27 مرداد 1398
/
23,046 بازدید

راهنمای خرید ست لباس ورزشی زنانه

فهرست مطالب

شاید در کتاب و فیلم‌های انگیزشی و موفقیت به دیده باشید یا گوش‌تان خورده باشد که «برای پیروزی لباسش بپوش!» پس قدرت لباس‌های ورزشی را دست کم نگیرید. هر چقدر هم این موضوع را انکار کنیم، پوشیدن ست ورزشی در بهبود فعالیت بدنی و کیفیت ورزش اهمیت بسیاری دارد. چرا که یک مدل ست ورزشی اسپرت زنانه که شامل شلوار ورزشی، شلوارک اسپرت، ساپورت ورزشی، کفش ورزشی، تاپ ورزشی، تیشرت ورزشی و … است، انگیزه و عملکرد شما را در فعالیت روزانه بهبود می‌بخشد.

ست لباس ورزشی زنانه
                                                                        ست لباس ورزشی زنانه

شاید به نظرتان پیدا کردن یک ست اسپرت ورزشی زنانه کمی دشوار است. اما اگر به ظاهرتان توجه کنید و لباس ورزشی، راحت و انعطاف‌پذیری انتخاب کنید، احساس بهتر و اعتماد به‌نفس بالایی خواهید داشت.
در این مقاله به انواع مدل ست ورزشی اسپرت زنانه می‌پردازیم تا به سادگی لباس مناسب و راحت خود را انتخاب کنید و دغدغه خرید لباس ورزشی زنانه را نداشته باشید.

 

 

خرید اینترنتی لباس زنانه

 

 

نیم‌تنه ورزشی زنانه

مدل نیم تنه ورزشی زنانه شیک
نیم تنه ورزشی زنانه شیک

نیم‌تنه ورزشی به جای لباس زیر زنانه در حین فعالیت ورزشی استفاده می‌شود. خانم‌ها این مدل لباس ورزشی را به دلیل خنک و راحت بودن انتخاب می‌کنند. اگر می‌خواهید یک نیم‌تنه مناسب ورزشی انتخاب کنید، به نکات زیر توجه کنید:

• نیم‌تنه‌ای که انتخاب می‌کنید ضد آب باشد.
• نیم‌تنه اسپرت باید انعطاف پذیر باشد.
• نیم‌تنه اسپرت خیلی جذب و چسبان نباشد.
• سایز نیم‌تنه ورزشی باید با سایز لباس‌زیرتان یکسان باشد.

تاپ ورزشی زنانه

مدل تاپ ورزشی زنانه
تاپ ورزشی زنانه

خرید تاپ ورزشی از خرید دیگر لباس‌های ورزشی ساده‌تر است و معمولا خانم‌ها حتی یک تاپ خانگی را در باشگاه یا هنگام ورزش به تن می‌کنند.
معمولا جنس تاپ ورزشی زنانه نخ یا پلی استر است، اما جنس بعضی از تاپ‌های اسپرت شبیه مایو است. معمولا این مدل تاپ ضد آب است و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. با این حال بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند تاپ خنک و آزادتری به تن کنند و در ورزش راحت باشند.
بعضی از خانم‌ها تاپ مشکی یا تیره به تن می‌کنند تا اندامشان باریک‌تر به نظر برسد. جالب است بدانید محققان به این نتیجه رسیده‌اند که لباس‌هایی که رنگ روشن دارند نه تنها روی روان شما تاثیر مثبت می‌گذارند و بشاش‌ترتان می‌کنند، بلکه انرژی فیزیکی بالایی را القا می‌کنند. در این صورت فعالیت شما در باشگاه یا ورزش بیشتر و بهتر می‌شود.

تیشرت ورزشی زنانه

مدل تیشرت ورزشی زنانه
                                                                تیشرت ورزشی زنانه

این روزها بازار باشگاه، بدن‌سازی و ورزش داغ است و صنعت فشن و مد تمرکز بیشتری روی تیشرت ورزشی یا سِت اسپرت زنانه و مردانه دارد. بنابراین شما گزینه‌های متعددی در انتخاب لباس ورزشی خود دارید.
با این حال یکی از مشکلاتی که در بعضی تیشرت اسپرت زنانه دیده می‌شود این است: هوا یا اکسیژن از پارچه لباس ورزشی عبور نمی‌کند و باعث می‌شود تعریق روی بدن باقی بماند و بدن بوی عرق بگیرد.
توصیه می‌کنیم از تیشرت‌های ورزشی استفاده کنید که هوا و اکسیژن به سادگی از پارچه عبور می‌کند و تعریق روی بدن‌تان باقی نمی‌ماند. اگر تعریق روی بدن باقی بماند، احساس خستگی بیشتری می‌کنید و شادابی خود را از دست نمی‌دهید. این نکته مهم را به یاد داشته باشید: پوست بدن باید نفس بکشد تا شاداب و جوان بماند!
تیشرت ورزشی زنانه باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشد. به بیان دیگر اگر هنگام ورزش می‌خواهید انرژی خود را صرف فعالیت‌های ورزشی بکنید، تیشرت ورزشی مانع فعالیت شما نشود.
هنگام خرید تیشرت اسپرت زنانه به جنس پارچه توجه کنید. ممکن است شما به بعضی از جنس‌های پارچه حساسیت داشته باشید و دچار خارش، جوش یا قرمزی پوست شوید. (البته این شرایط به ندرت اتفاق می‌افتد، اما بهتر است این نکته را فراموش نکنید.)

شلوارک ورزشی زنانه

مدا شلوارک ورزشی زنانه
خرید شلوارک ورزشی زنانه

شلوارک ورزشی زنانه یکی از راحت‌ترین لباس ورزشی است و پوشیدن این مدل لباس از دهه ۵۰ میلادی بین جوانان مرسوم شد. اگرچه در آن زمان پوشیدن شلوارک ورزشی کمی خارج از عرف و فرهنگ جامعه بود، اما این روزها یکی از مرسوم‌ترین نوع لباس ورزشی میان خانم‌ها و آقایان است.
اندازه شلوارک ورزشی باید با اندازه کمر شلوارهای دیگرتان یکسان باشد. اندازه قدی شلوارک بلند، یک تا دو سانتی متر از زانو بالاتر است و شما می‌توانید اندازه قد شلوارک ورزشی را به‌دلخواه انتخاب کنید تا هنگام ورزش احساس راحتی داشته باشید.
بعضی از خانم‌ها شلوارک اسپرت زنانه را به شلوار کشی، شلوار یوگا و شلوار گرمکن ترجیح می‌دهند. در واقع هنگامی که شلوارک ورزشی به تن کنید، علاوه بر راحتی، انعطاف‌پذیری بالاتری خواهید داشت.
پیش از خرید شلوارک ورزشی زنانه به جنس پارچه این مدل لباس ورزشی توجه کنید. همیشه جنسی را انتخاب کنید که انعطاف‌پذیری بالایی دارد و تمرینات ورزشی باعث پارگی شلوارک شما نشود.

شلوار ورزشی زنانه

در یک سِت ورزشی، هیچ لباسی مهم‌تر از یک شلوار ورزشی نیست تا شما به راحتی بدوید یا کشش‌های یوگا و پیلاتس را انجام دهید. توصیه می‌کنیم پیش از خرید شلوار ورزشی زنانه به چند نکته توجه کنید:

پارچه شلوار ورزشی

جنس پارچه شلوار ورزشی زنانه در فصل تابستان و فصل زمستان متفاوت است. سعی کنید شلواری انتخاب کنید که هنگام ورزش پوست بدن در آن نفس بکشد و تعریق‌تان تبخیر شود.
در فصل زمستان از شلوار ورزشی که جنس ضخیم‌تری دارد استفاده کنید تا سرما به بدن نفوذ نکند و شما دچار بدن درد نشوید. در فصل تابستان شلوار ورزشی خنک بپوشید تا خستگی ناشی از ورزش و تعریق بدنتان، مانع فعالیت شما نشود.

اندازه شلوار ورزشی

شلوار ورزشی باید اندازه مناسبی داشته باشد تا شما بتوانید به سادگی حرکات کششی را انجام دهید و حین ورزش دچار مشکل نشوید.
شلوار ورزشی نباید آنقدر تنگ و چسبان باشد که باعث کند شدن فعالیت شما شود یا هنگام ورزش پاره شود و نه باید آنقدر گشاد باشد که دست و پای شما را هنگام ورزش ببندد یا زیر پایتان گیر کند. در هر صورت شلوار ورزشی در عین زیبایی و شیکی باید راحت و انعطاف‌پذیر باشد.

مدل شلوار ورزشی

شلوار ساپورت ورزشی

شلوار ساپورت ورزشی زنانه
شلوار ساپورت ورزشی زنانه

شلوار ساپورت ورزشی زنانه مناسب تمام ورزش‌ها از جمله بدن‌سازی، یوگا و پیلاتس است. خانم‌ها در هر سایز شلواری می‌توانند این مدل شلوار ورزشی سبک را به پا کنند، چرا که معمولا این شلوار ساپورت اسپرت کشی و تک سایز است.
این مدل شلوار قیمت مناسبی نسبت به دیگر شلوارهای ورزشی دارد و در شما می‌توانید به راحتی از فروشگاه‌های آنلاین یا به صورت حضوری تهیه کنید.
یکی از مزیت‌های این مدل شلوار ورزشی، خنک بودن است. هوا از پارچه ساپورت ورزشی عبور می‌کند و پوست‌تان دچار قرمزی ناشی از تعریق نمی‌شود. البته شما می‌توانید شلوار ساپورت اسپرت را در فصل‌های خنک مانند پاییز و زمستان در باشگاه به تن کنید.
در میان شلوار ساپورت ورزشی، جنس نخی، کشی و مایویی پر طرفدارتر است. همچنین معمولا جنس مایویی ضد آب است و مانند شلوارهای دیگر، تعریق را نشان نمی‌دهد.

شلوار گرمکن ورزشی

مدل شلوار گرمکن ورزشی زنانه
                                                                 شلوار گرمکن ورزشی زنانه

شلوار گرمکن ورزشی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین شلوار ورزشی در ایران است. شستن شلوار گرمکن ساده است و معمولا آب نمی‌رود و کوچک نمی‌شود.
گرمکن ورزشی زنانه در عین شیک بود، بسیار راحت است و شما می‌توانید این مدل شلوار ورزشی را زیر مانتو بپوشید و دیگر نگران تعویض شلوار در رختکن باشگاه نباشید.
معمولا این مدل شلوار ورزشی را در فصل‌های سرد می‌پوشند، چرا که شما را در برابر سرما حفظ می‌کند، اما شما می‌توانید مدل‌های شلوار گرمکن دیگری خریداری کنید که فاقد پنبه است و جنس خنک‌تری نسبت به شلوار گرمکن زمستانی دارد.
شلوار ورزشی گرمکن زنانه جذب و تنگ نیست و در پا آزاد است. اگر دوستدار شلوارهای گشاد و خنک هستید، این مدل شلوار بهترین انتخاب در سِت لباس‌های ورزشی شما است.

شلوار ورزشی اسلش

شلوار ورزشی اسلش
شلوار ورزشی اسلش

این روزها شلوار اسپرت اسلش در میان دختران و پسران از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است و شما می‌توانید نه تنها در باشگاه، ورزش، پیاده‌روی و خانه بپوشید، بلکه می‌توانید در خارج از خانه و در مهمانی‌های غیر رسمی از این مدل شلوار در استایل خود استفاده کنید..
معمولا کمر شلوار اسلش کشی، از بالا آزاد و از پایین جمع و کشی است. اگر می‌خواهید این مدل شلوار را به عنوان شلوار ورزشی انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم مدل‌ نخی، کتان و جین را به عنوان شلوار ورزشی و باشگاه انتخاب نکنید، چرا که نمی‌توانید به سادگی ورزش و حرکت کنید.
مناسب‌ترین شلوار اسلش ورزشی، مدل اسلش اسپرت است که می‌توانید حرکات کششی و دیگر فعالیت‌های ورزشی را به سادگی انجام دهید و از زمان ورزش لذت ببرید.

شلوار ورزشی مردانه

شلوار وزرشی یوگا

مدل شلوار وزرشی یوگا 
                                                                           شلوار ورزشی یوگا

شلوار یوگا و پیلاتس باید انعطاف‌پذیری بالا و بهتری نسبت به دیگر شلوارهای ورزشی داشته باشد، چرا که این ورزش تمرینات کششی زیادی دارد و شما نمی‌توانید با یک شلوار ورزشی معمولی، تمرینات یوگا را به درستی انجام دهید.
رنگ معمول شلوار یوگا سفید است که شما می‌توانید در بعضی از کلاس‌های یوگا از لباس‌های رنگی استفاده کنید. با این حال جنس و مدل شلوار یوگا از رنگ شلوار مهم‌تر است.
شما باید شلوار یوگا را با سایز متناسب خود خریداری کنید تا هنگام تمرین، پاچه شلوار زیر پایتان گیر نکند یا مانع حرکات کششی نشود. با این حال بیشتر مدل شلوار ورزشی یوگا جذب و کشی است و معمولا گشاد و آزاد نیست.

چرا باید لباس ورزشی راحت و مناسب انتخاب کنیم؟

بیشتر مردم برای سلامتی و تناسب اندام ورزش می‌کنند، بنابراین ممکن است ورزش در عین سخت بودن، لذت‌‌بخش باشد. اگر لباس ورزشی اسپرت شما مناسب ورزش و حرکات پرسرعت و کششی نباشد، نه تنها از ورزش لذت نمی‌برید، بلکه ممکن است دچار آسیب فیزیکی بشوید و به اندام خود آسیب برسانید.
شاید باورتان نشوید اما یک ست ورزشی مناسب عملکرد شما را در تمرینات ورزشی بهبود می‌بخشد. افراد موفق بر این باورند که یک لباس به موفقیت شما کمک می‌کند، پس قدرت لباس ورزشی را دست کم نگیرید تا با قدرت بیشتری برای تناسب اندام و سلامت‌تان ورزش کنید.

 

خرید اینترنتی لگ ورزشی

 

لباس‌هایی که نباید در ورزش بپوشید!

ورزش مانند اداره و مدرسه لباس مخصوص به خود را دارد و فراموش نکنید که این لباس‌ها در فعالیت شما تاثیر بسزایی خواهند داشت. علاوه ‌براین ممکن است لباس یا آکسسوری‌های غیر ورزشی به بدن شما آسیب برساند، باعث حساسیت پوستی شوند یا مانع فعالیت مفید شما هنگام ورزش شوند. بنابراین به اکسسوری و لباس‌های ورزشی خود توجه بیشتری بکنید.

لباس‌هایی که نباید در ورزش بپوشید!
ست لباس ورزشی زنانه

لباس‌ ورزشی ۱۰۰ % پنبه نپوشید

لباس ورزشی ۱۰۰% پنبه مانند یک حوله عمل می‌کند و تمام تعریق بدن شما را به خود جذب می‌کند. شاید تصور کنید این یک ویژگی مثبت برای یک لباس ورزشی است. اما اگر لباس مرطوب بماند و خشک نشود، ممکن است محل مناسبی برای رشد و تکثیر باکتری باشد.
در این صورت اگر می‌خواهید بک لباس ورزشی مناسب بخرید، لباس‌هایی که کاملا پنبه نیستند و الیاف دیگر دارند، گزینه مناسب‌تری هستند. شما نباید نگران خیس شدن و تعریق روی لباس‌تان باشد، این یک موضوع کاملا طبیعی در ورزش است و برای هر کسی هنگام ورزش اتفاق می‌افتد.

کفش کتانی کهنه و پاره به پا نکنید

کفش کتانی ورزشی زنانه
کفش کتانی ورزشی زنانه

یک قانون نانوشته می‌گوید شما می‌توانید با یک کتانی استاندارد ۵۰۰ کیلومتر راه بروید، سپس می‌توانید یک کتانی نو بخرید. البته فعالیت شما با کتانی ورزشی در باشگاه نیز به حساب می‌آید.
یک کفش کتانی مردانه کهنه و پاره مانع ورزش کردن شما می‌شود و ممکن است به پای شما آسیب جدی برساند یا حتی باعث رگ به رگ شدن مچ پایتان شود.
هنگام ورزش از جواهرات و آکسسوری استفاده نکنید:
هنگامی که ورزش و فعالیت می‌کنید ممکن است جواهر گران قیمت‌تان از گردن یا دست‌تان خارج و گم شود. البته بسیاری از مربیان ورزشی اجازه نمی‌دهند که شما از جواهرات یا آکسسوری تزئینی استفاده کنید.
ممکن است گردنبند به گردن‌تان آسیب وارد کند یا یک دستبند روی مچ دستتان را قرمز یا زخم کند. در بسیاری از کشورهای جهان استفاده از آکسسوری و جواهرات هنگام ورزش ممنوع است.

 

 

برای مشاهده و خرید لباس زنانه روی دکمه زیر کلیک کنید

لباس

 

 

لباس ورزشی تنگ نپوشید

هنگامی که تمرینات ورزشی انجام می‌دهید، ماهیچه‌های بدن باید آزاد باشند تا آسیب فیزیکی به بدن وارد نشود. همچنین لباس‌های تنگ و چسبان مانع ورود هوا و برخورد اکسیژن به پوست می‌شود و ممکن است دچار حساسیت پوستی یا جوش بشوید.

هنگام ورزش آرایش غلیظ نکنید

خانم‌ها دوست دارند در هر شرایط زیبا و آراسته باشند که این موضوع را حتی هنگام ورزش نیز فراموش نمی‌کنند. آرایش ملایم در ورزش مشکلی ندارد، اما ممکن است آرایش غلیظ هنگام ورزش به پوستتان آسیب جدی وارد کند.
با هر دم و بازدمی که در ورزش انجام می‌دهید، پوست به میزان قابل توجهی اکسیژن دریافت می‌کند. اما با وجود آرایش غلیظ روی پوست، نه تنها به پوستتان اکسیژن نمی‌رسد، بلکه ممکن است باعث بوجود آمد آکنه و جوش شود. بنابراین در خرید لوازم آرایشی محتاطانه عمل کنید و از برند های لوازم آرایشی معتبر خرید کنید تا آسیب کمتری به پوستتان برسد و اگر در هنگام ورزش نیز علاقه به آرایش ملایم را دارید صدمه ای به پوست لطیف شما نرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

راهنمای خرید ست لباس ورزشی زنانه
27 مرداد 1398
/
23,046 بازدید

راهنمای خرید ست لباس ورزشی زنانه

فهرست مطالب

شاید در کتاب و فیلم‌های انگیزشی و موفقیت به دیده باشید یا گوش‌تان خورده باشد که «برای پیروزی لباسش بپوش!» پس قدرت لباس‌های ورزشی را دست کم نگیرید. هر چقدر هم این موضوع را انکار کنیم، پوشیدن ست ورزشی در بهبود فعالیت بدنی و کیفیت ورزش اهمیت بسیاری دارد. چرا که یک مدل ست ورزشی اسپرت زنانه که شامل شلوار ورزشی، شلوارک اسپرت، ساپورت ورزشی، کفش ورزشی، تاپ ورزشی، تیشرت ورزشی و … است، انگیزه و عملکرد شما را در فعالیت روزانه بهبود می‌بخشد.

ست لباس ورزشی زنانه
                                                                        ست لباس ورزشی زنانه

شاید به نظرتان پیدا کردن یک ست اسپرت ورزشی زنانه کمی دشوار است. اما اگر به ظاهرتان توجه کنید و لباس ورزشی، راحت و انعطاف‌پذیری انتخاب کنید، احساس بهتر و اعتماد به‌نفس بالایی خواهید داشت.
در این مقاله به انواع مدل ست ورزشی اسپرت زنانه می‌پردازیم تا به سادگی لباس مناسب و راحت خود را انتخاب کنید و دغدغه خرید لباس ورزشی زنانه را نداشته باشید.

 

 

خرید اینترنتی لباس زنانه

 

 

نیم‌تنه ورزشی زنانه

مدل نیم تنه ورزشی زنانه شیک
نیم تنه ورزشی زنانه شیک

نیم‌تنه ورزشی به جای لباس زیر زنانه در حین فعالیت ورزشی استفاده می‌شود. خانم‌ها این مدل لباس ورزشی را به دلیل خنک و راحت بودن انتخاب می‌کنند. اگر می‌خواهید یک نیم‌تنه مناسب ورزشی انتخاب کنید، به نکات زیر توجه کنید:

• نیم‌تنه‌ای که انتخاب می‌کنید ضد آب باشد.
• نیم‌تنه اسپرت باید انعطاف پذیر باشد.
• نیم‌تنه اسپرت خیلی جذب و چسبان نباشد.
• سایز نیم‌تنه ورزشی باید با سایز لباس‌زیرتان یکسان باشد.

تاپ ورزشی زنانه

مدل تاپ ورزشی زنانه
تاپ ورزشی زنانه

خرید تاپ ورزشی از خرید دیگر لباس‌های ورزشی ساده‌تر است و معمولا خانم‌ها حتی یک تاپ خانگی را در باشگاه یا هنگام ورزش به تن می‌کنند.
معمولا جنس تاپ ورزشی زنانه نخ یا پلی استر است، اما جنس بعضی از تاپ‌های اسپرت شبیه مایو است. معمولا این مدل تاپ ضد آب است و انعطاف‌پذیری بالایی دارد. با این حال بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند تاپ خنک و آزادتری به تن کنند و در ورزش راحت باشند.
بعضی از خانم‌ها تاپ مشکی یا تیره به تن می‌کنند تا اندامشان باریک‌تر به نظر برسد. جالب است بدانید محققان به این نتیجه رسیده‌اند که لباس‌هایی که رنگ روشن دارند نه تنها روی روان شما تاثیر مثبت می‌گذارند و بشاش‌ترتان می‌کنند، بلکه انرژی فیزیکی بالایی را القا می‌کنند. در این صورت فعالیت شما در باشگاه یا ورزش بیشتر و بهتر می‌شود.

تیشرت ورزشی زنانه

مدل تیشرت ورزشی زنانه
                                                                تیشرت ورزشی زنانه

این روزها بازار باشگاه، بدن‌سازی و ورزش داغ است و صنعت فشن و مد تمرکز بیشتری روی تیشرت ورزشی یا سِت اسپرت زنانه و مردانه دارد. بنابراین شما گزینه‌های متعددی در انتخاب لباس ورزشی خود دارید.
با این حال یکی از مشکلاتی که در بعضی تیشرت اسپرت زنانه دیده می‌شود این است: هوا یا اکسیژن از پارچه لباس ورزشی عبور نمی‌کند و باعث می‌شود تعریق روی بدن باقی بماند و بدن بوی عرق بگیرد.
توصیه می‌کنیم از تیشرت‌های ورزشی استفاده کنید که هوا و اکسیژن به سادگی از پارچه عبور می‌کند و تعریق روی بدن‌تان باقی نمی‌ماند. اگر تعریق روی بدن باقی بماند، احساس خستگی بیشتری می‌کنید و شادابی خود را از دست نمی‌دهید. این نکته مهم را به یاد داشته باشید: پوست بدن باید نفس بکشد تا شاداب و جوان بماند!
تیشرت ورزشی زنانه باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشد. به بیان دیگر اگر هنگام ورزش می‌خواهید انرژی خود را صرف فعالیت‌های ورزشی بکنید، تیشرت ورزشی مانع فعالیت شما نشود.
هنگام خرید تیشرت اسپرت زنانه به جنس پارچه توجه کنید. ممکن است شما به بعضی از جنس‌های پارچه حساسیت داشته باشید و دچار خارش، جوش یا قرمزی پوست شوید. (البته این شرایط به ندرت اتفاق می‌افتد، اما بهتر است این نکته را فراموش نکنید.)

شلوارک ورزشی زنانه

مدا شلوارک ورزشی زنانه
خرید شلوارک ورزشی زنانه

شلوارک ورزشی زنانه یکی از راحت‌ترین لباس ورزشی است و پوشیدن این مدل لباس از دهه ۵۰ میلادی بین جوانان مرسوم شد. اگرچه در آن زمان پوشیدن شلوارک ورزشی کمی خارج از عرف و فرهنگ جامعه بود، اما این روزها یکی از مرسوم‌ترین نوع لباس ورزشی میان خانم‌ها و آقایان است.
اندازه شلوارک ورزشی باید با اندازه کمر شلوارهای دیگرتان یکسان باشد. اندازه قدی شلوارک بلند، یک تا دو سانتی متر از زانو بالاتر است و شما می‌توانید اندازه قد شلوارک ورزشی را به‌دلخواه انتخاب کنید تا هنگام ورزش احساس راحتی داشته باشید.
بعضی از خانم‌ها شلوارک اسپرت زنانه را به شلوار کشی، شلوار یوگا و شلوار گرمکن ترجیح می‌دهند. در واقع هنگامی که شلوارک ورزشی به تن کنید، علاوه بر راحتی، انعطاف‌پذیری بالاتری خواهید داشت.
پیش از خرید شلوارک ورزشی زنانه به جنس پارچه این مدل لباس ورزشی توجه کنید. همیشه جنسی را انتخاب کنید که انعطاف‌پذیری بالایی دارد و تمرینات ورزشی باعث پارگی شلوارک شما نشود.

شلوار ورزشی زنانه

در یک سِت ورزشی، هیچ لباسی مهم‌تر از یک شلوار ورزشی نیست تا شما به راحتی بدوید یا کشش‌های یوگا و پیلاتس را انجام دهید. توصیه می‌کنیم پیش از خرید شلوار ورزشی زنانه به چند نکته توجه کنید:

پارچه شلوار ورزشی

جنس پارچه شلوار ورزشی زنانه در فصل تابستان و فصل زمستان متفاوت است. سعی کنید شلواری انتخاب کنید که هنگام ورزش پوست بدن در آن نفس بکشد و تعریق‌تان تبخیر شود.
در فصل زمستان از شلوار ورزشی که جنس ضخیم‌تری دارد استفاده کنید تا سرما به بدن نفوذ نکند و شما دچار بدن درد نشوید. در فصل تابستان شلوار ورزشی خنک بپوشید تا خستگی ناشی از ورزش و تعریق بدنتان، مانع فعالیت شما نشود.

اندازه شلوار ورزشی

شلوار ورزشی باید اندازه مناسبی داشته باشد تا شما بتوانید به سادگی حرکات کششی را انجام دهید و حین ورزش دچار مشکل نشوید.
شلوار ورزشی نباید آنقدر تنگ و چسبان باشد که باعث کند شدن فعالیت شما شود یا هنگام ورزش پاره شود و نه باید آنقدر گشاد باشد که دست و پای شما را هنگام ورزش ببندد یا زیر پایتان گیر کند. در هر صورت شلوار ورزشی در عین زیبایی و شیکی باید راحت و انعطاف‌پذیر باشد.

مدل شلوار ورزشی

شلوار ساپورت ورزشی

شلوار ساپورت ورزشی زنانه
شلوار ساپورت ورزشی زنانه

شلوار ساپورت ورزشی زنانه مناسب تمام ورزش‌ها از جمله بدن‌سازی، یوگا و پیلاتس است. خانم‌ها در هر سایز شلواری می‌توانند این مدل شلوار ورزشی سبک را به پا کنند، چرا که معمولا این شلوار ساپورت اسپرت کشی و تک سایز است.
این مدل شلوار قیمت مناسبی نسبت به دیگر شلوارهای ورزشی دارد و در شما می‌توانید به راحتی از فروشگاه‌های آنلاین یا به صورت حضوری تهیه کنید.
یکی از مزیت‌های این مدل شلوار ورزشی، خنک بودن است. هوا از پارچه ساپورت ورزشی عبور می‌کند و پوست‌تان دچار قرمزی ناشی از تعریق نمی‌شود. البته شما می‌توانید شلوار ساپورت اسپرت را در فصل‌های خنک مانند پاییز و زمستان در باشگاه به تن کنید.
در میان شلوار ساپورت ورزشی، جنس نخی، کشی و مایویی پر طرفدارتر است. همچنین معمولا جنس مایویی ضد آب است و مانند شلوارهای دیگر، تعریق را نشان نمی‌دهد.

شلوار گرمکن ورزشی

مدل شلوار گرمکن ورزشی زنانه
                                                                 شلوار گرمکن ورزشی زنانه

شلوار گرمکن ورزشی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین شلوار ورزشی در ایران است. شستن شلوار گرمکن ساده است و معمولا آب نمی‌رود و کوچک نمی‌شود.
گرمکن ورزشی زنانه در عین شیک بود، بسیار راحت است و شما می‌توانید این مدل شلوار ورزشی را زیر مانتو بپوشید و دیگر نگران تعویض شلوار در رختکن باشگاه نباشید.
معمولا این مدل شلوار ورزشی را در فصل‌های سرد می‌پوشند، چرا که شما را در برابر سرما حفظ می‌کند، اما شما می‌توانید مدل‌های شلوار گرمکن دیگری خریداری کنید که فاقد پنبه است و جنس خنک‌تری نسبت به شلوار گرمکن زمستانی دارد.
شلوار ورزشی گرمکن زنانه جذب و تنگ نیست و در پا آزاد است. اگر دوستدار شلوارهای گشاد و خنک هستید، این مدل شلوار بهترین انتخاب در سِت لباس‌های ورزشی شما است.

شلوار ورزشی اسلش

شلوار ورزشی اسلش
شلوار ورزشی اسلش

این روزها شلوار اسپرت اسلش در میان دختران و پسران از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است و شما می‌توانید نه تنها در باشگاه، ورزش، پیاده‌روی و خانه بپوشید، بلکه می‌توانید در خارج از خانه و در مهمانی‌های غیر رسمی از این مدل شلوار در استایل خود استفاده کنید..
معمولا کمر شلوار اسلش کشی، از بالا آزاد و از پایین جمع و کشی است. اگر می‌خواهید این مدل شلوار را به عنوان شلوار ورزشی انتخاب کنید، توصیه می‌کنیم مدل‌ نخی، کتان و جین را به عنوان شلوار ورزشی و باشگاه انتخاب نکنید، چرا که نمی‌توانید به سادگی ورزش و حرکت کنید.
مناسب‌ترین شلوار اسلش ورزشی، مدل اسلش اسپرت است که می‌توانید حرکات کششی و دیگر فعالیت‌های ورزشی را به سادگی انجام دهید و از زمان ورزش لذت ببرید.

شلوار ورزشی مردانه

شلوار وزرشی یوگا

مدل شلوار وزرشی یوگا 
                                                                           شلوار ورزشی یوگا

شلوار یوگا و پیلاتس باید انعطاف‌پذیری بالا و بهتری نسبت به دیگر شلوارهای ورزشی داشته باشد، چرا که این ورزش تمرینات کششی زیادی دارد و شما نمی‌توانید با یک شلوار ورزشی معمولی، تمرینات یوگا را به درستی انجام دهید.
رنگ معمول شلوار یوگا سفید است که شما می‌توانید در بعضی از کلاس‌های یوگا از لباس‌های رنگی استفاده کنید. با این حال جنس و مدل شلوار یوگا از رنگ شلوار مهم‌تر است.
شما باید شلوار یوگا را با سایز متناسب خود خریداری کنید تا هنگام تمرین، پاچه شلوار زیر پایتان گیر نکند یا مانع حرکات کششی نشود. با این حال بیشتر مدل شلوار ورزشی یوگا جذب و کشی است و معمولا گشاد و آزاد نیست.

چرا باید لباس ورزشی راحت و مناسب انتخاب کنیم؟

بیشتر مردم برای سلامتی و تناسب اندام ورزش می‌کنند، بنابراین ممکن است ورزش در عین سخت بودن، لذت‌‌بخش باشد. اگر لباس ورزشی اسپرت شما مناسب ورزش و حرکات پرسرعت و کششی نباشد، نه تنها از ورزش لذت نمی‌برید، بلکه ممکن است دچار آسیب فیزیکی بشوید و به اندام خود آسیب برسانید.
شاید باورتان نشوید اما یک ست ورزشی مناسب عملکرد شما را در تمرینات ورزشی بهبود می‌بخشد. افراد موفق بر این باورند که یک لباس به موفقیت شما کمک می‌کند، پس قدرت لباس ورزشی را دست کم نگیرید تا با قدرت بیشتری برای تناسب اندام و سلامت‌تان ورزش کنید.

 

خرید اینترنتی لگ ورزشی

 

لباس‌هایی که نباید در ورزش بپوشید!

ورزش مانند اداره و مدرسه لباس مخصوص به خود را دارد و فراموش نکنید که این لباس‌ها در فعالیت شما تاثیر بسزایی خواهند داشت. علاوه ‌براین ممکن است لباس یا آکسسوری‌های غیر ورزشی به بدن شما آسیب برساند، باعث حساسیت پوستی شوند یا مانع فعالیت مفید شما هنگام ورزش شوند. بنابراین به اکسسوری و لباس‌های ورزشی خود توجه بیشتری بکنید.

لباس‌هایی که نباید در ورزش بپوشید!
ست لباس ورزشی زنانه

لباس‌ ورزشی ۱۰۰ % پنبه نپوشید

لباس ورزشی ۱۰۰% پنبه مانند یک حوله عمل می‌کند و تمام تعریق بدن شما را به خود جذب می‌کند. شاید تصور کنید این یک ویژگی مثبت برای یک لباس ورزشی است. اما اگر لباس مرطوب بماند و خشک نشود، ممکن است محل مناسبی برای رشد و تکثیر باکتری باشد.
در این صورت اگر می‌خواهید بک لباس ورزشی مناسب بخرید، لباس‌هایی که کاملا پنبه نیستند و الیاف دیگر دارند، گزینه مناسب‌تری هستند. شما نباید نگران خیس شدن و تعریق روی لباس‌تان باشد، این یک موضوع کاملا طبیعی در ورزش است و برای هر کسی هنگام ورزش اتفاق می‌افتد.

کفش کتانی کهنه و پاره به پا نکنید

کفش کتانی ورزشی زنانه
کفش کتانی ورزشی زنانه

یک قانون نانوشته می‌گوید شما می‌توانید با یک کتانی استاندارد ۵۰۰ کیلومتر راه بروید، سپس می‌توانید یک کتانی نو بخرید. البته فعالیت شما با کتانی ورزشی در باشگاه نیز به حساب می‌آید.
یک کفش کتانی مردانه کهنه و پاره مانع ورزش کردن شما می‌شود و ممکن است به پای شما آسیب جدی برساند یا حتی باعث رگ به رگ شدن مچ پایتان شود.
هنگام ورزش از جواهرات و آکسسوری استفاده نکنید:
هنگامی که ورزش و فعالیت می‌کنید ممکن است جواهر گران قیمت‌تان از گردن یا دست‌تان خارج و گم شود. البته بسیاری از مربیان ورزشی اجازه نمی‌دهند که شما از جواهرات یا آکسسوری تزئینی استفاده کنید.
ممکن است گردنبند به گردن‌تان آسیب وارد کند یا یک دستبند روی مچ دستتان را قرمز یا زخم کند. در بسیاری از کشورهای جهان استفاده از آکسسوری و جواهرات هنگام ورزش ممنوع است.

 

 

برای مشاهده و خرید لباس زنانه روی دکمه زیر کلیک کنید

لباس

 

 

لباس ورزشی تنگ نپوشید

هنگامی که تمرینات ورزشی انجام می‌دهید، ماهیچه‌های بدن باید آزاد باشند تا آسیب فیزیکی به بدن وارد نشود. همچنین لباس‌های تنگ و چسبان مانع ورود هوا و برخورد اکسیژن به پوست می‌شود و ممکن است دچار حساسیت پوستی یا جوش بشوید.

هنگام ورزش آرایش غلیظ نکنید

خانم‌ها دوست دارند در هر شرایط زیبا و آراسته باشند که این موضوع را حتی هنگام ورزش نیز فراموش نمی‌کنند. آرایش ملایم در ورزش مشکلی ندارد، اما ممکن است آرایش غلیظ هنگام ورزش به پوستتان آسیب جدی وارد کند.
با هر دم و بازدمی که در ورزش انجام می‌دهید، پوست به میزان قابل توجهی اکسیژن دریافت می‌کند. اما با وجود آرایش غلیظ روی پوست، نه تنها به پوستتان اکسیژن نمی‌رسد، بلکه ممکن است باعث بوجود آمد آکنه و جوش شود. بنابراین در خرید لوازم آرایشی محتاطانه عمل کنید و از برند های لوازم آرایشی معتبر خرید کنید تا آسیب کمتری به پوستتان برسد و اگر در هنگام ورزش نیز علاقه به آرایش ملایم را دارید صدمه ای به پوست لطیف شما نرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد