5 فروردین 1399
/
5,718 بازدید

خرید کرم پودر باکیفیت با پوشانندگی بالا

فهرست مطالب

 

آیا تا به حال در خرید کرم پودر با پوشانندگی بالا و کیفیت مناسب دچار مشکل شده‌اید؟ آیا تا به حال کرم پودر روشنی انتخاب کرده‌اید که رنگ‌ پوستتان شبیه به گچ دیوار شده باشد یا آنقدر تیره باشد که رنگ صورت و گردن‌تان متمایز باشد؟ آیا تا به حال یک کرم پودر به منظور پوشانندگی بالا تهیه کرده‌ید که تنها مناسب استفاده روزانه باشد؟ آیا در کیف لوازم آرایش‌تان یک کرم پودر بی‌مصرف دارید که به اشتباه آن را خریده باشید؟

کرم پودر از ترکیباتی ساخته شده است که پوست صورت را یک دست می‌کند و جوش، خال، لک یا آکنه را می‌پوشاند و پوستتان را بدون نقص، زیبا و درخشان می‌کند. در واقع کرم پودر یک پایه اصلی و مهم در میکاپ یا آرایش است.

نکات مهمی که باید پیش از خرید کرم پودر بدانید

اگر در بیشتر مواقع در خرید کرم پودر با مشکل مواجه می‌شوید، توصیه می‌کنیم این نکات مهم را مطالعه کنید تا پیش از خرید کرم پودر اطلاعات کافی داشته باشید و در نهایت یک کرم پودر مناسب رنگ و جنس پوستتان تهیه کنید. در پایان این مقاله چند برند معروف کرم پودر را معرفی می‌کنیم تا پیش از خرید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

۱٫ رنگ پوستتان را تشخیص دهید

تشخیص رنگ پوست
کرم پودر مناسب با رنگ پوست

در ابتدا باید رنگ درست پوستتان را تشخیص دهید. رنگ پوست شما کدام است: سفید، گندمی، سبزه یا تیره؟ برخی افراد به خاطره آفتاب سوختگی، رنگ پوست صورت‌شان با رنگ پوست گردن‌شان متفاوت است. در واقع شما باید رنگ کرم پودری انتخاب کنید تا رنگ پوست صورت و گردن‌تان یک‌ دست شود و از یکدیگر متمایز نباشند.

بسیاری بر این باورند که برای انتخاب یک کرم پودر مناسب پوست، باید آن را روی مچ یا پشت دست امتحان کنید. اما این اشتباه رایج باعث خرید یک کرم پودر با رنگ اشتباه می‌شود. در این صورت بهترین روش برای تست رنگ کرم پودر آن است که مقداری از آن را روی گردن‌ یا صورتتان امتحان کنید. در صورتی که رنگ گردن و کرم پودر متناسب باشد، این رنگ مناسب با پوست صورتتان نیز خواهد بود.

اما اگر می‌خواهید یک کرم پودر برنزه بخرید، کمی شرایط متفاوت خواهد بود. با این حال کرم پودر برنزه نیز شماره یا طیف رنگی متفاوتی دارد. در این صورت به میزانی که می‌خواهید برنزه شوید، رنگ مناسب کرم پودر برنزه را انتخاب کنید.

خرید کرم پودر با پوشانندگی بالا

۲٫ در روشنایی روز کرم پودر بخرید

در صورتی که کرم پودر مناسب رنگ پوستتان را نمی‌شناسید یا می‌خواهید یک کرم پودر با برند تازه‌ای خریداری کنید، حتما در روشنایی روز برای خرید کرم پودر اقدام کنید. شب هنگام یا زمانی که تاریک است، ممکن است یک کرم پودر روشن یا تیره نامتناسب با پوستتان بخرید.

علاوه بر این، سعی کنید در مغازه یا فروشگاه‌هایی که از لامپ یا روشنایی کمی برخوردار هستند، کرم پودر را تست نکنید. در صورتی که از رنگ کرم پودر اطمینان دارید، آن را تهیه کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید.

۳٫ کرم پودر با پوشانندگی بالا یا مناسب آرایش روزانه؟

کرم پودر با پوشانندگی بالا
کرم پودر با پوشانندگی بالا

پیش از خرید کرم پودر به یاد داشته باشید که آیا یک کرم پودر با پوشانندگی بالا یا یک کرم پودر مناسب آرایش روزانه می‌خواهید؟ در واقع تفاوت این دو کرم پودر از زمین تا آسمان است!

کرم پودر با پوشانندگی بالا مناسب مهمانی یا مراسم عروسی است. معمولا این مدل کرم پودر روی پوست سنگین است، اما اگر میزان پوشانندگی بالایی داشته باشد، می‌تواند جوش، خال، لک یا آکنه را بپوشاند. در این صورت خانم‌هایی که می‌خواهند آکنه یا جوش صورت خود را بپوشانند، می‌توانند از کرم پودر با پوشانندگی بالا استفاده کنند.

اما کرم پودر با پوشانندگی بالا معایبی نیز به همراه دارد. همان طور که پیش از گفتیم، این نوع کرم پودرها، مناسب مراسم‌های خاص و مهمانی‌ها است. از این رو مدت زمانی که از آن‌ها استفاده می‌کنید، باید کوتاه باشد و پس از اتمام مراسم نیز باید حتما صورت خود را کاملا پاک و تمیز کنید.

چرا که این نوع کرم پودر از ترکیباتی ساخته شده است که روی پوست سنگینی می‌کند و مانع تنفس پوست می‌شود و ممکن است میزان و تعداد آکنه و جوش پوست صورت را بیشتر کند و در نهایت پوست صورت به مرور زمان چروک می‌شود. از این رو اگر به غیر از مراسم و مهمانی از کرم پودرهای سنگین استفاده می‌کنید، حتما پس از ساعاتی پوست خود را کاملا پاک کنید و از ماسک‌های مناسب استفاده کنید.

معمولا کرم پودرهایی که بافت سبکی دارند، مناسب آرایش سبک یا به اصطلاح لایت روزانه هستند. اما این نوع کرم پودرها تنها رنگ پوست را یک ‌دست می‌کنند و ممکن است تاثیر چندانی در پوشاندن جوش یا آکنه نداشته باشند. با این حال آسیب کرم پودرهایی که پوشانندگی معمولی یا پایینی دارند، به نسبت کرم پودرهای دیگر کمتر است. به یاد داشته باشید که پس از چند ساعت، این نوع کرم پودر را نیز از پوستتان پاک کنید و صورتتان را کاملا تمیز کنید.

خرید انواع پنکک از برندهای معتبر

۴٫ به نوع پوستتان توجه کنید

پیش از خرید کرم پودر به نوع پوستتان توجه کنید. آیا جنس پوستتان خشک، چرب یا معمولی است؟ آیا پوسستان جوش یا آکنه دارد؟ آیا جنس پوستتان ترکیبی یا حساس است؟ این نکات اهمیت بسیاری در خرید یک کرم پودر مناسب دارد.

چرا که خرید کرم پودر، همچون خرید کرم مرطوب کننده است. به عنوان مثال اگر جنس پوستتان خشک است و شما کرم پودر مناسب پوست چرب بخرید، ممکن است کرم پودر روی پوستتان جمع یا تکه تکه شود. یا اگر پوستتان چرب است و کرم پودر مناسب پوست خشک بخرید، ممکن است پوستتان براق یا دچار آکنه یا جوش گردد.

۵٫ به برند کرم پودر و تاریخ انقضای آن توجه کنید

این روزها بازار پر از لوازم آرایشی تقلبی یا به اصطلاح فیک است. ممکن است کرم پودرهای تلقبی از ترکیباتی ساخته شده باشند که به پوستتان آسیب برسانند. در صورتی که به این موضوع پر اهمیت توجه نکنید و سلامت پوستتان را فدای محصولات ارزان قیمت یا تلقبی که در مترو یا بسیاری از فروشگاه‌های لوازم آرایشی کنید، ممکن است پوستتان دچار حساسیت، آکنه، جوش چرکی، زخم، خارش، بیماری‌های پوستی یا سرطان گردد.

از این رو توصیه می‌کنیم به جای آن که پول‌تان را صرف درمان پوست آسیب دیده کنید، از هر گونه مشکل و بیماری پوستی، پیشگیری کنید. در صورتی که می‌خواهید یک کرم پودر یا لوازم آرایش ارزان قیمت بخرید، نیازی نیست که از برندهای فیک استفاده کنید.

 بسیاری از برندها در دنیا با قیمت پایین‌تر تولید می‌شوند که به آن‌ها برند آرایشی داروخانه‌ای می‌گویند. این برندها کیفیت بالا و قیمت پایینی دارند. اما علت پایین بودن قیمت‌شان، تنها در ارزش برند یا به اصلاح لاکچری نبودن آن‌ها است. برای مثال برند آرایشی میبلین، یک برند معتبر آلمانی است که به عنوان برند داروخانه‌ای یاد می‌شود. اما برندی همچون دیور یا لانکوم از محصولات معتبر با قیمت بالایی هستند که به اصطلاح به عنوان برندهای لاکچری آرایشی در سراسر دنیا به فروش می‌رسند.

در ایران نیز می‌توانید از برندهای داخلی نیز بهره‌مند شوید. برندهای ایرانی در رقابت با یکدیگر از کیفیت بالایی برخوردار هستند که تنوع و انتخاب گسترده‌ای را در اختیار مخاطبان قرار داده‌اند.

به یاد داشته باشید که لوازم آرایش خود را از فروشگاه‌ آنلاین یا آفلاین (حضوری) معتبر آرایشی تهیه کنید. علاوه بر این پیش از خرید به تاریخ انقضای کرم پودر نیز توجه کنید. در صورتی که کمتر از ۶ ماه به پایان مصرف کرم پودر باقی مانده، از خرید آن صرف نظر کنید، چرا که کرم پودر نسبت به اقلام دیگر آرایشی دیرتر تمام می‌شود.

۶٫ پیش از خرید کرم پودر تحقیق کنید

راهنمای خرید کرم پودر
خرید کرم پودر

کرم پودر یا هر گونه محصول آرایشی را به علت رعایت اصول بهداشتی، نمی‌توانید به فروشنده پس بدهید. در این صورت توصیه می‌کنیم حتما پیش از خرید کرم پودر کمی درباره آن تحقیق کنید.

از این رو می‌توانید در سایت‌های معرفی لوازم آرایشی کمی جستجو کنید، با برندها آشنا شوید، ترکیبات و همچنین نظرات و تجربیات کاربران را نیز بررسی کنید. به یاد داشته باشید که پیش از خرید کرم پودر تنها به نظر یک بیوتی بلاگر در اینستاگرام توجه نکنید، چرا که این روزها بسیاری از بلاگرهای داخلی و خارجی در ازای مبلغی که دریافت می‌کنند، محصولی را معرفی یا تبلیغ می‌کنند.

در این صورت می‌توانید از تجربیات دیگر کاربران استفاده کنید. استفاده از تجربیات کاربران در استفاده از محصولات آرایشی، کمک بسزایی در شناخت کیفیت آن می‌کند. همچنین شما می‌توانید قیمت کرم پودر و دیگر محصولات آرایشی را در فروشگاه‌های آنلاین معتبر (نه هر فروشگاه آنلاینی!) با یکدیگر مقایسه کنید.

۵ نکته درباره استفاده از کرم پودر

پوست انسان زنده است و نفس می‌کشد، از این رو پیش و پس از خرید کرم پودر باید نکاتی را به یاد داشته باشید که در عین زیبایی، سلامت خود را نیز حفظ کنید:

  1. کرم پودر را پس از چند ساعت با پاک کننده آرایشی پاک کنید و سپس صورت خود را بشویید تا پوستتان سالم و درخشان باقی بماند.
  2. به منظور حفظ سلامت پوستتان زیر نورخورشید، می‌توانید از کرم پودرهایی که حاوی ضدآفتاب است، استفاده کنید.
  3. در صورتی که کرم پودرتان فاقد ترکیبات ضدآفتاب است، حتما پیش از استفاده مقداری کرم ضدآفتاب به پوستتان بزنید.
  4. پیش از استفاده از کرم پودر، حتما از کرم مرطوب کننده مناسب پوستتان استفاده کنید تا صورتتان چروک یا خشک نشود.
  5. کرم پودر با پوشانندگی بالا مناسب استفاده روزانه نیست. توصیه می‌کنیم از کرم پودرهای معمولی و پوشانندگی کم استفاده کنید.

معرفی ۷ برند کرم پودر معتبر داخلی و خارجی

لیستی از بهترین کرم پودرها
لیستی از بهترین کرم پودرها

در صورتی که می‌خواهید با مبلغ مناسب، یک کرم پودر با کیفیت تولید ایران یا کشورهای خارجی تهیه کنید، نام این ۷ برند را به یاد داشته باشید.

۱٫ کرم پودر نوت

کرم پودر نوت ساخت کشور ترکیه است و در این مدت زمان کوتاه، توجه بسیاری از خانم‌های ایرانی را به خود جلب کرده است، چرا که قیمت مناسب و کیفیت خوبی دارد. معمولا این برند سعی می‌کند علاوه بر ویژگی آرایشی و زیبایی، به سلامت پوست نیز کمک کند.

از این رو بسیاری از کرم‌های نوت از ویتامین E، A، B و روغن‌هایی همچون آراگان ساخته می‌شوند. ویژگی مهم این محصول، عدم استفاده از پارابن یا چربی‌های مضر پوست است. همچنین شما می‌توانید کرم پودر را متناسب با نوع پوستتان (چرب، معمولی، خشک) انتخاب کنید.

کرم پودر نوت بافت نرمی دارد و روی پوست صورت سنگینی نمی‌کند. علاوه بر این بعضی از مدل‌های کرم پودر نوت حاوی ترکیبات ضدآفتاب است که از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند.

۲٫ کرم پودر شون

کرم پودر شون یک برند ایرانی است که سعی می‌کند با کیفیت بالا، رضایت مشتریان ایرانی خود را به‌دست آورد و تا به امروز نیز در میان مخاطبان خود موفق عمل کرده است. قیمت لوازم آرایش ایرانی شون با توجه به کیفیت‌اش بسیار مناسب است.

کرم پودر شون به ماندگاری بالا معروف است. معمولا کرم پودر از پوست چرب به سرعت پاک می‌شود، اما این کرم پودر فاقد چربی مضر است و دوام بالایی دارد و مانع براق شدن پوست می‌شود.

کرم پودر شون تنوع رنگی بالایی دارد و شما می‌توانید با توجه به نوع پوست خود، رنگ مناسب صورتتان را به صورت دقیق انتخاب کنید.

۳٫ کرم پودر کوزارت

برند آرایشی کوزارت، محصول کشور آلمان است و کیفیت بسیار مناسبی دارد. این کرم پودر فاقد هر گونه مواد مضر مانند عطر، چربی و پارابن است و مانع حساسیت پوستی یا التهاب می‌گردد. همچنین کرم پودر کوزارت حاوی ترکیبات آبرسان است و به درخشندگی پوست کمک می‌کند.

کرم پودر کوزارت انواع متفاوتی دارد که برخی از آن‌ها مناسب استفاده روزانه و برخی دیگر پوشانندگی بالایی دارند. با این حال میزان ترکیبات آن به گونه‌ای است که مانع ایجاد آکنه می‌شود.

۴٫ کرم پودر کالیستا

کرم پودر کالیستا
                                                                              کرم پودر کالیستا

برند ایرانی کالیستا نه تنها در طراحی بسته بندی و ظاهر محصولات آرایشی، بلکه در کیفیت آن‌ها توجه خاصی دارد تا مشتریان ایرانی خود را راضی کند. در واقع رضایت مشتری از یک محصول باعث ادامه کار برند می‌شود.

کرم پودر کالیستا علاوه بر آنکه بافت سبکی دارد، از ماندگاری بالایی روی پوست نیز برخوردار است. در این صورت نیازی به آرایش مجدد روی پوستتان نخواهید داشت. همچنین در ترکیبات این کرم پودر ایرانی از چربی‌های مضر پوست استفاده نشده است.

کرم پودر کالیستا مدل‌های گوناگونی دارد که به سادگی می‌توانید کرم پودر مناسب رنگ پوستتان را با توجه به نیازتان (استفاده روزانه یا پوشانندگی بالا) انتخاب کنید.

۵٫ کرم پودر مای

کرم پودر مای

برند معروف مای در سال ۲۰۰۳ در ایران مشغول به تولید لوازم آرایشی و بهداشتی شد که در این سال‌ها موفقیت بسیاری را کسب نمود و توجه بسیاری از خانم‌ها و آقایان ایرانی را به کیفیت خود جلب کرد.

کرم پودر مای انواع متفاوتی دارد، اما نکته قابل توجه آن، استفاده از ترکیبات ضدآفتاب به منظور محافظت از پوست دربرابر نور خورشید است. از این رو در صورتی که از کرم پودر مای استفاده می‌کنید، دیگر نیازی به استفاده از کرم ضدآفتاب نخواهید داشت. علاوه بر این، کرم پودر مای ماندگاری بالایی دارد و ماندگاری و دوام آن باعث ایجاد آکنه یا جوش روی پوست صورت نمی‌شود.

خرید محصولات آرایشی مای

۶٫ کرم پودر دِبی

کرم پودر دِبی

کرم پودر دِبی ساخت کشور ایتالیا است و کیفیت قابل توجهی دارد. این کرم پودر فاقد چربی مضر است و علاوه بر کنترل چربی پوست، باعث آبرسانی می‌شود. از این رو پوستتان در ارتباط با این کرم پودر پوسته یا خشک نخواهد شود.

نکته فابل توجه کرم پودر دبی، استفاده از ترکیبات طبیعی همچون عسل طبیعی و نارگیل است که برای سلامت پوست مفید است. همچنین، این کرم پودر حاوی ترکیبات ضدآفتاب است که از پوست در برابر نور خورشید محافظت می‌کند.

۷٫ کرم پودر امیلی

کرم پودر امیلی

برند امیلی محصول کشور کره جنوبی است که به علت قیمت مناسب و کیفیت استاندارد، طرفداران بسیاری در ایران دارد. این کرم پودر پوشانندگی بالایی دارد و باعث یک دست شدن رنگ پوست می‌شود.

ویتامین E و ترکیبات آبرسان کرم پودر امیلی باعث شده تا بافت سبکی روی پوست داشته باشد و مانع حساسیت یا جوش و آکنه شود.

خرید محصولات آرایشی امیلی

نظرات 1

  1. نوشین ذبیحی says:

    مطالب بسیار عالی میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

کمد کپسولی از صفر تا صد

ساخت کمد کپسولی یک چلنج خودشناسی است. معمولا کمد کپسولی شامل ۳۳ گزینه از لباس ، کفش ، کیف و زیورآلات

ترکیب رنگ در لباس مردان

ترکیب رنگ در لباس مردان ترکیب رنگ صحیح در لباس پوشیدن یکی از کلیدی ترین هنرهای شما محسوب می‌شود. همچنین ترکیب

ترندترین طراح های ناخن ۲۰۲۲

بیایید قبول کنیم که علاوه بر طراحی لباس، طراحی‌های مختلف مانند طراحی ناخن مناسب عید ظاهر جذاب‌تری را در استایل ما

خرید کرم پودر باکیفیت با پوشانندگی بالا
5 فروردین 1399
/
5,718 بازدید

خرید کرم پودر باکیفیت با پوشانندگی بالا

فهرست مطالب

 

آیا تا به حال در خرید کرم پودر با پوشانندگی بالا و کیفیت مناسب دچار مشکل شده‌اید؟ آیا تا به حال کرم پودر روشنی انتخاب کرده‌اید که رنگ‌ پوستتان شبیه به گچ دیوار شده باشد یا آنقدر تیره باشد که رنگ صورت و گردن‌تان متمایز باشد؟ آیا تا به حال یک کرم پودر به منظور پوشانندگی بالا تهیه کرده‌ید که تنها مناسب استفاده روزانه باشد؟ آیا در کیف لوازم آرایش‌تان یک کرم پودر بی‌مصرف دارید که به اشتباه آن را خریده باشید؟

کرم پودر از ترکیباتی ساخته شده است که پوست صورت را یک دست می‌کند و جوش، خال، لک یا آکنه را می‌پوشاند و پوستتان را بدون نقص، زیبا و درخشان می‌کند. در واقع کرم پودر یک پایه اصلی و مهم در میکاپ یا آرایش است.

نکات مهمی که باید پیش از خرید کرم پودر بدانید

اگر در بیشتر مواقع در خرید کرم پودر با مشکل مواجه می‌شوید، توصیه می‌کنیم این نکات مهم را مطالعه کنید تا پیش از خرید کرم پودر اطلاعات کافی داشته باشید و در نهایت یک کرم پودر مناسب رنگ و جنس پوستتان تهیه کنید. در پایان این مقاله چند برند معروف کرم پودر را معرفی می‌کنیم تا پیش از خرید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

۱٫ رنگ پوستتان را تشخیص دهید

تشخیص رنگ پوست
کرم پودر مناسب با رنگ پوست

در ابتدا باید رنگ درست پوستتان را تشخیص دهید. رنگ پوست شما کدام است: سفید، گندمی، سبزه یا تیره؟ برخی افراد به خاطره آفتاب سوختگی، رنگ پوست صورت‌شان با رنگ پوست گردن‌شان متفاوت است. در واقع شما باید رنگ کرم پودری انتخاب کنید تا رنگ پوست صورت و گردن‌تان یک‌ دست شود و از یکدیگر متمایز نباشند.

بسیاری بر این باورند که برای انتخاب یک کرم پودر مناسب پوست، باید آن را روی مچ یا پشت دست امتحان کنید. اما این اشتباه رایج باعث خرید یک کرم پودر با رنگ اشتباه می‌شود. در این صورت بهترین روش برای تست رنگ کرم پودر آن است که مقداری از آن را روی گردن‌ یا صورتتان امتحان کنید. در صورتی که رنگ گردن و کرم پودر متناسب باشد، این رنگ مناسب با پوست صورتتان نیز خواهد بود.

اما اگر می‌خواهید یک کرم پودر برنزه بخرید، کمی شرایط متفاوت خواهد بود. با این حال کرم پودر برنزه نیز شماره یا طیف رنگی متفاوتی دارد. در این صورت به میزانی که می‌خواهید برنزه شوید، رنگ مناسب کرم پودر برنزه را انتخاب کنید.

خرید کرم پودر با پوشانندگی بالا

۲٫ در روشنایی روز کرم پودر بخرید

در صورتی که کرم پودر مناسب رنگ پوستتان را نمی‌شناسید یا می‌خواهید یک کرم پودر با برند تازه‌ای خریداری کنید، حتما در روشنایی روز برای خرید کرم پودر اقدام کنید. شب هنگام یا زمانی که تاریک است، ممکن است یک کرم پودر روشن یا تیره نامتناسب با پوستتان بخرید.

علاوه بر این، سعی کنید در مغازه یا فروشگاه‌هایی که از لامپ یا روشنایی کمی برخوردار هستند، کرم پودر را تست نکنید. در صورتی که از رنگ کرم پودر اطمینان دارید، آن را تهیه کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید.

۳٫ کرم پودر با پوشانندگی بالا یا مناسب آرایش روزانه؟

کرم پودر با پوشانندگی بالا
کرم پودر با پوشانندگی بالا

پیش از خرید کرم پودر به یاد داشته باشید که آیا یک کرم پودر با پوشانندگی بالا یا یک کرم پودر مناسب آرایش روزانه می‌خواهید؟ در واقع تفاوت این دو کرم پودر از زمین تا آسمان است!

کرم پودر با پوشانندگی بالا مناسب مهمانی یا مراسم عروسی است. معمولا این مدل کرم پودر روی پوست سنگین است، اما اگر میزان پوشانندگی بالایی داشته باشد، می‌تواند جوش، خال، لک یا آکنه را بپوشاند. در این صورت خانم‌هایی که می‌خواهند آکنه یا جوش صورت خود را بپوشانند، می‌توانند از کرم پودر با پوشانندگی بالا استفاده کنند.

اما کرم پودر با پوشانندگی بالا معایبی نیز به همراه دارد. همان طور که پیش از گفتیم، این نوع کرم پودرها، مناسب مراسم‌های خاص و مهمانی‌ها است. از این رو مدت زمانی که از آن‌ها استفاده می‌کنید، باید کوتاه باشد و پس از اتمام مراسم نیز باید حتما صورت خود را کاملا پاک و تمیز کنید.

چرا که این نوع کرم پودر از ترکیباتی ساخته شده است که روی پوست سنگینی می‌کند و مانع تنفس پوست می‌شود و ممکن است میزان و تعداد آکنه و جوش پوست صورت را بیشتر کند و در نهایت پوست صورت به مرور زمان چروک می‌شود. از این رو اگر به غیر از مراسم و مهمانی از کرم پودرهای سنگین استفاده می‌کنید، حتما پس از ساعاتی پوست خود را کاملا پاک کنید و از ماسک‌های مناسب استفاده کنید.

معمولا کرم پودرهایی که بافت سبکی دارند، مناسب آرایش سبک یا به اصطلاح لایت روزانه هستند. اما این نوع کرم پودرها تنها رنگ پوست را یک ‌دست می‌کنند و ممکن است تاثیر چندانی در پوشاندن جوش یا آکنه نداشته باشند. با این حال آسیب کرم پودرهایی که پوشانندگی معمولی یا پایینی دارند، به نسبت کرم پودرهای دیگر کمتر است. به یاد داشته باشید که پس از چند ساعت، این نوع کرم پودر را نیز از پوستتان پاک کنید و صورتتان را کاملا تمیز کنید.

خرید انواع پنکک از برندهای معتبر

۴٫ به نوع پوستتان توجه کنید

پیش از خرید کرم پودر به نوع پوستتان توجه کنید. آیا جنس پوستتان خشک، چرب یا معمولی است؟ آیا پوسستان جوش یا آکنه دارد؟ آیا جنس پوستتان ترکیبی یا حساس است؟ این نکات اهمیت بسیاری در خرید یک کرم پودر مناسب دارد.

چرا که خرید کرم پودر، همچون خرید کرم مرطوب کننده است. به عنوان مثال اگر جنس پوستتان خشک است و شما کرم پودر مناسب پوست چرب بخرید، ممکن است کرم پودر روی پوستتان جمع یا تکه تکه شود. یا اگر پوستتان چرب است و کرم پودر مناسب پوست خشک بخرید، ممکن است پوستتان براق یا دچار آکنه یا جوش گردد.

۵٫ به برند کرم پودر و تاریخ انقضای آن توجه کنید

این روزها بازار پر از لوازم آرایشی تقلبی یا به اصطلاح فیک است. ممکن است کرم پودرهای تلقبی از ترکیباتی ساخته شده باشند که به پوستتان آسیب برسانند. در صورتی که به این موضوع پر اهمیت توجه نکنید و سلامت پوستتان را فدای محصولات ارزان قیمت یا تلقبی که در مترو یا بسیاری از فروشگاه‌های لوازم آرایشی کنید، ممکن است پوستتان دچار حساسیت، آکنه، جوش چرکی، زخم، خارش، بیماری‌های پوستی یا سرطان گردد.

از این رو توصیه می‌کنیم به جای آن که پول‌تان را صرف درمان پوست آسیب دیده کنید، از هر گونه مشکل و بیماری پوستی، پیشگیری کنید. در صورتی که می‌خواهید یک کرم پودر یا لوازم آرایش ارزان قیمت بخرید، نیازی نیست که از برندهای فیک استفاده کنید.

 بسیاری از برندها در دنیا با قیمت پایین‌تر تولید می‌شوند که به آن‌ها برند آرایشی داروخانه‌ای می‌گویند. این برندها کیفیت بالا و قیمت پایینی دارند. اما علت پایین بودن قیمت‌شان، تنها در ارزش برند یا به اصلاح لاکچری نبودن آن‌ها است. برای مثال برند آرایشی میبلین، یک برند معتبر آلمانی است که به عنوان برند داروخانه‌ای یاد می‌شود. اما برندی همچون دیور یا لانکوم از محصولات معتبر با قیمت بالایی هستند که به اصطلاح به عنوان برندهای لاکچری آرایشی در سراسر دنیا به فروش می‌رسند.

در ایران نیز می‌توانید از برندهای داخلی نیز بهره‌مند شوید. برندهای ایرانی در رقابت با یکدیگر از کیفیت بالایی برخوردار هستند که تنوع و انتخاب گسترده‌ای را در اختیار مخاطبان قرار داده‌اند.

به یاد داشته باشید که لوازم آرایش خود را از فروشگاه‌ آنلاین یا آفلاین (حضوری) معتبر آرایشی تهیه کنید. علاوه بر این پیش از خرید به تاریخ انقضای کرم پودر نیز توجه کنید. در صورتی که کمتر از ۶ ماه به پایان مصرف کرم پودر باقی مانده، از خرید آن صرف نظر کنید، چرا که کرم پودر نسبت به اقلام دیگر آرایشی دیرتر تمام می‌شود.

۶٫ پیش از خرید کرم پودر تحقیق کنید

راهنمای خرید کرم پودر
خرید کرم پودر

کرم پودر یا هر گونه محصول آرایشی را به علت رعایت اصول بهداشتی، نمی‌توانید به فروشنده پس بدهید. در این صورت توصیه می‌کنیم حتما پیش از خرید کرم پودر کمی درباره آن تحقیق کنید.

از این رو می‌توانید در سایت‌های معرفی لوازم آرایشی کمی جستجو کنید، با برندها آشنا شوید، ترکیبات و همچنین نظرات و تجربیات کاربران را نیز بررسی کنید. به یاد داشته باشید که پیش از خرید کرم پودر تنها به نظر یک بیوتی بلاگر در اینستاگرام توجه نکنید، چرا که این روزها بسیاری از بلاگرهای داخلی و خارجی در ازای مبلغی که دریافت می‌کنند، محصولی را معرفی یا تبلیغ می‌کنند.

در این صورت می‌توانید از تجربیات دیگر کاربران استفاده کنید. استفاده از تجربیات کاربران در استفاده از محصولات آرایشی، کمک بسزایی در شناخت کیفیت آن می‌کند. همچنین شما می‌توانید قیمت کرم پودر و دیگر محصولات آرایشی را در فروشگاه‌های آنلاین معتبر (نه هر فروشگاه آنلاینی!) با یکدیگر مقایسه کنید.

۵ نکته درباره استفاده از کرم پودر

پوست انسان زنده است و نفس می‌کشد، از این رو پیش و پس از خرید کرم پودر باید نکاتی را به یاد داشته باشید که در عین زیبایی، سلامت خود را نیز حفظ کنید:

  1. کرم پودر را پس از چند ساعت با پاک کننده آرایشی پاک کنید و سپس صورت خود را بشویید تا پوستتان سالم و درخشان باقی بماند.
  2. به منظور حفظ سلامت پوستتان زیر نورخورشید، می‌توانید از کرم پودرهایی که حاوی ضدآفتاب است، استفاده کنید.
  3. در صورتی که کرم پودرتان فاقد ترکیبات ضدآفتاب است، حتما پیش از استفاده مقداری کرم ضدآفتاب به پوستتان بزنید.
  4. پیش از استفاده از کرم پودر، حتما از کرم مرطوب کننده مناسب پوستتان استفاده کنید تا صورتتان چروک یا خشک نشود.
  5. کرم پودر با پوشانندگی بالا مناسب استفاده روزانه نیست. توصیه می‌کنیم از کرم پودرهای معمولی و پوشانندگی کم استفاده کنید.

معرفی ۷ برند کرم پودر معتبر داخلی و خارجی

لیستی از بهترین کرم پودرها
لیستی از بهترین کرم پودرها

در صورتی که می‌خواهید با مبلغ مناسب، یک کرم پودر با کیفیت تولید ایران یا کشورهای خارجی تهیه کنید، نام این ۷ برند را به یاد داشته باشید.

۱٫ کرم پودر نوت

کرم پودر نوت ساخت کشور ترکیه است و در این مدت زمان کوتاه، توجه بسیاری از خانم‌های ایرانی را به خود جلب کرده است، چرا که قیمت مناسب و کیفیت خوبی دارد. معمولا این برند سعی می‌کند علاوه بر ویژگی آرایشی و زیبایی، به سلامت پوست نیز کمک کند.

از این رو بسیاری از کرم‌های نوت از ویتامین E، A، B و روغن‌هایی همچون آراگان ساخته می‌شوند. ویژگی مهم این محصول، عدم استفاده از پارابن یا چربی‌های مضر پوست است. همچنین شما می‌توانید کرم پودر را متناسب با نوع پوستتان (چرب، معمولی، خشک) انتخاب کنید.

کرم پودر نوت بافت نرمی دارد و روی پوست صورت سنگینی نمی‌کند. علاوه بر این بعضی از مدل‌های کرم پودر نوت حاوی ترکیبات ضدآفتاب است که از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند.

۲٫ کرم پودر شون

کرم پودر شون یک برند ایرانی است که سعی می‌کند با کیفیت بالا، رضایت مشتریان ایرانی خود را به‌دست آورد و تا به امروز نیز در میان مخاطبان خود موفق عمل کرده است. قیمت لوازم آرایش ایرانی شون با توجه به کیفیت‌اش بسیار مناسب است.

کرم پودر شون به ماندگاری بالا معروف است. معمولا کرم پودر از پوست چرب به سرعت پاک می‌شود، اما این کرم پودر فاقد چربی مضر است و دوام بالایی دارد و مانع براق شدن پوست می‌شود.

کرم پودر شون تنوع رنگی بالایی دارد و شما می‌توانید با توجه به نوع پوست خود، رنگ مناسب صورتتان را به صورت دقیق انتخاب کنید.

۳٫ کرم پودر کوزارت

برند آرایشی کوزارت، محصول کشور آلمان است و کیفیت بسیار مناسبی دارد. این کرم پودر فاقد هر گونه مواد مضر مانند عطر، چربی و پارابن است و مانع حساسیت پوستی یا التهاب می‌گردد. همچنین کرم پودر کوزارت حاوی ترکیبات آبرسان است و به درخشندگی پوست کمک می‌کند.

کرم پودر کوزارت انواع متفاوتی دارد که برخی از آن‌ها مناسب استفاده روزانه و برخی دیگر پوشانندگی بالایی دارند. با این حال میزان ترکیبات آن به گونه‌ای است که مانع ایجاد آکنه می‌شود.

۴٫ کرم پودر کالیستا

کرم پودر کالیستا
                                                                              کرم پودر کالیستا

برند ایرانی کالیستا نه تنها در طراحی بسته بندی و ظاهر محصولات آرایشی، بلکه در کیفیت آن‌ها توجه خاصی دارد تا مشتریان ایرانی خود را راضی کند. در واقع رضایت مشتری از یک محصول باعث ادامه کار برند می‌شود.

کرم پودر کالیستا علاوه بر آنکه بافت سبکی دارد، از ماندگاری بالایی روی پوست نیز برخوردار است. در این صورت نیازی به آرایش مجدد روی پوستتان نخواهید داشت. همچنین در ترکیبات این کرم پودر ایرانی از چربی‌های مضر پوست استفاده نشده است.

کرم پودر کالیستا مدل‌های گوناگونی دارد که به سادگی می‌توانید کرم پودر مناسب رنگ پوستتان را با توجه به نیازتان (استفاده روزانه یا پوشانندگی بالا) انتخاب کنید.

۵٫ کرم پودر مای

کرم پودر مای

برند معروف مای در سال ۲۰۰۳ در ایران مشغول به تولید لوازم آرایشی و بهداشتی شد که در این سال‌ها موفقیت بسیاری را کسب نمود و توجه بسیاری از خانم‌ها و آقایان ایرانی را به کیفیت خود جلب کرد.

کرم پودر مای انواع متفاوتی دارد، اما نکته قابل توجه آن، استفاده از ترکیبات ضدآفتاب به منظور محافظت از پوست دربرابر نور خورشید است. از این رو در صورتی که از کرم پودر مای استفاده می‌کنید، دیگر نیازی به استفاده از کرم ضدآفتاب نخواهید داشت. علاوه بر این، کرم پودر مای ماندگاری بالایی دارد و ماندگاری و دوام آن باعث ایجاد آکنه یا جوش روی پوست صورت نمی‌شود.

خرید محصولات آرایشی مای

۶٫ کرم پودر دِبی

کرم پودر دِبی

کرم پودر دِبی ساخت کشور ایتالیا است و کیفیت قابل توجهی دارد. این کرم پودر فاقد چربی مضر است و علاوه بر کنترل چربی پوست، باعث آبرسانی می‌شود. از این رو پوستتان در ارتباط با این کرم پودر پوسته یا خشک نخواهد شود.

نکته فابل توجه کرم پودر دبی، استفاده از ترکیبات طبیعی همچون عسل طبیعی و نارگیل است که برای سلامت پوست مفید است. همچنین، این کرم پودر حاوی ترکیبات ضدآفتاب است که از پوست در برابر نور خورشید محافظت می‌کند.

۷٫ کرم پودر امیلی

کرم پودر امیلی

برند امیلی محصول کشور کره جنوبی است که به علت قیمت مناسب و کیفیت استاندارد، طرفداران بسیاری در ایران دارد. این کرم پودر پوشانندگی بالایی دارد و باعث یک دست شدن رنگ پوست می‌شود.

ویتامین E و ترکیبات آبرسان کرم پودر امیلی باعث شده تا بافت سبکی روی پوست داشته باشد و مانع حساسیت یا جوش و آکنه شود.

خرید محصولات آرایشی امیلی

نظرات 1

  1. نوشین ذبیحی says:

    مطالب بسیار عالی میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد