14 بهمن 1402
/
194,306 بازدید

روز و تاریخ ولنتاین ۲۰۲۴ در سال ۱۴۰۲❤️هدیه خاص ولنتاین

فهرست مطالب

شمارش معکوس برای ولنتاین ۲۰۲۴ و روز عشق در سال ۱۴۰۲شروع شده است و همه در حال پرسش این سوال از یکدیگر هستند که ولنتاین چندمه؟ تاریخ دقیق ولنتاین کی هست؟ و علت آن یک چیز است، نشان دادن علاقه، عشق، محبت به آنان که برایشان مهم هستند. هیچ کس دوست ندارد این روز مهم را فراموش کند. خاص بودن هدیه ولنتاین، متفاوت بودن عملکرد شما شاید نشانه ای برای عشق و علاقه عمیق تر شما به طرف مقابلتان باشد.

پس برای معرفی بهترین هدیه های ولنتاین برای خانم‌ها و آقایان، دختران و پسران، دوستان صمیمی تاریخچه ولنتاین و بالاخره روز عشق ایرانی سپندارمذگان با ما همراه باشید .

از قبل برای روز ولنتاین ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی کنید!

یکی از نکته‌های بسیار مهمی که باید به ‌آن توجه کنید این است که هیچ‌چیز را به لحظۀ آخر موکول نکنید. این‌کار نه‌تنها استرس زیادی به شما وارد می‌کند، بلکه حتی ممکن است سورپرایز شما را برای شخص به کلی خراب کند.

تاریخ ولنتاین ۲۰۲۴ -۱۴۰۲

ولنتاین سال ۱۴۰۲(۲۰۲۴) مصادف با  ۱۴ فوریه ۲۰۲۴ است که در روز سه شنبه، ۲۵ بهمن ماه برگزار می‌شود.

برنامه‌ریزی برای یک سورپرایز ولنتاین خاص

سورپرایز کردن کسانی که دوستشان دارید، برای هر مناسبتی جذابیت‌های خاص خودش را دارد. با این حال اگر در سال‌های گذشته هر چه را که بلد بودید امتحان کرده‌اید، بهتر است در ولنتاین ۲۰۲۴ ایده‌های تازه‌ای به کار بگیرید.

سورپرایز ولنتاین ۱۴۰۲، مثل هر ایونت دیگری نیاز به برنامه‌ریزی و مقدمه‌چینی دارد. اگر عکس و فیلم‌های زیادی از عشق خود دارید، بد نیست کمی زمان بگذارید و یک کلیپ ویدیو از بهترین خاص و رومانتیک تهیه کنید.

یک روش دیگر این است که فهرستی از تمام ویژگی‌های خوب شخص مورد نظر تهیه کنید و در قالب یک نامه برای او بخوانید. اگر در منزل مشترکتان ساکن هستید، یک میز شام خاص همراه تزیین شمع مانند یک رستوران زیبا و لوکس بچینید زیرا با توجه به اینکه این روزها و در دوران کرونا بسیاری از افراد از رفتن به کافه یا رستوران خودداری می‌کنند می تواند ایده جذابی باشد.

کادو چی بخرم؟

میز شام ولنتاین

علاوه‌ بر این‌، اگر عشقتان این‌ روزها آرزوی خاصی دارد که شما می‌توانید به آن جامه‌عمل بپوشانید، برآورده کردن آن احتمالا بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید به مناسبت روز ولنتاین به او بدهید.

گل ولنتاین و باکس‌های گل مدرن امروزی

باکس گل لاکچری

برای خرید ولنتاین یکی از هدیه‌های ثابت و همیشگی، گل است؛  گل‌های رز سرخ و صورتی که نشانۀ عشق هستند در این روز بهترین انتخاب به شمار می‌آیند. می‌توانید برای این‌که رزهایی که خریداری کرده‌اید جلوۀ بیشتری داشته باشد، آن‌ها را به صورت باکس گل ولنتاین تهیه کنید یا آن‌ها را در باکس‌های گل مدرن امروزی سفارش بدهید. می‌توانید در این باکس‌ها هدایایی مانند شکلات و عطر را هم قرار بدهید.

 

عروسک ولنتاین و رسم خرس‌های قلب به دست

عروسک خرس ولنتاین

اگر اهل خرید برای این روز باشید، حتما می‌دانید که عروسک ولنتاین یکی از اجزای ثابت این قبیل پکیج‌ها است. خرس‌های تدی سال‌های سال به نمادی برای روز ولنتاین تبدیل شده‌اند و اگر هنوز این نوع خرس ولنتاین را به شریک زندگی خود هدیه نداده‌اید، خرید آن را حتما در برنامه‌های خود قرار بدهید. البته لزومی ندارد که همیشه بر طبق سنن گذشته عمل کنید و می‌توانید عروسک‌ دیگری را همراه پکیج ولنتاین به عشق زندگیتان هدیه بدهید.

جشن ولنتاین در کنار باکس‌ های شکلات جذاب!

باکش شکلات ولنتاین

شکلات های معروف ولنتاین

باکس‌ ‌های شکلات جذاب و خوشمزه از آن دسته کادوهای ولنتاین هستند که نمی‌توانید به هیچ‌وجه از آن‌ها صرف نظر کنید. در این مناسبت، خرید انواع خاصی از شکلات‎‌ها طرفداران بیشتری دارد. برای مثال کیت‌کت‌ها که با بسته‌بندی سرخ رنگشان به دیزاین جعبۀ شما هم کمک می‌کنند و همین‌طور شکلات‌های اسنیکرز به همراه شکلات‌های قلبی. البته شکلات‌های نوتلا هم می‌توانند انتخاب بسیار مناسبی باشند.

از این موضوع هم نباید ساده گذشت که برای جشن ولنتاین باید به ذائقه شخص نیز توجه کنید. شاید عشق شما عاشق ترشیجات و لواشک های خوش رنگ و لعابی باشد شاید هم یک دیوانه پاستیل های رنگی دلربا با شکل ها و طعم های مختلف باشد، پس به این نکته توجه داشته باشید.

کارت پستال ولنتاین با جملات عاشقانه روز عشق

کارت پستال ولنتاین

هدیه‌ها انواع متفاوتی دارند؛ بعضی از آن‌ها بسیار گران هستند و برخی هم ارزش مالی چندانی ندارند ولی حس خوب و مثبتی را که به مخاطب شما منتقل می کنند وصف ناشدنی است. درست کردن کادوی ولنتاین مثل کارت پستال ولنتاین که با جملات عاشقانه و عکس های یادگاری پر شده باشد. می‌تواند آن را در منزل و با دست خودتان بسازید. این کار ارزش معنوی آن را بیشتر می‌کند. نوشتن چند جملۀ عاشقانه و زیبا هم می‌تواند به جذابیت آنچه ساخته‌اید بیافزاید.

ایده هدیه دست ساز ولنتاین بعدی، بطری و ظرف شیشه ای از جملات عاشقانه است که مخاطب شما می تواند هر چند وقت یک بار سری به نوت های عاشقانه داخل شیشه بیاندازد و همیشه متذکر عشق و علاقه خاص شما به خودش شود. و یا بعضی از افراد به تعداد هر روز سال یعنی ۳۶۵ عدد نوشته عاشقانه داخل بطری قرار می دهند تا هر روز یکی از آن زمزه های عاشقانه توسط مخاطب شما تا پایان سال خوانده شود.

لباس، هدیه‌ای زیبا و کاربردی برای هر سلیقه‌ای!

لباس فرمز ولنتاین 2021

یکی از انواع لباس‌ که همۀ افراد، با هر سلیقه‌ای آن‌ را می‌پسندند، لباس‌های بافت‌ هستند. از آنجا که روز ولنتاین در اواخر ماه بهمن برگزار می‌شود و هوا سرد است، پلیور بافت مردانه و زنانه، هودی ست زن و مرد، لباس های بافت قرمز رنگ بسیار کاربردی هستند؛ بنابراین، هر زمان که عشق شما آن را بپوشد، شما را به خاطر می‌آورد. انواع پیراهن همراه کراوات یا پاپیون ست، انواع شلوار مردانه و ست کیف و کمربند چرم، می‌تواند ایده مناسبی برای کادوی ولنتاین پسرها یا آقایان باشد. نکته‌ای که در خرید لباس باید به آن توجه داشته باشید این است که با سلیقۀ شخص به خوبی آشنا باشید یا اینکه از مراکز خرید آنلاین معتبر مانند بانی‌مد لباس مورد نظرتان را تهیه کنید تا امکان تعویض کالا برای شما محفوظ باشد.

 

خرید پلیور مردانه

هدیه ولنتاین برای افراد مختلف

خرید هدیه ولنتاین کاری نیست که به آن به چشم یک وظیفه نگاه کنید. این هدایا با قلبی سرشار از حق‌شناسی، عشق و محبت تهیه می‌شوند اما چند مورد هست که باید درنظر داشت؛ پس برای هر کسی بنا به نوع رابطه‌ای که با او دارید، هدیه مناسب را تهیه نمایید.

کادو ولنتاین برای دختر

هدیه ولنتاین لوازم آرایش

لوازم آرایش، یکی از گزینه‌های معمول برای خوشحال کردن خانم‌ها!

یک پیشنهاد برای هدیه روز ولنتاین ۱۴۰۲، خرید لوازم آرایش است. این نوع هدایا که مخصوص خانم‌هاست، همیشه می‌تواند بسیاری از آن‌ها را خوشحال کند؛ اما این که چه نوع لوازم آرایشی را از چه برندی تهیه می‌کنید، می‌تواند چالش برانگیز باشد. خرید لوازم آرایش از فروشگاه‌های معتبری مانند بانی‌مد می‌تواند خیال شما را از خرید یک کالای اصل و مطمئن کاملا راحت کند.

 

خرید لوازم آرایشی

 

عطر و گل، هدیه‌های همیشه دوست‌داشتنی!

عطر هدیه ولنتاین

چند شاخه گل رز سرخ به عنوان هدیه، بدون اغراق در روز ولنتاین غوغا به پا می‌کند. هرچند پیشنهاد ما این است که این گل‌های فوق‌العاده که نماد رمانتیک بودن شما هستند را در کنار یک کادوی ولنتاین اصلی به عشقتان هدیه بدهید؛ مگر این که تصمیم بگیرید او را با یک باکس پر از گل ولنتاین غافلگیر کنید!

از سوی دیگر، انواع عطر نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های عالی برای هدیه روز ولنتاین باشد، به شرط این‌که از عطر مورد علاقۀ شخص اطلاع داشته باشید! این یک نکتۀ حساس است، چراکه عطرها جزو هدایای گران به حساب می‌آیند و اگر تخمین شما درمورد سلیقۀ فرد در مورد عطر اشتباه از آب در بیاید، ممکن است همه‌چیز خراب شود!

خرید عطر و ادکلن زنانه

بنابراین، اگر قصد دارید او را با خرید عطر غافلگیر کنید، بسیار محتاط باشید و از قبل درمورد علاقه‌اش به عطرهایی از برندهای مختلف کنجکاوی کنید.

باکس ولنتاین دخترانه، یک انتخاب کامل!

باکس ولنتاین دخترانه

برای این که بتوانید یک دختر را خوشحال کنید، هیچ‌چیز بهتر از یک باکس ولنتاین دخترانه نیست. هدیه‌ای که در آن می‌توانید همه‌چیز را با هم ترکیب کنید؛ از کارت و شکلات و گل گرفته تا جواهرات و عطر. خرید آن‌ها هم به صورت یک‌جا از این نظر اهمیت دارد که در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند و شما با خرید آن می‌توانید یک پک کامل را به عشق یا همسرتان هدیه بدهید.

کادو ولنتاین برای پسر

هدیه ولنتاین پسرانه / باکس ولنتاین پسرانه

ست چرم یک کادوی ولنتاین بی‌دردسر!

اگر چندان حوصله و وقت کافی برای جست‌وجوی کادوی ولنتاین را ندارید، ست کیف پول، کمربند، جاسوئیچی، کیف پاسپورتی، کفش مردانه چرم  می‌تواند یکی از گزینه‌های بی‌دردسر برای شما باشد. آن‌ها معمولا شیک و زیبا هستند و جلوۀ فوق‌العاده‌ای هم دارند. حتی اگر به تازگی با فرد مورد نظر آشنا شده‌اید و چندان با سلیقۀ او آشنا نیستید، ست هدیه مردانه چرم می‎‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد!

خرید اکسسوری مردانه

ساعت‌، انتخابی جذاب به عنوان هدیه ولنتاین!

هدیه خاص ولنتاین

ساعت همیشه یکی از گزینه‌های اول برای خرید ولنتاین است؛ به طوری که احتمالا سال‌های قبل یکی از آن‌ها را به دوست یا همسرتان هدیه داده‌اید! با این حال، اگر این کار را تا به حال انجام نداده‌اید، بهتر است تا حتما برای خرید کادوی روز ولنتاین امسال، ساعت را در فهرست خود یادداشت کنید. به‌ویژه اگر به دنبال ایده هدیه ولنتاین برای هیجان زده کردن نامزدتان هستید، باید بگوییم که آقایان معمولا استقبال زیادی از ساعت‌ها می‌کنند و هدیۀ شما را همواره همراه خود خواهند داشت. از سوی دیگر، ساعت‌ها با داشتن قیمت‌های مختلف می‌توانند یک هدیۀ ساده یا کادو ولنتاین لاکچری باشند و این دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد.

انواع گجت، هدیه‌های تکنولوژی ولنتاین ۱۴۰۲!

هدیه خاص ولنتاین 99

چند سالی هست که گجت‌ها هم پا به میدان هدیه‌های ولنتاین گذاشته‌اند تا کمی قدرت انتخاب کادو را (بخصوص برای خانم‌ها) بالا ببرند؛ بنابراین، اگر شما یکی از خانم‌هایی هستید که همسر یا نامزدتان به ساعت هوشمند دیجیتال، گام‌شمار یا چیزهایی از این قبیل علاقه دارد، در خرید یک گجت تازه برای او تردید به دل راه ندهید!

کادو ولنتاین برای همسر

طلا و جواهر ولنتاین / هدیه خاص ولنتاین 2021

معمولا دیگران فکر می‌کنند که انتخاب کادوی ولنتاین برای کسی که با او زندگی می‌کنید باید کار ساده‌ای باشد اما همیشه هم این‌طور نیست! به همین دلیل، بهتر است چند ایدۀ آماده در آستین داشته باشید تا با دست پر به خانه برگردید؛ بنابراین، اگر برنامه دارید تا برای همسرتان کادوی ولنتاین تهیه کنید، جواهرات را حتما در فهرست داشته باشید. این نوع هدیه ولنتاین خانم‌ها را سر ذوق می‌آورد و آن‌ها را کاملا راضی خواهد کرد. با این حال، اگر قصد ندارید تا این میزان بودجه صرف هدیه نمایید، از کادوهای رمانتیک غافل نشوید. خرید گل رز و باکس‌های هدیه و لباس زنانه شیک یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید به آن‌ها فکر کنید.

خرید گردنبد و گوشواره زنانه

کادو ولنتاین برای دوست صمیمی

کارت پستال ولنتاین

بسیاری از افراد تمایل دارند تا برای دوستان صمیمی خود هم کادوی ولنتاین تهیه کنند. برای این نوع هدیه‌ها، انواع کاردستی‌ها همیشه بهترین گزینه است. این نوع از کادوها همیشه دوستانتان را به یاد شما می‌اندازند و به همین دلیل، ارزش معنوی زیادی دارند. عکس های یادگاری دو نفره در قالب یک جمله در وصف دوست، کتاب های مورد علاقه او، خرید لوازم آرایشی و بهداشتی ،لوازم مراقبت پوست و زیبایی، شکلات و پاستیل تزیین شده ، یک شال یا روسری زیبا، کیف پول یا هرآنچه که فکر می کنید با آن احتیاح داشته یا لوازم کار خاصی که قصد خرید آن را داشته با توجه به نیازش برای دوست صمیمی خود تهیه نمایید.

ایده‌های خلاقانه و جالب برای هدیه ولنتاین

ایده‌های خلاقانه برای هدیۀ ولنتاین می‌تواند به اندازۀ افرادی که قصد دارند تا آن را برگزار کنند، تنوع دارند. با این حال، از سفارش یک پازل که روی آن عکس دو نفرۀ آن قرار دارد، گرفته تا سفارش کوسن با طرح عکس دو نفره‌یتان و تهیۀ یک کمیک استریپ از خاطرات یا نحوۀ آشناییتان، همه و همه کارهایی است که می‌توانید در این روز انجام بدهید.

ولنتاین چی بپوشم؟

 لباس مناسب ولنتاین / لباس قرمز ولنتاین

همیشه قرار نیست لباس‌ها در جشن ولنتاین به قصد هدیه دادن تهیه شوند، بلکه برای شرکت در یک قرار عاشقانه  یا جشنی که تدارک دیده‌اید، این که چه چیزی بپوشید هم اهمیت زیادی دارد. از آن‎‌جا که رنگ اصلی روز ولنتاین رنگ قرمز است، استفاده از یک یا چند المان سرخ می‌تواند گزینۀ هوشمندانه‌ای باشد. با این وجود، دقت داشته باشید تا در این مورد زیاده‌روی نکنید چراکه رنگ قرمز یک رنگ قوی است و استفادۀ بیش از حد آن بدون دقت کافی، می‌تواند استایل شما را خراب کند.

ماجرای ولنتاین چیست؟

تاریخچه ولنتاین

در مورد ماجرای ولنتاین و نحوۀ شکل‌گیری آن، افسانه‌های گوناگونی وجود دارد اما برخی در طول تاریخ پررنگ‌تر از بقیه در خاطر افراد باقی‌مانده‌اند تا راه خود را به امروز باز کنند. آنچه ما امروزه به نام روز عشق یا روز عشاق می‌شناسیم و با گل و شکلات جشن می‌گیریم، درحقیقت سابقه‌ای طولانی دارد و به دوران رومیان باز می‌گردد. آن‌ها در این تاریخ، آغاز بهار را جشن می‌گرفتند که نماد باروری و زایش به شمار می‌رفت. روحانیان رومی در این زمان آیین‌های خاصی به جا می‌آوردند و زوج‎‌ها را در این زمان به یکدیگر می‌رساندند. بعدها که مسیحیت روم را در بر گرفت، این آیین پابرجا ماند تا کلیسا برای یادآوری قدیسی به نام ولنتاین، این آیین را به همین اسم بخواند.

سپندارمذگان، روز عشق ایرانی

روز عشق ایرانی سپندارمذگان

همانطور که احتمالا می‌دانید، ما ایرانی‌ها هم روزی مشابه روز ولنتاین در تقویم غیر رسمی خود داریم. در ایران باستان که نام هر روز و هر ماه، معنا و مفهومی داشت، روز پنجم یا «سپندارمذ» به معنای «زمین خاکی» بود. زمین در سنن باستانی نماد عشق و باروری است و به همین دلیل با مادر و زن در یک ردیف قرار می‌گیرد. به همین دلیل، ایرانیان باستان روز عشق را در این زمان جشن می‌گرفتند و از مادران و همسرانشان تقدیر به عمل می‌آوردند.

در این مطلب، توضیح دادیم که چطور می‌توانید ولنتاین ۱۴۰۲ را به یک جشن خاطره‌انگیز تبدیل کنید. علاوه براین‌ها، اگر عشق شما به کالاهای فرهنگی هم علاقه دارد، حتما خرید یک کتاب یا آلبوم موسیقی را نیز در برنامه‌هایتان بگنجانید. درحقیقت، پیشنهاد ما این است که کمی بیشتر هزینه کنید و یک پک هدیه ولنتاین برای عشق زندگیتان تدارک ببینید تا هیچ‌چیز در این شب به یاد ماندنی، از قلم نیوفتد!

 

نظرات 9

  1. Amir says:

    عالی بود

  2. میترا says:

    چقدر ما ایرانی ها بدبخت شدیم که همه چی باید یواشکی و در لفافه باشه، مثلا به جای دوست ، نامزد نامبرده شود و یا چنین روز قشنگی در تقویم نباشد و روز مشابه خودپون هم باز تو تقیوم نباشد و شما بگین در تقویم غیر رسمی، به امید روزی که تقویممون پربشه از مناسبتهای قشنگ و ایرانی به جای مناسبتهایی که هیچ ارتباطی به ما نداره.

  3. مبینا says:

    به نام خدا،سینگلم🤪🤟

  4. تکدو says:

    مطالب بسیار عالی بود

  5. ناشناس says:

    کسی رو ندارم

  6. بی نام says:

    ۲۵ بهمن و ۱۴ فوریه چهارشنبه میشه، نه سه‌شنبه که امروزه!

  7. برترین ها says:

    ایده های خوبی برای ولنتاین بود.
    ممنون از شما

  8. LenaCenter says:

    به نظرم هدیه ای که کاربردی باشه خیلی بهتره اینجوری هر وقت طرف مقابل استفاده کنه یاد عشقش می افته. مثه لوازم آرایش، روسری وشال یا لباس و لباس خواب.

  9. ناشناس says:

    حالا یفنی چه رم مبطی به ماداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

روز و تاریخ ولنتاین 2024 در سال 1402
14 بهمن 1402
/
194,306 بازدید

روز و تاریخ ولنتاین ۲۰۲۴ در سال ۱۴۰۲❤️هدیه خاص ولنتاین

فهرست مطالب

شمارش معکوس برای ولنتاین ۲۰۲۴ و روز عشق در سال ۱۴۰۲شروع شده است و همه در حال پرسش این سوال از یکدیگر هستند که ولنتاین چندمه؟ تاریخ دقیق ولنتاین کی هست؟ و علت آن یک چیز است، نشان دادن علاقه، عشق، محبت به آنان که برایشان مهم هستند. هیچ کس دوست ندارد این روز مهم را فراموش کند. خاص بودن هدیه ولنتاین، متفاوت بودن عملکرد شما شاید نشانه ای برای عشق و علاقه عمیق تر شما به طرف مقابلتان باشد.

پس برای معرفی بهترین هدیه های ولنتاین برای خانم‌ها و آقایان، دختران و پسران، دوستان صمیمی تاریخچه ولنتاین و بالاخره روز عشق ایرانی سپندارمذگان با ما همراه باشید .

از قبل برای روز ولنتاین ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی کنید!

یکی از نکته‌های بسیار مهمی که باید به ‌آن توجه کنید این است که هیچ‌چیز را به لحظۀ آخر موکول نکنید. این‌کار نه‌تنها استرس زیادی به شما وارد می‌کند، بلکه حتی ممکن است سورپرایز شما را برای شخص به کلی خراب کند.

تاریخ ولنتاین ۲۰۲۴ -۱۴۰۲

ولنتاین سال ۱۴۰۲(۲۰۲۴) مصادف با  ۱۴ فوریه ۲۰۲۴ است که در روز سه شنبه، ۲۵ بهمن ماه برگزار می‌شود.

برنامه‌ریزی برای یک سورپرایز ولنتاین خاص

سورپرایز کردن کسانی که دوستشان دارید، برای هر مناسبتی جذابیت‌های خاص خودش را دارد. با این حال اگر در سال‌های گذشته هر چه را که بلد بودید امتحان کرده‌اید، بهتر است در ولنتاین ۲۰۲۴ ایده‌های تازه‌ای به کار بگیرید.

سورپرایز ولنتاین ۱۴۰۲، مثل هر ایونت دیگری نیاز به برنامه‌ریزی و مقدمه‌چینی دارد. اگر عکس و فیلم‌های زیادی از عشق خود دارید، بد نیست کمی زمان بگذارید و یک کلیپ ویدیو از بهترین خاص و رومانتیک تهیه کنید.

یک روش دیگر این است که فهرستی از تمام ویژگی‌های خوب شخص مورد نظر تهیه کنید و در قالب یک نامه برای او بخوانید. اگر در منزل مشترکتان ساکن هستید، یک میز شام خاص همراه تزیین شمع مانند یک رستوران زیبا و لوکس بچینید زیرا با توجه به اینکه این روزها و در دوران کرونا بسیاری از افراد از رفتن به کافه یا رستوران خودداری می‌کنند می تواند ایده جذابی باشد.

کادو چی بخرم؟

میز شام ولنتاین

علاوه‌ بر این‌، اگر عشقتان این‌ روزها آرزوی خاصی دارد که شما می‌توانید به آن جامه‌عمل بپوشانید، برآورده کردن آن احتمالا بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید به مناسبت روز ولنتاین به او بدهید.

گل ولنتاین و باکس‌های گل مدرن امروزی

باکس گل لاکچری

برای خرید ولنتاین یکی از هدیه‌های ثابت و همیشگی، گل است؛  گل‌های رز سرخ و صورتی که نشانۀ عشق هستند در این روز بهترین انتخاب به شمار می‌آیند. می‌توانید برای این‌که رزهایی که خریداری کرده‌اید جلوۀ بیشتری داشته باشد، آن‌ها را به صورت باکس گل ولنتاین تهیه کنید یا آن‌ها را در باکس‌های گل مدرن امروزی سفارش بدهید. می‌توانید در این باکس‌ها هدایایی مانند شکلات و عطر را هم قرار بدهید.

 

عروسک ولنتاین و رسم خرس‌های قلب به دست

عروسک خرس ولنتاین

اگر اهل خرید برای این روز باشید، حتما می‌دانید که عروسک ولنتاین یکی از اجزای ثابت این قبیل پکیج‌ها است. خرس‌های تدی سال‌های سال به نمادی برای روز ولنتاین تبدیل شده‌اند و اگر هنوز این نوع خرس ولنتاین را به شریک زندگی خود هدیه نداده‌اید، خرید آن را حتما در برنامه‌های خود قرار بدهید. البته لزومی ندارد که همیشه بر طبق سنن گذشته عمل کنید و می‌توانید عروسک‌ دیگری را همراه پکیج ولنتاین به عشق زندگیتان هدیه بدهید.

جشن ولنتاین در کنار باکس‌ های شکلات جذاب!

باکش شکلات ولنتاین

شکلات های معروف ولنتاین

باکس‌ ‌های شکلات جذاب و خوشمزه از آن دسته کادوهای ولنتاین هستند که نمی‌توانید به هیچ‌وجه از آن‌ها صرف نظر کنید. در این مناسبت، خرید انواع خاصی از شکلات‎‌ها طرفداران بیشتری دارد. برای مثال کیت‌کت‌ها که با بسته‌بندی سرخ رنگشان به دیزاین جعبۀ شما هم کمک می‌کنند و همین‌طور شکلات‌های اسنیکرز به همراه شکلات‌های قلبی. البته شکلات‌های نوتلا هم می‌توانند انتخاب بسیار مناسبی باشند.

از این موضوع هم نباید ساده گذشت که برای جشن ولنتاین باید به ذائقه شخص نیز توجه کنید. شاید عشق شما عاشق ترشیجات و لواشک های خوش رنگ و لعابی باشد شاید هم یک دیوانه پاستیل های رنگی دلربا با شکل ها و طعم های مختلف باشد، پس به این نکته توجه داشته باشید.

کارت پستال ولنتاین با جملات عاشقانه روز عشق

کارت پستال ولنتاین

هدیه‌ها انواع متفاوتی دارند؛ بعضی از آن‌ها بسیار گران هستند و برخی هم ارزش مالی چندانی ندارند ولی حس خوب و مثبتی را که به مخاطب شما منتقل می کنند وصف ناشدنی است. درست کردن کادوی ولنتاین مثل کارت پستال ولنتاین که با جملات عاشقانه و عکس های یادگاری پر شده باشد. می‌تواند آن را در منزل و با دست خودتان بسازید. این کار ارزش معنوی آن را بیشتر می‌کند. نوشتن چند جملۀ عاشقانه و زیبا هم می‌تواند به جذابیت آنچه ساخته‌اید بیافزاید.

ایده هدیه دست ساز ولنتاین بعدی، بطری و ظرف شیشه ای از جملات عاشقانه است که مخاطب شما می تواند هر چند وقت یک بار سری به نوت های عاشقانه داخل شیشه بیاندازد و همیشه متذکر عشق و علاقه خاص شما به خودش شود. و یا بعضی از افراد به تعداد هر روز سال یعنی ۳۶۵ عدد نوشته عاشقانه داخل بطری قرار می دهند تا هر روز یکی از آن زمزه های عاشقانه توسط مخاطب شما تا پایان سال خوانده شود.

لباس، هدیه‌ای زیبا و کاربردی برای هر سلیقه‌ای!

لباس فرمز ولنتاین 2021

یکی از انواع لباس‌ که همۀ افراد، با هر سلیقه‌ای آن‌ را می‌پسندند، لباس‌های بافت‌ هستند. از آنجا که روز ولنتاین در اواخر ماه بهمن برگزار می‌شود و هوا سرد است، پلیور بافت مردانه و زنانه، هودی ست زن و مرد، لباس های بافت قرمز رنگ بسیار کاربردی هستند؛ بنابراین، هر زمان که عشق شما آن را بپوشد، شما را به خاطر می‌آورد. انواع پیراهن همراه کراوات یا پاپیون ست، انواع شلوار مردانه و ست کیف و کمربند چرم، می‌تواند ایده مناسبی برای کادوی ولنتاین پسرها یا آقایان باشد. نکته‌ای که در خرید لباس باید به آن توجه داشته باشید این است که با سلیقۀ شخص به خوبی آشنا باشید یا اینکه از مراکز خرید آنلاین معتبر مانند بانی‌مد لباس مورد نظرتان را تهیه کنید تا امکان تعویض کالا برای شما محفوظ باشد.

 

خرید پلیور مردانه

هدیه ولنتاین برای افراد مختلف

خرید هدیه ولنتاین کاری نیست که به آن به چشم یک وظیفه نگاه کنید. این هدایا با قلبی سرشار از حق‌شناسی، عشق و محبت تهیه می‌شوند اما چند مورد هست که باید درنظر داشت؛ پس برای هر کسی بنا به نوع رابطه‌ای که با او دارید، هدیه مناسب را تهیه نمایید.

کادو ولنتاین برای دختر

هدیه ولنتاین لوازم آرایش

لوازم آرایش، یکی از گزینه‌های معمول برای خوشحال کردن خانم‌ها!

یک پیشنهاد برای هدیه روز ولنتاین ۱۴۰۲، خرید لوازم آرایش است. این نوع هدایا که مخصوص خانم‌هاست، همیشه می‌تواند بسیاری از آن‌ها را خوشحال کند؛ اما این که چه نوع لوازم آرایشی را از چه برندی تهیه می‌کنید، می‌تواند چالش برانگیز باشد. خرید لوازم آرایش از فروشگاه‌های معتبری مانند بانی‌مد می‌تواند خیال شما را از خرید یک کالای اصل و مطمئن کاملا راحت کند.

 

خرید لوازم آرایشی

 

عطر و گل، هدیه‌های همیشه دوست‌داشتنی!

عطر هدیه ولنتاین

چند شاخه گل رز سرخ به عنوان هدیه، بدون اغراق در روز ولنتاین غوغا به پا می‌کند. هرچند پیشنهاد ما این است که این گل‌های فوق‌العاده که نماد رمانتیک بودن شما هستند را در کنار یک کادوی ولنتاین اصلی به عشقتان هدیه بدهید؛ مگر این که تصمیم بگیرید او را با یک باکس پر از گل ولنتاین غافلگیر کنید!

از سوی دیگر، انواع عطر نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های عالی برای هدیه روز ولنتاین باشد، به شرط این‌که از عطر مورد علاقۀ شخص اطلاع داشته باشید! این یک نکتۀ حساس است، چراکه عطرها جزو هدایای گران به حساب می‌آیند و اگر تخمین شما درمورد سلیقۀ فرد در مورد عطر اشتباه از آب در بیاید، ممکن است همه‌چیز خراب شود!

خرید عطر و ادکلن زنانه

بنابراین، اگر قصد دارید او را با خرید عطر غافلگیر کنید، بسیار محتاط باشید و از قبل درمورد علاقه‌اش به عطرهایی از برندهای مختلف کنجکاوی کنید.

باکس ولنتاین دخترانه، یک انتخاب کامل!

باکس ولنتاین دخترانه

برای این که بتوانید یک دختر را خوشحال کنید، هیچ‌چیز بهتر از یک باکس ولنتاین دخترانه نیست. هدیه‌ای که در آن می‌توانید همه‌چیز را با هم ترکیب کنید؛ از کارت و شکلات و گل گرفته تا جواهرات و عطر. خرید آن‌ها هم به صورت یک‌جا از این نظر اهمیت دارد که در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند و شما با خرید آن می‌توانید یک پک کامل را به عشق یا همسرتان هدیه بدهید.

کادو ولنتاین برای پسر

هدیه ولنتاین پسرانه / باکس ولنتاین پسرانه

ست چرم یک کادوی ولنتاین بی‌دردسر!

اگر چندان حوصله و وقت کافی برای جست‌وجوی کادوی ولنتاین را ندارید، ست کیف پول، کمربند، جاسوئیچی، کیف پاسپورتی، کفش مردانه چرم  می‌تواند یکی از گزینه‌های بی‌دردسر برای شما باشد. آن‌ها معمولا شیک و زیبا هستند و جلوۀ فوق‌العاده‌ای هم دارند. حتی اگر به تازگی با فرد مورد نظر آشنا شده‌اید و چندان با سلیقۀ او آشنا نیستید، ست هدیه مردانه چرم می‎‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد!

خرید اکسسوری مردانه

ساعت‌، انتخابی جذاب به عنوان هدیه ولنتاین!

هدیه خاص ولنتاین

ساعت همیشه یکی از گزینه‌های اول برای خرید ولنتاین است؛ به طوری که احتمالا سال‌های قبل یکی از آن‌ها را به دوست یا همسرتان هدیه داده‌اید! با این حال، اگر این کار را تا به حال انجام نداده‌اید، بهتر است تا حتما برای خرید کادوی روز ولنتاین امسال، ساعت را در فهرست خود یادداشت کنید. به‌ویژه اگر به دنبال ایده هدیه ولنتاین برای هیجان زده کردن نامزدتان هستید، باید بگوییم که آقایان معمولا استقبال زیادی از ساعت‌ها می‌کنند و هدیۀ شما را همواره همراه خود خواهند داشت. از سوی دیگر، ساعت‌ها با داشتن قیمت‌های مختلف می‌توانند یک هدیۀ ساده یا کادو ولنتاین لاکچری باشند و این دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد.

انواع گجت، هدیه‌های تکنولوژی ولنتاین ۱۴۰۲!

هدیه خاص ولنتاین 99

چند سالی هست که گجت‌ها هم پا به میدان هدیه‌های ولنتاین گذاشته‌اند تا کمی قدرت انتخاب کادو را (بخصوص برای خانم‌ها) بالا ببرند؛ بنابراین، اگر شما یکی از خانم‌هایی هستید که همسر یا نامزدتان به ساعت هوشمند دیجیتال، گام‌شمار یا چیزهایی از این قبیل علاقه دارد، در خرید یک گجت تازه برای او تردید به دل راه ندهید!

کادو ولنتاین برای همسر

طلا و جواهر ولنتاین / هدیه خاص ولنتاین 2021

معمولا دیگران فکر می‌کنند که انتخاب کادوی ولنتاین برای کسی که با او زندگی می‌کنید باید کار ساده‌ای باشد اما همیشه هم این‌طور نیست! به همین دلیل، بهتر است چند ایدۀ آماده در آستین داشته باشید تا با دست پر به خانه برگردید؛ بنابراین، اگر برنامه دارید تا برای همسرتان کادوی ولنتاین تهیه کنید، جواهرات را حتما در فهرست داشته باشید. این نوع هدیه ولنتاین خانم‌ها را سر ذوق می‌آورد و آن‌ها را کاملا راضی خواهد کرد. با این حال، اگر قصد ندارید تا این میزان بودجه صرف هدیه نمایید، از کادوهای رمانتیک غافل نشوید. خرید گل رز و باکس‌های هدیه و لباس زنانه شیک یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید به آن‌ها فکر کنید.

خرید گردنبد و گوشواره زنانه

کادو ولنتاین برای دوست صمیمی

کارت پستال ولنتاین

بسیاری از افراد تمایل دارند تا برای دوستان صمیمی خود هم کادوی ولنتاین تهیه کنند. برای این نوع هدیه‌ها، انواع کاردستی‌ها همیشه بهترین گزینه است. این نوع از کادوها همیشه دوستانتان را به یاد شما می‌اندازند و به همین دلیل، ارزش معنوی زیادی دارند. عکس های یادگاری دو نفره در قالب یک جمله در وصف دوست، کتاب های مورد علاقه او، خرید لوازم آرایشی و بهداشتی ،لوازم مراقبت پوست و زیبایی، شکلات و پاستیل تزیین شده ، یک شال یا روسری زیبا، کیف پول یا هرآنچه که فکر می کنید با آن احتیاح داشته یا لوازم کار خاصی که قصد خرید آن را داشته با توجه به نیازش برای دوست صمیمی خود تهیه نمایید.

ایده‌های خلاقانه و جالب برای هدیه ولنتاین

ایده‌های خلاقانه برای هدیۀ ولنتاین می‌تواند به اندازۀ افرادی که قصد دارند تا آن را برگزار کنند، تنوع دارند. با این حال، از سفارش یک پازل که روی آن عکس دو نفرۀ آن قرار دارد، گرفته تا سفارش کوسن با طرح عکس دو نفره‌یتان و تهیۀ یک کمیک استریپ از خاطرات یا نحوۀ آشناییتان، همه و همه کارهایی است که می‌توانید در این روز انجام بدهید.

ولنتاین چی بپوشم؟

 لباس مناسب ولنتاین / لباس قرمز ولنتاین

همیشه قرار نیست لباس‌ها در جشن ولنتاین به قصد هدیه دادن تهیه شوند، بلکه برای شرکت در یک قرار عاشقانه  یا جشنی که تدارک دیده‌اید، این که چه چیزی بپوشید هم اهمیت زیادی دارد. از آن‎‌جا که رنگ اصلی روز ولنتاین رنگ قرمز است، استفاده از یک یا چند المان سرخ می‌تواند گزینۀ هوشمندانه‌ای باشد. با این وجود، دقت داشته باشید تا در این مورد زیاده‌روی نکنید چراکه رنگ قرمز یک رنگ قوی است و استفادۀ بیش از حد آن بدون دقت کافی، می‌تواند استایل شما را خراب کند.

ماجرای ولنتاین چیست؟

تاریخچه ولنتاین

در مورد ماجرای ولنتاین و نحوۀ شکل‌گیری آن، افسانه‌های گوناگونی وجود دارد اما برخی در طول تاریخ پررنگ‌تر از بقیه در خاطر افراد باقی‌مانده‌اند تا راه خود را به امروز باز کنند. آنچه ما امروزه به نام روز عشق یا روز عشاق می‌شناسیم و با گل و شکلات جشن می‌گیریم، درحقیقت سابقه‌ای طولانی دارد و به دوران رومیان باز می‌گردد. آن‌ها در این تاریخ، آغاز بهار را جشن می‌گرفتند که نماد باروری و زایش به شمار می‌رفت. روحانیان رومی در این زمان آیین‌های خاصی به جا می‌آوردند و زوج‎‌ها را در این زمان به یکدیگر می‌رساندند. بعدها که مسیحیت روم را در بر گرفت، این آیین پابرجا ماند تا کلیسا برای یادآوری قدیسی به نام ولنتاین، این آیین را به همین اسم بخواند.

سپندارمذگان، روز عشق ایرانی

روز عشق ایرانی سپندارمذگان

همانطور که احتمالا می‌دانید، ما ایرانی‌ها هم روزی مشابه روز ولنتاین در تقویم غیر رسمی خود داریم. در ایران باستان که نام هر روز و هر ماه، معنا و مفهومی داشت، روز پنجم یا «سپندارمذ» به معنای «زمین خاکی» بود. زمین در سنن باستانی نماد عشق و باروری است و به همین دلیل با مادر و زن در یک ردیف قرار می‌گیرد. به همین دلیل، ایرانیان باستان روز عشق را در این زمان جشن می‌گرفتند و از مادران و همسرانشان تقدیر به عمل می‌آوردند.

در این مطلب، توضیح دادیم که چطور می‌توانید ولنتاین ۱۴۰۲ را به یک جشن خاطره‌انگیز تبدیل کنید. علاوه براین‌ها، اگر عشق شما به کالاهای فرهنگی هم علاقه دارد، حتما خرید یک کتاب یا آلبوم موسیقی را نیز در برنامه‌هایتان بگنجانید. درحقیقت، پیشنهاد ما این است که کمی بیشتر هزینه کنید و یک پک هدیه ولنتاین برای عشق زندگیتان تدارک ببینید تا هیچ‌چیز در این شب به یاد ماندنی، از قلم نیوفتد!

 

نظرات 9

  1. Amir says:

    عالی بود

  2. میترا says:

    چقدر ما ایرانی ها بدبخت شدیم که همه چی باید یواشکی و در لفافه باشه، مثلا به جای دوست ، نامزد نامبرده شود و یا چنین روز قشنگی در تقویم نباشد و روز مشابه خودپون هم باز تو تقیوم نباشد و شما بگین در تقویم غیر رسمی، به امید روزی که تقویممون پربشه از مناسبتهای قشنگ و ایرانی به جای مناسبتهایی که هیچ ارتباطی به ما نداره.

  3. مبینا says:

    به نام خدا،سینگلم🤪🤟

  4. تکدو says:

    مطالب بسیار عالی بود

  5. ناشناس says:

    کسی رو ندارم

  6. بی نام says:

    ۲۵ بهمن و ۱۴ فوریه چهارشنبه میشه، نه سه‌شنبه که امروزه!

  7. برترین ها says:

    ایده های خوبی برای ولنتاین بود.
    ممنون از شما

  8. LenaCenter says:

    به نظرم هدیه ای که کاربردی باشه خیلی بهتره اینجوری هر وقت طرف مقابل استفاده کنه یاد عشقش می افته. مثه لوازم آرایش، روسری وشال یا لباس و لباس خواب.

  9. ناشناس says:

    حالا یفنی چه رم مبطی به ماداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد