27 مرداد 1398
/
27,392 بازدید

تاپ زنانه مجلسی و اسپرت مدل ۲۰۱۹

فهرست مطالب

 

با آغاز فصل بهار و تابستان یکی از لباس‌های محبوب در کمد خانم‌ها تاپ اسپرت یا مجلسی است. شما می‌توانید تاپ مجلسی را همراه با یک شلوار جین، دامن بلند یا کوتاه بپوشید یا می‌توانید یک تاپ اسپرت را در ورزش، خانه، مهمانی‌های غیر رسمی و… با شلوار و کفش‌های متفاوت سِت کنید.
برای مثال اگر می‌خواهید در یک مهمانی غیررسمی شرکت کنید، کفش پاشنه بلند و تخت با هر مدل تاپ مجلسی سِت می‌شود. اگر می‌خواهید تاپ اسپرت را در مهمانی‌های دوستانه یا باشگاه به تن کنید، کفش کتانی یا صندل تابستانه انتخاب‌های جذابی هستند. همچنین استفاده از اکسسوری، یک کیف زنانه اسپرت یا مجلسی عینک آفتابی، مانتوی زیبا و روسری یا شال، تاثیر بسزایی در استایل شما می‌گذارد.

خانم‌ها بارها در طول زندگی خود تاپ مجلسی و اسپرت را در خانه، باشگاه و مراسم‌های گوناگون پوشیده‌اند، با این حال چند نفر از شما می‌دانند که پشت این لباس خنک و آزاد چه تاریخچه‌ای وجود دارد؟ آیا می‌دانستید حدود صد سال گذشته هیچ خانمی حق پوشیدن تاپ را نداشت و اجازه نداشت دستانش در مکان‌های عمومی برهنه باشد؟

کمد خانم‌ها تاپ اسپرت یا مجلسی 
                                                                            تاریخچه تاپ زنانه

تاریخچه‌ی این لباس جذاب و راحت به گذشته‌ای دور بر می‌گردد. در المپیک سال ۱۹۱۲ اولین لباس شنای زنانه به صورت تاپ طراحی شد که شباهت زیادی به شکل تاپ امروزی داشت. اسم تاپ (Tank Top) از این مدل لباس شنا گرفته شده است. در واقع top به معنای بالاپوش و tank به معنای حوض (یا همان استخر) است.
پیش از دهه ۲۰ میلادی، آقایان و خانم‌ها اجازه نداشتند بازو و دستان برهنه‌شان را در مکان عمومی به نمایش بگذارند و این لباس به عنوان لباس زیر آقایان مورد استفاده قرار می‌گرفت. پس از دهه ۲۰، انقلابی در صنعت مد و لباس در دنیا بوجود آمد. در آن زمان خانم‌ها موهایشان را کوتاه‌تر کردند، پیراهن‌های پوشیده خود را کنار گذاشتند و پیراهن‌های تاپی و یقه باز را جایگزین پیراهن‌های پف‌دار و پوشیده خود کردند. با این حال هنوز هم پوشیدن تاپ در میان خانم‌ها آنچنان مرسوم نبود.
در دهه ۷۰ میلادی خانم‌ها و آقایان از تاپ به عنوان لباس روزانه و معمول خود استفاده کردند. این تغییر در نوع پوشش افراد جامعه از فیلم، موزیک ویدیو و افراد مشهور تاثیر گرفته بود. هر فردی بر اساس سلیقه و انتخاب خود لباس می‌پوشید و کم‌کم فرهنگ لباس پوشیده از بین رفت و مدل لباس‌ها باز و آزاد شد. خانم‌ها به تقلید از ستاره‌های هالیوودی تاپ را به همراه کت چرم یا کیمونو می‌پوشیدند و با شلوارک، شلوار و دامن سِت می‌کردند. پس از مدتی مردم در طول تابستان ترجیح دادند به جای لباس پوشیده و آستین بلند، لباس‌های خنک‌تری مانند تاپ، در پارک، ساحل و مهمانی‌ها به تن کنند و از گرمای تابستان لذت ببرند

تاپ‌ زنانه

در دهه ۸۰ میلادی تاپ طرفداران بیشتری پیدا کرد و طراحان و فروشگاه‌های لباس، تاپ را در طرح و رنگ‌های متفاوت به مردم عرضه کردند. روز به روز به مدل‌های تاپ افزوده شد و به این ترتیب تاپ یک لباس عجیب و ضد فرهنگ به صورت گذشته نبود و همچنان مردم دنیا از این لباس در روزهای گرم تابستان استقبال می‌کنند.
تاپ اسپرت و مجلسی در مدل‌های مختلف مورد استفاده خانم‌ها قرار می‌گیرد. هر مدل تاپ مجلسی یا اسپرت زنانه را می‌توانید با یک سِت جذاب بپوشید و استایل را به سبک خودتان را خلق کنید. در این مقاله به انواع مدل تاپ زنانه مجلسی و اسپرت می‌پردازیم تا انتخاب‌های مناسب و سریع‌تری داشته باشید.

انواع تاپ مجلسی دخترانه

مدل تاپ مجلسی دخترانه
تاپ مجلسی دخترانه

مدل تاپ مجلسی دخترانه بسیار متنوع است که هر سال طراحان، مدل‌های متفاوتی را وارد بازار می‌کنند. تاپ مجلسی به تاپی می‌گویند که شما می‌توانید در مهمانی‌های رسمی یا نیمه رسمی به تن کنید که معمولا این مدل تاپ جنس ظریفی مانند حریر دارد و با پولک، سنگ و مروارید تزئین می‌شود. این مدل تاپ زنانه را می‌توانید با سلیقه و انتخاب خودتان شلوار و دامن سِت کنید و به همراه اکسسوری‌های متنوع در استایل خودتان بدرخشید.

انواع مدل تاپ مجلسی دخترانه
تاپ دخترانه شیک

یک تاپ مجلسی که در این سال‌ها مورد استقبال خانم‌های خوش‌پوش قرار گرفته، تاپ یقه قایقی است. بند این مدل تاپ روی شانه قرار می‌گیرد که گردن و شانه باز است. از این رو، اگر می‌خواهید تاپ یقه قایقی به تن کنید، از گردنبند‌های ظریف یا درشت با یک نگین زیبا استفاده کنید تا قسمت یقه خالی نماند.
جنس تاپ مجلسی یقه قایقی شما اهمیت دارد، چرا که می‌توانید بر اساس جنس لباس، جنس دامن‌تان را نیز انتخاب کنید. سعی کنید از رنگ‌های مکمل در خرید تاپ مجلسی و تاپ استفاده کنید. برای مثال یک تاپ یقه قایقی مجلسی دخترانه سفید با یک دامن بلند یقه قایقی سرخابی یا یک تاپ یقه قایقی زرد با دامن سرمه‌ای، استایل شما را بسیار دلربا می‌کند.

مدل تاپ مجلسی دخترانه شیک
تاپ مجلسی دخترانه شیک

از مدل‌های دیگر تاپ مجلسی دخترانه می‌توان تاپ یقه‌دار را نام برد. فرم این یقه می‌تواند به صورت دالبری، پاپیونی، مردانه یا … باشد. تاپ حریر یقه‌دار دخترانه جزء مدل‌های پرطرفدار این مدل تاپ تابستانه مجلسی است. برای این تاپ نیازی به گردنبند ندارید، چرا که گردنبند در گردن‌تان گم می‌شود و جلوه‌ای نخواهد داشت. اگر می‌خواهید یک لباس مناسب برای این مدل تاپ مجلسی زنانه انتخاب کنید، دامن کوتاه بسیار انتخاب جذابی است.
تاپ پشت‌گردنی یک مدل تاپ مجلسی است که با بند یا تکه‌ای از خود تاپ پشت گردن گره می‌خورد. معمولا یقه این مدل تاپ مجلسی باز است که در این صورت می‌توانید از یک گردنبند ظریف به عنوان اکسسوری استفاده کنید. اگر یقه تاپ بسته بود، نیازی به استفاده از گردنبند نیست و گردنبندتان جلوه‌ای هم نخواهد داشت. اگر می‌خواهید این مدل تاپ را در مهمانی‌های غیررسمی خود بپوشید، یک شلوار جین پاچه‌گشاد یا شلوار راسته انتخاب مناسبی برای استایل‌‌تان است.
تاپ تونیک مجلسی از مدل‌‌های محبوب بین خانم‌ها است که قد بلندتری نسبت به تاپ‌های دیگر دارد. اگر می‌خواهید یک تاپ تونیک مجلسی دخترانه در مهمان غیررسمی بپوشید، شلوار راسته یا شلوار جذب کوتاه انتخاب بهتری هستند. همچنین خانم‌هایی که اندام گلابی شکل دارند (بالاتنه لاغر و پایین تنه باریک) می‌توانند از تاپ تونیک بلند استفاده کنند.

انواع تاپ اسپرت دخترانه

انواع تاپ اسپرت دخترانه
تاپ شلوارک اسپرت دخترانه

تاپ اسپرت دخترانه، راحت‌تر از تاپ مجلسی است و معمولا تزئین یا طراحی خاصی ندارد. تاپ دخترانه اسپرت مناسب خانه و باشگاه است و شما می‌توانید این مدل تاپ اسپرت را در فصل تابستان زیر مانتو بپوشید.

تاپ ورزشی اسپرت دخترانه

معمولا جنس تاپ ورزشی نخی، نخ پنبه، پلی‌استر، اسپندکس و ویسکوز است. بعضی از تاپ‌های ورزشی ضد آب هستند و تعریق را نشان نمی‌دهند. با این حال محققان بر این باورند که بهتر است از لباس‌های ورزشی ضدآب استفاده نکنید، چرا که این مدل لباس مرطوب می‌مانند و ممکن است محل رشد و تکثیر باکتری باشد.
در چند سال اخیر تاپ ورزشی نیم‌تنه دخترانه مورد استقبال بسیاری از خانم‌ها قرار گرفت. معمولا این مدل تاپ ورزشی از پلی استر ساخته می‌شود و بسیار خنک، راحت و انعطاف پذیر است. اگر می‌خواهید خرید تاپ ورزشی نیم‌تنه را در لیست خرید خود قرار دهید، سایز تاپ باید با لباس‌زیرتان یکسان باشد. شما می‌توانید این تاپ دخترانه ورزشی را با شلوارک یا شلوار ورزشی سِت کنید و از تمرینات ورزشی لذت ببرید.
اگر طرفدار تاپ نیم‌تنه نیستید، تاپ ساده ورزشی اسپرت نیز انتخاب خوبی است. جنس این مدل تاپ ورزشی می‌تواند نخ، پلی‌استر یا ویسکوز باشد که این انتخاب به سلیقه خودتان بستگی دارد. اگر از سادگی تاپ ورزشی‌تان خسته شده‌اید، خرید تاپ ورزشی خط‌دار یا کبریتی گزینه خوبی هستند. این مدل تاپ را می‌توانید با شلوار ساپورت، شلوار ورزشی گرمکن، شلوار اسلش ورزشی یا شلوارک ورزشی سِت کنید.

تاپ اسپرت خانگی

مدل تاپ اسپرت خانگی راحتی
تاپ اسپرت خانگی راحتی

تاپ اسپرت خانگی یک تاپ راحت و خنک است که معمولا خانم‌ها این مدل تاپ را در فصل گرم تابستان به تن می‌کنند. همیشه سعی کنید حتی در خانه هم خوشتیپ و خوش‌لباس باشید. براساس تحقیقات افرادی که حتی در خانه به استایل و لباس‌های خود توجه می‌کنند، لباس‌های شاد و رنگی می‌پوشند و شلخته نیستند، روحیه قوی و شادتری نسبت به دیگران دارند.
اگر می‌خواهید در خانه خوش لباس باشید، دو هفته تمرین خوش‌پوشی و مرتب بودن را تمرین کنید تا یک عادت مثبت در زندگی‌تان ایجاد کنید. همیشه نیازی نیست که لباس‌های گران قیمت در خانه بپوشید. یک لباس ساده، تمیز و رنگی روحیه شما را تغییر می‌دهد. این کار را امتحان کنید و تاثیر مثبتش را با چشم خودتان مشاهده کنید!
تاپ نیم‌تنه خانگی با تاپ نیم‌تنه ورزشی متفاوت است. معمولا تاپ نیم‌تنه خانگی جذب نیست و از نخ یا پنبه ساخته شده است. این مدل نیم‌تنه را می‌توانید با شلوارک بپوشید و از گرمای طاقت‌فرسای تابستان رها شوید.

مدل تاپ گشاد اسپرت
تاپ گشاد اسپرت

تاپ اسپرت گشاد و آزاد دخترانه نیز یک تاپ خانگی مناسب خانم‌هایی است که دوست دارند در خانه راحت باشند و لباس‌های تنگ و چسبان نپوشند. این مدل تاپ دخترانه نخی را می‌توانید با یک شلوار ساپورت یا شلوارک جین کشی به تن کنید و حتی در خانه هم جذاب باشید.
معمولا وقتی اسم زیرپوش به گوشمان می‌خورد، به یاد زیرپوش مردانه می‌افتیم که بعضی از آقایان زیر پیراهن مردانه به تن می‌کنند. اما خانم‌ها هم می‌توانند از تاپ زیرپوش به عنوان تاپ خانگی استفاده کنند. معمولا رنگ زیرپوش سفید است و شما می‌توانید با یک شلوارک رنگی یا یک گرمکن اسپرت سِت کنید. شک نکنید تاپ زیرپوش بسیار خنک و مناسب فصل تابستان است.

تاپ اسپرت زیر مانتو

تاپ زیر مانتویی
تاپ زیر مانتویی

فصل تابستان که فرامی‌رسد، خانم‌ها دوست دارند لباس کمتری زیر مانتو بپوشند تا از حجم گرمای مانتویشان کم شود. معمولا تاپ زیر مانتو طرح‌دار است و اگر می‌خواهید یک استایل جذاب تابستانی داشته باشید، از تاپ اسپرت گل‌دار، خال‌خالی یا راه‌راه استفاده کنید. این طرح‌ها استایل شما را از سادگی خارج می‌کند و استایل شما را جذاب‌تر می‌کند.
سعی کنید زیر مانتو از تاپ تنگ استفاده نکنید. تاپ تنگ باعث می‌شود که گرم‌تان شود. با این حال تاپ‌های نخی و خنک که کمی در تن آزاد هستند، انتخاب مناسب‌تری برای زیر مانتو است.
اگر می‌خواهید یک مانتو جلو باز به تن کنید، تاپ تونیک ایده مناسبی است. تاپ تونیک اسپرت اندازه طولی بلندتری نسبت به تاپ‌های اسپرت دیگر دارد و اگر یک مدل تاپ تونیک جذاب را با مانتوی تابستانه سِت کنید، استایل‌ جذاب‌تری خواهید داشت.

تاپ دخترانه را با چه لباسی سِت کنید؟

ست کردن تاپ با لباس های دیگر
ست کردن تاپ با لباس های دیگر

از گردنبند‌های سنگین استفاده کنید

 

  • در صورتی که تاپ مجلسی شما یقه بزرگ و بازی دارد، می‌توانید از گردنبندهای بزرگ و حتی گردنبندهای رنگی مدل آفریقایی استفاده کنید.
  • خانم‌هایی که گردن زیبا دارند یا پایین تنه پُری دارند، می‌توانند از این مدل گردنبند استفاده کنند تا تمرکز به یقه و گردن‌شان جلب شود.
  • اگر می‌خواهید تاپ مجلسی زنانه را با یک گردنبند بزرگ سِت کنید، دامن مجلسی ایده جذاب و بسیار مناسبی است.

اگر می‌خواهید از هوای تابستان لذت ببرید و یک خاطره خوش با تاپ اسپرت زنانه یا مجلسی در آلبوم عکس تابستان امسال ثبت کنید، باید به انتخاب لباس‌هایتان دقت کنید. خوشبختانه تاپ زنانه یا اسپرت با لباس‌های مختلفی سِت می‌شود و هیچ‌گاه محبوبیت خود را از دست نمی‌دهد. با این حال جزئیات و اکسسوری‌های به ظاهر کوچک، تاثیر بزرگی در لباس اسپرت با مجلسی شما می‌گذارند.

تاپ را با روپوش سِت کنید

• معمولا زمانی که هوا سردتر است یا نمی‌خواهید لباس آزادتری بپوشید، بهترین روش استفاده از روپوش یا کت روی تاپ مجلسی یا اسپرت است.
• اگر می‌خواهید یک استایل کژوال یا غیررسمی داشته باشید، تاپ دخترانه اسپرت را با کت جین سِت کنید. کت جین استایل شما را بسیار متفاوت و خاص می‌کند و هیچ‌گاه محبوبیت خود را از دست نمی‌دهد.
• بعضی از خانم‌ها دوست دارند استایل اسپرت و راحتی داشته باشند. چه لباسی بهتر از پیراهن چهارخانه مردانه روی تاپ است؟ پیراهن چهارخانه مردانه در هر رنگی بسیار جذاب است، با این حال بهتر است با این مدل پیراهن، یک تاپ ساده تک رنگ انتخاب کنید.
• اگر می‌خواهید یک استایل رسمی و مجلسی داشته باشید، یک کت مجلسی و تاپ مجلسی مانند تاپ حریر ترکیب فوق‌العاده‌ای است. با این حال بهتر است رنگ تاپ و کت نزدیک به هم باشد و هم‌رنگ نباشند.

تاپ دخترانه را با کیمونو سِت کنید

تاپ دخترانه را با کیمونو سِت کنید

• هیپی‌های آمریکا یک انقلاب بزرگ در صنعت مد ایجاد کردند و کیمونویی که ریشه ژاپنی دارد را وارد لباس‌های غیررسمی کردند.
• اگر از استایل تکراری خسته شده‌اید، کیمونوی کوتاه با تاپ اسپرت دخترانه را امتحان کنید تا تفاوت استایل خود را ببینید.
• شما می‌توانید کیمونو را با تاپ سفید و شلوارک جین سِت کنید و حتی در مهمانی‌های غیررسمی خود از این ترکیب جذاب استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

راهنمای پلیور مردانه

پلیورها دوست داشتنی ترین جز لباس های زمستانی مردانه هستند. پلیورها در طیف وسیعی از مدل ها و رنگ ها وجود

تاپ زنانه مجلسی و اسپرت مدل 2019
27 مرداد 1398
/
27,392 بازدید

تاپ زنانه مجلسی و اسپرت مدل ۲۰۱۹

فهرست مطالب

 

با آغاز فصل بهار و تابستان یکی از لباس‌های محبوب در کمد خانم‌ها تاپ اسپرت یا مجلسی است. شما می‌توانید تاپ مجلسی را همراه با یک شلوار جین، دامن بلند یا کوتاه بپوشید یا می‌توانید یک تاپ اسپرت را در ورزش، خانه، مهمانی‌های غیر رسمی و… با شلوار و کفش‌های متفاوت سِت کنید.
برای مثال اگر می‌خواهید در یک مهمانی غیررسمی شرکت کنید، کفش پاشنه بلند و تخت با هر مدل تاپ مجلسی سِت می‌شود. اگر می‌خواهید تاپ اسپرت را در مهمانی‌های دوستانه یا باشگاه به تن کنید، کفش کتانی یا صندل تابستانه انتخاب‌های جذابی هستند. همچنین استفاده از اکسسوری، یک کیف زنانه اسپرت یا مجلسی عینک آفتابی، مانتوی زیبا و روسری یا شال، تاثیر بسزایی در استایل شما می‌گذارد.

خانم‌ها بارها در طول زندگی خود تاپ مجلسی و اسپرت را در خانه، باشگاه و مراسم‌های گوناگون پوشیده‌اند، با این حال چند نفر از شما می‌دانند که پشت این لباس خنک و آزاد چه تاریخچه‌ای وجود دارد؟ آیا می‌دانستید حدود صد سال گذشته هیچ خانمی حق پوشیدن تاپ را نداشت و اجازه نداشت دستانش در مکان‌های عمومی برهنه باشد؟

کمد خانم‌ها تاپ اسپرت یا مجلسی 
                                                                            تاریخچه تاپ زنانه

تاریخچه‌ی این لباس جذاب و راحت به گذشته‌ای دور بر می‌گردد. در المپیک سال ۱۹۱۲ اولین لباس شنای زنانه به صورت تاپ طراحی شد که شباهت زیادی به شکل تاپ امروزی داشت. اسم تاپ (Tank Top) از این مدل لباس شنا گرفته شده است. در واقع top به معنای بالاپوش و tank به معنای حوض (یا همان استخر) است.
پیش از دهه ۲۰ میلادی، آقایان و خانم‌ها اجازه نداشتند بازو و دستان برهنه‌شان را در مکان عمومی به نمایش بگذارند و این لباس به عنوان لباس زیر آقایان مورد استفاده قرار می‌گرفت. پس از دهه ۲۰، انقلابی در صنعت مد و لباس در دنیا بوجود آمد. در آن زمان خانم‌ها موهایشان را کوتاه‌تر کردند، پیراهن‌های پوشیده خود را کنار گذاشتند و پیراهن‌های تاپی و یقه باز را جایگزین پیراهن‌های پف‌دار و پوشیده خود کردند. با این حال هنوز هم پوشیدن تاپ در میان خانم‌ها آنچنان مرسوم نبود.
در دهه ۷۰ میلادی خانم‌ها و آقایان از تاپ به عنوان لباس روزانه و معمول خود استفاده کردند. این تغییر در نوع پوشش افراد جامعه از فیلم، موزیک ویدیو و افراد مشهور تاثیر گرفته بود. هر فردی بر اساس سلیقه و انتخاب خود لباس می‌پوشید و کم‌کم فرهنگ لباس پوشیده از بین رفت و مدل لباس‌ها باز و آزاد شد. خانم‌ها به تقلید از ستاره‌های هالیوودی تاپ را به همراه کت چرم یا کیمونو می‌پوشیدند و با شلوارک، شلوار و دامن سِت می‌کردند. پس از مدتی مردم در طول تابستان ترجیح دادند به جای لباس پوشیده و آستین بلند، لباس‌های خنک‌تری مانند تاپ، در پارک، ساحل و مهمانی‌ها به تن کنند و از گرمای تابستان لذت ببرند

تاپ‌ زنانه

در دهه ۸۰ میلادی تاپ طرفداران بیشتری پیدا کرد و طراحان و فروشگاه‌های لباس، تاپ را در طرح و رنگ‌های متفاوت به مردم عرضه کردند. روز به روز به مدل‌های تاپ افزوده شد و به این ترتیب تاپ یک لباس عجیب و ضد فرهنگ به صورت گذشته نبود و همچنان مردم دنیا از این لباس در روزهای گرم تابستان استقبال می‌کنند.
تاپ اسپرت و مجلسی در مدل‌های مختلف مورد استفاده خانم‌ها قرار می‌گیرد. هر مدل تاپ مجلسی یا اسپرت زنانه را می‌توانید با یک سِت جذاب بپوشید و استایل را به سبک خودتان را خلق کنید. در این مقاله به انواع مدل تاپ زنانه مجلسی و اسپرت می‌پردازیم تا انتخاب‌های مناسب و سریع‌تری داشته باشید.

انواع تاپ مجلسی دخترانه

مدل تاپ مجلسی دخترانه
تاپ مجلسی دخترانه

مدل تاپ مجلسی دخترانه بسیار متنوع است که هر سال طراحان، مدل‌های متفاوتی را وارد بازار می‌کنند. تاپ مجلسی به تاپی می‌گویند که شما می‌توانید در مهمانی‌های رسمی یا نیمه رسمی به تن کنید که معمولا این مدل تاپ جنس ظریفی مانند حریر دارد و با پولک، سنگ و مروارید تزئین می‌شود. این مدل تاپ زنانه را می‌توانید با سلیقه و انتخاب خودتان شلوار و دامن سِت کنید و به همراه اکسسوری‌های متنوع در استایل خودتان بدرخشید.

انواع مدل تاپ مجلسی دخترانه
تاپ دخترانه شیک

یک تاپ مجلسی که در این سال‌ها مورد استقبال خانم‌های خوش‌پوش قرار گرفته، تاپ یقه قایقی است. بند این مدل تاپ روی شانه قرار می‌گیرد که گردن و شانه باز است. از این رو، اگر می‌خواهید تاپ یقه قایقی به تن کنید، از گردنبند‌های ظریف یا درشت با یک نگین زیبا استفاده کنید تا قسمت یقه خالی نماند.
جنس تاپ مجلسی یقه قایقی شما اهمیت دارد، چرا که می‌توانید بر اساس جنس لباس، جنس دامن‌تان را نیز انتخاب کنید. سعی کنید از رنگ‌های مکمل در خرید تاپ مجلسی و تاپ استفاده کنید. برای مثال یک تاپ یقه قایقی مجلسی دخترانه سفید با یک دامن بلند یقه قایقی سرخابی یا یک تاپ یقه قایقی زرد با دامن سرمه‌ای، استایل شما را بسیار دلربا می‌کند.

مدل تاپ مجلسی دخترانه شیک
تاپ مجلسی دخترانه شیک

از مدل‌های دیگر تاپ مجلسی دخترانه می‌توان تاپ یقه‌دار را نام برد. فرم این یقه می‌تواند به صورت دالبری، پاپیونی، مردانه یا … باشد. تاپ حریر یقه‌دار دخترانه جزء مدل‌های پرطرفدار این مدل تاپ تابستانه مجلسی است. برای این تاپ نیازی به گردنبند ندارید، چرا که گردنبند در گردن‌تان گم می‌شود و جلوه‌ای نخواهد داشت. اگر می‌خواهید یک لباس مناسب برای این مدل تاپ مجلسی زنانه انتخاب کنید، دامن کوتاه بسیار انتخاب جذابی است.
تاپ پشت‌گردنی یک مدل تاپ مجلسی است که با بند یا تکه‌ای از خود تاپ پشت گردن گره می‌خورد. معمولا یقه این مدل تاپ مجلسی باز است که در این صورت می‌توانید از یک گردنبند ظریف به عنوان اکسسوری استفاده کنید. اگر یقه تاپ بسته بود، نیازی به استفاده از گردنبند نیست و گردنبندتان جلوه‌ای هم نخواهد داشت. اگر می‌خواهید این مدل تاپ را در مهمانی‌های غیررسمی خود بپوشید، یک شلوار جین پاچه‌گشاد یا شلوار راسته انتخاب مناسبی برای استایل‌‌تان است.
تاپ تونیک مجلسی از مدل‌‌های محبوب بین خانم‌ها است که قد بلندتری نسبت به تاپ‌های دیگر دارد. اگر می‌خواهید یک تاپ تونیک مجلسی دخترانه در مهمان غیررسمی بپوشید، شلوار راسته یا شلوار جذب کوتاه انتخاب بهتری هستند. همچنین خانم‌هایی که اندام گلابی شکل دارند (بالاتنه لاغر و پایین تنه باریک) می‌توانند از تاپ تونیک بلند استفاده کنند.

انواع تاپ اسپرت دخترانه

انواع تاپ اسپرت دخترانه
تاپ شلوارک اسپرت دخترانه

تاپ اسپرت دخترانه، راحت‌تر از تاپ مجلسی است و معمولا تزئین یا طراحی خاصی ندارد. تاپ دخترانه اسپرت مناسب خانه و باشگاه است و شما می‌توانید این مدل تاپ اسپرت را در فصل تابستان زیر مانتو بپوشید.

تاپ ورزشی اسپرت دخترانه

معمولا جنس تاپ ورزشی نخی، نخ پنبه، پلی‌استر، اسپندکس و ویسکوز است. بعضی از تاپ‌های ورزشی ضد آب هستند و تعریق را نشان نمی‌دهند. با این حال محققان بر این باورند که بهتر است از لباس‌های ورزشی ضدآب استفاده نکنید، چرا که این مدل لباس مرطوب می‌مانند و ممکن است محل رشد و تکثیر باکتری باشد.
در چند سال اخیر تاپ ورزشی نیم‌تنه دخترانه مورد استقبال بسیاری از خانم‌ها قرار گرفت. معمولا این مدل تاپ ورزشی از پلی استر ساخته می‌شود و بسیار خنک، راحت و انعطاف پذیر است. اگر می‌خواهید خرید تاپ ورزشی نیم‌تنه را در لیست خرید خود قرار دهید، سایز تاپ باید با لباس‌زیرتان یکسان باشد. شما می‌توانید این تاپ دخترانه ورزشی را با شلوارک یا شلوار ورزشی سِت کنید و از تمرینات ورزشی لذت ببرید.
اگر طرفدار تاپ نیم‌تنه نیستید، تاپ ساده ورزشی اسپرت نیز انتخاب خوبی است. جنس این مدل تاپ ورزشی می‌تواند نخ، پلی‌استر یا ویسکوز باشد که این انتخاب به سلیقه خودتان بستگی دارد. اگر از سادگی تاپ ورزشی‌تان خسته شده‌اید، خرید تاپ ورزشی خط‌دار یا کبریتی گزینه خوبی هستند. این مدل تاپ را می‌توانید با شلوار ساپورت، شلوار ورزشی گرمکن، شلوار اسلش ورزشی یا شلوارک ورزشی سِت کنید.

تاپ اسپرت خانگی

مدل تاپ اسپرت خانگی راحتی
تاپ اسپرت خانگی راحتی

تاپ اسپرت خانگی یک تاپ راحت و خنک است که معمولا خانم‌ها این مدل تاپ را در فصل گرم تابستان به تن می‌کنند. همیشه سعی کنید حتی در خانه هم خوشتیپ و خوش‌لباس باشید. براساس تحقیقات افرادی که حتی در خانه به استایل و لباس‌های خود توجه می‌کنند، لباس‌های شاد و رنگی می‌پوشند و شلخته نیستند، روحیه قوی و شادتری نسبت به دیگران دارند.
اگر می‌خواهید در خانه خوش لباس باشید، دو هفته تمرین خوش‌پوشی و مرتب بودن را تمرین کنید تا یک عادت مثبت در زندگی‌تان ایجاد کنید. همیشه نیازی نیست که لباس‌های گران قیمت در خانه بپوشید. یک لباس ساده، تمیز و رنگی روحیه شما را تغییر می‌دهد. این کار را امتحان کنید و تاثیر مثبتش را با چشم خودتان مشاهده کنید!
تاپ نیم‌تنه خانگی با تاپ نیم‌تنه ورزشی متفاوت است. معمولا تاپ نیم‌تنه خانگی جذب نیست و از نخ یا پنبه ساخته شده است. این مدل نیم‌تنه را می‌توانید با شلوارک بپوشید و از گرمای طاقت‌فرسای تابستان رها شوید.

مدل تاپ گشاد اسپرت
تاپ گشاد اسپرت

تاپ اسپرت گشاد و آزاد دخترانه نیز یک تاپ خانگی مناسب خانم‌هایی است که دوست دارند در خانه راحت باشند و لباس‌های تنگ و چسبان نپوشند. این مدل تاپ دخترانه نخی را می‌توانید با یک شلوار ساپورت یا شلوارک جین کشی به تن کنید و حتی در خانه هم جذاب باشید.
معمولا وقتی اسم زیرپوش به گوشمان می‌خورد، به یاد زیرپوش مردانه می‌افتیم که بعضی از آقایان زیر پیراهن مردانه به تن می‌کنند. اما خانم‌ها هم می‌توانند از تاپ زیرپوش به عنوان تاپ خانگی استفاده کنند. معمولا رنگ زیرپوش سفید است و شما می‌توانید با یک شلوارک رنگی یا یک گرمکن اسپرت سِت کنید. شک نکنید تاپ زیرپوش بسیار خنک و مناسب فصل تابستان است.

تاپ اسپرت زیر مانتو

تاپ زیر مانتویی
تاپ زیر مانتویی

فصل تابستان که فرامی‌رسد، خانم‌ها دوست دارند لباس کمتری زیر مانتو بپوشند تا از حجم گرمای مانتویشان کم شود. معمولا تاپ زیر مانتو طرح‌دار است و اگر می‌خواهید یک استایل جذاب تابستانی داشته باشید، از تاپ اسپرت گل‌دار، خال‌خالی یا راه‌راه استفاده کنید. این طرح‌ها استایل شما را از سادگی خارج می‌کند و استایل شما را جذاب‌تر می‌کند.
سعی کنید زیر مانتو از تاپ تنگ استفاده نکنید. تاپ تنگ باعث می‌شود که گرم‌تان شود. با این حال تاپ‌های نخی و خنک که کمی در تن آزاد هستند، انتخاب مناسب‌تری برای زیر مانتو است.
اگر می‌خواهید یک مانتو جلو باز به تن کنید، تاپ تونیک ایده مناسبی است. تاپ تونیک اسپرت اندازه طولی بلندتری نسبت به تاپ‌های اسپرت دیگر دارد و اگر یک مدل تاپ تونیک جذاب را با مانتوی تابستانه سِت کنید، استایل‌ جذاب‌تری خواهید داشت.

تاپ دخترانه را با چه لباسی سِت کنید؟

ست کردن تاپ با لباس های دیگر
ست کردن تاپ با لباس های دیگر

از گردنبند‌های سنگین استفاده کنید

 

  • در صورتی که تاپ مجلسی شما یقه بزرگ و بازی دارد، می‌توانید از گردنبندهای بزرگ و حتی گردنبندهای رنگی مدل آفریقایی استفاده کنید.
  • خانم‌هایی که گردن زیبا دارند یا پایین تنه پُری دارند، می‌توانند از این مدل گردنبند استفاده کنند تا تمرکز به یقه و گردن‌شان جلب شود.
  • اگر می‌خواهید تاپ مجلسی زنانه را با یک گردنبند بزرگ سِت کنید، دامن مجلسی ایده جذاب و بسیار مناسبی است.

اگر می‌خواهید از هوای تابستان لذت ببرید و یک خاطره خوش با تاپ اسپرت زنانه یا مجلسی در آلبوم عکس تابستان امسال ثبت کنید، باید به انتخاب لباس‌هایتان دقت کنید. خوشبختانه تاپ زنانه یا اسپرت با لباس‌های مختلفی سِت می‌شود و هیچ‌گاه محبوبیت خود را از دست نمی‌دهد. با این حال جزئیات و اکسسوری‌های به ظاهر کوچک، تاثیر بزرگی در لباس اسپرت با مجلسی شما می‌گذارند.

تاپ را با روپوش سِت کنید

• معمولا زمانی که هوا سردتر است یا نمی‌خواهید لباس آزادتری بپوشید، بهترین روش استفاده از روپوش یا کت روی تاپ مجلسی یا اسپرت است.
• اگر می‌خواهید یک استایل کژوال یا غیررسمی داشته باشید، تاپ دخترانه اسپرت را با کت جین سِت کنید. کت جین استایل شما را بسیار متفاوت و خاص می‌کند و هیچ‌گاه محبوبیت خود را از دست نمی‌دهد.
• بعضی از خانم‌ها دوست دارند استایل اسپرت و راحتی داشته باشند. چه لباسی بهتر از پیراهن چهارخانه مردانه روی تاپ است؟ پیراهن چهارخانه مردانه در هر رنگی بسیار جذاب است، با این حال بهتر است با این مدل پیراهن، یک تاپ ساده تک رنگ انتخاب کنید.
• اگر می‌خواهید یک استایل رسمی و مجلسی داشته باشید، یک کت مجلسی و تاپ مجلسی مانند تاپ حریر ترکیب فوق‌العاده‌ای است. با این حال بهتر است رنگ تاپ و کت نزدیک به هم باشد و هم‌رنگ نباشند.

تاپ دخترانه را با کیمونو سِت کنید

تاپ دخترانه را با کیمونو سِت کنید

• هیپی‌های آمریکا یک انقلاب بزرگ در صنعت مد ایجاد کردند و کیمونویی که ریشه ژاپنی دارد را وارد لباس‌های غیررسمی کردند.
• اگر از استایل تکراری خسته شده‌اید، کیمونوی کوتاه با تاپ اسپرت دخترانه را امتحان کنید تا تفاوت استایل خود را ببینید.
• شما می‌توانید کیمونو را با تاپ سفید و شلوارک جین سِت کنید و حتی در مهمانی‌های غیررسمی خود از این ترکیب جذاب استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد