8 آذر 1401
/
4,043 بازدید

انواع مدل کفش کتانی تابستانه| نحوه ست کردن انواع کفش کتانی

فهرست مطالب

تابستان و صندل دو دوست آشنا برای یکدیگر هستند. اما برای کسانیکه قصد پیاده روی دارند، طرفدار صندل نیستند و یا اینکه سرکار می‌روند، این نوع کفش راحتی گزینه مناسبی نیست، این دسته از افراد معمولا به سراغ انواع مدل کفش کتانی تابستانه می‌روند. ممکن است شما نیز مانند من، جز این دسته باشید. اما آیا انواع مدل کفش کتانی تابستانه را می‌شناسید و یا نحوه ست کردن انواع مدل کتانی را می‌دانید؟ در این مطلب از بانی مگ قصد داریم تا شما را با مدل‌های مختلف کفش کتانی تابستانه و روش ست کردن آن‌ها آشنا کنیم. اگر مشتاق دانستن و یادگیری در این زمینه هستید، با ما همراه باشید.

انواع مدل کفش کتانی تابستانه
انواع مدل کفش اسپرت زنانه

تفاوت انواع مدل کفش کتانی تابستانه با کفش ورزشی

تفاوتی که که کفش کتانی تابستانه با دیگر کفش‌های ورزشی دارد، سبکی و جنس خنک آن است. معمولا این مدل کفش مردانه یا زنانه را به گونه‌‌ای طراحی می‌کنند که جریان هوا به سادگی از آن عبور کند و پا دچار تعریق، بو و خستگی نشود. از اینرو توصیه می‌شود تا برای راحتی در فصل تابستان برای خرید کفش زنانه و مردانه تابستانه اقدام کنید.

خانم‌ها به یاد داشته باشید که کفش تخت مجلسی یا کفش پاشنه بلند، مناسب پیاده‌روی یا فعالیت‌های روزانه نیست. این مدل کفش زنانه تنها مناسب مهمانی، قرارهای رسمی یا دوستانه است و در صورتی که پایتان بیش از ۵ ساعت در این کفش‌های ناراحت قرار گیرد، ممکن است به کمرتان آسیب جدی وارد می‌کند. بهترین راه حل برای جلوگیری از این دست مشکلات سلامتی، خرید کفش کتانی زنانه یا مردانه است.

انواع مدل کفش کتانی تابستانه

توجه داشته باشید که کفش کتانی تابستانه نیز می‌تواند به عنوان یک کفش ورزشی حساب شود. در حقیقت بسیاری از برندهای ورزشی معتبر دنیا همچون آدیداس، ریباک، نایک و سالومون، برای هر یک از رشته‌های ورزشی، یک کفش به‌خصوص با ویژگی‌های متمایز طراحی می‌کنند. اما برخی از انواع مدل کفش کتانی تابستانه چندین قابلیت را با هم دارند و می‌توانند راحتی بی نظیری برای شما فراهم کنند. بیایید با هم به بررسی این مدل‌ها بپردازیم:

کفش رانینگ (Running Shoes)

همانطور که از اسمش پیداست، کفش رانینگ مناسب دویدن است. اگر فعالیت‌تان زیاد است و خواهان تحرک و ورزش در تابستان هستید، ما این مدل کفش کتانی تابستانه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. توجه داشته باشید که کتانی رانینیگ نه تنها مناسب دویدن، بلکه برای پیاده روی نیز عالی است. به منظور پیاده روی می‌توانید برای خرید کتانی رانینگ سبک (Light Running Shoes) اقدام کنید. این نوع کفش کتانی تابستانه شما را در طول پیاده روی در هوای گرم خسته نمی‌کند و در عین حال چربی سوزی را ایجاد خواهد کرد.

ویژگی‌های مدل کتانی تابستانه رانینگ، وزن سبک و رویه‌ای با قابلیت تهویه هوا می‌باشد. از اینرو در هنگام خرید کتانی رانینگ به این ویژگی‌ها دقت کنید.

این مدل کتانی تابستانه کفی و جنس انعطاف پذیری دارد که همین ویژگی‌ها مانع کمردرد، پادرد و دردهای عضلانی خواهد شد.

مدل کفش کتانی تابستانه
مدل کتونی تابستانی

کفش ترینیگ (Training Shoes)

کفش ترینیگ مناسب تمرینات ورزشی است و این مدل کفش ورزشی به گونه‌ای طراحی شده که باعث سرعت، استقامت و تعادل بیشتر بدن می‌گردد. این مدل کفش ورزشی زنانه یا مردانه طراحی می‌شود. طراحی منحصربفرد این کفش کتانی باعث شده است تا مناسب تمرینات ورزشی سرعتی باشد.

کفش کتانی تابستانه ترینینگ(Light Training Shoes) وزن سبکی دارد که همین ویژگی موجب می‌شود تا شما در طول ورزش احساس خستگی نکنید. از ویژگی های دیگر این مدل کفش کتانی  جنس رویه خنک آن است که پا را دچار تعریق کمتر می‌کند.

از مدل‌های دیگر کفش ترینینگ می‌توان به کفش کراس ترینیگ (Cross Training Shoes) اشاره کرد. این مدل کفش کتانی تابستانه مناسب باشگاه است و می‌توانید با پوشیدن آن ورزش‌هایی مانند تمرینات باشگاهی، اروبیک و زومبا را به خوبی انجام دهید و کمتر دچار خستگی شوید.

معمولا کفش ترینینگ زمستانه لایه داخلی پُرتری نسبت به جنس تابستانه آن دارد. از این رو پیش از خرید کفش ورزشی، حتما از جنس تابستانه آن مطمئن شوید.

انواع مدل کتانی تابستانه
مدل کفش ورزشی تابستانه

کفش کتانی روزمره

اگر اهل ورزش نیستید، اما خواهان راحتی برای رفت و آمد خود هستید، از مدل کفش کتانی تابستانه روزمره استفاده کنید. خرید کفش کتانی روزمره، یک استایل کژوال و در برخی از موارد کژوال هوشمند را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین باید بدانید این مدل کفش کتانی تابستانه جز کتگوری کفش‌های ورزشی قرار نمی‌گیرد، اما می‌توان از آن به منظور نرمش‌های معمول، پیاده‌روی، مدرسه، دانشگاه یا حتی محل کار استفاده کرد.

خوشبختانه تنوع، رنگ و مدل کفش کتانی روزمره، روز به روز بیشتر می‌شود، چرا که مورد استقبال بسیاری از خانم‌ها و آقایان قرار گرفته است. برای مثال یکی از کفش‌هایی که در چند سال اخیر توجه خانم‌ها و آقایان جوان را به خود جلب کرد، کفش اسنیکرز سفید بود که معمولا نمونه خوبی از مدل کفش کتانی تابستانی محسوب می‌شود.

البته به یاد داشته که به مجموع کفش‌های ورزشی (کفش تنیس، بسکتبال، اسکیت، فوتبال، والیبال، کفش تمرین و…) اسنیکرز (Sneakers) می‌گویند. کلمه اسنیکرز به معنای دزدکی راه رفتن است. این کلمه را می‌توان به کفی کفش نسبت داد که بر خلاف کفش‌های مجلسی صدایی ایجاد نمی‌کند.

مدل کفش کتانی روزمره
مدل کفش کتانی روزمره

مدل کفش کتانی پیاده‌روی (Walking Shoes)

در صورتی که نمی‌خواهید هزینه بالایی را صرف خرید کفش ورزشی کنید، مدل کفش کتانی پیاده‌روی، انتخاب مناسبی است. این مدل کفش جنس سبکی دارد و معمولا آن را مناسب فصل گرم تابستان طراحی می‌کنند. اگرچه این مدل کفش کتانی تابستانه، وزن سبک‌تری نسبت به کفش‌های ورزشی دیگر دارد، اما به کمر و پایتان آسیب وارد نمی‌کند. در صورتی که به پیاده‌روی در عصرهای تابستان علاقه دارید یا می‌خواهید مسیری را با خیالی آسوده طی کنید، این کفش به راحتی پاهای شما کمک بسزایی می‌کند.

بسیاری از خانم‌ها و آقایان در انجام کارهای روزمره خود همچون خرید، می‌توانند از انواع مدل کفش کتانی تابستانه پیاده روی بهره‌مند شوند. معمولا کف این مدل کفش تخت نیست و کمی لژ دارد. همین موضوع مانع درد کمر یا خستگی پاهایتان می‌شود.

مدل کفش کتانی تابستانه مخصوص پیاده روی
کفش کتانی تابستانه مخصوص پیاده روی

کفش اسپرت راحتی

کفش اسپرت راحتی یکی از مدل‌های اصلی کفش کتانی تابستانی به شمار می‌آید. معمولا این مدل کفش اسپرت مردانه یا زنانه را برای انجام کارهای روزمره به پا می‌کنند. ناگفته نماند که بسیاری از این کفش‌ها همچون کفش اسپرت راحتی برند وَنس (Vans) مناسب رشته‌های ورزشی همچون اسکیت هستند.

از این رو اگر دختر یا پسر جوانی دارید که به رشته‌های ورزشی همچون اسکیت علاقه دارد، کفش اسپرت راحتی انتخاب مناسبی خواهد بود. اگر می‌خواهید از تفریحات و پیاده‌روی‌های تابستانه لذت ببرید، با خرید کفش اسپرت تابستانه، یک تجربه به یادماندنی را بسازید.

بسیاری از دانشجویان و دانش‌آموزان در مدرسه و دانشگاه علاقه بسیاری به این مدل کفش کتانی‌ اسپرت دارند، چرا که پاهایشان باید ساعت‌ها در یک کفش راحت و استاندارد قرار گیرد. علاوه بر این مسیر دانشگاه یا مدرسه تا خانه را باید با یک کفش سبک و راحت طی کنند.

مدل کفش اسپرت راحتی رنگ قرمز
کفش اسپرت راحتی

انواع مدل کفش کتانی تابستانه را چطور ست کنیم؟

انواع مدل کفش کتانی به خاطر راحتی که در راه رفتن و حرکت برای ما ایجاد می‌کنند، یکی از گزینه‌های اجتناب‌ناپذیر در کمد لباس هستند؛ اما بسیاری از افراد علیرغم خرید مدل کتانی زیبا، در نحوه ست کردن آن دچار مشکل می‌باشند. به گونه‌ای که کل زیبایی کفش با آیتم‌های انتخابی آن‌ها از بین می‌رود. بنابراین این سبک از کفش‌ها باید به درستی با سایر آیتم‌های موجود در استایل ما ترکیب شوند تا بتوانیم ظاهر جذابی داشته باشیم. به همین دلیل در این بخش به پرسش « انواع مدل کفش کتانی را جطور ست کنیم؟» پاسخ داده و به شما یاد می‌دهیم تا چگونه انواع کفش کتونی را ست کنید تا علاوه بر راحتی، از استایل مناسب و جذابی هم برخوردار شوید.

ترکیب انواع مدل کفش کتانی با لباس های مختلف

به اوت فیت‌های زیر دقت کنید تا نحوه ست کردن انواع مدل کفش کتانی را یاد بگیرید:

  • کفش کتانی و دامن ماکسی

اگر هنوز تصور می‌کنید که نمی‌توانید کفش‌های کتانی یا ورزشی را با انواع لباس‌ زنانه ظریف ترکیب کنید، سخت در اشتباه هستید؛ زیرا کفش کتانی و دامن ماکسی یک ترکیب جذاب و راحت برای شما به وجود می‌آورد. برای این ست بهتر است از یک دامن ماکسی که قد آن درست بالای مچ پا قرار می‌گیرد، استفاده کنید تا بتوانید یک روز راحت را تجربه کنید.

نحوه ست کردن کتانی تابستانه

 

  • ترکیب کفش کتانی تابستانه با دامن میدی و تاپ کراپ

اگر تصمیم دارید در فصل بهار یا تابستان مسافرت خارج از کشور داشته باشید، ترکیب کفش کتانی با دامن میدی و تاپ کراپ بی نظیر خواهد بود. برای این ترکیب لازم است یک دامن ابریشمی برای خود تهیه کنید، کفش کتانی سفید خود را حسابی تمیز کنید تا از داشتن این ترکیب بی نظیر لذت ببرید و ظاهر جذابی را به نمایش بگذارید. همچنین اگر مقصدی که به آن مسافرت می‌کنید، آب و هوای سردی داشته باشد، می‌توانید از انواع کت‌های جین در ست خود استفاده کنید.

ست کردن انواع مدل کفش کتانی

  • ست کردن کفش کتانی تابستانه با لگ

هر دو آیتم‌های کفش کتانی و لگ، لباس‌های ورزشی محسوب می‌شوند و به همین خاطر ترکیب این دو تا باهم یک استایل اسپرت تمام عیار را برای شما خواهد ساخت. پس اگر به دنبال یک لباس راحت برای روزهای پرمشغله هستید، ست کردن کفش‌ کتونی خود را با لباس‌های ورزشی فراموش نکنید تا علاوه بر داشتن یک استایل راحت، بتوانید جذابیت خود را هم حفظ کنید.

انواع مدل کفش کتانی تابستانه را چگونه ست کنیم؟

  • ست کردن کفش کتانی با شلوار چرم

اگر در شبکه‌های اجتماعی صفحات مربوط به مد و فشن را دنبال کنید، بارها ترکیب کفش کتونی و شلوار چرم را مشاهده کرده‌اید. یکی از ترکیب‌های بی‌نظیر در این زمینه کاربرد کفش‌های روزمره و اسپرت در کنار شلوارهای چرم مصنوعی است، شما می‌توانید از انواع مانتو سفید یا ژاکت برای تکمیل این اوت فیت استفاده کنید. پوشیدن کفش کتانی در طول روز راحتی بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین شلوار چرم هم می‌تواند به کامل کردن استایل شما کمک کند.

خرید انواع کفش کتانی تابستانه

  • نحوه ست کردن کفش کتانی تابستانه و تیشرت های چاپی

یکی از آیتم های بی نظیر برای فصل تابستان، انواع تی‌ شرت‌ چاپی است که شما می‌توانید آن‌ها را در رنگ‌های مختلف با طرح‌های متنوع سفارش دهید. در سال جدید انواع تیشرت‌ های چاپی سایز بزرگ یا اورسایز محبوبیت بالایی را به دست آورده‌اند، این تیشرت‌ها را با شلوار جین یا لگ‌های رنگی بپوشید و استایل جذابی خلق کنید.

برای ست کردن متناسب کفش کتانی با تیشرت طرح دار ، به رنگ‌های آن‌ها دقت کنید تا هماهنگی داشته باشند.

 ست کردن انواع کفش کتانی تابستانی و تیشرت های چاپی

  • ست کردن کفش کتانی تابستانه و شلوار گشاد

استفاده از شلوار گشاد در فصل‌های گرم سال این امکان را به شما می‌دهد تا از گرمای هوا در امان بمانید. کفش کتونی انتخاب مناسبی برای ست کردن در کنار انواع شلوارهای گشاد می‌باشد، البته بهتر است قد شلوار کمی بالاتر از مچ پا باشد.

در این ترکیب شما می‌توانید از انواع اکسسوری‌ها مانند پابند استفاده کنید. نباید فراموش کرد که تابستان فصل گردش است و خرید انواع مدل کفش کتانی تابستانه راحت این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به آسانی به تفریح و گردش بپردازید. البته شما می‌توانید از این ترکیب حتی در پاییز و زمستان هم استفاده کنید.

ست کردن کتانی تابستانه و شلوار آزاد

  • ست کردن انواع مدل کفش کتانی تابستانه و شلوار جین

شلوار جین بوی فرند که نسبت به انواع شلوار‌های دیگر کوپ راسته و تقریباً آزاد دارد، یکی از آیتم‌های بی‌نظیر جهت ست کردن با کفش کتانی است. در این ترکیب شما می‌توانید از انواع تیشرت‌های سایز بزرگ و ژاکت‌های اورسایز استفاده کنید تا استایل جذابی را به وجود آورید. توصیه می‌کنیم در صورتی که این ترکیب را برای خود انتخاب کرده‌اید، برای خرید انواع اکسسوری‌های طلایی و بزرگ اقدام کرده تا جذاب‌تر از همیشه به نظر برسید.

  • ست کردن کفش کتانی و شلوارک

مهم نیست مرد هستید یا زن، اگر قصد مسافرت به کشور دیگری را دارید، ست کردن کفش کتانی و شلوارک انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. چرا که بدون شک در مسافرت نسبت به هر موقعیت دیگری لازم است فعالیت بیشتری داشته باشید. بنابراین کفش کتانی گزینه راحتی است تا در طول سفر به گردش و تفریح بپردازید. استفاده از انواع تیشرت‌های نخی در کنار شلوارک و کفش کتانی مناسب خواهند بود.

شما می‌توانید با در نظر گرفتن رنگ کفش کتونی خود تیشرت مورد نظر را انتخاب کنید. به عنوان مثال ترکیب تیشرت و کتانی سفید در کنار شلوارک جین ظاهر بی نقصی را در شما به نمایش می‌گذارد. پس هرچه سریع‌تر این آیتم‌ها را به چمدان خود اضافه کنید.

طریقه ست کردن انواع مدل کفش کتانی تابستانه

 

  • ست کردن کفش کتونی و لباس جین

انواع لباس‌های جین یک ترکیب فوق العاده در کنار کفش‌های کتانی به وجود می‌آورند. به همین خاطر شما می‌توانید از انواع شلوارهای جین مانند شلوار جین مام استایل یا شلوارهای جین زخمی یا زاپدار، در کنار کت‌های جین استفاده کنید و این ترکیب را با پوشیدن یک جفت کفش کتانی کامل کنید. این اوت فیت در تمام روزهای سال، قابل استفاده می‌باشد، تنها کافی است شما ضخامت لباس خود را با در نظر گرفتن سرمای هوا تغییر دهید.

  • ست کردن کفش کتانی با پلیور

تا به این قسمت موارد متنوعی را در خصوص ست کردن استایل‌های مختلف برای روزهای گرم سال مورد بررسی قرار دادیم، ولی کفش کتانی کاربرد متنوعی در فصل‌های سرد سال هم دارد. به عنوان مثال ترکیب این کفش با پلیورهای بافت و پالتوهای تدی هم جذاب خواهد بود. برای این ست کافی است، پلیور مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس آن را با یک شلوار جین اسکینی یا لگ و کفش کتونی ست کنید. این ست به شما کمک می‌کند تا در روزهای سرد در مقابل سرمای هوا از خود محافظت کنید و راحتی بیشتری داشته باشید.

 

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی انواع مدل کفش کتانی تابستانه و نحوه ست کردن آن پرداختیم. بهتر است تصور اینکه انواع کفش‌ کتانی تنها قابلیت ست کردن با لباس‌های ورزشی و اسپرت را دارند، به کلی فراموش کنید. این کفش‌ها به خاطر ایجاد احساس راحتی، کاربرد بسیار زیادی دارند و تنها کافی است از ریسک کردن نترسید و ترکیب‌های جذاب و زیبایی را به وجود آورید. به نظر شما کفش‌های کتانی در ترکیب با چه آیتم‌هایی جذاب خواهند بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

با کاپشن چرم چه بپوشیم؟

همراهان عزیز بانی مگ سلام! امروز با یک مقاله‌ی پاییز زمستانه‌ی دیگر در خدمت شما هستیم. در این مقاله به بررسی

انواع مدل کفش کتانی تابستانه + نحوه ست کردن
8 آذر 1401
/
4,043 بازدید

انواع مدل کفش کتانی تابستانه| نحوه ست کردن انواع کفش کتانی

فهرست مطالب

تابستان و صندل دو دوست آشنا برای یکدیگر هستند. اما برای کسانیکه قصد پیاده روی دارند، طرفدار صندل نیستند و یا اینکه سرکار می‌روند، این نوع کفش راحتی گزینه مناسبی نیست، این دسته از افراد معمولا به سراغ انواع مدل کفش کتانی تابستانه می‌روند. ممکن است شما نیز مانند من، جز این دسته باشید. اما آیا انواع مدل کفش کتانی تابستانه را می‌شناسید و یا نحوه ست کردن انواع مدل کتانی را می‌دانید؟ در این مطلب از بانی مگ قصد داریم تا شما را با مدل‌های مختلف کفش کتانی تابستانه و روش ست کردن آن‌ها آشنا کنیم. اگر مشتاق دانستن و یادگیری در این زمینه هستید، با ما همراه باشید.

انواع مدل کفش کتانی تابستانه
انواع مدل کفش اسپرت زنانه

تفاوت انواع مدل کفش کتانی تابستانه با کفش ورزشی

تفاوتی که که کفش کتانی تابستانه با دیگر کفش‌های ورزشی دارد، سبکی و جنس خنک آن است. معمولا این مدل کفش مردانه یا زنانه را به گونه‌‌ای طراحی می‌کنند که جریان هوا به سادگی از آن عبور کند و پا دچار تعریق، بو و خستگی نشود. از اینرو توصیه می‌شود تا برای راحتی در فصل تابستان برای خرید کفش زنانه و مردانه تابستانه اقدام کنید.

خانم‌ها به یاد داشته باشید که کفش تخت مجلسی یا کفش پاشنه بلند، مناسب پیاده‌روی یا فعالیت‌های روزانه نیست. این مدل کفش زنانه تنها مناسب مهمانی، قرارهای رسمی یا دوستانه است و در صورتی که پایتان بیش از ۵ ساعت در این کفش‌های ناراحت قرار گیرد، ممکن است به کمرتان آسیب جدی وارد می‌کند. بهترین راه حل برای جلوگیری از این دست مشکلات سلامتی، خرید کفش کتانی زنانه یا مردانه است.

انواع مدل کفش کتانی تابستانه

توجه داشته باشید که کفش کتانی تابستانه نیز می‌تواند به عنوان یک کفش ورزشی حساب شود. در حقیقت بسیاری از برندهای ورزشی معتبر دنیا همچون آدیداس، ریباک، نایک و سالومون، برای هر یک از رشته‌های ورزشی، یک کفش به‌خصوص با ویژگی‌های متمایز طراحی می‌کنند. اما برخی از انواع مدل کفش کتانی تابستانه چندین قابلیت را با هم دارند و می‌توانند راحتی بی نظیری برای شما فراهم کنند. بیایید با هم به بررسی این مدل‌ها بپردازیم:

کفش رانینگ (Running Shoes)

همانطور که از اسمش پیداست، کفش رانینگ مناسب دویدن است. اگر فعالیت‌تان زیاد است و خواهان تحرک و ورزش در تابستان هستید، ما این مدل کفش کتانی تابستانه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. توجه داشته باشید که کتانی رانینیگ نه تنها مناسب دویدن، بلکه برای پیاده روی نیز عالی است. به منظور پیاده روی می‌توانید برای خرید کتانی رانینگ سبک (Light Running Shoes) اقدام کنید. این نوع کفش کتانی تابستانه شما را در طول پیاده روی در هوای گرم خسته نمی‌کند و در عین حال چربی سوزی را ایجاد خواهد کرد.

ویژگی‌های مدل کتانی تابستانه رانینگ، وزن سبک و رویه‌ای با قابلیت تهویه هوا می‌باشد. از اینرو در هنگام خرید کتانی رانینگ به این ویژگی‌ها دقت کنید.

این مدل کتانی تابستانه کفی و جنس انعطاف پذیری دارد که همین ویژگی‌ها مانع کمردرد، پادرد و دردهای عضلانی خواهد شد.

مدل کفش کتانی تابستانه
مدل کتونی تابستانی

کفش ترینیگ (Training Shoes)

کفش ترینیگ مناسب تمرینات ورزشی است و این مدل کفش ورزشی به گونه‌ای طراحی شده که باعث سرعت، استقامت و تعادل بیشتر بدن می‌گردد. این مدل کفش ورزشی زنانه یا مردانه طراحی می‌شود. طراحی منحصربفرد این کفش کتانی باعث شده است تا مناسب تمرینات ورزشی سرعتی باشد.

کفش کتانی تابستانه ترینینگ(Light Training Shoes) وزن سبکی دارد که همین ویژگی موجب می‌شود تا شما در طول ورزش احساس خستگی نکنید. از ویژگی های دیگر این مدل کفش کتانی  جنس رویه خنک آن است که پا را دچار تعریق کمتر می‌کند.

از مدل‌های دیگر کفش ترینینگ می‌توان به کفش کراس ترینیگ (Cross Training Shoes) اشاره کرد. این مدل کفش کتانی تابستانه مناسب باشگاه است و می‌توانید با پوشیدن آن ورزش‌هایی مانند تمرینات باشگاهی، اروبیک و زومبا را به خوبی انجام دهید و کمتر دچار خستگی شوید.

معمولا کفش ترینینگ زمستانه لایه داخلی پُرتری نسبت به جنس تابستانه آن دارد. از این رو پیش از خرید کفش ورزشی، حتما از جنس تابستانه آن مطمئن شوید.

انواع مدل کتانی تابستانه
مدل کفش ورزشی تابستانه

کفش کتانی روزمره

اگر اهل ورزش نیستید، اما خواهان راحتی برای رفت و آمد خود هستید، از مدل کفش کتانی تابستانه روزمره استفاده کنید. خرید کفش کتانی روزمره، یک استایل کژوال و در برخی از موارد کژوال هوشمند را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین باید بدانید این مدل کفش کتانی تابستانه جز کتگوری کفش‌های ورزشی قرار نمی‌گیرد، اما می‌توان از آن به منظور نرمش‌های معمول، پیاده‌روی، مدرسه، دانشگاه یا حتی محل کار استفاده کرد.

خوشبختانه تنوع، رنگ و مدل کفش کتانی روزمره، روز به روز بیشتر می‌شود، چرا که مورد استقبال بسیاری از خانم‌ها و آقایان قرار گرفته است. برای مثال یکی از کفش‌هایی که در چند سال اخیر توجه خانم‌ها و آقایان جوان را به خود جلب کرد، کفش اسنیکرز سفید بود که معمولا نمونه خوبی از مدل کفش کتانی تابستانی محسوب می‌شود.

البته به یاد داشته که به مجموع کفش‌های ورزشی (کفش تنیس، بسکتبال، اسکیت، فوتبال، والیبال، کفش تمرین و…) اسنیکرز (Sneakers) می‌گویند. کلمه اسنیکرز به معنای دزدکی راه رفتن است. این کلمه را می‌توان به کفی کفش نسبت داد که بر خلاف کفش‌های مجلسی صدایی ایجاد نمی‌کند.

مدل کفش کتانی روزمره
مدل کفش کتانی روزمره

مدل کفش کتانی پیاده‌روی (Walking Shoes)

در صورتی که نمی‌خواهید هزینه بالایی را صرف خرید کفش ورزشی کنید، مدل کفش کتانی پیاده‌روی، انتخاب مناسبی است. این مدل کفش جنس سبکی دارد و معمولا آن را مناسب فصل گرم تابستان طراحی می‌کنند. اگرچه این مدل کفش کتانی تابستانه، وزن سبک‌تری نسبت به کفش‌های ورزشی دیگر دارد، اما به کمر و پایتان آسیب وارد نمی‌کند. در صورتی که به پیاده‌روی در عصرهای تابستان علاقه دارید یا می‌خواهید مسیری را با خیالی آسوده طی کنید، این کفش به راحتی پاهای شما کمک بسزایی می‌کند.

بسیاری از خانم‌ها و آقایان در انجام کارهای روزمره خود همچون خرید، می‌توانند از انواع مدل کفش کتانی تابستانه پیاده روی بهره‌مند شوند. معمولا کف این مدل کفش تخت نیست و کمی لژ دارد. همین موضوع مانع درد کمر یا خستگی پاهایتان می‌شود.

مدل کفش کتانی تابستانه مخصوص پیاده روی
کفش کتانی تابستانه مخصوص پیاده روی

کفش اسپرت راحتی

کفش اسپرت راحتی یکی از مدل‌های اصلی کفش کتانی تابستانی به شمار می‌آید. معمولا این مدل کفش اسپرت مردانه یا زنانه را برای انجام کارهای روزمره به پا می‌کنند. ناگفته نماند که بسیاری از این کفش‌ها همچون کفش اسپرت راحتی برند وَنس (Vans) مناسب رشته‌های ورزشی همچون اسکیت هستند.

از این رو اگر دختر یا پسر جوانی دارید که به رشته‌های ورزشی همچون اسکیت علاقه دارد، کفش اسپرت راحتی انتخاب مناسبی خواهد بود. اگر می‌خواهید از تفریحات و پیاده‌روی‌های تابستانه لذت ببرید، با خرید کفش اسپرت تابستانه، یک تجربه به یادماندنی را بسازید.

بسیاری از دانشجویان و دانش‌آموزان در مدرسه و دانشگاه علاقه بسیاری به این مدل کفش کتانی‌ اسپرت دارند، چرا که پاهایشان باید ساعت‌ها در یک کفش راحت و استاندارد قرار گیرد. علاوه بر این مسیر دانشگاه یا مدرسه تا خانه را باید با یک کفش سبک و راحت طی کنند.

مدل کفش اسپرت راحتی رنگ قرمز
کفش اسپرت راحتی

انواع مدل کفش کتانی تابستانه را چطور ست کنیم؟

انواع مدل کفش کتانی به خاطر راحتی که در راه رفتن و حرکت برای ما ایجاد می‌کنند، یکی از گزینه‌های اجتناب‌ناپذیر در کمد لباس هستند؛ اما بسیاری از افراد علیرغم خرید مدل کتانی زیبا، در نحوه ست کردن آن دچار مشکل می‌باشند. به گونه‌ای که کل زیبایی کفش با آیتم‌های انتخابی آن‌ها از بین می‌رود. بنابراین این سبک از کفش‌ها باید به درستی با سایر آیتم‌های موجود در استایل ما ترکیب شوند تا بتوانیم ظاهر جذابی داشته باشیم. به همین دلیل در این بخش به پرسش « انواع مدل کفش کتانی را جطور ست کنیم؟» پاسخ داده و به شما یاد می‌دهیم تا چگونه انواع کفش کتونی را ست کنید تا علاوه بر راحتی، از استایل مناسب و جذابی هم برخوردار شوید.

ترکیب انواع مدل کفش کتانی با لباس های مختلف

به اوت فیت‌های زیر دقت کنید تا نحوه ست کردن انواع مدل کفش کتانی را یاد بگیرید:

  • کفش کتانی و دامن ماکسی

اگر هنوز تصور می‌کنید که نمی‌توانید کفش‌های کتانی یا ورزشی را با انواع لباس‌ زنانه ظریف ترکیب کنید، سخت در اشتباه هستید؛ زیرا کفش کتانی و دامن ماکسی یک ترکیب جذاب و راحت برای شما به وجود می‌آورد. برای این ست بهتر است از یک دامن ماکسی که قد آن درست بالای مچ پا قرار می‌گیرد، استفاده کنید تا بتوانید یک روز راحت را تجربه کنید.

نحوه ست کردن کتانی تابستانه

 

  • ترکیب کفش کتانی تابستانه با دامن میدی و تاپ کراپ

اگر تصمیم دارید در فصل بهار یا تابستان مسافرت خارج از کشور داشته باشید، ترکیب کفش کتانی با دامن میدی و تاپ کراپ بی نظیر خواهد بود. برای این ترکیب لازم است یک دامن ابریشمی برای خود تهیه کنید، کفش کتانی سفید خود را حسابی تمیز کنید تا از داشتن این ترکیب بی نظیر لذت ببرید و ظاهر جذابی را به نمایش بگذارید. همچنین اگر مقصدی که به آن مسافرت می‌کنید، آب و هوای سردی داشته باشد، می‌توانید از انواع کت‌های جین در ست خود استفاده کنید.

ست کردن انواع مدل کفش کتانی

  • ست کردن کفش کتانی تابستانه با لگ

هر دو آیتم‌های کفش کتانی و لگ، لباس‌های ورزشی محسوب می‌شوند و به همین خاطر ترکیب این دو تا باهم یک استایل اسپرت تمام عیار را برای شما خواهد ساخت. پس اگر به دنبال یک لباس راحت برای روزهای پرمشغله هستید، ست کردن کفش‌ کتونی خود را با لباس‌های ورزشی فراموش نکنید تا علاوه بر داشتن یک استایل راحت، بتوانید جذابیت خود را هم حفظ کنید.

انواع مدل کفش کتانی تابستانه را چگونه ست کنیم؟

  • ست کردن کفش کتانی با شلوار چرم

اگر در شبکه‌های اجتماعی صفحات مربوط به مد و فشن را دنبال کنید، بارها ترکیب کفش کتونی و شلوار چرم را مشاهده کرده‌اید. یکی از ترکیب‌های بی‌نظیر در این زمینه کاربرد کفش‌های روزمره و اسپرت در کنار شلوارهای چرم مصنوعی است، شما می‌توانید از انواع مانتو سفید یا ژاکت برای تکمیل این اوت فیت استفاده کنید. پوشیدن کفش کتانی در طول روز راحتی بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین شلوار چرم هم می‌تواند به کامل کردن استایل شما کمک کند.

خرید انواع کفش کتانی تابستانه

  • نحوه ست کردن کفش کتانی تابستانه و تیشرت های چاپی

یکی از آیتم های بی نظیر برای فصل تابستان، انواع تی‌ شرت‌ چاپی است که شما می‌توانید آن‌ها را در رنگ‌های مختلف با طرح‌های متنوع سفارش دهید. در سال جدید انواع تیشرت‌ های چاپی سایز بزرگ یا اورسایز محبوبیت بالایی را به دست آورده‌اند، این تیشرت‌ها را با شلوار جین یا لگ‌های رنگی بپوشید و استایل جذابی خلق کنید.

برای ست کردن متناسب کفش کتانی با تیشرت طرح دار ، به رنگ‌های آن‌ها دقت کنید تا هماهنگی داشته باشند.

 ست کردن انواع کفش کتانی تابستانی و تیشرت های چاپی

  • ست کردن کفش کتانی تابستانه و شلوار گشاد

استفاده از شلوار گشاد در فصل‌های گرم سال این امکان را به شما می‌دهد تا از گرمای هوا در امان بمانید. کفش کتونی انتخاب مناسبی برای ست کردن در کنار انواع شلوارهای گشاد می‌باشد، البته بهتر است قد شلوار کمی بالاتر از مچ پا باشد.

در این ترکیب شما می‌توانید از انواع اکسسوری‌ها مانند پابند استفاده کنید. نباید فراموش کرد که تابستان فصل گردش است و خرید انواع مدل کفش کتانی تابستانه راحت این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به آسانی به تفریح و گردش بپردازید. البته شما می‌توانید از این ترکیب حتی در پاییز و زمستان هم استفاده کنید.

ست کردن کتانی تابستانه و شلوار آزاد

  • ست کردن انواع مدل کفش کتانی تابستانه و شلوار جین

شلوار جین بوی فرند که نسبت به انواع شلوار‌های دیگر کوپ راسته و تقریباً آزاد دارد، یکی از آیتم‌های بی‌نظیر جهت ست کردن با کفش کتانی است. در این ترکیب شما می‌توانید از انواع تیشرت‌های سایز بزرگ و ژاکت‌های اورسایز استفاده کنید تا استایل جذابی را به وجود آورید. توصیه می‌کنیم در صورتی که این ترکیب را برای خود انتخاب کرده‌اید، برای خرید انواع اکسسوری‌های طلایی و بزرگ اقدام کرده تا جذاب‌تر از همیشه به نظر برسید.

  • ست کردن کفش کتانی و شلوارک

مهم نیست مرد هستید یا زن، اگر قصد مسافرت به کشور دیگری را دارید، ست کردن کفش کتانی و شلوارک انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. چرا که بدون شک در مسافرت نسبت به هر موقعیت دیگری لازم است فعالیت بیشتری داشته باشید. بنابراین کفش کتانی گزینه راحتی است تا در طول سفر به گردش و تفریح بپردازید. استفاده از انواع تیشرت‌های نخی در کنار شلوارک و کفش کتانی مناسب خواهند بود.

شما می‌توانید با در نظر گرفتن رنگ کفش کتونی خود تیشرت مورد نظر را انتخاب کنید. به عنوان مثال ترکیب تیشرت و کتانی سفید در کنار شلوارک جین ظاهر بی نقصی را در شما به نمایش می‌گذارد. پس هرچه سریع‌تر این آیتم‌ها را به چمدان خود اضافه کنید.

طریقه ست کردن انواع مدل کفش کتانی تابستانه

 

  • ست کردن کفش کتونی و لباس جین

انواع لباس‌های جین یک ترکیب فوق العاده در کنار کفش‌های کتانی به وجود می‌آورند. به همین خاطر شما می‌توانید از انواع شلوارهای جین مانند شلوار جین مام استایل یا شلوارهای جین زخمی یا زاپدار، در کنار کت‌های جین استفاده کنید و این ترکیب را با پوشیدن یک جفت کفش کتانی کامل کنید. این اوت فیت در تمام روزهای سال، قابل استفاده می‌باشد، تنها کافی است شما ضخامت لباس خود را با در نظر گرفتن سرمای هوا تغییر دهید.

  • ست کردن کفش کتانی با پلیور

تا به این قسمت موارد متنوعی را در خصوص ست کردن استایل‌های مختلف برای روزهای گرم سال مورد بررسی قرار دادیم، ولی کفش کتانی کاربرد متنوعی در فصل‌های سرد سال هم دارد. به عنوان مثال ترکیب این کفش با پلیورهای بافت و پالتوهای تدی هم جذاب خواهد بود. برای این ست کافی است، پلیور مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس آن را با یک شلوار جین اسکینی یا لگ و کفش کتونی ست کنید. این ست به شما کمک می‌کند تا در روزهای سرد در مقابل سرمای هوا از خود محافظت کنید و راحتی بیشتری داشته باشید.

 

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی انواع مدل کفش کتانی تابستانه و نحوه ست کردن آن پرداختیم. بهتر است تصور اینکه انواع کفش‌ کتانی تنها قابلیت ست کردن با لباس‌های ورزشی و اسپرت را دارند، به کلی فراموش کنید. این کفش‌ها به خاطر ایجاد احساس راحتی، کاربرد بسیار زیادی دارند و تنها کافی است از ریسک کردن نترسید و ترکیب‌های جذاب و زیبایی را به وجود آورید. به نظر شما کفش‌های کتانی در ترکیب با چه آیتم‌هایی جذاب خواهند بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد