28 بهمن 1400
/
7,332 بازدید

روش هایی برای اینکه قد بلندتر دیده شوید

فهرست مطالب

حتما این اتفاق برای شما هم پیش آمده که پس از سال‌ها دنبال کردن آرتیست مورد علاقه‌تان در فیلم ها و یا دنیای موزیک، فشن و …، یک بار شانس این را پیدا کرده باشید که با این افراد از نزدیک ملاقات کنید، در جریان اکران فیلم، اجرای کنسرت و یا برپایی گالری، ناگهان از دیدن هنرمند محبوبتان شوکه شدید، او قدکوتاه‌تر و یا بلندتر از آن چیزی است که شما فکر می‌کردید. در دنیای مدرن امروزی و افزایش راه‌های ارتباطی ما بسیاری از افراد را تنها از طریق تصویری که خود تصمیم می‌گیرند به ما نشان دهند، می‌شناسیم. در بسیاری از موارد امکان دیدار در دنیای واقعی با بسیاری از اشخاص هیچ وقت میسر نمی‌شود.

خود ما هم در دنیای دیجیتال زندگی می‌کنیم، شبکه‌های اجتماعی مجازی ما را با تصاویر زیادی احاطه کرده که در بسیاری از موارد با واقعیت یکی نیستند. اما این موضوع فارغ از تاثیرات خوب و بدی که ممکن است داشته باشد، می‌تواند منبع الهام خوبی برای ما باشد تا یاد بگیریم چطور، از لحاظ ظاهری به آن شکلی که ترجیح می‌دهیم، برسیم. ترفندهای زیادی در دنیای مد و فشن وجود دارد که با استفاده از یک آرایش ساده تغییرات بزرگی در صورتتان به وجود می‌آورند. اما در این نوشته می‌خواهیم به روش‌هایی اشاره کنیم که با استفاده از آن‌ها قد شما بلند به نظر برسد. با استفاده از این ترفندها دیگر هراسی از رو یه رو شدن با افراد در دنیای واقعی نداشته باشید.

مدل لباس زنانه شیک و مجلسی

چطور قد بلند دیده شویم؟

روش‌های زیادی برای افزایش قد وجود دارد، مانند خوردن قرص‌های مخصوص در سن رشد، عمل‌های جراحی، ورزش‌های گوناگون و …. اما فرض کنید که شما از سن رشد گذشته‌اید و حالا به دنبال ترفندهای ساده برای بلندتر نشان دادن قد هستید، بله روش‌های بالا ممکن است برای شما مفید نباشد. توصیه ما این است که به دنبال ترفندهای ساده که زمان کمی از شما می‌گیرند، باشید.

این ترفندهای ساده فقط از طریق نوع لباس‌ها و چگونگی پوشش شما حاصل می‌شود. در واقع شما تنظیم درست استایل شخصیتان می‌توانید قد بلند به نظر برسید. همان‌قدر که پوشش نامناسب یک فرد قد بلند می‌تواند به تیپ او لطمه بزند، انتخاب آیتم‌های درست در لباس و دقت در انتخاب می‌تواند بهترین تصویر را از شما به دیگران نشان دهد. با هم به مرور و معرفی چند روش خلاقانه و در عین حال ساده می‌پردازیم که هم برای آقایان مناسب باشد و هم خانم‌های خوش سلیقه و با دقت از آن لذت ببرند.

لباس‌هایتان را هم سایز خودتان انتخاب کنید.

برای افراد ریزنقش که قد کوتاهی دارند یکی از مهم‌ترین توصیه‌های ما این است که از پوشیدن لباس‌های اورسایز خودداری کنند. با پوشیدن لباس‌هایی بزرگ تر از سایز واقعی خودتان، شما در انبوهی از پارچه‌ها گم می‌شوید. این کار نه تنها تاثیر خوبی روی بلندتر نشان دادن قدتان ندارد، بلکه قد شما را از آنچه واقعا هست، کوتاه‌تر نشان می‌دهد. پس سعی کنید لباس‌های فیت بپوشید.

کت و شلوار زنانه جدید

انتخاب قد مناسب برای لباس

وقتی تصمیم داریم قدبلند به نظر برسیم به این معنی است که باید طول پاهایمان را بلندتر نشان دهیم. پس متوجه می‌شویم که انتخاب قد مناسب برای لباس‌ها اهمیت ویژه ای دارد.

قد کت، مانتو و پالتو

یکی از رایج‌ترین اشتباهات، انتخاب کت و پالتو با قد بلند برای شماست. هر چه قد لباس شما بلندتر باشد، پاهای شما کمتر دیده می‌شود و این اصلا اتفاق خوبی نیست. برای اینکه قدبلندتر به نظر برسیم باید اجازه بدهیم طول پاها کمی بیشتر به نمایش در بیایند. اگر سوال شما این است که چه مانتویی قد را بلندتر نشان میدهد، پاسخ این است: مانتوهایی که قد آن‌ها نهایتا تا زیر زانوی شما باشند. کت‌های زمستانی، مانتو، بارانی و پالتوی بالای زانو برای شما بهترین انتخاب هستند. با پوشیدن این آیتم‌ها با شلوارهای فیت و یا لوله تفنگی، یا جوراب شلواری مناسب، تناسب در اندام شما به صورت کامل رعایت می‌شود و استایل شما بسیار زیبا و شیک به نظر می‌آید.

استفاده از کت‌های کوتاه برای آقایان هم در بلندی قد بی تاثیر نیست. آقایان با انتخاب کت و کاپشن ‌های کوتاه، طول پاهایشان را بلندتر جلوه می‌دهند. نکته مهم در استایل رسمس آقایان این است که حتما از کت‌های مردانه با یک دکمه استفاده کنید. اگر جثه کوچکی دارید، از کت‌های فیت استفاده کنید و حتما یک دکمه از کت را ببندید. کت‌های برش‌دار رسمی انتخاب بهتری برای آقایان خواهد بود و قد شما را بلندتر نشان می‌دهد.
از پوشیدن کت و پالتوی اسپرت و گشاد و یا کت‌های چهار دکمه خودداری کنید. انتخاب این لباس‌ها بالاتنه شما چاق نشان می‌دهد و کوتاهی قد را تشدید می‌کند.

عکس مدل لباس زمستانه زنانه

استفاده از اورال‌ها و سارفان‌ها

با ترند شدن اورال‌ها، خانم های زیادی از این نوع پوشش استقبال کردند. لباس‌های یک تکه قد شما را بلندتر نشان می‌دهند. فرقی نمی‌کند که از یک کت شلوار یک رنگ یا اورال استفاده کنید، شما در واقع با انتخاب یک لباس که طرح آن یک تکه است به بلندی قدتان کمک کردید. با انتخاب این استایل طرح لباس شما به صورت طولی در یک خط قرار می‌گیرد و به همین دلیل قدتان را بلندتر نشان می‌دهد. از ست سارافان‌ها و اورال‌های بهاری و تابستانی با یک مانتوی راحتی کوتاه می‌توانید استفاده کنید. همچنین با اضافه کردن کفش‌های لژدار جلوباز و یا کفش‌های پاشنه دار نوک تیز به استایلتان، قد شما به به بهترین شکل ممکن نشان داده خواهد شد.

طرح لباستان را ساده یا راه راه انتخاب کنید.

همه ما می‌دانیم با دقت در انتخاب طرح و نقش پارچه مناسب برای لباس، چه تغییرات بزرگی را می‌توانیم در پوششمان رقم بزنیم. یک پیراهن مردانه با طرح گل دار و یک پیراهن مردانه با طرح راه راه می‌تواند دو استایل کاملا متفاوت برای ما ایجاد کند. این تفاوت تنها شکل کلی تیپ ما نخواهد بود بلکه شما با استفاده از طرح مناسب حتی می‌توانید چاق‌تر، لاغرتر‌ یا جوان‌‌تر به چشم بیایید. کافیست از تاثیر هر طرح برای بزرگنمایی ویژه‌گی هایی که در استایل دنبال می‌کنید با خبر باشید. به طور مثال طرح راه راه عمودی به بلندتر نشان دادن قد شما کمک بسیاری می‌کند، درست بر خلاف این طرح باید از لباس‌های گل دار با طرح درشت خودداری کنید. هر چقدر طرح لباس شما شلوغ تر باشد، ویژه گی هایی مثل چاقی و یا قد کوتاه بیشتر در استایل شما بزرگنمایی می‌شود و شما را از هدفتان دور خواهد کرد.

 

راز انتخاب رنگ در بلند نشان دادن قد

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای یجاد یک تصویر جذاب از استایل شما که، انتخاب رنگ مناسب است. این انتخاب می‌تواند بر اساس سن، فصل و یا آیتم‌های انتخابی و سبک شما باشد، با در نظر گرفتن تغییرات جزیی می‌توانید از رنگ بندی تیپ به نفع خودتان استفاده کنید. اولین کاری که می‌توانید برای این هدف انجام دهید، انتخاب شلوار یک رنگ با کفشتان است. با این کار در واقع شما کفشتان را در امتداد قد شلوارتان نشان می‌دهید و این کار باعث می‌شود قدتان بلند به نظر بیاید.
یکی دیگر از ترفندهای که می‌توانید با استفاده از بازی با رنگ انجام بدهید، پوشیدن استایل منوکوروم یا تک رنگ است. اگر یک دامن یا شلوار را با بلوز و یقه اسکی همرنگ ست کنید قد شما بلند تر به نظر می‌رسد. در واقع راز موفقیت با این روش این است که شما طول قسمت‌های مختلف بدنتان را در راستای هم قرار دادید و این کار تاثیر زیادی در نسان دادن قد بلند شما دارد.

عکس شلوار زنانه بلند

تناسب در انواع استایل

همان طور که قبل از این هم گفته شد، افزایش طول پاها، این توهم را ایجاد می‌کند که قد شما بلند است. پس اگر به دنبال انتخاب شلوار مناسب براس استایلتان هستید از شلوارهای فاق بلند استفاده کنید، اجازه بدهید قد شلوارتان تا روی کفشتان بیاید. اینکه از شلواری تا مچ پا استفاده کنید فکر خوبی نخواهد بود، مخصوصا هنگامی که مدل شلوار انتخابی شما راسته است. اما اگر از شلوارهای گت در استایلتان استفاده می‌کنید، دیگر مانعی نخواهد بود.
اما نکته مهم پس از انتخاب شلوار، قد بلوز، تیشرت یا تاپ شماست. هرقدر نسبت قد لباس بالاتنه شما با شلوارتان کم‌تر باشد قد شما بلندتر به نظر می ‌رسد. اگر طول بلوز شما با طول قد شلوارتان از دور کمر تا زانو به یک اندازه باشد قد شما کوتاه تر نشان داده می‌شود، اما اگر طول بالا تنه کم تر باشد پاهای شما بلندتر و در نتیجه قدتان بلندتر به چشم می‌آید.

در استایل مردانه، اگر از تیشرت های بلند یا پیراهن استفاده می‌کنید، حتما آن را به داخل شلوارتان ببرید. هرگز از جین یا شلوارهای پارچه ای با فاق کوتاه استفاده نکنید. این کار به سرعت تاثیر منفی روی استایل شما می‌گذارد. اما نوبت به خانم‌‌هایی می‌رسد که استایل اسپرت را ترجیح می‌دهند. شما هم می‌توانید مانند استایل مردانه پلیور یا بلوز خودتان را داخل شلوار ببرید، برای اینکه تیپ شما به ترندهای روز نزدیک‌تر باشد، می‌توانید بخشی از قسمت بغل یا جلوی پیراهنتان را در شلوار ببرید و بقیه را باقی بگذارید. با این کار فاق شلوار شما نمایان می‌شود و قدتان را بلند نشان می‌دهد.

مدل کت و شلوار مردانه

قوانین مهم در انتخاب کفش

یکی از اولین روش‌هایی که اکثر افراد برای افزایش قد به سراغ آن می‌روند کفش بلند است. خانم ‌ها از کفش‌های پاشنه بلند و آقایان از کفش‌های لژدار برای نشان دادن قدشان استفاده می‌کنند. بله این روش هنوز هم بهترین ترفند برای بلندتر نشان دادن قد است، اما این تنها تاثیری نیست که کفش‌ها بر استایل شما می‌گذارند. یک کفش نوک تیز هم به همان اندازه می‌تواند باعث شود که شما بلند قد به نظر بیایید. هم آقایان و هم خانم‌ها با انتخاب کفش یا نیم بوت با نوک تیز می‌توانند اتفاق خوبی را در تیپ ظاهریشان رقم بزنند. اما خانم‌ها باید این نکته را در نظر داشته باشید که در استایل زمستانه با انتخاب یک بوت بلند قدتان کوتاه می‌شود. حتی اگر پاشنه این بوت بلند باشد به علت اینکه در بخش بالایی روی شلوار یا جوراب شلواری قرار می‌گیرد متاسفانه تاثیر منفی روی پوشش شما می‌گذارد.

عکس کفش پاشنه بلند

اکسسوری‌های دیگر

استفاده از اکسسوری مناسب در استایلتان در هر بخش متفاوت است، گوشواره و گردنبند شما دقیقا برعکس کیفتان از آیتم‌هایی است که توصیه می‌شود، بزرگ انتخاب شود. اما تاثیر کیف‎های کوچک در نشان دادن قد بلند بسیار بیشتر از کیف‌های دوشی و یا دستی بزرگ است. قد و قواره کیف، با قد و هیکل شما سنجیده می‌شود و بر هم تاثیر می‌گذارند. یک کیف دوشی بزرگ شما را به شدت کوتاه نشان می‌دهد، سعی کنید از کیف‌های کوچک دستی یا شانه‌ای استفاده کنید. استایل مونوکروم با کیف‌های دوشی کوچک همراه با بند بلند بهترین انتخاب برای خانم‌هایی است که می‌خواهند قدشان را بلند نشان دهند.

در ضمن فراموش نکنید که کلاه‌های تزیینی و لبه دار هم به خودی خود ارتفاع شما را بلند می‌کنند، پس می‌توانید در مهمانی‌ها و جشن‌ها کلاه‌های فانتزی را روی سرتان قرار دهید. با این کار علاوه بر اینکه تیپ شیک شما نظر بقیه را به خود جلب می‌کند، ارتفاع قدتان افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

کیف مخصوص افراد قد کوتاه

آرایش موها

یکی از ترندهای امسال برای آرایش و استایل مو، دم اسبی است. پس همین حالا دست به کار شوید و از این روش برای بلندی قدتان استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر موهای صافی دارید برای ایجاد قد بلند در استایلتان چالش بزرگ تری خواهید داشت. در واقع موهای فر و مجعد به علت فاصله ای که خود به خود از کف سر دارند طول قد ما را افزایش می‌دهند. اما اگر موهایتان صاف است از ترفند گوجه کردن مو روی سر و یا دم اسبی بستن موها استفاده کنید.

آقایان با استفاده از سشوار و آرایش درست مو به سمت بالا به راحتی می‌توانند قدشان را بلندتر از واقعیت نشان دهند. استفاده از اکسسورهای مو برای خانم ها پیشنهاد نمی‌شود، اما می‌توانید در مجالس رسمی و مهمانی‌ها از شینیون‌های ساده روی سر و یا قرار دادن تورهای تزیینی استفاده کنید.
در آخر بهتر است بدانید که ترفندهای فراوانی برای اینکه قدبلندتر دیده شوید وجود دارد، اما مهم‌ترین آن‌ ها را با هم مرور کردیم. اگر دوست دارید قدبلندتر به نظر برسید، از نشان دادن زوایای اندامتان نترسید، لباس‌های گشاد و اورسایز را کنار بگذارید و فقط یک کت بلند زمستانی را درون کمدتان نگه دارید. گرچه قرار است کفش پاشنه بلند بپوشید، اما کفش‌هایتان را راحت انتخاب کنید تا با انتخاب کفش‌ نامناسب در خطر نیوفتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

28 بهمن 1400
/
7,332 بازدید

روش هایی برای اینکه قد بلندتر دیده شوید

فهرست مطالب

حتما این اتفاق برای شما هم پیش آمده که پس از سال‌ها دنبال کردن آرتیست مورد علاقه‌تان در فیلم ها و یا دنیای موزیک، فشن و …، یک بار شانس این را پیدا کرده باشید که با این افراد از نزدیک ملاقات کنید، در جریان اکران فیلم، اجرای کنسرت و یا برپایی گالری، ناگهان از دیدن هنرمند محبوبتان شوکه شدید، او قدکوتاه‌تر و یا بلندتر از آن چیزی است که شما فکر می‌کردید. در دنیای مدرن امروزی و افزایش راه‌های ارتباطی ما بسیاری از افراد را تنها از طریق تصویری که خود تصمیم می‌گیرند به ما نشان دهند، می‌شناسیم. در بسیاری از موارد امکان دیدار در دنیای واقعی با بسیاری از اشخاص هیچ وقت میسر نمی‌شود.

خود ما هم در دنیای دیجیتال زندگی می‌کنیم، شبکه‌های اجتماعی مجازی ما را با تصاویر زیادی احاطه کرده که در بسیاری از موارد با واقعیت یکی نیستند. اما این موضوع فارغ از تاثیرات خوب و بدی که ممکن است داشته باشد، می‌تواند منبع الهام خوبی برای ما باشد تا یاد بگیریم چطور، از لحاظ ظاهری به آن شکلی که ترجیح می‌دهیم، برسیم. ترفندهای زیادی در دنیای مد و فشن وجود دارد که با استفاده از یک آرایش ساده تغییرات بزرگی در صورتتان به وجود می‌آورند. اما در این نوشته می‌خواهیم به روش‌هایی اشاره کنیم که با استفاده از آن‌ها قد شما بلند به نظر برسد. با استفاده از این ترفندها دیگر هراسی از رو یه رو شدن با افراد در دنیای واقعی نداشته باشید.

مدل لباس زنانه شیک و مجلسی

چطور قد بلند دیده شویم؟

روش‌های زیادی برای افزایش قد وجود دارد، مانند خوردن قرص‌های مخصوص در سن رشد، عمل‌های جراحی، ورزش‌های گوناگون و …. اما فرض کنید که شما از سن رشد گذشته‌اید و حالا به دنبال ترفندهای ساده برای بلندتر نشان دادن قد هستید، بله روش‌های بالا ممکن است برای شما مفید نباشد. توصیه ما این است که به دنبال ترفندهای ساده که زمان کمی از شما می‌گیرند، باشید.

این ترفندهای ساده فقط از طریق نوع لباس‌ها و چگونگی پوشش شما حاصل می‌شود. در واقع شما تنظیم درست استایل شخصیتان می‌توانید قد بلند به نظر برسید. همان‌قدر که پوشش نامناسب یک فرد قد بلند می‌تواند به تیپ او لطمه بزند، انتخاب آیتم‌های درست در لباس و دقت در انتخاب می‌تواند بهترین تصویر را از شما به دیگران نشان دهد. با هم به مرور و معرفی چند روش خلاقانه و در عین حال ساده می‌پردازیم که هم برای آقایان مناسب باشد و هم خانم‌های خوش سلیقه و با دقت از آن لذت ببرند.

لباس‌هایتان را هم سایز خودتان انتخاب کنید.

برای افراد ریزنقش که قد کوتاهی دارند یکی از مهم‌ترین توصیه‌های ما این است که از پوشیدن لباس‌های اورسایز خودداری کنند. با پوشیدن لباس‌هایی بزرگ تر از سایز واقعی خودتان، شما در انبوهی از پارچه‌ها گم می‌شوید. این کار نه تنها تاثیر خوبی روی بلندتر نشان دادن قدتان ندارد، بلکه قد شما را از آنچه واقعا هست، کوتاه‌تر نشان می‌دهد. پس سعی کنید لباس‌های فیت بپوشید.

کت و شلوار زنانه جدید

انتخاب قد مناسب برای لباس

وقتی تصمیم داریم قدبلند به نظر برسیم به این معنی است که باید طول پاهایمان را بلندتر نشان دهیم. پس متوجه می‌شویم که انتخاب قد مناسب برای لباس‌ها اهمیت ویژه ای دارد.

قد کت، مانتو و پالتو

یکی از رایج‌ترین اشتباهات، انتخاب کت و پالتو با قد بلند برای شماست. هر چه قد لباس شما بلندتر باشد، پاهای شما کمتر دیده می‌شود و این اصلا اتفاق خوبی نیست. برای اینکه قدبلندتر به نظر برسیم باید اجازه بدهیم طول پاها کمی بیشتر به نمایش در بیایند. اگر سوال شما این است که چه مانتویی قد را بلندتر نشان میدهد، پاسخ این است: مانتوهایی که قد آن‌ها نهایتا تا زیر زانوی شما باشند. کت‌های زمستانی، مانتو، بارانی و پالتوی بالای زانو برای شما بهترین انتخاب هستند. با پوشیدن این آیتم‌ها با شلوارهای فیت و یا لوله تفنگی، یا جوراب شلواری مناسب، تناسب در اندام شما به صورت کامل رعایت می‌شود و استایل شما بسیار زیبا و شیک به نظر می‌آید.

استفاده از کت‌های کوتاه برای آقایان هم در بلندی قد بی تاثیر نیست. آقایان با انتخاب کت و کاپشن ‌های کوتاه، طول پاهایشان را بلندتر جلوه می‌دهند. نکته مهم در استایل رسمس آقایان این است که حتما از کت‌های مردانه با یک دکمه استفاده کنید. اگر جثه کوچکی دارید، از کت‌های فیت استفاده کنید و حتما یک دکمه از کت را ببندید. کت‌های برش‌دار رسمی انتخاب بهتری برای آقایان خواهد بود و قد شما را بلندتر نشان می‌دهد.
از پوشیدن کت و پالتوی اسپرت و گشاد و یا کت‌های چهار دکمه خودداری کنید. انتخاب این لباس‌ها بالاتنه شما چاق نشان می‌دهد و کوتاهی قد را تشدید می‌کند.

عکس مدل لباس زمستانه زنانه

استفاده از اورال‌ها و سارفان‌ها

با ترند شدن اورال‌ها، خانم های زیادی از این نوع پوشش استقبال کردند. لباس‌های یک تکه قد شما را بلندتر نشان می‌دهند. فرقی نمی‌کند که از یک کت شلوار یک رنگ یا اورال استفاده کنید، شما در واقع با انتخاب یک لباس که طرح آن یک تکه است به بلندی قدتان کمک کردید. با انتخاب این استایل طرح لباس شما به صورت طولی در یک خط قرار می‌گیرد و به همین دلیل قدتان را بلندتر نشان می‌دهد. از ست سارافان‌ها و اورال‌های بهاری و تابستانی با یک مانتوی راحتی کوتاه می‌توانید استفاده کنید. همچنین با اضافه کردن کفش‌های لژدار جلوباز و یا کفش‌های پاشنه دار نوک تیز به استایلتان، قد شما به به بهترین شکل ممکن نشان داده خواهد شد.

طرح لباستان را ساده یا راه راه انتخاب کنید.

همه ما می‌دانیم با دقت در انتخاب طرح و نقش پارچه مناسب برای لباس، چه تغییرات بزرگی را می‌توانیم در پوششمان رقم بزنیم. یک پیراهن مردانه با طرح گل دار و یک پیراهن مردانه با طرح راه راه می‌تواند دو استایل کاملا متفاوت برای ما ایجاد کند. این تفاوت تنها شکل کلی تیپ ما نخواهد بود بلکه شما با استفاده از طرح مناسب حتی می‌توانید چاق‌تر، لاغرتر‌ یا جوان‌‌تر به چشم بیایید. کافیست از تاثیر هر طرح برای بزرگنمایی ویژه‌گی هایی که در استایل دنبال می‌کنید با خبر باشید. به طور مثال طرح راه راه عمودی به بلندتر نشان دادن قد شما کمک بسیاری می‌کند، درست بر خلاف این طرح باید از لباس‌های گل دار با طرح درشت خودداری کنید. هر چقدر طرح لباس شما شلوغ تر باشد، ویژه گی هایی مثل چاقی و یا قد کوتاه بیشتر در استایل شما بزرگنمایی می‌شود و شما را از هدفتان دور خواهد کرد.

 

راز انتخاب رنگ در بلند نشان دادن قد

یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای یجاد یک تصویر جذاب از استایل شما که، انتخاب رنگ مناسب است. این انتخاب می‌تواند بر اساس سن، فصل و یا آیتم‌های انتخابی و سبک شما باشد، با در نظر گرفتن تغییرات جزیی می‌توانید از رنگ بندی تیپ به نفع خودتان استفاده کنید. اولین کاری که می‌توانید برای این هدف انجام دهید، انتخاب شلوار یک رنگ با کفشتان است. با این کار در واقع شما کفشتان را در امتداد قد شلوارتان نشان می‌دهید و این کار باعث می‌شود قدتان بلند به نظر بیاید.
یکی دیگر از ترفندهای که می‌توانید با استفاده از بازی با رنگ انجام بدهید، پوشیدن استایل منوکوروم یا تک رنگ است. اگر یک دامن یا شلوار را با بلوز و یقه اسکی همرنگ ست کنید قد شما بلند تر به نظر می‌رسد. در واقع راز موفقیت با این روش این است که شما طول قسمت‌های مختلف بدنتان را در راستای هم قرار دادید و این کار تاثیر زیادی در نسان دادن قد بلند شما دارد.

عکس شلوار زنانه بلند

تناسب در انواع استایل

همان طور که قبل از این هم گفته شد، افزایش طول پاها، این توهم را ایجاد می‌کند که قد شما بلند است. پس اگر به دنبال انتخاب شلوار مناسب براس استایلتان هستید از شلوارهای فاق بلند استفاده کنید، اجازه بدهید قد شلوارتان تا روی کفشتان بیاید. اینکه از شلواری تا مچ پا استفاده کنید فکر خوبی نخواهد بود، مخصوصا هنگامی که مدل شلوار انتخابی شما راسته است. اما اگر از شلوارهای گت در استایلتان استفاده می‌کنید، دیگر مانعی نخواهد بود.
اما نکته مهم پس از انتخاب شلوار، قد بلوز، تیشرت یا تاپ شماست. هرقدر نسبت قد لباس بالاتنه شما با شلوارتان کم‌تر باشد قد شما بلندتر به نظر می ‌رسد. اگر طول بلوز شما با طول قد شلوارتان از دور کمر تا زانو به یک اندازه باشد قد شما کوتاه تر نشان داده می‌شود، اما اگر طول بالا تنه کم تر باشد پاهای شما بلندتر و در نتیجه قدتان بلندتر به چشم می‌آید.

در استایل مردانه، اگر از تیشرت های بلند یا پیراهن استفاده می‌کنید، حتما آن را به داخل شلوارتان ببرید. هرگز از جین یا شلوارهای پارچه ای با فاق کوتاه استفاده نکنید. این کار به سرعت تاثیر منفی روی استایل شما می‌گذارد. اما نوبت به خانم‌‌هایی می‌رسد که استایل اسپرت را ترجیح می‌دهند. شما هم می‌توانید مانند استایل مردانه پلیور یا بلوز خودتان را داخل شلوار ببرید، برای اینکه تیپ شما به ترندهای روز نزدیک‌تر باشد، می‌توانید بخشی از قسمت بغل یا جلوی پیراهنتان را در شلوار ببرید و بقیه را باقی بگذارید. با این کار فاق شلوار شما نمایان می‌شود و قدتان را بلند نشان می‌دهد.

مدل کت و شلوار مردانه

قوانین مهم در انتخاب کفش

یکی از اولین روش‌هایی که اکثر افراد برای افزایش قد به سراغ آن می‌روند کفش بلند است. خانم ‌ها از کفش‌های پاشنه بلند و آقایان از کفش‌های لژدار برای نشان دادن قدشان استفاده می‌کنند. بله این روش هنوز هم بهترین ترفند برای بلندتر نشان دادن قد است، اما این تنها تاثیری نیست که کفش‌ها بر استایل شما می‌گذارند. یک کفش نوک تیز هم به همان اندازه می‌تواند باعث شود که شما بلند قد به نظر بیایید. هم آقایان و هم خانم‌ها با انتخاب کفش یا نیم بوت با نوک تیز می‌توانند اتفاق خوبی را در تیپ ظاهریشان رقم بزنند. اما خانم‌ها باید این نکته را در نظر داشته باشید که در استایل زمستانه با انتخاب یک بوت بلند قدتان کوتاه می‌شود. حتی اگر پاشنه این بوت بلند باشد به علت اینکه در بخش بالایی روی شلوار یا جوراب شلواری قرار می‌گیرد متاسفانه تاثیر منفی روی پوشش شما می‌گذارد.

عکس کفش پاشنه بلند

اکسسوری‌های دیگر

استفاده از اکسسوری مناسب در استایلتان در هر بخش متفاوت است، گوشواره و گردنبند شما دقیقا برعکس کیفتان از آیتم‌هایی است که توصیه می‌شود، بزرگ انتخاب شود. اما تاثیر کیف‎های کوچک در نشان دادن قد بلند بسیار بیشتر از کیف‌های دوشی و یا دستی بزرگ است. قد و قواره کیف، با قد و هیکل شما سنجیده می‌شود و بر هم تاثیر می‌گذارند. یک کیف دوشی بزرگ شما را به شدت کوتاه نشان می‌دهد، سعی کنید از کیف‌های کوچک دستی یا شانه‌ای استفاده کنید. استایل مونوکروم با کیف‌های دوشی کوچک همراه با بند بلند بهترین انتخاب برای خانم‌هایی است که می‌خواهند قدشان را بلند نشان دهند.

در ضمن فراموش نکنید که کلاه‌های تزیینی و لبه دار هم به خودی خود ارتفاع شما را بلند می‌کنند، پس می‌توانید در مهمانی‌ها و جشن‌ها کلاه‌های فانتزی را روی سرتان قرار دهید. با این کار علاوه بر اینکه تیپ شیک شما نظر بقیه را به خود جلب می‌کند، ارتفاع قدتان افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

کیف مخصوص افراد قد کوتاه

آرایش موها

یکی از ترندهای امسال برای آرایش و استایل مو، دم اسبی است. پس همین حالا دست به کار شوید و از این روش برای بلندی قدتان استفاده کنید. توجه داشته باشید که اگر موهای صافی دارید برای ایجاد قد بلند در استایلتان چالش بزرگ تری خواهید داشت. در واقع موهای فر و مجعد به علت فاصله ای که خود به خود از کف سر دارند طول قد ما را افزایش می‌دهند. اما اگر موهایتان صاف است از ترفند گوجه کردن مو روی سر و یا دم اسبی بستن موها استفاده کنید.

آقایان با استفاده از سشوار و آرایش درست مو به سمت بالا به راحتی می‌توانند قدشان را بلندتر از واقعیت نشان دهند. استفاده از اکسسورهای مو برای خانم ها پیشنهاد نمی‌شود، اما می‌توانید در مجالس رسمی و مهمانی‌ها از شینیون‌های ساده روی سر و یا قرار دادن تورهای تزیینی استفاده کنید.
در آخر بهتر است بدانید که ترفندهای فراوانی برای اینکه قدبلندتر دیده شوید وجود دارد، اما مهم‌ترین آن‌ ها را با هم مرور کردیم. اگر دوست دارید قدبلندتر به نظر برسید، از نشان دادن زوایای اندامتان نترسید، لباس‌های گشاد و اورسایز را کنار بگذارید و فقط یک کت بلند زمستانی را درون کمدتان نگه دارید. گرچه قرار است کفش پاشنه بلند بپوشید، اما کفش‌هایتان را راحت انتخاب کنید تا با انتخاب کفش‌ نامناسب در خطر نیوفتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد