25 مهر 1398
/
13,015 بازدید

انواع مدل کت و بارانی پاییزه زنانه

فهرست مطالب

کت و بارانی یکی از لباس‌های ضروری در کمد هر خانمی در فصل پاییز است تا در عین زیبایی و جذابیت، گرم باشد. در گذشته تنوع مدل کت و بارانی زنانه کم بود و طیف رنگ‌ها در خاکستری، مشکی و قهوه‌ای خلاصه می‌شد. اما این روزها با پیشرفت صنعت مد و فشن، طراحان برندهای‌ مطرح دنیا همچون گوچی و شنل هر ساله در رقابت هستند تا کت و بارانی‌های متنوع و رنگارنگ‌تری وارد بازار کنند.

اگر به مد و فشن علاقه دارید و می‌خواهید خرید کت و بارانی زنانه‌ به‌صرفه و زیبایی داشته باشید، این مقاله شما را کمک می‌کند تا امسال در عکس‌های پاییزه خود بدرخشید. با این حال یکی از مزیت‌های بارانی و کت با کیفیت این است که شما می‌توانید چندین سال این لباس‌ها را به تن کنید و هر سال استایل جذابی داشته باشید.

به نظر می‌رسد قدمت کت زنانه و مردانه به آغاز تاریخ بشر بازمی‌گردد. یعنی زمانی که انسان‌های اولیه به شکار حیوانات می‌رفتند و از پوست و پشم حیوانات پناهگاه و تن‌پوش‌هایی که شباهت چندانی به لباس‌های امروزی نداشتند، می‌ساختند تا از هوای سرد در امان بمانند.

در قرون وسطا، جامعه کارگران، کت کوتاهی شبیه به لباس‌های امروزی به تن می‌کردند. اوایل قرن هجده میلادی، کشاورزان و خدمتکاران شهری کت به تن می‌کردند. تا آنکه در اوایل قرن ۱۹ میلادی، کت سه دکمه در میان مردم مرسوم شد. این مدل کت فاخر را از ابریشم می‌دوختند که طبقه اشراف تنها در مهمانی‌های شام به تن می‌کردند.

انواع مدل کت و بارانی زنانه

خانم‌ها دوست دارند در هر فصلی یک لباس جذاب، زیبا و مناسب همان فصل به تن کنند و همیشه در مهمانی و خیابان شیک باشند. بر خلاف سال‌های گذشته طراحان مد و فشن و برندهای داخلی و خارجی توجه ویژه‌ای به تولید کت و بارانی زنانه و مردانه دارند.

از این رو ممکن است خرید بارانی و کت زنانه کمی دشوار به نظر برسد و در این وفور تنوع، انتخاب مناسب و ماندگار مشکل شود. بنابراین در این مقاله سعی کردیم مدل‌های معروف و جدید کت و بارانی زنانه را به شما معرفی کنیم تا انتخاب راحت‌تری بنا به سلیقه خودتان داشته باشید.

کت و بارانی چرم زنانه

مدل کت و بارانی چرم زنانه

                                            کت چرم و بارانی چرم زنانه

اگرچه پوشیدن لباس چرم در دهه ۴۰ و ۵۰ میلادی به عنوان یک لباس خارج از عرف و فرهنگ جامعه محسوب می‌شد، اما این روزها لباس چرم به عنوان یک کالای لوکس و کلاسیک در مد و فشن هر سال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برندهای معروف دنیا از جمله گوچی، بربری، ورساچه، رالف لورن، دیزل جزء تولیدکنندگان اصلی پوشاک و اکسسوری چرم در دنیا هستند. در ایران نیز چرم مشهد، مارال چرم، شهر چرم، آرتمن و چرم درسا از پیشروان چرم طبیعی با کیفیت و معتبر هستند. از این رو شما می‌توانید انواع مدل کت و بارانی چرم زنانه را از این برندهای مطرح تهیه کنید.

در فصل پاییز و زمستان توجه بسیاری از خانم‌ها به پالتو و کت چرم زنانه جلب می‌شود. این مدل پالتو یا بارانی زنانه در رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و زرشکی از محبوبیت بیشتری برخوردار است که استایل شما را کلاسیک و رسمی می‌کند. شما می‌توانید کت چرم زنانه را با کفش پاشنه بلند، بوت یا نیم بوت ترکیب کنید و چشمگیرتر از همیشه در فصل‌های سرد و بارانی ظاهر شوید.

کت جین زنانه

مدل کت جین زنانه

قدمت جین به بیش از صد سال می‌رسد، با این حال در دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی، پوشیدن این مدل لباس در میان بسیاری از جوانان مرسوم شد. اگرچه جامعه آن زمان این مدل پوشش را نمی‌پسندید و بسیاری از والدین مخالف جین بودند و تصور می‌کردند این لباس تنها مناسب کارگران معدن است! اما این روزها شلوار و کت جین یکی از لباس‌های محبوب خانم‌ها و آقایان در هر سنی است.

کت جین زنانه یک جلوه خاص به استایل کژوال یا غیررسمی شما می‌بخشد. کافی است یک تیشرت را با یک شلوار معمولی بپوشید و یک کت جین به تن کنید تا متوجه تغییر استایل خود در مراسم‌ها شوید.

شما می‌توانید پیراهن جین را به صورت تک بپوشید یا در فصل بهار یا پاییز به عنوان اورکت روی مانتوی اسپرت زنانه به تن کنید. همچنین کت جین را می‌توانید با شلوار جین دخترانه، شلوار کتان یا شلوارک سِت کنید.

کت بادگیر زنانه

مدل کت بادگیر زنانه

                                                                         بادگیر زنانه

اگر می‌خواهید در فصل بهار و پاییز که روزها گرم و شب‌ها سرد است یک لباس سبک و جذاب به تن کنید، کت بادگیر زنانه یک انتخاب مناسب است. این مدل لباس پاییزه دخترانه در این چند سال اخیر توجه بسیاری از نوجوانان و جوانان را به خود جلب کرده است.

کت بادگیر دخترانه را می‌توانید با شلوار جین آبی یا شلوار کتان سِت کنید. ناگفته نماند که مانتوی اسپرت یا مانتوی جلو بسته زنانه ترکیب جذابی با این مدل لباس گرم و سبک است.

کت کتان زنانه

تفاوت کت کتان زنانه با دیگر کت‌های پاییزه در این است که این کت را می‌توانید در آب و هوای گوناگون به تن کنید. کت کتان، وزن سبکی دارد و شما می‌توانید این کت را نه تنها در استایل خیابانی، بلکه در مهمانی‌های رسمی یا دوستانه به تن کنید.

این کت را می‌توانید علاوه بر شلوار زنانه، با یک شلوارک کتان یا پیراهن بلند سِت کنید. همچنین بسیاری از خانم‌هایی که ترجیح می‌‌دهند در مهمانی‌ها لباس پوشیده به تن کنند، کت کتان انتخاب مناسبی است، چرا که شما می‌توانید این مدل کت را با لباس‌های مجلسی خود نیز ترکیب کنید.

کاپشن زنانه

اگر به استایل کژوال علاقه دارید و از پالتوهای مجلسی زنانه خسته شده‌اید، کاپشن زنانه در مدل اسپرت یک انتخاب مناسب است. چرا که در سال‌های اخیر تنوع این لباس زمستانه بیشتر شده است و خانم‌های علاقمند به مد و فشن دوست دارند که گاهی تنوعی در لباس‌های خود ایجاد کنند و خرید کاپشن زنانه را در برنامه خود قرار دهند. 

خرید پالتو زنانه

جنس کاپشن‌ها متفاوت است. برای مثال شما می‌توانید یک کاپشن با رویه نایلونی یا یک کاپشن با رویه جین و عایق داخلی پشم انتخاب کنید. همچنین در فصل پاییز که دمای هوا متغییر است می‌توانید از کاپشن ژیله استفاده کنید. رویه ژیله نایلونی یا پلی‌استر است و عایق داخلی می‌تواند پشم شیشه یا پشم باشد.

بارانی زنانه

مدل بارانی زنانه رنگ کرم
                                                                   بارانی پاییزه زنانه

بارانی زنانه یکی از کلاسیک‌ترین مدل لباس پاییزه در سال‌های اخیر است که بسیاری از فیلم‌های کلاسیک هالیوود از این سبک لباس در فیلم‌های خود بهره‌مند شده‌اند و تاثیر بسزایی در مد و نوع پوشش خانم‌ها از همان سال‌ها گذاشته‌اند.

برای مثال فیلم صبحانه در تیفانی با بازی آدری هپبورن، بازیگر سرشناس هالیوود، یکی از فیلم‌های مهم و تاثیرگذار در صنعت مد و پوشاک، به‌خصوص در تولید بارانی زنانه بوده است. از این رو سال‌هاست که خانم‌ها علاقه بسیاری به این مدل لباس پاییزه در رنگ‌های شتری، کِرِم، مشکی و … دارند.

هودی زنانه

پیش از دهه ۹۰ میلادی، در سال ۱۹۷۰، بسیاری از خواننده‌های رپ آمریکا، از هودی به عنوان لباس مرسوم خود استفاده می‌کردنند. علاوه بر این، فیلم سینمایی راکی با بازی سیلوستر استالونه، باعث محبوبیت بیشتر هودی شد و توجه بسیاری از طراحان لباس و دختران و پسران جوان را به خود جلب کرد.

در آغاز سال ۱۹۹۰ بسیاری از اسکیت بازها و ورزشکاران، از هودی به عنوان لباس ورزشی خود استفاده می‌کردند، از این رو طراحان مطرحی از جمله تامی هایلفیگر، جورجو آرمانی و رالف لورن، کالکشن خود را با ارائه هودی در طرح و رنگ‌های متفاوت، آغاز کردند.

هودی شباهت بسیاری به سویشرت و ژاکت دارد، با این تفاوت که شامل کلاه است. معمولا جنس هودی از نخ و پنبه می‌باشد و داخل بعضی از مدل‌های هودی شامل پشم است. با این حال تنوع هودی روز به روز بیشتر می‌شود و در جنس‌های متفاوتی تولید و عرضه می‌شود.

اگر استایل کژوال و اسپرت علاقه دارید، می‌توانید هودی را به همراه شلوار جین یا ورزشی سِت کنید. همچنین این لباس را نه تنها در استایل خیابانی، بلکه در خانه نیز می‌توانید به تن کنید.

خرید سویشرت زنانه

سویشرت زنانه

سویشرت کلاه ندارد، به همین دلیل با هودی متفاوت است. سویشرت را می‌توانید مانند هودی همراه با زیپ یا دکمه تهیه کنید، با این حال مدل پرطرفدار سویشرت، به صورت جلو بسته و بدون زیپ و دکمه است.

در گذشته، سویشرت در میان ورزشکاران محبوب بود و اکثر ورزشکاران در باشگاه و مسابقه آن را به تن می‌کردند. اما این روزها سویشرت به عنوان یک لباس غیرورزشی نیز کاربرد دارد. در این صورت، افرادی که به استایل کژوال و غیررسمی علاقه دارند، می‌توانند این لباس را به صورت روزمره در خانه یا خرید به تن کنند.

سویشرت زنانه را می‌توانید همچون هودی سِت کنید. با این تفاوت که این لباس گرم زمستانه را می‌توانید زیر پالتو یا کاپشن خود به تن کنید تا گرمای مطبوعی را در سرمای زمستان احساس کنید.

 

 

 

 

کت کشمیر یا کت پشمی زنانه

کت کشمیر یا بافت به عنوان یک لباس مجلسی در فصل‌های سرد شناخته شده است که خانم‌های مسن از این مدل کت زنانه استقبال بیشتری کرده‌اند. با این حال مدل‌های رنگارنگ و مدرن کت پشمی را می‌توانید در تن خانم‌های جوان نیز مشاهده کنید.

اگر به استایل رنگارنگ و گرم پاییزی علاقمند هستید، کت پشمی یک انتخاب متفاوت است که شما می‌توانید این مدل لباس را با یک مانتوی ساده ترکیب کنید و استایل کژوال چشمگیری داشته باشید.

کت خز زنانه

مدل کت خز زنانه

                                                                           کت خز زنانه

زمستان سال ۱۳۹۷ بسیاری از خانم‌ها به استایل لاکچری کلاسیک علاقمند شدند و فروش کت خز بیشتر از هر سال دیگری شد. با این حال این مدل کت گرم و نرم هیچ‌گاه از صنعت فشن خارج نمی‌شود و همچنان طرفداران خود را دارد.

پوشیدن خز در بسیاری از کشورهای دنیا ممنوع است، چرا که کشتن و تاکسیدرمی حیوانات بر خلاف قوانین می‌باشد. از این رو بسیاری از برندهای معروف دنیا سعی کردند در مد ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ خود از خز مصنوعی استفاده کنند تا حمایت خود را از طبیعت و حیوانات نشان دهند.

اگر شما به این لباس فاخر علاقمند هستید و از سوی دیگر برای طبیعت و حیوانات ارزش قائلید، می‌توانید کت خز مصنوعی را تهیه کنید. این کت زیبا، مشابه خز حیوانات است، با این تفاوت که به طبیعت آسیب نمی‌رساند و قیمت پایین‌تری دارد.

اورکت زنانه

در فصل‌هایی مانند بهار و پاییز که هوا همچون زمستان سرد و همچون تابستان گرم نیست، استفاده از اورکت زنانه یا بالاپوش گزینه بسیاری مناسبی است. خانم‌ها اورکت یا بالاپوش را روی یک تیشرت دخترانه بدون دکمه یا مانتوی اسپرت می‌پوشند. به همین دلیل زیبایی و جلوه اورکت یا بالاپوش به خاطر استایل ساده‌اش است.

معمولا رنگ‌های اورکت یا بالا پوش سبز، خاکی، کرم، طوسی، مشکی و سرمه‌ای است که خانم‌ها با پیراهن یا مانتو‌ سفید یا رنگارنگ ست می‌کنند. این مدل کت مناسب افرادی است که به استایل اسپرت و کژوال علاقمند هستند. از این رو شما می‌توانید این مدل کت را در قرارهای دوستانه به تن کنید.

پالتوی زنانه

در گذشته پالتوی زنانه مناسب استایل رسمی و مجلسی بود و معمولا خانم‌ها این مدل لباس زمستانی را به همراه چکمه و کفش پاشنه بلند به پا می‌کردند. اما این روزها پالتوی بلند یا کوتاه را با لباس‌های کژوال و کفش کتانی نیز سِت می‌کنند.

معمولا جنس پالتوی زنانه پلی‌استر و پشم است و گرما را در خود حفظ می‌کند. بنابراین در صورتی که می‌خواهید یک استایل جذاب پاییزه و زمستانه داشته باشید، پالتوی زنانه یک انتخاب جذاب و مناسب است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

انواع مدل کت و بارانی پاییزه زنانه
25 مهر 1398
/
13,015 بازدید

انواع مدل کت و بارانی پاییزه زنانه

فهرست مطالب

کت و بارانی یکی از لباس‌های ضروری در کمد هر خانمی در فصل پاییز است تا در عین زیبایی و جذابیت، گرم باشد. در گذشته تنوع مدل کت و بارانی زنانه کم بود و طیف رنگ‌ها در خاکستری، مشکی و قهوه‌ای خلاصه می‌شد. اما این روزها با پیشرفت صنعت مد و فشن، طراحان برندهای‌ مطرح دنیا همچون گوچی و شنل هر ساله در رقابت هستند تا کت و بارانی‌های متنوع و رنگارنگ‌تری وارد بازار کنند.

اگر به مد و فشن علاقه دارید و می‌خواهید خرید کت و بارانی زنانه‌ به‌صرفه و زیبایی داشته باشید، این مقاله شما را کمک می‌کند تا امسال در عکس‌های پاییزه خود بدرخشید. با این حال یکی از مزیت‌های بارانی و کت با کیفیت این است که شما می‌توانید چندین سال این لباس‌ها را به تن کنید و هر سال استایل جذابی داشته باشید.

به نظر می‌رسد قدمت کت زنانه و مردانه به آغاز تاریخ بشر بازمی‌گردد. یعنی زمانی که انسان‌های اولیه به شکار حیوانات می‌رفتند و از پوست و پشم حیوانات پناهگاه و تن‌پوش‌هایی که شباهت چندانی به لباس‌های امروزی نداشتند، می‌ساختند تا از هوای سرد در امان بمانند.

در قرون وسطا، جامعه کارگران، کت کوتاهی شبیه به لباس‌های امروزی به تن می‌کردند. اوایل قرن هجده میلادی، کشاورزان و خدمتکاران شهری کت به تن می‌کردند. تا آنکه در اوایل قرن ۱۹ میلادی، کت سه دکمه در میان مردم مرسوم شد. این مدل کت فاخر را از ابریشم می‌دوختند که طبقه اشراف تنها در مهمانی‌های شام به تن می‌کردند.

انواع مدل کت و بارانی زنانه

خانم‌ها دوست دارند در هر فصلی یک لباس جذاب، زیبا و مناسب همان فصل به تن کنند و همیشه در مهمانی و خیابان شیک باشند. بر خلاف سال‌های گذشته طراحان مد و فشن و برندهای داخلی و خارجی توجه ویژه‌ای به تولید کت و بارانی زنانه و مردانه دارند.

از این رو ممکن است خرید بارانی و کت زنانه کمی دشوار به نظر برسد و در این وفور تنوع، انتخاب مناسب و ماندگار مشکل شود. بنابراین در این مقاله سعی کردیم مدل‌های معروف و جدید کت و بارانی زنانه را به شما معرفی کنیم تا انتخاب راحت‌تری بنا به سلیقه خودتان داشته باشید.

کت و بارانی چرم زنانه

مدل کت و بارانی چرم زنانه

                                            کت چرم و بارانی چرم زنانه

اگرچه پوشیدن لباس چرم در دهه ۴۰ و ۵۰ میلادی به عنوان یک لباس خارج از عرف و فرهنگ جامعه محسوب می‌شد، اما این روزها لباس چرم به عنوان یک کالای لوکس و کلاسیک در مد و فشن هر سال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برندهای معروف دنیا از جمله گوچی، بربری، ورساچه، رالف لورن، دیزل جزء تولیدکنندگان اصلی پوشاک و اکسسوری چرم در دنیا هستند. در ایران نیز چرم مشهد، مارال چرم، شهر چرم، آرتمن و چرم درسا از پیشروان چرم طبیعی با کیفیت و معتبر هستند. از این رو شما می‌توانید انواع مدل کت و بارانی چرم زنانه را از این برندهای مطرح تهیه کنید.

در فصل پاییز و زمستان توجه بسیاری از خانم‌ها به پالتو و کت چرم زنانه جلب می‌شود. این مدل پالتو یا بارانی زنانه در رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و زرشکی از محبوبیت بیشتری برخوردار است که استایل شما را کلاسیک و رسمی می‌کند. شما می‌توانید کت چرم زنانه را با کفش پاشنه بلند، بوت یا نیم بوت ترکیب کنید و چشمگیرتر از همیشه در فصل‌های سرد و بارانی ظاهر شوید.

کت جین زنانه

مدل کت جین زنانه

قدمت جین به بیش از صد سال می‌رسد، با این حال در دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی، پوشیدن این مدل لباس در میان بسیاری از جوانان مرسوم شد. اگرچه جامعه آن زمان این مدل پوشش را نمی‌پسندید و بسیاری از والدین مخالف جین بودند و تصور می‌کردند این لباس تنها مناسب کارگران معدن است! اما این روزها شلوار و کت جین یکی از لباس‌های محبوب خانم‌ها و آقایان در هر سنی است.

کت جین زنانه یک جلوه خاص به استایل کژوال یا غیررسمی شما می‌بخشد. کافی است یک تیشرت را با یک شلوار معمولی بپوشید و یک کت جین به تن کنید تا متوجه تغییر استایل خود در مراسم‌ها شوید.

شما می‌توانید پیراهن جین را به صورت تک بپوشید یا در فصل بهار یا پاییز به عنوان اورکت روی مانتوی اسپرت زنانه به تن کنید. همچنین کت جین را می‌توانید با شلوار جین دخترانه، شلوار کتان یا شلوارک سِت کنید.

کت بادگیر زنانه

مدل کت بادگیر زنانه

                                                                         بادگیر زنانه

اگر می‌خواهید در فصل بهار و پاییز که روزها گرم و شب‌ها سرد است یک لباس سبک و جذاب به تن کنید، کت بادگیر زنانه یک انتخاب مناسب است. این مدل لباس پاییزه دخترانه در این چند سال اخیر توجه بسیاری از نوجوانان و جوانان را به خود جلب کرده است.

کت بادگیر دخترانه را می‌توانید با شلوار جین آبی یا شلوار کتان سِت کنید. ناگفته نماند که مانتوی اسپرت یا مانتوی جلو بسته زنانه ترکیب جذابی با این مدل لباس گرم و سبک است.

کت کتان زنانه

تفاوت کت کتان زنانه با دیگر کت‌های پاییزه در این است که این کت را می‌توانید در آب و هوای گوناگون به تن کنید. کت کتان، وزن سبکی دارد و شما می‌توانید این کت را نه تنها در استایل خیابانی، بلکه در مهمانی‌های رسمی یا دوستانه به تن کنید.

این کت را می‌توانید علاوه بر شلوار زنانه، با یک شلوارک کتان یا پیراهن بلند سِت کنید. همچنین بسیاری از خانم‌هایی که ترجیح می‌‌دهند در مهمانی‌ها لباس پوشیده به تن کنند، کت کتان انتخاب مناسبی است، چرا که شما می‌توانید این مدل کت را با لباس‌های مجلسی خود نیز ترکیب کنید.

کاپشن زنانه

اگر به استایل کژوال علاقه دارید و از پالتوهای مجلسی زنانه خسته شده‌اید، کاپشن زنانه در مدل اسپرت یک انتخاب مناسب است. چرا که در سال‌های اخیر تنوع این لباس زمستانه بیشتر شده است و خانم‌های علاقمند به مد و فشن دوست دارند که گاهی تنوعی در لباس‌های خود ایجاد کنند و خرید کاپشن زنانه را در برنامه خود قرار دهند. 

خرید پالتو زنانه

جنس کاپشن‌ها متفاوت است. برای مثال شما می‌توانید یک کاپشن با رویه نایلونی یا یک کاپشن با رویه جین و عایق داخلی پشم انتخاب کنید. همچنین در فصل پاییز که دمای هوا متغییر است می‌توانید از کاپشن ژیله استفاده کنید. رویه ژیله نایلونی یا پلی‌استر است و عایق داخلی می‌تواند پشم شیشه یا پشم باشد.

بارانی زنانه

مدل بارانی زنانه رنگ کرم
                                                                   بارانی پاییزه زنانه

بارانی زنانه یکی از کلاسیک‌ترین مدل لباس پاییزه در سال‌های اخیر است که بسیاری از فیلم‌های کلاسیک هالیوود از این سبک لباس در فیلم‌های خود بهره‌مند شده‌اند و تاثیر بسزایی در مد و نوع پوشش خانم‌ها از همان سال‌ها گذاشته‌اند.

برای مثال فیلم صبحانه در تیفانی با بازی آدری هپبورن، بازیگر سرشناس هالیوود، یکی از فیلم‌های مهم و تاثیرگذار در صنعت مد و پوشاک، به‌خصوص در تولید بارانی زنانه بوده است. از این رو سال‌هاست که خانم‌ها علاقه بسیاری به این مدل لباس پاییزه در رنگ‌های شتری، کِرِم، مشکی و … دارند.

هودی زنانه

پیش از دهه ۹۰ میلادی، در سال ۱۹۷۰، بسیاری از خواننده‌های رپ آمریکا، از هودی به عنوان لباس مرسوم خود استفاده می‌کردنند. علاوه بر این، فیلم سینمایی راکی با بازی سیلوستر استالونه، باعث محبوبیت بیشتر هودی شد و توجه بسیاری از طراحان لباس و دختران و پسران جوان را به خود جلب کرد.

در آغاز سال ۱۹۹۰ بسیاری از اسکیت بازها و ورزشکاران، از هودی به عنوان لباس ورزشی خود استفاده می‌کردند، از این رو طراحان مطرحی از جمله تامی هایلفیگر، جورجو آرمانی و رالف لورن، کالکشن خود را با ارائه هودی در طرح و رنگ‌های متفاوت، آغاز کردند.

هودی شباهت بسیاری به سویشرت و ژاکت دارد، با این تفاوت که شامل کلاه است. معمولا جنس هودی از نخ و پنبه می‌باشد و داخل بعضی از مدل‌های هودی شامل پشم است. با این حال تنوع هودی روز به روز بیشتر می‌شود و در جنس‌های متفاوتی تولید و عرضه می‌شود.

اگر استایل کژوال و اسپرت علاقه دارید، می‌توانید هودی را به همراه شلوار جین یا ورزشی سِت کنید. همچنین این لباس را نه تنها در استایل خیابانی، بلکه در خانه نیز می‌توانید به تن کنید.

خرید سویشرت زنانه

سویشرت زنانه

سویشرت کلاه ندارد، به همین دلیل با هودی متفاوت است. سویشرت را می‌توانید مانند هودی همراه با زیپ یا دکمه تهیه کنید، با این حال مدل پرطرفدار سویشرت، به صورت جلو بسته و بدون زیپ و دکمه است.

در گذشته، سویشرت در میان ورزشکاران محبوب بود و اکثر ورزشکاران در باشگاه و مسابقه آن را به تن می‌کردند. اما این روزها سویشرت به عنوان یک لباس غیرورزشی نیز کاربرد دارد. در این صورت، افرادی که به استایل کژوال و غیررسمی علاقه دارند، می‌توانند این لباس را به صورت روزمره در خانه یا خرید به تن کنند.

سویشرت زنانه را می‌توانید همچون هودی سِت کنید. با این تفاوت که این لباس گرم زمستانه را می‌توانید زیر پالتو یا کاپشن خود به تن کنید تا گرمای مطبوعی را در سرمای زمستان احساس کنید.

 

 

 

 

کت کشمیر یا کت پشمی زنانه

کت کشمیر یا بافت به عنوان یک لباس مجلسی در فصل‌های سرد شناخته شده است که خانم‌های مسن از این مدل کت زنانه استقبال بیشتری کرده‌اند. با این حال مدل‌های رنگارنگ و مدرن کت پشمی را می‌توانید در تن خانم‌های جوان نیز مشاهده کنید.

اگر به استایل رنگارنگ و گرم پاییزی علاقمند هستید، کت پشمی یک انتخاب متفاوت است که شما می‌توانید این مدل لباس را با یک مانتوی ساده ترکیب کنید و استایل کژوال چشمگیری داشته باشید.

کت خز زنانه

مدل کت خز زنانه

                                                                           کت خز زنانه

زمستان سال ۱۳۹۷ بسیاری از خانم‌ها به استایل لاکچری کلاسیک علاقمند شدند و فروش کت خز بیشتر از هر سال دیگری شد. با این حال این مدل کت گرم و نرم هیچ‌گاه از صنعت فشن خارج نمی‌شود و همچنان طرفداران خود را دارد.

پوشیدن خز در بسیاری از کشورهای دنیا ممنوع است، چرا که کشتن و تاکسیدرمی حیوانات بر خلاف قوانین می‌باشد. از این رو بسیاری از برندهای معروف دنیا سعی کردند در مد ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ خود از خز مصنوعی استفاده کنند تا حمایت خود را از طبیعت و حیوانات نشان دهند.

اگر شما به این لباس فاخر علاقمند هستید و از سوی دیگر برای طبیعت و حیوانات ارزش قائلید، می‌توانید کت خز مصنوعی را تهیه کنید. این کت زیبا، مشابه خز حیوانات است، با این تفاوت که به طبیعت آسیب نمی‌رساند و قیمت پایین‌تری دارد.

اورکت زنانه

در فصل‌هایی مانند بهار و پاییز که هوا همچون زمستان سرد و همچون تابستان گرم نیست، استفاده از اورکت زنانه یا بالاپوش گزینه بسیاری مناسبی است. خانم‌ها اورکت یا بالاپوش را روی یک تیشرت دخترانه بدون دکمه یا مانتوی اسپرت می‌پوشند. به همین دلیل زیبایی و جلوه اورکت یا بالاپوش به خاطر استایل ساده‌اش است.

معمولا رنگ‌های اورکت یا بالا پوش سبز، خاکی، کرم، طوسی، مشکی و سرمه‌ای است که خانم‌ها با پیراهن یا مانتو‌ سفید یا رنگارنگ ست می‌کنند. این مدل کت مناسب افرادی است که به استایل اسپرت و کژوال علاقمند هستند. از این رو شما می‌توانید این مدل کت را در قرارهای دوستانه به تن کنید.

پالتوی زنانه

در گذشته پالتوی زنانه مناسب استایل رسمی و مجلسی بود و معمولا خانم‌ها این مدل لباس زمستانی را به همراه چکمه و کفش پاشنه بلند به پا می‌کردند. اما این روزها پالتوی بلند یا کوتاه را با لباس‌های کژوال و کفش کتانی نیز سِت می‌کنند.

معمولا جنس پالتوی زنانه پلی‌استر و پشم است و گرما را در خود حفظ می‌کند. بنابراین در صورتی که می‌خواهید یک استایل جذاب پاییزه و زمستانه داشته باشید، پالتوی زنانه یک انتخاب جذاب و مناسب است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد