3 دی 1398
/
7,636 بازدید

۸ مدل استایل مردانه زمستانی به همراه شلوار جین

فهرست مطالب

 

در طی ۱۰۰ سال گذشته، شلوار جین یک شلوار پرطرفدار بوده که هیچ‌گاه از صنعت مد و فشن خارج نشده است. هر سال طراحان برندهای مطرح دنیا مدل‌های گوناگونی از این شلوار ارائه می‌دهند که مورد استقبال خانم‌ها و آقایان در همه سنین قرار می‌گیرد. این شلوار چهار فصل را می‌توانید در تابستان با یک تیشرت یا پیراهن مردانه کتان نازک سِت کنید،. اما در این میان، سوالی که ممکن است پیش بیابید، سِت کردن شلوار جین مردانه با انواع مدل لباس زمستانی است.

در این مقاله ۸ استایل زمستانه مردانه را پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانید با شلوار جین مردانه ترکیب کنید. از این رو پیش از خرید لباس مردانه می‌دانید که چه مدل لباسی برازنده و مناسب استایل رسمی یا کژوال شما است تا جذاب‌تری ظاهر شوید.

کاپشن مردانه و شلوار جین

در فصل زمستان، یک کمد لباس بدون کاپشن مردانه معنایی ندارد. آقایانی که به استایل خود اهمیت می‌دهند، کت و پالتو مردانه را با یک کاپشن ساده ترجیح می‌دهند. اما این روزها طراحان برندهای مطرح دنیا توجه خاصی به کاپشن مردانه داشته‌اند. از این رو شما می‌توانید یک کاپشن مدل جدید را با یک شلوار مردانه مردانه سِت کنید.

کاپشن مردانه مدل‌های مختلفی دارد، اما اکثر آقایان رنگ مشکی را به دیگر رنگ‌ها ترجیح می‌دهند. اگر می‌خواهید استایل متفاوت و جذابی داشته باشید، نگرانی کنار بگذارید و یک رنگ متفاوت برای کاپشن خود انتخاب کنید. برای مثال رنگ زرشکی، یک کفش ورزشی سفید و یک شلوار جین سرمه‌ای انتخاب جذابی است که توجه بسیاری از استایلیست‌ها را نیز به خود جلب کرده است.

از استایل کژوال مورد علاقه استایلیست‌های مطرح دنیا می‌توان به ترکیب کاپشن سبز پاستلی، پلیور کرم یا شتری، شلوار جین مشکی و کفش چرم اسپرت مردانه اشاره کرد. همچنین کاپشن شتری، پلیور سرمه‌ای و شلوار جین سرمه‌ای از مدل‌ لباس زمستانه برگزیده آقایان خوش سلیقه است.

خرید کاپشن مردانه

به این نکته توجه کنید: این روزها ترکیب رنگ‌هایی که به ظاهر متضاد هستند (مانند زرشکی و آبی نفتی) مورد توجه افراد مشهور قرار گرفته که در فرش قرمز با این مدل وارد می‌شوند. معجزه ترکیب رنگ‌ها را جدی بگیرید تا استایل چشمگیرتری داشته باشید.

بوت مردانه و شلوار جین

ست بوت مردانه و شلوار جین

بوت مردانه یکی از کفش‌های شگفت‌انگیز است که می‌توانید در کوهنوردی، پیاده‌روی، قرارهای دوستانه و مهمانی به پا کنید و استایل کژوال جذابی داشته باشید. با این حال به نظر می‌رسد خرید بوت مردانه کار ساده‌ای نباشد، چرا که جنس این مدل کفش، تفاوتی چشمگیری در طرح و مدل ایجاد می‌کند.

بوت مردانه همانند کفش‌های کلاسیک در تمام فصول کاربرد دارد. با این حال نوع لایه داخلی کفش نیز تاثیر بسزایی در انتخاب شما دارد، چرا که ممکن است لایه داخلی از پشم گوسفند ساخته شده باشد.

معمولا بوت و نیم بوت مردانه را از چرم سبک می‌سازند، چرا که قیمت چرم سبک کمتر از چرم سنگین و نیمه سنگین است و از حیواناتی از مانند گوسفند، بره، بز و بزغاله ساخته می‌شود. از چرم سبک یا به اصطلاح چرم گوسفندی، دستکش چرم و کت‌ چرم اسپرت می‌سازند که وزن سبک‌ و قابل تحمل‌تری دارد.

اگر می‌خواهید یک بوت پاییزه یا زمستانه تهیه کنید، بوت چرم گوساله یا چرم ورنی، کیفیت خوبی دارد و از پای شما دربرابر سرما محافظت می‌کند. چرم جیر که شبیه مخمل است، در گروه چرم سبک قرار دارد که آن را از پوست بز یا گوساله می‌سازند. چرم جیر از لایه زیرین پوست حیوان حاصل می‌شود. همچنین چرم نبوک را از لایه بیرونی پوست یا محل رویش موی حیوان می‌سازند که بسیار لطیف و نازک است.

مطالب پیشنهادی داغ :ست شلوار جین مردانه

یکی از استایل‌های کلاسیک و جذاب که از سال‌های اخیر در هالیوود و سپس در میان آقایان شناخته شد، ترکیب بوت مردانه و شلوار جین است. این استایل کژوال هرساله در فصل پاییز و زمستان مورد توجه طراحان و برندهای مشهور دنیا قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، شما می‌توانید بوت و شلوار جین را با یک کت زمستانه مردانه یا یک پیراهن چهار خانه مردانه ترکیب کنید. از این رو در انتخاب رنگ بوت نیز بی‌توجه نباشید، چرا که تاثیر چشمگیری در استایل شما دارد. برای مثال بوت مشکی با پیراهن قرمز رنگ و شلوار جین تیره و بوت قهوه‌ای با پیراهن سبز رنگ و شلوار جین آبی روشن ترکیب جذابی را شکل می‌دهند.

بادگیر مردانه و شلوار جین

بادگیر مردانه یک لباس نسبتا گرم مناسب فصل پاییز و بهار است که جنس عایق آن از شما در برابر باد و باران محافظت می‌کند. آقایانی که به استایل جذاب غیررسمی یا کژوال علاقه دارند، می‌توانند خرید بادگیر را در فصل‌های خنک در اولویت خود قرار دهند. رنگ‌های طوسی، سرمه‌ای، زرد و زرشکی از رنگ‌های مورد علاقه جوانان در سال اخیر بوده است.

این روزها لباس‌های دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته است. در این صورت شلوار جین به همراه بادگیر مردانه یکی از ترکیبات جذاب است، چرا که هر دو لباس طراحی قدیمی و کلاسیکی دارند.

خرید کاپشن مردانه

شلوار جین آبی کم‌رنگ یا یخی، یکی از رنگ‌های جذابی است که ترکیب آن با هر رنگ، استایل شما را متفاوت می‌کند. اگر خرید بادگیر مردانه زرشکی یا سبز در لیست‌تان قرار دارد، شلوار جین مردانه آبی کم‌رنگ، ترکیب جذابی خواهد بود. همچنین اگر می‌خواهید استایل کلاسیک خود را کامل کنید، پلیور یقه اسکی مردانه انتخاب مناسبی است.

پالتو مردانه و شلوار جین

مدل پالتو مردانه با شلوار جین

پالتو مردانه از لباس‌های زمستانه کلاسیک جذابی به شمار می‌آید که به صورت رسمی یا غیررسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا جنس پالتو مردانه از پشم بز یا گوسفند است. با این حال پلی‌استر، نایلون و دیگر الیاف‌ها در تهیه پالتوی مردانه نیز استفاده می‌شود.

اگر به استایل رسمی علاقه دارید یا می‌خواهید در یک قرار رسمی یک استایل مناسب داشته باشید، پالتو مردانه را می‌توانید با یک شلوار پشمی یا کتان ترکیب کنید. اگر نمی‌خواهید شلوار جین مردانه را با شلوارهای دیگر جایگزین کنید، شلوار جین تیره یا مشکی انتخاب مناسبی خواهد بود.

در صورتی که اورکت یا پالتو شما ظاهری غیررسمی یا کژوال دارد، می‌توانید شلوار جین آبی تیره یا سرمه‌ای را با یک پالتوی مشکی، سبز یشمی یا قهوه‌ای ترکیب کنید. در نتیجه این استایل زمستانی، ظاهرتان را چشمگیرتر می‌کند.

کفش ورزشی مردانه و شلوار جین

یکی از ترندهای اصلی بهار و تابستان سال ۲۰۱۹ ترکیب کفش ورزشی و شلوار جین بود. کفش ورزشی سفید از محبوب‌ترین کفش‌های ورزشی میان آقایان جوان است که همچنان از ترندهای اصلی سال محسوب می‌شود.

ترکیب شلوار جین مردانه راسته و کفش ورزشی یک ترکیب جذاب است که می‌توانید آن را با یک تیشرت مردانه طرح‌دار سِت کنید. همچنین رنگ شلوار جین و کفش اسپرت تاثیر زیادی در چشمگیرتر شدن استایل‌تان دارد.

یکی از نکات چشمگیرتر شدن استایل، توجه به جزئیات است. در این صورت یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید اندازه طول شلوار جین‌تان است. اگر قد شلوارتان بلند است، ممکن است ظاهر کفش مشخص نباشد. از این رو توصیه می‌کنیم اندازه شلوار جین بلندتر از قوزک پایتان نباشد.

پیراهن چهارخانه مردانه و شلوار جین

مدل پیراهن چهارخانه مردانه و شلوار جین

یکی از پیراهن‌های جذاب مردانه و مورد علاقه آقایان جوان و مسن در این چند سال اخیر، پیراهن چهارخانه است. پیراهن مردانه چهارخانه یک مدل پیراهن کلاسیک است که در هر موقعیت و زمانی می‌توانید به تن کنید. با این حال جنس پیراهن چهارخانه یا فِلانِل تعیین می‌کند که در کدام فصل آن را به تن کنید.

یکی از رنگ‌های پیراهن‌ چهارخانه محبوب آقایان که در دهه ۵۰ میلادی مورد استقبال قرار گرفت، زرد و مشکی بود. معمولا جنس این مدل پیراهن مردانه پشمی است که آقایان در فصل پاییز به صورت تکی یا به همراه یک تیشرت و در فصل زمستان به همراه یک پلیور و کاپشن به تن می‌کنند.

خرید پیراهن مردانه

در دهه ۸۰ میلادی و ورود گروه‌های تازه موسیقی به عرصه هنر و هالیوود، پیراهن چهارخانه قرمز و مشکی مورد توجه عموم قرار گرفت. معمولا جوانان به تبعیت از افراد مشهور این مدل پیراهن مردانه را با یک شلوار جین مردانه یا چرم، کفش ورزشی یا نیم بوت چرم مشکی مردانه ترکیب می‌کردند که همچنان این استایل طرفداران بسیاری به همراه دارد.

ترکیب شلوار جین مردانه و پیراهن چهارخانه یکی از قدیمی‌ترین و جذاب‌ترین ترکیب لباس است که در گذشته معمولا آقایان مسن به این مدل لباس توجه می‌کردند. اما این روزها ترکیب پیراهن چهارخانه و شلوار جین آبی مورد توجه بسیاری از پسران جوان قرار گرفته است.

پلیور و سویشرت مردانه و شلوار جین

تهیه و تولید پلیور مردانه به قرن نوزده میلادی بازمی‌گردد. در آن زمان همسران ماهیگیرانی که در خط ساحلی زندگی می‌کردند برای حفظ همسرانشان از سرمای زمستان ریسندگی را یاد گرفتند. از آن پس پلیور پشمی یکی از لباس‌های محبوب و مرسوم در میان روستاییان ساحل نشین شد.

سویشرت یکی از لباس‌های محبوب اسپرت است که معمولا آقایانی که به استایل ورزشی علاقه دارند، سویشرت یا هودی را به تن می‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهد اولین سویشرت در قرن ۱۵ میلادی ساخته شده است که جنس آن از پشم گوسفند بوده که شباهت بسیاری به ژاکت‌های امروزی داشته است.

در بسیاری از مواقع مردم سویشرت و هودی را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند. اما تفاوت این دو تنها در کلاه است. هودی شامل یک کلاه متصل است و معمولا زیپ و دکمه نیز ندارد. با این حال سویشرت کلاه ندارد و شامل دکمه یا زیپ است.

اگرچه شلوار اسپرت ورزشی ترکیب مناسبی با سویشرت و هودی است، اما اگر می‌خواهید یک استایل خیابانی راحت و ساده داشته باشید، یا یک قرار با دوستان نزدیک خود دارید، می‌توانید استایل اسپرت با یک هودی یا سویشرت به همراه یک شلوار جین داشته باشید.

با این حال به یاد داشته باشید، ترکیب شلوار جین و پلیور کمی رسمی‌تر از سویشرت و هودی است. از این رو در بسیاری از قرارهای نیمه‌رسمی یا محل کار خود می‌توانید از این ترکیب بهره‌مند شوید.

کت چرم مردانه و شلوار جین

مدل کت چرم مردانه و شلوار جین

یکی از استایل‌های مورد علاقه بازیگران هالیوود و خوانندگان راک دهه ۵۰ میلادی، ترکیب کت چرم مردانه و شلوار جین بوده است که این روزها نیز یکی از استایل‌های کلاسیک و پرطرفدار محسوب می‌شود.

اگر شما هم به استایل کلاسیک علاقمند هستید، می‌توانید آن را با شلوار جین آبی سِت کنید. معمولا آقایان ترجیح می‌دهند کت چرم را با یک پیراهن مردانه به تن کنند، با این حال شما در انتخاب پیراهن مورد علاقه‌تان محدود نیستند و می‌توانید کت چرم اسپرت مردانه را همراه با یک تیشرت اسپرت سِت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

8 مدل استایل مردانه زمستانی به همراه شلوار جین
3 دی 1398
/
7,636 بازدید

۸ مدل استایل مردانه زمستانی به همراه شلوار جین

فهرست مطالب

 

در طی ۱۰۰ سال گذشته، شلوار جین یک شلوار پرطرفدار بوده که هیچ‌گاه از صنعت مد و فشن خارج نشده است. هر سال طراحان برندهای مطرح دنیا مدل‌های گوناگونی از این شلوار ارائه می‌دهند که مورد استقبال خانم‌ها و آقایان در همه سنین قرار می‌گیرد. این شلوار چهار فصل را می‌توانید در تابستان با یک تیشرت یا پیراهن مردانه کتان نازک سِت کنید،. اما در این میان، سوالی که ممکن است پیش بیابید، سِت کردن شلوار جین مردانه با انواع مدل لباس زمستانی است.

در این مقاله ۸ استایل زمستانه مردانه را پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانید با شلوار جین مردانه ترکیب کنید. از این رو پیش از خرید لباس مردانه می‌دانید که چه مدل لباسی برازنده و مناسب استایل رسمی یا کژوال شما است تا جذاب‌تری ظاهر شوید.

کاپشن مردانه و شلوار جین

در فصل زمستان، یک کمد لباس بدون کاپشن مردانه معنایی ندارد. آقایانی که به استایل خود اهمیت می‌دهند، کت و پالتو مردانه را با یک کاپشن ساده ترجیح می‌دهند. اما این روزها طراحان برندهای مطرح دنیا توجه خاصی به کاپشن مردانه داشته‌اند. از این رو شما می‌توانید یک کاپشن مدل جدید را با یک شلوار مردانه مردانه سِت کنید.

کاپشن مردانه مدل‌های مختلفی دارد، اما اکثر آقایان رنگ مشکی را به دیگر رنگ‌ها ترجیح می‌دهند. اگر می‌خواهید استایل متفاوت و جذابی داشته باشید، نگرانی کنار بگذارید و یک رنگ متفاوت برای کاپشن خود انتخاب کنید. برای مثال رنگ زرشکی، یک کفش ورزشی سفید و یک شلوار جین سرمه‌ای انتخاب جذابی است که توجه بسیاری از استایلیست‌ها را نیز به خود جلب کرده است.

از استایل کژوال مورد علاقه استایلیست‌های مطرح دنیا می‌توان به ترکیب کاپشن سبز پاستلی، پلیور کرم یا شتری، شلوار جین مشکی و کفش چرم اسپرت مردانه اشاره کرد. همچنین کاپشن شتری، پلیور سرمه‌ای و شلوار جین سرمه‌ای از مدل‌ لباس زمستانه برگزیده آقایان خوش سلیقه است.

خرید کاپشن مردانه

به این نکته توجه کنید: این روزها ترکیب رنگ‌هایی که به ظاهر متضاد هستند (مانند زرشکی و آبی نفتی) مورد توجه افراد مشهور قرار گرفته که در فرش قرمز با این مدل وارد می‌شوند. معجزه ترکیب رنگ‌ها را جدی بگیرید تا استایل چشمگیرتری داشته باشید.

بوت مردانه و شلوار جین

ست بوت مردانه و شلوار جین

بوت مردانه یکی از کفش‌های شگفت‌انگیز است که می‌توانید در کوهنوردی، پیاده‌روی، قرارهای دوستانه و مهمانی به پا کنید و استایل کژوال جذابی داشته باشید. با این حال به نظر می‌رسد خرید بوت مردانه کار ساده‌ای نباشد، چرا که جنس این مدل کفش، تفاوتی چشمگیری در طرح و مدل ایجاد می‌کند.

بوت مردانه همانند کفش‌های کلاسیک در تمام فصول کاربرد دارد. با این حال نوع لایه داخلی کفش نیز تاثیر بسزایی در انتخاب شما دارد، چرا که ممکن است لایه داخلی از پشم گوسفند ساخته شده باشد.

معمولا بوت و نیم بوت مردانه را از چرم سبک می‌سازند، چرا که قیمت چرم سبک کمتر از چرم سنگین و نیمه سنگین است و از حیواناتی از مانند گوسفند، بره، بز و بزغاله ساخته می‌شود. از چرم سبک یا به اصطلاح چرم گوسفندی، دستکش چرم و کت‌ چرم اسپرت می‌سازند که وزن سبک‌ و قابل تحمل‌تری دارد.

اگر می‌خواهید یک بوت پاییزه یا زمستانه تهیه کنید، بوت چرم گوساله یا چرم ورنی، کیفیت خوبی دارد و از پای شما دربرابر سرما محافظت می‌کند. چرم جیر که شبیه مخمل است، در گروه چرم سبک قرار دارد که آن را از پوست بز یا گوساله می‌سازند. چرم جیر از لایه زیرین پوست حیوان حاصل می‌شود. همچنین چرم نبوک را از لایه بیرونی پوست یا محل رویش موی حیوان می‌سازند که بسیار لطیف و نازک است.

مطالب پیشنهادی داغ :ست شلوار جین مردانه

یکی از استایل‌های کلاسیک و جذاب که از سال‌های اخیر در هالیوود و سپس در میان آقایان شناخته شد، ترکیب بوت مردانه و شلوار جین است. این استایل کژوال هرساله در فصل پاییز و زمستان مورد توجه طراحان و برندهای مشهور دنیا قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، شما می‌توانید بوت و شلوار جین را با یک کت زمستانه مردانه یا یک پیراهن چهار خانه مردانه ترکیب کنید. از این رو در انتخاب رنگ بوت نیز بی‌توجه نباشید، چرا که تاثیر چشمگیری در استایل شما دارد. برای مثال بوت مشکی با پیراهن قرمز رنگ و شلوار جین تیره و بوت قهوه‌ای با پیراهن سبز رنگ و شلوار جین آبی روشن ترکیب جذابی را شکل می‌دهند.

بادگیر مردانه و شلوار جین

بادگیر مردانه یک لباس نسبتا گرم مناسب فصل پاییز و بهار است که جنس عایق آن از شما در برابر باد و باران محافظت می‌کند. آقایانی که به استایل جذاب غیررسمی یا کژوال علاقه دارند، می‌توانند خرید بادگیر را در فصل‌های خنک در اولویت خود قرار دهند. رنگ‌های طوسی، سرمه‌ای، زرد و زرشکی از رنگ‌های مورد علاقه جوانان در سال اخیر بوده است.

این روزها لباس‌های دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته است. در این صورت شلوار جین به همراه بادگیر مردانه یکی از ترکیبات جذاب است، چرا که هر دو لباس طراحی قدیمی و کلاسیکی دارند.

خرید کاپشن مردانه

شلوار جین آبی کم‌رنگ یا یخی، یکی از رنگ‌های جذابی است که ترکیب آن با هر رنگ، استایل شما را متفاوت می‌کند. اگر خرید بادگیر مردانه زرشکی یا سبز در لیست‌تان قرار دارد، شلوار جین مردانه آبی کم‌رنگ، ترکیب جذابی خواهد بود. همچنین اگر می‌خواهید استایل کلاسیک خود را کامل کنید، پلیور یقه اسکی مردانه انتخاب مناسبی است.

پالتو مردانه و شلوار جین

مدل پالتو مردانه با شلوار جین

پالتو مردانه از لباس‌های زمستانه کلاسیک جذابی به شمار می‌آید که به صورت رسمی یا غیررسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا جنس پالتو مردانه از پشم بز یا گوسفند است. با این حال پلی‌استر، نایلون و دیگر الیاف‌ها در تهیه پالتوی مردانه نیز استفاده می‌شود.

اگر به استایل رسمی علاقه دارید یا می‌خواهید در یک قرار رسمی یک استایل مناسب داشته باشید، پالتو مردانه را می‌توانید با یک شلوار پشمی یا کتان ترکیب کنید. اگر نمی‌خواهید شلوار جین مردانه را با شلوارهای دیگر جایگزین کنید، شلوار جین تیره یا مشکی انتخاب مناسبی خواهد بود.

در صورتی که اورکت یا پالتو شما ظاهری غیررسمی یا کژوال دارد، می‌توانید شلوار جین آبی تیره یا سرمه‌ای را با یک پالتوی مشکی، سبز یشمی یا قهوه‌ای ترکیب کنید. در نتیجه این استایل زمستانی، ظاهرتان را چشمگیرتر می‌کند.

کفش ورزشی مردانه و شلوار جین

یکی از ترندهای اصلی بهار و تابستان سال ۲۰۱۹ ترکیب کفش ورزشی و شلوار جین بود. کفش ورزشی سفید از محبوب‌ترین کفش‌های ورزشی میان آقایان جوان است که همچنان از ترندهای اصلی سال محسوب می‌شود.

ترکیب شلوار جین مردانه راسته و کفش ورزشی یک ترکیب جذاب است که می‌توانید آن را با یک تیشرت مردانه طرح‌دار سِت کنید. همچنین رنگ شلوار جین و کفش اسپرت تاثیر زیادی در چشمگیرتر شدن استایل‌تان دارد.

یکی از نکات چشمگیرتر شدن استایل، توجه به جزئیات است. در این صورت یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید اندازه طول شلوار جین‌تان است. اگر قد شلوارتان بلند است، ممکن است ظاهر کفش مشخص نباشد. از این رو توصیه می‌کنیم اندازه شلوار جین بلندتر از قوزک پایتان نباشد.

پیراهن چهارخانه مردانه و شلوار جین

مدل پیراهن چهارخانه مردانه و شلوار جین

یکی از پیراهن‌های جذاب مردانه و مورد علاقه آقایان جوان و مسن در این چند سال اخیر، پیراهن چهارخانه است. پیراهن مردانه چهارخانه یک مدل پیراهن کلاسیک است که در هر موقعیت و زمانی می‌توانید به تن کنید. با این حال جنس پیراهن چهارخانه یا فِلانِل تعیین می‌کند که در کدام فصل آن را به تن کنید.

یکی از رنگ‌های پیراهن‌ چهارخانه محبوب آقایان که در دهه ۵۰ میلادی مورد استقبال قرار گرفت، زرد و مشکی بود. معمولا جنس این مدل پیراهن مردانه پشمی است که آقایان در فصل پاییز به صورت تکی یا به همراه یک تیشرت و در فصل زمستان به همراه یک پلیور و کاپشن به تن می‌کنند.

خرید پیراهن مردانه

در دهه ۸۰ میلادی و ورود گروه‌های تازه موسیقی به عرصه هنر و هالیوود، پیراهن چهارخانه قرمز و مشکی مورد توجه عموم قرار گرفت. معمولا جوانان به تبعیت از افراد مشهور این مدل پیراهن مردانه را با یک شلوار جین مردانه یا چرم، کفش ورزشی یا نیم بوت چرم مشکی مردانه ترکیب می‌کردند که همچنان این استایل طرفداران بسیاری به همراه دارد.

ترکیب شلوار جین مردانه و پیراهن چهارخانه یکی از قدیمی‌ترین و جذاب‌ترین ترکیب لباس است که در گذشته معمولا آقایان مسن به این مدل لباس توجه می‌کردند. اما این روزها ترکیب پیراهن چهارخانه و شلوار جین آبی مورد توجه بسیاری از پسران جوان قرار گرفته است.

پلیور و سویشرت مردانه و شلوار جین

تهیه و تولید پلیور مردانه به قرن نوزده میلادی بازمی‌گردد. در آن زمان همسران ماهیگیرانی که در خط ساحلی زندگی می‌کردند برای حفظ همسرانشان از سرمای زمستان ریسندگی را یاد گرفتند. از آن پس پلیور پشمی یکی از لباس‌های محبوب و مرسوم در میان روستاییان ساحل نشین شد.

سویشرت یکی از لباس‌های محبوب اسپرت است که معمولا آقایانی که به استایل ورزشی علاقه دارند، سویشرت یا هودی را به تن می‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهد اولین سویشرت در قرن ۱۵ میلادی ساخته شده است که جنس آن از پشم گوسفند بوده که شباهت بسیاری به ژاکت‌های امروزی داشته است.

در بسیاری از مواقع مردم سویشرت و هودی را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند. اما تفاوت این دو تنها در کلاه است. هودی شامل یک کلاه متصل است و معمولا زیپ و دکمه نیز ندارد. با این حال سویشرت کلاه ندارد و شامل دکمه یا زیپ است.

اگرچه شلوار اسپرت ورزشی ترکیب مناسبی با سویشرت و هودی است، اما اگر می‌خواهید یک استایل خیابانی راحت و ساده داشته باشید، یا یک قرار با دوستان نزدیک خود دارید، می‌توانید استایل اسپرت با یک هودی یا سویشرت به همراه یک شلوار جین داشته باشید.

با این حال به یاد داشته باشید، ترکیب شلوار جین و پلیور کمی رسمی‌تر از سویشرت و هودی است. از این رو در بسیاری از قرارهای نیمه‌رسمی یا محل کار خود می‌توانید از این ترکیب بهره‌مند شوید.

کت چرم مردانه و شلوار جین

مدل کت چرم مردانه و شلوار جین

یکی از استایل‌های مورد علاقه بازیگران هالیوود و خوانندگان راک دهه ۵۰ میلادی، ترکیب کت چرم مردانه و شلوار جین بوده است که این روزها نیز یکی از استایل‌های کلاسیک و پرطرفدار محسوب می‌شود.

اگر شما هم به استایل کلاسیک علاقمند هستید، می‌توانید آن را با شلوار جین آبی سِت کنید. معمولا آقایان ترجیح می‌دهند کت چرم را با یک پیراهن مردانه به تن کنند، با این حال شما در انتخاب پیراهن مورد علاقه‌تان محدود نیستند و می‌توانید کت چرم اسپرت مردانه را همراه با یک تیشرت اسپرت سِت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد