29 آبان 1401
/
41,155 بازدید

راهنمای انتخاب و ست کردن پافر

فهرست مطالب

همراهان عزیز بانی مگ، سلام در این مقاله با یک عنوان جذاب دیگر در خدمت شما هستیم. در این مقاله سعی داریم به بررسی انواع ست پافر پرداخته و عناوین زیر را بررسی کنیم.

 

با پافر چی بپوشم

رنگ های پافر

ست پافر مشکی

ست با پافر مشکی

ست پافر طوسی

پافر طوسی

استایل با پافر طوسی

پافر طوسی با چی ست میشه

با پافر طوسی چی بپوشم

پافر قرمز رو با چی ست کنیم

زیر پافر قرمز چی بپوشیم

شلوار بگ با پافر

پافر کوتاه با شلوار بگ

استایل پافر با شلوار بگ

استایل با پافر و هودی

امیدواریم که این مقاله پاسخگوی سوالات شما پیرامون ست پافر باشد.

همراه بانی مگ باشید

استایل با پافر و هودی

مدل پافر زنانه

مدل پافر رنگ سبز

رنگ‌های پافر و ست کردن آن

رنگ‌ های پافر بسیار زیاد و متنوع هستند. اما پرطرفدارترین رنگ‌ها در بین آن‌ها، مشکی، طوسی و قرمز است. و در پی آن عناوینی همچون استایل با پافر مشکی، ست پافر، ست با پافر مشکی، ست پافر طوسی، پافر طوسی، استایل با پافر طوسی، پافر طوسی با چی ست میشه، با پافر طوسی چی بپوشم، پافر قرمز رو با چی ست کنیم و زیر پافر قرمز چی بپوشیم به عناوینی مهم برای ساخت ست پافر تبدیل می‌شوند. در بخش آتی به بررسی هر کدام از این مباحث خواهیم پرداخت.

استایل با پافر مشکی

رنگ مشکی طرفداران زیادی دارد و از طرف دیگر، ساخت ست با پافر مشکی، به نسبت ساخت برای سایر رنگ‌ها کمی راحت‌تر است و دسترسی به آیتم‌های مورد نیاز برای ست پافر مشکی نیز معمولا آسان‌تر است. ست با پافر مشکی استایل جذابی برای شما می‌سازد و به شما کمک می‌کند تا در اجرای برنامه‌ی روزمره‌ی خود به راحتی از ست پافر مشکی خود استفاده کنید و در آن احساس راحتی داشته باشید. حال در ادامه، پیشنهادات بانی مگ را برای ست پافر مشکی خواهید دید.

 

۱٫      استفاده از رنگ‌های خنثی و نود

پیشنهاد اول بانی مگ برای ساخت ست با پافر مشکی، استفاده از رنگ‌های نود و بژ است. شما می‌توانید استایل با پافر و هودی بسازید. برای ساخت این ست با پافر مشکی می‌توانید از هودی شلوار با رنگ‌های نود و یک کتانی سفید استفاده کنید.

۲٫      استفاده از رنگ‌های تند و گرم

پیشنهادی بعدی بانی مگ، استفاده از رنگ‌های گرم مثل قرمز و یا نارنجی است شما می‌توانید از یک پلیور با این رنگ‌ها، شلوار جین در رنگ‌ها تیره و نیم بوت بند دار برای ست با پافر مشکی استفاده کنید.

تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد؛ تصاویری از ست با پافر مشکی است و امیدواریم که بتواند به شما در ساخت ست پافر مشکی کمک کند.

عکس پافر رنگ مشکی

ست پافر با بوت زنانه

ست پافر با کیف

استایل با پافر طوسی

 

در هنگام انتخاب و ست پافر توصیه می‌شود به سمت خرید پافر با رنگ‌های خنثی بروید؛ چرا که استایل با پافرهای رنگ خنثی چالش‌های کمتری را به همراه دارد. به طور مثال در ست پافر طوسی شما انتخاب‌های متنوع و زیادی دارید. از سوالاتی که در این بخش مطرح می‌شود؛ می‌توان به سوالاتی همچون: با پافر طوسی چی بپوشم، پافر طوسی با چی ست میشه و استایل با پافر مشکی اشاره کرد در پاسخ به این سوالات، در ادامه پیشنهاداتی را برای شما گردآوری کرده‌ایم. همراه بانی مگ باشید.

۱٫      استفاده از رنگ سفید

در پاسخ به این سوال که با پافر طوسی چی بپوشم؛ باید گفت ترکیب رنگ سفید و طوسی می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای ست پافر طوسی شما باشند

۲٫      استفاده از رنگ‌های پاستیلی

از دیگر پاسخ‌هایی که می‌توان به این سوال که پافر طوسی با چی ست میشه؛ می‌توان داشت؛ ایجاد استایل با پافر طوسی و رنگ‌های پاستیلی است که می‌تواند ست پافر طوسی شما را به خوبی تکمیل کند.

۳٫      استفاده از رنگ‌های تند و گرم

اگر شما علاقمند به استفاده از رنگ‌های گرم باشید؛ یکی از پاسخ‌های بانی مگ به این سوال که پافر طوسی با چی ست میشه؛ می‌تواند استفاده از رنگ‌های گرم باشد. به این صورت ست پافر طوسی شما جلوه‌ای شادتر و جذاب‌تر خواهد داشت.

استایل با پافر طوسی

عکس پافر طوسی

مدل پافر طوسی

ست پافر طوسی با پلیور

استایل با پافر قرمز و رنگ‌های گرم

استفاده از رنگ قرمز برای ست پافر نیز، جز ست‌های جذاب و پرطرفدار بین انواع ست پافر است. آنچه در این بخش از مقاله‌ی با پافر چی بپوشیم؛ مورد توجه است؛ سوالاتی از این دست است:

پافر قرمز رو با چی ست کنیم

زیر پافر قرمز چی بپوشیم

در پاسخ به این دو سوال، در ادامه بانی مگ برای شما پیشنهاداتی دارد که توجه شما را به این پیشنهادات برای پاسخ به دو سوال پافر قرمز رو با چی ست کنیم و زیر پافر قرمز چی بپوشیم؛ جلب می‌کنیم.

۱٫      ترکیب رنگ قرمز با رنگ‌های گرم

در پاسخ به این سوال که پافر قرمز را با چی ست کنیم؛ باید گفت ترکیب رنگ قرمز با دیگر رنگ‌های گرم می‌تواند انتخاب جسورانه‌ای برای شما باشد.

۲٫      استفاده از رنگ‌های خنثی

از دیگر سوالاتی که در این بخش پرسیده می‌شود؛ مربوط به این است که زیر پافر قرمز چی بپوشیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت شما می‌توانید از رنگ‌های سفید، طوسی روشن و طوسی تیره برای این ست استفاده نمایید.

استایل با پافر قرمز

مدل پافر رنگ قرمز

عکس پافر قرمز

نحوه ست کردن پافر با لباس های مختلف

پافر ها پوشش گرم، راحت و جذاب برای همه سنین و سلیقه‌ها هستند که این مورد باعث شده که ست پافر به یکی از گزینه‌های جذاب در استایل‌های زمستانی تبدیل شوند. ست پافر دارای حالت غیر رسمی می‌باشد که با ترکیب با سایر اکسسوری‌های  موجود در کمد شما می‌توانند ظاهر جذابی را به استایل‌تان ببخشد.

در این بخش قصد داریم به نحوه ست کردن پافر با لباس‌های مختلف همچون ست شلوار بگ با پافر، ست پافر با شلوار جین، استایل با پافر و هودی اشاره کنیم.

همراه بانی مگ باشید.

پافر با شلوار بگ

پافر با شلوار بگ

انتخاب شلوار بگ با پافر می‌تواند یک گزینه‌ی مناسب برای شما باشد. فرقی نمی‌کند که برای خرید به مرکز خرید بروید یا قصد داشته باشید که جهت صرف نهار به یکی از رستوران‌های شهر بروید. در هر حال ست شلوار بگ با پافر علاوه بر محافظت از شما در برابر هوای سرد استایل جذابی را به وجود خواهد آورد.

پافر با شلوار جین

همانطور که اشاره کردیم پافرها دارای استایل غیررسمی بوده و بیشتر مناسب استفاده روزمره هستند که نسبت به سایر آیتم‌های زمستانی مانند انواع پالتوها و ژاکت‌های پشمی گزینه مناسب‌تری جهت ست کردن با انواع شلوار جین هستند. ست کردن پافر و شلوار جین علاوه بر بالا بردن جذابیت استایل شما باعث ایجاد راحتی در طول روز می‌شود.

پافر با شلوار جین

استایل با پافر با هودی

ساخت استایل با پافر و هودی می‌تواند یک انتخاب خاص و جذاب برای شما باشد. استایل با پافر و هودی به شما کمک می‌کند  تا شما پوشش بسیار گرمی جهت مقابله با سرمای هوا داشته باشید همچنین  استایل با پافر و هودی این امکان را به شما می‌دهد تا با وارد شدن به مکان گرم‌تر یکی از لایه‌های پوشش خود را درآورده و با دمای محیط سازگاری بیشتری داشته باشید.

انتخاب و ست کردن پافر با توجه به شکل بدن

در این بخش از راهنمای انتخاب و ست پافر به شما کمک می‌کنیم تا با توجه به شکل و ساختار بدنی خودتان گزینه مناسبی را در هنگام انتخاب پافر خریداری کنید.

اگر بدن شما دارای شکل گلابی است؛ یعنی عرض شانه در مقایسه با عرض باسن مقدار کوچک‌تری است، انتخاب پافر کوتاه به همراه یقه‌های پهن برای شما گزینه مناسب‌تری خواهد بود.

اگر اندام شما به شکل ساعت شنی است، انواع پافرها را می‌توانید جهت ست کردن انتخاب کنید؛ اما توصیه ما به شما انتخاب پافر جلیقه‌ای است که در کنار یک پلیور بافت ترکیب فوق العاده‌ای را به وجود می‌آورد.

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که دارای اندام سیبی شکل هستند؛ یعنی قسمت میانی بدن شما نسبت به سرشانه و باسن عرض بیشتری دارد از پافرهای ماکسی و بلند استفاده کنید تا باعث شود، اندام شما بهتر به نظر برسد و تعادل لازم را برقرار کند.

اگر اندامی به شکل توت فرنگی  دارید، جهت ایجاد تعادل بهتر است با ست کردن پافر بلند در کنار سایر آیتم‌ها استایل جذابی را از خود به نمایش بگذارید.

 

راهنمای انتخاب و ست کردن پافر زنانه با بلندی‌های مختلف

محبوبیت پافرها سبب شده تولید کنندگان پوشاک اندازه‌های مختلفی را برای این لباس گرم زمستانی در نظر بگیرند. در همین راستا ما در بانی مگ عناوینی چون پافر کوتاه با شلوار بگ و استایل پافر با شلوار بگ را مورد را بررسی خواهیم کرد.

استایل پافر کوتاه با شلوار بگ

 

اگر در ایران زندگی می‌کنید، می‌توانید از استایل پافر کوتاه با شلوار بگ استفاده نمایید. پافر کوتاه با شلوار بگ را با انواع مختلفی از مانتو ها ست کنید که توصیه ما در بانی مگ این است که  ست کردن پافر کوتاه با شلوار بگ به همراه مانتو و نیم بوت می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

استایل پافر کوتاه

استایل با پافر متوسط

به نسبت ساخت استایل پافر کوتاه با شلوار بگ، ست کردن پافرهای دارای قد متوسط نسبت به پافرهای کوتاه در ایران راحت‌تر است؛ چرا که شما تنها با پوشیدن یک شلوار جین به همراه بوت های بلند یا نیم بوت می‌توانید استایل روزمره جذابی داشته باشید.

استایل با پافر بلند

پافرهای بلند طی یک سال اخیر در دنیای مد سر و صدای زیادی به پا کرده‌اند. با بررسی مجله‌های مد در سراسر جهان نتیجه می‌گیریم در ست کردن با پافر بلند تنوع بالایی داریم و می‌توانیم از آیتم‌های مختلف استفاده کنیم.  به عنوان مثال بسیاری از افراد علاقه‌مندند تا پافر خود را با شلوارهای گشاد و به اصطلاح بگی ترکیب کنند؛ اما از طرفی برخی دیگر از افراد دوست دارند با ترکیب پافر به همراه نیم بوت و شلوار جین چسبان استایل زیبایی را به نمایش بگذارند.

استایل با پافر بلند

در انتها…

در این مقاله قصد داشتیم به بررسی عناوینی همچون با پافر چی بپوشم،  رنگ های پافر، ست پافر مشکی، ست با پافر مشکی، ست پافر طوسی، پافر طوسی، استایل با پافر طوسی، پافر طوسی با چی ست میشه، با پافر طوسی چی بپوشم، پافر قرمز رو با چی ست کنیم، زیر پافر قرمز چی بپوشیم، شلوار بگ با پافر، پافر کوتاه با شلوار بگ، استایل پافر با شلوار بگ و استایل با پافر و هودی بپردازیم.

امیدواریم که این مقاله پاسخگوی سوالات شما پیرامون روش‌های ست پافر باشد.

در انتها از همراهی شما تا انتهای این مقاله سپاسگزاریم.

به امید دیدار مجدد شما در مقالات بعدی…

 

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”پافرها را چگونه با لباس‌های دیگر ست کنیم؟” answer-0=”پافرها اصولا با همه لباس‌ها ست می‌شوند ولی با شلوارهای چسبان و با نیم بوت یا کفش ساق بلند بهتر به نظر می‌رسند. ” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”پافر مناسب چه فصلی است؟” answer-1=”پافر بیشتر یک بادگیر است اما به دلیل اینکه داخلش از پر است بسیار گرم کننده است. از پافر بیشتر در مناطق بادخیز و کوهستانی استفاده می شود. بسیاری از کاپشن های زمستانی به خاطر اینکه خاصیت گرم کنندگی داشته باشند بسیار سنگین هستند اما در مورد پافر اینگونه نیست. ” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

نظرات 1

  1. Ayyyda says:

    ممنونم از مقاله عالی تون
    پافر قدیمیه الان؟؟؟
    یه پافر گرفتم به رنگ سرخ آبی
    کوتاه هست
    به نظرتون با شلوار لگ و شال مشکی و هودی مشکی و کفش کتونی مشکی استایل خوبی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

راهنمای انتخاب و ست کردن پافر
29 آبان 1401
/
41,155 بازدید

راهنمای انتخاب و ست کردن پافر

فهرست مطالب

همراهان عزیز بانی مگ، سلام در این مقاله با یک عنوان جذاب دیگر در خدمت شما هستیم. در این مقاله سعی داریم به بررسی انواع ست پافر پرداخته و عناوین زیر را بررسی کنیم.

 

با پافر چی بپوشم

رنگ های پافر

ست پافر مشکی

ست با پافر مشکی

ست پافر طوسی

پافر طوسی

استایل با پافر طوسی

پافر طوسی با چی ست میشه

با پافر طوسی چی بپوشم

پافر قرمز رو با چی ست کنیم

زیر پافر قرمز چی بپوشیم

شلوار بگ با پافر

پافر کوتاه با شلوار بگ

استایل پافر با شلوار بگ

استایل با پافر و هودی

امیدواریم که این مقاله پاسخگوی سوالات شما پیرامون ست پافر باشد.

همراه بانی مگ باشید

استایل با پافر و هودی

مدل پافر زنانه

مدل پافر رنگ سبز

رنگ‌های پافر و ست کردن آن

رنگ‌ های پافر بسیار زیاد و متنوع هستند. اما پرطرفدارترین رنگ‌ها در بین آن‌ها، مشکی، طوسی و قرمز است. و در پی آن عناوینی همچون استایل با پافر مشکی، ست پافر، ست با پافر مشکی، ست پافر طوسی، پافر طوسی، استایل با پافر طوسی، پافر طوسی با چی ست میشه، با پافر طوسی چی بپوشم، پافر قرمز رو با چی ست کنیم و زیر پافر قرمز چی بپوشیم به عناوینی مهم برای ساخت ست پافر تبدیل می‌شوند. در بخش آتی به بررسی هر کدام از این مباحث خواهیم پرداخت.

استایل با پافر مشکی

رنگ مشکی طرفداران زیادی دارد و از طرف دیگر، ساخت ست با پافر مشکی، به نسبت ساخت برای سایر رنگ‌ها کمی راحت‌تر است و دسترسی به آیتم‌های مورد نیاز برای ست پافر مشکی نیز معمولا آسان‌تر است. ست با پافر مشکی استایل جذابی برای شما می‌سازد و به شما کمک می‌کند تا در اجرای برنامه‌ی روزمره‌ی خود به راحتی از ست پافر مشکی خود استفاده کنید و در آن احساس راحتی داشته باشید. حال در ادامه، پیشنهادات بانی مگ را برای ست پافر مشکی خواهید دید.

 

۱٫      استفاده از رنگ‌های خنثی و نود

پیشنهاد اول بانی مگ برای ساخت ست با پافر مشکی، استفاده از رنگ‌های نود و بژ است. شما می‌توانید استایل با پافر و هودی بسازید. برای ساخت این ست با پافر مشکی می‌توانید از هودی شلوار با رنگ‌های نود و یک کتانی سفید استفاده کنید.

۲٫      استفاده از رنگ‌های تند و گرم

پیشنهادی بعدی بانی مگ، استفاده از رنگ‌های گرم مثل قرمز و یا نارنجی است شما می‌توانید از یک پلیور با این رنگ‌ها، شلوار جین در رنگ‌ها تیره و نیم بوت بند دار برای ست با پافر مشکی استفاده کنید.

تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد؛ تصاویری از ست با پافر مشکی است و امیدواریم که بتواند به شما در ساخت ست پافر مشکی کمک کند.

عکس پافر رنگ مشکی

ست پافر با بوت زنانه

ست پافر با کیف

استایل با پافر طوسی

 

در هنگام انتخاب و ست پافر توصیه می‌شود به سمت خرید پافر با رنگ‌های خنثی بروید؛ چرا که استایل با پافرهای رنگ خنثی چالش‌های کمتری را به همراه دارد. به طور مثال در ست پافر طوسی شما انتخاب‌های متنوع و زیادی دارید. از سوالاتی که در این بخش مطرح می‌شود؛ می‌توان به سوالاتی همچون: با پافر طوسی چی بپوشم، پافر طوسی با چی ست میشه و استایل با پافر مشکی اشاره کرد در پاسخ به این سوالات، در ادامه پیشنهاداتی را برای شما گردآوری کرده‌ایم. همراه بانی مگ باشید.

۱٫      استفاده از رنگ سفید

در پاسخ به این سوال که با پافر طوسی چی بپوشم؛ باید گفت ترکیب رنگ سفید و طوسی می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای ست پافر طوسی شما باشند

۲٫      استفاده از رنگ‌های پاستیلی

از دیگر پاسخ‌هایی که می‌توان به این سوال که پافر طوسی با چی ست میشه؛ می‌توان داشت؛ ایجاد استایل با پافر طوسی و رنگ‌های پاستیلی است که می‌تواند ست پافر طوسی شما را به خوبی تکمیل کند.

۳٫      استفاده از رنگ‌های تند و گرم

اگر شما علاقمند به استفاده از رنگ‌های گرم باشید؛ یکی از پاسخ‌های بانی مگ به این سوال که پافر طوسی با چی ست میشه؛ می‌تواند استفاده از رنگ‌های گرم باشد. به این صورت ست پافر طوسی شما جلوه‌ای شادتر و جذاب‌تر خواهد داشت.

استایل با پافر طوسی

عکس پافر طوسی

مدل پافر طوسی

ست پافر طوسی با پلیور

استایل با پافر قرمز و رنگ‌های گرم

استفاده از رنگ قرمز برای ست پافر نیز، جز ست‌های جذاب و پرطرفدار بین انواع ست پافر است. آنچه در این بخش از مقاله‌ی با پافر چی بپوشیم؛ مورد توجه است؛ سوالاتی از این دست است:

پافر قرمز رو با چی ست کنیم

زیر پافر قرمز چی بپوشیم

در پاسخ به این دو سوال، در ادامه بانی مگ برای شما پیشنهاداتی دارد که توجه شما را به این پیشنهادات برای پاسخ به دو سوال پافر قرمز رو با چی ست کنیم و زیر پافر قرمز چی بپوشیم؛ جلب می‌کنیم.

۱٫      ترکیب رنگ قرمز با رنگ‌های گرم

در پاسخ به این سوال که پافر قرمز را با چی ست کنیم؛ باید گفت ترکیب رنگ قرمز با دیگر رنگ‌های گرم می‌تواند انتخاب جسورانه‌ای برای شما باشد.

۲٫      استفاده از رنگ‌های خنثی

از دیگر سوالاتی که در این بخش پرسیده می‌شود؛ مربوط به این است که زیر پافر قرمز چی بپوشیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت شما می‌توانید از رنگ‌های سفید، طوسی روشن و طوسی تیره برای این ست استفاده نمایید.

استایل با پافر قرمز

مدل پافر رنگ قرمز

عکس پافر قرمز

نحوه ست کردن پافر با لباس های مختلف

پافر ها پوشش گرم، راحت و جذاب برای همه سنین و سلیقه‌ها هستند که این مورد باعث شده که ست پافر به یکی از گزینه‌های جذاب در استایل‌های زمستانی تبدیل شوند. ست پافر دارای حالت غیر رسمی می‌باشد که با ترکیب با سایر اکسسوری‌های  موجود در کمد شما می‌توانند ظاهر جذابی را به استایل‌تان ببخشد.

در این بخش قصد داریم به نحوه ست کردن پافر با لباس‌های مختلف همچون ست شلوار بگ با پافر، ست پافر با شلوار جین، استایل با پافر و هودی اشاره کنیم.

همراه بانی مگ باشید.

پافر با شلوار بگ

پافر با شلوار بگ

انتخاب شلوار بگ با پافر می‌تواند یک گزینه‌ی مناسب برای شما باشد. فرقی نمی‌کند که برای خرید به مرکز خرید بروید یا قصد داشته باشید که جهت صرف نهار به یکی از رستوران‌های شهر بروید. در هر حال ست شلوار بگ با پافر علاوه بر محافظت از شما در برابر هوای سرد استایل جذابی را به وجود خواهد آورد.

پافر با شلوار جین

همانطور که اشاره کردیم پافرها دارای استایل غیررسمی بوده و بیشتر مناسب استفاده روزمره هستند که نسبت به سایر آیتم‌های زمستانی مانند انواع پالتوها و ژاکت‌های پشمی گزینه مناسب‌تری جهت ست کردن با انواع شلوار جین هستند. ست کردن پافر و شلوار جین علاوه بر بالا بردن جذابیت استایل شما باعث ایجاد راحتی در طول روز می‌شود.

پافر با شلوار جین

استایل با پافر با هودی

ساخت استایل با پافر و هودی می‌تواند یک انتخاب خاص و جذاب برای شما باشد. استایل با پافر و هودی به شما کمک می‌کند  تا شما پوشش بسیار گرمی جهت مقابله با سرمای هوا داشته باشید همچنین  استایل با پافر و هودی این امکان را به شما می‌دهد تا با وارد شدن به مکان گرم‌تر یکی از لایه‌های پوشش خود را درآورده و با دمای محیط سازگاری بیشتری داشته باشید.

انتخاب و ست کردن پافر با توجه به شکل بدن

در این بخش از راهنمای انتخاب و ست پافر به شما کمک می‌کنیم تا با توجه به شکل و ساختار بدنی خودتان گزینه مناسبی را در هنگام انتخاب پافر خریداری کنید.

اگر بدن شما دارای شکل گلابی است؛ یعنی عرض شانه در مقایسه با عرض باسن مقدار کوچک‌تری است، انتخاب پافر کوتاه به همراه یقه‌های پهن برای شما گزینه مناسب‌تری خواهد بود.

اگر اندام شما به شکل ساعت شنی است، انواع پافرها را می‌توانید جهت ست کردن انتخاب کنید؛ اما توصیه ما به شما انتخاب پافر جلیقه‌ای است که در کنار یک پلیور بافت ترکیب فوق العاده‌ای را به وجود می‌آورد.

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که دارای اندام سیبی شکل هستند؛ یعنی قسمت میانی بدن شما نسبت به سرشانه و باسن عرض بیشتری دارد از پافرهای ماکسی و بلند استفاده کنید تا باعث شود، اندام شما بهتر به نظر برسد و تعادل لازم را برقرار کند.

اگر اندامی به شکل توت فرنگی  دارید، جهت ایجاد تعادل بهتر است با ست کردن پافر بلند در کنار سایر آیتم‌ها استایل جذابی را از خود به نمایش بگذارید.

 

راهنمای انتخاب و ست کردن پافر زنانه با بلندی‌های مختلف

محبوبیت پافرها سبب شده تولید کنندگان پوشاک اندازه‌های مختلفی را برای این لباس گرم زمستانی در نظر بگیرند. در همین راستا ما در بانی مگ عناوینی چون پافر کوتاه با شلوار بگ و استایل پافر با شلوار بگ را مورد را بررسی خواهیم کرد.

استایل پافر کوتاه با شلوار بگ

 

اگر در ایران زندگی می‌کنید، می‌توانید از استایل پافر کوتاه با شلوار بگ استفاده نمایید. پافر کوتاه با شلوار بگ را با انواع مختلفی از مانتو ها ست کنید که توصیه ما در بانی مگ این است که  ست کردن پافر کوتاه با شلوار بگ به همراه مانتو و نیم بوت می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

استایل پافر کوتاه

استایل با پافر متوسط

به نسبت ساخت استایل پافر کوتاه با شلوار بگ، ست کردن پافرهای دارای قد متوسط نسبت به پافرهای کوتاه در ایران راحت‌تر است؛ چرا که شما تنها با پوشیدن یک شلوار جین به همراه بوت های بلند یا نیم بوت می‌توانید استایل روزمره جذابی داشته باشید.

استایل با پافر بلند

پافرهای بلند طی یک سال اخیر در دنیای مد سر و صدای زیادی به پا کرده‌اند. با بررسی مجله‌های مد در سراسر جهان نتیجه می‌گیریم در ست کردن با پافر بلند تنوع بالایی داریم و می‌توانیم از آیتم‌های مختلف استفاده کنیم.  به عنوان مثال بسیاری از افراد علاقه‌مندند تا پافر خود را با شلوارهای گشاد و به اصطلاح بگی ترکیب کنند؛ اما از طرفی برخی دیگر از افراد دوست دارند با ترکیب پافر به همراه نیم بوت و شلوار جین چسبان استایل زیبایی را به نمایش بگذارند.

استایل با پافر بلند

در انتها…

در این مقاله قصد داشتیم به بررسی عناوینی همچون با پافر چی بپوشم،  رنگ های پافر، ست پافر مشکی، ست با پافر مشکی، ست پافر طوسی، پافر طوسی، استایل با پافر طوسی، پافر طوسی با چی ست میشه، با پافر طوسی چی بپوشم، پافر قرمز رو با چی ست کنیم، زیر پافر قرمز چی بپوشیم، شلوار بگ با پافر، پافر کوتاه با شلوار بگ، استایل پافر با شلوار بگ و استایل با پافر و هودی بپردازیم.

امیدواریم که این مقاله پاسخگوی سوالات شما پیرامون روش‌های ست پافر باشد.

در انتها از همراهی شما تا انتهای این مقاله سپاسگزاریم.

به امید دیدار مجدد شما در مقالات بعدی…

 

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”پافرها را چگونه با لباس‌های دیگر ست کنیم؟” answer-0=”پافرها اصولا با همه لباس‌ها ست می‌شوند ولی با شلوارهای چسبان و با نیم بوت یا کفش ساق بلند بهتر به نظر می‌رسند. ” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”پافر مناسب چه فصلی است؟” answer-1=”پافر بیشتر یک بادگیر است اما به دلیل اینکه داخلش از پر است بسیار گرم کننده است. از پافر بیشتر در مناطق بادخیز و کوهستانی استفاده می شود. بسیاری از کاپشن های زمستانی به خاطر اینکه خاصیت گرم کنندگی داشته باشند بسیار سنگین هستند اما در مورد پافر اینگونه نیست. ” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

نظرات 1

  1. Ayyyda says:

    ممنونم از مقاله عالی تون
    پافر قدیمیه الان؟؟؟
    یه پافر گرفتم به رنگ سرخ آبی
    کوتاه هست
    به نظرتون با شلوار لگ و شال مشکی و هودی مشکی و کفش کتونی مشکی استایل خوبی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد