13 بهمن 1397
/
60,996 بازدید

انواع فیس براش: مزایا، معایب و راهنمای جامع

فهرست مطالب

برس پاکسازی صورت یا فیس براش Face Brush نام‌هایی هستند که اخیرا زیاد می‌شنویم. در این مقاله راهنمای جامعی از این دستگاه نوظهور ارائه خواهیم داد :
۱ – فیس براش یا برس پاکسازی صورت چیست و دقیقا چه می کند ؟
۲ – راهنمای خرید انواع فیس براش
۳ – آیا فیس براش برای پوست خوب است ؟ مزایای استفاده از فیس براش
۴ – روش استفاده از فیس براش چگونه است؟
۵ – ۷ سوال متداول در مورد فیس براش

۱ – فیس براش یا برس پاکسازی صورت چیست و دقیقا چه می کند ؟

فیس براش یک برس شستشو برای پاکسازی صورت است . این دستگاه با باتری کار می‌کند و روی پایه‌ی مخصوص به خود شارژ می‌شود. زمانی که فیس براش را روشن می‌کنیم، برس‌های آن به آرامی بر روی پوست شروع به حرکت و پاکسازی پوست می‌کنند.

راهنمای خرید برس پاکسازی صورت یا فیس براش

۲ – راهنمای خرید انواع فیس براش

فیس براش‌ها بر اساس نوع حرکت برس به ۲ دسته تقسیم می‌شوند:
۱ – فیس براش چرخشی : در این نوع فیس براش، برس به صورت دورانی روی پوست حرکت کرده و آن را تمیز می‌کند. فیس براش چرخشی را بیش از حد روی پوست فشار ندهید چرا که ممکن است موجب سایش و تحریک پوستتان شود.
میزان سختی برس در این مدل از انواع فیس براش بسیار حائز اهمیت است.

انواع برس پاکسازی صورت بر اساس میزان سختی به ۳ دسته تقسیم می‌شوند:

  • برس نرم برای پوست‌های حساس
  • برس متوسط برای پوست‌های چرب
  • برس سخت برای لایه برداری پوست

۲ – فیس براش لرزشی ( سونیک ) : این مدل از انواع فیس براش، با لرزش بر روی پوست، آن را کاملا تمیز می‌کند. فیس براش لرزشی روی پوست حرکت نکرده و در نتیجه سایشی در پی ندارد. این فیس براش گزینه مناسبی برای پوست‌های حساس است.
از نظر میزان پاکسازی، این دو تفاوتی باهم ندارند. اما همان گونه که دیدید، عملکرد نسبتا متفاوتی دارند. این مقاله برای انتخاب بهترین گزینه، شما را یاری خواهد کرد.

 

خرید انواع فیس براش ( برس پاکسازی صورت ) در بانی مد

۳ – آیا فیس براش برای پوست خوب است ؟ مزایای استفاده از فیس براش :

ادعاهایی که برای عملکرد فیس براش‌ها مطرح می‌شوند، بسیار تاثیرگذارند، پس می توان درک کرد که چرا بسیاری از مردم دوست دارند که از آن‌ها استفاده کنند. فیس براش‌ها ۶ برابر بیش‌تر از یک شستشوی معمولی آلودگی، چربی و آرایش را از صورت پاک می‌کنند. آن ها جذب محصولات مراقبت از پوست را افزایش داده و از جوش و چروک جلوگیری می کنند.

به صورت خلاصه مزایای استفاده از فیس براش عبارتند از :

  • پاکسازی عمیق پوست تا ۶ برابر بیش تر از شستشوی معمولی با انگشت : موهای ظریف این برس، با شستشوی عمقی منافظ پوست، چند برابر انگشت یا لیف، پوست را از هرآنچه روی آن باقی مانده باشد می‌رهانند.
  • لایه برداری سطحی و از بین بردن سلول‌های مرده‌ی پوست : پوست هر ۲۸ روز یکبار خود را تجدید می‌کند. استفاده از فیس براش، با پاک کردن سطح پوست از سلول‌های مرده، موجب کمک به این چرخه می‌شود. این دستگاه همچنین باقی‌مانده‌ی ذرات مواد آرایشی و آلودگی که موجب ایجاد جلوه‌ای کدر از چهره‌ی شما شده‌است را پاک می‌کند.
  • تمیز کردن منافذ پوست و تنگ کردن آن‌ها : فیس براش با پاکسازی پوست از سلول‌های مرده، بر اثر مرور زمان، منافذ پوست را تنگ‌تر می‌کند.
  • بهبود گردش خون و افزایش شفافیت پوست : براش صورت در واقع یک ماساژدهنده کوچک است که با تحریک سطح پوست، موجب جلوه‌ی شاداب و درخشان آن می‌شود.
  • جلوگیری از ایجاد جوش و چین و چروک : پسماند آلودگی‌های هوا، محیط و مواد آرایشی روی پوست موجب عدم تغذیه و تنفس پوست و ایجاد چروک و جوش می‌شوند.
  • افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست : پس از استفاده از فیس براش، صورت آماده جذب هرگونه محصولات مراقبتی دیگر است. کرم‌ها و سرم‌های شما با شدت بیشتری جذب می‌شوند و نتیجه‌ی بهتری خواهید گرفت.

اما استفاده از یک شیوه‌ی مصرف برای همه‌ی افراد ۱۰۰% مفید نیست. هر محصولی بر اساس روش استفاده‌ی ما از آن ممکن است مفید یا مضر واقع شود. افرادی هستند که پس از مصرف فیس براش، پوستشان خشک و تحریک شده است. با توجه به اینکه انواع متفاوتی از فیس براش برای انواع پوست وجود دارد، قبل از تصمیمگیری و خرید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

روش استفاده از برس پاکسازی صورت یا فیس براش

۴ – روش استفاده از فیس براش چگونه است؟

روش استفاده از فیس براش به صورت مرحله به مرحله :

۱ – ابتدا آرایش را از صورت خود پاک کنید

براش‌ها برای پاک کردن کرم‌ها و لوسیون‌ها ساخته نشده‌اند. اگر صورتتان با مواد آرایشی پوشیده شده است، قبل از هر چیز آن را پاک کنید. فیس براش نه تنها نمی‌تواند به خوبی آرایش را از صورتتان پاک کند، بلکه ممکن است موجب نفوذ عمقی آن به منافذ پوست شده و حساسیت و جوش ایجاد کند.
بنابراین اولین کاری که قبل از استفاده از فیس براش انجام می‌دهید، پاک کردن آرایشتان باشد.

۲ – از یک ماده شستشوی ملایم استفاده کنید

برای شستشوی صورت ( با یا بدون براش )، حتما از پاک کننده‌های ملایم استفاده کنید. پاک کننده‌های قوی و صابونی موجب بیرون کشیدن آب از منافذ پوست و خشکی شدید آن می‌شوند. می توان تصور نمود که ترکیب این پاک کننده‌ها با فیس براش می‌تواند خشکی دو برابری را برای پوست ایجاد کند.

۳ – از مراقبت‌های منظم فیس براش غافل نشوید

تعویض سری فیس براش و شستشوی آن مطابق با دفترچه راهنمای محصول نکته‌ی بسیار مهمی است. انبوهی از باکتری و آلودگی که روی برس جمع شده است، می‌تواند موجب ایجاد جوش و انواع حساسیت‌های پوستی شود.

۴ – اعتدال، اصلی اساسی

در حالی که براش موجب لایه برداری پوست می‌شود، استفاده بیش از حد آن ممکن است برای پوستتان خشن و ناملایم باشد. بنابراین در استفاده از فیس براش جانب اعتدال را رعایت کنید.

۵ – زمان توقف استفاده

اگر هر روز از فیس براش استفاده می کنید، به محض ظهور نشانه‌های سرخی و تحریک پوست، استفاده از آن را متوقف کنید. به زودی متوجه خواهید شد که پوست شما چندبار در هفته به فیس براش نیاز دارد.

۵ – ۷ سوال متداول در مورد فیس براش :

۱ – آیا فیس براش موجب تحریک و سرخی پوست می‌شود؟

این موضوع کاملا به آگاهی شما از نوع پوست‌تان، چگونگی آماده کردن آن برای شستشو و استفاده از براش متناسب با آن بستگی دارد. اگر آرایش خود را قبل از استفاده از فیس براش به خوبی پاک نکرده باشید، یا از مواد شستشو و براش متناسب با پوستتان استفاده نکنید، ممکن است موجب تحریک پوستتان شوید. آلودگی برس فیس براش نیز از عوامل مهم ایجاد جوش‌های صورت است.
حتما روش استفاده از فیس براش را با دقت مطالعه نمائید.

۲ – آیا فیس براش برای پوست حساس مناسب است ؟

این مقاله راهنمای خوبی برای انتخاب بهترین فیس براش برای پوستتان است. تنها کافی است محتاط‌تر عمل کنید. از ماده شستشویی که بهترین سازگاری را با پوستتان دارد، استفاده کنید. بیش از ۱ یا ۲ بار در هفته از فیس براش استفاده نکنید، به درجه سختی برس خود دقت کرده و دستگاه را به صورت خود فشار ندهید و مدت زمان کمتری را صرف شستشو کنید. در صورت انجام مراقبت‌های لازم، فیس براش تبدیل به درمانی برای پوست حساس‌تان خواهد شد.

۳ – آیا لایه برداری توسط فیس براش بیش از حد نخواهد بود ؟

نشانه لایه برداری بیش از حد مورد نیاز برای پوست، تحریک، سرخی و پوسته پوسته شدن آن است. همانگونه که گفته شد، پوست‌های خشک و حساس می‌توانند ۱ بار در هفته از فیس براش استفاده کنند در حالی که این میزان برای پوست‌های چرب و روغنی به یک بار در روز می‌رسد.
نکته : از استفاده از فیس براش در ناحیه حساس اطراف چشم خودداری کنید.

۴ – فیس براش مناسب برای پوست آکنه ای کدام است؟

فیس براش به درمان آکنه یا جوش صورت کمک می کند. آن‌ها کمک می کنند تا سبوم ( چربی پوست ) اضافی از پوست زدوده شده و تولید جوش صورت کاهش یابد.
نکته مهم در انتخاب فیس براش برای پوست‌های آکنه ای :
در انتخاب میزان سختی برس فیس براش خود دقت کنید. آکنه با هر چیز سختی که روی آن کشیده شود، بدتر می‌شود. با ۲ بار در هفته آغاز کنید و به جوش‌ها دقت کنید. هر زمان که احساس می‌کنید در آن‌ها التهاب ایجاد شده است، دست نگه دارید.

۵ – بهترین شوینده برای استفاده با فیس براش کدام است ؟

از یک شوینده ملایم غیر صابونی که با پوستتان سازگار است، بهترین نتیجه را خواهید گرفت. به هیچ عنوان از کرم‌های لایه بردار و موادی مشابه که این خواص را دارند، همزمان با فیس براش استفاده نکنید. این مواد همراه با فیس براش موجب چند برابر شدن لایه برداری پوست و ایجاد مشکلات پوستی خواهد شد.

۶ – آیا نوع پوست در خرید فیس براش مهم است ؟

قطعا !
همان گونه که گفتیم، مهم‌ترین نکته در انتخاب یک فیس براش مناسب، توجه به نوع پوستتان است. این مقاله می‌تواند راهنمای کاملی برای انتخاب بهترین فیس براش برای شما باشد.
حتما بخش راهنمای خرید انواع فیس را با دقت مطالعه نمایید.

۷ – آیا می‌توان از یک فیس براش برای بدن و صورت استفاده کرد؟

با استفاده از یک براش برای صورت و بدنتان، تنها باکتری‌ها را از جایی به جای دیگر منتقل می‌کنید. علاوه بر این، پوست صورت بسیار ظریف‌تر از بدن است. براش‌های مخصوص صورت و بدن با درجه سختی متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند که نمی‌توان آن‌ها را به جای یکدیگر مورد استفاده قرار ‌داد.

معرفی چند نمونه از مدل‌های فیس براش

در ادامه چند مدل از برس‌های پاکسازی صورت را مشاهده می‌کنید :

خرید فیس براش کیوت اسکین در بانی مد

خرید فیس براش کیوت اسکین مدل CIH-F801 | بانی مد

خرید فیس براش کیوت اسکین در بانی مد

خرید فیس براش کیوت اسکین مدل CIH-F701 | بانی مد

خرید فیس براش کیوت اسکین مدل CIH-F700

خرید فیس براش کیوت اسکین مدل CIH-F700 | بانی مد

نظرات 6

  1. پروانه کندری says:

    من هم فیس براش کیوت اسکین خریدم خیلی راضی ام. ممنون از مقاله ی کامل و جامع شما

  2. ناهید says:

    ببخشید نظرتون راجب فیس براش دستی چیه؟

    • هیئت تحریریه بانی مد says:

      فیس براش برای لایه برداری و از‌بین بردن جوش‌های سرسیاه کاربرد دارد و لی توصیه می‌شود از نوع چرخشی این دستگاه به علت کشیدگی و شل کنندگی پوست استفاده نکنید و از دستگاه هایی که از تکنولوژی جدید ویبراتوری برخوردا هستند استفاده کنید. شما در استفاده از فیس براش دستی می‌بایست خودتان با حرکت‌های عمودی و افقی فیس براش دستی صورتتان را بمالید و نیاز است فشار متناسب را نیز اعمال کنید بنابراین ممکن است بعضی نقاط را کمتر یا بعضی نقاط صورت را بیش از حد براش کنید و در نتیجه کاربرد مد نظر شما را نداشته باشد. در حال حاضر خرید فیس براش برقی سیلیکونی به علت مزایای بیشتر علاوه پاک کنندگی پیشهاد می‌شود.

  3. ماری says:

    فیس براش کیوت اسکین گرونه از۶۰۰ تومن به بالاست ماکه توان خریدنداریم چیکارکنیم

  4. مبینا says:

    سلام من قصد خرید فیس براش دارم .نظرتون درباره فیس براش سیلیکونی چیه؟از نوع برقیش. به صرفه تر نیست؟
    لطفا بگین از کدوم برند هم خریداری کنیم.

  5. حسن says:

    بهنرین مدل فیس براش برای‌ پوست های چرب مستعد جوش برای صورت مردان کدام؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

۱۲ مدل کت و شلوار زنانه

کت و شلوار یکی از لباس‌های محبوب میان بانوان و آقایان است که با تنوع بالا می‌تواند سلیقه‌های مختلف را پوشش

انواع فیس براش: مزایا، معایب و راهنمای جامع
13 بهمن 1397
/
60,996 بازدید

انواع فیس براش: مزایا، معایب و راهنمای جامع

فهرست مطالب

برس پاکسازی صورت یا فیس براش Face Brush نام‌هایی هستند که اخیرا زیاد می‌شنویم. در این مقاله راهنمای جامعی از این دستگاه نوظهور ارائه خواهیم داد :
۱ – فیس براش یا برس پاکسازی صورت چیست و دقیقا چه می کند ؟
۲ – راهنمای خرید انواع فیس براش
۳ – آیا فیس براش برای پوست خوب است ؟ مزایای استفاده از فیس براش
۴ – روش استفاده از فیس براش چگونه است؟
۵ – ۷ سوال متداول در مورد فیس براش

۱ – فیس براش یا برس پاکسازی صورت چیست و دقیقا چه می کند ؟

فیس براش یک برس شستشو برای پاکسازی صورت است . این دستگاه با باتری کار می‌کند و روی پایه‌ی مخصوص به خود شارژ می‌شود. زمانی که فیس براش را روشن می‌کنیم، برس‌های آن به آرامی بر روی پوست شروع به حرکت و پاکسازی پوست می‌کنند.

راهنمای خرید برس پاکسازی صورت یا فیس براش

۲ – راهنمای خرید انواع فیس براش

فیس براش‌ها بر اساس نوع حرکت برس به ۲ دسته تقسیم می‌شوند:
۱ – فیس براش چرخشی : در این نوع فیس براش، برس به صورت دورانی روی پوست حرکت کرده و آن را تمیز می‌کند. فیس براش چرخشی را بیش از حد روی پوست فشار ندهید چرا که ممکن است موجب سایش و تحریک پوستتان شود.
میزان سختی برس در این مدل از انواع فیس براش بسیار حائز اهمیت است.

انواع برس پاکسازی صورت بر اساس میزان سختی به ۳ دسته تقسیم می‌شوند:

  • برس نرم برای پوست‌های حساس
  • برس متوسط برای پوست‌های چرب
  • برس سخت برای لایه برداری پوست

۲ – فیس براش لرزشی ( سونیک ) : این مدل از انواع فیس براش، با لرزش بر روی پوست، آن را کاملا تمیز می‌کند. فیس براش لرزشی روی پوست حرکت نکرده و در نتیجه سایشی در پی ندارد. این فیس براش گزینه مناسبی برای پوست‌های حساس است.
از نظر میزان پاکسازی، این دو تفاوتی باهم ندارند. اما همان گونه که دیدید، عملکرد نسبتا متفاوتی دارند. این مقاله برای انتخاب بهترین گزینه، شما را یاری خواهد کرد.

 

خرید انواع فیس براش ( برس پاکسازی صورت ) در بانی مد

۳ – آیا فیس براش برای پوست خوب است ؟ مزایای استفاده از فیس براش :

ادعاهایی که برای عملکرد فیس براش‌ها مطرح می‌شوند، بسیار تاثیرگذارند، پس می توان درک کرد که چرا بسیاری از مردم دوست دارند که از آن‌ها استفاده کنند. فیس براش‌ها ۶ برابر بیش‌تر از یک شستشوی معمولی آلودگی، چربی و آرایش را از صورت پاک می‌کنند. آن ها جذب محصولات مراقبت از پوست را افزایش داده و از جوش و چروک جلوگیری می کنند.

به صورت خلاصه مزایای استفاده از فیس براش عبارتند از :

  • پاکسازی عمیق پوست تا ۶ برابر بیش تر از شستشوی معمولی با انگشت : موهای ظریف این برس، با شستشوی عمقی منافظ پوست، چند برابر انگشت یا لیف، پوست را از هرآنچه روی آن باقی مانده باشد می‌رهانند.
  • لایه برداری سطحی و از بین بردن سلول‌های مرده‌ی پوست : پوست هر ۲۸ روز یکبار خود را تجدید می‌کند. استفاده از فیس براش، با پاک کردن سطح پوست از سلول‌های مرده، موجب کمک به این چرخه می‌شود. این دستگاه همچنین باقی‌مانده‌ی ذرات مواد آرایشی و آلودگی که موجب ایجاد جلوه‌ای کدر از چهره‌ی شما شده‌است را پاک می‌کند.
  • تمیز کردن منافذ پوست و تنگ کردن آن‌ها : فیس براش با پاکسازی پوست از سلول‌های مرده، بر اثر مرور زمان، منافذ پوست را تنگ‌تر می‌کند.
  • بهبود گردش خون و افزایش شفافیت پوست : براش صورت در واقع یک ماساژدهنده کوچک است که با تحریک سطح پوست، موجب جلوه‌ی شاداب و درخشان آن می‌شود.
  • جلوگیری از ایجاد جوش و چین و چروک : پسماند آلودگی‌های هوا، محیط و مواد آرایشی روی پوست موجب عدم تغذیه و تنفس پوست و ایجاد چروک و جوش می‌شوند.
  • افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست : پس از استفاده از فیس براش، صورت آماده جذب هرگونه محصولات مراقبتی دیگر است. کرم‌ها و سرم‌های شما با شدت بیشتری جذب می‌شوند و نتیجه‌ی بهتری خواهید گرفت.

اما استفاده از یک شیوه‌ی مصرف برای همه‌ی افراد ۱۰۰% مفید نیست. هر محصولی بر اساس روش استفاده‌ی ما از آن ممکن است مفید یا مضر واقع شود. افرادی هستند که پس از مصرف فیس براش، پوستشان خشک و تحریک شده است. با توجه به اینکه انواع متفاوتی از فیس براش برای انواع پوست وجود دارد، قبل از تصمیمگیری و خرید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

روش استفاده از برس پاکسازی صورت یا فیس براش

۴ – روش استفاده از فیس براش چگونه است؟

روش استفاده از فیس براش به صورت مرحله به مرحله :

۱ – ابتدا آرایش را از صورت خود پاک کنید

براش‌ها برای پاک کردن کرم‌ها و لوسیون‌ها ساخته نشده‌اند. اگر صورتتان با مواد آرایشی پوشیده شده است، قبل از هر چیز آن را پاک کنید. فیس براش نه تنها نمی‌تواند به خوبی آرایش را از صورتتان پاک کند، بلکه ممکن است موجب نفوذ عمقی آن به منافذ پوست شده و حساسیت و جوش ایجاد کند.
بنابراین اولین کاری که قبل از استفاده از فیس براش انجام می‌دهید، پاک کردن آرایشتان باشد.

۲ – از یک ماده شستشوی ملایم استفاده کنید

برای شستشوی صورت ( با یا بدون براش )، حتما از پاک کننده‌های ملایم استفاده کنید. پاک کننده‌های قوی و صابونی موجب بیرون کشیدن آب از منافذ پوست و خشکی شدید آن می‌شوند. می توان تصور نمود که ترکیب این پاک کننده‌ها با فیس براش می‌تواند خشکی دو برابری را برای پوست ایجاد کند.

۳ – از مراقبت‌های منظم فیس براش غافل نشوید

تعویض سری فیس براش و شستشوی آن مطابق با دفترچه راهنمای محصول نکته‌ی بسیار مهمی است. انبوهی از باکتری و آلودگی که روی برس جمع شده است، می‌تواند موجب ایجاد جوش و انواع حساسیت‌های پوستی شود.

۴ – اعتدال، اصلی اساسی

در حالی که براش موجب لایه برداری پوست می‌شود، استفاده بیش از حد آن ممکن است برای پوستتان خشن و ناملایم باشد. بنابراین در استفاده از فیس براش جانب اعتدال را رعایت کنید.

۵ – زمان توقف استفاده

اگر هر روز از فیس براش استفاده می کنید، به محض ظهور نشانه‌های سرخی و تحریک پوست، استفاده از آن را متوقف کنید. به زودی متوجه خواهید شد که پوست شما چندبار در هفته به فیس براش نیاز دارد.

۵ – ۷ سوال متداول در مورد فیس براش :

۱ – آیا فیس براش موجب تحریک و سرخی پوست می‌شود؟

این موضوع کاملا به آگاهی شما از نوع پوست‌تان، چگونگی آماده کردن آن برای شستشو و استفاده از براش متناسب با آن بستگی دارد. اگر آرایش خود را قبل از استفاده از فیس براش به خوبی پاک نکرده باشید، یا از مواد شستشو و براش متناسب با پوستتان استفاده نکنید، ممکن است موجب تحریک پوستتان شوید. آلودگی برس فیس براش نیز از عوامل مهم ایجاد جوش‌های صورت است.
حتما روش استفاده از فیس براش را با دقت مطالعه نمائید.

۲ – آیا فیس براش برای پوست حساس مناسب است ؟

این مقاله راهنمای خوبی برای انتخاب بهترین فیس براش برای پوستتان است. تنها کافی است محتاط‌تر عمل کنید. از ماده شستشویی که بهترین سازگاری را با پوستتان دارد، استفاده کنید. بیش از ۱ یا ۲ بار در هفته از فیس براش استفاده نکنید، به درجه سختی برس خود دقت کرده و دستگاه را به صورت خود فشار ندهید و مدت زمان کمتری را صرف شستشو کنید. در صورت انجام مراقبت‌های لازم، فیس براش تبدیل به درمانی برای پوست حساس‌تان خواهد شد.

۳ – آیا لایه برداری توسط فیس براش بیش از حد نخواهد بود ؟

نشانه لایه برداری بیش از حد مورد نیاز برای پوست، تحریک، سرخی و پوسته پوسته شدن آن است. همانگونه که گفته شد، پوست‌های خشک و حساس می‌توانند ۱ بار در هفته از فیس براش استفاده کنند در حالی که این میزان برای پوست‌های چرب و روغنی به یک بار در روز می‌رسد.
نکته : از استفاده از فیس براش در ناحیه حساس اطراف چشم خودداری کنید.

۴ – فیس براش مناسب برای پوست آکنه ای کدام است؟

فیس براش به درمان آکنه یا جوش صورت کمک می کند. آن‌ها کمک می کنند تا سبوم ( چربی پوست ) اضافی از پوست زدوده شده و تولید جوش صورت کاهش یابد.
نکته مهم در انتخاب فیس براش برای پوست‌های آکنه ای :
در انتخاب میزان سختی برس فیس براش خود دقت کنید. آکنه با هر چیز سختی که روی آن کشیده شود، بدتر می‌شود. با ۲ بار در هفته آغاز کنید و به جوش‌ها دقت کنید. هر زمان که احساس می‌کنید در آن‌ها التهاب ایجاد شده است، دست نگه دارید.

۵ – بهترین شوینده برای استفاده با فیس براش کدام است ؟

از یک شوینده ملایم غیر صابونی که با پوستتان سازگار است، بهترین نتیجه را خواهید گرفت. به هیچ عنوان از کرم‌های لایه بردار و موادی مشابه که این خواص را دارند، همزمان با فیس براش استفاده نکنید. این مواد همراه با فیس براش موجب چند برابر شدن لایه برداری پوست و ایجاد مشکلات پوستی خواهد شد.

۶ – آیا نوع پوست در خرید فیس براش مهم است ؟

قطعا !
همان گونه که گفتیم، مهم‌ترین نکته در انتخاب یک فیس براش مناسب، توجه به نوع پوستتان است. این مقاله می‌تواند راهنمای کاملی برای انتخاب بهترین فیس براش برای شما باشد.
حتما بخش راهنمای خرید انواع فیس را با دقت مطالعه نمایید.

۷ – آیا می‌توان از یک فیس براش برای بدن و صورت استفاده کرد؟

با استفاده از یک براش برای صورت و بدنتان، تنها باکتری‌ها را از جایی به جای دیگر منتقل می‌کنید. علاوه بر این، پوست صورت بسیار ظریف‌تر از بدن است. براش‌های مخصوص صورت و بدن با درجه سختی متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند که نمی‌توان آن‌ها را به جای یکدیگر مورد استفاده قرار ‌داد.

معرفی چند نمونه از مدل‌های فیس براش

در ادامه چند مدل از برس‌های پاکسازی صورت را مشاهده می‌کنید :

خرید فیس براش کیوت اسکین در بانی مد

خرید فیس براش کیوت اسکین مدل CIH-F801 | بانی مد

خرید فیس براش کیوت اسکین در بانی مد

خرید فیس براش کیوت اسکین مدل CIH-F701 | بانی مد

خرید فیس براش کیوت اسکین مدل CIH-F700

خرید فیس براش کیوت اسکین مدل CIH-F700 | بانی مد

نظرات 6

  1. پروانه کندری says:

    من هم فیس براش کیوت اسکین خریدم خیلی راضی ام. ممنون از مقاله ی کامل و جامع شما

  2. ناهید says:

    ببخشید نظرتون راجب فیس براش دستی چیه؟

    • هیئت تحریریه بانی مد says:

      فیس براش برای لایه برداری و از‌بین بردن جوش‌های سرسیاه کاربرد دارد و لی توصیه می‌شود از نوع چرخشی این دستگاه به علت کشیدگی و شل کنندگی پوست استفاده نکنید و از دستگاه هایی که از تکنولوژی جدید ویبراتوری برخوردا هستند استفاده کنید. شما در استفاده از فیس براش دستی می‌بایست خودتان با حرکت‌های عمودی و افقی فیس براش دستی صورتتان را بمالید و نیاز است فشار متناسب را نیز اعمال کنید بنابراین ممکن است بعضی نقاط را کمتر یا بعضی نقاط صورت را بیش از حد براش کنید و در نتیجه کاربرد مد نظر شما را نداشته باشد. در حال حاضر خرید فیس براش برقی سیلیکونی به علت مزایای بیشتر علاوه پاک کنندگی پیشهاد می‌شود.

  3. ماری says:

    فیس براش کیوت اسکین گرونه از۶۰۰ تومن به بالاست ماکه توان خریدنداریم چیکارکنیم

  4. مبینا says:

    سلام من قصد خرید فیس براش دارم .نظرتون درباره فیس براش سیلیکونی چیه؟از نوع برقیش. به صرفه تر نیست؟
    لطفا بگین از کدوم برند هم خریداری کنیم.

  5. حسن says:

    بهنرین مدل فیس براش برای‌ پوست های چرب مستعد جوش برای صورت مردان کدام؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد