برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

لاک ناخن اکلیلی سیترای Citray مدل Ct-Np-500 حجم 15 میلی لیتر

دسته بندی: لاک ناخن

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 7 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
2% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • لاک ناخن سیترای : با جلوه اکلیلی
  • فاقد: مواد مضر
  •  قابل استفاده: برای کودکان و خانم ­های باردار
  • سایر ویژگی ها : درخششی چشم گیر، ماندگاری طولانی مدت بدون هیچ گونه حساسیت، ایجاد پوششی کامل و یکدست بر روی سطح ناخن، خشک شدن سریع پس از استفاده
  • کد محصول CT-NP-500
  • حجم 15ml
  • شماره مجوز سازمان غذا و دارو 21056 / 16
  • مناسب برای بانوان
  • برند سیترای
  • کشور سازنده محصول ایران

لاک ناخن اکلیلی سیترای Citray مدل Ct-Np-500 حجم 15 میلی لیتر از محصولات باکیفیت و با دوام محسوب می‌شود. یکی از مهمترین ویژگی‌های بهترین لاک ناخن اکلیلی این است که بتواند ماندگاری بالایی داشته باشد و به سرعت دچار خراشیدگی یا لب‌پر شدگی نشود. همچنین در خرید لاک ناخن اکلیلی باید به این نکته توجه کنید که لاک بتواند پوششی کامل و یکدست را روی سطح ناخن ایجاد کند. همچنین ویژگی خشک شدن سریع پس از استفاده نیز اهمیت زیادی دارد، زیرا انتظار برای خشک شدن را کاهش می‌دهد و به فرد کمک می‌کند تا به کارهای روزانه خود رسیدگی کند.

 لاک ناخن اکلیلی سیترای Citray مدل Ct-Np-500 حجم 15 میلی لیتر یک تجربه مانیکور لذت بخش و طولانی مدت را تضمین می‌کند. رنگ‌های مختلف این لاک اکلیلی ناخن دارای ذرات ریز درخشان هستند که زیبایی بسیاری را ایجاد کرده‌اند. رنگ پایه و فرمولاسیون این محصول نقش مهمی در دستیابی به ظاهر دلخواه دارد. پایه‌های رنگی عمق و غنا بیشتری به ظاهر ناخن‌ها می‌بخشد. پوشش کامل و یکنواخت این لاک برند سیترای با کمترین انباشته شدن (جمع شدن در یک نقطه) تضمین می‌کند که لاک تنها با دو یا سه بار کشیدن روی ناخن به خوبی ظاهر مورد نظر را ایجاد می‌کند.

لاک ناخن اکلیلی سیترای بدون مواد مضر ساخته می شود و برای کودکان و خانم‌های باردار نیز مناسب است. شما می توانید بدون نگرانی در مورد مواد نگهدارنده این محصول را روی ناخن‌ها خود بزنید؛ بنابراین هیچ گونه حساسیت نخواهید داشت و ایمنی خود را حفظ خواهید کرد. کافیست به مقدار مشخصی از لاک ناخن اکلیلی سیترای Citray مدل Ct-Np-500 حجم 15 میلی لیتر را استفاده کنید و بگذارید چند دقیقه خشک شود. این امکان را نیز دارید این محصول را روی لاک تقویتی شفاف بزنید تا هم ناخن‌های خود را تقویت کنید و هم به آنها جلوه زیبایی ببخشید. همچنین قیمت لاک ناخن اکلیلی بسیار مناسب است و حتی می‌توانید چند رنگ از آن را تهیه کنید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد