناسب برای خانم‌های جوان و حتی خانم‌های مسن خوش سلقیه باشد.

البته پیش از خرید شال و روسری باید به طرح و رنگ آن توجه کنید. بعضی از خانم‌ها شال و روسری ساده و تک رنگ را به شال و روسری طرح‌دار و رنگارنگ ترجیح می‌دهند. برخی از رنگ‌های تیره و برخی دیگر از رنگ‌های روشن استقبال می‌کنند. از این رو توصیه می‌کنیم به رنگ‌های مورد علاقه فرد مورد نظر نیز توجه کنید.

خرید آنلاین شال و روسری

۲٫ خرید عینک آفتابی مردانه

برخلاف تصور، عینک آفتابی یک اکسسوری برای تمام فصول است. دانشمندان بر این باورند که از عینک آفتابی نه تنها در روزهای آفتابی، بلکه در روزهای ابری و برفی نیز باید استفاده کنید تا از چشمان خود محافظت کنید.

از این جهت مطمئن باشید که عینک آفتابی یک هدیه کاملا کاربردی است. با این حال پیش از خرید عینک آفتابی مردانه باید به فرم صورت فرد مورد نظرتان توجه کنید.

به عنوان مثال عینک آفتابی ویفر یا زاویه‌دار مناسب آقایانی است که صورت گرد یا مستطیلی دارند. همچنین عینک خلبانی فرم صورت  مربع یا بیضی را جذاب‌تر می‌کند.

خرید عینک آفتابی مردانه

۳٫ خرید اسباب بازی بچگانه

کودکان در هر سنی، اسباب بازی را به پول نقد ترجیح می‌دهند و این هدیه سال نو برایشان یک هدیه خاطره‌انگیز خواهد بود. با این حال اسباب بازی مناسب و استاندارد، نحوه درست زندگی کردن را آموزش می‌دهد. در این صورت توصیه می‌کنیم که اسباب بازی برای کودکان تهیه کنید تا آن‌ها را در دنیای کودکانه به چالش بکشد.

برای مثال لگو، پازل یا ماکت‌های مناسب رده سنی کودکتان، او را یاری می‌کند تا فکر کند و خود را با سازه‌ها به چالش بکشد. در واقع این اسباب بازی‌های کاربردی در افزایش هوش کودک نیز تاثیر دارد و بسیاری از مربیان و روانشناسان کودک برای تقویت هوش کودکان لگو یا پازل را توصیه می‌کنند.

خرید اسباب بازی

۴٫ خرید شومیز یا بلوز زنانه

در روزهای نخست عید که خانواده‌های ایرانی به رسم هر سال به دید و بازدید یکدیگر می‌روند، هر کسی علاقه دارد که یک لباس نو و زیبا به تن کند. در این صورت خرید شومیز یا بلوز زنانه یک هدیه عید جذاب و مناسب خواهد بود.

پیش از خرید شومیز یا بلوز توجه داشته باشید که مدل اسپرت یا مجلسی آن توجه کنید. معمولا شومیز یا بلوز اسپرت را در خانه به تن می‌کنند و شومیز یا بلوز مجلسی را در مهمانی به تن می‌کنند. انتخاب این هدیه به سلیقه خودتان بستگی دارد.

۵٫ خرید لباس ورزشی مردانه

این روزها رفتن به باشگاه و ورزش کردن در میان آقایان در هر سنی جذاب است. در این صورت اگر سایز دقیق فرد مورد نظرتان را می‌دانید، در خرید لباس ورزشی مردانه به عنوان هدیه تردید نکنید.

لباس ورزشی را می‌توانید به صورت جداگانه یعنی، تیشرت، گرمکن و شلوار ورزشی مردانه یا به صورت سِت تهیه کنید. البته خرید یک سِت ورزشی مردانه گران‌تر از خرید لباس ورزشی به صورت جداگانه است که انتخاب این مورد را بر عهده خودتان قرار می‌دهیم.

۶٫ خرید تیشرت بچگانه

یکی از هدیه‌های مناسب کودکان، خرید تیشرت بچگانه است که در فصل تابستان نیز کاربرد دارد. کودکان علاقه بسیاری به تیشرت‌های طرح‌دار دارند. از این رو می‌توانید تیشرتی انتخاب کنید که عکس انیمیشن یا شخصیت کارتونی مورد علاقه‌شان را داشته باشد.

توجه کنید که کیفیت لباس یا تیشرت بچگانه اهمیت بسیاری دارد. چرا که ممکن است یک جنس نامرغوب باعث خارش یا حساسیت پوستی کودکتان شود. از این جهت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشید.

خرید تیشرت پسرانه

۷٫ خرید صندل یا روفرشی زنانه

به فصل‌های بهار و تابستان که نزدیک می‌شویم، تمایل به خرید صندل یا روفرشی زنانه نیز بیشتر می‌شود. این مدل کفش زنانه، احساس راحتی را به پا القا می‌کند با این حال پیش از خرید صندل زنانه باید چند نکته را در نظر بگیرید.

اگر می‌خواهید یک صندل یا روفرشی با کیفیت بخرید، جنس چرم مقاومت بیشتری دارد و سال‌ها ماندگار می‌ماند. علاوه بر این شما باید به سایز پای فرد مورد نظرتان دقت کنید تا صندل یا روفرشی آنقدر تنگ نباشد که پا جا نشود یا آنقدر بزرگ نباشد که از پا خارج شود.

خرید صندل زنانه

۸٫ خرید کوله پشتی مردانه

بسیاری تصور می‌کنند که کوله پشتی تنها مناسب پسران نوجوان است. اگرچه یک پسر نوجوان از این هدیه استقبال خواهد کرد، اما آقایان جوان نیز از این هدیه خوشحال خواهند شد. اگر فرد مورد نظرتان در یک شغل نیمه رسمی فعالیت می‌کند، خرید کوله پشتی مردانه یک انتخاب جذاب خواهد بود.

با این حال اگر فردی که می‌خواهید برای او هدیه بخرید به ورزش علاقه دارد، یک کوله پشتی ورزشی یا یک ساک ورزشی نیز هدیه قابل توجهی است. توصیه می‌کنیم پیش از خرید کوله پشتی به کاربرد آن توجه کنید.

برای مثال بعضی از کوله پشتی‌ها مناسب لپ‌تاپ هستند، برخی مناسب سفر هستند و فضای بزرگی دارند و بعضی دیگر تنها مناسب کارهای روزمره هستند. در این صورت باید به علایق فرد مقابل نیز توجه داشته باشید.

۹٫ خرید سویشرت یا هودی بچگانه

میزان درجه و تغییر دمای فصل بهار مشخص نیست. از این رو خرید سویشرت یا هودی بچگانه را برای دلبندتان توصیه می‌کنیم. تفاوت سویشرت و هودی تنها در کلاه است. سویشرت کلاه ندارد و هودی شامل کلاه است.

توصیه می‌کنیم پیش از خرید سویشرت پسرانه بچه گانه به رنگ، مدل و بافت آن دقت کنید. ابتدا رنگ مورد علاقه کودک را در نظر بگیرید. سپس می‌توانید یک مدل زیبا برای هدیه انتخاب کنید. با این حال نکته قابل توجه بافت سویشرت یا هودی است. بافت سویشرت یا هودی باید نرم و لطیف باشد که باعث خارش پوست لطیف کودک دلبندتان نشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد