17 شهریور 1398
/
13,943 بازدید

کفش اسپرت دانشجویی دخترانه و پسرانه مدل‌های ۲۰۱۹

فهرست مطالب

به شهریور ماه که نزدیک می‌شویم دانش‌آموزان و دانشجویان مشتاق خرید کیف و کفش می‌شوند که در این میان کفش دانشجویی طرفداران بسیاری میان دختران و پسران دارد. کفش مناسب مدرسه و دانشگاه باید کیفیت و طول عمر بالایی داشته باشد. چرا که دانش‌آموزان و دانشجویان زمان زیادی کفش اسپرت خود را به پا دارند و باید در مسیر دانشگاه، مدرسه، میان کلاس‌ها و زنگ ورزش یا تربیت بدنی کفش راحت و اسپرت به پا کنند.
پا قلب دوم بدن انسان است، از این جهت خرید کفش راحت اهمیت بسیاری دارد و نباید این موضوع مهم را پشت گوش بیاندازید. مدل کفش اسپرت دانشجویی تنوع بسیاری در بازار دارد که هر یک کاربرد و طرفداران مخصوص به خود را دارد. خرید کفش اسپرت یکی از خریدهای مورد علاقه دانش‌آموزان و دانشجویان است و آنان دوست دارند کفش اسپرتی که به پا می‌کنند علاوه بر زیبایی، بسیاری راحت باشد. با این حال در این دریای

تنوع کفش اسپرت، کدام یک مناسب پای شما است؟

در ایران به کفش‌های غیر رسمی و کژوال، کفش اسپرت می‌گویند. کفش اسپرت بسیار راحت و مناسب پیاده‌روی روزانه، دانشگاه و مدرسه است و معمولا این مدل کفش‌ را با لباس‌های راحت و کژوال به تن می‌کنند. این مدل کفش اسپرت دخترانه و پسرانه هر سال در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت طراحی می‌شود و مورد استقبال قرار می‌گیرد.
کفش پسرانه و دخترانه اسپرت در مدل‌، رنگ و طرح‌های گوناگون در بازار به فروش می‌رسد. بر اساس تحقیقات، کفش راحت و زیبا اعتماد به‌نفس شما را بالا می‌برد و به صورت میانگین هر فردی ۱۵ جفت کفش در کمد خود دارد که معمولا از راحت‌ترین کفش استفاده می‌کند. به نظر شما چند جفت از این کفش‌ها قابل استفاده است و احساس راحت‌تری را در زمان مدرسه و دانشگاه القا می‌کند؟ اگر می‌خواهید یک جفت کفش اسپرت دانشجویی راحت داشته باشید که در پیاده‌روی و محیط مدرسه یا دانشگاه به پا کنید، توصیه می‌کنیم با انواع کفش‌های اسپرت آشنا شوید.

خرید کفش اسپرت زنانه

کفش دانشجویی راحتی اسپرت (Slip on Shoe)

کفش راحتی اسپرت که در دنیا به نام کفش slip-on شناخته شده است، یک کفش کژوال یا غیر رسمی مناسب پیاده‌روی یا استایل دانشجویی است. در نگاه اول شکل کفش بسیار ساده است و تفاوتی در استایل شما ایجاد نمی‌کند. با این حال این مدل کفش اسپرت پسرانه و دخترانه را می‌توانید با هر مدل پیراهن مردانه، تیشرت، مانتو، شلوار جین اسپرت سِت کنید.
هنگامی که این مدل کفش اسپرت وارد بازار شد، تنها اسکیت بازها آن را به پا می‌کردند. این روزها کفش راحتی اسپرت، یکی از کفش‌های مورد علاقه دانشجویان است. این کفش علاوه بر زیبایی، مدل و رنگ‌های گوناگونی دارد. اگر خرید کفش slip-onرا در لیست خود قرار دهید، نه تنها پشیمان نمی‌شوید، بلکه به یکی از کفش‌های مورد علاقه و بسیار راحت شما تبدیل خواهد شد.
اگر دوست دارید با کفش راحتی یک استایل دانشجویی شیک داشته باشید، می‌توانید این مدل کفش را با شلوار جین مام استایل یا شلوار جذب سِت کنید. همچنین می‌توانید یک بلوز مردانه یا مانتو آبی راه‌راه بلند به تن کنید. اکسسوری‌های رنگی مانند دستبند و عینک آفتابی نیز ایده بسیار خوبی است تا کفش شما جلوه ساده‌ای در استایلتان ایجاد نکند.

کفش اسپرت کانورس آل استار (Converse)

انواع کفش اسپرت کانورس آل استار (Converse)
کفش اسپرت آل استار

کفش اسپرت کانورس آل استار جزء کفش‌هایی است که هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود. این برند در سال ۲۰۱۷، ۱۰۰ سالگی و موفقیت خود را در دنیا جشن گرفت. ابتدا این مدل کفش را بسکتبالیست‌ها به پا می‌کردند، چرا که کفش راحت و انعطاف‌پذیری است. کفش کانورس یک کفش خاطره‌انگیزی است که بیشتر دانش‌آموزان در مدرسه آن را می‌پوشند و ساعت‌ها زمان خود را با این کفش سپری می‌کنند.
اما این مدل کفش اسپرت تنها مناسب دانش‌آموزان نیست و دانشجویان و کسانی که می‌خواهند یک کفش راحت و انعطاف‌پذیر داشته باشند و ساعت‌ها در مسیر و میان کلاس‌ها پیاده‌روی کنند، از این انتخاب پشیمان نخواهند شد. اکنون زمان آن است که به فکر خرید کانورس آل استار باشید و راحتی را به پاهایتان هدیه کنید.
جوانان و نوجوانان این مدل کفش اسپرت را علاوه بر محیط مدرسه و دانشگاه در پارک، در بازی بسکتبال و اسکیت به پا می‌کنند و هیچ‌گاه از راحتی و زیبایی این کفش ناراضی نیستند. اگر شما هم دوست دارید یک استایل غیررسمی و کژوال داشته باشید، این کفش اسپرت، بهترین انتخاب است که می‌توانید با تیشرت سفید مردانه و شلوار جین بپوشید.
کفش کانورس آل استار سفید و مشکی پرطرفدارترین مدل این کفش اسپرت در جهان است که سال‌ها این برند بدون ایجاد هیچ‌گونه تغییری در طراحی، این کفش را در بین جوانان فروخت و موفقیت بزرگی کسب کرد. چند سال بعد شرکت تولید کننده کفش کانورس، رنگ و طرح‌های متفاوتی در بازار ارائه داد و تا به امروز هیچ‌گاه محبوبیت خود را از دست نداد.
اگر دوست دارید یک استایل اسمارت کژوال داشته باشید، کانورس سفید و مشکی بهترین انتخاب در میان کفش‌های اسپرت است و شما می‌توانید این کفش را با هر لباسی که دوست دارید سِت کنید. در واقع هیچ رنگی وجود ندارد که با سفید و مشکی سِت نشود.
اگر می‌خواهید یک استایل دانشجویی جذاب داشته باشید، می‌توانید از کانورس کاملا سفید یا رنگی استفاده کنید. اگر انتخابتان کانورس سفید است، ترکیب این مدل کفش اسپرت با تیشرت مردانه یا مانتوی بلند رنگی، انتخاب هوشمندانه‌ای در استایل دانشجویی است. همچنین می‌توانید از اکسسوری و عینک آفتابی رنگی استفاده کنید تا یک جلوه متمایز داشته باشید. با این حال، اگر کانورس رنگی را به سفید ترجیح می‌دهید، استفاده از رنگ‌های مکمل، استایل شما را خاص و چشمگیرتر می‌کند.

کفش کالج اسپرت (Boat Shoes)

مدل کفش کالج اسپرت
کفش کالج اسپرت

بعضی از کفش‌های راحت و اسپرت همیشه جایگاه خود را در بین جوانان حفظ می‌کند و در هر کفش فروشی پیدا می‌شوند. کفش کالج که در دنیا به نام Boat shoes شناخته شده است، در عین زیبایی، بسیار راحت است.
این مدل کفش دخترانه اسپرت از سال ۱۹۳۰ وارد صنعت مد و فشن شد که از همان زمان خانم‌ها و آقایان این کفش را با استایل غیررسمی یا کژوال به پا می‌کردند. معمول جنس کفش کالج از چرم و جیر است که با بیشتر لباس‌ها سِت می‌شود.

کفش اسپرت مردانه


کفش اسپرت کالج مناسب اوایل پاییز، یعنی زمانی که باران نمی‌بارد، است. پس دست به کار شوید، مانتو رنگی و کت پاییزه خود را از کمد خارج کنید تا با یک کالج اسپرت شیک، استایل دانشجویی متفاوت داشته باشید.
شلوار کتان روشن، یک لباس مناسب برای کفش اسپرت کاج زنانه و مردانه است. البته این جنس شلوار مناسب اوایل پاییز است و خانم‌ها می‌توانند با یک مانتوی بلند خنک تابستانه یک استایل خاص دانشجویی داشته باشند.
اگر می‌خواهید کفش کالج اسپرت را در فصل پاییز به پا کنید، بارانی پاییزه و شلوار جین جذب به همراه یک کیف چرم مشکی، یک ترکیب بسیار شیک و زیبا است. همچنین می‌توانید از یک عینک دودی مشکی در استایل خود استفاده کنید تا جذاب‌تر از همیشه سر کلاس‌هایتان حاضر شوید.

کفش اسپرت اسنیکرز (Sneakers)

مدل کفش اسپرت اسنیکرز (Sneakers)
                                                              کفش اسپرت اسنیکرز

کفش اسپرت به همان شکل قدیمی و ورزشی رواج ندارد و هر کسی می‌تواند در مکان‌های غیرورزشی، مانند دانشگاه و مدرسه کفش اسپرت به پا کند. این مدل کفش اسپرت همیشه بین خانم‌ها و آقایان در هر سنی مرسوم خواهد بود و در صنعت فشن ماندگار می‌ماند.
کفش اسنیکرز همان کفش ورزشی است که این روزها می‌توانید بدون مناسبت ورزشی در خیابان، مدرسه و دانشگاه به پا کنید. ریشه کلمه (Sneaker) از کلمه Sneak به معنای آرام و بدون سر و صدا راه رفتن است که تفاوت این کفش‌ اسپرت را با کفش‌ مجلسی همراه با کف چرم نشان می‌دهد.
کفش اسپرت اسنیکرز به دلیل زیبایی، تنوع و راحتی، اعتماد به‌نفس شما را بالا می‌برد و شما می‌توانید با لباس‌های کژوال و نیمه‌رسمی یک استایل راحت و شیک داشته باشید. کفش اسپرت اسنیکرز را می‌توانید علاوه بر مدرسه و دانشگاه در استایل خیابانی، دوچرخه سواری و پیاده‌روی به پا کنید.
اگر طرفدار کفش اسپرت اسنیکرز سفید یا مشکی هستید، بلوز مردانه و مانتوی رنگی انتخاب مناسب‌تری است، چرا که رنگ‌های یکنواخت و خنثی، استایل شما را تکراری می‌کند، اما استفاده از یک لباس رنگی، استایل‌تان را متمایز و خاص‌تر از دیگران می‌کند.
شلوار گشاد و بی‌قواره، مناسب کفش‌های اسپرت نیست و مدل کفش اسپرت شما در استایل‌تان گم می‌شود. شلوار جین راسته، شلوار جین مام استایل، شلوار جذب، انتخاب‌های بهتری برای این مدل کفش‌ها هستند.
اگر می‌خواهید اکسسوری زیبایی انتخاب کنید تا با استایل دانشجویی‌تان سِت شود، دستبندهای بافت، پابندهای ظریف و گردنبدهای ظریف، یک ایده زیبا است. همچنین عینک دودی رنگی و مشکی گرد یا کلاسیک مناسب استایل کژوال دانشجویی است.

اگر دوست دارید در پاییز و زمستان از کفش اسنیکرز اسپرت استفاده کنید، کت چرم مردانه، بارانی زنانه و شلوار جین جذب به همراه یک کیف مینمال یا کوله پشتی دانشجویی، استایل شما را خاص می‌کند.
این روزها کفش اسپرت اسنیکرز سفید در میان جوانان بسیار مرسوم است و برخلاف سال‌های گذشته که کمتر کسی سراغ کفش سفید می‌رفت، هر خانم یا آقای خوش سلیقه‌ای یک جفت کفش اسپرت غیر ورزشی در کمد خود دارد. کفش اسپرت سفید را می‌توانید با پیراهن مردانه رنگی یا مانتو گل‌دار سِت کنید.
سال‌های گذشته سِت کیف و کفش در میان دانشجویان و دانش‌آموزان مرسوم بوده است، اما این روزها در صنعت مد و فشن، در انتخاب خود راحت و آزاد هستید. از این جهت، خانم‌ها از کیف چرم زنانه مشکی، قهوه‌ای و زرشکی استقبال خوبی کرده‌اند و هر کسی به با سلیقه منحصربه‌فردش، استایل خود را انتخاب می‌کند.

کفش تابستانه اسپادریل (espadrilles)

مدل کفش تابستانه اسپادریل
کفش تابستانه اسپادریل

کفش تابستانه اسپادریل از دل طبیعت ساخته شده است که کف یا پاشنه را از کنف و رویه کفش را پارچه می‌سازند. این مدل کفش دخترانه و پسرانه مناسب فصل تابستان، بهار و اوایل پاییز است و اگر می‌خواهید یک استایل دانشجویی جذاب در اوایل پاییز و بهار داشته باشید، چه کفشی بهتر از این کفش اسپادریل است؟
مدل بدون پاشنه این کفش را می‌توانید با شلوار راسته، شلوار مام استایل و شلوار اسلش سِت کنید. همچنین مانتوی بلند و خنک و پیراهن آستین کوتاه مردانه رنگ روشن یک انتخاب مناسب با این مدل کفش است.
کفش اسپادریل دخترانه و پسرانه در سه مدل تخت، جلو باز و پاشنه‌دار است. مدل جلوباز و پاشنه‌دار مخصوص خانم‌ها است که می‌توانند در مهمانی‌های غیر رسمی به پا کنند. اما کفش اسپادریل جلو بسته را خانم‌ها و آقایان می‌توانند با یک استایل اسپرت دانشجویی ترکیب کنند.

انتخاب درست در خرید کفش اسپرت دانشجویی

استایل اسپرت دانشجویی
کفش کتانی دانشجویی

بسیاری از خانم‌ها و آقایان یک جفت کفش را با قیمت بالا می‌خرند، اما وقتی یک بار با آن مسافت کوتاهی را راه می‌روند، برای همیشه با آن کفش خداحافظی می‌کنند و در نتیجه خاک‌خورده و بی‌مصرف در کمد باقی می‌ماند. به نظر شما یک کفش چه مشکلاتی می‌تواند داشته باشد که آن را کنار می‌گذارید؟ یا ممکن است در خرید کفش با چه مشکلاتی روبه‌رو شوید؟

خرید نیم بوت مردانه
  1. چه سایز کفشی مناسب پای شما است؟
    انتخاب نادرست سایز کفش یک اشتباه رایج میان خانم‌ها و آقایان است. بیشتر مردم کفش خود را با یک سایز اشتباه می‌خرند و باعث می‌شود پای‌شان زخم شود یا تاول بزند. مسلما شما دوست ندارید که یک اتفاق ناگوار برای پاهایتان بیافتد تا به این قلب دوم بدن آسیب برسد.
    هنگامی که یک کفش نو به پا می‌کنید، حرف‌های کفش فروش را از یک گوش بشنوید و از گوش دیگر بیرون بریزید. هیچ کفشی از عرض یا طول جا باز نمی‌کند و هیچ کفش بزرگی با یک کفی، متناسب و سایز پای شما نمی‌شود. اگر کمی با کفش بزرگ یا کوچک‌تر از سایز پای خود راه بروید، پس از مدتی پایتان تاول می‌زند یا از پایتان خارج می‌شود.
    همان ابتدا به مدت یک دقیقه با کفش نو راه بروید. اگر هرگونه ناراحتی در پا یا مچ پایتان احساس کردید، قید خرید کفش را بزنید. حتی اگر آن کفش مورد علاقه‌تان باشد، هیچ‌گاه نمی‌توانید آن را بپوشید. از این رو، این کفش یک گوشه باقی می‌ماند و خاک می‌خورد.
  2. چرا پس از مدتی در کفش اسپرت احساس ناراحتی می‌کنیم؟
    ما گمان می‌کنیم هرچه با یک کفش راه برویم، کفش راحت‌تر می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد طول عمر یک کفش اسپرت ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلومتر است. به بیان دیگر شما می‌توانید با یک کفش ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلومتر راه بروید. از این جهت، پس از مدتی استاندارد کفش از بین می‌رود.
    بهترین زمان برای خرید یک کفش اسپرت جدید زمانی است که:
    • شما احساس راحتی در کفش قدیمی‌تان نمی‌کنید.
    • کفش بزرگ شده و پایتان از آن خارج می‌شود.
    • رویه کفش پاره شده است.
    • کف کفش اسپرت شکسته یا پاره شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

کفش اسپرت دانشجویی دخترانه و پسرانه مدل‌های 2019
17 شهریور 1398
/
13,943 بازدید

کفش اسپرت دانشجویی دخترانه و پسرانه مدل‌های ۲۰۱۹

فهرست مطالب

به شهریور ماه که نزدیک می‌شویم دانش‌آموزان و دانشجویان مشتاق خرید کیف و کفش می‌شوند که در این میان کفش دانشجویی طرفداران بسیاری میان دختران و پسران دارد. کفش مناسب مدرسه و دانشگاه باید کیفیت و طول عمر بالایی داشته باشد. چرا که دانش‌آموزان و دانشجویان زمان زیادی کفش اسپرت خود را به پا دارند و باید در مسیر دانشگاه، مدرسه، میان کلاس‌ها و زنگ ورزش یا تربیت بدنی کفش راحت و اسپرت به پا کنند.
پا قلب دوم بدن انسان است، از این جهت خرید کفش راحت اهمیت بسیاری دارد و نباید این موضوع مهم را پشت گوش بیاندازید. مدل کفش اسپرت دانشجویی تنوع بسیاری در بازار دارد که هر یک کاربرد و طرفداران مخصوص به خود را دارد. خرید کفش اسپرت یکی از خریدهای مورد علاقه دانش‌آموزان و دانشجویان است و آنان دوست دارند کفش اسپرتی که به پا می‌کنند علاوه بر زیبایی، بسیاری راحت باشد. با این حال در این دریای

تنوع کفش اسپرت، کدام یک مناسب پای شما است؟

در ایران به کفش‌های غیر رسمی و کژوال، کفش اسپرت می‌گویند. کفش اسپرت بسیار راحت و مناسب پیاده‌روی روزانه، دانشگاه و مدرسه است و معمولا این مدل کفش‌ را با لباس‌های راحت و کژوال به تن می‌کنند. این مدل کفش اسپرت دخترانه و پسرانه هر سال در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت طراحی می‌شود و مورد استقبال قرار می‌گیرد.
کفش پسرانه و دخترانه اسپرت در مدل‌، رنگ و طرح‌های گوناگون در بازار به فروش می‌رسد. بر اساس تحقیقات، کفش راحت و زیبا اعتماد به‌نفس شما را بالا می‌برد و به صورت میانگین هر فردی ۱۵ جفت کفش در کمد خود دارد که معمولا از راحت‌ترین کفش استفاده می‌کند. به نظر شما چند جفت از این کفش‌ها قابل استفاده است و احساس راحت‌تری را در زمان مدرسه و دانشگاه القا می‌کند؟ اگر می‌خواهید یک جفت کفش اسپرت دانشجویی راحت داشته باشید که در پیاده‌روی و محیط مدرسه یا دانشگاه به پا کنید، توصیه می‌کنیم با انواع کفش‌های اسپرت آشنا شوید.

خرید کفش اسپرت زنانه

کفش دانشجویی راحتی اسپرت (Slip on Shoe)

کفش راحتی اسپرت که در دنیا به نام کفش slip-on شناخته شده است، یک کفش کژوال یا غیر رسمی مناسب پیاده‌روی یا استایل دانشجویی است. در نگاه اول شکل کفش بسیار ساده است و تفاوتی در استایل شما ایجاد نمی‌کند. با این حال این مدل کفش اسپرت پسرانه و دخترانه را می‌توانید با هر مدل پیراهن مردانه، تیشرت، مانتو، شلوار جین اسپرت سِت کنید.
هنگامی که این مدل کفش اسپرت وارد بازار شد، تنها اسکیت بازها آن را به پا می‌کردند. این روزها کفش راحتی اسپرت، یکی از کفش‌های مورد علاقه دانشجویان است. این کفش علاوه بر زیبایی، مدل و رنگ‌های گوناگونی دارد. اگر خرید کفش slip-onرا در لیست خود قرار دهید، نه تنها پشیمان نمی‌شوید، بلکه به یکی از کفش‌های مورد علاقه و بسیار راحت شما تبدیل خواهد شد.
اگر دوست دارید با کفش راحتی یک استایل دانشجویی شیک داشته باشید، می‌توانید این مدل کفش را با شلوار جین مام استایل یا شلوار جذب سِت کنید. همچنین می‌توانید یک بلوز مردانه یا مانتو آبی راه‌راه بلند به تن کنید. اکسسوری‌های رنگی مانند دستبند و عینک آفتابی نیز ایده بسیار خوبی است تا کفش شما جلوه ساده‌ای در استایلتان ایجاد نکند.

کفش اسپرت کانورس آل استار (Converse)

انواع کفش اسپرت کانورس آل استار (Converse)
کفش اسپرت آل استار

کفش اسپرت کانورس آل استار جزء کفش‌هایی است که هیچ‌گاه قدیمی نمی‌شود. این برند در سال ۲۰۱۷، ۱۰۰ سالگی و موفقیت خود را در دنیا جشن گرفت. ابتدا این مدل کفش را بسکتبالیست‌ها به پا می‌کردند، چرا که کفش راحت و انعطاف‌پذیری است. کفش کانورس یک کفش خاطره‌انگیزی است که بیشتر دانش‌آموزان در مدرسه آن را می‌پوشند و ساعت‌ها زمان خود را با این کفش سپری می‌کنند.
اما این مدل کفش اسپرت تنها مناسب دانش‌آموزان نیست و دانشجویان و کسانی که می‌خواهند یک کفش راحت و انعطاف‌پذیر داشته باشند و ساعت‌ها در مسیر و میان کلاس‌ها پیاده‌روی کنند، از این انتخاب پشیمان نخواهند شد. اکنون زمان آن است که به فکر خرید کانورس آل استار باشید و راحتی را به پاهایتان هدیه کنید.
جوانان و نوجوانان این مدل کفش اسپرت را علاوه بر محیط مدرسه و دانشگاه در پارک، در بازی بسکتبال و اسکیت به پا می‌کنند و هیچ‌گاه از راحتی و زیبایی این کفش ناراضی نیستند. اگر شما هم دوست دارید یک استایل غیررسمی و کژوال داشته باشید، این کفش اسپرت، بهترین انتخاب است که می‌توانید با تیشرت سفید مردانه و شلوار جین بپوشید.
کفش کانورس آل استار سفید و مشکی پرطرفدارترین مدل این کفش اسپرت در جهان است که سال‌ها این برند بدون ایجاد هیچ‌گونه تغییری در طراحی، این کفش را در بین جوانان فروخت و موفقیت بزرگی کسب کرد. چند سال بعد شرکت تولید کننده کفش کانورس، رنگ و طرح‌های متفاوتی در بازار ارائه داد و تا به امروز هیچ‌گاه محبوبیت خود را از دست نداد.
اگر دوست دارید یک استایل اسمارت کژوال داشته باشید، کانورس سفید و مشکی بهترین انتخاب در میان کفش‌های اسپرت است و شما می‌توانید این کفش را با هر لباسی که دوست دارید سِت کنید. در واقع هیچ رنگی وجود ندارد که با سفید و مشکی سِت نشود.
اگر می‌خواهید یک استایل دانشجویی جذاب داشته باشید، می‌توانید از کانورس کاملا سفید یا رنگی استفاده کنید. اگر انتخابتان کانورس سفید است، ترکیب این مدل کفش اسپرت با تیشرت مردانه یا مانتوی بلند رنگی، انتخاب هوشمندانه‌ای در استایل دانشجویی است. همچنین می‌توانید از اکسسوری و عینک آفتابی رنگی استفاده کنید تا یک جلوه متمایز داشته باشید. با این حال، اگر کانورس رنگی را به سفید ترجیح می‌دهید، استفاده از رنگ‌های مکمل، استایل شما را خاص و چشمگیرتر می‌کند.

کفش کالج اسپرت (Boat Shoes)

مدل کفش کالج اسپرت
کفش کالج اسپرت

بعضی از کفش‌های راحت و اسپرت همیشه جایگاه خود را در بین جوانان حفظ می‌کند و در هر کفش فروشی پیدا می‌شوند. کفش کالج که در دنیا به نام Boat shoes شناخته شده است، در عین زیبایی، بسیار راحت است.
این مدل کفش دخترانه اسپرت از سال ۱۹۳۰ وارد صنعت مد و فشن شد که از همان زمان خانم‌ها و آقایان این کفش را با استایل غیررسمی یا کژوال به پا می‌کردند. معمول جنس کفش کالج از چرم و جیر است که با بیشتر لباس‌ها سِت می‌شود.

کفش اسپرت مردانه


کفش اسپرت کالج مناسب اوایل پاییز، یعنی زمانی که باران نمی‌بارد، است. پس دست به کار شوید، مانتو رنگی و کت پاییزه خود را از کمد خارج کنید تا با یک کالج اسپرت شیک، استایل دانشجویی متفاوت داشته باشید.
شلوار کتان روشن، یک لباس مناسب برای کفش اسپرت کاج زنانه و مردانه است. البته این جنس شلوار مناسب اوایل پاییز است و خانم‌ها می‌توانند با یک مانتوی بلند خنک تابستانه یک استایل خاص دانشجویی داشته باشند.
اگر می‌خواهید کفش کالج اسپرت را در فصل پاییز به پا کنید، بارانی پاییزه و شلوار جین جذب به همراه یک کیف چرم مشکی، یک ترکیب بسیار شیک و زیبا است. همچنین می‌توانید از یک عینک دودی مشکی در استایل خود استفاده کنید تا جذاب‌تر از همیشه سر کلاس‌هایتان حاضر شوید.

کفش اسپرت اسنیکرز (Sneakers)

مدل کفش اسپرت اسنیکرز (Sneakers)
                                                              کفش اسپرت اسنیکرز

کفش اسپرت به همان شکل قدیمی و ورزشی رواج ندارد و هر کسی می‌تواند در مکان‌های غیرورزشی، مانند دانشگاه و مدرسه کفش اسپرت به پا کند. این مدل کفش اسپرت همیشه بین خانم‌ها و آقایان در هر سنی مرسوم خواهد بود و در صنعت فشن ماندگار می‌ماند.
کفش اسنیکرز همان کفش ورزشی است که این روزها می‌توانید بدون مناسبت ورزشی در خیابان، مدرسه و دانشگاه به پا کنید. ریشه کلمه (Sneaker) از کلمه Sneak به معنای آرام و بدون سر و صدا راه رفتن است که تفاوت این کفش‌ اسپرت را با کفش‌ مجلسی همراه با کف چرم نشان می‌دهد.
کفش اسپرت اسنیکرز به دلیل زیبایی، تنوع و راحتی، اعتماد به‌نفس شما را بالا می‌برد و شما می‌توانید با لباس‌های کژوال و نیمه‌رسمی یک استایل راحت و شیک داشته باشید. کفش اسپرت اسنیکرز را می‌توانید علاوه بر مدرسه و دانشگاه در استایل خیابانی، دوچرخه سواری و پیاده‌روی به پا کنید.
اگر طرفدار کفش اسپرت اسنیکرز سفید یا مشکی هستید، بلوز مردانه و مانتوی رنگی انتخاب مناسب‌تری است، چرا که رنگ‌های یکنواخت و خنثی، استایل شما را تکراری می‌کند، اما استفاده از یک لباس رنگی، استایل‌تان را متمایز و خاص‌تر از دیگران می‌کند.
شلوار گشاد و بی‌قواره، مناسب کفش‌های اسپرت نیست و مدل کفش اسپرت شما در استایل‌تان گم می‌شود. شلوار جین راسته، شلوار جین مام استایل، شلوار جذب، انتخاب‌های بهتری برای این مدل کفش‌ها هستند.
اگر می‌خواهید اکسسوری زیبایی انتخاب کنید تا با استایل دانشجویی‌تان سِت شود، دستبندهای بافت، پابندهای ظریف و گردنبدهای ظریف، یک ایده زیبا است. همچنین عینک دودی رنگی و مشکی گرد یا کلاسیک مناسب استایل کژوال دانشجویی است.

اگر دوست دارید در پاییز و زمستان از کفش اسنیکرز اسپرت استفاده کنید، کت چرم مردانه، بارانی زنانه و شلوار جین جذب به همراه یک کیف مینمال یا کوله پشتی دانشجویی، استایل شما را خاص می‌کند.
این روزها کفش اسپرت اسنیکرز سفید در میان جوانان بسیار مرسوم است و برخلاف سال‌های گذشته که کمتر کسی سراغ کفش سفید می‌رفت، هر خانم یا آقای خوش سلیقه‌ای یک جفت کفش اسپرت غیر ورزشی در کمد خود دارد. کفش اسپرت سفید را می‌توانید با پیراهن مردانه رنگی یا مانتو گل‌دار سِت کنید.
سال‌های گذشته سِت کیف و کفش در میان دانشجویان و دانش‌آموزان مرسوم بوده است، اما این روزها در صنعت مد و فشن، در انتخاب خود راحت و آزاد هستید. از این جهت، خانم‌ها از کیف چرم زنانه مشکی، قهوه‌ای و زرشکی استقبال خوبی کرده‌اند و هر کسی به با سلیقه منحصربه‌فردش، استایل خود را انتخاب می‌کند.

کفش تابستانه اسپادریل (espadrilles)

مدل کفش تابستانه اسپادریل
کفش تابستانه اسپادریل

کفش تابستانه اسپادریل از دل طبیعت ساخته شده است که کف یا پاشنه را از کنف و رویه کفش را پارچه می‌سازند. این مدل کفش دخترانه و پسرانه مناسب فصل تابستان، بهار و اوایل پاییز است و اگر می‌خواهید یک استایل دانشجویی جذاب در اوایل پاییز و بهار داشته باشید، چه کفشی بهتر از این کفش اسپادریل است؟
مدل بدون پاشنه این کفش را می‌توانید با شلوار راسته، شلوار مام استایل و شلوار اسلش سِت کنید. همچنین مانتوی بلند و خنک و پیراهن آستین کوتاه مردانه رنگ روشن یک انتخاب مناسب با این مدل کفش است.
کفش اسپادریل دخترانه و پسرانه در سه مدل تخت، جلو باز و پاشنه‌دار است. مدل جلوباز و پاشنه‌دار مخصوص خانم‌ها است که می‌توانند در مهمانی‌های غیر رسمی به پا کنند. اما کفش اسپادریل جلو بسته را خانم‌ها و آقایان می‌توانند با یک استایل اسپرت دانشجویی ترکیب کنند.

انتخاب درست در خرید کفش اسپرت دانشجویی

استایل اسپرت دانشجویی
کفش کتانی دانشجویی

بسیاری از خانم‌ها و آقایان یک جفت کفش را با قیمت بالا می‌خرند، اما وقتی یک بار با آن مسافت کوتاهی را راه می‌روند، برای همیشه با آن کفش خداحافظی می‌کنند و در نتیجه خاک‌خورده و بی‌مصرف در کمد باقی می‌ماند. به نظر شما یک کفش چه مشکلاتی می‌تواند داشته باشد که آن را کنار می‌گذارید؟ یا ممکن است در خرید کفش با چه مشکلاتی روبه‌رو شوید؟

خرید نیم بوت مردانه
  1. چه سایز کفشی مناسب پای شما است؟
    انتخاب نادرست سایز کفش یک اشتباه رایج میان خانم‌ها و آقایان است. بیشتر مردم کفش خود را با یک سایز اشتباه می‌خرند و باعث می‌شود پای‌شان زخم شود یا تاول بزند. مسلما شما دوست ندارید که یک اتفاق ناگوار برای پاهایتان بیافتد تا به این قلب دوم بدن آسیب برسد.
    هنگامی که یک کفش نو به پا می‌کنید، حرف‌های کفش فروش را از یک گوش بشنوید و از گوش دیگر بیرون بریزید. هیچ کفشی از عرض یا طول جا باز نمی‌کند و هیچ کفش بزرگی با یک کفی، متناسب و سایز پای شما نمی‌شود. اگر کمی با کفش بزرگ یا کوچک‌تر از سایز پای خود راه بروید، پس از مدتی پایتان تاول می‌زند یا از پایتان خارج می‌شود.
    همان ابتدا به مدت یک دقیقه با کفش نو راه بروید. اگر هرگونه ناراحتی در پا یا مچ پایتان احساس کردید، قید خرید کفش را بزنید. حتی اگر آن کفش مورد علاقه‌تان باشد، هیچ‌گاه نمی‌توانید آن را بپوشید. از این رو، این کفش یک گوشه باقی می‌ماند و خاک می‌خورد.
  2. چرا پس از مدتی در کفش اسپرت احساس ناراحتی می‌کنیم؟
    ما گمان می‌کنیم هرچه با یک کفش راه برویم، کفش راحت‌تر می‌شود. تحقیقات نشان می‌دهد طول عمر یک کفش اسپرت ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلومتر است. به بیان دیگر شما می‌توانید با یک کفش ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلومتر راه بروید. از این جهت، پس از مدتی استاندارد کفش از بین می‌رود.
    بهترین زمان برای خرید یک کفش اسپرت جدید زمانی است که:
    • شما احساس راحتی در کفش قدیمی‌تان نمی‌کنید.
    • کفش بزرگ شده و پایتان از آن خارج می‌شود.
    • رویه کفش پاره شده است.
    • کف کفش اسپرت شکسته یا پاره شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد