18 دی 1398
/
13,800 بازدید

۹ مدل کیف مردانه جذاب و کاربردی

فهرست مطالب

 

اگرچه در سال‌های گذشته کیف دستی چرم اداری مردانه از کیف‌های محبوب آقایان به‌شمار می‌آمد و جزء جدانشدنی از استایل رسمی به همراه کت و شلوار بود، اما در این سال‌ها به نظر می‌رسد کیف مردانه کمتر از کیف زنانه مورد توجه قرار گرفته و مدل کیف زنانه بیشتر از کیف مردانه باشد.

با این حال اگر به استایل به‌روز و مد و فشن علاقه دارید، بهتر است بدانید که مدل کیف مردانه کمتر از کیف زنانه نیست و در طی این سال‌ها توجه طراحان به این مدل کیف جلب شده است. از این رو اگر به استایل خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید استایل‌تان متفاوت و چشمگیرتر از همیشه باشد، توصیه می‌کنیم این مقاله را دنبال کنید. در نتیجه با انواع مدل کیف مردانه آشنا خواهید شد و برای خرید کیف مردانه، مطمئن‌تر قدم برمی‌دارید.

۱٫ کوله پشتی مردانه

در دهه‌های گذشته، سال‌ها پسر بچه و دانشجویان کیف کتابی در دست می‌گرفتند و به مدرسه یا دانشگاه می‌رفتند. اما در ده سال گذشته، کوله پشتی نه تنها حمل کتاب و لپ‌تاپ را آسان کرده است، بلکه تاثیر بزرگی روی استایل کژوال یا غیررسمی گذاشته است.

با این حال کاربرد کوله پشتی مردانه تنها مخصوص مدرسه یا دانشگاه نیست و این روزها بسیاری از آقایان در محل کار، سفرهای کوتاه مدت و باشگاه از کوله پشتی استفاده می‌کنند. این کیف راحت دو بند، میزان فشار و سنگینی بار را کم می‌کند و وسایل زیادی را در خود جای می‌دهد.

اگرچه از عمر کوله پشتی تنها ۸۰ سال می‌گذرد، اما تنوع مدل کوله پشتی مردانه روز به روز بیشتر می‌شود. در این صورت شما می‌توانید با توجه به نیاز و استایل‌تان، خرید کوله پشتی مردانه را در لیست خود قرار دهید.

برای مثال یک کوله پشتی لپ‌تاپ، شامل یک فوم یا محافظ است و از پارچه ضد آب تهیه می‌شود. در واقع این مدل کوله پشتی یک ضامن برای لپ‌تاپ محسوب می‌شود. در غیر این صورت اگر می‌خواهید یک کوله پشتی برای محل کار خود تهیه کنید و وسایل کمتر و سبک‌تری در آن قرار دهید، نیازی به خرید کوله پشتی لپ‌تاپ نیست.

 

خرید آنلاین کوله پشتی مردانه

 

کوله پشتی مدرسه پسرانه، فضایی برای لپ‌تاپ ندارد. اگر می‌خواهید یک کوله پشتی پسرانه برای مدرسه تهیه کنید، به تعداد جیب و جنس آن توجه کنید. تعداد جیب کیف مدرسه باید بیشتر از یک کیف معمولی باشد تا هر وسیله یا کتاب در جای مناسب خود قرار گیرد. همچنین جنس این مدل کیف پسرانه باید ضدآب باشد تا در صورت خیس شدن، کتاب و دفترتان آسیب نبیند.

۲٫ کیف مسافرتی مردانه

انواع کیف مسافرتی مردانه
کیف مسافرتی

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که به یک سفر کوتاه کاری یا آخر هفته بروید و نخواهید چمدانی با خودتان حمل کنید یا وسایل‌تان آنقدر کم باشد که تنها به یک کیف کوچک نیاز داشته باشید؟ از این رو خرید کیف مسافرتی مردانه را در برنامه خود قرار دهید تا سفر لذت بخش و سبک باری را تجربه کنید.

کیف مسافرتی مناسب هر نوع آب و هوایی است و معمولا از پارچه‌های گوناگونی از جمله چرم، پلی‌استر، نایلون و کرباس ساخته می‌شود. همچنین چند جیب در جلوی کیف وجود دارد که دسترسی شما را به پاسپورت یا کارت و هر وسیله ضروری آسان می‌کند.

از دیگر مزایای این مدل کیف مسافرتی مردانه می‌توان به حمل آسان اشاره کرد. در این صورت در فرودگاه و هواپیما می‌توانید کیف‌تان را خودتان حمل کنید و نیازی به انتظار تحویل بار هنگام فرود هواپیما نداشته باشید.

 

خرید آنلاین کیف مردانه

۳٫ کیف دستی مردانه

کیف دستی مردانه در اندازه کوچک یا متوسط طراحی می‌شود که مناسب اسناد یا پاسپورت است. معمولا این مدل کیف مردانه را در محل کار، قرارهای کاری، مصاحبه کاری یا مسافرت استفاده می‌کنند.

از این جهت شما می‌توانید رزومه، سند یا کیف پول‌تان را داخل کیف قرار دهید و نیازی به حمل این گونه وسایل در کیف بزرگ نداشته باشید. از مزیت‌های کیف دستی مردانه می‌توان به قفل رمزدار اشاره کرد. بعضی از این کیف‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مانع دسترسی افراد دیگر به محتوای کیف می‌شود.

کیف دستی مردانه طراحی ساده‌ای دارد که معمولا فاقد جیب یا زیپ روی کیف هستند. همچنین دسته کوتاه کیف به دور مچ پیچیده می‌شود و حمل آن را برایتان آسان می‌کند.

کیف دستی چرم مردانه، در میان مدل‌های دیگر محبوب‌تر است و معمولا آقایان علاقه‌مند به فشن و استایل، ترجیح می‌دهند این کیف را با استایل رسمی و اداری ترکیب کنند.

۴٫ کیف لپ‌تاپ مردانه

انواع کیف لپ تاپ
کیف لپ تاب

خوشبختانه شما در دوره‌ای به دنیا آمده‌اید که برای هر وسیله‌ای یک کیف مخصوص وجود دارد و نیازی نیست که لپ‌تاپ خود را بدون هیچ کاوری حمل کنید که امکان دزدیده شدنش بیشتر شود. از این رو شما باید پیش از خرید کیف لپ‌تاپ بررسی‌های مورد نیاز را صورت دهید، چرا که یک وسیله گران قیمت را داخل آن حمل خواهید کرد.

در سفرهای کاری، کیف لپ‌تاپ اهمیت بسیاری دارد، چرا که مانع ضربه و آسیب به لپ‌تاپ‌تان می‌شود. همچنین در این صورت حمل لپ‌تاپ‌تان آسان‌تر نیز می‌گردد. معمولا جنس کیف لپ‌تاپ مردانه از پلی‌استر یا نایلون است که از وسایل الکترونیکی و گران قیمت‌تان دربرابر تغییرات آب و هوایی، به‌خصوص باران، محافظت می‌کند.

بعضی از کیف‌های لپ‌تاپ شامل چندین زیپ است که در این صورت می‌توانید کتاب یا وسایل‌تان را در آن قرار دهید. در این صورت نیازی به استفاده از یک کیف دیگر برای حمل و نگهداری وسایل مورد نیازتان نیست.

۵٫ کیف کمری مردانه

کیف کمری مردانه یکی از ترندهای اصلی استایل خیابانی و کژوال است. این کیف جذاب مناسب آقایانی است که می‌خواهند یک کیف راحت را به صورت روزانه حمل کنند و استایل چشمگیری داشته باشند.

شما می‌توانید کیف کمری را به صورت روزانه با استایل کژوال که شامل یک بادگیر مردانه و شلوار جین یا کتان است، ترکیب کنید و جذاب‌تر از همیشه به امور روزانه رسیدگی کنید.

 

معمولا جنس این مدل کیف کرباس است که عمر طولانی دارد و شما می‌توانید سال‌ها مدارک، کیف پول، موبایل و کلید خود را در آن قرار دهید و نگران گم شدنشان نباشید. همچنین زیپ و جیب کیف کمری مردانه، دسترسی را به وسایل مورد نیازتان آسان می‌کند.

۶٫ ساک ورزشی مردانه

امروزه آقایان توجه ویژه‌ای به زیبایی اندام خود دارند، از این رو خرید ساک ورزشی مردانه، کار شما را در حمل لباس ورزشی مردانه، حوله و وسایل باشگاه ساده می‌کند.

اندازه ساک ورزشی بزرگ است، از این رو شما می‌توانید کفش ورزشی مردانه، حوله، شلوار ورزشی، تیشرت مردانه اسپرت، بسته پروتئین و بطری آب خود را درون آن قرار دهید. با این حال بعضی از این ساک‌های ورزشی فضای به‌خصوصی برای بطری آب دارند که امکان خیس شدن لباستان را به حداقل می‌رساند.

۷٫ کیف اسناد یا کیف سامسونت مردانه

کیف اداری و اسناد
کیف اداری و اسناد

در فیلم‌های کلاسیک معمولا آقایی همراه با کلاه شاپو، کت و شلوار، یک چتر و یک کیف اسناد یا سامسونت را می‌بینید که روزنامه‌ای به دست دارد که استایلش سال‌ها مورد توجه کارگردانان و عموم قرار داشت.

کیف سامسونت که یک مدل از کیف اسناد محسوب می‌شود، سال‌ها یکی از کیف‌های مورد علاقه آقایانی که به استایل کلاسیک به همراه کت و شلوار علاقه داشتند، بود. کیف اسناد مناسب قرارهای کاری و اداری است که شما می‌توانید پرونده، اسناد و کتاب‌های مورد نیاز خود را درون آن قرار دهید.

کیف اسناد مردانه مناسب مشاغلی همچون مهندسی و وکالت است که وسایل خود را در آن قرار دهند و دسترسی راحتی به کاغذ و اسناد داشته باشند. با این حال اگر به استایل خود اهمیت می‌دهید، کیف اسناد چرم به همراه کفش چرم مردانه، یک استایل جذاب است. در صورتی که به استایل کلاسیک علاقه دارید، کیف سامسونت نیز انتخاب مناسبی است.

شما می‌توانید علاوه بر خودکار و کاغذ، لپ‌تاپ خود را داخل کیف چرم اسناد مردانه قرار دهید. با این حال این مسئله به وزن لپ‌تاپ و اندازه کیف‌تان بستگی دارد.

۸٫ کیف پول مردانه

در صورتی که به کیف مردانه علاقه ندارید، خرید کیف پول مردانه ضرورت دارد تا از کارت و پول‌تان محافظت کنید تا پول‌هایتان گم نشود. کیف پول مردانه در اندازه‌های متفاوت به فروش می‌رسد که انتخاب یک کیف پول مناسب، به سلیقه و نیازتان مربوط است.

کیف پول مردانه بزرگ در اندازه‌ای طراحی شده است که می‌توانید تلفن همراه‌تان را نیز درون آن قرار دهید. اما اگر به کیف پول مردانه مینیمال علاقه‌دارید، می‌توانید کیف پول‌تان را داخل جیب خود قرار دهید.

 

 

خرید اینترنتی کیف پول مردانه

 

محبوب‌ترین جنس کیف پول مردانه چرم است. کیف پول چرم مردانه، عمر طولانی دارد و شما می‌توانید سال‌ها از آن استفاده کنید. رنگ چرم قهوه‌ای و مشکی جزء رنگ‌های پرفروش است، با این حال رنگ‌های سورمه‌ای یا زرشکی نیز انتخاب مناسبی هستند.

۹٫ کیف دوشی مردانه

کیف دوشی مردانه
کیف دوشی مردانه

طراحی کیف دوشی مردانه از کیف پستچی‌ها الهام گرفته شده است. این مدل کیف کاربردی و راحت است که می‌توانید در دانشگاه یا به طور روزمره از آن استفاده کنید. معمولا این مدل کیف مردانه به اندازه‌ی یک کتاب یا کمی بزرگ‌تر از آن است که می‌توانید وسایل خود را در آن قرار دهید.

در این صورت شما می‌توانید در کلاس‌هایی که تعداد کتاب‌هایتان کم است، از کیف دوشی استفاده کنید. با این حال اگر به کیف دوبند عادت دارید، ممکن است این کیف تک بند، روی شانه‌تان سنگینی کند. از این رو توصیه می‌کنیم برای سلامتی شانه‌هایتان، وسایل سبک‌تری داخل این مدل کیف مردانه قرار دهید.

جنس این کیف از کرباس، پلی‌استر و چرم است، اما محبوب‌‌ترین جنس این مدل کیف، چرم است. کیف دوشی چرم مردانه تنها مناسب استایل کلاسیک نیست. به همین دلیل افرادی که به کیف دوشی مردانه چرم علاقه دارند، می‌توانند با استایل کژوال یا غیررسمی از این مدل کیف بهره‌مند شوند و استایل جذاب و چشمگیری داشته باشند.

 

 

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”کیف اسناد یا کیف سامسونت مردانه چیست؟” answer-0=”کیف اسناد مردانه مناسب مشاغلی همچون مهندسی و وکالت است که وسایل خود را در آن قرار دهند و دسترسی راحتی به کاغذ و اسناد داشته باشند. با این حال اگر به استایل خود اهمیت می‌دهید، کیف اسناد چرم به همراه کفش چرم مردانه، یک استایل جذاب است. در صورتی که به استایل کلاسیک علاقه دارید، کیف سامسونت نیز انتخاب مناسبی است.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”کیف کمری مردانه چیست؟” answer-1=”کیف کمری مردانه یکی از ترندهای اصلی استایل خیابانی و کژوال است. این کیف جذاب مناسب آقایانی است که می‌خواهند یک کیف راحت را به صورت روزانه حمل کنند و استایل چشمگیری داشته باشند.” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

۷ روند مد برای مردان

سنگی شوید. امسال در بهار برای آقایان رنگی بین سفید و بژ ماسه ای بسیار رایج خواهد بود. این رنگ را

۱۰ مدل مانتوی امروزی

مانتوهای امروزی باید نیازهای بسیاری را برای بانوان، از حیث یک پوشاک مناسب برآورده سازند. روزهای تکراری، خیابان‌های دودی، شلوغی متروها

مدل بستن روسری دخترانه

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که می‌توانید با انتخاب مدل بستن روسری دخترانه، فرم صورت خود را

9 مدل کیف مردانه جذاب و کاربردی
18 دی 1398
/
13,800 بازدید

۹ مدل کیف مردانه جذاب و کاربردی

فهرست مطالب

 

اگرچه در سال‌های گذشته کیف دستی چرم اداری مردانه از کیف‌های محبوب آقایان به‌شمار می‌آمد و جزء جدانشدنی از استایل رسمی به همراه کت و شلوار بود، اما در این سال‌ها به نظر می‌رسد کیف مردانه کمتر از کیف زنانه مورد توجه قرار گرفته و مدل کیف زنانه بیشتر از کیف مردانه باشد.

با این حال اگر به استایل به‌روز و مد و فشن علاقه دارید، بهتر است بدانید که مدل کیف مردانه کمتر از کیف زنانه نیست و در طی این سال‌ها توجه طراحان به این مدل کیف جلب شده است. از این رو اگر به استایل خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید استایل‌تان متفاوت و چشمگیرتر از همیشه باشد، توصیه می‌کنیم این مقاله را دنبال کنید. در نتیجه با انواع مدل کیف مردانه آشنا خواهید شد و برای خرید کیف مردانه، مطمئن‌تر قدم برمی‌دارید.

۱٫ کوله پشتی مردانه

در دهه‌های گذشته، سال‌ها پسر بچه و دانشجویان کیف کتابی در دست می‌گرفتند و به مدرسه یا دانشگاه می‌رفتند. اما در ده سال گذشته، کوله پشتی نه تنها حمل کتاب و لپ‌تاپ را آسان کرده است، بلکه تاثیر بزرگی روی استایل کژوال یا غیررسمی گذاشته است.

با این حال کاربرد کوله پشتی مردانه تنها مخصوص مدرسه یا دانشگاه نیست و این روزها بسیاری از آقایان در محل کار، سفرهای کوتاه مدت و باشگاه از کوله پشتی استفاده می‌کنند. این کیف راحت دو بند، میزان فشار و سنگینی بار را کم می‌کند و وسایل زیادی را در خود جای می‌دهد.

اگرچه از عمر کوله پشتی تنها ۸۰ سال می‌گذرد، اما تنوع مدل کوله پشتی مردانه روز به روز بیشتر می‌شود. در این صورت شما می‌توانید با توجه به نیاز و استایل‌تان، خرید کوله پشتی مردانه را در لیست خود قرار دهید.

برای مثال یک کوله پشتی لپ‌تاپ، شامل یک فوم یا محافظ است و از پارچه ضد آب تهیه می‌شود. در واقع این مدل کوله پشتی یک ضامن برای لپ‌تاپ محسوب می‌شود. در غیر این صورت اگر می‌خواهید یک کوله پشتی برای محل کار خود تهیه کنید و وسایل کمتر و سبک‌تری در آن قرار دهید، نیازی به خرید کوله پشتی لپ‌تاپ نیست.

 

خرید آنلاین کوله پشتی مردانه

 

کوله پشتی مدرسه پسرانه، فضایی برای لپ‌تاپ ندارد. اگر می‌خواهید یک کوله پشتی پسرانه برای مدرسه تهیه کنید، به تعداد جیب و جنس آن توجه کنید. تعداد جیب کیف مدرسه باید بیشتر از یک کیف معمولی باشد تا هر وسیله یا کتاب در جای مناسب خود قرار گیرد. همچنین جنس این مدل کیف پسرانه باید ضدآب باشد تا در صورت خیس شدن، کتاب و دفترتان آسیب نبیند.

۲٫ کیف مسافرتی مردانه

انواع کیف مسافرتی مردانه
کیف مسافرتی

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که به یک سفر کوتاه کاری یا آخر هفته بروید و نخواهید چمدانی با خودتان حمل کنید یا وسایل‌تان آنقدر کم باشد که تنها به یک کیف کوچک نیاز داشته باشید؟ از این رو خرید کیف مسافرتی مردانه را در برنامه خود قرار دهید تا سفر لذت بخش و سبک باری را تجربه کنید.

کیف مسافرتی مناسب هر نوع آب و هوایی است و معمولا از پارچه‌های گوناگونی از جمله چرم، پلی‌استر، نایلون و کرباس ساخته می‌شود. همچنین چند جیب در جلوی کیف وجود دارد که دسترسی شما را به پاسپورت یا کارت و هر وسیله ضروری آسان می‌کند.

از دیگر مزایای این مدل کیف مسافرتی مردانه می‌توان به حمل آسان اشاره کرد. در این صورت در فرودگاه و هواپیما می‌توانید کیف‌تان را خودتان حمل کنید و نیازی به انتظار تحویل بار هنگام فرود هواپیما نداشته باشید.

 

خرید آنلاین کیف مردانه

۳٫ کیف دستی مردانه

کیف دستی مردانه در اندازه کوچک یا متوسط طراحی می‌شود که مناسب اسناد یا پاسپورت است. معمولا این مدل کیف مردانه را در محل کار، قرارهای کاری، مصاحبه کاری یا مسافرت استفاده می‌کنند.

از این جهت شما می‌توانید رزومه، سند یا کیف پول‌تان را داخل کیف قرار دهید و نیازی به حمل این گونه وسایل در کیف بزرگ نداشته باشید. از مزیت‌های کیف دستی مردانه می‌توان به قفل رمزدار اشاره کرد. بعضی از این کیف‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مانع دسترسی افراد دیگر به محتوای کیف می‌شود.

کیف دستی مردانه طراحی ساده‌ای دارد که معمولا فاقد جیب یا زیپ روی کیف هستند. همچنین دسته کوتاه کیف به دور مچ پیچیده می‌شود و حمل آن را برایتان آسان می‌کند.

کیف دستی چرم مردانه، در میان مدل‌های دیگر محبوب‌تر است و معمولا آقایان علاقه‌مند به فشن و استایل، ترجیح می‌دهند این کیف را با استایل رسمی و اداری ترکیب کنند.

۴٫ کیف لپ‌تاپ مردانه

انواع کیف لپ تاپ
کیف لپ تاب

خوشبختانه شما در دوره‌ای به دنیا آمده‌اید که برای هر وسیله‌ای یک کیف مخصوص وجود دارد و نیازی نیست که لپ‌تاپ خود را بدون هیچ کاوری حمل کنید که امکان دزدیده شدنش بیشتر شود. از این رو شما باید پیش از خرید کیف لپ‌تاپ بررسی‌های مورد نیاز را صورت دهید، چرا که یک وسیله گران قیمت را داخل آن حمل خواهید کرد.

در سفرهای کاری، کیف لپ‌تاپ اهمیت بسیاری دارد، چرا که مانع ضربه و آسیب به لپ‌تاپ‌تان می‌شود. همچنین در این صورت حمل لپ‌تاپ‌تان آسان‌تر نیز می‌گردد. معمولا جنس کیف لپ‌تاپ مردانه از پلی‌استر یا نایلون است که از وسایل الکترونیکی و گران قیمت‌تان دربرابر تغییرات آب و هوایی، به‌خصوص باران، محافظت می‌کند.

بعضی از کیف‌های لپ‌تاپ شامل چندین زیپ است که در این صورت می‌توانید کتاب یا وسایل‌تان را در آن قرار دهید. در این صورت نیازی به استفاده از یک کیف دیگر برای حمل و نگهداری وسایل مورد نیازتان نیست.

۵٫ کیف کمری مردانه

کیف کمری مردانه یکی از ترندهای اصلی استایل خیابانی و کژوال است. این کیف جذاب مناسب آقایانی است که می‌خواهند یک کیف راحت را به صورت روزانه حمل کنند و استایل چشمگیری داشته باشند.

شما می‌توانید کیف کمری را به صورت روزانه با استایل کژوال که شامل یک بادگیر مردانه و شلوار جین یا کتان است، ترکیب کنید و جذاب‌تر از همیشه به امور روزانه رسیدگی کنید.

 

معمولا جنس این مدل کیف کرباس است که عمر طولانی دارد و شما می‌توانید سال‌ها مدارک، کیف پول، موبایل و کلید خود را در آن قرار دهید و نگران گم شدنشان نباشید. همچنین زیپ و جیب کیف کمری مردانه، دسترسی را به وسایل مورد نیازتان آسان می‌کند.

۶٫ ساک ورزشی مردانه

امروزه آقایان توجه ویژه‌ای به زیبایی اندام خود دارند، از این رو خرید ساک ورزشی مردانه، کار شما را در حمل لباس ورزشی مردانه، حوله و وسایل باشگاه ساده می‌کند.

اندازه ساک ورزشی بزرگ است، از این رو شما می‌توانید کفش ورزشی مردانه، حوله، شلوار ورزشی، تیشرت مردانه اسپرت، بسته پروتئین و بطری آب خود را درون آن قرار دهید. با این حال بعضی از این ساک‌های ورزشی فضای به‌خصوصی برای بطری آب دارند که امکان خیس شدن لباستان را به حداقل می‌رساند.

۷٫ کیف اسناد یا کیف سامسونت مردانه

کیف اداری و اسناد
کیف اداری و اسناد

در فیلم‌های کلاسیک معمولا آقایی همراه با کلاه شاپو، کت و شلوار، یک چتر و یک کیف اسناد یا سامسونت را می‌بینید که روزنامه‌ای به دست دارد که استایلش سال‌ها مورد توجه کارگردانان و عموم قرار داشت.

کیف سامسونت که یک مدل از کیف اسناد محسوب می‌شود، سال‌ها یکی از کیف‌های مورد علاقه آقایانی که به استایل کلاسیک به همراه کت و شلوار علاقه داشتند، بود. کیف اسناد مناسب قرارهای کاری و اداری است که شما می‌توانید پرونده، اسناد و کتاب‌های مورد نیاز خود را درون آن قرار دهید.

کیف اسناد مردانه مناسب مشاغلی همچون مهندسی و وکالت است که وسایل خود را در آن قرار دهند و دسترسی راحتی به کاغذ و اسناد داشته باشند. با این حال اگر به استایل خود اهمیت می‌دهید، کیف اسناد چرم به همراه کفش چرم مردانه، یک استایل جذاب است. در صورتی که به استایل کلاسیک علاقه دارید، کیف سامسونت نیز انتخاب مناسبی است.

شما می‌توانید علاوه بر خودکار و کاغذ، لپ‌تاپ خود را داخل کیف چرم اسناد مردانه قرار دهید. با این حال این مسئله به وزن لپ‌تاپ و اندازه کیف‌تان بستگی دارد.

۸٫ کیف پول مردانه

در صورتی که به کیف مردانه علاقه ندارید، خرید کیف پول مردانه ضرورت دارد تا از کارت و پول‌تان محافظت کنید تا پول‌هایتان گم نشود. کیف پول مردانه در اندازه‌های متفاوت به فروش می‌رسد که انتخاب یک کیف پول مناسب، به سلیقه و نیازتان مربوط است.

کیف پول مردانه بزرگ در اندازه‌ای طراحی شده است که می‌توانید تلفن همراه‌تان را نیز درون آن قرار دهید. اما اگر به کیف پول مردانه مینیمال علاقه‌دارید، می‌توانید کیف پول‌تان را داخل جیب خود قرار دهید.

 

 

خرید اینترنتی کیف پول مردانه

 

محبوب‌ترین جنس کیف پول مردانه چرم است. کیف پول چرم مردانه، عمر طولانی دارد و شما می‌توانید سال‌ها از آن استفاده کنید. رنگ چرم قهوه‌ای و مشکی جزء رنگ‌های پرفروش است، با این حال رنگ‌های سورمه‌ای یا زرشکی نیز انتخاب مناسبی هستند.

۹٫ کیف دوشی مردانه

کیف دوشی مردانه
کیف دوشی مردانه

طراحی کیف دوشی مردانه از کیف پستچی‌ها الهام گرفته شده است. این مدل کیف کاربردی و راحت است که می‌توانید در دانشگاه یا به طور روزمره از آن استفاده کنید. معمولا این مدل کیف مردانه به اندازه‌ی یک کتاب یا کمی بزرگ‌تر از آن است که می‌توانید وسایل خود را در آن قرار دهید.

در این صورت شما می‌توانید در کلاس‌هایی که تعداد کتاب‌هایتان کم است، از کیف دوشی استفاده کنید. با این حال اگر به کیف دوبند عادت دارید، ممکن است این کیف تک بند، روی شانه‌تان سنگینی کند. از این رو توصیه می‌کنیم برای سلامتی شانه‌هایتان، وسایل سبک‌تری داخل این مدل کیف مردانه قرار دهید.

جنس این کیف از کرباس، پلی‌استر و چرم است، اما محبوب‌‌ترین جنس این مدل کیف، چرم است. کیف دوشی چرم مردانه تنها مناسب استایل کلاسیک نیست. به همین دلیل افرادی که به کیف دوشی مردانه چرم علاقه دارند، می‌توانند با استایل کژوال یا غیررسمی از این مدل کیف بهره‌مند شوند و استایل جذاب و چشمگیری داشته باشند.

 

 

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”کیف اسناد یا کیف سامسونت مردانه چیست؟” answer-0=”کیف اسناد مردانه مناسب مشاغلی همچون مهندسی و وکالت است که وسایل خود را در آن قرار دهند و دسترسی راحتی به کاغذ و اسناد داشته باشند. با این حال اگر به استایل خود اهمیت می‌دهید، کیف اسناد چرم به همراه کفش چرم مردانه، یک استایل جذاب است. در صورتی که به استایل کلاسیک علاقه دارید، کیف سامسونت نیز انتخاب مناسبی است.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”کیف کمری مردانه چیست؟” answer-1=”کیف کمری مردانه یکی از ترندهای اصلی استایل خیابانی و کژوال است. این کیف جذاب مناسب آقایانی است که می‌خواهند یک کیف راحت را به صورت روزانه حمل کنند و استایل چشمگیری داشته باشند.” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد