11 اردیبهشت 1402
/
5,475 بازدید

خرید سازمانی از بانی مد

فهرست مطالب

شما بدون استفاده از نقشه و مسیریاب قطعا سفر ناشناخته‌ای را شروع نمی‌کنید. قدم گذاشتن در مسیر کسب و کار و هدایت یک مجموعه و تیم چندین نفره، بدون شک مسیری سخت‌تر و طولانی‌تر از یک سفر چندین ساعته است. بنابراین یکی از نخستین قدم‌هایی که باید بردارید، تهیه نقشه و مسیری برای کسب و کارتان است.

البته همان طور که می‌دانید، این مسیر بسیار پرپیچ و خم است و برای پیمودن آن نیاز دارید که در نقاط مختلف آن از دیگران کمک بگیرید. یکی از روش‌هایی که باعث سرعت گرفتن شما در این مسیر شده و بسیاری از چالش‌ها و مشکلاتتان را حل می‌کند، بهره گرفتن از خدمات سازمانی است.

گاهی چالش‌هایی در سازمان‌ها به وجود می‌آیند که برای حل آنها چندین نفر از اعضای تیم مجبورند زمان، انرژی و تمرکز خود را صرف پیدا کردن راه حل کنند. در صورتی که با استفاده از خدمات سازمانی ارائه شده توسط سایر مجموعه‌ها، افراد سازمان شما زمان و تمرکز کافی برای فکر کردن به مسائل مهم و راهبردی را خواهند داشت.

یکی از ارائه دهندگان خدمات سازمانی در کشور، مجموعه بانی مد است. بانی مد، یک مرکز خرید آنلاین است که علاوه بر خرده فروشی، امکان خرید سازمانی برای مجموعه‌ها و شرکت‌ها را هم فراهم کرده است.

آیا می‌توان از بانی مد بصورت سازمانی خرید کرد؟

همان طور که گفته شد، بانی مد امکان خرید سازمانی را برای مجموعه‌ها و شرکت‌ها در سراسر کشور فراهم کرده است. اما با خرید سازمانی از بانی مد، کدام یک از مشکلات و چالش‌های سازمانی‎تان حل می‌شود؟

بدون شک هیچ مجموعه و سازمانی بدون افراد وابسته به آن، حتی یک روز هم دوام نمی‌آورد.

فرض کنید که روزی هیچ یک از کارکنان سازمانتان، شرکای تجاری و افرادی که با آنها کار می‌کنید، حاضر به همکاری اثربخش با شما نباشند. آن روز چه اتفاقی برای سازمان شما خواهد افتاد؟

برای اینکه افراد فعال در بیزینستان را به همکاری بیشتر تشویق کرده و انگیزه آنها را بالاتر ببرید، روش‌های مختلفی وجود دارد. یکی از مهم‌ترین روش‌ها، قدردانی از مسئولیت پذیری آنهاست. اقدام دیگری که می‌توانید در این راستا انجام دهید، هدیه دادن به افراد به مناسبت‌های مختلف است.

ممکن است شما در مناسبت‌های تقویمی مانند عید نوروز برای شرکای تجاری و کارمندانتان هدیه ارسال کنید. همچنین تهیه یک پکیج خوشامدگویی برای کارمندان تازه وارد و در نظر گرفتن هدایایی به عنوان یادبود تولد همکاران یا پاداشی برای انجام موفقیت‌آمیز یک کمپین یا ایونت، می‌تواند برند کارفرمایی شما را به شدت تقویت کند.

تقویت برند کارفرمایی باعث می‌شود که بهترین نیروها به کار در سازمان شما علاقه داشته باشند. این مسئله هم باعث می‌شود بتوانید با هزینه کمتر، راندمان کاری سازمانتان را بهبود ببخشید.

البته تنها مزیت و کاربرد ارسال یادبود و هدیه، تقویت برند کارفرمایی نیست. بلکه شما با این کار نام برند و سازمانتان را به عنوان یک مجموعه حرفه‌ای در ذهن‌ها ثبت می‌کنید. همچنین ارسال هدیه باری شرکای تجاری و افراد تاثیرگذار در صنعت، یکی از بهترین روش‌ها برای استفاده از تکنیک جبران است.

تکنیک جبران چیست؟

در تکنیک جبران یک ابراز لطف و محبت، می‌تواند طرف مقابل را در شرایطی قرار دهد که برای جبران این لطف، کاری را برای شما انجام دهد.

بنابراین بر اساس این تکنیک، با ارسال هدایای سازمانی برای سایر مجموعه‌ها و شرکای تجاری‌تان می‌توانید همکاری‌تان با آنها را توسعه دهید.

چه محصولاتی را می‌توان در خرید سازمانی از بانی مد تهیه کرد؟

بسته به نوع بیزینستان، مشتری‌ها و افرادی که با آنها سر و کار دارید، مناسبت‌های پیش رو و بودجه‌ای که در اختیار دارید، باید برای خرید هدایای سازمانی تصمیم بگیرید.

بنابراین، این هدایا بسته به فرهنگ سازمانی شما متغیر خواهند بود. همچنین ممکن است شما ترجیح بدهید برای کارمندانتان لباس فرم تهیه کنید. این لباس‌های فرم هم می‌توانند کاملا یکسان باشند و هم بر اساس واحدهای مختلف و شخصیت افراد با یکدیگر متفاوت باشند.

در هر صورت شما می‌توانید روی فروش سازمانی بانی مد برای تهیه محصولات مورد نظرتان حساب کنید. در مرکز خرید آنلاین بانی مد، محصولات بسیار متنوعی برای تمام سلیقه‌ها و نیازها به فروش می‌رسند.

شما می‌توانید انواع لباس‌های مردانه و زنانه، عطر و ادکلن، البسه و لوازم ورزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی و کالاهای مربوط به سبک زندگی (مثل انواع لوازم خانه و اسباب بازی) را از این مرکز خرید تهیه کنید.

به طور مثال شما این امکان را دارید که برای کارمندانتان از یک برند معروف و نام آشنا تیشرت تهیه کنید. با این کار علاوه بر اینکه هر کس متناسب با سایز خود تی شرت می‌خرد، هر کدام از واحدهای سازمانتان می‌توانند رنگی را برای لباس خود انتخاب کنند.

هنگام خرید هدایای سازمانی هم ممکن است با مشکلات مشابهی مواجه شوید. معمولا افرادی که برای آنها هدیه و یادبود تهیه می‌کنید، در دسته بندی‌های مختلفی جا می‌گیرند. بنابراین خرید هدایای یکسان و ثابت نمی‌تواند چندان کمک کننده باشد.

بهترین کار این است که بر اساس جنسیت، سن و سال، موقعیت شغلی و اجتماعی افراد آنها را گروه بندی کرده و سپس برای هر گروه، هدایای متفاوتی تهیه کنید.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم مجموعه‌ای که برای دریافت خدمات سازمانی انتخاب می‌کنید محصولات متنوع زیادی داشته باشد و دستتان را برای انتخاب هدیه مناسب باز بگذارد.

مرکز خرید آنلاین بانی مد با فراهم کردن امکان خرید انواع محصولات، به شما اجازه می‌دهد که برای هر دسته از افراد هدایای منحصر بفرد و کاربردی تهیه کنید. حتی اگر دقیقا نمی‌دانید که برای چه افرادی هدیه تهیه می‌کنید یا اینکه اگر امکان خرید محصولات مختلف برایتان فراهم نیست، می‌توانید به سراغ کارت‌های هدیه بانی مد بروید.

این امکان در مجموعه بانی مد فراهم شده است که انواع کارت هدیه را با تخفیف و با اعتبار مورد نظرتان سفارش دهید. همچنین این کارت‌ها در طرح‌های مختلف و با متن اختصاصی خودتان چاپ خواهند شد.

مزایای خرید سازمانی از بانی مد چیست؟

بانی مد برای کمک کردن به مجموعه‌ها و سازمان‌های مختلف، مزایا و امکاناتی را برای مشتریان حقوقی و سازمانی خود در نظر گرفته است. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان خرید عمده و سازمانی با درصد تخفیفی مناسب
  • امکان سفارش کارت هدیه با طرح و متن‌های اختصاصی و سفارشی
  • امکان سفارش دادن محصولات به صورت عمده و در تعداد زیاد بدون محدودیت
  • طراحی و مشاوره درباره لباس فرم سازمانی
  • ارائه کد تخفیف به مشتریان سازمان و مجموعه

خرید عمده و سازمانی با درصد تخفیفی مناسب

اگر قصد دارید محصولات وکالاهایی را به عنوان هدیه سازمانی و در تعداد زیاد بخرید، می‌توانید از امکانات مختلف بانی مد برای دریافت درصد تخفیف مناسب استفاده کنید.

تخفیف‌های سازمانی بانی مد حتی روی کارت‌های هدیه هم اعمال می‌شود و به همین دلیل شما می‌توانید با صرف هزینه کمتر، محصولات و کالاهای بسیار باکیفیت و ارزشمندی را برای مشتریان و شرکای تجاری‌تان تهیه کنید.

سفارش کارت هدیه با طرح و متن‌های اختصاصی و سفارشی

هدیه دادن گیفت کارت انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای است، چرا که افراد می‌توانند مطابق با نیاز و سلیقه خود محصولات موردنیازشان را تهیه کنند. به این ترتیب نام برند و سازمان شما در ذهن همه افراد حک خواهد شد.

کارت‌های هدیه بانی مد، هم به صورت دیجیتال و هم فیزیکی قابل سفارش هستند و شما می‌توانید متناسب با نوع بیزینس و مشتریانی که دارید هر کدام از انها را انتخاب کنید. مثلا بسیاری از کسب و کارهای آنلاین که مشتریان زیاد و علاقه مند به تجارت اینترنتی دارند، ترجیح می‌دهند از کارت هدیه دیجیتال استفاده کنند.

اما برخی دیگر از مجموعه‌ها، کارت‌های هدیه فیزیکی را انتخاب می‌کنند. حتی شما می‌توانید با توجه به طبقه بندی مشتریانتان و دسترسی‌تان به آنها، به سراغ مدل‌های مختلف کارت هدیه یا گیفت کارت بروید.

مزیت اصلی استفاده از کارت‌های هدیه بانی مد این است که شما می‌توانید طرح و جمله مورد نظرتان را روی آن ثبت کنید. با این کار، شما یک هدیه بسیار کاربردی، ارزشمند و شخصی سازی شده خواهید داشت که برای هر فردی در هر مناسبتی مفید و به یاد ماندنی خواهد بود.

سفارش محصولات در تعداد زیاد بدون محدودیت

یکی از مشکلات رایج سازمان‌ها و مجموعه‌ها این است که برای خرید در تعداد زیاد با مشکل عدم موجودی روبرو می‎شوند. تیم تامین کالای بانی مد، امکان سفارش عمده را برای سازمان‌ها و مجموعه‌ها فراهم کرده است. به این ترتیب شما می‌توانید کالای مورد نظرتان و تعداد آن را ثبت کنید تا اعضای تیم تامین کالا، در سریع‌ترین زمان ممکن آن را تهیه کرده و پس از تایید نهایی در اختیار شما قرار دهند.

مشاوره در مورد لباس فرم سازمانی

قبلا هم اشاره کردیم که تامین و تهیه لباس فرم سازمانی یکی از فرآیندهای زمان‌بر برای مجموعه‌ها و شرکت‌های مختلف است. مرکز خرید آنلاین بانی مد با توجه به سال‌ها تجربه در تامین انواع پوشاک، اقدام به ارائه خدمات تخصصی در این حوزه کرده است. از جمله این اقدامات می‌توان به ارائه مشاوره‌های تخصصی در این زمینه و طراحی و تامین لباس فرم اشاره کرد.

ارائه کد تخفیف به مشتریان سازمان‌ها و مجموعه‌ها

تقریبا تمام متخصصان برندینگ و تبلیغات متفق القولند که ایجاد حس وفاداری در مشتریان، یکی از روش‌های مهم برندینگ و افزایش فروش است. یکی از راه‌های ایجاد حس وفاداری در مشتری، راه‌اندازی باشگاه مشتریان و ارائه خدمات به مشتریان قدیمی است.

کدهای تخفیف بانی مد، یکی از بهترین هدایایی هستند که می‌توانید در اختیار مشتریان قدیمی خود قرار دهید. همچنین شما می‌توانید این کدها را به عنوان هدیه برای کارمندان خود هم در نظر بگیرید.

نحوه خرید سازمانی از بانی مد

اگر شما هم برای حل مشکلات سازمانی‌تان، خرید عمده از مرکز خرید آنلاین بانی مد را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید از صفحه فروش سازمانی در بانی مد دیدن کنید.

همچنین برای ثبت سفارش و پرسیدن سوالاتتان می‌توانید با شماره‌های 

۰۲۱-۴۹۲۱۵ داخلی ۳۳۳

۰۲۱-۴۵۱۸۳۰۰۰ داخلی ۲۴۳، ۲۴۶ و ۵۸۰
۴۵۱۸۳۱۸۳ -۴۵۱۸۳۴۵۶- ۴۵۱۸۳۰۴۰

تماس بگیرید. همچنین درخواست‌های کتبی خودتان را می‌توانید به آدرس ایمیل b2b@banimode.com بفرستید.

 

ارتباط با ما

 

خرید سازمانی از بانی مد برای چه مجموعه‌هایی مناسب است؟

تعداد شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در کشور مشغول به فعالیتند، روز به روز در حال افزایش است. اما هر ساله شاهد خداحافظی تعدادی از این بیزینس‌ها هستیم و دلیل این امر را می‌توان استراتژی نادرست در بخش‌های مختلف دانست.

یکی از استراتژی‌های رشد و پیشرفت که همه سازمان‌ها و مجموعه‌ها به آن نیاز دارند، تقویت فرهنگ سازمانی در شرکت است. برای تقویت فرهنگ سازمانی هم می‌توانید از گزینه‌هایی مثل تهیه لباس فرم سازمانی و ارسال هدایا برای مشتریان، کارکنان و شرکای تجاری‌تان استفاده کنید که توسط مرکز خرید آنلاین بانی مد هم ارائه می‌شوند.

شاید فکر کنید که استفاده از این خدمات تنها برای مجموعه‌های بزرگ کاربرد دارد، اما باید به شما بگوییم که یکی از دلایل رشد و موفقیت این سازمان‎ها، استفاده از امکانات مختلف برای تقویت فرهنگ سازمانی و تقویت برند کارفرمایی‌شان بوده است.

بهره گرفتن از خدمات سازمانی بانی مد، کمک می‌کند با خیال آسوده‌تر بخشی از کارهای زمان‌بر و چالش برانگیز سازمانتان را به این مجموعه بسپارید و زمان، انرژی و تمرکز کافی برای پیشبرد اهداف مهم سازمانتان داشته باشید.

بنابراین اگر سازمان و مجموعه‌ای هستید که به دنبال تقویت برند کارفرمایی‌تان هستید و ترجیح می‌دهید بخشی از کارهایتان توسط یک تیم متخصص انجام شود، می‌توانید روی بانی مد حساب باز کنید.

سخن پایانی

در این مطلب، درباره مزایای استفاده از خدمات سازمانی صحبت کردیم. همان طور که اشاره شد، مجموعه‌ها و سازمان‌های مختلف می‌توانند کارهایی از قبیل خرید هدایای سازمانی، لباس فرم و تهیه محصولات مورد نیاز خود را به مرکز خرید انلاین بانی مد بسپارند.

مجموعه بانی مد، مزایایی از جمله امکان خرید با تخفیف، چاپ طرح دلخواه روی کارت‌های هدیه، ارائه مشاوره درباره لباس فرم و… را در اختیار سازمان‌ها و مجموعه‌ها قرار می‌دهد.

 

سوالات متداول

 

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”آیا می‌توان از بانی مد بصورت سازمانی خرید کرد؟” answer-0=”بله. شما می‌توانید محصولات مورد نظرتان را در تعداد زیاد و به صورت سازمانی از بانی مد تهیه کنید.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”آیا بانی مد خرید سازمانی دارد؟” answer-1=”بله. مرکز خرید انلاین بانی مد برای راحتی بیشتر مجموعه‌ها و سازمان‌ها، امکان خرید عمده و سازمانی را فراهم کرده است.” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

کت و شلوار دبل برست چیست؟

یکی از پوشش‌های مرسوم و متداول در بین آقایان کت و شلوار مردانه است؛ البته به واسطه دنیای مدرن، استفاده از

11 اردیبهشت 1402
/
5,475 بازدید

خرید سازمانی از بانی مد

فهرست مطالب

شما بدون استفاده از نقشه و مسیریاب قطعا سفر ناشناخته‌ای را شروع نمی‌کنید. قدم گذاشتن در مسیر کسب و کار و هدایت یک مجموعه و تیم چندین نفره، بدون شک مسیری سخت‌تر و طولانی‌تر از یک سفر چندین ساعته است. بنابراین یکی از نخستین قدم‌هایی که باید بردارید، تهیه نقشه و مسیری برای کسب و کارتان است.

البته همان طور که می‌دانید، این مسیر بسیار پرپیچ و خم است و برای پیمودن آن نیاز دارید که در نقاط مختلف آن از دیگران کمک بگیرید. یکی از روش‌هایی که باعث سرعت گرفتن شما در این مسیر شده و بسیاری از چالش‌ها و مشکلاتتان را حل می‌کند، بهره گرفتن از خدمات سازمانی است.

گاهی چالش‌هایی در سازمان‌ها به وجود می‌آیند که برای حل آنها چندین نفر از اعضای تیم مجبورند زمان، انرژی و تمرکز خود را صرف پیدا کردن راه حل کنند. در صورتی که با استفاده از خدمات سازمانی ارائه شده توسط سایر مجموعه‌ها، افراد سازمان شما زمان و تمرکز کافی برای فکر کردن به مسائل مهم و راهبردی را خواهند داشت.

یکی از ارائه دهندگان خدمات سازمانی در کشور، مجموعه بانی مد است. بانی مد، یک مرکز خرید آنلاین است که علاوه بر خرده فروشی، امکان خرید سازمانی برای مجموعه‌ها و شرکت‌ها را هم فراهم کرده است.

آیا می‌توان از بانی مد بصورت سازمانی خرید کرد؟

همان طور که گفته شد، بانی مد امکان خرید سازمانی را برای مجموعه‌ها و شرکت‌ها در سراسر کشور فراهم کرده است. اما با خرید سازمانی از بانی مد، کدام یک از مشکلات و چالش‌های سازمانی‎تان حل می‌شود؟

بدون شک هیچ مجموعه و سازمانی بدون افراد وابسته به آن، حتی یک روز هم دوام نمی‌آورد.

فرض کنید که روزی هیچ یک از کارکنان سازمانتان، شرکای تجاری و افرادی که با آنها کار می‌کنید، حاضر به همکاری اثربخش با شما نباشند. آن روز چه اتفاقی برای سازمان شما خواهد افتاد؟

برای اینکه افراد فعال در بیزینستان را به همکاری بیشتر تشویق کرده و انگیزه آنها را بالاتر ببرید، روش‌های مختلفی وجود دارد. یکی از مهم‌ترین روش‌ها، قدردانی از مسئولیت پذیری آنهاست. اقدام دیگری که می‌توانید در این راستا انجام دهید، هدیه دادن به افراد به مناسبت‌های مختلف است.

ممکن است شما در مناسبت‌های تقویمی مانند عید نوروز برای شرکای تجاری و کارمندانتان هدیه ارسال کنید. همچنین تهیه یک پکیج خوشامدگویی برای کارمندان تازه وارد و در نظر گرفتن هدایایی به عنوان یادبود تولد همکاران یا پاداشی برای انجام موفقیت‌آمیز یک کمپین یا ایونت، می‌تواند برند کارفرمایی شما را به شدت تقویت کند.

تقویت برند کارفرمایی باعث می‌شود که بهترین نیروها به کار در سازمان شما علاقه داشته باشند. این مسئله هم باعث می‌شود بتوانید با هزینه کمتر، راندمان کاری سازمانتان را بهبود ببخشید.

البته تنها مزیت و کاربرد ارسال یادبود و هدیه، تقویت برند کارفرمایی نیست. بلکه شما با این کار نام برند و سازمانتان را به عنوان یک مجموعه حرفه‌ای در ذهن‌ها ثبت می‌کنید. همچنین ارسال هدیه باری شرکای تجاری و افراد تاثیرگذار در صنعت، یکی از بهترین روش‌ها برای استفاده از تکنیک جبران است.

تکنیک جبران چیست؟

در تکنیک جبران یک ابراز لطف و محبت، می‌تواند طرف مقابل را در شرایطی قرار دهد که برای جبران این لطف، کاری را برای شما انجام دهد.

بنابراین بر اساس این تکنیک، با ارسال هدایای سازمانی برای سایر مجموعه‌ها و شرکای تجاری‌تان می‌توانید همکاری‌تان با آنها را توسعه دهید.

چه محصولاتی را می‌توان در خرید سازمانی از بانی مد تهیه کرد؟

بسته به نوع بیزینستان، مشتری‌ها و افرادی که با آنها سر و کار دارید، مناسبت‌های پیش رو و بودجه‌ای که در اختیار دارید، باید برای خرید هدایای سازمانی تصمیم بگیرید.

بنابراین، این هدایا بسته به فرهنگ سازمانی شما متغیر خواهند بود. همچنین ممکن است شما ترجیح بدهید برای کارمندانتان لباس فرم تهیه کنید. این لباس‌های فرم هم می‌توانند کاملا یکسان باشند و هم بر اساس واحدهای مختلف و شخصیت افراد با یکدیگر متفاوت باشند.

در هر صورت شما می‌توانید روی فروش سازمانی بانی مد برای تهیه محصولات مورد نظرتان حساب کنید. در مرکز خرید آنلاین بانی مد، محصولات بسیار متنوعی برای تمام سلیقه‌ها و نیازها به فروش می‌رسند.

شما می‌توانید انواع لباس‌های مردانه و زنانه، عطر و ادکلن، البسه و لوازم ورزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی و کالاهای مربوط به سبک زندگی (مثل انواع لوازم خانه و اسباب بازی) را از این مرکز خرید تهیه کنید.

به طور مثال شما این امکان را دارید که برای کارمندانتان از یک برند معروف و نام آشنا تیشرت تهیه کنید. با این کار علاوه بر اینکه هر کس متناسب با سایز خود تی شرت می‌خرد، هر کدام از واحدهای سازمانتان می‌توانند رنگی را برای لباس خود انتخاب کنند.

هنگام خرید هدایای سازمانی هم ممکن است با مشکلات مشابهی مواجه شوید. معمولا افرادی که برای آنها هدیه و یادبود تهیه می‌کنید، در دسته بندی‌های مختلفی جا می‌گیرند. بنابراین خرید هدایای یکسان و ثابت نمی‌تواند چندان کمک کننده باشد.

بهترین کار این است که بر اساس جنسیت، سن و سال، موقعیت شغلی و اجتماعی افراد آنها را گروه بندی کرده و سپس برای هر گروه، هدایای متفاوتی تهیه کنید.

به همین دلیل توصیه می‌کنیم مجموعه‌ای که برای دریافت خدمات سازمانی انتخاب می‌کنید محصولات متنوع زیادی داشته باشد و دستتان را برای انتخاب هدیه مناسب باز بگذارد.

مرکز خرید آنلاین بانی مد با فراهم کردن امکان خرید انواع محصولات، به شما اجازه می‌دهد که برای هر دسته از افراد هدایای منحصر بفرد و کاربردی تهیه کنید. حتی اگر دقیقا نمی‌دانید که برای چه افرادی هدیه تهیه می‌کنید یا اینکه اگر امکان خرید محصولات مختلف برایتان فراهم نیست، می‌توانید به سراغ کارت‌های هدیه بانی مد بروید.

این امکان در مجموعه بانی مد فراهم شده است که انواع کارت هدیه را با تخفیف و با اعتبار مورد نظرتان سفارش دهید. همچنین این کارت‌ها در طرح‌های مختلف و با متن اختصاصی خودتان چاپ خواهند شد.

مزایای خرید سازمانی از بانی مد چیست؟

بانی مد برای کمک کردن به مجموعه‌ها و سازمان‌های مختلف، مزایا و امکاناتی را برای مشتریان حقوقی و سازمانی خود در نظر گرفته است. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان خرید عمده و سازمانی با درصد تخفیفی مناسب
  • امکان سفارش کارت هدیه با طرح و متن‌های اختصاصی و سفارشی
  • امکان سفارش دادن محصولات به صورت عمده و در تعداد زیاد بدون محدودیت
  • طراحی و مشاوره درباره لباس فرم سازمانی
  • ارائه کد تخفیف به مشتریان سازمان و مجموعه

خرید عمده و سازمانی با درصد تخفیفی مناسب

اگر قصد دارید محصولات وکالاهایی را به عنوان هدیه سازمانی و در تعداد زیاد بخرید، می‌توانید از امکانات مختلف بانی مد برای دریافت درصد تخفیف مناسب استفاده کنید.

تخفیف‌های سازمانی بانی مد حتی روی کارت‌های هدیه هم اعمال می‌شود و به همین دلیل شما می‌توانید با صرف هزینه کمتر، محصولات و کالاهای بسیار باکیفیت و ارزشمندی را برای مشتریان و شرکای تجاری‌تان تهیه کنید.

سفارش کارت هدیه با طرح و متن‌های اختصاصی و سفارشی

هدیه دادن گیفت کارت انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای است، چرا که افراد می‌توانند مطابق با نیاز و سلیقه خود محصولات موردنیازشان را تهیه کنند. به این ترتیب نام برند و سازمان شما در ذهن همه افراد حک خواهد شد.

کارت‌های هدیه بانی مد، هم به صورت دیجیتال و هم فیزیکی قابل سفارش هستند و شما می‌توانید متناسب با نوع بیزینس و مشتریانی که دارید هر کدام از انها را انتخاب کنید. مثلا بسیاری از کسب و کارهای آنلاین که مشتریان زیاد و علاقه مند به تجارت اینترنتی دارند، ترجیح می‌دهند از کارت هدیه دیجیتال استفاده کنند.

اما برخی دیگر از مجموعه‌ها، کارت‌های هدیه فیزیکی را انتخاب می‌کنند. حتی شما می‌توانید با توجه به طبقه بندی مشتریانتان و دسترسی‌تان به آنها، به سراغ مدل‌های مختلف کارت هدیه یا گیفت کارت بروید.

مزیت اصلی استفاده از کارت‌های هدیه بانی مد این است که شما می‌توانید طرح و جمله مورد نظرتان را روی آن ثبت کنید. با این کار، شما یک هدیه بسیار کاربردی، ارزشمند و شخصی سازی شده خواهید داشت که برای هر فردی در هر مناسبتی مفید و به یاد ماندنی خواهد بود.

سفارش محصولات در تعداد زیاد بدون محدودیت

یکی از مشکلات رایج سازمان‌ها و مجموعه‌ها این است که برای خرید در تعداد زیاد با مشکل عدم موجودی روبرو می‎شوند. تیم تامین کالای بانی مد، امکان سفارش عمده را برای سازمان‌ها و مجموعه‌ها فراهم کرده است. به این ترتیب شما می‌توانید کالای مورد نظرتان و تعداد آن را ثبت کنید تا اعضای تیم تامین کالا، در سریع‌ترین زمان ممکن آن را تهیه کرده و پس از تایید نهایی در اختیار شما قرار دهند.

مشاوره در مورد لباس فرم سازمانی

قبلا هم اشاره کردیم که تامین و تهیه لباس فرم سازمانی یکی از فرآیندهای زمان‌بر برای مجموعه‌ها و شرکت‌های مختلف است. مرکز خرید آنلاین بانی مد با توجه به سال‌ها تجربه در تامین انواع پوشاک، اقدام به ارائه خدمات تخصصی در این حوزه کرده است. از جمله این اقدامات می‌توان به ارائه مشاوره‌های تخصصی در این زمینه و طراحی و تامین لباس فرم اشاره کرد.

ارائه کد تخفیف به مشتریان سازمان‌ها و مجموعه‌ها

تقریبا تمام متخصصان برندینگ و تبلیغات متفق القولند که ایجاد حس وفاداری در مشتریان، یکی از روش‌های مهم برندینگ و افزایش فروش است. یکی از راه‌های ایجاد حس وفاداری در مشتری، راه‌اندازی باشگاه مشتریان و ارائه خدمات به مشتریان قدیمی است.

کدهای تخفیف بانی مد، یکی از بهترین هدایایی هستند که می‌توانید در اختیار مشتریان قدیمی خود قرار دهید. همچنین شما می‌توانید این کدها را به عنوان هدیه برای کارمندان خود هم در نظر بگیرید.

نحوه خرید سازمانی از بانی مد

اگر شما هم برای حل مشکلات سازمانی‌تان، خرید عمده از مرکز خرید آنلاین بانی مد را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید از صفحه فروش سازمانی در بانی مد دیدن کنید.

همچنین برای ثبت سفارش و پرسیدن سوالاتتان می‌توانید با شماره‌های 

۰۲۱-۴۹۲۱۵ داخلی ۳۳۳

۰۲۱-۴۵۱۸۳۰۰۰ داخلی ۲۴۳، ۲۴۶ و ۵۸۰
۴۵۱۸۳۱۸۳ -۴۵۱۸۳۴۵۶- ۴۵۱۸۳۰۴۰

تماس بگیرید. همچنین درخواست‌های کتبی خودتان را می‌توانید به آدرس ایمیل b2b@banimode.com بفرستید.

 

ارتباط با ما

 

خرید سازمانی از بانی مد برای چه مجموعه‌هایی مناسب است؟

تعداد شرکت‌ها و سازمان‌هایی که در کشور مشغول به فعالیتند، روز به روز در حال افزایش است. اما هر ساله شاهد خداحافظی تعدادی از این بیزینس‌ها هستیم و دلیل این امر را می‌توان استراتژی نادرست در بخش‌های مختلف دانست.

یکی از استراتژی‌های رشد و پیشرفت که همه سازمان‌ها و مجموعه‌ها به آن نیاز دارند، تقویت فرهنگ سازمانی در شرکت است. برای تقویت فرهنگ سازمانی هم می‌توانید از گزینه‌هایی مثل تهیه لباس فرم سازمانی و ارسال هدایا برای مشتریان، کارکنان و شرکای تجاری‌تان استفاده کنید که توسط مرکز خرید آنلاین بانی مد هم ارائه می‌شوند.

شاید فکر کنید که استفاده از این خدمات تنها برای مجموعه‌های بزرگ کاربرد دارد، اما باید به شما بگوییم که یکی از دلایل رشد و موفقیت این سازمان‎ها، استفاده از امکانات مختلف برای تقویت فرهنگ سازمانی و تقویت برند کارفرمایی‌شان بوده است.

بهره گرفتن از خدمات سازمانی بانی مد، کمک می‌کند با خیال آسوده‌تر بخشی از کارهای زمان‌بر و چالش برانگیز سازمانتان را به این مجموعه بسپارید و زمان، انرژی و تمرکز کافی برای پیشبرد اهداف مهم سازمانتان داشته باشید.

بنابراین اگر سازمان و مجموعه‌ای هستید که به دنبال تقویت برند کارفرمایی‌تان هستید و ترجیح می‌دهید بخشی از کارهایتان توسط یک تیم متخصص انجام شود، می‌توانید روی بانی مد حساب باز کنید.

سخن پایانی

در این مطلب، درباره مزایای استفاده از خدمات سازمانی صحبت کردیم. همان طور که اشاره شد، مجموعه‌ها و سازمان‌های مختلف می‌توانند کارهایی از قبیل خرید هدایای سازمانی، لباس فرم و تهیه محصولات مورد نیاز خود را به مرکز خرید انلاین بانی مد بسپارند.

مجموعه بانی مد، مزایایی از جمله امکان خرید با تخفیف، چاپ طرح دلخواه روی کارت‌های هدیه، ارائه مشاوره درباره لباس فرم و… را در اختیار سازمان‌ها و مجموعه‌ها قرار می‌دهد.

 

سوالات متداول

 

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h2″ question-0=”آیا می‌توان از بانی مد بصورت سازمانی خرید کرد؟” answer-0=”بله. شما می‌توانید محصولات مورد نظرتان را در تعداد زیاد و به صورت سازمانی از بانی مد تهیه کنید.” image-0=”” headline-1=”h2″ question-1=”آیا بانی مد خرید سازمانی دارد؟” answer-1=”بله. مرکز خرید انلاین بانی مد برای راحتی بیشتر مجموعه‌ها و سازمان‌ها، امکان خرید عمده و سازمانی را فراهم کرده است.” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد