برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید

پیراهن مردانه

پیراهن مردانه یکی از ضروری ترین پوشش ها نزد آقایان به شمار می رود. به طور متوسط  حدود 5 تا 7 پیراهن ساده و چهارخانه ای در کمد لباسی آقایان یافت می شود.

پیراهن مردانه انواع مختلفی چون آستین بلند، آستین کوتاه، یقه دار، بدون یقه و دیگر مدلها هستند که هر کدام از آنها برای موقعیتی خاص مناسب است.

آقایان در محیط های رسمی و نیمه رسمی بیشتر از پیراهن استفاده می کنند و آن را با کت و شلوار و یا شلوارهای پارچه ای رسمی ست می کنند، زیرا پیراهن مردانه به ویژه پیراهن آستین بلند و ساده مردانه مای رسمی دارد! 

اگر در محیط کارتان سبک خاصی از پوشش استفاده می شود، بهتر است با آن هماهنگ باشید. اما در محل کار پیراهن های مردانه رسمی و ساده انتخاب مناسب تری برای پوشش شما هستند. پیراهن های آبی و سفید ساده انتخاب های رسمی مناسبی هستند.

پیراهن آستین بلند مردانه جین وست- بانی مد

پیراهن مردانه سفید اغلب برای مراسم عروسی و مراسم های رسمی به همراه کراوات یا پاپیون پوشیده می شود. در حالی که  پیراهن های طرح چهارخانه  و راه راه را می توان در محیط های غیر رسمی و دوستانه پوشید و استایل شیک و جذابی داشت.

پیراهن مردانه سفید جین وست- بانی مد

نکات قابل توجه در هنگام خرید پیراهن مردانه

اول: باید دقت داشته باشید که پیراهن مورد نظر، فیت و اندازه تن شما باشد، زیرا گشاد بودن پیراهن و بلند بودن آستین آن، تنها باعث شلختگی ظاهر و افزایش سن شما عزیزان می شود.

دوم: الیاف تشکیل دهنده پیراهن، بهتر است الیاف طبیعی نخ پنبه باشد تا دچار حساسیت با پوست بدن نشود و از نرمی و لطافت آن لذت ببرید. علاوه بر آن دوام پارچه نیز مهم است اینکه پیراهن شما مدت زمان طولانی تری قابل پوشیدن باشد مقرون به صرفه تر است.

سوم: رنگ پیراهن مورد نظر نیز حائز اهمیت بوده و شما بهتر است رنگ پیراهن خود را با سایر لباس‌هایتان ست کنید. مثلاٌ اگر کت و شلوار می پوشید، رنگ پیراهن تان اندکی روشن‌تر از رنگ کت و شلوارتان انتخاب کنید.

مرکز خرید آنلاین لباس بانی مد، عرضه کننده انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه و اکسسوری از چهار برند معروف و معتبر دنیا به نام های Jeanswest، Baleno، Jooti jeans و Samuel & kevin می باشد. پیراهن مردانه جز محصولات متنوع و با کیفیت این چهار برند معروف می باشد.

پیراهن مردانه را از بانی مد انتخاب کنید!

چرا مرکز خرید آنلاین بانی مد؟!!

بانی مد با وجود داشتن چهار برند معروف و پرطرفدار که هر کدام در تولید پیراهن مردانه با کیفیت حرف اول را می زنند، به خوبی درخشیده است.

پیراهن های مردانه برند جوتی جینز به دلیل تنوع رنگی بسیار زیادی که دارند و همچنین قیمت مناسب و کیفیت بالای آنها، جز پرطرفدارترین و پرفروش ترین محصولات این برند به شمار می روند.

پیراهن مردانه های جین وست، ساموئل اند کوین و بالنو نیز هر کدام به نوبه ی خود از این تنوع رنگ ها و کیفیت بالا برخوردار می باشند، پیراهن مردانه موجود در وب سایت بانی مد از الیاف مرغوب نخ پنبه تهیه شده اند و همچنین برش و دوخت آنها به گونه ای است که به خوبی بر تن می نشیند و تن خور متناسب و راحتی دارد.

از دیگر مزایا و ویژگی های این مرکز خرید آنلاین، ضمانت اصالت است. کالاهای موجود در این مرکز خرید آنلاین اصل می باشد.

ضمانت تعویض: پس از خرید، اگر رنگ یا سایز محصول مورد نظر مورد پسند شما نبود، به مدت هفت روز فرصت برگشت کالا وجود دارد تا با کالای مورد نظر شما تعویض گردد.

ارسال رایگان: محصولاتی که قیمت های آنها از 80 هزار به بالا هستند، به صورت رایگان به دست شما عزیزان خواهد رسید.