15 تیر 1399
/
8,521 بازدید

استایل جذاب با پیراهن چهارخانه مردانه

فهرست مطالب

در این چند سال اخیر، یک مدل پیراهن‌ مردانه جذاب که در میان آقایان جوان و مسن طرفدار بسیاری دارد، پیراهن چهارخانه مردانه است. پیراهن مردانه چهارخانه یک مدل پیراهن کلاسیک است که در هر شرایط و هر فصلی می‌توانید آن را به تن کنید و جذاب شوید. پیراهن مردانه چهارخانه یا فلانِل ضخامت متفاوتی دارد که می‌توانید در چهار فصل سال، با توجه به جنس‌ پارچه پیراهن از آن بهره‌مند شوید.

در این مقاله سعی داریم چند استایل جذاب به همراه پیراهن چهارخانه مردانه را معرفی کنیم تا هنگام خرید لباس، اکسسوری و کفش و کیف مردانه انتخاب راحت‌تری داشته باشید و چشمگیر و خوشتیپ‌تر از همیشه ظاهر شوید.

رنگ پیراهن چهارخانه مردانه اهمیت دارد

اگر می‌خواهید استایل جذابی را تجربه کنید، باید به رنگ پیراهن چهارخانه و ترکیب آن با رنگ‌های دیگر توجه بیشتری کنید، چرا که علاوه بر ظاهر و مدل لباس مردانه یا زنانه، رنگ‌ها باعث زیبا و جذاب‌ترین شدن استایل‌ شما می‌شوند.

۱٫ پیراهن چهارخانه مردانه آبی

اگرچه آبی به عنوان یک رنگ سرد شناخته شده است، اما در تمام فصل‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. از مزیت‌های استفاده از پیراهن چهارخانه مردانه آبی می‌توان به هماهنگی آن با هر رنگ پوست همچون پوست روشن یا سبزه اشاره کرد.

پیراهن چهارخانه مردانه آبی را می‌توانید به صورت تک با یک شلوار جین آبی کم‌رنگ یا پررنگ یا به همراه یک تیشرت سفید، طوسی یا سرمه‌ای ست کنید که ترکیب جذابی خواهد شد. همچنین رنگ کفش‌تان را می‌توانید متناسب با رنگ لباس‌تان همچون سرمه‌ای، سفید یا مشکی انتخاب کنید.

۲٫ پیراهن چهارخانه مردانه سبز

سبز، رنگ بسیار جذابی است که در فصل بهار و پاییز مورد استقبال استایلیست‌ها و طراحان مد و فشن قرار می‌گیرد. یکی از مزیت‌های پیراهن چهارخانه مردانه سبز این است که به سادگی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود.

برای مثال این مدل پیراهن سبز را می‌توانید با شلوار کتان مردانه کرم، نخودی یا قهوه‌ای ست کنید. همچنین کفش اسپرت چرم مردانه به رنگ چرم طبیعی قهوه‌ای با رنگ سبز به خوبی ست می‌شود. در صورتی که می‌خواهید رنگ مناسبی برای تیشرت مردانه خود انتخاب کنید، رنگ بِژ انتخاب جذابی خواهد بود.

۳٫ پیراهن چهارخانه مردانه قرمز

مدل پیراهن چهارخانه مردانه قرمز

پیراهن چهارخانه مردانه قرمز یکی از مدل پیراهن‌های مردانه پرطرفدار در سراسر دنیا است که در فصل پاییز و زمستان مورد استقبال بیشتر قرار می‌گیرد. قرمز رنگ گرمی است که با رنگ‌های تیره هماهنگی جذابی دارد.

در صورتی که پیراهن چهارخانه‌تان ترکیب رنگ قرمز و مشکی است، می‌توانید آن را با یک شلوار جین مردانه مشکی، یک تیشرت مشکی و یک کفش کتانی مردانه مشکی ست کنید. این استایل بسیار جذاب است و مورد استقبال بسیار از جوانان مدرن قرار می‌گیرد.

با این حال در صورتی که پیراهن مردانه‌تان ترکیب از رنگ قرمز (یا آجری) و سفید است، می‌توانید آن را با تیشرت طوسی یا سبز نعنایی ست کنید. همچنین شلوار جین آبی یا سفید ترکیب خوبی برای این رنگ پیراهن خواهد بود.

خرید پیراهن مردانه

۴٫ پیراهن چهارخانه مردانه کرم یا زرد

پیراهن چهارخانه مردانه کرم یا زرد، رنگ‌های مناسبی برای استایل پاییزه و زمستانه هستند. این رنگ‌های خاص، استایل شما را متفاوت و جذاب‌تر می‌کنند. رنگ زرد و کرم به سادگی با تیشرت سبز ارتشی، آجری، طوسی و آبی کم‌رنگ ست می‌شوند. همچنین شلوار جین مردانه آبی تیره نیز انتخاب جذابی برای این مدل پیراهن چهارخانه مردانه خواهد بود.

۵٫ پیراهن چهارخانه مردانه مشکی

از دیگر لباس‌های پرطرفدار مردانه می‌توان به پیراهن چهارخانه مشکی اشاره کنیم. این مدل پیراهن مناسب آقایانی است که به رنگ سفید و مشکی علاقه زیادی دارند. از این رو ترکیب پیراهن مشکی با تیشرت سفید، شلوار کتان مردانه سفید یا مشکی و کفش مشکی یا سفید، انتخاب جذابی خواهد بود.

ورود پیراهن چهارخانه به کمد آقایان

مدل پیراهن مردانه چهارخانه رنگ سفید و قهوه ای

یکی از رنگ‌های پیراهن‌ چهارخانه محبوب آقایان که در دهه ۵۰ میلادی مورد استقبال بسیاری قرار گرفت، رنگ زرد و مشکی بود. معمولا جنس این مدل پیراهن مردانه پشمی است که آقایان در فصل پاییز به صورت تکی یا به همراه یک تیشرت می‌پوشند و در فصل زمستان به همراه یک پلیور و کاپشن به تن می‌کنند.

در دهه ۸۰ میلادی و ورود گروه‌های جدید و جوان پسند موسیقی آمریکایی باعث شد که پیراهن چهارخانه قرمز و مشکی مورد توجه عموم قرار گیرد. معمولا بسیاری از جوانان از مدل لباس افراد مشهور الگو برداری می‌کردند و این مدل پیراهن چهارخانه مردانه را با یک شلوار جین مردانه یا چرم، کفش ورزشی یا نیم بوت چرم مشکی مردانه ست می‌کردند که همچنان این استایل طرفداران بسیاری به همراه دارد.

خرید لباس مردانه

به مرور زمان تنوع رنگ پیراهن چهارخانه بیشتر شد و رنگ‌هایی همچون سبز و کرم مورد استقبال قرار گرفت. پیراهن چهارخانه سبز و مشکی یکی از مدل‌های جدید و جذاب از خانواده پیراهن چهارخانه مردانه است.

شما می‌توانید این پیراهن را به همراه خرید شلوار کتان مردانه مشکی، کفش ورزشی سفید و اکسسوری‌هایی همچون کلاه را در لیست خود قرار دهید و یک استایل جذاب را تجربه کنید. با این حال خرید پلیور مردانه نیز ایده خوبی است تا استایل چشمگیرتری در فصل‌های سرد داشته باشید.

۱٫ پیراهن چهارخانه مردانه نخی

مدل پیراهن نخی چهارخانه مردانه

پیراهن چهارخانه مردانه نخی، بافت سبک و خنکی دارد که شما می‌توانید این مدل پیراهن مردانه را در فصل‌های گرم سال همچون بهار و تابستان به تن کنید. در صورتی که می‌خواهید در فصل تابستان خوشتیپ باشید و در عین حال در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، این مدل پیراهن چهارخانه مردانه خنک را می‌توانید به صورت تکی با یک شلور جین مردانه به تن کنید.

اگرچه این استایل بسیار ساده است، اما پیراهن چهارخانه به قدری جذاب است که نیازی به لباس‌های اضافه ندارد و به صورت تکی نیز باعث جذاب‌تر شدن استایل شما می‌شود. با این حال همان طور که پیش از این گفتیم،ا انتخاب رنگ پیراهن مردانه اهمیت بسیاری دارد، چرا که باعث جذاب‌تر شدن استایل‌تان می‌شود.

بهترین رنگ پیراهن چهارخانه که مناسب فصل تابستان نیز است، رنگ چهارفصل آبی و سبز می‌باشد که با شلوار جین مردانه آبی نیز به سادگی ست می‌شود. این رنگ‌های روشن نه تنها جذاب هستند، بلکه گرمای کمتری در فصل تابستان به خود جذب می‌کنند.

همچنین اگر به استایل کژوال علاقه دارید، می‌توانید زیر پیراهن چهارخانه نخی خود، یک تیشرت مردانه ساده به تن کنید و دکمه پیراهن‌تان را باز بگذارید. توصیه می‌کنیم برای ست تیشرت مردانه و پیراهن چهارخانه از تیشرت ساده و بدون طرح استفاده کنید تا استایل‌تان شلوغ نشود. همچنین یک کفش ورزشی مردانه سفید نیز استایل‌ تابستانه‌تان را جذاب‌تر می‌کند.

خرید پیراهن مردانه اسپرت

۲٫ پیراهن چهارخانه مردانه آستردار

اگر می‌خواهید در فصل‌های سرد سال، لباس چهارخانه مردانه به تن کنید، می‌توانید پیراهن چهارخانه مردانه آستردار و پشمی که به شکل یک کاپشن یا کت مردانه است را به تن کنید و نه تنها خوشتیپ باشید، بلکه از سرما در امان بمانید.

در ظاهر این مدل پیراهن چهارخانه آستردار به نظر می‌رسد که یک پیراهن مردانه ساده است. اما پیراهن چهارخانه آستردار، شامل یک لایه آستر است که با پشم یا پشم شیشه پُر شده است که می‌توانید آن را در سرمای فصل زمستان به تن کنید.

در صورتی که می‌خواهید یک کاپشن مردانه با ظاهری متفاوت تهیه کنید، شما می‌توانید در فصل‌های سرد از این مدل پیراهن فلانل، به عنوان کاپشن یا کت استفاده کنید. اگر به این مدل پیراهن فلانل مردانه علاقه دارید و می‌خواهید استایل خود را جذاب و کامل کنید، خرید یک بوت مردانه چرم، شلوار جین ضخیم و یک کلاه مردانه را به شما پشنهاد می‌دهیم. همچنین شما می‌توانید زیر این مدل کت، پلیور مردانه نیز به تن کنید و استایل زمستانه خود را کامل و چشمگیر نمایید.

۳٫ پیراهن چهارخانه پشمی مردانه

پیراهن جهارخانه پشمی مردانه

به نظر می‌رسد اولین مدل پیراهن مردانه چهارخانه، به صورت پشمی و گرم برای نواحی سرد برخی از مناطق دنیا تولید شده بود که با گذشت زمان به یکی از لباس‌های مهم در صنعت مد و فشن آقایان تبدیل شد و روز به روز طرفداران بسیاری پیدا کرد.

این مدل پیراهن‌ محبوب آقایان تنها مناسب پسران جوان نیست و آقایان در هر سنی می‌توانند این پیراهن چهارخانه پشمی را به تن کنند و استایل جذابی را تجربه کنند. با این حال انتخاب لباس مردانه‌ی دیگر همچون شلوار و کفش مردانه، در جذاب‌تر شدن استایل‌تان بی‌‌تاثیر نخواهد بود.

از رنگ‌های پرطرفدار این مدل پیراهن مردانه پاییزه، رنگ قرمز و مشکی است. در این صورت اگر به پیراهن چهارخانه قرمز مردانه علاقه دارید، می‌توانید برای استایل پاییزه خود آن را با یک کفش چرمی مردانه سِت کنید که ظاهری کم‌نظیر دارد.

علاوه بر این شما می‌توانید این مدل پیراهن چهارخانه پاییزه را به همراه یک کت چرم مردانه یا اورکت کتان به رنگ شتری، مشی یا سبز ارتشی ست کنید و به همراه یک کفش اسپرت مردانه یا نیم‌بوت مردانه، یک استایل جذاب کژوال داشته باشید.

۴٫ هودی چهارخانه مردانه

هودی شباهت بسیاری به سویشرت و ژاکت دارد، با این تفاوت که این لباس پاییزه و زمستانه شامل کلاه است. معمولا هودی از نخ و پنبه تولید می‌شود و داخل بعضی از هودی‌ها پشمی است. با این حال تنوع مدل هودی پسرانه و دخترانه روز به روز بیشتر می‌شود که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود آن را تهیه کنید.

هودی به صورت جلو بسته، زیپ‌دار یا دکمه‌دار در بازار به فروش می‌رسد و ویژگی اصلی هودی، کلاه است که آن را از گروه لباس‌های پاییزه دیگر جدا می‌کند. این مدل لباس پاییزه و بهاره در میان خانم‌ها و آقایان، به‌خصوص نوجوانان طرفداران بسیاری دارد.

هودی چهارخانه مردانه، یکی از لباس‌های مورد علاقه جوانان و نوجوانان است. با این حال با گذشت زمان، هودی چهارخانه مردانه به یکی از لباس‌های مورد علاقه دانشجویان و دانش‌ آموزان تبدیل شد که جزئی از استایل دانشجوییِ استالیست‌ها نیز محسوب می‌شود.

اگر به هودی چهارخانه مردانه گرم علاقه‌مند هستید، می‌توانید این لباس را به همراه شلوار جین راسته مردانه، تیشرت ساده، یک کلاه مردانه و کفش اسپرت ترکیب کنید و یک استایل دانشجویی کژوال و چشمگیر را تجربه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Shape

پربازدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

استایل جذاب با پیراهن چهارخانه مردانه
15 تیر 1399
/
8,521 بازدید

استایل جذاب با پیراهن چهارخانه مردانه

فهرست مطالب

در این چند سال اخیر، یک مدل پیراهن‌ مردانه جذاب که در میان آقایان جوان و مسن طرفدار بسیاری دارد، پیراهن چهارخانه مردانه است. پیراهن مردانه چهارخانه یک مدل پیراهن کلاسیک است که در هر شرایط و هر فصلی می‌توانید آن را به تن کنید و جذاب شوید. پیراهن مردانه چهارخانه یا فلانِل ضخامت متفاوتی دارد که می‌توانید در چهار فصل سال، با توجه به جنس‌ پارچه پیراهن از آن بهره‌مند شوید.

در این مقاله سعی داریم چند استایل جذاب به همراه پیراهن چهارخانه مردانه را معرفی کنیم تا هنگام خرید لباس، اکسسوری و کفش و کیف مردانه انتخاب راحت‌تری داشته باشید و چشمگیر و خوشتیپ‌تر از همیشه ظاهر شوید.

رنگ پیراهن چهارخانه مردانه اهمیت دارد

اگر می‌خواهید استایل جذابی را تجربه کنید، باید به رنگ پیراهن چهارخانه و ترکیب آن با رنگ‌های دیگر توجه بیشتری کنید، چرا که علاوه بر ظاهر و مدل لباس مردانه یا زنانه، رنگ‌ها باعث زیبا و جذاب‌ترین شدن استایل‌ شما می‌شوند.

۱٫ پیراهن چهارخانه مردانه آبی

اگرچه آبی به عنوان یک رنگ سرد شناخته شده است، اما در تمام فصل‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. از مزیت‌های استفاده از پیراهن چهارخانه مردانه آبی می‌توان به هماهنگی آن با هر رنگ پوست همچون پوست روشن یا سبزه اشاره کرد.

پیراهن چهارخانه مردانه آبی را می‌توانید به صورت تک با یک شلوار جین آبی کم‌رنگ یا پررنگ یا به همراه یک تیشرت سفید، طوسی یا سرمه‌ای ست کنید که ترکیب جذابی خواهد شد. همچنین رنگ کفش‌تان را می‌توانید متناسب با رنگ لباس‌تان همچون سرمه‌ای، سفید یا مشکی انتخاب کنید.

۲٫ پیراهن چهارخانه مردانه سبز

سبز، رنگ بسیار جذابی است که در فصل بهار و پاییز مورد استقبال استایلیست‌ها و طراحان مد و فشن قرار می‌گیرد. یکی از مزیت‌های پیراهن چهارخانه مردانه سبز این است که به سادگی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود.

برای مثال این مدل پیراهن سبز را می‌توانید با شلوار کتان مردانه کرم، نخودی یا قهوه‌ای ست کنید. همچنین کفش اسپرت چرم مردانه به رنگ چرم طبیعی قهوه‌ای با رنگ سبز به خوبی ست می‌شود. در صورتی که می‌خواهید رنگ مناسبی برای تیشرت مردانه خود انتخاب کنید، رنگ بِژ انتخاب جذابی خواهد بود.

۳٫ پیراهن چهارخانه مردانه قرمز

مدل پیراهن چهارخانه مردانه قرمز

پیراهن چهارخانه مردانه قرمز یکی از مدل پیراهن‌های مردانه پرطرفدار در سراسر دنیا است که در فصل پاییز و زمستان مورد استقبال بیشتر قرار می‌گیرد. قرمز رنگ گرمی است که با رنگ‌های تیره هماهنگی جذابی دارد.

در صورتی که پیراهن چهارخانه‌تان ترکیب رنگ قرمز و مشکی است، می‌توانید آن را با یک شلوار جین مردانه مشکی، یک تیشرت مشکی و یک کفش کتانی مردانه مشکی ست کنید. این استایل بسیار جذاب است و مورد استقبال بسیار از جوانان مدرن قرار می‌گیرد.

با این حال در صورتی که پیراهن مردانه‌تان ترکیب از رنگ قرمز (یا آجری) و سفید است، می‌توانید آن را با تیشرت طوسی یا سبز نعنایی ست کنید. همچنین شلوار جین آبی یا سفید ترکیب خوبی برای این رنگ پیراهن خواهد بود.

خرید پیراهن مردانه

۴٫ پیراهن چهارخانه مردانه کرم یا زرد

پیراهن چهارخانه مردانه کرم یا زرد، رنگ‌های مناسبی برای استایل پاییزه و زمستانه هستند. این رنگ‌های خاص، استایل شما را متفاوت و جذاب‌تر می‌کنند. رنگ زرد و کرم به سادگی با تیشرت سبز ارتشی، آجری، طوسی و آبی کم‌رنگ ست می‌شوند. همچنین شلوار جین مردانه آبی تیره نیز انتخاب جذابی برای این مدل پیراهن چهارخانه مردانه خواهد بود.

۵٫ پیراهن چهارخانه مردانه مشکی

از دیگر لباس‌های پرطرفدار مردانه می‌توان به پیراهن چهارخانه مشکی اشاره کنیم. این مدل پیراهن مناسب آقایانی است که به رنگ سفید و مشکی علاقه زیادی دارند. از این رو ترکیب پیراهن مشکی با تیشرت سفید، شلوار کتان مردانه سفید یا مشکی و کفش مشکی یا سفید، انتخاب جذابی خواهد بود.

ورود پیراهن چهارخانه به کمد آقایان

مدل پیراهن مردانه چهارخانه رنگ سفید و قهوه ای

یکی از رنگ‌های پیراهن‌ چهارخانه محبوب آقایان که در دهه ۵۰ میلادی مورد استقبال بسیاری قرار گرفت، رنگ زرد و مشکی بود. معمولا جنس این مدل پیراهن مردانه پشمی است که آقایان در فصل پاییز به صورت تکی یا به همراه یک تیشرت می‌پوشند و در فصل زمستان به همراه یک پلیور و کاپشن به تن می‌کنند.

در دهه ۸۰ میلادی و ورود گروه‌های جدید و جوان پسند موسیقی آمریکایی باعث شد که پیراهن چهارخانه قرمز و مشکی مورد توجه عموم قرار گیرد. معمولا بسیاری از جوانان از مدل لباس افراد مشهور الگو برداری می‌کردند و این مدل پیراهن چهارخانه مردانه را با یک شلوار جین مردانه یا چرم، کفش ورزشی یا نیم بوت چرم مشکی مردانه ست می‌کردند که همچنان این استایل طرفداران بسیاری به همراه دارد.

خرید لباس مردانه

به مرور زمان تنوع رنگ پیراهن چهارخانه بیشتر شد و رنگ‌هایی همچون سبز و کرم مورد استقبال قرار گرفت. پیراهن چهارخانه سبز و مشکی یکی از مدل‌های جدید و جذاب از خانواده پیراهن چهارخانه مردانه است.

شما می‌توانید این پیراهن را به همراه خرید شلوار کتان مردانه مشکی، کفش ورزشی سفید و اکسسوری‌هایی همچون کلاه را در لیست خود قرار دهید و یک استایل جذاب را تجربه کنید. با این حال خرید پلیور مردانه نیز ایده خوبی است تا استایل چشمگیرتری در فصل‌های سرد داشته باشید.

۱٫ پیراهن چهارخانه مردانه نخی

مدل پیراهن نخی چهارخانه مردانه

پیراهن چهارخانه مردانه نخی، بافت سبک و خنکی دارد که شما می‌توانید این مدل پیراهن مردانه را در فصل‌های گرم سال همچون بهار و تابستان به تن کنید. در صورتی که می‌خواهید در فصل تابستان خوشتیپ باشید و در عین حال در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، این مدل پیراهن چهارخانه مردانه خنک را می‌توانید به صورت تکی با یک شلور جین مردانه به تن کنید.

اگرچه این استایل بسیار ساده است، اما پیراهن چهارخانه به قدری جذاب است که نیازی به لباس‌های اضافه ندارد و به صورت تکی نیز باعث جذاب‌تر شدن استایل شما می‌شود. با این حال همان طور که پیش از این گفتیم،ا انتخاب رنگ پیراهن مردانه اهمیت بسیاری دارد، چرا که باعث جذاب‌تر شدن استایل‌تان می‌شود.

بهترین رنگ پیراهن چهارخانه که مناسب فصل تابستان نیز است، رنگ چهارفصل آبی و سبز می‌باشد که با شلوار جین مردانه آبی نیز به سادگی ست می‌شود. این رنگ‌های روشن نه تنها جذاب هستند، بلکه گرمای کمتری در فصل تابستان به خود جذب می‌کنند.

همچنین اگر به استایل کژوال علاقه دارید، می‌توانید زیر پیراهن چهارخانه نخی خود، یک تیشرت مردانه ساده به تن کنید و دکمه پیراهن‌تان را باز بگذارید. توصیه می‌کنیم برای ست تیشرت مردانه و پیراهن چهارخانه از تیشرت ساده و بدون طرح استفاده کنید تا استایل‌تان شلوغ نشود. همچنین یک کفش ورزشی مردانه سفید نیز استایل‌ تابستانه‌تان را جذاب‌تر می‌کند.

خرید پیراهن مردانه اسپرت

۲٫ پیراهن چهارخانه مردانه آستردار

اگر می‌خواهید در فصل‌های سرد سال، لباس چهارخانه مردانه به تن کنید، می‌توانید پیراهن چهارخانه مردانه آستردار و پشمی که به شکل یک کاپشن یا کت مردانه است را به تن کنید و نه تنها خوشتیپ باشید، بلکه از سرما در امان بمانید.

در ظاهر این مدل پیراهن چهارخانه آستردار به نظر می‌رسد که یک پیراهن مردانه ساده است. اما پیراهن چهارخانه آستردار، شامل یک لایه آستر است که با پشم یا پشم شیشه پُر شده است که می‌توانید آن را در سرمای فصل زمستان به تن کنید.

در صورتی که می‌خواهید یک کاپشن مردانه با ظاهری متفاوت تهیه کنید، شما می‌توانید در فصل‌های سرد از این مدل پیراهن فلانل، به عنوان کاپشن یا کت استفاده کنید. اگر به این مدل پیراهن فلانل مردانه علاقه دارید و می‌خواهید استایل خود را جذاب و کامل کنید، خرید یک بوت مردانه چرم، شلوار جین ضخیم و یک کلاه مردانه را به شما پشنهاد می‌دهیم. همچنین شما می‌توانید زیر این مدل کت، پلیور مردانه نیز به تن کنید و استایل زمستانه خود را کامل و چشمگیر نمایید.

۳٫ پیراهن چهارخانه پشمی مردانه

پیراهن جهارخانه پشمی مردانه

به نظر می‌رسد اولین مدل پیراهن مردانه چهارخانه، به صورت پشمی و گرم برای نواحی سرد برخی از مناطق دنیا تولید شده بود که با گذشت زمان به یکی از لباس‌های مهم در صنعت مد و فشن آقایان تبدیل شد و روز به روز طرفداران بسیاری پیدا کرد.

این مدل پیراهن‌ محبوب آقایان تنها مناسب پسران جوان نیست و آقایان در هر سنی می‌توانند این پیراهن چهارخانه پشمی را به تن کنند و استایل جذابی را تجربه کنند. با این حال انتخاب لباس مردانه‌ی دیگر همچون شلوار و کفش مردانه، در جذاب‌تر شدن استایل‌تان بی‌‌تاثیر نخواهد بود.

از رنگ‌های پرطرفدار این مدل پیراهن مردانه پاییزه، رنگ قرمز و مشکی است. در این صورت اگر به پیراهن چهارخانه قرمز مردانه علاقه دارید، می‌توانید برای استایل پاییزه خود آن را با یک کفش چرمی مردانه سِت کنید که ظاهری کم‌نظیر دارد.

علاوه بر این شما می‌توانید این مدل پیراهن چهارخانه پاییزه را به همراه یک کت چرم مردانه یا اورکت کتان به رنگ شتری، مشی یا سبز ارتشی ست کنید و به همراه یک کفش اسپرت مردانه یا نیم‌بوت مردانه، یک استایل جذاب کژوال داشته باشید.

۴٫ هودی چهارخانه مردانه

هودی شباهت بسیاری به سویشرت و ژاکت دارد، با این تفاوت که این لباس پاییزه و زمستانه شامل کلاه است. معمولا هودی از نخ و پنبه تولید می‌شود و داخل بعضی از هودی‌ها پشمی است. با این حال تنوع مدل هودی پسرانه و دخترانه روز به روز بیشتر می‌شود که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود آن را تهیه کنید.

هودی به صورت جلو بسته، زیپ‌دار یا دکمه‌دار در بازار به فروش می‌رسد و ویژگی اصلی هودی، کلاه است که آن را از گروه لباس‌های پاییزه دیگر جدا می‌کند. این مدل لباس پاییزه و بهاره در میان خانم‌ها و آقایان، به‌خصوص نوجوانان طرفداران بسیاری دارد.

هودی چهارخانه مردانه، یکی از لباس‌های مورد علاقه جوانان و نوجوانان است. با این حال با گذشت زمان، هودی چهارخانه مردانه به یکی از لباس‌های مورد علاقه دانشجویان و دانش‌ آموزان تبدیل شد که جزئی از استایل دانشجوییِ استالیست‌ها نیز محسوب می‌شود.

اگر به هودی چهارخانه مردانه گرم علاقه‌مند هستید، می‌توانید این لباس را به همراه شلوار جین راسته مردانه، تیشرت ساده، یک کلاه مردانه و کفش اسپرت ترکیب کنید و یک استایل دانشجویی کژوال و چشمگیر را تجربه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MicrosoftTeams-image (3)

جدیدترین مطالب مد و فشن را دنبال کنید!

© کلیه حقوق متعلق به سایت بانی‌مد می‌باشد