12 تیر 1399
/
5,981 بازدید

معرفی ۱۰ عطر جیبی مردانه و زنانه

فهرست مطالب

انتخاب عطر اهمیت بسیاری دارد، چرا که در خاطرات دیگران باقی می‌ماند و گاهی معرف شخصیت شما می‌شود. از این رو به خرید عطر مردانه یا زنانه اهمیت بیشتری بدهید، تا احساس خوشایندی از خود در ذهن و خاطرات دیگران باقی بگذارید.

با این حال بسیاری تصور می‌کنند که عطر زنانه یا مردانه‌ی خوش بو، قیمت بالایی دارد یا ممکن است است پس از مدتی از بوی یک عطر خسته شوند و مبلغ زیادی که برای خرید عطر هزینه کرده‌اند، از بین برود.

در این صورت خرید عطر جیبی مردانه یا زنانه ایده مناسب و جذابی است که هزینه‌های خود را کاهش دهید، عطر را به سادگی در کیف یا جیب خود حمل کنید و از تنوع بیشتری در خرید عطر مورد علاقه‌تان بهره‌مند شوید. اگر می‌خواهید با برند و رایحه پرطرفدار عطر‌های جیبی آشنا شوید، به ادامه مقاله توجه کنید.

۴ دلیل برای خرید عطر جیبی

اگر می‌خواهید استایل‌تان جذاب‌تر شود و در خاطرات دیگران به خوبی یاد شوید، استفاده از عطر خوش ‌بو را فراموش نکنید. عطرها تاثیر بسزایی در ذهن دیگران می‌گذارند و در صورتی که انتخاب خوبی داشته باشید، احساس خوشایندی به دیگران نیز القا می‌کنید.

با این حال انتخاب عطر مناسب به شرایط و شخصیت شما بستگی دارد. برای مثال شما نمی‌توانید از عطرهایی که در فصل‌های گرم سال مانند تابستان استفاده می‌کنید، در فصل زمستان نیز از آن بهر‌ه‌مند شوید، چرا که هر فصلی رایحه مخصوص به خود را دارد تا احساس ناخوشایندی القا نکند و ماندگار بماند.

همچنین شما نمی‌توانید از عطری که در مراسم‌های رسمی استفاده می‌کنید، در مراسم‌ها یا مهمانی‌های دوستانه یا غیررسمی نیز استفاده کنید. بسیار بر این باورند، عطری که صبح از آن استفاده می‌کنید، باید با عطری که هنگام شب به خود می‌زنید، متفاوت باشد.

در این صورت شما باید مبلغ زیادی را صرف خرید عطر مناسب و دلخواه خود کنید. اما بسیاری از برندهای معروف تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، عطرهای جیبی ارائه می‌کنند که شما می‌توانید با قیمت پایین آن را تهیه کنید و هر لحظه خوش‌ بو باشید. در این صورت ممکن است دلایل بسیاری برای خرید عطر جیبی زنانه یا مردانه باشد که در ادامه مقاله به آن می‌پردازیم.

۱٫ عطر جیبی به سادگی حمل می‌شود

 عطر جیبی مردانه

عطر معمولی را نمی‌توان در کیف یا جیب قرار دارد. چرا که برخی از عطرهای زنانه یا مردانه اندازه بزرگی دارند که نه تنها در جیب، بلکه در کیف نیز به سادگی حمل نمی‌شوند. بسیاری از آقایان علاقه‌ای به استفاده از کیف ندارند و برخی از خانم‌ها نیز تمایلی به حمل کیف دوشی بزرگ ندارد. از این رو ممکن است یک عطر با اندازه عادی نیز در کیف جا نشود.

معمولا برخی از عطرها قیمت بالایی دارند و حمل آن‌ها دشوار است و نیاز به مراقبت بیشتری دارد تا شیشه عطر نشکند. همچنین ممکن است شیشه عطر در کیف خالی شود و شما مجبور شوید دوباره هزینه‌ای صرف خرید یک عطر گران قیمت کنید.

از این رو اگر نمی‌خواهید این مشکلات را تجربه کنید، ما خرید عطر جیبی زنانه یا مردانه را به شما توصیه می‌کنیم. اندازه عطر جیبی کوچک است و شما می‌توانید آن را در کیف کوچک یا حتی در جیب شلوار یا پیراهن‌تان قرار دهید.

علاوه بر این اگر نمی‌خواهید نگران شکستن شیشه عطر باشید، می‌توانید عطر جیبی با بدنه پلاستیکی یا شیشه‌ی نشکن تهیه کنید. از این جهت شما می‌توانید عطر خود را در هر شرایطی حمل کنید و امضای خود را پای استایل جذاب‌تان بزنید.

خرید عطر جیبی برندینی

۲٫ عطر جیبی تنوع بسیاری دارد

یکی دیگر از دلایلی که خرید عطر جیبی را توصیه می‌کنیم، تنوع بسیار آن است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که عطر جیبی تنوعی ندارد و از خرید آن منصرف می‌شوند. بهتر است بدانید که عطر جیبی برای تنوع بسیاری برای سلیقه هر خانم و آقایایی دارد.

از این رو شما میتوانید با توجه به سلیقه خود، رایحه مورد علاقه‌تان را تهیه کنید، چرا که تعداد رایحه عطر جیبی به تعداد عطرهای معمولی است. شما می‌توانید عطر تلخ، شیرین یا خنک با رایحه میوه و انسانس‌های گوناگون تهیه کنید و احساس خوشایندی را تجربه کنید.

۳٫ قیمت عطر جیبی ارزان است

قیمت عطر جیبی

در صورتی که می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و در عین حال دل‌تان می‌خواهد چندین عطر مردانه یا زنانه با رایحه‌های متفاوت داشته باشید، توصیه می‌کنیم خرید عطر جیبی را تجربه کنید تا از محصولات بیشتر با قیمت پایین‌تر بهره‌مند شوید.

‌قیمت عطر جیبی ارزان است، اما بر خلاف بسیاری از محصولات، ارزان بودن آن به دلیل کیفیت پایین یا ماندگاری کم عطر نیست، چرا که عطر جیبی حجم کمتری نسبت به عطرهای معمولی دیگر دارد و به همین دلیل قیمت‌اش پایین‌تر است.

از این جهت شما می‌توانید یک عطر جیبی مردانه یا زنانه با قیمت پایین تهیه کنید که کیفیت و ماندگاری مساوی با یک عطر معمولی یا حتی بیشتر از آن را دارد. در این صورت هرگز نگران خرید عطر جیبی و کیفیت آن نباشید.

۴٫ خرید آسان را با عطر جیبی تجربه کنید

ممکن است برای خرید یک عطر معمولی چندین فروشگاه بزرگ را جستجو کنید و در نهایت عطر مورد علاقه خود را پیدا نکنید. بسیاری از کارخانه‌هایی که عطر جیبی را تولید می‌کنند، عطرهای معروف از برندهای معتبر را در سایز کوچک، حجم کم و به صورت جیبی ارائه می‌دهند که شما می‌توانید برند عطر مورد نظرتان را با همان رایحه و ماندگاری در سایز و حجم کوچک تهیه کنید.

خرید عطر و ادکلن اسمارت

علاوه بر این خرید عطر جیبی آسان‌تر و در دسترس‌تر از عطرهای دیگر است و شما می‌توانید آن را از بیشتر فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی یا فروشگاه‌های آنلاین تهیه کنید. در این صورت شما می‌توانید با رایحه‌های جدیدی آشنا شوید و با قیمت پایین‌تر، عطر مورد علاقه خود را تهیه کنید.

در صورتی که می‌خواهید خرید اینترنتی عطر جیبی را تجربه کنید، باید به چند نکته توجه نمایید. پیش از هر چیز به اعتبار فروشگاه آنلاین توجه کنید تا خرید مطمئن‌تری داشته باشید. همچنین حتما پیش از خرید آنلاین عطر جیبی مردانه یا زنانه اطلاعات مربوط به عطر را مطالعه کنید.

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، تمام اطلاعات مربوط به عطر جیبی همچون انسانس و ترکیبات عطر، نوع رایحه، میزان ماندگاری، حجم عطر، کشور سازنده و اطلاعات دیگر را در اختیارتان قرار می‌دهند تا خرید اینترنتی عطر جیبی را به آسانی تجربه کنید و از خرید خود راضی باشید.

علاوه بر این شما می‌توانید از تجربیات دیگر کاربرانی که عطر جیبی مورد نظرتان را تهیه کرده‌اند، بهره‌مند شوید. تجربیات و نظرات کاربران به شما کمک می‌کند تا خرید بهتر و مطمئن‌‌تری را تجربه کنید و در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.

معرفی ۱۰ عطر جیبی مردانه و زنانه

عطر جیبی مردانه و زنانه

برندهای آرایشی و بهداشتی بسیاری عطر جیبی مردانه و زنانه را تولید می‌کنند. از این رو شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، رایحه مورد علاقه‌تان را تهیه کنید. در ادامه مقاله ۱۰ عطر جیبی را معرفی می‌کنیم تا خرید بهتری را تجربه کنید.

۱٫ عطر جیبی مردانه برندینی مدل Silver Montain

برند برندینی (Brandini) یک عطر جیبی ساخت ایران است که به دلیل تنوع در رایحه عطر مردانه و زنانه، کیفیت و ماندگاری بالا طرفداران بسیاری دارد. در صورتی که به رایحه شیرین و خنک علاقه دارید و می‌خواهید یک عطر مناسب برای فصل تابستان تهیه کنید، عطر جیبی مردانه برندینی مدل Silver Montain را به شما توصیه می‌کنیم.

این عطر حاوی انسانس نارنگی، ترنج، انگور سیاه، چوب صندل و مشک است که شما می‌توانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید. این ادوپرفیوم قیمت مناسبی دارد که نیاز شما برای یک عطر خوش بو را برآورده می‌کند.

۲٫ عطر جیبی برندینی زنانه مدل Flora

در صورتی که می‌خواهید در فصل تابستان و پاییز یک عطر خوش بو تهیه کنید که رایحه ملایم و شیرینی داشته باشد، خرید عطر جیبی برندینی زنانه مدل Flora را به شما توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید از این عطر در طول روز استفاده کنید و رایحه پرتقال، گلابی، گل رز، گل صد تومانی، مشک و سرو را به خوبی احساس کنید.

۳٫ عطر جیبی مردانه برندینی مدل Harod

فصل زمستان، فصل عطر‌های گرم و تلخ است. از این رو اگر به این رایحه علاقه دارید، انتخاب عطر جیبی مردانه برندینی مدل Harod بسیار مناسب خواهد بود. این عطر شامل اسانس وانیل، چوب سدر، مشک و دارچین است که احساس خوشایندی را ایجاد می‌کند.

۴٫ عطر جیبی زنانه برندینی مدل Lamore

عطر جیبی زنانه برندینی مدل Lamore تمام نیاز شما را از یک عطر خنک و شیرین در فصل‌های گرم سال برآورده می‌کند. چرا که این عطر شامل اسانس گل رز، نارنج، شکوفه پرتقال، گل مریم و یاسمین است که احساس خوشایندی به شما هدیه می‌دهد.

۵٫ عطر جیبی مردانه برندینی مدل Legend

اگر می‌خواهید در فصل بهار رایحه ملایم و شیرینی را احساس کنید، خرید عطر جیبی برندینی مدل Legend انتخاب متفاوتی خواهد بود. این عطر جیبی رایحه آناناس، لیمو، اسطوخودوس، ترنج، سیب، گل رز و چوب صندل را در بر دارد که شما را پشیمان نمی‌کند.

۶٫ عطر جیبی زنانه برندینی مدل Ladore

عطر جیبی زنانه برندینی مدل Ladore مناسب فصل‌های گرم سال است. از این رو اگر به رایحه شیرین و خنک علاقه دارید، خرید این عطر جیبی را از دست ندهید. این عطر شامل اسانس گل مگنولیا، گلابی، هلو، خربزه، ترنج، نارنگی، آلو، گل مریم، گل رز و یاس است که احساس خوبی به شما می‌بخشد.

۷٫ عطر جیبی مردانه اسمارت کالکشن مدل Aventus

عطر جیبی مردانه اسمارت کالکشن مدل Aventus

اسمارت کالکشن (Smart Collection) یک برند فرانسوی است که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. اگر به عطر ترنج، سیب، آناناس، گل یاس، مشک، وانیل و گل رز علاقه دارید، خرید عطر جیبی اسمارت کالکشن مدل Aventus، بهترین انتخاب خواهد بود.

۸٫ عطر جیبی زنانه اسمارت کالکشن مدل Euphoria

عطر جیبی زنانه فرانسوس اسمارت کالکشن مدل Euphoria مناسب خانم‌هایی است که به رایحه گرم و شیرین علاقه دارند. این عطر جیبی شامل اسانس گل نیلوفر و گل ارکیده است که در فصل‌های سرد سال، به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۹٫ عطر جیبی مردانه اسمارت کالکشن مدل Black Afgano

عطر جیبی مردانه اسمارت کالکشن مدل Black Afgano در ایران بسیار پر طرفدار است و به نام بلک افغان نیز یاد می‌شود. این عطر جیبی مردانه باماندگاری بالا، رایحه گرم و تلخی دارد که در فصل زمستان مورد استقبال قرار می‌گیرد. اگر به اسانس چوب، قهوه و تنباکو علاقه دارید، خرید این عطر مردانه را از دست ندهید.

۱۰٫ عطر جیبی زنانه اسمارت کالکشن مدل Manifesto

اگر یک عطر مناسب برای فصل‌های سرد با رایحه گرم و شیرین می‌خواهید تهیه کنید، عطر جیبی زنانه اسمارت کالکشن مدل Manifesto، انتخاب مناسبی خواهد بود. این عطر با اسانس ترنج، انگور، گل نیلوفر، وانیل و چوب، شما را مجذوب خود می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

معرفی 10 عطر جیبی مردانه و زنانه
12 تیر 1399
/
5,981 بازدید

معرفی ۱۰ عطر جیبی مردانه و زنانه

فهرست مطالب

انتخاب عطر اهمیت بسیاری دارد، چرا که در خاطرات دیگران باقی می‌ماند و گاهی معرف شخصیت شما می‌شود. از این رو به خرید عطر مردانه یا زنانه اهمیت بیشتری بدهید، تا احساس خوشایندی از خود در ذهن و خاطرات دیگران باقی بگذارید.

با این حال بسیاری تصور می‌کنند که عطر زنانه یا مردانه‌ی خوش بو، قیمت بالایی دارد یا ممکن است است پس از مدتی از بوی یک عطر خسته شوند و مبلغ زیادی که برای خرید عطر هزینه کرده‌اند، از بین برود.

در این صورت خرید عطر جیبی مردانه یا زنانه ایده مناسب و جذابی است که هزینه‌های خود را کاهش دهید، عطر را به سادگی در کیف یا جیب خود حمل کنید و از تنوع بیشتری در خرید عطر مورد علاقه‌تان بهره‌مند شوید. اگر می‌خواهید با برند و رایحه پرطرفدار عطر‌های جیبی آشنا شوید، به ادامه مقاله توجه کنید.

۴ دلیل برای خرید عطر جیبی

اگر می‌خواهید استایل‌تان جذاب‌تر شود و در خاطرات دیگران به خوبی یاد شوید، استفاده از عطر خوش ‌بو را فراموش نکنید. عطرها تاثیر بسزایی در ذهن دیگران می‌گذارند و در صورتی که انتخاب خوبی داشته باشید، احساس خوشایندی به دیگران نیز القا می‌کنید.

با این حال انتخاب عطر مناسب به شرایط و شخصیت شما بستگی دارد. برای مثال شما نمی‌توانید از عطرهایی که در فصل‌های گرم سال مانند تابستان استفاده می‌کنید، در فصل زمستان نیز از آن بهر‌ه‌مند شوید، چرا که هر فصلی رایحه مخصوص به خود را دارد تا احساس ناخوشایندی القا نکند و ماندگار بماند.

همچنین شما نمی‌توانید از عطری که در مراسم‌های رسمی استفاده می‌کنید، در مراسم‌ها یا مهمانی‌های دوستانه یا غیررسمی نیز استفاده کنید. بسیار بر این باورند، عطری که صبح از آن استفاده می‌کنید، باید با عطری که هنگام شب به خود می‌زنید، متفاوت باشد.

در این صورت شما باید مبلغ زیادی را صرف خرید عطر مناسب و دلخواه خود کنید. اما بسیاری از برندهای معروف تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، عطرهای جیبی ارائه می‌کنند که شما می‌توانید با قیمت پایین آن را تهیه کنید و هر لحظه خوش‌ بو باشید. در این صورت ممکن است دلایل بسیاری برای خرید عطر جیبی زنانه یا مردانه باشد که در ادامه مقاله به آن می‌پردازیم.

۱٫ عطر جیبی به سادگی حمل می‌شود

 عطر جیبی مردانه

عطر معمولی را نمی‌توان در کیف یا جیب قرار دارد. چرا که برخی از عطرهای زنانه یا مردانه اندازه بزرگی دارند که نه تنها در جیب، بلکه در کیف نیز به سادگی حمل نمی‌شوند. بسیاری از آقایان علاقه‌ای به استفاده از کیف ندارند و برخی از خانم‌ها نیز تمایلی به حمل کیف دوشی بزرگ ندارد. از این رو ممکن است یک عطر با اندازه عادی نیز در کیف جا نشود.

معمولا برخی از عطرها قیمت بالایی دارند و حمل آن‌ها دشوار است و نیاز به مراقبت بیشتری دارد تا شیشه عطر نشکند. همچنین ممکن است شیشه عطر در کیف خالی شود و شما مجبور شوید دوباره هزینه‌ای صرف خرید یک عطر گران قیمت کنید.

از این رو اگر نمی‌خواهید این مشکلات را تجربه کنید، ما خرید عطر جیبی زنانه یا مردانه را به شما توصیه می‌کنیم. اندازه عطر جیبی کوچک است و شما می‌توانید آن را در کیف کوچک یا حتی در جیب شلوار یا پیراهن‌تان قرار دهید.

علاوه بر این اگر نمی‌خواهید نگران شکستن شیشه عطر باشید، می‌توانید عطر جیبی با بدنه پلاستیکی یا شیشه‌ی نشکن تهیه کنید. از این جهت شما می‌توانید عطر خود را در هر شرایطی حمل کنید و امضای خود را پای استایل جذاب‌تان بزنید.

خرید عطر جیبی برندینی

۲٫ عطر جیبی تنوع بسیاری دارد

یکی دیگر از دلایلی که خرید عطر جیبی را توصیه می‌کنیم، تنوع بسیار آن است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که عطر جیبی تنوعی ندارد و از خرید آن منصرف می‌شوند. بهتر است بدانید که عطر جیبی برای تنوع بسیاری برای سلیقه هر خانم و آقایایی دارد.

از این رو شما میتوانید با توجه به سلیقه خود، رایحه مورد علاقه‌تان را تهیه کنید، چرا که تعداد رایحه عطر جیبی به تعداد عطرهای معمولی است. شما می‌توانید عطر تلخ، شیرین یا خنک با رایحه میوه و انسانس‌های گوناگون تهیه کنید و احساس خوشایندی را تجربه کنید.

۳٫ قیمت عطر جیبی ارزان است

قیمت عطر جیبی

در صورتی که می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید و در عین حال دل‌تان می‌خواهد چندین عطر مردانه یا زنانه با رایحه‌های متفاوت داشته باشید، توصیه می‌کنیم خرید عطر جیبی را تجربه کنید تا از محصولات بیشتر با قیمت پایین‌تر بهره‌مند شوید.

‌قیمت عطر جیبی ارزان است، اما بر خلاف بسیاری از محصولات، ارزان بودن آن به دلیل کیفیت پایین یا ماندگاری کم عطر نیست، چرا که عطر جیبی حجم کمتری نسبت به عطرهای معمولی دیگر دارد و به همین دلیل قیمت‌اش پایین‌تر است.

از این جهت شما می‌توانید یک عطر جیبی مردانه یا زنانه با قیمت پایین تهیه کنید که کیفیت و ماندگاری مساوی با یک عطر معمولی یا حتی بیشتر از آن را دارد. در این صورت هرگز نگران خرید عطر جیبی و کیفیت آن نباشید.

۴٫ خرید آسان را با عطر جیبی تجربه کنید

ممکن است برای خرید یک عطر معمولی چندین فروشگاه بزرگ را جستجو کنید و در نهایت عطر مورد علاقه خود را پیدا نکنید. بسیاری از کارخانه‌هایی که عطر جیبی را تولید می‌کنند، عطرهای معروف از برندهای معتبر را در سایز کوچک، حجم کم و به صورت جیبی ارائه می‌دهند که شما می‌توانید برند عطر مورد نظرتان را با همان رایحه و ماندگاری در سایز و حجم کوچک تهیه کنید.

خرید عطر و ادکلن اسمارت

علاوه بر این خرید عطر جیبی آسان‌تر و در دسترس‌تر از عطرهای دیگر است و شما می‌توانید آن را از بیشتر فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی یا فروشگاه‌های آنلاین تهیه کنید. در این صورت شما می‌توانید با رایحه‌های جدیدی آشنا شوید و با قیمت پایین‌تر، عطر مورد علاقه خود را تهیه کنید.

در صورتی که می‌خواهید خرید اینترنتی عطر جیبی را تجربه کنید، باید به چند نکته توجه نمایید. پیش از هر چیز به اعتبار فروشگاه آنلاین توجه کنید تا خرید مطمئن‌تری داشته باشید. همچنین حتما پیش از خرید آنلاین عطر جیبی مردانه یا زنانه اطلاعات مربوط به عطر را مطالعه کنید.

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر، تمام اطلاعات مربوط به عطر جیبی همچون انسانس و ترکیبات عطر، نوع رایحه، میزان ماندگاری، حجم عطر، کشور سازنده و اطلاعات دیگر را در اختیارتان قرار می‌دهند تا خرید اینترنتی عطر جیبی را به آسانی تجربه کنید و از خرید خود راضی باشید.

علاوه بر این شما می‌توانید از تجربیات دیگر کاربرانی که عطر جیبی مورد نظرتان را تهیه کرده‌اند، بهره‌مند شوید. تجربیات و نظرات کاربران به شما کمک می‌کند تا خرید بهتر و مطمئن‌‌تری را تجربه کنید و در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.

معرفی ۱۰ عطر جیبی مردانه و زنانه

عطر جیبی مردانه و زنانه

برندهای آرایشی و بهداشتی بسیاری عطر جیبی مردانه و زنانه را تولید می‌کنند. از این رو شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، رایحه مورد علاقه‌تان را تهیه کنید. در ادامه مقاله ۱۰ عطر جیبی را معرفی می‌کنیم تا خرید بهتری را تجربه کنید.

۱٫ عطر جیبی مردانه برندینی مدل Silver Montain

برند برندینی (Brandini) یک عطر جیبی ساخت ایران است که به دلیل تنوع در رایحه عطر مردانه و زنانه، کیفیت و ماندگاری بالا طرفداران بسیاری دارد. در صورتی که به رایحه شیرین و خنک علاقه دارید و می‌خواهید یک عطر مناسب برای فصل تابستان تهیه کنید، عطر جیبی مردانه برندینی مدل Silver Montain را به شما توصیه می‌کنیم.

این عطر حاوی انسانس نارنگی، ترنج، انگور سیاه، چوب صندل و مشک است که شما می‌توانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید. این ادوپرفیوم قیمت مناسبی دارد که نیاز شما برای یک عطر خوش بو را برآورده می‌کند.

۲٫ عطر جیبی برندینی زنانه مدل Flora

در صورتی که می‌خواهید در فصل تابستان و پاییز یک عطر خوش بو تهیه کنید که رایحه ملایم و شیرینی داشته باشد، خرید عطر جیبی برندینی زنانه مدل Flora را به شما توصیه می‌کنیم. شما می‌توانید از این عطر در طول روز استفاده کنید و رایحه پرتقال، گلابی، گل رز، گل صد تومانی، مشک و سرو را به خوبی احساس کنید.

۳٫ عطر جیبی مردانه برندینی مدل Harod

فصل زمستان، فصل عطر‌های گرم و تلخ است. از این رو اگر به این رایحه علاقه دارید، انتخاب عطر جیبی مردانه برندینی مدل Harod بسیار مناسب خواهد بود. این عطر شامل اسانس وانیل، چوب سدر، مشک و دارچین است که احساس خوشایندی را ایجاد می‌کند.

۴٫ عطر جیبی زنانه برندینی مدل Lamore

عطر جیبی زنانه برندینی مدل Lamore تمام نیاز شما را از یک عطر خنک و شیرین در فصل‌های گرم سال برآورده می‌کند. چرا که این عطر شامل اسانس گل رز، نارنج، شکوفه پرتقال، گل مریم و یاسمین است که احساس خوشایندی به شما هدیه می‌دهد.

۵٫ عطر جیبی مردانه برندینی مدل Legend

اگر می‌خواهید در فصل بهار رایحه ملایم و شیرینی را احساس کنید، خرید عطر جیبی برندینی مدل Legend انتخاب متفاوتی خواهد بود. این عطر جیبی رایحه آناناس، لیمو، اسطوخودوس، ترنج، سیب، گل رز و چوب صندل را در بر دارد که شما را پشیمان نمی‌کند.

۶٫ عطر جیبی زنانه برندینی مدل Ladore

عطر جیبی زنانه برندینی مدل Ladore مناسب فصل‌های گرم سال است. از این رو اگر به رایحه شیرین و خنک علاقه دارید، خرید این عطر جیبی را از دست ندهید. این عطر شامل اسانس گل مگنولیا، گلابی، هلو، خربزه، ترنج، نارنگی، آلو، گل مریم، گل رز و یاس است که احساس خوبی به شما می‌بخشد.

۷٫ عطر جیبی مردانه اسمارت کالکشن مدل Aventus

عطر جیبی مردانه اسمارت کالکشن مدل Aventus

اسمارت کالکشن (Smart Collection) یک برند فرانسوی است که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. اگر به عطر ترنج، سیب، آناناس، گل یاس، مشک، وانیل و گل رز علاقه دارید، خرید عطر جیبی اسمارت کالکشن مدل Aventus، بهترین انتخاب خواهد بود.

۸٫ عطر جیبی زنانه اسمارت کالکشن مدل Euphoria

عطر جیبی زنانه فرانسوس اسمارت کالکشن مدل Euphoria مناسب خانم‌هایی است که به رایحه گرم و شیرین علاقه دارند. این عطر جیبی شامل اسانس گل نیلوفر و گل ارکیده است که در فصل‌های سرد سال، به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۹٫ عطر جیبی مردانه اسمارت کالکشن مدل Black Afgano

عطر جیبی مردانه اسمارت کالکشن مدل Black Afgano در ایران بسیار پر طرفدار است و به نام بلک افغان نیز یاد می‌شود. این عطر جیبی مردانه باماندگاری بالا، رایحه گرم و تلخی دارد که در فصل زمستان مورد استقبال قرار می‌گیرد. اگر به اسانس چوب، قهوه و تنباکو علاقه دارید، خرید این عطر مردانه را از دست ندهید.

۱۰٫ عطر جیبی زنانه اسمارت کالکشن مدل Manifesto

اگر یک عطر مناسب برای فصل‌های سرد با رایحه گرم و شیرین می‌خواهید تهیه کنید، عطر جیبی زنانه اسمارت کالکشن مدل Manifesto، انتخاب مناسبی خواهد بود. این عطر با اسانس ترنج، انگور، گل نیلوفر، وانیل و چوب، شما را مجذوب خود می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد