18 مهر 1398
/
18,180 بازدید

انواع تونیک جذاب اسپرت و مجلسی دخترانه

فهرست مطالب

 

تونیک یک لباس بلند است که معمولا تا بالای زانو را می‌پوشاند و بین خانم‌ها، خصوصا دختران جوان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. از مدل‌های پرطرفدار تونیک دخترانه می‌توان به تونیک نخی گل‌دار، تونیک نخی اسپرت، تونیک جین، تونیک نخی هندی یا سنتی و تونیک نخی چهارخانه اشاره کرد.

تونیک نخی زیبای دخترانه در عین شیک بودن، مناسب زمانی است که می‌خواهید لباس پوشیده‌ و اسپرت بپوشید یا استایل متفاوتی داشته باشید. جالب است بدانید اولین تونیک را مردان و زنان روم باستان در قرن سوم پیش از میلاد پوشیدند، با این حال تونیک جایگاه ویژه‌ای در فشن این روزها دارد.

در سال‌های گذشته، سوارکاران و افراد نظامی در ایران باستان تونیک را به عنوان لباس رسمی خود انتخاب کردند. لباس تونیک در قرون وسطا وارد اروپا شد و طولش تا زانو یا نزدیک قوزک پا بود. معمولا جنس لباس تونیک از پشم، کتان، ابریشم و نخ است.

به نظر می‌رسد مدل تونیک مدرن و امروزی مخصوص خانم‌ها و دختران است، اما در کشورهایی مانند پاکستان، هند، افغانستان و کشورهای عربی آقایان هم از تونیک استقبال می‌کنند. چرا که تونیک نخی علاوه بر خنکی، به علت طول بلندش یک جنبه مذهبی در میان فرهنگ‌ها نیز دارد.

تونیک نخی دخترانه مناسب چه شرایطی است؟

مدل تونیک نخی دخترانه رنگ مشکی

فصل تابستان مناسب‌ترین زمان به منظور پوشیدن تونیک نخی دخترانه است. خوشبختانه در کمد هر دختری حداقل یک تونیک اسپرت دخترانه پیدا می‌شود. با این حال ممکن است برایتان سوال شود که تونیک اسپرت را در چه زمان و شرایطی می‌توانید بپوشید؟

تونیک اسپرت نخی دخترانه در مهمانی‌های غیر رسمی

اگر می‌خواهید در مهمانی‌های غیر رسمی و دوستانه یک استایل شیک و متفاوت داشته باشید یا یک لباس پوشیده بپوشید، تونیک اسپرت نخی یک گزینه مناسب است.

بیشتر  مدل تونیک‌ها جذب و چسبان نیستند و در تن آزادتر هستند و  شما می‌توانید با پوشیدن تونیک اسپرت یک استایل کژوال یا غیر رسمی در مهمانی‌هایتان داشته باشید.

علاوه بر این می‌توانید تونیک دخترانه را به همراه شلوار جین، ساپورت یا شلوار کتان بپوشید. همچنین خانم‌هایی که بالا تنه بزرگ و پاهای لاغری دارند می‌توانند تونیک نخی اسپرت را به همراه شلوارک بپوشند تا اندامشان را باریک‌تر و بلندتر نشان دهند.

خرید تونیک زنانه

تونیک اسپرت دخترانه خارج از خانه

تونیک اسپرت مناسب هر فصلی است. بنابراین اگر می‌خواهید به پارک، پیک نیک یا پیاده روی بروید، می‌توانید یک تونیک دخترانه زیر مانتو جلوباز نخی خود بپوشید و استایل خود را خاص‌تر کنید. شما می‌توانید تونیک نخی را به همراه شلوار جین یا شلوار پارچه‌ای یا کتان گشاد و مانتوی نخی بپوشید.

همچنین می‌توانید در فصل‌های سرد تونیک بافت و گرم را زیر پالتو یا کاپشن خود بپوشید و در عین گرم ماندن، استایل جذابی نیز داشته باشید.

مدل تونیک جدید دخترانه

مدل تونیک جدید دخترانه

همانطور که می‌دانید تونیک یک لباس بلند است و قد این لباس می‌تواند تا زیر زانو  یا بالای زانو باشد که در میان دختران جوان طرفداران بسیاری دارد.

در فصل تابستان خرید تونیک نخی و در فصل زمستان، تونیک بافت در بازار مورد استقبال قرار می‌گیرد. معمولا تونیک اسپرت یک لباس غیر رسمی و راحتی است که می‌توانید در مهمانی یا خارج از خانه زیر مانتو  یا پالتو بپوشید.

تونیک شکل اندام شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بنابراین اگر می‌خواهید خوش استایل‌تر به نظر برسید، توصیه می‌کنیم پیش از خرید، مدل‌های جدید تونیک را بررسی کنید و یک مدل تونیک مناسب اندام و رنگ پوستتان را انتخاب کنید.

تونیک تاپی دخترانه

اگر از شکل تاپ‌های قدیمی خود خسته شدید، تونیک تاپی یک مدل جدید و پر طرفدار بین لباس‌های نخی خنک است. شما می‌توانید تونیک تاپی را به همراه شلوار جین یا ساپورت‌ مشکی یا رنگی بپوشید و در استایل خود از دستبندهای رنگی و تابستانی و آکسسوری‌های دیگر استفاده کنید. همچنین یک کلاه حصیری یا رنگی آفتابگیر، جلوه استایل شما را متمایز می‌کند.

تونیک آستین کوتاه دخترانه

معمولا تونیک آستین کوتاه در فصل‌های گرم مورد استقبال قرار می‌گیرید، در این صورت تونیک آستین کوتاه یک لباس منحصربه‌فرد و خنک است. معمولا تونیک اسپرت نخی وزن سبکی دارد و شما احساس راحت‌تری در خود خواهید داشت.

شما می‌توانید تونیک آستین کوتاه دخترانه را به همراه شلوار کوتاه جین یا پارچه‌ای یا شلوار جین بپوشید. همچنین اگر دوست دارید استایل خود را تکمیل و شیک شود، صندل تابستانه یک گزینه مناسب و برازنده استایل شما است.

تونیک آستین بلند دخترانه

مدل تونیک آستین بلند دخترانه رنگ مشکی

تونیک آستین بلند یک لباس مناسب فصل پاییز و زمستان است که شما می‌توانید آن را زیر مانتو، پالتو و کاپشن بلند خود به تن کنید. معمولا رنگ پلیوری که در فصل‌های سر به تن می‌کنند، خنثی و تیره است. با این حال رنگ تونیک به سلیقه و رنگ لباس رویه شما بستگی دارد.

تفاوت این تونیک‌های آستین بلند در شکل آستین است. یکی از آستین‌های پرطرفدار، آستین کلوش یا آزاد است. این نوع آستین از قسمت بازو جذب است و نزدیک به مچ آزاد می‌شود. همچنین اگر می‌خواهید از آستین راسته و سه ربع استفاده کنید، یک طرح و رنگ مناسب، استایل شما را جذاب می‌کند.

تونیک آستین بلند با شلوار جین و کتان روشن و حتی شلوارک جین به راحتی سِت می‌شود. اگر تونیک نخیتان شبیه پیراهن است، می‌توانید با ساپورت یا جوراب شلواری مشکی یا رنگی بپوشید.

تونیک گل‌دار دخترانه

انواع مدل تونیک گل‌دار دخترانه

پیش از آنکه طرح گل‌دار وارد فشن بشود، اکثر مادربزرگ‌ها یک یا چند دست لباس یا پیراهن گل گلی در کمد خود داشتند. اما این روزها در بهار و تابستان، لباس گل‌دار در کمد هر دختر و پسر جوانی پیدا می‌شود. تونیک گل‌دار دخترانه یک احساس خوشایند تابستانه و سرزندگی به شما القا می‌کند.

تحقیقات نشان می‌دهد اگر خسته و کسل هستید در لباس‌هایتان از رنگ‌های شاد و روشن استفاده کنید و از لباس‌هایی با رنگ تیره دوری کنید. بنابراین ما توصیه می‌کنیم به جای استفاده از تونیک تک رنگ، از تونیک گل‌دار نخی در استایل خود استفاده کنید، چرا که سِت کردن لباس گل‌دار با هر شلوار، ساپورت و دامنی ساده است.

تونیک نخی گل‌دار به صورت اسپرت و مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین شما می‌توانید این مدل تونیک نخی گل‌دار را با شلوار جین یا کتان سِت کنید و بر اساس استایل خود از کفش تخت، کتانی، صندل یا پاشنه بلند استفاده کنید.

تونیک جین دخترانه

مدل تونیک جین دخترانه

پارچه جین در هر شکل و رنگی طرفدار دارد که در فصل پاییز و زمستان به تعداد طرفدارانش افزوده می‌شود. تونیک جین دخترانه معمولا قد بلندی دارد و در ایران به صورت مانتو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بنابراین فرقی نمی‌کند در چه فصلی از تونیک جین استفاده می‌کنید، چرا که در تابستان به عنوان مانتو و در زمستان به عنوان لباس زیر کاپشن یا پالتو کاربرد دارد.

خرید شلوار زنانه

تونیک جین را می‌توانید با شلوار پارچه‌ای سرمه‌ای، کِرم، شتری و مشکی یا حتی شلوار جین با رنگ متضاد سِت کنید. همچنین استفاده از اکسسوری مانند گردنبدهای رنگی، شال‌های رنگی و حتی کمربندهای چرم یا زنجیری استایل شما را متفاوت می‌کند.

 تونیک هندی یا تونیک سنتی دخترانه

مدل تونیک هندی یا تونیک سنتی دخترانه

بازار خرید تونیک هندی، پاکستانی یا سنتی همیشه داغ است. این مدل تونیک برگرفته از طرح‌ پارچه‌های هندی و پاکستانی است، اما به عنوان طرح سنتی ایرانی نیز یاد می‌شود. همچنین تونیک‌ نخی هندی بسیار سبک است و معمولا رنگ‌های روشنی دارد.

این مدل تونیک نه تنها در میان دختران جوان، بلکه در میان خانم‌‌ها طرفداران بسیاری دارد. تونیک سنتی یا هندی را می‌توانید در مهمانی‌ها یا به عنوان مانتو بپوشید. این مدل تونیک را می‌توانید با شلوارهای رنگی یا شلوار کتان مشکی سِت کنید. از پرطرفدارترین تونیک‌های هندی یا سنتی قرمز، آبی، زرشکی، نارنجی، زرد، مشکی و سفید است.

تونیک چهارخانه دخترانه

مدل تونیک چهارخانه دخترانه

تونیک چهارخانه دخترانه یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین مدل تونیک در این سال‌های اخیر بوده است. معمولا این مدل تونیک اسپرت چهارخانه بر خلاف بیشتر مدل‌های تونیک یقه دارد و با کفش آل‌استار یا کتانی می‌پوشند.

در فصل‌های سرد این مدل تونیک را زیر مانتو یا کاپشن  می‌پوشند و در فصل تابستان و بهار به عنوان مانتو می‌پوشند. رنگ‌های معمول تونیک چهارخانه دخترانه قرمز، آبی، قهوه‌ای و مشکی است که شما می‌توانید این مدل تونیک نخی را با شلوار جین سرمه یا تیره و شلوار پارچه‌ای مشکی سِت کنید.

مدل تونیک نخی مناسب اندام شما

مدل تونیک نخی مناسب اندام شما

 

تونیک نخی در کمد هر خانمی پیدا می‌شود، با این حال اگر هنگام خرید به فرم اندامتان دقت نکنید، ممکن است این لباس در کمدتان خاک بخورد و شما دیگر سراغ تونیک اسپرت نروید.

اندام خانم‌ها فرم متفاوتی دارد و اگر یک مدل تونیک را به اشتباه انتخاب کنید، ممکن است شما را چاق یا لاغرتر از آنچه که هستید نشان دهد. بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از خرید تونیک مورد علاقه خود به بخش زیر توجه کنید تا یک تونیک نخی تابستانه مناسب شکل اندام خود بخرید.

اندام گلابی شکل

اندام گلابی شکل یعنی پایین تنه، ران و پاهایتان بزرگ‌تر از شانه، دست، بازو و بالا تنه‌تان است. یعنی بیشتر وزن شما در قسمت پایین تنه‌تان قرار دارد.

تونیک برای اندام گلابی شکل باید یقه زیبایی داشته باشد تا تمرکز به بالا تنه، صورت و گردن شما جلب شود. همچین تونیک دخترانه‌ای که انتخاب می‌کنید باید در قسمت پایین گشادتر و آزاد باشد. لباس‌های تنگ مناسب این اندام نیست و ممکن است سایز شما را بزرگ‌تر نشان دهد.

یکی از اکسسوری‌های مورد علاقه خانم‌هایی که اندام گلابی شکل دارند، کمربند است. شما می‌توانید در تونیک خود از کمربند چرم یا زنجیری استفاده کنید تا به لباس خود یک استایل جدید و متفاوت ببخشید.

اندام سیبی شکل

افرادی که اندام سیبی شکل دارند، شکم، پهلو، بازو و سینه پری دارند و شانه‌هایشان پهن است. به بیان دیگر این افراد بالا تنه پری دارند اما پاهای لاغرتری نسبت به بالا تنه دارند.

خرید شومیز زنانه

اگر اندام سیبی شکل دارید، قید تونیک تاپی را بزنید. این گونه تونیک‌ها اندام شما را نافرم و بزرگ نشان می‌دهد. بنابراین بهترین مدل تونیک اسپرت برای این مدل اندام، تونیک آستین بلند است که یقه هشت دارد و طولش به نسبت به تونیک‌های دیگر کوتاه‌تر است. یعنی تمرکز اصلی روی یقه، صورت، گردن و پاهای شما قرار می‌گیرد تا در این تونیک خوشتیپ‌تر شوید.

اندام ساعت شنی

اندام ساعت شنی در فشن و مدل‌های داخلی و خارجی طرفداران بسیاری دارد و بیشتر ورزش‌های بدن‌سازی روی فرم‌دهی اندام ساعت‌شنی تمرکز دارد.

همانگونه که از اسم این مدل اندام پیدا است، بالاتنه و پایین‌تنه پر است، اما قسمت میانی یا پهلو، کوچکتر و باریک‌تر است. خانم‌هایی که اندام ساعت شنی شکل دارند، می‌توانند از تونیک‌های تنگ، تاپی یا آستین کوتاه استفاده کنند. همچنین شما می‌توانید از کمربند های ظریف در استایل خود به کار ببرید تا خوش‌پوش‌تر شوید.

اندام توپُر

این روزها عکس‌های اندام پر یا پلاس سایز در شبکه‌های اجتماعی مورد استقبال و توجه بسیاری از علاقمندان مد و فشن قرار گرفته است. اندام تو پر را پلاس سایز در بالا تنه و پایین تنه پر است و این روزها بیشتر سلبریتی‌ها و افراد معروف ترجیح می‌دهند به جای اندام باریک و لاغر، اندام پری داشته باشند.

مدل تونیک مناسب اندام توپر یا پلاس سایز نه تنگ است  و نه گشاد که سایز را بالاتر نشان دهد. اگر شما اندام توپر دارید، از تونیک‌هایی که یقه بسته دارند استفاده نکنید، زیرا ممکن است غبغب شما را بد فرم و بزرگ نشان دهد. همچنین طرح راه‌راه افقی اندام شما را کوچک‌تر نشان می‌دهد.

اندام مستطیل شکل

تقریبا یک سوم از خانم‌های دنیا، اندام مستطیل شکل دارند. اندام مستطیل شکل یعنی تقریبا شانه شما با پهنای کمر یا پهلویتان برابر باشد. معمولا خانم‌هایی که اندام مستطیلی دارند، به سختی لباس مناسب اندام خود را پیدا می‌کنند. چرا که در اکثر لباس‌ها اندام مستطیل شکلشان نمایان می‌شود.

اگر شما اندام مستطیلی دارید، بهتر است تونیک‌هایی انتخاب کنید که در قسمت پهلو تنگ‌تر هستند. معمولا این مدل تونیک‌ها دو تکه هستند و از قسمت کمر به یکدیگر دوخته شده‌اند.

ریز اندام یا ظریف نقش

خانم‌هایی که ریز اندام یا به اصطلاح ظریف نقش هستند، قد متوسط یا کوتاهی دارند. معمولا دست‌های این افراد کوتاه است و شانه‌های کوچک‌تری دارند.

اکثر تونیک‌های تابستانه نخی قد بلندی دارند، اما اگر شما جزء افراد ریز نقش هستید، سعی کنید از تونیک‌ کوتاه استفاده کنید. چرا که تونیک بلند قد شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

اگر می‌خواهید یک تونیک ضخیم و زمستانه مناسب بپوشید، سعی کنید تونیک خود ا با شلوار جین یا شلوارک بپوشید. شلوارک کمک می‌کند تا پاهای شما بلندتر به نظر برسد و قد شما را بلندتر نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

انواع تونیک جذاب اسپرت و مجلسی دخترانه
18 مهر 1398
/
18,180 بازدید

انواع تونیک جذاب اسپرت و مجلسی دخترانه

فهرست مطالب

 

تونیک یک لباس بلند است که معمولا تا بالای زانو را می‌پوشاند و بین خانم‌ها، خصوصا دختران جوان از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است. از مدل‌های پرطرفدار تونیک دخترانه می‌توان به تونیک نخی گل‌دار، تونیک نخی اسپرت، تونیک جین، تونیک نخی هندی یا سنتی و تونیک نخی چهارخانه اشاره کرد.

تونیک نخی زیبای دخترانه در عین شیک بودن، مناسب زمانی است که می‌خواهید لباس پوشیده‌ و اسپرت بپوشید یا استایل متفاوتی داشته باشید. جالب است بدانید اولین تونیک را مردان و زنان روم باستان در قرن سوم پیش از میلاد پوشیدند، با این حال تونیک جایگاه ویژه‌ای در فشن این روزها دارد.

در سال‌های گذشته، سوارکاران و افراد نظامی در ایران باستان تونیک را به عنوان لباس رسمی خود انتخاب کردند. لباس تونیک در قرون وسطا وارد اروپا شد و طولش تا زانو یا نزدیک قوزک پا بود. معمولا جنس لباس تونیک از پشم، کتان، ابریشم و نخ است.

به نظر می‌رسد مدل تونیک مدرن و امروزی مخصوص خانم‌ها و دختران است، اما در کشورهایی مانند پاکستان، هند، افغانستان و کشورهای عربی آقایان هم از تونیک استقبال می‌کنند. چرا که تونیک نخی علاوه بر خنکی، به علت طول بلندش یک جنبه مذهبی در میان فرهنگ‌ها نیز دارد.

تونیک نخی دخترانه مناسب چه شرایطی است؟

مدل تونیک نخی دخترانه رنگ مشکی

فصل تابستان مناسب‌ترین زمان به منظور پوشیدن تونیک نخی دخترانه است. خوشبختانه در کمد هر دختری حداقل یک تونیک اسپرت دخترانه پیدا می‌شود. با این حال ممکن است برایتان سوال شود که تونیک اسپرت را در چه زمان و شرایطی می‌توانید بپوشید؟

تونیک اسپرت نخی دخترانه در مهمانی‌های غیر رسمی

اگر می‌خواهید در مهمانی‌های غیر رسمی و دوستانه یک استایل شیک و متفاوت داشته باشید یا یک لباس پوشیده بپوشید، تونیک اسپرت نخی یک گزینه مناسب است.

بیشتر  مدل تونیک‌ها جذب و چسبان نیستند و در تن آزادتر هستند و  شما می‌توانید با پوشیدن تونیک اسپرت یک استایل کژوال یا غیر رسمی در مهمانی‌هایتان داشته باشید.

علاوه بر این می‌توانید تونیک دخترانه را به همراه شلوار جین، ساپورت یا شلوار کتان بپوشید. همچنین خانم‌هایی که بالا تنه بزرگ و پاهای لاغری دارند می‌توانند تونیک نخی اسپرت را به همراه شلوارک بپوشند تا اندامشان را باریک‌تر و بلندتر نشان دهند.

خرید تونیک زنانه

تونیک اسپرت دخترانه خارج از خانه

تونیک اسپرت مناسب هر فصلی است. بنابراین اگر می‌خواهید به پارک، پیک نیک یا پیاده روی بروید، می‌توانید یک تونیک دخترانه زیر مانتو جلوباز نخی خود بپوشید و استایل خود را خاص‌تر کنید. شما می‌توانید تونیک نخی را به همراه شلوار جین یا شلوار پارچه‌ای یا کتان گشاد و مانتوی نخی بپوشید.

همچنین می‌توانید در فصل‌های سرد تونیک بافت و گرم را زیر پالتو یا کاپشن خود بپوشید و در عین گرم ماندن، استایل جذابی نیز داشته باشید.

مدل تونیک جدید دخترانه

مدل تونیک جدید دخترانه

همانطور که می‌دانید تونیک یک لباس بلند است و قد این لباس می‌تواند تا زیر زانو  یا بالای زانو باشد که در میان دختران جوان طرفداران بسیاری دارد.

در فصل تابستان خرید تونیک نخی و در فصل زمستان، تونیک بافت در بازار مورد استقبال قرار می‌گیرد. معمولا تونیک اسپرت یک لباس غیر رسمی و راحتی است که می‌توانید در مهمانی یا خارج از خانه زیر مانتو  یا پالتو بپوشید.

تونیک شکل اندام شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، بنابراین اگر می‌خواهید خوش استایل‌تر به نظر برسید، توصیه می‌کنیم پیش از خرید، مدل‌های جدید تونیک را بررسی کنید و یک مدل تونیک مناسب اندام و رنگ پوستتان را انتخاب کنید.

تونیک تاپی دخترانه

اگر از شکل تاپ‌های قدیمی خود خسته شدید، تونیک تاپی یک مدل جدید و پر طرفدار بین لباس‌های نخی خنک است. شما می‌توانید تونیک تاپی را به همراه شلوار جین یا ساپورت‌ مشکی یا رنگی بپوشید و در استایل خود از دستبندهای رنگی و تابستانی و آکسسوری‌های دیگر استفاده کنید. همچنین یک کلاه حصیری یا رنگی آفتابگیر، جلوه استایل شما را متمایز می‌کند.

تونیک آستین کوتاه دخترانه

معمولا تونیک آستین کوتاه در فصل‌های گرم مورد استقبال قرار می‌گیرید، در این صورت تونیک آستین کوتاه یک لباس منحصربه‌فرد و خنک است. معمولا تونیک اسپرت نخی وزن سبکی دارد و شما احساس راحت‌تری در خود خواهید داشت.

شما می‌توانید تونیک آستین کوتاه دخترانه را به همراه شلوار کوتاه جین یا پارچه‌ای یا شلوار جین بپوشید. همچنین اگر دوست دارید استایل خود را تکمیل و شیک شود، صندل تابستانه یک گزینه مناسب و برازنده استایل شما است.

تونیک آستین بلند دخترانه

مدل تونیک آستین بلند دخترانه رنگ مشکی

تونیک آستین بلند یک لباس مناسب فصل پاییز و زمستان است که شما می‌توانید آن را زیر مانتو، پالتو و کاپشن بلند خود به تن کنید. معمولا رنگ پلیوری که در فصل‌های سر به تن می‌کنند، خنثی و تیره است. با این حال رنگ تونیک به سلیقه و رنگ لباس رویه شما بستگی دارد.

تفاوت این تونیک‌های آستین بلند در شکل آستین است. یکی از آستین‌های پرطرفدار، آستین کلوش یا آزاد است. این نوع آستین از قسمت بازو جذب است و نزدیک به مچ آزاد می‌شود. همچنین اگر می‌خواهید از آستین راسته و سه ربع استفاده کنید، یک طرح و رنگ مناسب، استایل شما را جذاب می‌کند.

تونیک آستین بلند با شلوار جین و کتان روشن و حتی شلوارک جین به راحتی سِت می‌شود. اگر تونیک نخیتان شبیه پیراهن است، می‌توانید با ساپورت یا جوراب شلواری مشکی یا رنگی بپوشید.

تونیک گل‌دار دخترانه

انواع مدل تونیک گل‌دار دخترانه

پیش از آنکه طرح گل‌دار وارد فشن بشود، اکثر مادربزرگ‌ها یک یا چند دست لباس یا پیراهن گل گلی در کمد خود داشتند. اما این روزها در بهار و تابستان، لباس گل‌دار در کمد هر دختر و پسر جوانی پیدا می‌شود. تونیک گل‌دار دخترانه یک احساس خوشایند تابستانه و سرزندگی به شما القا می‌کند.

تحقیقات نشان می‌دهد اگر خسته و کسل هستید در لباس‌هایتان از رنگ‌های شاد و روشن استفاده کنید و از لباس‌هایی با رنگ تیره دوری کنید. بنابراین ما توصیه می‌کنیم به جای استفاده از تونیک تک رنگ، از تونیک گل‌دار نخی در استایل خود استفاده کنید، چرا که سِت کردن لباس گل‌دار با هر شلوار، ساپورت و دامنی ساده است.

تونیک نخی گل‌دار به صورت اسپرت و مجلسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین شما می‌توانید این مدل تونیک نخی گل‌دار را با شلوار جین یا کتان سِت کنید و بر اساس استایل خود از کفش تخت، کتانی، صندل یا پاشنه بلند استفاده کنید.

تونیک جین دخترانه

مدل تونیک جین دخترانه

پارچه جین در هر شکل و رنگی طرفدار دارد که در فصل پاییز و زمستان به تعداد طرفدارانش افزوده می‌شود. تونیک جین دخترانه معمولا قد بلندی دارد و در ایران به صورت مانتو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بنابراین فرقی نمی‌کند در چه فصلی از تونیک جین استفاده می‌کنید، چرا که در تابستان به عنوان مانتو و در زمستان به عنوان لباس زیر کاپشن یا پالتو کاربرد دارد.

خرید شلوار زنانه

تونیک جین را می‌توانید با شلوار پارچه‌ای سرمه‌ای، کِرم، شتری و مشکی یا حتی شلوار جین با رنگ متضاد سِت کنید. همچنین استفاده از اکسسوری مانند گردنبدهای رنگی، شال‌های رنگی و حتی کمربندهای چرم یا زنجیری استایل شما را متفاوت می‌کند.

 تونیک هندی یا تونیک سنتی دخترانه

مدل تونیک هندی یا تونیک سنتی دخترانه

بازار خرید تونیک هندی، پاکستانی یا سنتی همیشه داغ است. این مدل تونیک برگرفته از طرح‌ پارچه‌های هندی و پاکستانی است، اما به عنوان طرح سنتی ایرانی نیز یاد می‌شود. همچنین تونیک‌ نخی هندی بسیار سبک است و معمولا رنگ‌های روشنی دارد.

این مدل تونیک نه تنها در میان دختران جوان، بلکه در میان خانم‌‌ها طرفداران بسیاری دارد. تونیک سنتی یا هندی را می‌توانید در مهمانی‌ها یا به عنوان مانتو بپوشید. این مدل تونیک را می‌توانید با شلوارهای رنگی یا شلوار کتان مشکی سِت کنید. از پرطرفدارترین تونیک‌های هندی یا سنتی قرمز، آبی، زرشکی، نارنجی، زرد، مشکی و سفید است.

تونیک چهارخانه دخترانه

مدل تونیک چهارخانه دخترانه

تونیک چهارخانه دخترانه یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین مدل تونیک در این سال‌های اخیر بوده است. معمولا این مدل تونیک اسپرت چهارخانه بر خلاف بیشتر مدل‌های تونیک یقه دارد و با کفش آل‌استار یا کتانی می‌پوشند.

در فصل‌های سرد این مدل تونیک را زیر مانتو یا کاپشن  می‌پوشند و در فصل تابستان و بهار به عنوان مانتو می‌پوشند. رنگ‌های معمول تونیک چهارخانه دخترانه قرمز، آبی، قهوه‌ای و مشکی است که شما می‌توانید این مدل تونیک نخی را با شلوار جین سرمه یا تیره و شلوار پارچه‌ای مشکی سِت کنید.

مدل تونیک نخی مناسب اندام شما

مدل تونیک نخی مناسب اندام شما

 

تونیک نخی در کمد هر خانمی پیدا می‌شود، با این حال اگر هنگام خرید به فرم اندامتان دقت نکنید، ممکن است این لباس در کمدتان خاک بخورد و شما دیگر سراغ تونیک اسپرت نروید.

اندام خانم‌ها فرم متفاوتی دارد و اگر یک مدل تونیک را به اشتباه انتخاب کنید، ممکن است شما را چاق یا لاغرتر از آنچه که هستید نشان دهد. بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از خرید تونیک مورد علاقه خود به بخش زیر توجه کنید تا یک تونیک نخی تابستانه مناسب شکل اندام خود بخرید.

اندام گلابی شکل

اندام گلابی شکل یعنی پایین تنه، ران و پاهایتان بزرگ‌تر از شانه، دست، بازو و بالا تنه‌تان است. یعنی بیشتر وزن شما در قسمت پایین تنه‌تان قرار دارد.

تونیک برای اندام گلابی شکل باید یقه زیبایی داشته باشد تا تمرکز به بالا تنه، صورت و گردن شما جلب شود. همچین تونیک دخترانه‌ای که انتخاب می‌کنید باید در قسمت پایین گشادتر و آزاد باشد. لباس‌های تنگ مناسب این اندام نیست و ممکن است سایز شما را بزرگ‌تر نشان دهد.

یکی از اکسسوری‌های مورد علاقه خانم‌هایی که اندام گلابی شکل دارند، کمربند است. شما می‌توانید در تونیک خود از کمربند چرم یا زنجیری استفاده کنید تا به لباس خود یک استایل جدید و متفاوت ببخشید.

اندام سیبی شکل

افرادی که اندام سیبی شکل دارند، شکم، پهلو، بازو و سینه پری دارند و شانه‌هایشان پهن است. به بیان دیگر این افراد بالا تنه پری دارند اما پاهای لاغرتری نسبت به بالا تنه دارند.

خرید شومیز زنانه

اگر اندام سیبی شکل دارید، قید تونیک تاپی را بزنید. این گونه تونیک‌ها اندام شما را نافرم و بزرگ نشان می‌دهد. بنابراین بهترین مدل تونیک اسپرت برای این مدل اندام، تونیک آستین بلند است که یقه هشت دارد و طولش به نسبت به تونیک‌های دیگر کوتاه‌تر است. یعنی تمرکز اصلی روی یقه، صورت، گردن و پاهای شما قرار می‌گیرد تا در این تونیک خوشتیپ‌تر شوید.

اندام ساعت شنی

اندام ساعت شنی در فشن و مدل‌های داخلی و خارجی طرفداران بسیاری دارد و بیشتر ورزش‌های بدن‌سازی روی فرم‌دهی اندام ساعت‌شنی تمرکز دارد.

همانگونه که از اسم این مدل اندام پیدا است، بالاتنه و پایین‌تنه پر است، اما قسمت میانی یا پهلو، کوچکتر و باریک‌تر است. خانم‌هایی که اندام ساعت شنی شکل دارند، می‌توانند از تونیک‌های تنگ، تاپی یا آستین کوتاه استفاده کنند. همچنین شما می‌توانید از کمربند های ظریف در استایل خود به کار ببرید تا خوش‌پوش‌تر شوید.

اندام توپُر

این روزها عکس‌های اندام پر یا پلاس سایز در شبکه‌های اجتماعی مورد استقبال و توجه بسیاری از علاقمندان مد و فشن قرار گرفته است. اندام تو پر را پلاس سایز در بالا تنه و پایین تنه پر است و این روزها بیشتر سلبریتی‌ها و افراد معروف ترجیح می‌دهند به جای اندام باریک و لاغر، اندام پری داشته باشند.

مدل تونیک مناسب اندام توپر یا پلاس سایز نه تنگ است  و نه گشاد که سایز را بالاتر نشان دهد. اگر شما اندام توپر دارید، از تونیک‌هایی که یقه بسته دارند استفاده نکنید، زیرا ممکن است غبغب شما را بد فرم و بزرگ نشان دهد. همچنین طرح راه‌راه افقی اندام شما را کوچک‌تر نشان می‌دهد.

اندام مستطیل شکل

تقریبا یک سوم از خانم‌های دنیا، اندام مستطیل شکل دارند. اندام مستطیل شکل یعنی تقریبا شانه شما با پهنای کمر یا پهلویتان برابر باشد. معمولا خانم‌هایی که اندام مستطیلی دارند، به سختی لباس مناسب اندام خود را پیدا می‌کنند. چرا که در اکثر لباس‌ها اندام مستطیل شکلشان نمایان می‌شود.

اگر شما اندام مستطیلی دارید، بهتر است تونیک‌هایی انتخاب کنید که در قسمت پهلو تنگ‌تر هستند. معمولا این مدل تونیک‌ها دو تکه هستند و از قسمت کمر به یکدیگر دوخته شده‌اند.

ریز اندام یا ظریف نقش

خانم‌هایی که ریز اندام یا به اصطلاح ظریف نقش هستند، قد متوسط یا کوتاهی دارند. معمولا دست‌های این افراد کوتاه است و شانه‌های کوچک‌تری دارند.

اکثر تونیک‌های تابستانه نخی قد بلندی دارند، اما اگر شما جزء افراد ریز نقش هستید، سعی کنید از تونیک‌ کوتاه استفاده کنید. چرا که تونیک بلند قد شما را کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

اگر می‌خواهید یک تونیک ضخیم و زمستانه مناسب بپوشید، سعی کنید تونیک خود ا با شلوار جین یا شلوارک بپوشید. شلوارک کمک می‌کند تا پاهای شما بلندتر به نظر برسد و قد شما را بلندتر نشان می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد