30 فروردین 1399
/
5,942 بازدید

خرید شال و روسری زنانه بهاره و تابستانه

فهرست مطالب

خرید شال و روسری زنانه بهاره و تابستانه، یکی از خریدهای مهیج برای خانم‌ها به شمار می‌آید، چرا که معمولا در فصل‌های گرم، رنگ لباس‌ها روشن‌تر و طرح شال و روسری متنوع و زیباتر می‌گردد. از این رو اگر می‌خواهید برای این دو فصل شال و روسری شیک و زیبا بخرید، این مقاله به شما کمک می‌کند تا بیشتر و بهتر با انواع مدل‌ها آشنا شوید و در میان طرح و رنگ‌ها بهترین گزینه را به سادگی انتخاب کنید.

ویلیام جیمز دورانت، نویسنده و تاریخ‌نگار آمریکایی معتقد است که نقش پوشش و حجاب زنان در ایران باستان بسیار برجسته بوده است. حجاب از زمان آریایی‌ها و در آیین زرتشت و حتی مسیحیت وجود داشته است. ناگفته نماند که شکل و ظاهر پوشش در گذشته متفاوت بوده و مدل شال و روسری با گذر زمان تغییر کرده است.

از این رو می‌توان به این مسئله اشاره کرد که مردمان ایران، با تجربه‌ای که در طول تاریخ از حجاب و پوشش داشته‌اند، یکی از مهم‌ترین طراحان شال و روسری به شمار می‌آیند که هر ساله مدل شال و روسری جدید در بازار عرضه می‌کنند.

نکاتی که باید پیش از خرید شال و روسری به یاد داشته باشید

نکاتی که باید پیش از خرید شال و روسری به یاد داشته باشید

پیش از خرید شال و روسری باید چند نکته را به یاد داشته باشید تا نه تنها در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، بلکه از خرید خود راضی باشید.

۱- کیفیت شال و روسری را بررسی کنید

در صورتی که می‌خواهید یک شال و روسری نخی و خنک مناسب فصل بهار و تابستان بخرید، حتما جنس آن را بررسی کنید. برخی از شال‌ یا روسری‌ها جنس پلاستیکی دارند و در هوای گرم بهار و تابستان، گرمای بیشتری را به خود جذب می‌کنند. در این صورت حتما پیش از خرید، لطافت و جنس شال یا روسری را با دستتان لمس کنید یا از فروشنده برای یک خرید بهتر و مطمئن‌تر کمک بگیرید.

در خرید شال و روسری مورد علاقه‌تان حتما آن را کاملا بررسی کنید تا زدگی یا سوراخ نداشته باشد. جنس برخی از شال و روسری‌ها به قدری نازک و بی‌کیفیت است که به راحتی نخ‌کش می‌شوند. در این صورت پیش از خرید شال حریر یا روسری نخی، حتما آن را باز کنید و به دقت بررسی کنید.

۲- شال و روسری را امتحان کنید

پیش از خرید شال و روسری مورد نظرتان را امتحان کنید. توصیه می‌کنیم به منظور رعایت اصول بهداشتی، روسری یا شال جدید را روی روسری خودتان امتحان کنید تا با موهایتان ارتباط مستقیم نداشته باشد.

این کار به شما کمک می‌کند تا رنگ و مدل مناسب فرم صورت و رنگ پوستتان انتخاب کنید. برای مثال خانم‌هایی که پوست روشن و سفید دارند، می‌توانند شال یا روسری به رنگ تیره و خانم‌هایی که پوست سبزه و تیره‌ای دارند، می‌توانند شال و روسری رنگ روشن تهیه کنند.

۳- شال ساده یا شال طرح‌دار

پیش از خرید، به این مسئله فکر کنید که شال ساده یا شال طرح‌دار می‌خواهید؟ توصیه می‌کنیم به طرح مانتو یا لباس زنانه‌ای که می‌خواهید شال یا روسری را با آن سِت کنید، توجه کنید. معمولا مانتو ساده را می‌توانید با شال یا روسری طرح‌دار ست کنید، اما بهتر است مانتو طرح‌دار را یا یک شال ساده ست کنید تا استایل‌تان شلوغ و درهم نشود.

همچنین شما می‌توانید رنگ مانتو ساده خود را با رنگ طرح شال یا روسری زنانه ست کنید. با این حال توصیه می‌کنیم شال و روسری‌تان هم رنگ با  رنگ مانتو نباشد، چرا که رنگ در مرکز توجه و مدل مانتو و شال در حاشیه قرار می‌گیرد. از این رو خرید شال یا روسری با رنگ‌های مکمل انتخاب بهتری خواهد بود.

۴- خرید آنلاین شال و روسری

راهنمای خرید آنلاین شال زنانه

این روزها خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر روز به روز بیشتر می‌شود و مردم توجه ویژه‌ای به این فروشگاه‌های دارند، چرا که فروشگاه‌های آنلاین کمک می‌کنند تا میزان آلودگی و ترافیک کمتر شود و مشتریان در زمان کوتاه و قیمت مناسب، محصول مورد علاقه خود را تهیه کنند.

اما این فروشگاه‌ها یک مزیتی دیگری در خرید اینترنتی شال و روسری نیز به همراه دارند. شما می‌توانید شال و روسری بسیاری را در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت، از برندهای معتبر ایرانی و خارجی مشاهده کنید و قیمت شال و روسری یک فروشگاه آنلاین را با فروشگاه‌های دیگر مقایسه کنید تا یک خرید به‌صرفه و یک تجربه به یادماندنی داشته باشید.

البته توصیه می‌کنیم از یک فروشگاه آنلاین معتبر خرید کنید تا در صورت زدگی یا هر گونه مشکل بتوانید شال یا روسری را تعویض کنید یا پس دهید. این روزها فروشگاه‌های اینترنتی تمام تلاش خود را می‌کنند تا رضایت مشتریان را جلب نمایند.

۵ مدل شال و روسری جدید و پرطرفدار

در این بخش ۶ مدل شال و روسری جدید و پرطرفدار را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب راحت‌تری در خرید خود داشته باشید و بتوانید این اکسسوری جذاب را بهتر با مانتو لباس‌هایتان ترکیب کنید.

خرید شال و روسری بهاره

۱- شال مجلسی

هر خانمی حداقل یک شال مجلسی یا شال کارشده در کمد خود دارد. معمولا شال مجلسی در مهمانی یا قرارهای رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این صورت در انجام کارهای روزانه یا در قرارهای دوستانه، شال مجلسی انتخاب مناسبی نیست.

شال مجلسی طرح‌های گوناگونی دارد که در این میان شال مجلسی حریر یک مدل پرفروش به شمار می‌آید و هرگز محبوبیت خود را از دست نمی‌دهد. شال کارشده، شال ملیله دوزی شده یا پولکی و شال پلیسه نیز تاثیر قابل توجهی در زیباتر شدن استایل رسمی زنانه در فصل بهار و تابستان دارند.

در صورتی که می‌خواهید شال مجلسی بهاره و تابستانه را با یک لباس زنانه مناسب ست کنید، بهتر است ابتدا به رنگ و سپس به مدل لباس زنانه توجه کنید. معمولا شال مجلسی مشکی با بیشتر لباس یا مانتوها ست می‌شود. اما اگر به رنگ‌های دیگری به غیر از شال مجلسی مشکی علاقه دارید، به رنگ لباس زنانه دقت بیشتری کنید تا جذاب‌تر شوید.

مانتو مجلسی و کارشده انتخاب مناسبی برای یک استایل رسمی است. اگر می‌خواهید شال مجلسی‌ را با یک لباس مناسب ست کنید، کت زنانه، شومیز حریر یا بلوز مجلسی زنانه می‌توانند گزینه‌های خوبی برای زیباتر شدن ظاهرتان باشند.

۲- شال پلنگی

مدل شال و روسری پلنگی
شال و روسری پلنگی

در یک یا دو سال اخیر، طرح پلنگی مورد توجه بسیاری از طراحان برندهای مشهور دنیا قرار گرفت که پس از آن نظر هر خانم علاقه‌مند به مد و فشن را به خود جلب کرد. این طرح نه تنها در لباس و شلوار، بلکه در شال نیز چشمگیر و جذاب است.

اگر به مد روز علاقه دارید و از طرح شال‌ و روسری‌های تکراری و ساده خسته شده‌اید، خرید شال پلنگی نخی مناسب فصل بهار و تابستان را در لیست خود قرار دهید. شما می‌توانید این مدل شال پلنگی را با مانتو جلوباز قهوه‌ای یا کرم ست کنید. با این حال مانتو جلوباز مشکی به همراه یک بلوز ساده قهوه‌ای یا کرم و حتی سبز تیره نیز ظاهرتان را جذاب و منحصربه‌فرد می‌کند.

در صورتی که می‌خواهید شال پلنگی را با یک مانتو تک رنگ و ساده ست کنید، خرید کفش و کیف زنانه اهمیت دارد. چرا که با این مدل شال چشمگیرتر می‌شوید و حتی جزئیات ظاهرتان نیز مود توجه قرار می‌گیرد.

۳- شال لمه

شال لمه در گروه شال‌های مجلسی قرار می‌گیرد که در بهار سال گذشته توجه بسیاری از خانم‌های خوش پوش را به خود جلب کرد. مدل شال لمه براق است و بهتر است آن را با یک مانتو مجلسی ساده ست کنید، چرا که مدل شال لمه به تنهایی چشمگیر است. همچنین کفش پاشنه بلند چرم و یک کیف دوشی مجلسی زنانه نیز ظاهرتان را جذاب‌تر می‌کند.

در خرید شال لمه به جنس آن توجه کنید. در صورتی که درخشش آن از اکلیل است، ممکن است به سرعت پاک شود و صورتتان را اکلیلی و درخشان کند. در این صورت کیفیت شال را نیز باید بررسی کنید تا انتخاب مناسب و خرید باکیفیتی داشته باشید.

۴- شال خال خالی

یکی از طرح‌های پر طرفدار برندهای مشهور دنیا در سال ۲۰۲۰، خال خالی است. از این رو خانم‌هایی که به استایل نیمه رسمی و غیررسمی علاقه دارند، خرید شال خال خالی می‌تواند یک تجربه به یادماندنی باشد، چرا که ظاهرتان را خاص و جذاب می‌کند.

شال خال خالی حریر بهاره و تابستانه، یک مدل شال خنک است. در این صورت خانم‌هایی که به جنس و خنکی شال در فصل‌های گرم اهمیت می‌دهند، خرید شال حریر را فراموش نکنند. در صورتی که می‌خواهید یک مدل شال جدید تهیه کنید، شال خال خالی حریر گزینه مناسبی است.

شال خال خالی را می‌توانید با یک مانتو اسپرت جلو بسته یا مانتو دکمه‌دار ست کنید. خانم‌هایی که به استایل نیمه رسمی علاقه دارند، می‌توانند شال خال خالی را با کت زنانه مشکی، یک کفش کتانی سفید و یک کیف دستی زنانه مشکی ست کنند.

۵- روسری ساتن

مدل روسری ساتن
روسری ساتن

مدل روسری ساتن هرگز قدیمی نمی‌شود. خانم‌هایی که می‌خواهند یک استایل رسمی و متفاوتی داشته باشند، خرید روسری ساتن را فراموش نکنند. تنوع در مدل روسری ساتن از شال و روسری‌های دیگر بیشتر است. در این صورت توصیه می‌کنیم پیش از خرید روسری ساتن به مدل مانتو یا لباس زنانه خود توجه کنید.

همچنین رنگ پوست شما تاثیر بسزایی در انتخاب رنگ و طرح روسری ساتن دارد. معمولا خانم‌هایی که پوست روشن دارند، روسری رنگ تیره یا گرم انتخاب مناسبی است. همچنین رنگ‌های سرد و روشن روسری ساتن برازنده خانم‌هایی با پوست سبزه و تیره خواهد بود.

 

 

۶- روسری نخی تابستانه

اگرچه این روزها بسیاری از خانم‌ها خرید شال را به خرید روسری ترجیح می‌دهند، اما اگر شما می‌خواهید متفاوت‌تر از دیگران در فصل بهار و تابستان لباس به تن کنید، روسری نخی تابستانه خنک انتخاب مناسبی خواهد بود.

روسری نخی ساده و طرح‌دار هر ساله مورد توجه استایلیست‌های قرار می‌گیرد، چرا که شما می‌توانید روسری را در شکل‌های مختلف ببندید و ظاهرتان را متفاوت‌تر کنید. در بخش بعدی به سه مدل آموزش بستن روسری می‌پردازیم.

آموزش بستن روسری

آمورش بستن روسری
آمورش بستن روسری

روش اول: ابتدا روسری را به صورت سه گوش و معمول به سر می‌کنید، سپس دو طرف روسری را لوله می‌کنید و آن را ابتدا به پشت سر ببرید و سپس به صورت ضربدری بالای سر قرار دهید. پس از آن بالای روسری را مرتب کرده و دو گوشه لوله شده روسری را به پشت سر ببندید. قسمت پشتی روسری را لابه‌لای گره روسری جمع کنید تا روسری شبیه به توربان شود.

روش دوم: در روش دوم روسری را به صورت برعکس سر کنید. یعنی سه گوشه‌ی پایین روسری، بالای سرتان قرار گیرد. سپس دو طرف روسری را بالای سرتان گره بزنید و هر سه بخش‌های روسری را زیر روسری پنهان کنید تا یک توربان جذابی ببندید.

روش سوم: در روش سوم آموزش بستن روسری، ابتدا یک گوشه روسری را روی سینه، به صورت پهن مرتب کنید، و ادامه آن را در قسمت مخالف به پشت گردن ببرید. سپس از زیر قسمت پهن شده روسری، آن را با طرف دیگر روسری گره بزنید تا روسری‌تان باز نشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

ترندترین طراح های ناخن ۲۰۲۲

بیایید قبول کنیم که علاوه بر طراحی لباس، طراحی‌های مختلف مانند طراحی ناخن مناسب عید ظاهر جذاب‌تری را در استایل ما

خرید شال و روسری زنانه بهاره و تابستانه
30 فروردین 1399
/
5,942 بازدید

خرید شال و روسری زنانه بهاره و تابستانه

فهرست مطالب

خرید شال و روسری زنانه بهاره و تابستانه، یکی از خریدهای مهیج برای خانم‌ها به شمار می‌آید، چرا که معمولا در فصل‌های گرم، رنگ لباس‌ها روشن‌تر و طرح شال و روسری متنوع و زیباتر می‌گردد. از این رو اگر می‌خواهید برای این دو فصل شال و روسری شیک و زیبا بخرید، این مقاله به شما کمک می‌کند تا بیشتر و بهتر با انواع مدل‌ها آشنا شوید و در میان طرح و رنگ‌ها بهترین گزینه را به سادگی انتخاب کنید.

ویلیام جیمز دورانت، نویسنده و تاریخ‌نگار آمریکایی معتقد است که نقش پوشش و حجاب زنان در ایران باستان بسیار برجسته بوده است. حجاب از زمان آریایی‌ها و در آیین زرتشت و حتی مسیحیت وجود داشته است. ناگفته نماند که شکل و ظاهر پوشش در گذشته متفاوت بوده و مدل شال و روسری با گذر زمان تغییر کرده است.

از این رو می‌توان به این مسئله اشاره کرد که مردمان ایران، با تجربه‌ای که در طول تاریخ از حجاب و پوشش داشته‌اند، یکی از مهم‌ترین طراحان شال و روسری به شمار می‌آیند که هر ساله مدل شال و روسری جدید در بازار عرضه می‌کنند.

نکاتی که باید پیش از خرید شال و روسری به یاد داشته باشید

نکاتی که باید پیش از خرید شال و روسری به یاد داشته باشید

پیش از خرید شال و روسری باید چند نکته را به یاد داشته باشید تا نه تنها در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، بلکه از خرید خود راضی باشید.

۱- کیفیت شال و روسری را بررسی کنید

در صورتی که می‌خواهید یک شال و روسری نخی و خنک مناسب فصل بهار و تابستان بخرید، حتما جنس آن را بررسی کنید. برخی از شال‌ یا روسری‌ها جنس پلاستیکی دارند و در هوای گرم بهار و تابستان، گرمای بیشتری را به خود جذب می‌کنند. در این صورت حتما پیش از خرید، لطافت و جنس شال یا روسری را با دستتان لمس کنید یا از فروشنده برای یک خرید بهتر و مطمئن‌تر کمک بگیرید.

در خرید شال و روسری مورد علاقه‌تان حتما آن را کاملا بررسی کنید تا زدگی یا سوراخ نداشته باشد. جنس برخی از شال و روسری‌ها به قدری نازک و بی‌کیفیت است که به راحتی نخ‌کش می‌شوند. در این صورت پیش از خرید شال حریر یا روسری نخی، حتما آن را باز کنید و به دقت بررسی کنید.

۲- شال و روسری را امتحان کنید

پیش از خرید شال و روسری مورد نظرتان را امتحان کنید. توصیه می‌کنیم به منظور رعایت اصول بهداشتی، روسری یا شال جدید را روی روسری خودتان امتحان کنید تا با موهایتان ارتباط مستقیم نداشته باشد.

این کار به شما کمک می‌کند تا رنگ و مدل مناسب فرم صورت و رنگ پوستتان انتخاب کنید. برای مثال خانم‌هایی که پوست روشن و سفید دارند، می‌توانند شال یا روسری به رنگ تیره و خانم‌هایی که پوست سبزه و تیره‌ای دارند، می‌توانند شال و روسری رنگ روشن تهیه کنند.

۳- شال ساده یا شال طرح‌دار

پیش از خرید، به این مسئله فکر کنید که شال ساده یا شال طرح‌دار می‌خواهید؟ توصیه می‌کنیم به طرح مانتو یا لباس زنانه‌ای که می‌خواهید شال یا روسری را با آن سِت کنید، توجه کنید. معمولا مانتو ساده را می‌توانید با شال یا روسری طرح‌دار ست کنید، اما بهتر است مانتو طرح‌دار را یا یک شال ساده ست کنید تا استایل‌تان شلوغ و درهم نشود.

همچنین شما می‌توانید رنگ مانتو ساده خود را با رنگ طرح شال یا روسری زنانه ست کنید. با این حال توصیه می‌کنیم شال و روسری‌تان هم رنگ با  رنگ مانتو نباشد، چرا که رنگ در مرکز توجه و مدل مانتو و شال در حاشیه قرار می‌گیرد. از این رو خرید شال یا روسری با رنگ‌های مکمل انتخاب بهتری خواهد بود.

۴- خرید آنلاین شال و روسری

راهنمای خرید آنلاین شال زنانه

این روزها خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر روز به روز بیشتر می‌شود و مردم توجه ویژه‌ای به این فروشگاه‌های دارند، چرا که فروشگاه‌های آنلاین کمک می‌کنند تا میزان آلودگی و ترافیک کمتر شود و مشتریان در زمان کوتاه و قیمت مناسب، محصول مورد علاقه خود را تهیه کنند.

اما این فروشگاه‌ها یک مزیتی دیگری در خرید اینترنتی شال و روسری نیز به همراه دارند. شما می‌توانید شال و روسری بسیاری را در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت، از برندهای معتبر ایرانی و خارجی مشاهده کنید و قیمت شال و روسری یک فروشگاه آنلاین را با فروشگاه‌های دیگر مقایسه کنید تا یک خرید به‌صرفه و یک تجربه به یادماندنی داشته باشید.

البته توصیه می‌کنیم از یک فروشگاه آنلاین معتبر خرید کنید تا در صورت زدگی یا هر گونه مشکل بتوانید شال یا روسری را تعویض کنید یا پس دهید. این روزها فروشگاه‌های اینترنتی تمام تلاش خود را می‌کنند تا رضایت مشتریان را جلب نمایند.

۵ مدل شال و روسری جدید و پرطرفدار

در این بخش ۶ مدل شال و روسری جدید و پرطرفدار را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب راحت‌تری در خرید خود داشته باشید و بتوانید این اکسسوری جذاب را بهتر با مانتو لباس‌هایتان ترکیب کنید.

خرید شال و روسری بهاره

۱- شال مجلسی

هر خانمی حداقل یک شال مجلسی یا شال کارشده در کمد خود دارد. معمولا شال مجلسی در مهمانی یا قرارهای رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این صورت در انجام کارهای روزانه یا در قرارهای دوستانه، شال مجلسی انتخاب مناسبی نیست.

شال مجلسی طرح‌های گوناگونی دارد که در این میان شال مجلسی حریر یک مدل پرفروش به شمار می‌آید و هرگز محبوبیت خود را از دست نمی‌دهد. شال کارشده، شال ملیله دوزی شده یا پولکی و شال پلیسه نیز تاثیر قابل توجهی در زیباتر شدن استایل رسمی زنانه در فصل بهار و تابستان دارند.

در صورتی که می‌خواهید شال مجلسی بهاره و تابستانه را با یک لباس زنانه مناسب ست کنید، بهتر است ابتدا به رنگ و سپس به مدل لباس زنانه توجه کنید. معمولا شال مجلسی مشکی با بیشتر لباس یا مانتوها ست می‌شود. اما اگر به رنگ‌های دیگری به غیر از شال مجلسی مشکی علاقه دارید، به رنگ لباس زنانه دقت بیشتری کنید تا جذاب‌تر شوید.

مانتو مجلسی و کارشده انتخاب مناسبی برای یک استایل رسمی است. اگر می‌خواهید شال مجلسی‌ را با یک لباس مناسب ست کنید، کت زنانه، شومیز حریر یا بلوز مجلسی زنانه می‌توانند گزینه‌های خوبی برای زیباتر شدن ظاهرتان باشند.

۲- شال پلنگی

مدل شال و روسری پلنگی
شال و روسری پلنگی

در یک یا دو سال اخیر، طرح پلنگی مورد توجه بسیاری از طراحان برندهای مشهور دنیا قرار گرفت که پس از آن نظر هر خانم علاقه‌مند به مد و فشن را به خود جلب کرد. این طرح نه تنها در لباس و شلوار، بلکه در شال نیز چشمگیر و جذاب است.

اگر به مد روز علاقه دارید و از طرح شال‌ و روسری‌های تکراری و ساده خسته شده‌اید، خرید شال پلنگی نخی مناسب فصل بهار و تابستان را در لیست خود قرار دهید. شما می‌توانید این مدل شال پلنگی را با مانتو جلوباز قهوه‌ای یا کرم ست کنید. با این حال مانتو جلوباز مشکی به همراه یک بلوز ساده قهوه‌ای یا کرم و حتی سبز تیره نیز ظاهرتان را جذاب و منحصربه‌فرد می‌کند.

در صورتی که می‌خواهید شال پلنگی را با یک مانتو تک رنگ و ساده ست کنید، خرید کفش و کیف زنانه اهمیت دارد. چرا که با این مدل شال چشمگیرتر می‌شوید و حتی جزئیات ظاهرتان نیز مود توجه قرار می‌گیرد.

۳- شال لمه

شال لمه در گروه شال‌های مجلسی قرار می‌گیرد که در بهار سال گذشته توجه بسیاری از خانم‌های خوش پوش را به خود جلب کرد. مدل شال لمه براق است و بهتر است آن را با یک مانتو مجلسی ساده ست کنید، چرا که مدل شال لمه به تنهایی چشمگیر است. همچنین کفش پاشنه بلند چرم و یک کیف دوشی مجلسی زنانه نیز ظاهرتان را جذاب‌تر می‌کند.

در خرید شال لمه به جنس آن توجه کنید. در صورتی که درخشش آن از اکلیل است، ممکن است به سرعت پاک شود و صورتتان را اکلیلی و درخشان کند. در این صورت کیفیت شال را نیز باید بررسی کنید تا انتخاب مناسب و خرید باکیفیتی داشته باشید.

۴- شال خال خالی

یکی از طرح‌های پر طرفدار برندهای مشهور دنیا در سال ۲۰۲۰، خال خالی است. از این رو خانم‌هایی که به استایل نیمه رسمی و غیررسمی علاقه دارند، خرید شال خال خالی می‌تواند یک تجربه به یادماندنی باشد، چرا که ظاهرتان را خاص و جذاب می‌کند.

شال خال خالی حریر بهاره و تابستانه، یک مدل شال خنک است. در این صورت خانم‌هایی که به جنس و خنکی شال در فصل‌های گرم اهمیت می‌دهند، خرید شال حریر را فراموش نکنند. در صورتی که می‌خواهید یک مدل شال جدید تهیه کنید، شال خال خالی حریر گزینه مناسبی است.

شال خال خالی را می‌توانید با یک مانتو اسپرت جلو بسته یا مانتو دکمه‌دار ست کنید. خانم‌هایی که به استایل نیمه رسمی علاقه دارند، می‌توانند شال خال خالی را با کت زنانه مشکی، یک کفش کتانی سفید و یک کیف دستی زنانه مشکی ست کنند.

۵- روسری ساتن

مدل روسری ساتن
روسری ساتن

مدل روسری ساتن هرگز قدیمی نمی‌شود. خانم‌هایی که می‌خواهند یک استایل رسمی و متفاوتی داشته باشند، خرید روسری ساتن را فراموش نکنند. تنوع در مدل روسری ساتن از شال و روسری‌های دیگر بیشتر است. در این صورت توصیه می‌کنیم پیش از خرید روسری ساتن به مدل مانتو یا لباس زنانه خود توجه کنید.

همچنین رنگ پوست شما تاثیر بسزایی در انتخاب رنگ و طرح روسری ساتن دارد. معمولا خانم‌هایی که پوست روشن دارند، روسری رنگ تیره یا گرم انتخاب مناسبی است. همچنین رنگ‌های سرد و روشن روسری ساتن برازنده خانم‌هایی با پوست سبزه و تیره خواهد بود.

 

 

۶- روسری نخی تابستانه

اگرچه این روزها بسیاری از خانم‌ها خرید شال را به خرید روسری ترجیح می‌دهند، اما اگر شما می‌خواهید متفاوت‌تر از دیگران در فصل بهار و تابستان لباس به تن کنید، روسری نخی تابستانه خنک انتخاب مناسبی خواهد بود.

روسری نخی ساده و طرح‌دار هر ساله مورد توجه استایلیست‌های قرار می‌گیرد، چرا که شما می‌توانید روسری را در شکل‌های مختلف ببندید و ظاهرتان را متفاوت‌تر کنید. در بخش بعدی به سه مدل آموزش بستن روسری می‌پردازیم.

آموزش بستن روسری

آمورش بستن روسری
آمورش بستن روسری

روش اول: ابتدا روسری را به صورت سه گوش و معمول به سر می‌کنید، سپس دو طرف روسری را لوله می‌کنید و آن را ابتدا به پشت سر ببرید و سپس به صورت ضربدری بالای سر قرار دهید. پس از آن بالای روسری را مرتب کرده و دو گوشه لوله شده روسری را به پشت سر ببندید. قسمت پشتی روسری را لابه‌لای گره روسری جمع کنید تا روسری شبیه به توربان شود.

روش دوم: در روش دوم روسری را به صورت برعکس سر کنید. یعنی سه گوشه‌ی پایین روسری، بالای سرتان قرار گیرد. سپس دو طرف روسری را بالای سرتان گره بزنید و هر سه بخش‌های روسری را زیر روسری پنهان کنید تا یک توربان جذابی ببندید.

روش سوم: در روش سوم آموزش بستن روسری، ابتدا یک گوشه روسری را روی سینه، به صورت پهن مرتب کنید، و ادامه آن را در قسمت مخالف به پشت گردن ببرید. سپس از زیر قسمت پهن شده روسری، آن را با طرف دیگر روسری گره بزنید تا روسری‌تان باز نشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد