7 مهر 1399
/
106,106 بازدید

مانتو طوسی را با چه رنگ لباسی ست کنیم ؟

فهرست مطالب

همیشه رنگ‌های خنثی را می‌توانید به سادگی با رنگ‌های دیگر ست کنید. اما در میان تمام رنگ‌ها، ست رنگ طوسی به سادگی با هر رنگی ترکیب می‌شود و شما می‌توانید با خرید مانتو طوسی، انواع استایل مجلسی و اسپرت را تجربه کنید.

در واقع شما می‌توانید با خرید مانتو طوسی نه یک نشان، بلکه چندین نشان بزنید. اگر می‌خواهید تنها با یک خرید مانتو زنانه، چندین استایل متفاوت را تجربه کنید، بهترین انتخاب شما، خرید مانتو طوسی خواهد بود. اگر می‌خواهید به نحوه ست كردن رنگ طوسي با لباس‌های دیگر اطلاعات بیشتری به دست آورید، توصیه می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید!

با رنگ طوسی بیشتر آشنا شوید!

نحوه ست كردن رنگ طوسي با لباس‌های دیگر
مانتو طوسی روشن

یکی از هوشمندانه‌ترین کاری که طراحان مد و لباس می‌توانستند انجام دهند، طراحی و تولید لباس طوسی بود. در واقع این رنگ، جادویی به همراه دارد که رنگ‌های دیگر ندارند. احتمالاً با خود می‌پرسید که رنگ طوسی چه جادویی دارد؟ این رنگ در ظاهر ساده به نظر می‌رسد، اما نه تنها ظاهر شما را جذاب می‌کند، بلکه به سادگی با رنگ‌های دیگر نیز ست می‌شود.

در روانشناسی رنگ‌ها، رنگ طوسی نماد اعتماد، اطمینان، آرامش، استقلال و هوش است. در واقع این رنگ آن چنان قدرتی دارد که ظاهر شما را از دیگران متمایز می‌کند. فصل پاییز و زمستان بهترین زمان برای استفاده از رنگ طوسی است. اما آیا می‌دانیم که طوسی با چه رنگی ست میشه؟ برای پاسخ به این سؤال توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله توجه کنید.

 

 

 

برای خرید و مشاهده انواع مانتو زنانه روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش مانتو

 

 

مکمل رنگ طوسی در لباس زنانه کدام است؟

مدل لباس رنگ طوسی
ست طوسی

اجازه دهید بدون هیچ حاشیه سراغ اصل مطلب برویم و به سوال مکمل رنگ طوسی در مانتو پاسخ دهیم. رنگ طوسی یکی از رنگ‌های مورد علاقه خانم‌ها است. چرا که ظاهری اسپرت و مجلسی دارد. از این جهت خرید مانتو زنانه طوسی، انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود.

برخلاف بسیاری از رنگ‌ها که رنگ مکمل چندانی ندارند، طوسی پادشاه رنگ‌های مکمل است. ست با طوسی بسیار ساده است. اما توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید استایل جذاب و چشمگیری داشته باشید، این رنگ‌ها را با دقت بیشتری انتخاب کنید.

ست قرمز و طوسی از ترکیب رنگ‌هایی هستند که ظاهر شما را دگرگون می‌کنند. رنگ قرمز، زرشکی و آجری به ظاهر شما جلوه می‌بخشند و از جمله رنگ‌هایی هستند که مانع یکنواخت شدن لباس زنانه طوسی می‌شوند. ترکیب و ست طوسی و قرمز در کنار یکدیگر بسیار انرژی بخش و چشمگیر است.

ست کردن قرمز با طوسی

طوسی و صورتی، از نخستین رنگ‌هایی هستند که در استایل و مد به سادگی مکمل یکدیگر شدند. اما اگر می‌خواهید نتیجه بهترین از ست لباس طوسی و صورتی بگیرید، توصیه می‌کنیم یکی از لباس‌های را تیره و دیگری را روشن انتخاب کنید. برای مثال اگر به مانتو طوسی تیره علاقه دارید، لباس صورتی کمرنگ یا پاستلی، انتخاب جذاب‌تری خواهد بود.

ست لباس طوسی و صورتی

ست سبز و طوسی از رنگ‌های جذاب چهار فصل هستند. در واقع اگر نمی‌دانید در چهار فصل سال از چه رنگی بهره‌مند شوید، ست طوسی و سبز، بهترین انتخاب خواهند بود. این دو رنگ در کنار یکدیگر نماد آرامش و قدرت خواهند بود. با این حال ست مانتو طوسی روشن و لباس سبز تیره، از رنگ‌های مکمل مطابق مد روز هستند.

طوسی و زرد یادآور فصل تابستان و پاییز هستند. برخی از رنگ‌ها برای یک فصل به‌خصوص مناسب هستند. رنگ زرد و خردلی از رنگ‌های پرکاربرد برای طراحی مدل لباس زنانه پاییزه است. اما اگر می‌خواهید جلوه دیگری به رنگ پرانرژی زرد ببخشید، ست لباس طوسی و زرد، انتخاب هوشمندانه‌ای است که برای استایل رسمی نیز به کار می‌رود.

 

برای مشاهده و خرید انواع لباس زنانه روی دکمه زیر کلیک کنید.

انواع لباس زنانه

عکس ست لباس زنانه رنگ طوسی با زرد

 

ترکیب رنگ طوسی و آبی در لباس همچون دو خواهر هستند. در واقع برخلاف رنگ‌های دیگر، طیف رنگ آبی از تیره تا روشن، به سادگی با لباس یا مانتو طوسی زنانه ست می‌شود. رنگ آبی یک رنگ سلطنتی است و انتخاب ست آبی و طوسی، ترکیبی جذاب برای استایل‌های مجلسی و رسمی خواهد بود.

ست نارنجی و طوسی به شما نشاط می‌بخشد. در صورتی که می‌خواهید یک استایل متفاوت را تجربه کنید، در انتخاب رنگ نارنجی تردید نکنید. اما برخی از افراد تمایل چندانی به استفاده از رنگ نارنجی به تنهایی ندارند، از این جهت ست لباس طوسی با نارنجی به ملایم‌تر شدن رنگ نارنجی و جذاب‌تر شدن آن کمک بسزایی می‌کند.

اما از هر رنگی که بگذریم، ترکیب رنگ طوسی با مشکی و سفید، فوق‌العاده جذاب خواهد بود. از مزیت دیگر ست کردن مانتو با رنگ سفید و مشکی می‌توان به سادگی در انتخاب و خرید اشاره کرد. به بیان دیگر اگر نمی‌دانید که چه رنگ لباسی تهیه کنید، در خرید لباس طوسی زنانه همراه با ست سفید و مشکی تردید نکنید.

۱٫ به مانتو طوسی چه رنگ شالی میاد؟

به مانتو طوسی چه رنگ شالی میاد
با مانتو طوسی چه شالی بپوشم

سؤالی که ممکن است گاهی ذهن شما را درگیر خود کند این است که با مانتو طوسی با چه روسری ست میشه؟ پاسخ به این سوال کمی گسترده خواهد بود، چرا که طیف رنگ مانتو شلوار طوسی و رنگ پوست صورت شما نیز اهمیت دارد.

برخی از خانم‌ها بی‌توجه به رنگ پوست صورتشان، رنگ روسری را انتخاب می‌کنند. اگرچه ممکن است رنگ لباس طوسی با هر رنگی به سادگی ست شود، اما ممکن است ترکیب آن با رنگ پوست صورتتان همخوانی نداشته باشد. از این جهت در ادامه مقاله سعی کردیم، رنگ‌ ست روسری با مانتو طوسی متناسب با هر نوع رنگ پوست را برایتان قرار دهیم.

خانم‌هایی که رنگ پوست صورت سفیدی دارند، می‌توانند ست مانتو طوسی با شال تیره انتخاب کنند. در واقع خرید روسری روشن، باعث سفیدتر شدن رنگ پوستشان می‌شود. از این جهت ست مانتو طوسی با روسری جگری یا قرمز تیره، آبی تیره و سبز تیره، چهره‌تان را جذاب‌تر می‌کند.

خانم‌هایی که رنگ پوست صورتشان گندمی یا میانه است، در انتخاب ست مانتو طوسی با رنگ مناسب روسری باید کمی دقت کنند. در واقع شما باید رنگ‌هایی انتخاب کنید که نه تیره و نه روشن باشند. رنگ‌های میانه همچون ست مانتو طوسی با رنگ روسری صورتی، یاسی، آبی آسمانی و بژ انتخاب جذابی خواهد بود.

خانم‌هایی که رنگ پوست صورت سبزه دارند، بهتر است در انتخاب رنگ های ست با طوسی برای روسری، سراغ رنگ‌های شاد و روشن روند. ما به شما ترکیب رنگ طوسی و بنفش در لباس و یا رنگ‌هایی مانند آبی کاربنی، زرد و قرمز را پیشنهاد می‌دهیم که چهره‌تان را بسیار جذاب و بشاش می‌کند.

خانم‌هایی که رنگ پوست تیره دارند، بهتر است سراغ رنگ‌های تیره نروند، چرا که باعث کدر شدن رنگ پوستشان می‌شود. از این جهت بهترین رنگ مکمل مانتو طوسی با رنگ روسری یا شال زنانه، رنگ بنفش بادمجانی، نارنجی، آبی لاجوردی و سبز زمردی خواهد بود.

اما خبر خوب برای همه خانم‌ها با هر رنگ پوست، استفاده بلامانع از رنگ سفید و مشکی است. از این جهت شما می‌توانید رنگ روسری رنگ ست با توسی را بدون دردسر با رنگ مشکی و سفید تجربه کنید که ظاهری رسمی و جذاب خواهد داشت.

۲٫ چه لاکی با مانتو طوسی بزنیم؟

چه لاکی با مانتو طوسی بزنیم
با طوسی چه رنگی ست میشه

انتخاب رنگ لاک چندان سخت نیست. چرا که شما می‌توانید رنگ لاکتان را با رنگ یکی از لباس‌هایتان به غیر از مانتو طوسی ست کنید. در واقع توصیه می‌کنیم هرگز رنگ لاک طوسی برای مانتو طوسی اسپرت یا مجلسی انتخاب نکنید، چرا که مانتو طوسی، رنگ غالب استایل‌تان خواهد بود و انتخاب لاک طوسی، ظاهرتان را یکنواخت خواهد کرد.

بنابراین بهترین ایده برای انتخاب رنگ لاک ست با مانتو طوسی این است که به رنگ روسری، کیف یا کفش خود توجه کنید. در واقع رنگ‌های اکسسوری زنانه یا لباس‌هایی که توجه کمتری به آن‌ها می‌شود، ایده خوب و جذابی برای انتخاب رنگ لاک با مانتو طوسی خواهد بود.

خرید انواع لاک در رنگ های مختلف

این روش کمک می‌کند تا تاثیر رنگ مانتو طوسی بیشتر شود، رنگ لاک‌تان جذاب‌تر به نظر برسد و رنگ کیف، کفش یا روسری‌تان توجه بیشتری را جلب کند. این یکی از روش‌های ساده، کاربردی و جذاب ست کردن لباس زنانه است.

۳٫ چه کفشی در ست با رنگ طوسی بپوشیم؟

چه کفشی در ست با رنگ طوسی بپوشیم؟
چه رنگهایی با طوسی ست میشه

انتخاب رنگ کفش و کیف اهمیت بسیاری دارد. توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید خرید مانتو طوسی مجلسی یا اسپرت را در اولویت قرار دهید، ست کیف و کفش تهیه کنید تا با ترکیب رنگ مانتو طوسی جذاب‌تر شود.

ابتدا توصیه می‌کنیم به مدل مانتو طوسی توجه کنید. آیا می‌خواهید یک مانتو طوسی اسپرت برای قرار دوستانه تهیه کنید یا می‌خواهید به مهمانی بروید و خرید مانتو طوسی مجلسی برایتان در اولویت است؟ پاسخ به این سؤال، مدل ست کیف و کفش شما را مشخص می‌کند. یعنی شما می‌توانید ست کیف و کفش مجلسی یا اسپرت تهیه کنید.

اگر به استایل مجلسی علاقه دارید و نمی‌دانید با مانتو طوسی چه کفشی بپوشید، توصیه می‌کنیم نگاهی به رنگ‌های رسمی بیندازید. رنگ‌های رسمی که به سادگی با مانتو طوسی ست می‌شوند عبارت‌ است از: مشکی، آبی تیره، سبز تیره، زرد خردلی و زرشکی.

ست کردن رنگ طوسی با کیف و کفش مشکی، اگرچه انتخاب ساده‌ای است، اما به ظاهر شما قدرت می‌بخشند. ست مانتو طوسی مجلسی و کفش و کیف آبی تیره، مناسب مراسم‌های رسمی است که این رنگ مانع یکنواخت شدن ظاهرتان می‌شود.

یک ست پیشنهادی با مانتو طوسی مجلسی، کفش و کیف سبز تیره است که ظاهر شما را مدرن می‌کند. ست مانتو طوسی مجلسی با کفش زرد خردلی، مناسب خانم‌هایی است که به چشمگیرتر شدن استایل اهمیت می‌دهند و در نهایت ست مانتو مجلسی با کفش و کیف به رنگ زرشکی، استایل شما را کلاسیک و جذاب می‌کند.

اما اگر می‌خواهید مانتو طوسی اسپرت تهیه کنید، انتخاب رنگ کفش و کیفتان کمی متفاوت خواهد بود. در واقع شما می‌توانید در استایل غیررسمی از رنگ‌های روشن به سادگی استفاده کنید و ظاهرتان را مدرن و جذاب نمایید.

برای مثال ست توسی با کفش و کیف صورتی، استایل دخترانه شما را ملیح و جذاب می‌کند. ست کیف و کفش نارنجی یا زرد با مانتو طوسی اسپرت، استایل شما را متفاوت، چشمگیر و پرانرژی می‌کند.

ست کیف و کفش قرمز و مانتو طوسی اسپرت، ظاهرتان را پرنشاط و جسورانه می‌کند. ست مانتو طوسی اسپرت با کفش و کیف آبی روشن، استایلتان را مدرن و امروزی می‌کند. همچنین انتخاب رنگ بنفش برای رنگ کفشِ ست مانتو طوسی اسپرت، استایلتان را متمایز می‌کند، چرا که افراد کمتری سراغ رنگ بنفش می‌روند.

۴٫ مانتو طوسی با چه شلواری ست میشه؟

عکس ست مانتو طوسی با شلوار جین
با رنگ طوسی چه رنگی ست میشه

اگر برایتان سؤال است که با مانتو طوسی چه رنگ شلواری میاد، بهتر است بدانید که این بخش از استایل، ساده‌ترین بخش ست کردن خواهد بود. در واقع اگرچه هر رنگی با رنگ طوسی ست می‌شود، اما بهتر است در انتخاب رنگ شلوار ست با مانتو طوسی، کمی گزینه‌ها را محدودتر کنیم.

اگر به استایل غیررسمی علاقه دارید و می‌خواهید برای استایل روزمره یا قرار دوستانه آماده شوید، مانتو طوسی با شلوار لی به تن کنید، و در ست کردن مانتوی طوسی با شلوار جین زنانه آبی تردید نکنید. طیف رنگ شلوار جین زنانه آبی از تیره تا روشن، بهترین انتخاب شلوار برای ست با مانتو طوسی خواهد بود که ظاهرتان را جذاب و مدرن می‌کند.

در صورتی که می‌خواهید به مهمانی یا قرار رسمی بروید و نمی‌دانید چه رنگ و مدل شلواری زنانه‌ای با مانتو طوسی ست کنید، توصیه می‌کنیم از رنگ‌‌هایی همچون سفید، مشکی و رنگ‌های تیره بهره‌مند شوید.

سفید و مشکی همیشه بهترین و آسان‌ترین انتخاب برای رنگ شلوار زنانه ست با مانتو طوسی خواهند بود. اما در صورتی که می‌خواهید تنوع در استایل ایجاد کنید، توصیه می‌کنیم از خرید شلوار آبی تیره، زرشکی، بادمجانی، سرمه‌ای، سبز تیره غافل نشوید. بی‌تردید این رنگ‌ها ظاهرتان را متمایز، جذاب و چشمگیر می‌کنند.

خرید شلوار زنانه

۵٫ رنگ طوسی با چی ست میشه؟

رنگ طوسی با چی ست میشه
به رنگ طوسی چه رنگی میاد

پیش از این درباره مکمل رنگ طوسی در لباس صحبت کردیم. اما در صورتی که می‌خواهید برای یک مانتو جلو باز طوسی، لباس مناسبی تهیه کنید، باید ابتدا به تمام نکات بالا توجه کنید و کمی با رنگ‌ها بازی کنید.

اگرچه رنگ‌هایی همچون سبز، صورتی، سفید، نارنجی، زرد، آبی، بنفش، مشکی و… به سادگی با لباس طوسی ست می‌شوند، اما شما نمی‌توانید تمام لباس‌های خود را با یک رنگ همچون قرمز و مانتو طوسی ست کنید.

در واقع در حل این مسئله بازی با رنگ‌ها کار شما را ساده می‌کند. برای مثال اگر می‌خواهید کفش سبز، مانتو طوسی و شلوار مشکی انتخاب کنید، رنگ میانه یا پاستلی برای انتخاب لباس کار شما را ساده می‌کند. همچنین رنگ سفید و مشکی رنگ‌هایی هستند که همیشه به شما کمک می‌کنند و ست کردن رنگ لباس با مانتو طوسی را ساده خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

استایل تینیجری چیست؟

نوجوانی فقط تغییرات خلقی و جوش‌های بلوغ نیست، بلکه در این دوره حساس و مهم نوجوان‌ها به دنبال کشف هویت خودشان

مانتو طوسی را با چه رنگ لباسی ست کنیم ؟
7 مهر 1399
/
106,106 بازدید

مانتو طوسی را با چه رنگ لباسی ست کنیم ؟

فهرست مطالب

همیشه رنگ‌های خنثی را می‌توانید به سادگی با رنگ‌های دیگر ست کنید. اما در میان تمام رنگ‌ها، ست رنگ طوسی به سادگی با هر رنگی ترکیب می‌شود و شما می‌توانید با خرید مانتو طوسی، انواع استایل مجلسی و اسپرت را تجربه کنید.

در واقع شما می‌توانید با خرید مانتو طوسی نه یک نشان، بلکه چندین نشان بزنید. اگر می‌خواهید تنها با یک خرید مانتو زنانه، چندین استایل متفاوت را تجربه کنید، بهترین انتخاب شما، خرید مانتو طوسی خواهد بود. اگر می‌خواهید به نحوه ست كردن رنگ طوسي با لباس‌های دیگر اطلاعات بیشتری به دست آورید، توصیه می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید!

با رنگ طوسی بیشتر آشنا شوید!

نحوه ست كردن رنگ طوسي با لباس‌های دیگر
مانتو طوسی روشن

یکی از هوشمندانه‌ترین کاری که طراحان مد و لباس می‌توانستند انجام دهند، طراحی و تولید لباس طوسی بود. در واقع این رنگ، جادویی به همراه دارد که رنگ‌های دیگر ندارند. احتمالاً با خود می‌پرسید که رنگ طوسی چه جادویی دارد؟ این رنگ در ظاهر ساده به نظر می‌رسد، اما نه تنها ظاهر شما را جذاب می‌کند، بلکه به سادگی با رنگ‌های دیگر نیز ست می‌شود.

در روانشناسی رنگ‌ها، رنگ طوسی نماد اعتماد، اطمینان، آرامش، استقلال و هوش است. در واقع این رنگ آن چنان قدرتی دارد که ظاهر شما را از دیگران متمایز می‌کند. فصل پاییز و زمستان بهترین زمان برای استفاده از رنگ طوسی است. اما آیا می‌دانیم که طوسی با چه رنگی ست میشه؟ برای پاسخ به این سؤال توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله توجه کنید.

 

 

 

برای خرید و مشاهده انواع مانتو زنانه روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش مانتو

 

 

مکمل رنگ طوسی در لباس زنانه کدام است؟

مدل لباس رنگ طوسی
ست طوسی

اجازه دهید بدون هیچ حاشیه سراغ اصل مطلب برویم و به سوال مکمل رنگ طوسی در مانتو پاسخ دهیم. رنگ طوسی یکی از رنگ‌های مورد علاقه خانم‌ها است. چرا که ظاهری اسپرت و مجلسی دارد. از این جهت خرید مانتو زنانه طوسی، انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود.

برخلاف بسیاری از رنگ‌ها که رنگ مکمل چندانی ندارند، طوسی پادشاه رنگ‌های مکمل است. ست با طوسی بسیار ساده است. اما توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید استایل جذاب و چشمگیری داشته باشید، این رنگ‌ها را با دقت بیشتری انتخاب کنید.

ست قرمز و طوسی از ترکیب رنگ‌هایی هستند که ظاهر شما را دگرگون می‌کنند. رنگ قرمز، زرشکی و آجری به ظاهر شما جلوه می‌بخشند و از جمله رنگ‌هایی هستند که مانع یکنواخت شدن لباس زنانه طوسی می‌شوند. ترکیب و ست طوسی و قرمز در کنار یکدیگر بسیار انرژی بخش و چشمگیر است.

ست کردن قرمز با طوسی

طوسی و صورتی، از نخستین رنگ‌هایی هستند که در استایل و مد به سادگی مکمل یکدیگر شدند. اما اگر می‌خواهید نتیجه بهترین از ست لباس طوسی و صورتی بگیرید، توصیه می‌کنیم یکی از لباس‌های را تیره و دیگری را روشن انتخاب کنید. برای مثال اگر به مانتو طوسی تیره علاقه دارید، لباس صورتی کمرنگ یا پاستلی، انتخاب جذاب‌تری خواهد بود.

ست لباس طوسی و صورتی

ست سبز و طوسی از رنگ‌های جذاب چهار فصل هستند. در واقع اگر نمی‌دانید در چهار فصل سال از چه رنگی بهره‌مند شوید، ست طوسی و سبز، بهترین انتخاب خواهند بود. این دو رنگ در کنار یکدیگر نماد آرامش و قدرت خواهند بود. با این حال ست مانتو طوسی روشن و لباس سبز تیره، از رنگ‌های مکمل مطابق مد روز هستند.

طوسی و زرد یادآور فصل تابستان و پاییز هستند. برخی از رنگ‌ها برای یک فصل به‌خصوص مناسب هستند. رنگ زرد و خردلی از رنگ‌های پرکاربرد برای طراحی مدل لباس زنانه پاییزه است. اما اگر می‌خواهید جلوه دیگری به رنگ پرانرژی زرد ببخشید، ست لباس طوسی و زرد، انتخاب هوشمندانه‌ای است که برای استایل رسمی نیز به کار می‌رود.

 

برای مشاهده و خرید انواع لباس زنانه روی دکمه زیر کلیک کنید.

انواع لباس زنانه

عکس ست لباس زنانه رنگ طوسی با زرد

 

ترکیب رنگ طوسی و آبی در لباس همچون دو خواهر هستند. در واقع برخلاف رنگ‌های دیگر، طیف رنگ آبی از تیره تا روشن، به سادگی با لباس یا مانتو طوسی زنانه ست می‌شود. رنگ آبی یک رنگ سلطنتی است و انتخاب ست آبی و طوسی، ترکیبی جذاب برای استایل‌های مجلسی و رسمی خواهد بود.

ست نارنجی و طوسی به شما نشاط می‌بخشد. در صورتی که می‌خواهید یک استایل متفاوت را تجربه کنید، در انتخاب رنگ نارنجی تردید نکنید. اما برخی از افراد تمایل چندانی به استفاده از رنگ نارنجی به تنهایی ندارند، از این جهت ست لباس طوسی با نارنجی به ملایم‌تر شدن رنگ نارنجی و جذاب‌تر شدن آن کمک بسزایی می‌کند.

اما از هر رنگی که بگذریم، ترکیب رنگ طوسی با مشکی و سفید، فوق‌العاده جذاب خواهد بود. از مزیت دیگر ست کردن مانتو با رنگ سفید و مشکی می‌توان به سادگی در انتخاب و خرید اشاره کرد. به بیان دیگر اگر نمی‌دانید که چه رنگ لباسی تهیه کنید، در خرید لباس طوسی زنانه همراه با ست سفید و مشکی تردید نکنید.

۱٫ به مانتو طوسی چه رنگ شالی میاد؟

به مانتو طوسی چه رنگ شالی میاد
با مانتو طوسی چه شالی بپوشم

سؤالی که ممکن است گاهی ذهن شما را درگیر خود کند این است که با مانتو طوسی با چه روسری ست میشه؟ پاسخ به این سوال کمی گسترده خواهد بود، چرا که طیف رنگ مانتو شلوار طوسی و رنگ پوست صورت شما نیز اهمیت دارد.

برخی از خانم‌ها بی‌توجه به رنگ پوست صورتشان، رنگ روسری را انتخاب می‌کنند. اگرچه ممکن است رنگ لباس طوسی با هر رنگی به سادگی ست شود، اما ممکن است ترکیب آن با رنگ پوست صورتتان همخوانی نداشته باشد. از این جهت در ادامه مقاله سعی کردیم، رنگ‌ ست روسری با مانتو طوسی متناسب با هر نوع رنگ پوست را برایتان قرار دهیم.

خانم‌هایی که رنگ پوست صورت سفیدی دارند، می‌توانند ست مانتو طوسی با شال تیره انتخاب کنند. در واقع خرید روسری روشن، باعث سفیدتر شدن رنگ پوستشان می‌شود. از این جهت ست مانتو طوسی با روسری جگری یا قرمز تیره، آبی تیره و سبز تیره، چهره‌تان را جذاب‌تر می‌کند.

خانم‌هایی که رنگ پوست صورتشان گندمی یا میانه است، در انتخاب ست مانتو طوسی با رنگ مناسب روسری باید کمی دقت کنند. در واقع شما باید رنگ‌هایی انتخاب کنید که نه تیره و نه روشن باشند. رنگ‌های میانه همچون ست مانتو طوسی با رنگ روسری صورتی، یاسی، آبی آسمانی و بژ انتخاب جذابی خواهد بود.

خانم‌هایی که رنگ پوست صورت سبزه دارند، بهتر است در انتخاب رنگ های ست با طوسی برای روسری، سراغ رنگ‌های شاد و روشن روند. ما به شما ترکیب رنگ طوسی و بنفش در لباس و یا رنگ‌هایی مانند آبی کاربنی، زرد و قرمز را پیشنهاد می‌دهیم که چهره‌تان را بسیار جذاب و بشاش می‌کند.

خانم‌هایی که رنگ پوست تیره دارند، بهتر است سراغ رنگ‌های تیره نروند، چرا که باعث کدر شدن رنگ پوستشان می‌شود. از این جهت بهترین رنگ مکمل مانتو طوسی با رنگ روسری یا شال زنانه، رنگ بنفش بادمجانی، نارنجی، آبی لاجوردی و سبز زمردی خواهد بود.

اما خبر خوب برای همه خانم‌ها با هر رنگ پوست، استفاده بلامانع از رنگ سفید و مشکی است. از این جهت شما می‌توانید رنگ روسری رنگ ست با توسی را بدون دردسر با رنگ مشکی و سفید تجربه کنید که ظاهری رسمی و جذاب خواهد داشت.

۲٫ چه لاکی با مانتو طوسی بزنیم؟

چه لاکی با مانتو طوسی بزنیم
با طوسی چه رنگی ست میشه

انتخاب رنگ لاک چندان سخت نیست. چرا که شما می‌توانید رنگ لاکتان را با رنگ یکی از لباس‌هایتان به غیر از مانتو طوسی ست کنید. در واقع توصیه می‌کنیم هرگز رنگ لاک طوسی برای مانتو طوسی اسپرت یا مجلسی انتخاب نکنید، چرا که مانتو طوسی، رنگ غالب استایل‌تان خواهد بود و انتخاب لاک طوسی، ظاهرتان را یکنواخت خواهد کرد.

بنابراین بهترین ایده برای انتخاب رنگ لاک ست با مانتو طوسی این است که به رنگ روسری، کیف یا کفش خود توجه کنید. در واقع رنگ‌های اکسسوری زنانه یا لباس‌هایی که توجه کمتری به آن‌ها می‌شود، ایده خوب و جذابی برای انتخاب رنگ لاک با مانتو طوسی خواهد بود.

خرید انواع لاک در رنگ های مختلف

این روش کمک می‌کند تا تاثیر رنگ مانتو طوسی بیشتر شود، رنگ لاک‌تان جذاب‌تر به نظر برسد و رنگ کیف، کفش یا روسری‌تان توجه بیشتری را جلب کند. این یکی از روش‌های ساده، کاربردی و جذاب ست کردن لباس زنانه است.

۳٫ چه کفشی در ست با رنگ طوسی بپوشیم؟

چه کفشی در ست با رنگ طوسی بپوشیم؟
چه رنگهایی با طوسی ست میشه

انتخاب رنگ کفش و کیف اهمیت بسیاری دارد. توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید خرید مانتو طوسی مجلسی یا اسپرت را در اولویت قرار دهید، ست کیف و کفش تهیه کنید تا با ترکیب رنگ مانتو طوسی جذاب‌تر شود.

ابتدا توصیه می‌کنیم به مدل مانتو طوسی توجه کنید. آیا می‌خواهید یک مانتو طوسی اسپرت برای قرار دوستانه تهیه کنید یا می‌خواهید به مهمانی بروید و خرید مانتو طوسی مجلسی برایتان در اولویت است؟ پاسخ به این سؤال، مدل ست کیف و کفش شما را مشخص می‌کند. یعنی شما می‌توانید ست کیف و کفش مجلسی یا اسپرت تهیه کنید.

اگر به استایل مجلسی علاقه دارید و نمی‌دانید با مانتو طوسی چه کفشی بپوشید، توصیه می‌کنیم نگاهی به رنگ‌های رسمی بیندازید. رنگ‌های رسمی که به سادگی با مانتو طوسی ست می‌شوند عبارت‌ است از: مشکی، آبی تیره، سبز تیره، زرد خردلی و زرشکی.

ست کردن رنگ طوسی با کیف و کفش مشکی، اگرچه انتخاب ساده‌ای است، اما به ظاهر شما قدرت می‌بخشند. ست مانتو طوسی مجلسی و کفش و کیف آبی تیره، مناسب مراسم‌های رسمی است که این رنگ مانع یکنواخت شدن ظاهرتان می‌شود.

یک ست پیشنهادی با مانتو طوسی مجلسی، کفش و کیف سبز تیره است که ظاهر شما را مدرن می‌کند. ست مانتو طوسی مجلسی با کفش زرد خردلی، مناسب خانم‌هایی است که به چشمگیرتر شدن استایل اهمیت می‌دهند و در نهایت ست مانتو مجلسی با کفش و کیف به رنگ زرشکی، استایل شما را کلاسیک و جذاب می‌کند.

اما اگر می‌خواهید مانتو طوسی اسپرت تهیه کنید، انتخاب رنگ کفش و کیفتان کمی متفاوت خواهد بود. در واقع شما می‌توانید در استایل غیررسمی از رنگ‌های روشن به سادگی استفاده کنید و ظاهرتان را مدرن و جذاب نمایید.

برای مثال ست توسی با کفش و کیف صورتی، استایل دخترانه شما را ملیح و جذاب می‌کند. ست کیف و کفش نارنجی یا زرد با مانتو طوسی اسپرت، استایل شما را متفاوت، چشمگیر و پرانرژی می‌کند.

ست کیف و کفش قرمز و مانتو طوسی اسپرت، ظاهرتان را پرنشاط و جسورانه می‌کند. ست مانتو طوسی اسپرت با کفش و کیف آبی روشن، استایلتان را مدرن و امروزی می‌کند. همچنین انتخاب رنگ بنفش برای رنگ کفشِ ست مانتو طوسی اسپرت، استایلتان را متمایز می‌کند، چرا که افراد کمتری سراغ رنگ بنفش می‌روند.

۴٫ مانتو طوسی با چه شلواری ست میشه؟

عکس ست مانتو طوسی با شلوار جین
با رنگ طوسی چه رنگی ست میشه

اگر برایتان سؤال است که با مانتو طوسی چه رنگ شلواری میاد، بهتر است بدانید که این بخش از استایل، ساده‌ترین بخش ست کردن خواهد بود. در واقع اگرچه هر رنگی با رنگ طوسی ست می‌شود، اما بهتر است در انتخاب رنگ شلوار ست با مانتو طوسی، کمی گزینه‌ها را محدودتر کنیم.

اگر به استایل غیررسمی علاقه دارید و می‌خواهید برای استایل روزمره یا قرار دوستانه آماده شوید، مانتو طوسی با شلوار لی به تن کنید، و در ست کردن مانتوی طوسی با شلوار جین زنانه آبی تردید نکنید. طیف رنگ شلوار جین زنانه آبی از تیره تا روشن، بهترین انتخاب شلوار برای ست با مانتو طوسی خواهد بود که ظاهرتان را جذاب و مدرن می‌کند.

در صورتی که می‌خواهید به مهمانی یا قرار رسمی بروید و نمی‌دانید چه رنگ و مدل شلواری زنانه‌ای با مانتو طوسی ست کنید، توصیه می‌کنیم از رنگ‌‌هایی همچون سفید، مشکی و رنگ‌های تیره بهره‌مند شوید.

سفید و مشکی همیشه بهترین و آسان‌ترین انتخاب برای رنگ شلوار زنانه ست با مانتو طوسی خواهند بود. اما در صورتی که می‌خواهید تنوع در استایل ایجاد کنید، توصیه می‌کنیم از خرید شلوار آبی تیره، زرشکی، بادمجانی، سرمه‌ای، سبز تیره غافل نشوید. بی‌تردید این رنگ‌ها ظاهرتان را متمایز، جذاب و چشمگیر می‌کنند.

خرید شلوار زنانه

۵٫ رنگ طوسی با چی ست میشه؟

رنگ طوسی با چی ست میشه
به رنگ طوسی چه رنگی میاد

پیش از این درباره مکمل رنگ طوسی در لباس صحبت کردیم. اما در صورتی که می‌خواهید برای یک مانتو جلو باز طوسی، لباس مناسبی تهیه کنید، باید ابتدا به تمام نکات بالا توجه کنید و کمی با رنگ‌ها بازی کنید.

اگرچه رنگ‌هایی همچون سبز، صورتی، سفید، نارنجی، زرد، آبی، بنفش، مشکی و… به سادگی با لباس طوسی ست می‌شوند، اما شما نمی‌توانید تمام لباس‌های خود را با یک رنگ همچون قرمز و مانتو طوسی ست کنید.

در واقع در حل این مسئله بازی با رنگ‌ها کار شما را ساده می‌کند. برای مثال اگر می‌خواهید کفش سبز، مانتو طوسی و شلوار مشکی انتخاب کنید، رنگ میانه یا پاستلی برای انتخاب لباس کار شما را ساده می‌کند. همچنین رنگ سفید و مشکی رنگ‌هایی هستند که همیشه به شما کمک می‌کنند و ست کردن رنگ لباس با مانتو طوسی را ساده خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد