15 مرداد 1399
/
11,051 بازدید

مدل شومیز حریر طرح دار برای هر سلیقه

فهرست مطالب

اگر می‌خواهید برای یک مهمانی دوستانه یا رسمی لباس زنانه مناسبی انتخاب کنید، اولین، ساده‌ترین و بهترین انتخاب شومیز حریر زنانه خواهد بود. شومیز زنانه این مزیت را به همراه دارد که با انواع مدل دامن و شلوار به سادگی ست می‌شود و استایل شما را جذاب می‌کند.

یکی از ترندهای اصلی بهار و تابستان ۲۰۲۰، شومیز حریر طرح‌دار است. پارچه حریر، لطیف و جذاب است که لباس‌های زنانه را فاخر و چشمگیر می‌کند. علاوه بر این پارچه‌های طرح‌دار باعث ایجاد تمایز در ظاهر استایل زنانه می‌شوند. در این صورت خرید شومیز حریر طرح‌دار انتخاب مناسبی برای خانم‌هایی که به مد و فشن و لباس‌های زیبا علاقه دارند، است.

چرا شومیز حریر طرح‌دار را انتخاب کنیم؟

قدمت پارچه حریر به پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد و چینی‌ها خود را سازنده پارچه حریر می‌دانند. پارچه حریر که یک پارچه گران قیمت و نفیس محسوب می‌شد، به عنوان ساری (لباس سنتی هندی)، پیراهن و شال و روسری مورد استفاده قرار می‌گرفت.

این روزها زیبایی پارچه حریر از نگاه طراحان مد و فشن نیز دور نمانده و آنان نیز بلوز و شومیز زنانه در طرح‌های جذاب و متفاوت با این پارچه لطیف تولید می‌نمایند که هر سلیقه و انتخابی را مجذوب خود می‌کند. چرا که شومیز حریر امکان این را دارد که با هر لباس کژوال، رسمی و نیمه‌رسمی به سادگی ست و در نهایت جذاب و چشمگیر شود.

حتی اگر شما به مد و فشن علاقه نداشته باشید، لطافت پارچه حریر نظرتان را جلب می‌کند و ممکن است شما هم دوست داشته باشید یک لباس از جنس حریر در کمد لباستان داشته باشید. بنابراین چه لباسی زیباتر از یک شومیز حریر که هر ساله در رنگ و طرح‌های متنوع در بازار به فروش می‌رسد و در صنعت مد و فشن جهان جایگاه ویژه‌ای دارد.

زیبایی در سادگی است، اما گاهی سادگی یک استایل خسته‌کننده و تکراری می‌شود. توصیه می‌کنیم گاهی برای تنوع از لباس‌های طرح‌دار استفاده کنید تا تفاوت را در استایلتان احساس کنید. شومیز حریر طرح‌دار استایل شما را متفاوت می‌کنند. اگر می‌خواهید با مدل‌های جذاب شومیز حریر طرح‌دار آشنا شوید، توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله توجه کنید.

۱٫ شومیز حریر گل‌دار

مدل شومیز حریر گل‌دار رنگ قرمز

معمولاً بازار مدل لباس زنانه‌ با طرح گل‌دار در بهار و تابستان داغ می‌شود. این مدل پارچه نه تنها ظاهر استایل شما را شاد و جذاب می‌کند، بلکه در روحیه افرادی که با شما معاشرت می‌کنند، تأثیر مثبت و بسزایی خواهد داشت. درواقع شما با پوشیدن شومیز حریر گل‌دار، سرزندگی را برای خودتان و دیگران به ارمغان می‌آورید.

خرید شومیز زنانه

معمولاً اسم پارچه و لباس گل‌دار که به گوشمان می‌رسد، به یاد کمد لباس مادربزرگمان می‌افتیم که پر از دامن و بلوز گل‌دار بود. اما تاریخ فشن بارها تکرار می‌شود و طرح‌های قدیمی به شکل مدرن و جذاب‌تر جای خود را در کمد خانم‌های جوان و علاقه‌مند به مد و فشن باز می‌کند.

اگر می‌خواهید در یک مهمانی، شومیز گل‌دار حریر به تن کنید، سعی کنید از اکسسوری و زیورآلات زنانه سنگین با طرح‌های شلوغ استفاده نکنید، چرا که طرح و زیبایی زیورآلات در شلوغی و طرح‌ لباس گم می‌شود. گردنبند، گوشواره و دستبند‌های ظریف تناسب بهتری با این مدل شومیز حریر دارند.

دامن و شلوار هر دو گزینه مناسبی برای سِت با این مدل شومیز است، با این حال توصیه می‌کنیم اگر انتخاب شما شومیز حریر طرح‌دار گل‌گلی است، حتماً از دامن یا شلوار زنانه ساده و تک رنگ بهره‌مند شوید تا استایلتان جذاب‌تر شود.

۲٫ شومیز حریر طرح‌دار مجلسی

شومیز حریر طرح‌دار مجلسی گلدار رنگ زرد

خانم‌ها دوست دارند در مهمانی‌های رسمی و نیمه‌رسمی در عین سادگی، خاص و شیک باشند. شومیز حریر طرح‌دار مجلسی یکی از زیباترین مدل‌های لباس است که با انواع مدل دامن بلند یا کوتاه و شلوار پارچه‌ای یا جین سِت می‌شود.

این مدل شومیز حریر زنانه به صورت دکمه‌دار و بدون دکمه در بازار موجود است و یقه گرد، هفت، کرواتی، پاپیونی یا یقه مردانه دارد. قد شومیز حریر مجلسی تا کمر است، با این حال شما می‌توانید پایین این مدل لباس زنانه را داخل دامن یا شلوار قرار دهید تا قد شومیز مجلسی مشخص نشود.

معمولاً شومیز حریر طرح‌دار مجلسی را با مروارید، گیپور، پولک، نگین یا منجوق تزئین می‌کنند که این نوع سنگ‌دوزی‌ها نه تنها مانع ساده و یکنواخت شدن مدل لباس زنانه می‌شود، بلکه استایل شما را متمایز از دیگران می‌کند. اگرچه اندازه سنگ و مروارید‌های روی لباس کوچک هستند، اما همچون اکسسوری تأثیر بسزایی در زیباتر شدن استایل مجلسی زنانه دارند.

معمولاً در مراسم‌های رسمی، این مدل لباس را با کفش پاشنه بلند مجلسی سِت می‌کنند، اما اگر شما از طرفداران کفش پاشنه بلند نیستید می‌توانید کفش تخت مجلسی زنانه را جایگزین کنید. توصیه می‌کنیم برای استایل مجلسی رنگ کفشتان را متناسب با لباستان انتخاب کنید. مرسوم‌ترین رنگ کفش مجلسی زنانه متناسب با شومیز حریر، مشکی، کِرِم، زرشکی و گلبهی است.

۳٫ شومیز حریر طرح‌دار بلند

مدل شومیز حریر طرح‌دار بلند

بسیاری از خانم‌ها به لباس بلند یا تونیک زنانه علاقه دارند. اگر می‌خواهید یک تونیک مجلسی به تن کنید، شومیز حریر طرح‌دار بلند انتخاب مناسبی خواهد بود. طرح پارچه حریر این مدل لباس زنانه را می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان تهیه کنید، اما توصیه می‌کنیم برای ست شومیز حریر بلند، به ادامه مقاله توجه کنید.

در صورتی که می‌خواهید شومیز حریر طرح‌دار بلند را در یک مهمانی دوستانه یا غیررسمی به تن کنید، شلوار جین زنانه سفید یا شلوار کتان روشن انتخاب جذابی خواهد بود. در واقع بسیاری از خانم‌ها سراغ مدل شلوار زنانه با رنگ روشن نمی‌روند و همین مسئله باعث متفاوت شدن استایل شما می‌شود.

همچنین کیف دستی زنانه و کفش تخت مجلسی زنانه انتخاب مناسبی برای این ست خواهد بود. البته شما می‌توانید از کفش پاشنه بلند نیز بهره‌مند شوید، اما توصیه می‌کنیم در مهمانی‌های دوستانه استایل کژوال یا غیررسمی داشته باشید تا جذاب‌تر شوید.

در صورتی که می‌خواهید در یک مهمانی رسمی یا نیمه‌رسمی شرکت کنید، توصیه می‌کنیم شومیز حریر بلند را به همراه جوراب شلواری ست کنید. در واقع شومیز حریر بلند، همچون یک پیراهن مجلسی کوتاه می‌شود که انتخاب چشمگیری نیز خواهد بود.

کیف مجلسی زنانه و کفش چرم پاشنه بلند بهترین گزینه برای شومیز حریر بلند است که شما می‌توانید ست کیف و کفش زنانه نیز تهیه کنید. علاوه بر این، انتخاب اکسسوری مناسب همچون انگشتر و دستبند زنانه، استایل مجلسی شما را کامل و متفاوت می‌کند.

۴٫ شومیز حریر هندی

بازار خرید شومیز حریر هندی، پاکستانی یا سنتی همیشه داغ است. این مدل شومیز حریر زنانه برگرفته از طرح‌ پارچه‌های هندی و پاکستانی است، اما به عنوان طرح سنتی ایرانی نیز یاد می‌شود. معمولاً این مدل شومیز حریر را سوزن‌دوزی یا سنگ‌دوزی می‌کنند که ظاهری بسیار اصیل و جذاب دارد.

اگر می‌خواهید یک مدل شومیز حریر طرح‌دار دخترانه تهیه کنید، شومیز هندی انتخاب مناسبی خواهد بود. این مدل شومیز دخترانه نه تنها ظاهر شما را جذاب می‌کند، بلکه طرح سوزن‌دوزی یا سنگ‌دوزی شده آن، بسیار خیره‌کننده و متفاوت است.

این مدل شومیز حریر دخترانه با هر مدل دامن حریر یا شلوار جین دخترانه ست می‌شود، با این حال توصیه می‌کنیم به منظور زیباتر شدن استایلتان، حتماً به رنگ شومیز دخترانه یا رنگ طرح‌های روی لباس توجه نمایید تا بتوانید رنگ مناسبی برای دامن یا شلوار زنانه تهیه کنید.

۵٫ شومیز حریر پلنگی

مدل شومیز حریر پلنگی

طرح پلنگی در سال‌های اخیر مورد استقبال بسیاری از برندها، طراحان و خانم‌ها قرار گرفته است. برای مثال برندهایی همچون گوچی و دولچه اند گابانا بسیاری از مدل لباس زنانه و کفش و کیف کالشن‌هایشان را با طرح پلنگی ارائه دادند که مورد استقبال بسیاری قرار گرفت.

در ایران نیز این مدل پارچه طرفداران بسیاری دارد. برای مثال تابستان سال گذشته شاهد فروش بالای روسری و شال پلنگی بودیم که همچنان جزء طرح‌های پرفروش قرار دارد. شومیز حریر پلنگی نیز از مدل‌های محبوب و جذاب لباس زنانه است.

شومیز حریر پلنگی با طرح و خال‌های قهوه‌ای که به همراه دارد، با رنگ‌هایی همچون کرم و مشکی ست می‌شود. از این جهت اگر می‌خواهید شلوار کتان زنانه‌ای برای این مدل شومیز حریر طرح‌دار تهیه کنید، رنگ مشکی و کرم را در اولویت خود قرار دهید.

ناگفته نماند که رنگ سبز یشمی یا زمردی برای خرید کیف و کفش زنانه انتخاب مناسبی خواهد بود. از این رو شما می‌توانید کیف و کفش چرم مجلسی زنانه خود را با یک شومیز حریر پلنگی ست کنید و در نهایت شاهد زیبایی ترکیب رنگ سبز، کرم و قهوه‌ای باشید.

۶٫ شومیز حریر راه‌راه

عکس مدل شومیز حریر راه‌راه

شومیز حریر راه‌راه مناسب خانم‌هایی است که به استایل مجلسی و اداری علاقه دارند. این مدل شومیز حریر طرح‌دار زنانه، در عین سادگی و زیبایی باعث باریک‌تر شدن اندامتان می‌شود. از این رو بسیاری از استایلیست‌ها بر این باورند خانم‌هایی که بالاتنه پُری دارند، انتخاب شومیز راه‌راه عمودی باعث می‌شود که اندامشان باریک‌تر به نظر برسد.

شومیز حریر راه‌راه یک لباس مناسب برای کت زنانه است. این روزها انواع مدل کت زنانه در بازار بسیار محبوب است و شما می‌توانید آن را با یک شومیز راه‌راه زنانه ست کنید تا در نهایت استایل مجلسی یا اداری جذابی تجربه نمایید.

همچنین مدل کفش تخت مجلسی با این مدل شومیز طرح‌دار جذاب است، اما کفش پاشنه بلند به همراه شومیز راه‌راه زنانه باعث می‌شود که اندامتان کشیده و باریک‌تر به نظر برسد. از این رو انتخاب مدل کفش مجلسی زنانه بر عهده و انتخاب خودتان خواهد بود.

۷٫ شومیز حریر خال‌خالی

مدل شومیز حریر خال‌خالی

شومیز حریر خال‌خالی دخترانه، یکی لباس جذاب و مناسب برای دختران جوان و علاقه‌مند به مد و فشن است. بسیاری از افراد مشهور هالیوود، استایل بهار و تابستان خود را با شومیز حریر خال‌خالی چشمگیرتر می‌کنند.

این مدل شومیز طرح‌دار دخترانه را می‌توانید به همراه دامن جین یا شلوار جین زنانه زاپ‌دار ست کنید و در مهمانی یا دورهمی‌های دوستانه استایل جذابی داشته باشید. استایل کژوال یا اسمارت کژوال این فرصت را به شما می‌دهد تا کفش مورد علاقه خود را با لباس مجلسی ست کنید.

از این رو شما می‌توانید شومیز حریر خال‌خالی دخترانه را به همراه یک کفش کتانی سفید زنانه یا صندل چرم در رنگ‌های زرشکی، عسلی یا قهوه‌ای ست کنید. ناگفته نماند که انتخاب اکسسوری در استایل دخترانه باعث جذاب‌تر شدن استایلتان می‌شود. از این رو خرید دستبند زنانه یا پابند انتخاب منحصربه‌فردی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

مدل شومیز حریر طرح دار برای هر سلیقه
15 مرداد 1399
/
11,051 بازدید

مدل شومیز حریر طرح دار برای هر سلیقه

فهرست مطالب

اگر می‌خواهید برای یک مهمانی دوستانه یا رسمی لباس زنانه مناسبی انتخاب کنید، اولین، ساده‌ترین و بهترین انتخاب شومیز حریر زنانه خواهد بود. شومیز زنانه این مزیت را به همراه دارد که با انواع مدل دامن و شلوار به سادگی ست می‌شود و استایل شما را جذاب می‌کند.

یکی از ترندهای اصلی بهار و تابستان ۲۰۲۰، شومیز حریر طرح‌دار است. پارچه حریر، لطیف و جذاب است که لباس‌های زنانه را فاخر و چشمگیر می‌کند. علاوه بر این پارچه‌های طرح‌دار باعث ایجاد تمایز در ظاهر استایل زنانه می‌شوند. در این صورت خرید شومیز حریر طرح‌دار انتخاب مناسبی برای خانم‌هایی که به مد و فشن و لباس‌های زیبا علاقه دارند، است.

چرا شومیز حریر طرح‌دار را انتخاب کنیم؟

قدمت پارچه حریر به پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد و چینی‌ها خود را سازنده پارچه حریر می‌دانند. پارچه حریر که یک پارچه گران قیمت و نفیس محسوب می‌شد، به عنوان ساری (لباس سنتی هندی)، پیراهن و شال و روسری مورد استفاده قرار می‌گرفت.

این روزها زیبایی پارچه حریر از نگاه طراحان مد و فشن نیز دور نمانده و آنان نیز بلوز و شومیز زنانه در طرح‌های جذاب و متفاوت با این پارچه لطیف تولید می‌نمایند که هر سلیقه و انتخابی را مجذوب خود می‌کند. چرا که شومیز حریر امکان این را دارد که با هر لباس کژوال، رسمی و نیمه‌رسمی به سادگی ست و در نهایت جذاب و چشمگیر شود.

حتی اگر شما به مد و فشن علاقه نداشته باشید، لطافت پارچه حریر نظرتان را جلب می‌کند و ممکن است شما هم دوست داشته باشید یک لباس از جنس حریر در کمد لباستان داشته باشید. بنابراین چه لباسی زیباتر از یک شومیز حریر که هر ساله در رنگ و طرح‌های متنوع در بازار به فروش می‌رسد و در صنعت مد و فشن جهان جایگاه ویژه‌ای دارد.

زیبایی در سادگی است، اما گاهی سادگی یک استایل خسته‌کننده و تکراری می‌شود. توصیه می‌کنیم گاهی برای تنوع از لباس‌های طرح‌دار استفاده کنید تا تفاوت را در استایلتان احساس کنید. شومیز حریر طرح‌دار استایل شما را متفاوت می‌کنند. اگر می‌خواهید با مدل‌های جذاب شومیز حریر طرح‌دار آشنا شوید، توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله توجه کنید.

۱٫ شومیز حریر گل‌دار

مدل شومیز حریر گل‌دار رنگ قرمز

معمولاً بازار مدل لباس زنانه‌ با طرح گل‌دار در بهار و تابستان داغ می‌شود. این مدل پارچه نه تنها ظاهر استایل شما را شاد و جذاب می‌کند، بلکه در روحیه افرادی که با شما معاشرت می‌کنند، تأثیر مثبت و بسزایی خواهد داشت. درواقع شما با پوشیدن شومیز حریر گل‌دار، سرزندگی را برای خودتان و دیگران به ارمغان می‌آورید.

خرید شومیز زنانه

معمولاً اسم پارچه و لباس گل‌دار که به گوشمان می‌رسد، به یاد کمد لباس مادربزرگمان می‌افتیم که پر از دامن و بلوز گل‌دار بود. اما تاریخ فشن بارها تکرار می‌شود و طرح‌های قدیمی به شکل مدرن و جذاب‌تر جای خود را در کمد خانم‌های جوان و علاقه‌مند به مد و فشن باز می‌کند.

اگر می‌خواهید در یک مهمانی، شومیز گل‌دار حریر به تن کنید، سعی کنید از اکسسوری و زیورآلات زنانه سنگین با طرح‌های شلوغ استفاده نکنید، چرا که طرح و زیبایی زیورآلات در شلوغی و طرح‌ لباس گم می‌شود. گردنبند، گوشواره و دستبند‌های ظریف تناسب بهتری با این مدل شومیز حریر دارند.

دامن و شلوار هر دو گزینه مناسبی برای سِت با این مدل شومیز است، با این حال توصیه می‌کنیم اگر انتخاب شما شومیز حریر طرح‌دار گل‌گلی است، حتماً از دامن یا شلوار زنانه ساده و تک رنگ بهره‌مند شوید تا استایلتان جذاب‌تر شود.

۲٫ شومیز حریر طرح‌دار مجلسی

شومیز حریر طرح‌دار مجلسی گلدار رنگ زرد

خانم‌ها دوست دارند در مهمانی‌های رسمی و نیمه‌رسمی در عین سادگی، خاص و شیک باشند. شومیز حریر طرح‌دار مجلسی یکی از زیباترین مدل‌های لباس است که با انواع مدل دامن بلند یا کوتاه و شلوار پارچه‌ای یا جین سِت می‌شود.

این مدل شومیز حریر زنانه به صورت دکمه‌دار و بدون دکمه در بازار موجود است و یقه گرد، هفت، کرواتی، پاپیونی یا یقه مردانه دارد. قد شومیز حریر مجلسی تا کمر است، با این حال شما می‌توانید پایین این مدل لباس زنانه را داخل دامن یا شلوار قرار دهید تا قد شومیز مجلسی مشخص نشود.

معمولاً شومیز حریر طرح‌دار مجلسی را با مروارید، گیپور، پولک، نگین یا منجوق تزئین می‌کنند که این نوع سنگ‌دوزی‌ها نه تنها مانع ساده و یکنواخت شدن مدل لباس زنانه می‌شود، بلکه استایل شما را متمایز از دیگران می‌کند. اگرچه اندازه سنگ و مروارید‌های روی لباس کوچک هستند، اما همچون اکسسوری تأثیر بسزایی در زیباتر شدن استایل مجلسی زنانه دارند.

معمولاً در مراسم‌های رسمی، این مدل لباس را با کفش پاشنه بلند مجلسی سِت می‌کنند، اما اگر شما از طرفداران کفش پاشنه بلند نیستید می‌توانید کفش تخت مجلسی زنانه را جایگزین کنید. توصیه می‌کنیم برای استایل مجلسی رنگ کفشتان را متناسب با لباستان انتخاب کنید. مرسوم‌ترین رنگ کفش مجلسی زنانه متناسب با شومیز حریر، مشکی، کِرِم، زرشکی و گلبهی است.

۳٫ شومیز حریر طرح‌دار بلند

مدل شومیز حریر طرح‌دار بلند

بسیاری از خانم‌ها به لباس بلند یا تونیک زنانه علاقه دارند. اگر می‌خواهید یک تونیک مجلسی به تن کنید، شومیز حریر طرح‌دار بلند انتخاب مناسبی خواهد بود. طرح پارچه حریر این مدل لباس زنانه را می‌توانید با توجه به سلیقه خودتان تهیه کنید، اما توصیه می‌کنیم برای ست شومیز حریر بلند، به ادامه مقاله توجه کنید.

در صورتی که می‌خواهید شومیز حریر طرح‌دار بلند را در یک مهمانی دوستانه یا غیررسمی به تن کنید، شلوار جین زنانه سفید یا شلوار کتان روشن انتخاب جذابی خواهد بود. در واقع بسیاری از خانم‌ها سراغ مدل شلوار زنانه با رنگ روشن نمی‌روند و همین مسئله باعث متفاوت شدن استایل شما می‌شود.

همچنین کیف دستی زنانه و کفش تخت مجلسی زنانه انتخاب مناسبی برای این ست خواهد بود. البته شما می‌توانید از کفش پاشنه بلند نیز بهره‌مند شوید، اما توصیه می‌کنیم در مهمانی‌های دوستانه استایل کژوال یا غیررسمی داشته باشید تا جذاب‌تر شوید.

در صورتی که می‌خواهید در یک مهمانی رسمی یا نیمه‌رسمی شرکت کنید، توصیه می‌کنیم شومیز حریر بلند را به همراه جوراب شلواری ست کنید. در واقع شومیز حریر بلند، همچون یک پیراهن مجلسی کوتاه می‌شود که انتخاب چشمگیری نیز خواهد بود.

کیف مجلسی زنانه و کفش چرم پاشنه بلند بهترین گزینه برای شومیز حریر بلند است که شما می‌توانید ست کیف و کفش زنانه نیز تهیه کنید. علاوه بر این، انتخاب اکسسوری مناسب همچون انگشتر و دستبند زنانه، استایل مجلسی شما را کامل و متفاوت می‌کند.

۴٫ شومیز حریر هندی

بازار خرید شومیز حریر هندی، پاکستانی یا سنتی همیشه داغ است. این مدل شومیز حریر زنانه برگرفته از طرح‌ پارچه‌های هندی و پاکستانی است، اما به عنوان طرح سنتی ایرانی نیز یاد می‌شود. معمولاً این مدل شومیز حریر را سوزن‌دوزی یا سنگ‌دوزی می‌کنند که ظاهری بسیار اصیل و جذاب دارد.

اگر می‌خواهید یک مدل شومیز حریر طرح‌دار دخترانه تهیه کنید، شومیز هندی انتخاب مناسبی خواهد بود. این مدل شومیز دخترانه نه تنها ظاهر شما را جذاب می‌کند، بلکه طرح سوزن‌دوزی یا سنگ‌دوزی شده آن، بسیار خیره‌کننده و متفاوت است.

این مدل شومیز حریر دخترانه با هر مدل دامن حریر یا شلوار جین دخترانه ست می‌شود، با این حال توصیه می‌کنیم به منظور زیباتر شدن استایلتان، حتماً به رنگ شومیز دخترانه یا رنگ طرح‌های روی لباس توجه نمایید تا بتوانید رنگ مناسبی برای دامن یا شلوار زنانه تهیه کنید.

۵٫ شومیز حریر پلنگی

مدل شومیز حریر پلنگی

طرح پلنگی در سال‌های اخیر مورد استقبال بسیاری از برندها، طراحان و خانم‌ها قرار گرفته است. برای مثال برندهایی همچون گوچی و دولچه اند گابانا بسیاری از مدل لباس زنانه و کفش و کیف کالشن‌هایشان را با طرح پلنگی ارائه دادند که مورد استقبال بسیاری قرار گرفت.

در ایران نیز این مدل پارچه طرفداران بسیاری دارد. برای مثال تابستان سال گذشته شاهد فروش بالای روسری و شال پلنگی بودیم که همچنان جزء طرح‌های پرفروش قرار دارد. شومیز حریر پلنگی نیز از مدل‌های محبوب و جذاب لباس زنانه است.

شومیز حریر پلنگی با طرح و خال‌های قهوه‌ای که به همراه دارد، با رنگ‌هایی همچون کرم و مشکی ست می‌شود. از این جهت اگر می‌خواهید شلوار کتان زنانه‌ای برای این مدل شومیز حریر طرح‌دار تهیه کنید، رنگ مشکی و کرم را در اولویت خود قرار دهید.

ناگفته نماند که رنگ سبز یشمی یا زمردی برای خرید کیف و کفش زنانه انتخاب مناسبی خواهد بود. از این رو شما می‌توانید کیف و کفش چرم مجلسی زنانه خود را با یک شومیز حریر پلنگی ست کنید و در نهایت شاهد زیبایی ترکیب رنگ سبز، کرم و قهوه‌ای باشید.

۶٫ شومیز حریر راه‌راه

عکس مدل شومیز حریر راه‌راه

شومیز حریر راه‌راه مناسب خانم‌هایی است که به استایل مجلسی و اداری علاقه دارند. این مدل شومیز حریر طرح‌دار زنانه، در عین سادگی و زیبایی باعث باریک‌تر شدن اندامتان می‌شود. از این رو بسیاری از استایلیست‌ها بر این باورند خانم‌هایی که بالاتنه پُری دارند، انتخاب شومیز راه‌راه عمودی باعث می‌شود که اندامشان باریک‌تر به نظر برسد.

شومیز حریر راه‌راه یک لباس مناسب برای کت زنانه است. این روزها انواع مدل کت زنانه در بازار بسیار محبوب است و شما می‌توانید آن را با یک شومیز راه‌راه زنانه ست کنید تا در نهایت استایل مجلسی یا اداری جذابی تجربه نمایید.

همچنین مدل کفش تخت مجلسی با این مدل شومیز طرح‌دار جذاب است، اما کفش پاشنه بلند به همراه شومیز راه‌راه زنانه باعث می‌شود که اندامتان کشیده و باریک‌تر به نظر برسد. از این رو انتخاب مدل کفش مجلسی زنانه بر عهده و انتخاب خودتان خواهد بود.

۷٫ شومیز حریر خال‌خالی

مدل شومیز حریر خال‌خالی

شومیز حریر خال‌خالی دخترانه، یکی لباس جذاب و مناسب برای دختران جوان و علاقه‌مند به مد و فشن است. بسیاری از افراد مشهور هالیوود، استایل بهار و تابستان خود را با شومیز حریر خال‌خالی چشمگیرتر می‌کنند.

این مدل شومیز طرح‌دار دخترانه را می‌توانید به همراه دامن جین یا شلوار جین زنانه زاپ‌دار ست کنید و در مهمانی یا دورهمی‌های دوستانه استایل جذابی داشته باشید. استایل کژوال یا اسمارت کژوال این فرصت را به شما می‌دهد تا کفش مورد علاقه خود را با لباس مجلسی ست کنید.

از این رو شما می‌توانید شومیز حریر خال‌خالی دخترانه را به همراه یک کفش کتانی سفید زنانه یا صندل چرم در رنگ‌های زرشکی، عسلی یا قهوه‌ای ست کنید. ناگفته نماند که انتخاب اکسسوری در استایل دخترانه باعث جذاب‌تر شدن استایلتان می‌شود. از این رو خرید دستبند زنانه یا پابند انتخاب منحصربه‌فردی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد