26 مرداد 1399
/
53,823 بازدید

انواع مدل شورت مردانه را بشناسید

فهرست مطالب

شورت مردانه اهمیت بسیاری دارد، چرا که در طول شبانه‌روز آن را ساعت‌ها آن را به تن دارید و لباس زیر در ارتباط مستقیم با بدن قرار دارد. بنابراین در صورتی که مدل شورت مردانه نامناسبی تهیه کنید یا جنس نامرغوبی بخرید، احتمالاً در طول روز درگیر لباس زیرتان هستید و ممکن است دچار حساسیت پوستی نیز شوید.

در این مقاله قصد داریم انواع شورت مردانه را معرفی کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید، چرا که احساس راحتی در لباس زیر اهمیت زیادی دارد. با این حال به یاد داشته باشید که در خرید شورت مردانه تنها مدل را در نظر قرار ندهید و به نکات دیگری نیز توجه کنید.

نکات خرید انواع شورت مردانه

جالب است بدانید که قدمت لباس زیر مردانه به ۷۰۰۰ سال پیش در مصر باستان بازمی‌گردد. البته مدل شورت مردانه در آن زمان شباهت بسیاری به پوشک بزرگ‌سال داشته که آقایان به دور پاهای خود می‌بستند، اما همان پارچه سرآغازی برای تولید انواع مدل شورت مردانه شد.

جنس شورت اهمیت بسیاری دارد. برای مثال پارچه نخ پنبه انتخاب مناسبی است، چرا که جریان هوا از آن عبور می‌کند و مانع عرق‌سوز شدن می‌شود. اما جنس پلاستیکی یا الیاف مصنوعی، اگرچه قیمت پایین‌تری دارند، اما ممکن است باعث بروز مشکلاتی از جمله حساسیت پوستی، التهاب یا خارش شوند.

توصیه می‌کنیم پیش از خرید شورت مردانه به مدل آن توجه کنید و مدلی تهیه کنید که مناسب فرم اندامتان باشد. در غیر این صورت ممکن است با لباس زیرتان درگیر شود و باعث بروز مشکلاتی در طول روز شود. در این صورت سایز شورت مردانه نیز اهمیت بسیاری دارد که بی‌توجهی به سایز نیز ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود.

به یاد داشته باشید که به دلیل رعایت نکات بهداشتی در فروشگاه آنلاین و حضوری امکان تعویض لباس زیر را ندارند. در این صورت پیش از خرید لباس زیر مردانه حتماً تمام نکات را بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید.

شما می‌توانید جنس لباس زیر را در برخی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر بررسی کنید و خرید اینترنتی شورت مردانه ساده‌ای را تجربه نمایید. در واقع بررسی اطلاعات محصول و نظرات کاربران کمک شایانی به خرید آنلاین لباس زیر مردانه می‌کند.

نکته آخری که باید به یاد داشته باشید، بهداشت لباس زیر است. لباس زیر در ارتباط مستقیم با پوست قرار دارد و ممکن است دچار تعریق شود. در این صورت حتماً لباس زیرتان را هر روز عوض کنید و آن را به خوبی بشویید.

برخی از شورت‌های مردانه جنس نانو آنتی باکتریال دارند. این مدل شورت‌ها مانع ایجاد باکتری یا بوی بد در لباس زیر مردانه می‌شود، اما به یاد داشته باشید، اگرچه ممکن است لباس زیرتان بوی ناخوشایند نگیرد، اما شستن به موقع لباس زیر اهمیت بسیاری برای رعایت بهداشت و حتی حفظ سلامت خودتان دارد.

اگرچه شما می‌توانید لباس زیر را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید، اما بهترین گزینه آن است که به روش سنتی و با دست بشویید. معمولاً جنس لباس زیر مردانه، نخی و نازک است، در نتیجه شستشوی شورت مردانه با دست، کمترین آسیب را به آن وارد می‌کند.

برخی از افراد به مواد شوینده شیمیایی حساسیت دارند. در این صورت برای شستن شورت مردانه از مواد شوینده ملایم استفاده کنید. همچنین می‌توانید از مقداری مایع نرم‌کننده استفاده کنید تا لباس‌ زیرتان نرم‌  لطیف شود. در صورتی که نمی‌خواهید از مواد شوینده شیمیایی استفاده کنید، می‌توانید از سرکه سفید نیز بهره‌مند شوید.

بسیاری به اشتباه تصور می‌کنند که لباس‌های کثیف یا نیمه کثیف را می‌توانند در کنار لباس‌های زیر قرار دهند. اما ممکن است این کار باعث ورود آلودگی به لباس زیر شود. همچنین لباس زیر لکه‌دار را با لباس‌های زیر دیگر نشویید. این مسئله نیز ممکن است دیگر لباس‌های زیر را آلوده کند.

ساده‌ترین روش به منظور خشک کردن لباس زیر مردانه، نور خورشید است. آفتاب نه تنها باعث تسریع در خشک شدن لباس‌ها می‌شود، بلکه به از بین بردن باکتری نیز کمک می‌کند. در صورتی که لباس زیرتان جنس نازکی دارد، آن را روی یک حوله تمیز بگذارید تا لباس کاملاً خشک شود.

به یاد داشته باشید که هرگز لباس زیر مردانه مرطوب را به تن نکنید یا آن را درون کمد لباس‌هایتان قرار ندهید. چرا که رطوبت محل مناسبی برای رشد و تکثیر باکتری خواهد بود. در این صورت حتماً لباس زیر کاملاً خشک به تن کنید.

انواع مدل شورت مردانه

شورت مردانه انواع گوناگونی دارد که در سال‌های اخیر برندهای مشهوری از جمله کالوین کلین نقش مهمی در تولید و طراحی انواع مدل شورت مردانه داشته‌ است. در ادامه این مقاله قصد داریم انواع شورت مردانه را به شما معرفی کنیم تا خرید آسان‌تری را تجربه کنید.

۱٫ شورت مردانه اسلیپ

مدل شورت مردانه اسلیپ

یکی از پرطرفدارترین انواع شورت مردانه ، مدل شورت مردانه اسلیپ است. البته خرید شورت اسلیپ مردانه را به همه توصیه نمی‌کنیم، اما آقایانی که اندام لاغر یا عضلانی دارند، در خرید این مدل شورت مردانه تردید نکنند، چرا که انتخاب مناسبی خواهد بود.

خرید شورت مردانه

این مدل شورت مردانه تمام قسمت بدن شما را می‌پوشاند و شما در این لباس زیر احساس راحتی خواهید داشت. با این حال آقایانی که پایین‌تنه بزرگی دارند، بهتر است از مدل شورت اسلیپ مردانه استفاده نکنند، چرا که این مدل شورت شبیه به عدد ۷ است و ممکن است شما را در حرکت و نشستن دچار مشکل کند.

شورت مردانه آوا Ava کد ۲۰۶

شورت مردانه آوا Ava

لباس زیر همواره و در طول شبانه روز با ماست. در نتیجه باید با دقت و حساسیت بیشتری آن را انتخاب کرد. کافیست سایز کمر را اشتباه انتخاب کنید تا تمام در تمام روز حس ناخوشایندی داشته باشید. شورت مردانه آوا Ava کد ۲۰۶ دارای همان ویژگی هاییست که شما مد نظر دارید. کش پهن ۳ سانتی متری، برش دار و دارای قسمت دو تکه در جلو لباس و دارای جنسی نرم، پس اگر به دنبال راحتی بیشتر هستید، این محصول برای شماست.

 

۲٫ شورت مردانه باکسر

مدل شورت مردانه باکسر

شورت باکسر مردانه یک مدل شورت پادار کلاسیک است و از لباس‌های بوکس‌بازهای قدیمی الهام گرفته شده است. شورت مردانه باکسر مناسب آقایانی است که می‌خواهد احساس راحتی در لباس زیر و در نشستن و حرکت داشته باشند.

اگر پایین‌تنه بزرگی دارید، خرید شورت مردانه پادار یا باکسر را توصیه می‌کنیم. اگرچه این مدل شورت مردانه ظاهری قدیمی و کلاسیک دارد، اما در صورتی که جنس استانداردی تهیه کنید، احساس راحتی را تجربه خواهید کرد.

 

فروشگاه لباس زیر مردانه

 

شورت باکسر مردانه لوکسیرا Luxira کد S0503

شورت باکسر مردانه لوکسیرا Luxira

استفاده از مرغوب ترین متریال های برای طراحی و تولید بهترین محصولات از ویژگی های محصولات Luxira است. شورت باکسر مردانه لوکسیرا Luxira کد S0503 دارای پارچه ای نرم و لطیف است که موجب می شود تا در طول روز احساس راحتی داشته باشید. کش پهن دو و نیم سانتی متری هم مزید بر علت شده است تا کیفیت این کالا افزایش پیدا کند.

۳٫ شورت مردانه پادار اسپرت

شورت مردانه پادار اسپرت

مدل شورت مردانه پادار اسپرت، کمی با مدل باکسر متفاوت است. در بیشتر مواقع شورت باکسر را از پارچه‌های نخی تهیه می‌کنند، اما جنس شورت مردانه پادار اسپرت شبیه به شورت اسلیپ است و انعطاف‌پذیری بالایی دارد.

این مدل شورت، مناسب هر اندامی است و آقایانی که به شورت کشی مردانه علاقه دارند و می‌خواهید لباس زیر راحتی به تن کنند، خرید شورت مردانه پادار اسپرت را توصیه می‌کنیم تا در طول روز، در حرکت و نشستن راحت‌تر از همیشه باشند.

شورت پادار مردانه آوا Ava کد ۱۰۷

شورت پادار مردانه آوا Ava

جنس لباس زیر همواره نکته مهمی است که باید نسبت یه انتخاب صحیح آن دقت کرد. این سری از لباس های زیر برند آوا  Ava  از جنس نخ تولید شده، ضد حساسیت، خنک و راحت است و در طول روز برای شما احساس راحتی را به همراه دارد.

۴٫ شورت مردانه دکمه‌دار

برخی از شورت‌های پادار مردانه را همراه با زیپ یا دکمه طراحی می‌کنند. این مدل شورت مردانه در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت تولید می‌شود که بسیاری از آقایان به این مدل علاقه دارند، چرا که لباس زیر راحتی است.

با این حال توصیه می‌کنیم پیش از خرید شورت مردانه دکمه‌دار حتماً به جنس آن توجه کنید، چرا که لباس زیر در ارتباط مستقیم با پوست و بدن است و ممکن است جنس پارچه یا حتی زیپ و دکمه‌ی آن شما را آزار دهد.

۵٫ شورت پادار کوتاه مردانه

شورت پادار کوتاه مردانه

شورت Trunks که در ایران به نام شورت پادار کوتاه مردانه شناخته شده است، در میان آقایان جوان طرفداران بسیاری دارد. این مدل شورت مردانه از شورت اسلیپ راحت‌تر است و از شورت پادار کلاسیک، ظاهری اسپرت‌تر دارد.

معمولاً شورت‌ اسپرت پادار کوتاه مناسب هر اندامی خواهد بود و در صورتی که به مدل شورت اسپرت مردانه علاقه دارید، خرید شورت پادار کوتاه مردانه را به شما توصیه می‌کنیم تا احساس راحتی را در لباس زیرتان نیز تجربه کنید.

شورت پادار مردانه لوکسیرا Luxira کد U0045

شورت پادار کوتاه مردانه

لباس زیر مردانه از برند لوکسیرا از جنسی نرم و لطیف طراحی و دوخته شده است. کش ظریف دو سانتی متری و دارای پارچه کشی. برند لوکسیرا از برندهای خوش نام در تولید لباس های زیر است و می توانید با خیالی راحت از این برند محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

۶٫ شورت مردانه فانتزی

این روزها خرید شورت مردانه فانتزی بسیار معمول است و تنوع بسیاری در طراحی و تولید لباس‌های زیر مردانه ایجاد کرده است. مدل شورت فانتزی مردانه انواع گوناگونی دارد که می‌توان به شورت فانتزی لامبادا مردانه اشاره کرد.

به یاد داشته باشید که شورت فانتزی مردانه کاربرد روزانه ندارد و شما نمی‌توانید آن را جایگزین شورت‌های کلاسیک و کاربردی کنید. با این حال این مدل شورت فانتزی مردانه برای آقایانی که به تنوع علاقه دارند، انتخاب مناسبی خواهد بود.

۷٫ شورت مردانه عروسکی

شورت مردانه مدل عروسکی

شورت مردانه عروسکی نیز در گروه شورت‌های فانتزی قرار دارد که به نظر می‌رسد این روزها طرفداران بسیاری نیز به همراه خود دارد. جالب است بدانید که میزان فروش شورت مردانه عروسکی بالا است و نیازی نیست که در خرید شورت مردانه عروسکی خجالت بکشید.

شورت مردانه عروسکی فیلی، ماری و سگ، از مدل‌های معروف این مدل شورت است. شما می‌توانید مدل شورت مردانه فانتزی عروسکی را با توجه به سلیقه خود تهیه نمایید. ناگفته نماند این مدل شورت مردانه تنوع بسیاری نیز دارد.

 

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”در خرید شورت مردانه به چه نکاتی رعایت کنیم؟” answer-0=”جنس شورت اهمیت بسیاری دارد. برای مثال پارچه نخ پنبه انتخاب مناسبی است، چرا که جریان هوا از آن عبور می‌کند و مانع عرق‌سوز شدن می‌شود. اما جنس پلاستیکی یا الیاف مصنوعی، اگرچه قیمت پایین‌تری دارند، اما ممکن است باعث بروز مشکلاتی از جمله حساسیت پوستی، التهاب یا خارش شوند. توصیه می‌کنیم پیش از خرید شورت مردانه به مدل آن توجه کنید و مدلی تهیه کنید که مناسب فرم اندامتان باشد. در غیر این صورت ممکن است با لباس زیرتان درگیر شود و باعث بروز مشکلاتی در طول روز شود. در این صورت سایز شورت مردانه نیز اهمیت بسیاری دارد که بی‌توجهی به سایز نیز ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود. به یاد داشته باشید که به دلیل رعایت نکات بهداشتی در فروشگاه آنلاین و حضوری امکان تعویض لباس زیر را ندارند. در این صورت پیش از خرید لباس زیر مردانه حتماً تمام نکات را بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”انواع مدل شورت مردانه چیست؟” answer-1=”انواع شورت مردانه شامل شورت اسلیپ، پادار، شورت مردانه باکسر، شورت مردانه دکمه‌دار، شورت پادار کوتاه مردانه، شورت مردانه عروسکی” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

نظرات 2

  1. هیئت تحریریه بانی مد says:

    عالی بود ممنون :))

  2. 🐶🐕Fati says:

    من به عنوان ی دختر اینجا چ غلطی میکنم😐😂😂😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

انواع مدل شورت مردانه را بشناسید
26 مرداد 1399
/
53,823 بازدید

انواع مدل شورت مردانه را بشناسید

فهرست مطالب

شورت مردانه اهمیت بسیاری دارد، چرا که در طول شبانه‌روز آن را ساعت‌ها آن را به تن دارید و لباس زیر در ارتباط مستقیم با بدن قرار دارد. بنابراین در صورتی که مدل شورت مردانه نامناسبی تهیه کنید یا جنس نامرغوبی بخرید، احتمالاً در طول روز درگیر لباس زیرتان هستید و ممکن است دچار حساسیت پوستی نیز شوید.

در این مقاله قصد داریم انواع شورت مردانه را معرفی کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید، چرا که احساس راحتی در لباس زیر اهمیت زیادی دارد. با این حال به یاد داشته باشید که در خرید شورت مردانه تنها مدل را در نظر قرار ندهید و به نکات دیگری نیز توجه کنید.

نکات خرید انواع شورت مردانه

جالب است بدانید که قدمت لباس زیر مردانه به ۷۰۰۰ سال پیش در مصر باستان بازمی‌گردد. البته مدل شورت مردانه در آن زمان شباهت بسیاری به پوشک بزرگ‌سال داشته که آقایان به دور پاهای خود می‌بستند، اما همان پارچه سرآغازی برای تولید انواع مدل شورت مردانه شد.

جنس شورت اهمیت بسیاری دارد. برای مثال پارچه نخ پنبه انتخاب مناسبی است، چرا که جریان هوا از آن عبور می‌کند و مانع عرق‌سوز شدن می‌شود. اما جنس پلاستیکی یا الیاف مصنوعی، اگرچه قیمت پایین‌تری دارند، اما ممکن است باعث بروز مشکلاتی از جمله حساسیت پوستی، التهاب یا خارش شوند.

توصیه می‌کنیم پیش از خرید شورت مردانه به مدل آن توجه کنید و مدلی تهیه کنید که مناسب فرم اندامتان باشد. در غیر این صورت ممکن است با لباس زیرتان درگیر شود و باعث بروز مشکلاتی در طول روز شود. در این صورت سایز شورت مردانه نیز اهمیت بسیاری دارد که بی‌توجهی به سایز نیز ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود.

به یاد داشته باشید که به دلیل رعایت نکات بهداشتی در فروشگاه آنلاین و حضوری امکان تعویض لباس زیر را ندارند. در این صورت پیش از خرید لباس زیر مردانه حتماً تمام نکات را بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید.

شما می‌توانید جنس لباس زیر را در برخی از فروشگاه‌های آنلاین معتبر بررسی کنید و خرید اینترنتی شورت مردانه ساده‌ای را تجربه نمایید. در واقع بررسی اطلاعات محصول و نظرات کاربران کمک شایانی به خرید آنلاین لباس زیر مردانه می‌کند.

نکته آخری که باید به یاد داشته باشید، بهداشت لباس زیر است. لباس زیر در ارتباط مستقیم با پوست قرار دارد و ممکن است دچار تعریق شود. در این صورت حتماً لباس زیرتان را هر روز عوض کنید و آن را به خوبی بشویید.

برخی از شورت‌های مردانه جنس نانو آنتی باکتریال دارند. این مدل شورت‌ها مانع ایجاد باکتری یا بوی بد در لباس زیر مردانه می‌شود، اما به یاد داشته باشید، اگرچه ممکن است لباس زیرتان بوی ناخوشایند نگیرد، اما شستن به موقع لباس زیر اهمیت بسیاری برای رعایت بهداشت و حتی حفظ سلامت خودتان دارد.

اگرچه شما می‌توانید لباس زیر را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید، اما بهترین گزینه آن است که به روش سنتی و با دست بشویید. معمولاً جنس لباس زیر مردانه، نخی و نازک است، در نتیجه شستشوی شورت مردانه با دست، کمترین آسیب را به آن وارد می‌کند.

برخی از افراد به مواد شوینده شیمیایی حساسیت دارند. در این صورت برای شستن شورت مردانه از مواد شوینده ملایم استفاده کنید. همچنین می‌توانید از مقداری مایع نرم‌کننده استفاده کنید تا لباس‌ زیرتان نرم‌  لطیف شود. در صورتی که نمی‌خواهید از مواد شوینده شیمیایی استفاده کنید، می‌توانید از سرکه سفید نیز بهره‌مند شوید.

بسیاری به اشتباه تصور می‌کنند که لباس‌های کثیف یا نیمه کثیف را می‌توانند در کنار لباس‌های زیر قرار دهند. اما ممکن است این کار باعث ورود آلودگی به لباس زیر شود. همچنین لباس زیر لکه‌دار را با لباس‌های زیر دیگر نشویید. این مسئله نیز ممکن است دیگر لباس‌های زیر را آلوده کند.

ساده‌ترین روش به منظور خشک کردن لباس زیر مردانه، نور خورشید است. آفتاب نه تنها باعث تسریع در خشک شدن لباس‌ها می‌شود، بلکه به از بین بردن باکتری نیز کمک می‌کند. در صورتی که لباس زیرتان جنس نازکی دارد، آن را روی یک حوله تمیز بگذارید تا لباس کاملاً خشک شود.

به یاد داشته باشید که هرگز لباس زیر مردانه مرطوب را به تن نکنید یا آن را درون کمد لباس‌هایتان قرار ندهید. چرا که رطوبت محل مناسبی برای رشد و تکثیر باکتری خواهد بود. در این صورت حتماً لباس زیر کاملاً خشک به تن کنید.

انواع مدل شورت مردانه

شورت مردانه انواع گوناگونی دارد که در سال‌های اخیر برندهای مشهوری از جمله کالوین کلین نقش مهمی در تولید و طراحی انواع مدل شورت مردانه داشته‌ است. در ادامه این مقاله قصد داریم انواع شورت مردانه را به شما معرفی کنیم تا خرید آسان‌تری را تجربه کنید.

۱٫ شورت مردانه اسلیپ

مدل شورت مردانه اسلیپ

یکی از پرطرفدارترین انواع شورت مردانه ، مدل شورت مردانه اسلیپ است. البته خرید شورت اسلیپ مردانه را به همه توصیه نمی‌کنیم، اما آقایانی که اندام لاغر یا عضلانی دارند، در خرید این مدل شورت مردانه تردید نکنند، چرا که انتخاب مناسبی خواهد بود.

خرید شورت مردانه

این مدل شورت مردانه تمام قسمت بدن شما را می‌پوشاند و شما در این لباس زیر احساس راحتی خواهید داشت. با این حال آقایانی که پایین‌تنه بزرگی دارند، بهتر است از مدل شورت اسلیپ مردانه استفاده نکنند، چرا که این مدل شورت شبیه به عدد ۷ است و ممکن است شما را در حرکت و نشستن دچار مشکل کند.

شورت مردانه آوا Ava کد ۲۰۶

شورت مردانه آوا Ava

لباس زیر همواره و در طول شبانه روز با ماست. در نتیجه باید با دقت و حساسیت بیشتری آن را انتخاب کرد. کافیست سایز کمر را اشتباه انتخاب کنید تا تمام در تمام روز حس ناخوشایندی داشته باشید. شورت مردانه آوا Ava کد ۲۰۶ دارای همان ویژگی هاییست که شما مد نظر دارید. کش پهن ۳ سانتی متری، برش دار و دارای قسمت دو تکه در جلو لباس و دارای جنسی نرم، پس اگر به دنبال راحتی بیشتر هستید، این محصول برای شماست.

 

۲٫ شورت مردانه باکسر

مدل شورت مردانه باکسر

شورت باکسر مردانه یک مدل شورت پادار کلاسیک است و از لباس‌های بوکس‌بازهای قدیمی الهام گرفته شده است. شورت مردانه باکسر مناسب آقایانی است که می‌خواهد احساس راحتی در لباس زیر و در نشستن و حرکت داشته باشند.

اگر پایین‌تنه بزرگی دارید، خرید شورت مردانه پادار یا باکسر را توصیه می‌کنیم. اگرچه این مدل شورت مردانه ظاهری قدیمی و کلاسیک دارد، اما در صورتی که جنس استانداردی تهیه کنید، احساس راحتی را تجربه خواهید کرد.

 

فروشگاه لباس زیر مردانه

 

شورت باکسر مردانه لوکسیرا Luxira کد S0503

شورت باکسر مردانه لوکسیرا Luxira

استفاده از مرغوب ترین متریال های برای طراحی و تولید بهترین محصولات از ویژگی های محصولات Luxira است. شورت باکسر مردانه لوکسیرا Luxira کد S0503 دارای پارچه ای نرم و لطیف است که موجب می شود تا در طول روز احساس راحتی داشته باشید. کش پهن دو و نیم سانتی متری هم مزید بر علت شده است تا کیفیت این کالا افزایش پیدا کند.

۳٫ شورت مردانه پادار اسپرت

شورت مردانه پادار اسپرت

مدل شورت مردانه پادار اسپرت، کمی با مدل باکسر متفاوت است. در بیشتر مواقع شورت باکسر را از پارچه‌های نخی تهیه می‌کنند، اما جنس شورت مردانه پادار اسپرت شبیه به شورت اسلیپ است و انعطاف‌پذیری بالایی دارد.

این مدل شورت، مناسب هر اندامی است و آقایانی که به شورت کشی مردانه علاقه دارند و می‌خواهید لباس زیر راحتی به تن کنند، خرید شورت مردانه پادار اسپرت را توصیه می‌کنیم تا در طول روز، در حرکت و نشستن راحت‌تر از همیشه باشند.

شورت پادار مردانه آوا Ava کد ۱۰۷

شورت پادار مردانه آوا Ava

جنس لباس زیر همواره نکته مهمی است که باید نسبت یه انتخاب صحیح آن دقت کرد. این سری از لباس های زیر برند آوا  Ava  از جنس نخ تولید شده، ضد حساسیت، خنک و راحت است و در طول روز برای شما احساس راحتی را به همراه دارد.

۴٫ شورت مردانه دکمه‌دار

برخی از شورت‌های پادار مردانه را همراه با زیپ یا دکمه طراحی می‌کنند. این مدل شورت مردانه در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت تولید می‌شود که بسیاری از آقایان به این مدل علاقه دارند، چرا که لباس زیر راحتی است.

با این حال توصیه می‌کنیم پیش از خرید شورت مردانه دکمه‌دار حتماً به جنس آن توجه کنید، چرا که لباس زیر در ارتباط مستقیم با پوست و بدن است و ممکن است جنس پارچه یا حتی زیپ و دکمه‌ی آن شما را آزار دهد.

۵٫ شورت پادار کوتاه مردانه

شورت پادار کوتاه مردانه

شورت Trunks که در ایران به نام شورت پادار کوتاه مردانه شناخته شده است، در میان آقایان جوان طرفداران بسیاری دارد. این مدل شورت مردانه از شورت اسلیپ راحت‌تر است و از شورت پادار کلاسیک، ظاهری اسپرت‌تر دارد.

معمولاً شورت‌ اسپرت پادار کوتاه مناسب هر اندامی خواهد بود و در صورتی که به مدل شورت اسپرت مردانه علاقه دارید، خرید شورت پادار کوتاه مردانه را به شما توصیه می‌کنیم تا احساس راحتی را در لباس زیرتان نیز تجربه کنید.

شورت پادار مردانه لوکسیرا Luxira کد U0045

شورت پادار کوتاه مردانه

لباس زیر مردانه از برند لوکسیرا از جنسی نرم و لطیف طراحی و دوخته شده است. کش ظریف دو سانتی متری و دارای پارچه کشی. برند لوکسیرا از برندهای خوش نام در تولید لباس های زیر است و می توانید با خیالی راحت از این برند محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

۶٫ شورت مردانه فانتزی

این روزها خرید شورت مردانه فانتزی بسیار معمول است و تنوع بسیاری در طراحی و تولید لباس‌های زیر مردانه ایجاد کرده است. مدل شورت فانتزی مردانه انواع گوناگونی دارد که می‌توان به شورت فانتزی لامبادا مردانه اشاره کرد.

به یاد داشته باشید که شورت فانتزی مردانه کاربرد روزانه ندارد و شما نمی‌توانید آن را جایگزین شورت‌های کلاسیک و کاربردی کنید. با این حال این مدل شورت فانتزی مردانه برای آقایانی که به تنوع علاقه دارند، انتخاب مناسبی خواهد بود.

۷٫ شورت مردانه عروسکی

شورت مردانه مدل عروسکی

شورت مردانه عروسکی نیز در گروه شورت‌های فانتزی قرار دارد که به نظر می‌رسد این روزها طرفداران بسیاری نیز به همراه خود دارد. جالب است بدانید که میزان فروش شورت مردانه عروسکی بالا است و نیازی نیست که در خرید شورت مردانه عروسکی خجالت بکشید.

شورت مردانه عروسکی فیلی، ماری و سگ، از مدل‌های معروف این مدل شورت است. شما می‌توانید مدل شورت مردانه فانتزی عروسکی را با توجه به سلیقه خود تهیه نمایید. ناگفته نماند این مدل شورت مردانه تنوع بسیاری نیز دارد.

 

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”در خرید شورت مردانه به چه نکاتی رعایت کنیم؟” answer-0=”جنس شورت اهمیت بسیاری دارد. برای مثال پارچه نخ پنبه انتخاب مناسبی است، چرا که جریان هوا از آن عبور می‌کند و مانع عرق‌سوز شدن می‌شود. اما جنس پلاستیکی یا الیاف مصنوعی، اگرچه قیمت پایین‌تری دارند، اما ممکن است باعث بروز مشکلاتی از جمله حساسیت پوستی، التهاب یا خارش شوند. توصیه می‌کنیم پیش از خرید شورت مردانه به مدل آن توجه کنید و مدلی تهیه کنید که مناسب فرم اندامتان باشد. در غیر این صورت ممکن است با لباس زیرتان درگیر شود و باعث بروز مشکلاتی در طول روز شود. در این صورت سایز شورت مردانه نیز اهمیت بسیاری دارد که بی‌توجهی به سایز نیز ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود. به یاد داشته باشید که به دلیل رعایت نکات بهداشتی در فروشگاه آنلاین و حضوری امکان تعویض لباس زیر را ندارند. در این صورت پیش از خرید لباس زیر مردانه حتماً تمام نکات را بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”انواع مدل شورت مردانه چیست؟” answer-1=”انواع شورت مردانه شامل شورت اسلیپ، پادار، شورت مردانه باکسر، شورت مردانه دکمه‌دار، شورت پادار کوتاه مردانه، شورت مردانه عروسکی” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

نظرات 2

  1. هیئت تحریریه بانی مد says:

    عالی بود ممنون :))

  2. 🐶🐕Fati says:

    من به عنوان ی دختر اینجا چ غلطی میکنم😐😂😂😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد