7 اسفند 1400
/
60,874 بازدید

پاک کردن سریع رنگ مو با روش های کاربردی

فهرست مطالب

پاک کردن رنگ مو یکی از روش‌های خلاص شدن از شر رنگ مویی است که مورد پسند ما نبوده و انرژی خوبی را انتقال نمی‌دهد. انواع محلول پاک کننده رنگ مو در بازار موجود است؛ اما در این نوشتار روش‌های سریع برای پاک کردن رنگ مو در خانه را به شما آموزش خواهیم داد. شما با این روش‌ها می‌توانید به راحتی با مواد موجود در خانه رنگ موی خود را روشن تر کنید. بسیاری به دنبال راه حل هستند و سوال می‌کنند اگر رنگ مو تیره شد چه کنیم؟ اگر نگران رنگ موی خود هستید در ادامه با ما همراه شوید.

پاک کردن رنگ مو به روش خانگی

اگر با رنگ مویی که برای موهای خود استفاده کرده‌اید، آنطور که انتظار داشتید نتیجه دلخواه خود را به دست نیاورد‌اید، در ادامه چند تکنیک برای پاک کردن رنگ مو که چندین بار مورد امتحان قرار گرفته‌اند را به شما خواهیم گفت. پس به جای اینکه ناراحت شوید روش هایی را که در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد را به دقت انجام دهید تا رنگ موی شما روشن شود.

از بین بردن رنگ مو با شامپو شوره و جوش شیرین

در روش از بین بردن رنگ مو به کمک شامپو شوره سر و جوش شیرین لازم است ابتدا شامپو شوره سر را از داروخانه یا فروشگاه تهیه کنید. شامپوهای مخصوص شوره سر نسبت به شامپوهای معمولی غلظت اسید بالاتری دارند که به کمک این خاصیت سموم اضافیه موجود در کف سر از بین می‌بروند و باعث جلوگیری از پوسته پوسته شدن سر می‌شوند. در این روش لازم است حدود دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را به شامپو مخصوص شوره سر اضافه کنید و موهای خود را دوبار به کمک آن بشویید. توجه داشته باشید در هر دو نوبت لازم است کف حاصل به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه روی موهای شما باقی بماند. تنها نکته‌ای که در این مورد باید به آن توجه کنید، استفاده از جوش شیرین به جای بیکینگ است چرا که تنها جوش شیرین به خاطر خاصیت موجود در آن می‌تواند نقش مهمی را در از بین بردن رنگ مو داشته باشد.

از بین بردن رنگ مو با جوش شیرین

همچنین اگر به جوش شیرین دسترسی ندارید، شامپو ضد شوره به تنهایی به کمرنگ شدن موهای تیره شما کمک خواهد کرد.

استفاده از مایع ظرفشویی برای پاک کردن رنگ مو

بله درست متوجه شدید استفاده از مایع ظرفشویی در پاک کردن رنگ مو نقش بسیار مهمی را برعهده دارد. استفاده از مایع ظرفشویی برای پاک کردن رنگ مو به این صورت است که شما چهار یا پنج قطره مایع ظرفشویی را با شامپو معمولی خود مخلوط می‌کنید. در نظر داشته باشید مقداره یک چهارم از یک شامپو برای  ترکیب کردن کافی است.

 

ابتدا موهای خود را خیس کرده و مخلوط را بر روی آنها بمالید. ماساژ دادن بیشتر موهای سر به همراه مایع ترکیب شده باعث افزایش نفوذ به عمق مو می‌شود. بعد از چند دقیقه موهای خود را آبکشی کنید. توجه داشته باشید که استفاده از مایع ظرفشویی برای شستشوی موها باعث خشک و شکننده شدن آنها می‌شود؛ پس لازم است بعد از استفاده از مایع ظرفشویی برای پاک کردن رنگ مو از روغن‌های طبیعی برای نرم کردن موها استفاده کنید. از این روش می‌توانید تا زمانی که به رنگ دلخواه خود نرسیده‌اید به طور مداوم استفاده کنید. بعد از هر بار استفاده متوجه خواهید شد که رنگ موی شما روشن‌تر از قبل شده است.

پاک کردن رنگ مو با سرکه

برای پاک کردن رنگ مو با سرکه مخلوط مساوی از ترکیب سرکه و آب گرم را تهیه کنید. در این مخلوط توجه داشته باشید که لازم است از سرکه سفید استفاده کنید. سرکه سیب نسبت به سایر سرکه‌ها مقدار اسید کمتری دارد؛ بنابراین نمی‌تواند نتیجه دلخواه را در اختیار شما قرار دهد.

از بین بردن رنگ مو با سرکه

ترکیبات موجود در رنگ‌های شیمیایی مورد استفاده برای مقابله با مواد شوینده اسیدی مانند شامپو و صابون ساخته شده به همین علت استفاده از مواد اسیدی مانند سرکه به از بین بردن رنگ مو کمک می‌کند.

یکی از متخصصین زیبایی میگوید استفاده از سرکه با توجه به نوع رنگ مو باعث پاک شدن رنگ می‌شود؛ اما ممکن است رنگ موی شما به طور کامل پاک نشود با این حال استفاده از سرکه برای پاک کردن رنگ مو قرمز توصیه نمی‌شود.

برای پاک کردن رنگ مو با سرکه لازم است،  موها را به محلول پاک کننده رنگ مو آغشته کنید و حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر نمایید. استفاده از کلاه پلاستیکی در این مدت به اثربخشی بیشتر کمک خواهد کرد. در هنگام شستشو متوجه خواهید شد مقدار زیادی از رنگ مو به کمک سرکه خارج شده، پس از اینکه آب زلال و شفاف را مشاهده کردید کار تمام است.

پاک کردن رنگ مو با آبلیمو

پاک کردن رنگ مو به کمک آبلیمو یکی از روش‌های پاک کردن رنگ مو در خانه است. استفاده از آبلیمو در ترکیب با شامپو باعث روشن تر شدن رنگ موی شما می‌شود. آبلیمو تاثیر معجزه آسایی در روشن شدن رنگ دندان‌ها دارد علاوه بر آن آبلیمو باعث پاک کردن رنگ مو نامطلوب از روی موهای شما می‌شود. برای تاثیرگذاری بیشتر آبلیمو در پاک کردن رنگ مو لازم است؛ مقداری از این محلول را به روی موهای خود اسپری کنید و به مدت چند دقیقه در مقابل آفتاب بایستید تا این محلول اثر بیشتری بر روی موهای شما داشته باشد.

از بین بردن رنگ مو با ابلیمو

از بین بردن رنگ مو با نوشابه

از بین بردن رنگ مو با نوشابه یکی دیگر از روش‌هایی است که در از بین بردن و روشن کردن رنگ مو تاثیر بسزایی دارد. بسیار اتفاق افتاده که ما رنگ مورد نظر خود را از فروشگاه خریداری کردیم و با گذاشتن آن روی موهای خود نتیجه دلخواه را به دست نیاوردیم؛ در این صورت رنگ حاصل ممکن است باعث ایجاد احساس نارضایتی در ما شود. از بین بردن رنگ مو با نوشابه یکی از روش‌های پاک کردن رنگ موی خانگی است که کمترین آسیب را  در مقایسه با  سایر محلول های شیمیایی به مو می‌رساند.

از بین بردن رنگ مو با نوشابه

همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم مواد اسیدی خاصیت فوق‌العاده‌ی در پاک کردن رنگ مو دارند. در مورد نوشابه هم همین موضوع صدق می‌کند اسید سیتریک موجود در نوشابه باعث می‌شود رنگ مو نسبت به قبل روشن‌تر شود.

به یاد داشته باشید تنها نوشابه‌های گازدار در پاک کردن رنگ مو تاثیر خواهند داشت. برای از بین بردن رنگ مو با نوشابه کافی است مقداری از این نوشیدنی را بر روی موهای خود ریخته و بعد از صبر کردن حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه موهای خود را شستشو دهید. پس از خشک شدن موها متوجه خواهید شد که نوشابه تاثیر فوق‌العاده‌ای در روشن شدن موهای شما داشته است.

محلول دکلره

تهیه محلول پاک کننده رنگ مو به کمک دکلره آخرین راه حل برای از بین بردن رنگ مو است. اگر رنگ موهای شما به هر دلیلی هنوز پاک نشده است می‌توانید از این روش استفاده کنید؛ اما به یاد داشته باشید که تهیه محلول پاک کننده رنگ مو به کمک دکلره آسیب بیشتری را به موهای شما خواهد زد. به همین علت توصیه می‌کنیم در صورتی که از محلول دکلره برای پاک کردن رنگ مو استفاده می‌کنید، استفاده از نرم‌کننده را فراموش نکنید.

مدت زمان استفاده از محلول پاک کننده رنگ مو به جنس و رنگ موهای شما بستگی دارد به همین علت اگر از محلول پاک کننده رنگ مو استفاده کنیم به طور مرتب رنگ موهای خود را چک کنید.

خرید انواع دکلره

پاک کردن رنگ مو از روی پوست

در بسیاری از اوقات اتفاق می‌افتد که هنگام رنگ کردن مو قسمتی از پوست ما به رنگ مورد استفاده، آغشته می‌شود و لکه‌هایی در پوستمان به وجود می‌آید. این لکه‌ها در بیشتر اوقات گذرا هستند و مشکلی را از نظر سلامتی برای شما ایجاد نمی‌کنند؛ اما با این حال بسیاری از افراد با دیدن این لکه‌ها بر روی پوست خود احساس خوشایندی ندارند، در ادامه چند روش برای پاک کردن رنگ مو از روی پوست به شما آموزش می‌دهیم.

استفاده از وازلین

قبل از شروع به رنگ کردن مو قسمت‌هایی از جلو سر خود را که می‌تواند با رنگ مو در تماس باشد به وازلین آغشته کنید. این عمل به شما کمک می‌کند تا اگر رنگ روی آن قرار گرفت، پوست شما دچاره لکه نشود. از طرفی برای پاک کردن رنگ مو از روی پوست می‌توانید با مالیدن وازلین روی لکه از شر آن خلاص شوید. به یاد داشته باشید که لازم است ماساژ وازلین را روی پوست خود تا زمانی که لکه از بین برود، ادامه دهید.

صبر کنید!

مطمئن‌ترین و راحت‌ترین روش برای پاک کردن رنگ مو از روی پوست صبر کردن است. هیچ کاری نکنید! گذشت زمان باعث روشن‌تر شدن لکه و در نهایت از بین رفتن آن می‌شود. در بسیاری از مواقع پاک شدن رنگ مو از روی پوست تنها ۲ الی ۳ روز زمان می‌برد. اگر لکه ایجاد شده از طرف رنگ مو روی پوست شما چندان بزرگ نیست صبور باشید.

پاک کردن رنگ مو

استفاده از آرایش پاک کن

استفاده از آرایش پاک کن یکی از راه‌های ارزان و شگفت انگیز در پاک کردن رنگ مو از روی پوست است. همه لک‌ها را به مقداری آرایش پاک کن آغشته کنید و به آرامی و به صورت دورانی روی لکه ایجاد شده فشار دهید. بعد از ۵ دقیقه محل مورد نظر را شستشو دهید. امیدواریم که به کمک آرایش پاک کن این لکه از روی پوست شما پاک شده باشد.

آیا رنگ مو با شستن روشن میشود؟

بسیاری از  متخصصین رنگ مو توصیه می‌کنند که برای ماندگاری بهتر رنگ مو لازم است تا ۲۴ ساعت بعد از فرآیند رنگ کردن مو از شستن آن‌ها جلوگیری کنید. در این حالت اگر شما دوست دارید از یک روش مطمئن برای پاک کردن رنگ موی خود استفاده کنید؛ لازم است تا قبل از ۲۴ ساعت موهای خود را بشویید. رنگ مو یکی از مواد شیمیایی موجود بر روی موهای شماست که شستشوی مداوم باعث از بین رفتن اثر آن از روی موها می‌شود. پس به یاد داشته باشید رنگ مو با شستن روشن میشود.

از بین بردن رنگ دودی روی مو

برای از بین بردن رنگ دودی روی مو و همچنین از بین بردن رنگ‌های مو فانتزی مانند صورتی می‌توانید با روش‌های ارائه شده در قسمت بالا تناژهای نامناسب را از روی موهای خود پاک کنید. اگر موهای شما تناژ دودی به خود گرفته و شما از این موضوع ناراحت هستید محلول بسیار رقیقی را به کمک واریاسیون طلایی و شامپو تهیه کنید. این محلول را بر روی موهای خود ماساژ داده و اجازه دهید چند دقیقه بر روی آن بماند. به همین راحتی واریاسیون طلایی در از بین بردن رنگ دودی روی موی شما تاثیر فوق‌العاده‌ای خواهد گذاشت.

خرید رنگ مو

 

سخن پایانی

در این مقاله روش‌های سریع برای پاک کردن رنگ مو را به شما آموزش دادیم. شما به راحتی با استفاده از روش‌های گفته شده در قسمت بالا می‌توانید رنگ موی تیره خود را پاک کنید. بسیاری از رنگ‌های به کمک روشهای بالا به راحتی از بین می‌روند. به همین علت قبل از استفاده از محلول‌های پاک کننده رنگ مو شیمیایی سعی کنید رنگ موی خود را به کمک روش‌های طبیعی پاک کنید. به ما بگویید شما برای پاک کردن رنگ مو از چه روش‌هایی استفاده می‌کنید؟ از کدام یک از روش‌های بالا را برای پاک کردن رنگ موهای خود استفاده خواهید کرد؟ به نظر شما کدام یک از روش‌ها نتیجه بهتری را به همراه دارند؟

نظرات 2

  1. ناشناس says:

    اصلان. به. درد نخورد

  2. زهراجعفری says:

    من موهام دکلره داشت ودر ریشه گیری موهام تیره شد وبلوندها هم تیره شدن باروشهای که فرمودید میتونم اونهارو روشن کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

7 اسفند 1400
/
60,874 بازدید

پاک کردن سریع رنگ مو با روش های کاربردی

فهرست مطالب

پاک کردن رنگ مو یکی از روش‌های خلاص شدن از شر رنگ مویی است که مورد پسند ما نبوده و انرژی خوبی را انتقال نمی‌دهد. انواع محلول پاک کننده رنگ مو در بازار موجود است؛ اما در این نوشتار روش‌های سریع برای پاک کردن رنگ مو در خانه را به شما آموزش خواهیم داد. شما با این روش‌ها می‌توانید به راحتی با مواد موجود در خانه رنگ موی خود را روشن تر کنید. بسیاری به دنبال راه حل هستند و سوال می‌کنند اگر رنگ مو تیره شد چه کنیم؟ اگر نگران رنگ موی خود هستید در ادامه با ما همراه شوید.

پاک کردن رنگ مو به روش خانگی

اگر با رنگ مویی که برای موهای خود استفاده کرده‌اید، آنطور که انتظار داشتید نتیجه دلخواه خود را به دست نیاورد‌اید، در ادامه چند تکنیک برای پاک کردن رنگ مو که چندین بار مورد امتحان قرار گرفته‌اند را به شما خواهیم گفت. پس به جای اینکه ناراحت شوید روش هایی را که در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد را به دقت انجام دهید تا رنگ موی شما روشن شود.

از بین بردن رنگ مو با شامپو شوره و جوش شیرین

در روش از بین بردن رنگ مو به کمک شامپو شوره سر و جوش شیرین لازم است ابتدا شامپو شوره سر را از داروخانه یا فروشگاه تهیه کنید. شامپوهای مخصوص شوره سر نسبت به شامپوهای معمولی غلظت اسید بالاتری دارند که به کمک این خاصیت سموم اضافیه موجود در کف سر از بین می‌بروند و باعث جلوگیری از پوسته پوسته شدن سر می‌شوند. در این روش لازم است حدود دو قاشق غذاخوری جوش شیرین را به شامپو مخصوص شوره سر اضافه کنید و موهای خود را دوبار به کمک آن بشویید. توجه داشته باشید در هر دو نوبت لازم است کف حاصل به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه روی موهای شما باقی بماند. تنها نکته‌ای که در این مورد باید به آن توجه کنید، استفاده از جوش شیرین به جای بیکینگ است چرا که تنها جوش شیرین به خاطر خاصیت موجود در آن می‌تواند نقش مهمی را در از بین بردن رنگ مو داشته باشد.

از بین بردن رنگ مو با جوش شیرین

همچنین اگر به جوش شیرین دسترسی ندارید، شامپو ضد شوره به تنهایی به کمرنگ شدن موهای تیره شما کمک خواهد کرد.

استفاده از مایع ظرفشویی برای پاک کردن رنگ مو

بله درست متوجه شدید استفاده از مایع ظرفشویی در پاک کردن رنگ مو نقش بسیار مهمی را برعهده دارد. استفاده از مایع ظرفشویی برای پاک کردن رنگ مو به این صورت است که شما چهار یا پنج قطره مایع ظرفشویی را با شامپو معمولی خود مخلوط می‌کنید. در نظر داشته باشید مقداره یک چهارم از یک شامپو برای  ترکیب کردن کافی است.

 

ابتدا موهای خود را خیس کرده و مخلوط را بر روی آنها بمالید. ماساژ دادن بیشتر موهای سر به همراه مایع ترکیب شده باعث افزایش نفوذ به عمق مو می‌شود. بعد از چند دقیقه موهای خود را آبکشی کنید. توجه داشته باشید که استفاده از مایع ظرفشویی برای شستشوی موها باعث خشک و شکننده شدن آنها می‌شود؛ پس لازم است بعد از استفاده از مایع ظرفشویی برای پاک کردن رنگ مو از روغن‌های طبیعی برای نرم کردن موها استفاده کنید. از این روش می‌توانید تا زمانی که به رنگ دلخواه خود نرسیده‌اید به طور مداوم استفاده کنید. بعد از هر بار استفاده متوجه خواهید شد که رنگ موی شما روشن‌تر از قبل شده است.

پاک کردن رنگ مو با سرکه

برای پاک کردن رنگ مو با سرکه مخلوط مساوی از ترکیب سرکه و آب گرم را تهیه کنید. در این مخلوط توجه داشته باشید که لازم است از سرکه سفید استفاده کنید. سرکه سیب نسبت به سایر سرکه‌ها مقدار اسید کمتری دارد؛ بنابراین نمی‌تواند نتیجه دلخواه را در اختیار شما قرار دهد.

از بین بردن رنگ مو با سرکه

ترکیبات موجود در رنگ‌های شیمیایی مورد استفاده برای مقابله با مواد شوینده اسیدی مانند شامپو و صابون ساخته شده به همین علت استفاده از مواد اسیدی مانند سرکه به از بین بردن رنگ مو کمک می‌کند.

یکی از متخصصین زیبایی میگوید استفاده از سرکه با توجه به نوع رنگ مو باعث پاک شدن رنگ می‌شود؛ اما ممکن است رنگ موی شما به طور کامل پاک نشود با این حال استفاده از سرکه برای پاک کردن رنگ مو قرمز توصیه نمی‌شود.

برای پاک کردن رنگ مو با سرکه لازم است،  موها را به محلول پاک کننده رنگ مو آغشته کنید و حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر نمایید. استفاده از کلاه پلاستیکی در این مدت به اثربخشی بیشتر کمک خواهد کرد. در هنگام شستشو متوجه خواهید شد مقدار زیادی از رنگ مو به کمک سرکه خارج شده، پس از اینکه آب زلال و شفاف را مشاهده کردید کار تمام است.

پاک کردن رنگ مو با آبلیمو

پاک کردن رنگ مو به کمک آبلیمو یکی از روش‌های پاک کردن رنگ مو در خانه است. استفاده از آبلیمو در ترکیب با شامپو باعث روشن تر شدن رنگ موی شما می‌شود. آبلیمو تاثیر معجزه آسایی در روشن شدن رنگ دندان‌ها دارد علاوه بر آن آبلیمو باعث پاک کردن رنگ مو نامطلوب از روی موهای شما می‌شود. برای تاثیرگذاری بیشتر آبلیمو در پاک کردن رنگ مو لازم است؛ مقداری از این محلول را به روی موهای خود اسپری کنید و به مدت چند دقیقه در مقابل آفتاب بایستید تا این محلول اثر بیشتری بر روی موهای شما داشته باشد.

از بین بردن رنگ مو با ابلیمو

از بین بردن رنگ مو با نوشابه

از بین بردن رنگ مو با نوشابه یکی دیگر از روش‌هایی است که در از بین بردن و روشن کردن رنگ مو تاثیر بسزایی دارد. بسیار اتفاق افتاده که ما رنگ مورد نظر خود را از فروشگاه خریداری کردیم و با گذاشتن آن روی موهای خود نتیجه دلخواه را به دست نیاوردیم؛ در این صورت رنگ حاصل ممکن است باعث ایجاد احساس نارضایتی در ما شود. از بین بردن رنگ مو با نوشابه یکی از روش‌های پاک کردن رنگ موی خانگی است که کمترین آسیب را  در مقایسه با  سایر محلول های شیمیایی به مو می‌رساند.

از بین بردن رنگ مو با نوشابه

همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم مواد اسیدی خاصیت فوق‌العاده‌ی در پاک کردن رنگ مو دارند. در مورد نوشابه هم همین موضوع صدق می‌کند اسید سیتریک موجود در نوشابه باعث می‌شود رنگ مو نسبت به قبل روشن‌تر شود.

به یاد داشته باشید تنها نوشابه‌های گازدار در پاک کردن رنگ مو تاثیر خواهند داشت. برای از بین بردن رنگ مو با نوشابه کافی است مقداری از این نوشیدنی را بر روی موهای خود ریخته و بعد از صبر کردن حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه موهای خود را شستشو دهید. پس از خشک شدن موها متوجه خواهید شد که نوشابه تاثیر فوق‌العاده‌ای در روشن شدن موهای شما داشته است.

محلول دکلره

تهیه محلول پاک کننده رنگ مو به کمک دکلره آخرین راه حل برای از بین بردن رنگ مو است. اگر رنگ موهای شما به هر دلیلی هنوز پاک نشده است می‌توانید از این روش استفاده کنید؛ اما به یاد داشته باشید که تهیه محلول پاک کننده رنگ مو به کمک دکلره آسیب بیشتری را به موهای شما خواهد زد. به همین علت توصیه می‌کنیم در صورتی که از محلول دکلره برای پاک کردن رنگ مو استفاده می‌کنید، استفاده از نرم‌کننده را فراموش نکنید.

مدت زمان استفاده از محلول پاک کننده رنگ مو به جنس و رنگ موهای شما بستگی دارد به همین علت اگر از محلول پاک کننده رنگ مو استفاده کنیم به طور مرتب رنگ موهای خود را چک کنید.

خرید انواع دکلره

پاک کردن رنگ مو از روی پوست

در بسیاری از اوقات اتفاق می‌افتد که هنگام رنگ کردن مو قسمتی از پوست ما به رنگ مورد استفاده، آغشته می‌شود و لکه‌هایی در پوستمان به وجود می‌آید. این لکه‌ها در بیشتر اوقات گذرا هستند و مشکلی را از نظر سلامتی برای شما ایجاد نمی‌کنند؛ اما با این حال بسیاری از افراد با دیدن این لکه‌ها بر روی پوست خود احساس خوشایندی ندارند، در ادامه چند روش برای پاک کردن رنگ مو از روی پوست به شما آموزش می‌دهیم.

استفاده از وازلین

قبل از شروع به رنگ کردن مو قسمت‌هایی از جلو سر خود را که می‌تواند با رنگ مو در تماس باشد به وازلین آغشته کنید. این عمل به شما کمک می‌کند تا اگر رنگ روی آن قرار گرفت، پوست شما دچاره لکه نشود. از طرفی برای پاک کردن رنگ مو از روی پوست می‌توانید با مالیدن وازلین روی لکه از شر آن خلاص شوید. به یاد داشته باشید که لازم است ماساژ وازلین را روی پوست خود تا زمانی که لکه از بین برود، ادامه دهید.

صبر کنید!

مطمئن‌ترین و راحت‌ترین روش برای پاک کردن رنگ مو از روی پوست صبر کردن است. هیچ کاری نکنید! گذشت زمان باعث روشن‌تر شدن لکه و در نهایت از بین رفتن آن می‌شود. در بسیاری از مواقع پاک شدن رنگ مو از روی پوست تنها ۲ الی ۳ روز زمان می‌برد. اگر لکه ایجاد شده از طرف رنگ مو روی پوست شما چندان بزرگ نیست صبور باشید.

پاک کردن رنگ مو

استفاده از آرایش پاک کن

استفاده از آرایش پاک کن یکی از راه‌های ارزان و شگفت انگیز در پاک کردن رنگ مو از روی پوست است. همه لک‌ها را به مقداری آرایش پاک کن آغشته کنید و به آرامی و به صورت دورانی روی لکه ایجاد شده فشار دهید. بعد از ۵ دقیقه محل مورد نظر را شستشو دهید. امیدواریم که به کمک آرایش پاک کن این لکه از روی پوست شما پاک شده باشد.

آیا رنگ مو با شستن روشن میشود؟

بسیاری از  متخصصین رنگ مو توصیه می‌کنند که برای ماندگاری بهتر رنگ مو لازم است تا ۲۴ ساعت بعد از فرآیند رنگ کردن مو از شستن آن‌ها جلوگیری کنید. در این حالت اگر شما دوست دارید از یک روش مطمئن برای پاک کردن رنگ موی خود استفاده کنید؛ لازم است تا قبل از ۲۴ ساعت موهای خود را بشویید. رنگ مو یکی از مواد شیمیایی موجود بر روی موهای شماست که شستشوی مداوم باعث از بین رفتن اثر آن از روی موها می‌شود. پس به یاد داشته باشید رنگ مو با شستن روشن میشود.

از بین بردن رنگ دودی روی مو

برای از بین بردن رنگ دودی روی مو و همچنین از بین بردن رنگ‌های مو فانتزی مانند صورتی می‌توانید با روش‌های ارائه شده در قسمت بالا تناژهای نامناسب را از روی موهای خود پاک کنید. اگر موهای شما تناژ دودی به خود گرفته و شما از این موضوع ناراحت هستید محلول بسیار رقیقی را به کمک واریاسیون طلایی و شامپو تهیه کنید. این محلول را بر روی موهای خود ماساژ داده و اجازه دهید چند دقیقه بر روی آن بماند. به همین راحتی واریاسیون طلایی در از بین بردن رنگ دودی روی موی شما تاثیر فوق‌العاده‌ای خواهد گذاشت.

خرید رنگ مو

 

سخن پایانی

در این مقاله روش‌های سریع برای پاک کردن رنگ مو را به شما آموزش دادیم. شما به راحتی با استفاده از روش‌های گفته شده در قسمت بالا می‌توانید رنگ موی تیره خود را پاک کنید. بسیاری از رنگ‌های به کمک روشهای بالا به راحتی از بین می‌روند. به همین علت قبل از استفاده از محلول‌های پاک کننده رنگ مو شیمیایی سعی کنید رنگ موی خود را به کمک روش‌های طبیعی پاک کنید. به ما بگویید شما برای پاک کردن رنگ مو از چه روش‌هایی استفاده می‌کنید؟ از کدام یک از روش‌های بالا را برای پاک کردن رنگ موهای خود استفاده خواهید کرد؟ به نظر شما کدام یک از روش‌ها نتیجه بهتری را به همراه دارند؟

نظرات 2

  1. ناشناس says:

    اصلان. به. درد نخورد

  2. زهراجعفری says:

    من موهام دکلره داشت ودر ریشه گیری موهام تیره شد وبلوندها هم تیره شدن باروشهای که فرمودید میتونم اونهارو روشن کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد