27 مرداد 1398
/
36,862 بازدید

جدیدترین مدل‌های شومیز حریر مجلسی زنانه ۲۰۱۹

فهرست مطالب

پارچه حریر جزء خانوادۀ پارچه‌ ابریشمی است که به خاطر نازک و سبک بودنش توجه بسیاری از طراحان فشن و مد را به خود جلب کرده است. یکی از پرطرفدارترین مدل لباس زنانه، شومیز حریر است که در مدل شومیز حریر مجلسی، شومیز حریر گل‌دار، شومیز حریر آستین بلند، شومیز حریر تاپی و آستین کوتاه در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت در کمد خانم‌های با سلیقه و خوش لباس قرار می‌گیرد.
خانم‌ها می‌توانند این مدل شومیز مجلسی را در مهمانی و مناسبت‌های رسمی و نیمه رسمی بپوشند و استایل خود را با یک کفش مجلسی پاشنه بلند یا کفش تخت شیک و خاص کنند. آکسسوری‌ از جمله گردنبندهای رنگارنگ، ظریف و سنگین با این مدل لباس به خوبی سِت می‌شود. چرا که بافت حریر بسیار ساده است. همچنین کیف زنانه ساده به رنگ روشن از مدل‌های پرطرفدار امسال است که شما می‌توانید با شومیز حریر خود استفاده کنید.

مدل شومیز حریر زنانه
مدل شومیز حریر زنانه

جالب است بدانید چینی‌ها خود را سازنده پارچه حریر، حتی پیش از میلاد مسیح می‌دانند و از دیرباز از این مدل پارچه در دوخت ساری هندی، روسری و پیراهن استفاده می‌شده است. از آن جایی که حریر نازک و بسیار خنک می‌باشد، معمولا در کالکشن لباس‌های بهاره و تابستانه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
حتی اگر به مد و فشن علاقه نداشته باشید، لطافت پارچه حریر نظرتان را جلب می‌کند و ممکن است شما هم دوست داشته باشید یک لباس از جنس حریر در کمد لباس‌تان داشته باشید. پس چه لباسی زیباتر و شیک‌تر از یک شومیز حریر که هر ساله در رنگ و طرح‌های متنوع در بازار به فروش می‌رسد و هر ساله در مد جهان جایگاه ویژه‌ای دارد.

 

 

خرید بلوز مجلسی

 

 


در این مقاله انواع مدل جدید و پرطرفدار شومیز حریر زنانه را معرفی می‌کنیم تا شما بتوانید پیش از خرید شومیز حریر، لباس مورد علاقه خود را بررسی کنید و از استایل شیک خود در مهمانی و مجالس لذت ببرید. هرچند فشن هر سال متفاوت از سال گذشته است، اما هر خانمی می‌تواند استایل خودش را داشته باشد و متفاوت از دیگران بدرخشد.

مدل شومیز حریر مجلسی

مدل شومیز حریر مجلسی
مدل شومیز حریر مجلسی

خانم‌ها دوست دارند در مهمانی‌های رسمی و نیمه رسمی در عین سادگی، خاص و شیک باشند. شومیز حریر مجلسی یکی از زیباترین مدل‌های لباس است که با انواع مدل دامن بلند یا کوتاه و شلوار پارچه‌ای یا جین سِت می‌شود.
این مدل شومیز حریر به صورت دکمه‌دار و بدون دکمه در بازار موجود است و یقه گرد، هفت، کرواتی، پاپیونی یا یقه مردانه دارد. قد شومیز حریر مجلسی تا کمر است، با این حال شما می‌توانید پایین این مدل لباس را داخل دامن یا شلوار قرار دهید تا قد شومیز مجلسی مشخص نشود. توصیه می‌کنیم پیش از پوشیدن، آن را در شلوار و خارج شلوار قرار دهید تا متوجه شوید کدام مدل مناسب اندام و استایل شما است.
شما می‌توانید شومیز حریر مجلسی را به صورت ساده و بدون طرح از فروشگاه‌ها تهیه کنید. اما اگر از سادگی این مدل لباس خسته شده‌اید، خرید شومیز حریر مجلسی با طرح پولک، نگین و مروارید را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
معمولا در مراسم‌های رسمی، این مدل لباس را با کفش پاشنه بلند مجلسی سِت می‌کنند، اما اگر شما از طرفداران کفش پاشنه بلند نیستید می‌توانید کفش تخت مجلسی را جایگزین کنید. رنگ کفش‌تان را متناسب با لباس‌تان انتخاب کنید. مرسوم‌ترین رنگ کفش متناسب با شومیز حریر، مشکی، کِرِم، زرشکی و گلبهی است.

مدل شومیز حریر گل‌ دار

مدل شومیز حریر گلدار
مدل شومیز حریر گلدار

معمولا بازار لباس‌ با طرح گل‌ دار در بهار و تابستان داغ می‌شود. این مدل پارچه نه تنها جلوه و استایل شما را شاد و سرزنده می‌کند، بلکه در روحیه افرادی که با شما معاشرت می‌کنند، تاثیر مثبت و بسزایی دارد. درواقع شما با پوشیدن شومیز گل‌دار، بهار و سرزندگی را برای خودتان و دیگران به ارمغان می‌آورید.
معمولا اسم پارچه و لباس گل‌دار که به گوشمان می‌رسد، به یاد کمد لباس مادربزرگمان می‌افتیم که پر از دامن و بلوز گل‌دار بود. اما تاریخ فشن بارها تکرار می‌شود و طرح‌های قدیمی به شکل جدید جای خود را در کمد خانم‌های جوان و به روز باز کرده و این چنین مدل پارچه گل‌دار باز هم تکرار می‌شود.
شومیز حریر گل‌دار از همان لباس‌های طرح جدید است که ایده گل‌دار بودنش را از پارچه‌های قدیم گرفته و به شکل امروزی و مدرن در بازار به فروش می‌رسد. این پارچه در میان خانم‌های جوان و مدرن محبوبیت بسیاری دارد.
اگر شما هم به طرح و رنگ شاد در لباس علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم از خرید شومیز حریر گل‌دار غافل نشوید. این مدل لباس بسیار متفاوت‌ و خاص‌تر از مدل‌های دیگر شومیز حریر است.
اگر می‌خواهید در یک مهمانی شومیز گل‌دار حریر به تن کنید، سعی کنید از آکسسوری و جواهرات سنگین با طرح‌های شلوغ استفاده نکنید، چرا که طرح جواهرات‌تان در شلوغی لباس گم می‌شود. گردنبند، گوشواره و دستبند‌های ظریف تناسب بهتری با این مدل شومیز حریر دارند.
دامن و شلوار هر دو گزینه مناسبی در سِت کردن این مدل شومیز است، همچنین هر دو مدل کفش پاشنه بلند و کفش تخت مجلسی شومیز حریر گل‌دار را شیک و زیبا می‌کند. به یاد داشته باشید، کیف زنانه‌ای که انتخاب می‌کنید باید طرح ساده‌‌ای داشته باشد.

مدل شومیز حریر آستین بلند

مدل شومیز حریر آستین بلند
مدل شومیز حریر آستین بلند

شومیز حریر آستین بلند تنوع بیشتری در طرح و مدل در میان شومیز‌های حریر دارد. شومیز آستین بلند حریر مجلسی‌تر از مدل‌ تاپی و آستین کوتاه است و اکثر خانم‌ها این مدل را ترجیح می‌دهند.
شما می‌توانید شومیز آستین بلند حریر را در تمام فصول بپوشید و هر مدل و طرحی که دوست دارید را به تن کنید. گزینه‌های انتخاب شما در این مدل شومیز حریر بسیار متنوع است.
اگر می‌خواهید یک کفش مناسب برای شومیز حریر آستین بلند خود انتخاب کنید، بهتر است ابتدا مدل شومیز را بررسی کنید. اگر شومیز حریر آستین بلند شما طرح مجلسی و رسمی دارد، می‌توانید یک کفش پاشنه بلند بپوشید و اگر طرح شومیز حریرتان کمی نیمه رسمی بود، می‌توانید از کفش تخت مجلسی یا اسپرت استفاده کنید.
خانم‌هایی که ترجیح می‌دهند یک لباس شیک و پوشیده برای مهمانی‌های خود انتخاب کنند، خرید شومیز حریر آستین بلند را در لیست خرید لباس‌های خود قرار دهند. این مدل شومیز مناسب هر خانمی در هر سایزی است. مدل این لباس نسبتا گشاد است و معمولا آستین‌های راحت و آزادی دارد.

 

 

خرید اینترنتی لباس مجلسی

 

 

مدل شومیز حریر تاپی و آستین کوتاه

مدل شومیز حریر تاپی و آستین کوتاه
شومیز حریر تاپی

معمولا خانم‌ها مدل شومیز حریر تابستانه تاپی و آستین کوتاه را مانند تمام مدل لباس تاپ و آستین کوتاه در فصل‌های گرم مانند تابستان به تن می‌کنند.
شومیز حریر تاپی و آستین کوتاه کمی اسپرت‌تر و غیر رسمی‌تر از مدل شومیز حریر آستین بلند است و خانم‌ها می‌توانند این مدل شومیز را در مراسم‌های غیر رسمی به تن کنند.
جنس حریر نازک و خنک است و اگر شما علاقه‌ای به گرمای تابستان ندارید، شومیز حریر آستین کوتاه یا تاپی، خنک‌ترین و شیک‌ترین گزینه موجود در لباس‌های مجلسی است.
شما می‌توانید این مدل شومیز حریر را با انواع مدل شلوار یا دامن سِت کنید. در صورتی که شومیز شما گل‌دار یا طرح‌دار نباشد، می‌توانید دامن یا شلوار رنگی و طرح‌دار انتخاب کنید و یک استایل خاص داشته داشته باشید. کیف‌هایی که دسته زنجیری و طلایی دارند یا کیف‌های مینیمال پولکی، استایل شما را متفاوت می‌کند.

مدل شومیز حریر طرح‌دار

مدل شومیز حریر طرح‌دار
مدل شومیز حریر طرحدار

زیبایی در سادگی است، اما گاهی سادگی یک استایل خسته‌کننده می‌شود. توصیه می‌کنیم گاهی برای تنوع از لباس‌های طرح‌دار استفاده کنید تا تفاوت را در استایل‌تان احساس کنید. شومیز حریر طرح‌دار استایل شما را متفاوت می‌کنند.
شومیز طرح‌دار شامل شومیز گل‌دار، راه‌راه، خال خالی و رنگی است. در بعضی از شومیزها از مروارید، سنگ و پولک به عنوان تزئین استفاده می‌شود. همچنین بعضی از شومیزهای حریر آستین یا یقه چین‌دار دارند که به غیر از طرح پارچه، مدل شومیز حریر را از سادگی خارج می‌کند.

مدل شومیز حریر مشکی

مدل شومیز حریر مشکی
مدل شومیز حریر مشکی

خانم‌های ایرانی به لباس‌های مشکی علاقه بسیاری دارند. لباس مشکی لکه و کثیفی را نمایش نمی‌دهد و معمولا مناسب هر رنگ پوستی است. بیشتر خانم‌ها باور دارند که لباس‌های مشکی اندامشان را باریک‌تر نشان می‌دهد. معمولا خانم‌های پلاس سایز رنگ مشکی یا تیره را به رنگ سفید یا رنگ‌های روشن ترجیح می‌دهند.
جالب است بدانید اگر می‌خواهید اندام خود را لاغرتر نشان دهید، لباس یا پیراهن مشکی تنها راه حل خوش اندامی شما نیست. شما می‌توانید از لباس راه‌راه افقی یا لباس‌هایی که کمی در تن شما آزاد هستند، استفاده کنید و به‌جز رنگ مشکی، از رنگ‌های کرم، سبز، آبی و قرمز نیز استفاده کنید.
شومیز حریر مشکی یک مدل کاملا مجلسی و رسمی است. شما می‌توانید این مدل شومیز تیره رنگ را در مراسم‌های رسمی بپوشید و با یک کفش پاشنه بلند مشکی، کِرِم و قرمز و کیف مجلسی طلایی سِت کنید.
اگر می‌خواهید استایل رسمی داشته باشید، شومیز را به همراه یک دامن بلند یا کوتاه مجلسی سِت کنید تا در هر مراسم و مکانی شیک‌ و خاص باشید. به یاد داشته باشید، مشکی تنها مناسب مراسم‌های عزا نیست و در هر شرایط و مراسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


خرید کیف زنانه

مدل شومیز حریر سفید

مدل شومیز حریر سفید
مدل شومیز حریر سفید

پوشیدن لباس سفید کمی شجاعت می‌خواهد، اما یک کمد بدون یک لباس سفید ناقص است، چرا که سفید مادر تمام رنگ‌ها است و اگر یک شومیز حریر سفید را انتخاب کنید، بدون شک در مهمانی‌ و مجالس می‌درخشید.
همیشه در فیلم‌ها، زمانی که می‌خواهند یک فرشته که مظهر پاکی است را نشان دهند، از خانمی که پیراهن سفید حریر به تن دارد استفاده می‌کنند تا پاکی و خلوص را در این مدل لباس به نمایش بگذارند.
شومیز حریر سفید استایل شما را متفاوت می‌کند و چهره شما را بشاش‌ و روشن‌تر نشان می‌دهد. این باور قدیمی که می‌گویند لباس سفید به هر رنگ پوستی نمی‌آید را دور بیندازید. اگر رنگ پوست شما سبزه، گندمی یا روشن است، رنگ سفید، مناسب‌ترین رنگ لباس و برازنده شما است.
شومیز حریر سفید را می‌توانید با کفش پاشنه بلند یا کفش تخت مجلسی بپوشید. همچنین شلوار جین و پارچه‌ای با این مدل شومیز حریر سِت می‌شود و یک کیف مینیمال مشکی، سرمه‌ای یا صورتی استایل شما را خاص و متفاوت می‌کند.

شومیز حریر پلاس سایز

مدل شومیز حریر سایز بزرگ
مدل شومیز حریر سایز بزرگ

در فشن اواخر سال ۲۰۱۸ و اوایل ۲۰۱۹ مدل‌های پلاس سایز مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و طراحان مد قرار گرفتند و بسیاری از بازیگران و خواننده‌ها ترجیح دادند با اندام لاغر و استخوانی خود خداحافظی کنند و اندام پری داشته باشند. از این رو یک تحول بزرگی در صنعت مد و لباس و سایز لباس بوجود آمد.
در این میان صحبت‌هایی از این باب که هر انسانی در هر اندازه و هر رنگی زیبا است در شبکه‌های اجتماعی گسترش یافت و شعار بیشتر مدل‌های خارجی با مضمون خودت را همانگونه که هستی دوست داشته باش، مرسوم شد.
با حضور مدل‌های پلاس سایز در عرصه مد، بسیاری از برندها تمرکز خود را روی سایزهای واقعی (نه سایز مدل‌ها) جلب کردند تا هرکسی بتواند به مد روز لباس بپوشد و از پوشیدن لباس‌های جذاب و زیبا لذت ببرد.
شومیز حریر سایز بزرگ یکی از محبوب‌ترین مدل لباس میان خانم‌هایی است که اندام درشت‌تری دارند. این مدل پارچه نازک و خنک و کمی در تن آزاد است.
اگر شما پلاس سایز هستید، زمان آن است که به بدن خودتان احترام بگذارید و به لباس‌های شیک آری بگویید. شومیز حریر پلاس سایز یک گزینه خاص و شیک است که در طرح‌ها و رنگ‌ها متفاوت، زیبایی شما را دو چندان می‌کند. بنابراین از این مدل شومیز حریر غافل نشوید و به شومیز حریر پلاس سایز در کمدتان خوش آمد بگویید.

مدل یقه شومیز حریر

شومیز حریر به مدل یقه‌هایش مشهور است. طرحان مد تنها در این مدل لباس یقه‌های متفاوت و خاصی دارد. دست شما در انتخاب یقه شومیز حریر باز است و می‌توانید یک یک مدل لباس متفاوت داشته باشید.
یقه مدل پیراهن مردانه مرسوم‌ترین یقه در میان لباس‌های شومیز است که کم کم این مدل جای خود را به یقه‌های گرد و هفت تغییر دارد.
اما اگر می‌خواهید یک شومیز متفاوت بپوشید، به یقه لباستان دقت کنید. یک یقه کراواتی، یقه روی شانه و یقه چین‌دار جلوه بسیار خاصی به استایل شما و شومیز حریرتان می‌دهد.

استفاده از زیورآلات با شومیز حریر

استفاده از زیورآلات با شومیز حریر

در مد ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ توجه طراحان از زیورآلات نازک وظریف به زیورآلات سنگین یا آفریقایی جلب شد. در این زیورآلات از سنگ‌های رنگی و درشت استفاده می‌شود و هیچ‌کس نمی‌تواند به زیورآلات شما توجه نکند.
در شومیز مشکی، سفید و شومیز‌ ساده و بدون طرح می‌توانید به از گردنبندهای درشت به همراه سنگ‌های رنگارنگ استفاده کنید تا شومیز حریرتان ساده نباشد و یک جلوه به صورت و لباس‌تان بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

لحظه تحویل سال ۱۴۰۳

لحظه دقیق تحویل سال نو مشخص شد، باید بدانید که لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ شمسی به ساعت ایران برابر است با

ست های نیمه رسمی آقایان

معمولا برای آقایان تمییز بین استایل های رسمی و نیمه رسمی گاهی مشکل می شود، زیرا آگاهی از این موضوع که

جدیدترین مدل‌های شومیز حریر مجلسی زنانه 2019
27 مرداد 1398
/
36,862 بازدید

جدیدترین مدل‌های شومیز حریر مجلسی زنانه ۲۰۱۹

فهرست مطالب

پارچه حریر جزء خانوادۀ پارچه‌ ابریشمی است که به خاطر نازک و سبک بودنش توجه بسیاری از طراحان فشن و مد را به خود جلب کرده است. یکی از پرطرفدارترین مدل لباس زنانه، شومیز حریر است که در مدل شومیز حریر مجلسی، شومیز حریر گل‌دار، شومیز حریر آستین بلند، شومیز حریر تاپی و آستین کوتاه در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوت در کمد خانم‌های با سلیقه و خوش لباس قرار می‌گیرد.
خانم‌ها می‌توانند این مدل شومیز مجلسی را در مهمانی و مناسبت‌های رسمی و نیمه رسمی بپوشند و استایل خود را با یک کفش مجلسی پاشنه بلند یا کفش تخت شیک و خاص کنند. آکسسوری‌ از جمله گردنبندهای رنگارنگ، ظریف و سنگین با این مدل لباس به خوبی سِت می‌شود. چرا که بافت حریر بسیار ساده است. همچنین کیف زنانه ساده به رنگ روشن از مدل‌های پرطرفدار امسال است که شما می‌توانید با شومیز حریر خود استفاده کنید.

مدل شومیز حریر زنانه
مدل شومیز حریر زنانه

جالب است بدانید چینی‌ها خود را سازنده پارچه حریر، حتی پیش از میلاد مسیح می‌دانند و از دیرباز از این مدل پارچه در دوخت ساری هندی، روسری و پیراهن استفاده می‌شده است. از آن جایی که حریر نازک و بسیار خنک می‌باشد، معمولا در کالکشن لباس‌های بهاره و تابستانه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
حتی اگر به مد و فشن علاقه نداشته باشید، لطافت پارچه حریر نظرتان را جلب می‌کند و ممکن است شما هم دوست داشته باشید یک لباس از جنس حریر در کمد لباس‌تان داشته باشید. پس چه لباسی زیباتر و شیک‌تر از یک شومیز حریر که هر ساله در رنگ و طرح‌های متنوع در بازار به فروش می‌رسد و هر ساله در مد جهان جایگاه ویژه‌ای دارد.

 

 

خرید بلوز مجلسی

 

 


در این مقاله انواع مدل جدید و پرطرفدار شومیز حریر زنانه را معرفی می‌کنیم تا شما بتوانید پیش از خرید شومیز حریر، لباس مورد علاقه خود را بررسی کنید و از استایل شیک خود در مهمانی و مجالس لذت ببرید. هرچند فشن هر سال متفاوت از سال گذشته است، اما هر خانمی می‌تواند استایل خودش را داشته باشد و متفاوت از دیگران بدرخشد.

مدل شومیز حریر مجلسی

مدل شومیز حریر مجلسی
مدل شومیز حریر مجلسی

خانم‌ها دوست دارند در مهمانی‌های رسمی و نیمه رسمی در عین سادگی، خاص و شیک باشند. شومیز حریر مجلسی یکی از زیباترین مدل‌های لباس است که با انواع مدل دامن بلند یا کوتاه و شلوار پارچه‌ای یا جین سِت می‌شود.
این مدل شومیز حریر به صورت دکمه‌دار و بدون دکمه در بازار موجود است و یقه گرد، هفت، کرواتی، پاپیونی یا یقه مردانه دارد. قد شومیز حریر مجلسی تا کمر است، با این حال شما می‌توانید پایین این مدل لباس را داخل دامن یا شلوار قرار دهید تا قد شومیز مجلسی مشخص نشود. توصیه می‌کنیم پیش از پوشیدن، آن را در شلوار و خارج شلوار قرار دهید تا متوجه شوید کدام مدل مناسب اندام و استایل شما است.
شما می‌توانید شومیز حریر مجلسی را به صورت ساده و بدون طرح از فروشگاه‌ها تهیه کنید. اما اگر از سادگی این مدل لباس خسته شده‌اید، خرید شومیز حریر مجلسی با طرح پولک، نگین و مروارید را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
معمولا در مراسم‌های رسمی، این مدل لباس را با کفش پاشنه بلند مجلسی سِت می‌کنند، اما اگر شما از طرفداران کفش پاشنه بلند نیستید می‌توانید کفش تخت مجلسی را جایگزین کنید. رنگ کفش‌تان را متناسب با لباس‌تان انتخاب کنید. مرسوم‌ترین رنگ کفش متناسب با شومیز حریر، مشکی، کِرِم، زرشکی و گلبهی است.

مدل شومیز حریر گل‌ دار

مدل شومیز حریر گلدار
مدل شومیز حریر گلدار

معمولا بازار لباس‌ با طرح گل‌ دار در بهار و تابستان داغ می‌شود. این مدل پارچه نه تنها جلوه و استایل شما را شاد و سرزنده می‌کند، بلکه در روحیه افرادی که با شما معاشرت می‌کنند، تاثیر مثبت و بسزایی دارد. درواقع شما با پوشیدن شومیز گل‌دار، بهار و سرزندگی را برای خودتان و دیگران به ارمغان می‌آورید.
معمولا اسم پارچه و لباس گل‌دار که به گوشمان می‌رسد، به یاد کمد لباس مادربزرگمان می‌افتیم که پر از دامن و بلوز گل‌دار بود. اما تاریخ فشن بارها تکرار می‌شود و طرح‌های قدیمی به شکل جدید جای خود را در کمد خانم‌های جوان و به روز باز کرده و این چنین مدل پارچه گل‌دار باز هم تکرار می‌شود.
شومیز حریر گل‌دار از همان لباس‌های طرح جدید است که ایده گل‌دار بودنش را از پارچه‌های قدیم گرفته و به شکل امروزی و مدرن در بازار به فروش می‌رسد. این پارچه در میان خانم‌های جوان و مدرن محبوبیت بسیاری دارد.
اگر شما هم به طرح و رنگ شاد در لباس علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم از خرید شومیز حریر گل‌دار غافل نشوید. این مدل لباس بسیار متفاوت‌ و خاص‌تر از مدل‌های دیگر شومیز حریر است.
اگر می‌خواهید در یک مهمانی شومیز گل‌دار حریر به تن کنید، سعی کنید از آکسسوری و جواهرات سنگین با طرح‌های شلوغ استفاده نکنید، چرا که طرح جواهرات‌تان در شلوغی لباس گم می‌شود. گردنبند، گوشواره و دستبند‌های ظریف تناسب بهتری با این مدل شومیز حریر دارند.
دامن و شلوار هر دو گزینه مناسبی در سِت کردن این مدل شومیز است، همچنین هر دو مدل کفش پاشنه بلند و کفش تخت مجلسی شومیز حریر گل‌دار را شیک و زیبا می‌کند. به یاد داشته باشید، کیف زنانه‌ای که انتخاب می‌کنید باید طرح ساده‌‌ای داشته باشد.

مدل شومیز حریر آستین بلند

مدل شومیز حریر آستین بلند
مدل شومیز حریر آستین بلند

شومیز حریر آستین بلند تنوع بیشتری در طرح و مدل در میان شومیز‌های حریر دارد. شومیز آستین بلند حریر مجلسی‌تر از مدل‌ تاپی و آستین کوتاه است و اکثر خانم‌ها این مدل را ترجیح می‌دهند.
شما می‌توانید شومیز آستین بلند حریر را در تمام فصول بپوشید و هر مدل و طرحی که دوست دارید را به تن کنید. گزینه‌های انتخاب شما در این مدل شومیز حریر بسیار متنوع است.
اگر می‌خواهید یک کفش مناسب برای شومیز حریر آستین بلند خود انتخاب کنید، بهتر است ابتدا مدل شومیز را بررسی کنید. اگر شومیز حریر آستین بلند شما طرح مجلسی و رسمی دارد، می‌توانید یک کفش پاشنه بلند بپوشید و اگر طرح شومیز حریرتان کمی نیمه رسمی بود، می‌توانید از کفش تخت مجلسی یا اسپرت استفاده کنید.
خانم‌هایی که ترجیح می‌دهند یک لباس شیک و پوشیده برای مهمانی‌های خود انتخاب کنند، خرید شومیز حریر آستین بلند را در لیست خرید لباس‌های خود قرار دهند. این مدل شومیز مناسب هر خانمی در هر سایزی است. مدل این لباس نسبتا گشاد است و معمولا آستین‌های راحت و آزادی دارد.

 

 

خرید اینترنتی لباس مجلسی

 

 

مدل شومیز حریر تاپی و آستین کوتاه

مدل شومیز حریر تاپی و آستین کوتاه
شومیز حریر تاپی

معمولا خانم‌ها مدل شومیز حریر تابستانه تاپی و آستین کوتاه را مانند تمام مدل لباس تاپ و آستین کوتاه در فصل‌های گرم مانند تابستان به تن می‌کنند.
شومیز حریر تاپی و آستین کوتاه کمی اسپرت‌تر و غیر رسمی‌تر از مدل شومیز حریر آستین بلند است و خانم‌ها می‌توانند این مدل شومیز را در مراسم‌های غیر رسمی به تن کنند.
جنس حریر نازک و خنک است و اگر شما علاقه‌ای به گرمای تابستان ندارید، شومیز حریر آستین کوتاه یا تاپی، خنک‌ترین و شیک‌ترین گزینه موجود در لباس‌های مجلسی است.
شما می‌توانید این مدل شومیز حریر را با انواع مدل شلوار یا دامن سِت کنید. در صورتی که شومیز شما گل‌دار یا طرح‌دار نباشد، می‌توانید دامن یا شلوار رنگی و طرح‌دار انتخاب کنید و یک استایل خاص داشته داشته باشید. کیف‌هایی که دسته زنجیری و طلایی دارند یا کیف‌های مینیمال پولکی، استایل شما را متفاوت می‌کند.

مدل شومیز حریر طرح‌دار

مدل شومیز حریر طرح‌دار
مدل شومیز حریر طرحدار

زیبایی در سادگی است، اما گاهی سادگی یک استایل خسته‌کننده می‌شود. توصیه می‌کنیم گاهی برای تنوع از لباس‌های طرح‌دار استفاده کنید تا تفاوت را در استایل‌تان احساس کنید. شومیز حریر طرح‌دار استایل شما را متفاوت می‌کنند.
شومیز طرح‌دار شامل شومیز گل‌دار، راه‌راه، خال خالی و رنگی است. در بعضی از شومیزها از مروارید، سنگ و پولک به عنوان تزئین استفاده می‌شود. همچنین بعضی از شومیزهای حریر آستین یا یقه چین‌دار دارند که به غیر از طرح پارچه، مدل شومیز حریر را از سادگی خارج می‌کند.

مدل شومیز حریر مشکی

مدل شومیز حریر مشکی
مدل شومیز حریر مشکی

خانم‌های ایرانی به لباس‌های مشکی علاقه بسیاری دارند. لباس مشکی لکه و کثیفی را نمایش نمی‌دهد و معمولا مناسب هر رنگ پوستی است. بیشتر خانم‌ها باور دارند که لباس‌های مشکی اندامشان را باریک‌تر نشان می‌دهد. معمولا خانم‌های پلاس سایز رنگ مشکی یا تیره را به رنگ سفید یا رنگ‌های روشن ترجیح می‌دهند.
جالب است بدانید اگر می‌خواهید اندام خود را لاغرتر نشان دهید، لباس یا پیراهن مشکی تنها راه حل خوش اندامی شما نیست. شما می‌توانید از لباس راه‌راه افقی یا لباس‌هایی که کمی در تن شما آزاد هستند، استفاده کنید و به‌جز رنگ مشکی، از رنگ‌های کرم، سبز، آبی و قرمز نیز استفاده کنید.
شومیز حریر مشکی یک مدل کاملا مجلسی و رسمی است. شما می‌توانید این مدل شومیز تیره رنگ را در مراسم‌های رسمی بپوشید و با یک کفش پاشنه بلند مشکی، کِرِم و قرمز و کیف مجلسی طلایی سِت کنید.
اگر می‌خواهید استایل رسمی داشته باشید، شومیز را به همراه یک دامن بلند یا کوتاه مجلسی سِت کنید تا در هر مراسم و مکانی شیک‌ و خاص باشید. به یاد داشته باشید، مشکی تنها مناسب مراسم‌های عزا نیست و در هر شرایط و مراسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.


خرید کیف زنانه

مدل شومیز حریر سفید

مدل شومیز حریر سفید
مدل شومیز حریر سفید

پوشیدن لباس سفید کمی شجاعت می‌خواهد، اما یک کمد بدون یک لباس سفید ناقص است، چرا که سفید مادر تمام رنگ‌ها است و اگر یک شومیز حریر سفید را انتخاب کنید، بدون شک در مهمانی‌ و مجالس می‌درخشید.
همیشه در فیلم‌ها، زمانی که می‌خواهند یک فرشته که مظهر پاکی است را نشان دهند، از خانمی که پیراهن سفید حریر به تن دارد استفاده می‌کنند تا پاکی و خلوص را در این مدل لباس به نمایش بگذارند.
شومیز حریر سفید استایل شما را متفاوت می‌کند و چهره شما را بشاش‌ و روشن‌تر نشان می‌دهد. این باور قدیمی که می‌گویند لباس سفید به هر رنگ پوستی نمی‌آید را دور بیندازید. اگر رنگ پوست شما سبزه، گندمی یا روشن است، رنگ سفید، مناسب‌ترین رنگ لباس و برازنده شما است.
شومیز حریر سفید را می‌توانید با کفش پاشنه بلند یا کفش تخت مجلسی بپوشید. همچنین شلوار جین و پارچه‌ای با این مدل شومیز حریر سِت می‌شود و یک کیف مینیمال مشکی، سرمه‌ای یا صورتی استایل شما را خاص و متفاوت می‌کند.

شومیز حریر پلاس سایز

مدل شومیز حریر سایز بزرگ
مدل شومیز حریر سایز بزرگ

در فشن اواخر سال ۲۰۱۸ و اوایل ۲۰۱۹ مدل‌های پلاس سایز مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و طراحان مد قرار گرفتند و بسیاری از بازیگران و خواننده‌ها ترجیح دادند با اندام لاغر و استخوانی خود خداحافظی کنند و اندام پری داشته باشند. از این رو یک تحول بزرگی در صنعت مد و لباس و سایز لباس بوجود آمد.
در این میان صحبت‌هایی از این باب که هر انسانی در هر اندازه و هر رنگی زیبا است در شبکه‌های اجتماعی گسترش یافت و شعار بیشتر مدل‌های خارجی با مضمون خودت را همانگونه که هستی دوست داشته باش، مرسوم شد.
با حضور مدل‌های پلاس سایز در عرصه مد، بسیاری از برندها تمرکز خود را روی سایزهای واقعی (نه سایز مدل‌ها) جلب کردند تا هرکسی بتواند به مد روز لباس بپوشد و از پوشیدن لباس‌های جذاب و زیبا لذت ببرد.
شومیز حریر سایز بزرگ یکی از محبوب‌ترین مدل لباس میان خانم‌هایی است که اندام درشت‌تری دارند. این مدل پارچه نازک و خنک و کمی در تن آزاد است.
اگر شما پلاس سایز هستید، زمان آن است که به بدن خودتان احترام بگذارید و به لباس‌های شیک آری بگویید. شومیز حریر پلاس سایز یک گزینه خاص و شیک است که در طرح‌ها و رنگ‌ها متفاوت، زیبایی شما را دو چندان می‌کند. بنابراین از این مدل شومیز حریر غافل نشوید و به شومیز حریر پلاس سایز در کمدتان خوش آمد بگویید.

مدل یقه شومیز حریر

شومیز حریر به مدل یقه‌هایش مشهور است. طرحان مد تنها در این مدل لباس یقه‌های متفاوت و خاصی دارد. دست شما در انتخاب یقه شومیز حریر باز است و می‌توانید یک یک مدل لباس متفاوت داشته باشید.
یقه مدل پیراهن مردانه مرسوم‌ترین یقه در میان لباس‌های شومیز است که کم کم این مدل جای خود را به یقه‌های گرد و هفت تغییر دارد.
اما اگر می‌خواهید یک شومیز متفاوت بپوشید، به یقه لباستان دقت کنید. یک یقه کراواتی، یقه روی شانه و یقه چین‌دار جلوه بسیار خاصی به استایل شما و شومیز حریرتان می‌دهد.

استفاده از زیورآلات با شومیز حریر

استفاده از زیورآلات با شومیز حریر

در مد ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ توجه طراحان از زیورآلات نازک وظریف به زیورآلات سنگین یا آفریقایی جلب شد. در این زیورآلات از سنگ‌های رنگی و درشت استفاده می‌شود و هیچ‌کس نمی‌تواند به زیورآلات شما توجه نکند.
در شومیز مشکی، سفید و شومیز‌ ساده و بدون طرح می‌توانید به از گردنبندهای درشت به همراه سنگ‌های رنگارنگ استفاده کنید تا شومیز حریرتان ساده نباشد و یک جلوه به صورت و لباس‌تان بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد