23 بهمن 1400
/
3,651 بازدید

چگونه لباس هایی با رنگ های مختلف را با هم ست کنیم؟

فهرست مطالب

انتخاب رنگ برای استایل و هر بخش از لباس هایی که به تن می‌کنیم، مسئله‌ای است که باید برای آن تصمیم گیری کنیم. همه ما علاوه بر علاقه شخصی به چند رنگ خاص، منطق دیگری را نیز برای انتخاب رنگ دنبال می‌کنیم. مثلا این مسئله‌ برای ما مهم است که آیا به مهمانی می‌رویم یا برای حضور در محل کار لباس می‌پوشیم. از خود می‌پرسیم که چه رنگی برای حضور در مکان های مختلف مناسب تر است؟

مدل جدید پالتو مردانه سوال بعدی که تعیین کننده خوبی برای انتخاب رنگ لباس ها است، این است که در چه فصلی از سال قرار داریم؟ روح هر فصل با رنگ های خاصی عجین شده و هر فصل پالت رنگی مخصوص به خودش را دارد. این پالت بیش از هر چیز متاثر از رنگ هایی است که در آن فصل در طبیعت می‌بینیم. مثلا پالت رنگی فصل پاییز نارنجی، زرد، سبز یشمی، قرمز و آجری است. این رنگ ها در واقع رنگ هایی است که برگ ها و درختان در فصل پاییز به رنگ آن در می‌آیند. مثال دیگری از پالت رنگی فصل، پالت رنگ فصل زمستان است. آبی، سفید، مشکی و خاکستری که برای ما یادآور رنگ برف و باران و المان های طبیعت سرد هستند، رنگ های اصلی پالت فصل زمستان را تشکیل می‌دهند.

مدل لباس زنانه سبز

به همین ترتیب پالت رنگی فصل بهار، صورتی، سبز و سفید است که تداعی کننده شکوفه های بهاری است و رنگ درختان پرمیوه تابستانی یعنی قرمز، آبی، نارنجی، زرد، سبز، پالت رنگ های تابستانی را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل به رنگ هایی که در محور رنگ به سمت سیاه نزدیک ترند، رنگ های سرد و به رنگ های اصلی، رنگ های گرم می‌گویند. رنگ های گرم در استایل کمک می‌کند، طرح ها و الگوها کوچک تر از آنچه واقعا هستند به نظر برسند و رنگ های سرد به بی کرانگی هر چیز، قوت می‌بخشد و نشانه ای برای سکون و آرامش است.

استایل مردانه با شلوار پارچه ای کرم
اما برای اینکه بدانیم چه رنگ هایی با هم ست می‌شوند، بهتر است بدانیم مهم ترین دسته بندی رنگ ها چگونه است؟

رنگ های پایه کدامند؟

رنگ ها به سه دسته، رنگ های اصلی، رنگ های ثانویه و رنگ های سوم تشکیل می‌شوند.

رنگ های اصلی

رنگ های اصلی شامل زرد، قرمز و آبی است. این سه رنگ اصلی به صورت خالص در طبیعت یافت می‌شوند و حاصل ترکیب چند رنگ با هم نیستند. این رنگ ها ذاتی هستند و به همین دلیل رنگ های اصلی محسوب می‌شوند.

رنگ های ثانویه

اما رنگ های ثانویه از ترکیب یکی از رنگ های اصلی با رنگ های دیگر به وجود می‌آید. به طور مثال سبز محصول ترکیب رنگ زرد و آبی است و یا از ترکیب رنگ زرد و قرمز، رنگ نارنجی پدید می‌آید.

رنگ های دسته سوم

دسته سوم رنگ های ثانویه هستند. از ترکیب رنگ های گروه یکم و دوم یعنی رنگ های ثانویه و رنگ های اصلی، رنگ های سوم پدید می‌آید.

رنگ های خنثی چه رنگ هایی هستند؟

اگر در انتخاب رنگ برای استایلتان محافظه کار هستید و یا از سبک خاصی پیروی می‌کنید، رنگ های خنثی بهترین گزینه برای شما هستند. این رنگ ها که شامل رنگ خاکستری، کرم، سیاه، سفید هستند، می‌توانند به راحتی با رنگ های دسته های دیگر ست شوند. شما با هوشمندی و رعایت تناژ رنگی می‌توانید استایلای های زیادی با وجود تنها یکی از رنگ های خنثی بسازید. استفاده از رنگ های خنثی همراه با رنگ های دیگر در نحوه استایل لایه لایه هم به شما کمک زیادی می‌کند. طرفداران مد مینیمالیستی تلاش می‌کنند در انتخاب رنگ لباس هایشان از پالت رنگی خنثی استفاده کنند. با این کار میزان تمرکز و دقت اطراقیان را نسبت به رنگ تیپ شان پایین می‌آورند.

چیدمان رنگ در دایره رنگ ها و ایجاد هارمونی رنگی

مهم ترین کاربرد دایره رنگ برای علاقمندان مد و فشن ایجاد هارمونی و یا هماهنگی تک تک آیتم های لباس هاست. دایره رنگ که بر اساس طول موج یا فرکانس هر رنگ چیده شده است، می‌تواند به شما کمک کند که بدانید کدام ترکیب رنگی برای شما مناسب تر است. دایره رنگ که در طیف مرئی دید انسان قرار دارد. رنگ قرمز با کمترین فرکانس در دید مرئی قرار می‌گیرد و فرکانس کم تر از آن را مادون قرمز می‌نامیم. رنگ بنفش هم با بیشترین فرکانس آخرین رنگ در طیف رنگ های مرئی انسان است و فرکانس بالاتر از آن یعنی فرابنفش قابل دید انسان نیستند.

دایره رنگی

روشنایی، غلظت رنگ و کنترانست

عوامل دیگری هم در ایجاد هارمونی با توجه به چرخه رنگ در لباس نقش دارند. روشنایی، کنتراست و غلظت رنگ، سه عاملی هستند که نقش مهمی در ایجاد هارمونی رنگی دارند. به طور مثال ترکیب خاکستری روشن با رنگ زرد لیمویی که غلظت کمی دارد، کاملا متفاوت از ست همین رنگ ها با روشنایی کمتر و کنتراست بیشتر است. برای ایجاد یک کنتراست خوب پیشنهاد ما این است که از ترکیب ۳ رنگ در استایلتان بهره ببرید و همواره یکی از رنگ ها را از طیف رنگی خنثی انتخاب کنید.

استایل مونوکروم، ساده، شیک و زیبا

منظور از استایل مونوکروم، پوشیدن لباس های یک رنگ است، شما با انتخاب یک تیپ تک رنگ علاوه بر سادگی و اصالت، می‌توانید بسیار رسمی و جذاب دیده شوید. در این استایل هیچ محدودیتی وجود ندارد. استفاده از تیپ مونوکروم می تواند فقط به لباس های راحتی ختم شود و اسپرت هم باشد.

لباس زنانه استایل مونوکروم

تاثیر رنگ اکسسوری ها را در نظر بگیرید

اکسسوری ها به خودی خود در تزیین و تکمیل استایل شما نقش مهمی دارند. اگر از اکسسوری های بزرگ، به عنوان مثال گردنبد یا گوشواره استفاده می‌کنید، حتما هارمونی رنگی را با بقیه لباس هایتان در نظر بگیرید. در استایل مونوکوروم شما می‌توانید بهترین استفاده از اکسسوری های بزرگ و رنگی را داشته باشید. همه خانم ها در کشوی زیورآلاتشان گردنبد، دستبند و گوشواره نقره، طلا و سیلور دارند، این ترکیب رنگ ها در استایل شما بسیار کارساز هستند. اما مراقب باشید در استفاده از زیورآلات با لباس های طرحدار و رنگی زیاده روی نکنید.

تاثیر اکسسوری در استایل

چه رنگهایی با هم ست میشوند؟

اما بالاخره به این بخش می‌رسیم که در انتخاب رنگ برای استایلمان چطور باید عمل کنیم، فرقی نمی‌کند که در چه فصلی از سال هستیم و یا اکسسوری، کلاه، یا کوله پشتی داریم یا نه. نمی‌توانیم بدون در نظر گرفتن اینکه چه رنگ هایی با هم ست می‌شوند، لباس انتخاب کنیم. پس در این بخش می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که ترکیب رنگ لباس مردانه و زنانه باید چگونه باشد؟

کاپشن چرم ظبیعی زنانه

صورتی با چه رنگی ست میشه؟

صورتی با انرژی شاد و خوبی که دارد یکی از رنگ های پرطرفدار از پالت رنگی فصل بهار است که البته در بقیه روزهای سال هم از آن استفاده می‌شود.
بهتر است رنگ صورتی را با سفید، آبی و طوسی هماهنگ کنید. انتخاب رنگ صورتی همراه با سبز کم رنگ هم ترکیب مناسبی برای شما خواهد ساخت.
اما اگر غلظت رنگ صورتی شما بیشتر باشد، چه رنگ هایی بهتر با آن ست می‌شوند؟ همراه با صورتی پررنگ (سرخابی) آبی لاجوردی، زرد و قهوه ای بهترین انتخاب هستند. البته این نکته را فراموش نکنید که وجود یک رنگ خنثی دراین ست، بسیار زیبا و جذاب خواهد بود.

ست رنگ صورتی لباس زنانه

قرمز، رنگ شور و اشتیاق

قرمز رنگ اشتیاق، شور جوانی و انرژی فریبنده و اغوا کننده و در عین حال رنگ خشونت، خشم، خطر و گاهی نماد جرم و جنایت است. رنگ های اصلی زرد آبی و قرمز در کنار هم طیف گسترده ای رو به ما می‌دهد. قرمز سنبل حیات و زندگی و بیان کننده‌ی هیجان و شورش جوانی و نماد شکلی آن مربع است.
رنگ قرمز جز محبوب ترین رنگ ها در سراسر دنیا است که در تمامی استایل ها می‌توانید از آن به صورت تک رنگ و ترکیب با رنگ های دیگر استفاده کنید.
رنگ قرمز نشانه انرژی است ولی باید توجه داشت که از آن دسته رنگ هایی است که نمی‌توان به طور مرتب آن را پوشید و همچنین شخص را کمی چاق تر از سایز واقعی‌ نشان می‌دهد. برای خانم ها استفاده از رنگ قرمز برای پیراهن و رنگ سفید برای دامن شخص را با نشاط‌تر و زنده‌تر نشان می‌دهد. چگونه رنگ قرمز را ست کنیم؟ قرمز رنگ جوانی است و نوجوانان و جوانان می‌توانند لباس‌ها و حتی کفش و کیف خود را در قرمز انتخاب کنند. رنگ‌ قرمز تیره حسی از بزرگی و قدرت را منتقل می‌کند که مناسب پوشاک مردانه و لباس های رسمی است.
حتی برای اکسسوری هم می‌توانید از رنگ قرمز استفاده کنید، ساعت و عینک قرمز با لباس مشکی نمونه خوبی از این ترکیب است.

ست شلوار زنانه قرمز با پالتو

لباس سفید با چه رنگی ست میشود؟

بهترین ویژگی رنگ سفید این است که با تمام رنگ ها می‌تواند ست شود، سفید رنگی خنثی است که می‌توانید با رنگ های قرمز، زرد لیمویی، سیاه و یا آبی کاربنی ست کنید. اگر مینیمالیست هستید، رنگ سفید انتخاب همیشگی استایل شماست. حس سادگی و آرامش در سفید بیش از هر رنگ دیگری به اطرافیان منتقل می‌شود.

لباس سفید با چی ست کنیم

رنگ خردلی با چه رنگی ست می‌شود؟

ترکیب رنگ خردلی با مشکی، سفید و قهوه ای را اکثرمان در استایل روزانه استفاده می‌کنیم. اما اگر می‌خواهید انتخاب جسورانه تر داشته باشید، ترکیب خردلی با زیتونی، سبز، بنفش و صورتی را امتحان کنید.

ست رنگ سبز زیتونی

سبز رنگی الهام گرفته از طبیعت است که طرفداران زیادی دارد و به لحاظ طیف رنگی بسیار متنوع است. یکی از شیک ترین و جذاب ترین طیف های رنگ سبز، زیتونی است که نماد صلح و همدلی است و با انتخاب رنگ لباس به رنگ زیتونی فردی شیک پوش، قدرتمند و در عین حال مهربان و آرام به نظر خواهید رسید. سبز زیتونی با انواع رنگ پوست ها از تیره تا روشن سازگاری دارد و می‌توانید با رنگ کرم، سفید، خاکستری و حتی مشکی آن را ست کنید و به صورت کلی استایل زیتونی مونوکروم به شدت جذاب و بی نظیر می‌شود.

ست رنگ سبز زیتونی

آجری را چگونه ست کنیم؟

رنگ آجری یکی از رنگ های گرم است که اتفاقا در ترندهای سال ۲۰۲۲ بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ترکیب رنگ آجری با رنگ سبز برای یک عصر پاییزی یا زمستانی بسیار زیباست. همچنین می‌توان رنگ آجری را با آبی کبریتی، سبز و قرمز هم در یک استایل استفاده کرد. رنگ آجری را با ست گردنبند و گوشواره گلدرز استفاده کنید. از ترکیب رنگ چرم شتری هم در این ست میتوان بهره برد. اگر می‌خواهید با استفاده از رنگ خردلی یک ترکیب ایده آل برای جشن و میهمانی داشته باشید، از ترکیب خردلی با قرمز استفاده کنید. رنگ‌های خنثی مثل رنگ سفید، طوسی و مشکی هم به خوبی با این رنگ ست می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

ترندترین طراح های ناخن ۲۰۲۲

بیایید قبول کنیم که علاوه بر طراحی لباس، طراحی‌های مختلف مانند طراحی ناخن مناسب عید ظاهر جذاب‌تری را در استایل ما

چگونه لباس هایی با رنگ های مختلف را با هم ست کنیم
23 بهمن 1400
/
3,651 بازدید

چگونه لباس هایی با رنگ های مختلف را با هم ست کنیم؟

فهرست مطالب

انتخاب رنگ برای استایل و هر بخش از لباس هایی که به تن می‌کنیم، مسئله‌ای است که باید برای آن تصمیم گیری کنیم. همه ما علاوه بر علاقه شخصی به چند رنگ خاص، منطق دیگری را نیز برای انتخاب رنگ دنبال می‌کنیم. مثلا این مسئله‌ برای ما مهم است که آیا به مهمانی می‌رویم یا برای حضور در محل کار لباس می‌پوشیم. از خود می‌پرسیم که چه رنگی برای حضور در مکان های مختلف مناسب تر است؟

مدل جدید پالتو مردانه سوال بعدی که تعیین کننده خوبی برای انتخاب رنگ لباس ها است، این است که در چه فصلی از سال قرار داریم؟ روح هر فصل با رنگ های خاصی عجین شده و هر فصل پالت رنگی مخصوص به خودش را دارد. این پالت بیش از هر چیز متاثر از رنگ هایی است که در آن فصل در طبیعت می‌بینیم. مثلا پالت رنگی فصل پاییز نارنجی، زرد، سبز یشمی، قرمز و آجری است. این رنگ ها در واقع رنگ هایی است که برگ ها و درختان در فصل پاییز به رنگ آن در می‌آیند. مثال دیگری از پالت رنگی فصل، پالت رنگ فصل زمستان است. آبی، سفید، مشکی و خاکستری که برای ما یادآور رنگ برف و باران و المان های طبیعت سرد هستند، رنگ های اصلی پالت فصل زمستان را تشکیل می‌دهند.

مدل لباس زنانه سبز

به همین ترتیب پالت رنگی فصل بهار، صورتی، سبز و سفید است که تداعی کننده شکوفه های بهاری است و رنگ درختان پرمیوه تابستانی یعنی قرمز، آبی، نارنجی، زرد، سبز، پالت رنگ های تابستانی را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل به رنگ هایی که در محور رنگ به سمت سیاه نزدیک ترند، رنگ های سرد و به رنگ های اصلی، رنگ های گرم می‌گویند. رنگ های گرم در استایل کمک می‌کند، طرح ها و الگوها کوچک تر از آنچه واقعا هستند به نظر برسند و رنگ های سرد به بی کرانگی هر چیز، قوت می‌بخشد و نشانه ای برای سکون و آرامش است.

استایل مردانه با شلوار پارچه ای کرم
اما برای اینکه بدانیم چه رنگ هایی با هم ست می‌شوند، بهتر است بدانیم مهم ترین دسته بندی رنگ ها چگونه است؟

رنگ های پایه کدامند؟

رنگ ها به سه دسته، رنگ های اصلی، رنگ های ثانویه و رنگ های سوم تشکیل می‌شوند.

رنگ های اصلی

رنگ های اصلی شامل زرد، قرمز و آبی است. این سه رنگ اصلی به صورت خالص در طبیعت یافت می‌شوند و حاصل ترکیب چند رنگ با هم نیستند. این رنگ ها ذاتی هستند و به همین دلیل رنگ های اصلی محسوب می‌شوند.

رنگ های ثانویه

اما رنگ های ثانویه از ترکیب یکی از رنگ های اصلی با رنگ های دیگر به وجود می‌آید. به طور مثال سبز محصول ترکیب رنگ زرد و آبی است و یا از ترکیب رنگ زرد و قرمز، رنگ نارنجی پدید می‌آید.

رنگ های دسته سوم

دسته سوم رنگ های ثانویه هستند. از ترکیب رنگ های گروه یکم و دوم یعنی رنگ های ثانویه و رنگ های اصلی، رنگ های سوم پدید می‌آید.

رنگ های خنثی چه رنگ هایی هستند؟

اگر در انتخاب رنگ برای استایلتان محافظه کار هستید و یا از سبک خاصی پیروی می‌کنید، رنگ های خنثی بهترین گزینه برای شما هستند. این رنگ ها که شامل رنگ خاکستری، کرم، سیاه، سفید هستند، می‌توانند به راحتی با رنگ های دسته های دیگر ست شوند. شما با هوشمندی و رعایت تناژ رنگی می‌توانید استایلای های زیادی با وجود تنها یکی از رنگ های خنثی بسازید. استفاده از رنگ های خنثی همراه با رنگ های دیگر در نحوه استایل لایه لایه هم به شما کمک زیادی می‌کند. طرفداران مد مینیمالیستی تلاش می‌کنند در انتخاب رنگ لباس هایشان از پالت رنگی خنثی استفاده کنند. با این کار میزان تمرکز و دقت اطراقیان را نسبت به رنگ تیپ شان پایین می‌آورند.

چیدمان رنگ در دایره رنگ ها و ایجاد هارمونی رنگی

مهم ترین کاربرد دایره رنگ برای علاقمندان مد و فشن ایجاد هارمونی و یا هماهنگی تک تک آیتم های لباس هاست. دایره رنگ که بر اساس طول موج یا فرکانس هر رنگ چیده شده است، می‌تواند به شما کمک کند که بدانید کدام ترکیب رنگی برای شما مناسب تر است. دایره رنگ که در طیف مرئی دید انسان قرار دارد. رنگ قرمز با کمترین فرکانس در دید مرئی قرار می‌گیرد و فرکانس کم تر از آن را مادون قرمز می‌نامیم. رنگ بنفش هم با بیشترین فرکانس آخرین رنگ در طیف رنگ های مرئی انسان است و فرکانس بالاتر از آن یعنی فرابنفش قابل دید انسان نیستند.

دایره رنگی

روشنایی، غلظت رنگ و کنترانست

عوامل دیگری هم در ایجاد هارمونی با توجه به چرخه رنگ در لباس نقش دارند. روشنایی، کنتراست و غلظت رنگ، سه عاملی هستند که نقش مهمی در ایجاد هارمونی رنگی دارند. به طور مثال ترکیب خاکستری روشن با رنگ زرد لیمویی که غلظت کمی دارد، کاملا متفاوت از ست همین رنگ ها با روشنایی کمتر و کنتراست بیشتر است. برای ایجاد یک کنتراست خوب پیشنهاد ما این است که از ترکیب ۳ رنگ در استایلتان بهره ببرید و همواره یکی از رنگ ها را از طیف رنگی خنثی انتخاب کنید.

استایل مونوکروم، ساده، شیک و زیبا

منظور از استایل مونوکروم، پوشیدن لباس های یک رنگ است، شما با انتخاب یک تیپ تک رنگ علاوه بر سادگی و اصالت، می‌توانید بسیار رسمی و جذاب دیده شوید. در این استایل هیچ محدودیتی وجود ندارد. استفاده از تیپ مونوکروم می تواند فقط به لباس های راحتی ختم شود و اسپرت هم باشد.

لباس زنانه استایل مونوکروم

تاثیر رنگ اکسسوری ها را در نظر بگیرید

اکسسوری ها به خودی خود در تزیین و تکمیل استایل شما نقش مهمی دارند. اگر از اکسسوری های بزرگ، به عنوان مثال گردنبد یا گوشواره استفاده می‌کنید، حتما هارمونی رنگی را با بقیه لباس هایتان در نظر بگیرید. در استایل مونوکوروم شما می‌توانید بهترین استفاده از اکسسوری های بزرگ و رنگی را داشته باشید. همه خانم ها در کشوی زیورآلاتشان گردنبد، دستبند و گوشواره نقره، طلا و سیلور دارند، این ترکیب رنگ ها در استایل شما بسیار کارساز هستند. اما مراقب باشید در استفاده از زیورآلات با لباس های طرحدار و رنگی زیاده روی نکنید.

تاثیر اکسسوری در استایل

چه رنگهایی با هم ست میشوند؟

اما بالاخره به این بخش می‌رسیم که در انتخاب رنگ برای استایلمان چطور باید عمل کنیم، فرقی نمی‌کند که در چه فصلی از سال هستیم و یا اکسسوری، کلاه، یا کوله پشتی داریم یا نه. نمی‌توانیم بدون در نظر گرفتن اینکه چه رنگ هایی با هم ست می‌شوند، لباس انتخاب کنیم. پس در این بخش می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که ترکیب رنگ لباس مردانه و زنانه باید چگونه باشد؟

کاپشن چرم ظبیعی زنانه

صورتی با چه رنگی ست میشه؟

صورتی با انرژی شاد و خوبی که دارد یکی از رنگ های پرطرفدار از پالت رنگی فصل بهار است که البته در بقیه روزهای سال هم از آن استفاده می‌شود.
بهتر است رنگ صورتی را با سفید، آبی و طوسی هماهنگ کنید. انتخاب رنگ صورتی همراه با سبز کم رنگ هم ترکیب مناسبی برای شما خواهد ساخت.
اما اگر غلظت رنگ صورتی شما بیشتر باشد، چه رنگ هایی بهتر با آن ست می‌شوند؟ همراه با صورتی پررنگ (سرخابی) آبی لاجوردی، زرد و قهوه ای بهترین انتخاب هستند. البته این نکته را فراموش نکنید که وجود یک رنگ خنثی دراین ست، بسیار زیبا و جذاب خواهد بود.

ست رنگ صورتی لباس زنانه

قرمز، رنگ شور و اشتیاق

قرمز رنگ اشتیاق، شور جوانی و انرژی فریبنده و اغوا کننده و در عین حال رنگ خشونت، خشم، خطر و گاهی نماد جرم و جنایت است. رنگ های اصلی زرد آبی و قرمز در کنار هم طیف گسترده ای رو به ما می‌دهد. قرمز سنبل حیات و زندگی و بیان کننده‌ی هیجان و شورش جوانی و نماد شکلی آن مربع است.
رنگ قرمز جز محبوب ترین رنگ ها در سراسر دنیا است که در تمامی استایل ها می‌توانید از آن به صورت تک رنگ و ترکیب با رنگ های دیگر استفاده کنید.
رنگ قرمز نشانه انرژی است ولی باید توجه داشت که از آن دسته رنگ هایی است که نمی‌توان به طور مرتب آن را پوشید و همچنین شخص را کمی چاق تر از سایز واقعی‌ نشان می‌دهد. برای خانم ها استفاده از رنگ قرمز برای پیراهن و رنگ سفید برای دامن شخص را با نشاط‌تر و زنده‌تر نشان می‌دهد. چگونه رنگ قرمز را ست کنیم؟ قرمز رنگ جوانی است و نوجوانان و جوانان می‌توانند لباس‌ها و حتی کفش و کیف خود را در قرمز انتخاب کنند. رنگ‌ قرمز تیره حسی از بزرگی و قدرت را منتقل می‌کند که مناسب پوشاک مردانه و لباس های رسمی است.
حتی برای اکسسوری هم می‌توانید از رنگ قرمز استفاده کنید، ساعت و عینک قرمز با لباس مشکی نمونه خوبی از این ترکیب است.

ست شلوار زنانه قرمز با پالتو

لباس سفید با چه رنگی ست میشود؟

بهترین ویژگی رنگ سفید این است که با تمام رنگ ها می‌تواند ست شود، سفید رنگی خنثی است که می‌توانید با رنگ های قرمز، زرد لیمویی، سیاه و یا آبی کاربنی ست کنید. اگر مینیمالیست هستید، رنگ سفید انتخاب همیشگی استایل شماست. حس سادگی و آرامش در سفید بیش از هر رنگ دیگری به اطرافیان منتقل می‌شود.

لباس سفید با چی ست کنیم

رنگ خردلی با چه رنگی ست می‌شود؟

ترکیب رنگ خردلی با مشکی، سفید و قهوه ای را اکثرمان در استایل روزانه استفاده می‌کنیم. اما اگر می‌خواهید انتخاب جسورانه تر داشته باشید، ترکیب خردلی با زیتونی، سبز، بنفش و صورتی را امتحان کنید.

ست رنگ سبز زیتونی

سبز رنگی الهام گرفته از طبیعت است که طرفداران زیادی دارد و به لحاظ طیف رنگی بسیار متنوع است. یکی از شیک ترین و جذاب ترین طیف های رنگ سبز، زیتونی است که نماد صلح و همدلی است و با انتخاب رنگ لباس به رنگ زیتونی فردی شیک پوش، قدرتمند و در عین حال مهربان و آرام به نظر خواهید رسید. سبز زیتونی با انواع رنگ پوست ها از تیره تا روشن سازگاری دارد و می‌توانید با رنگ کرم، سفید، خاکستری و حتی مشکی آن را ست کنید و به صورت کلی استایل زیتونی مونوکروم به شدت جذاب و بی نظیر می‌شود.

ست رنگ سبز زیتونی

آجری را چگونه ست کنیم؟

رنگ آجری یکی از رنگ های گرم است که اتفاقا در ترندهای سال ۲۰۲۲ بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ترکیب رنگ آجری با رنگ سبز برای یک عصر پاییزی یا زمستانی بسیار زیباست. همچنین می‌توان رنگ آجری را با آبی کبریتی، سبز و قرمز هم در یک استایل استفاده کرد. رنگ آجری را با ست گردنبند و گوشواره گلدرز استفاده کنید. از ترکیب رنگ چرم شتری هم در این ست میتوان بهره برد. اگر می‌خواهید با استفاده از رنگ خردلی یک ترکیب ایده آل برای جشن و میهمانی داشته باشید، از ترکیب خردلی با قرمز استفاده کنید. رنگ‌های خنثی مثل رنگ سفید، طوسی و مشکی هم به خوبی با این رنگ ست می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد