برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

لاک ناخن براق مریدا Merida حجم 10 میلی لیتر

دسته بندی: لاک ناخن

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 7 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
2% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • لاک ناخن مریدا: با جلوه براق
  • فاقد: مواد مضر
  •  قابل استفاده: برای کودکان و خانم ­های باردار
  • سایر ویژگی ها : ایجاد پوششی کامل و یکدست بر روی سطح ناخن، خشک شدن سریع پس از استفاده، ماندگاری بالا، دارای جلوه درخشان
  • کد محصول MD-NP-500
  • حجم 10ml
  • شماره مجوز سازمان غذا و دارو 22802 / 16
  • مناسب برای بانوان
  • برند مریدا
  • کشور سازنده محصول ایران

لاک ناخن براق Merida یکی از محصولات با کیفیت آرایشی است که برای زیبایی ناخن‌ها، بالا بردن استحکام و جلوگیری از خشک شدن بیش از حد ناخن ها استفاده می‌شود. این لاک ناخن براق محبوبیت زیادی میان بانوان دارد و به واسطه ترکیبات و رنگ‌های‌‌ متنوع خود سبب زیبایی انگشتان شما می‌شود.

از آنجایی که تنوع لاک‌های‌ براق موجود در بازار بسیار زیاد است، برای خرید یک لاک ناخن مرغوب ترکیبات آن را مورد بررسی قرار دهید؛ چرا که اگر لاک ناخن براق کیفیت لازم را نداشته باشد، واکنش‌های آلرژیک و در موارد حادتر‌ قارچ و لایه لایه شدن ناخن‌ها را در پی دارد. برخی از لاک‌ها پس از استفاده در اثر شستشو یا برخورد با اجسام به سرعت پاک می‌شوند، بنابراین بررسی ماندگاری لاک یکی از کارهایی است که بهتر است قبل از خرید بررسی کنید. ضمنا اگر برایتان مهم است که لاک به سرعت خشک شود تا لباس و وسایل شما را رنگی نکند، حتما لاکی انتخاب کنید که سرعت خشک شدن بالایی داشته باشد.

وجود برخی ترکیبات در فرمولاسیون لاک ناخن براق مریدا، سبب پخش یکدست لاک روی ناخن می‌شود. این موضوع علاوه بر زیبایی بیشتر ناخن، از ایجاد توده‌های رنگی یا لک‌های اطراف ناخن جلوگیری می‌کند. یکی از مزایای لاک ناخن مریدا ماندگاری بالای آن است؛ به این واسطه تا زمانی که لاک را از سطح ناخن خود با پاک کننده مخصوص، پاک نکنید در اثر عوامل مختلف محیطی دچار شکستگی یا تغییر رنگ نمی‌شود. ضمنا این لاک دارای سرعت بالایی در خشک شدن است و بدون ریزش پس از گذشت چند ثانیه در جای خود خشک می‌شود. براق بودن این لاک مریدا، آن را تبدیل به محصولی فانتزی و زیبا برای استفاده در مراسمات خاص در میان جوانان و نوجوانان کرده است.

برای استفاده از لاک ناخن براق مریدا، ابتدا ناخن‌های خود را سوهان کنید و پوست اضافی روی صدف ناخن را به کمک ناخت‌گیر بگیرید. سپس یک لایه برق ناخن روی انگشتان خود بزنید تا سطح ناخن برجسته و زیباتر شود. حالا کافی است با فرچه لاک، مایع رنگی را روی ناخن‌های خود به حرکت در آورید و منتظر خشک شدن ناخن باقی بمانید. پس از خشک شدن ناخن برای ایجاد شاین بیشتر می‌توانید مجددا لاک را روی ناخن‌های خود بزنید. در مرحله آخر، در صورتی که تمایل دارید ناخنی براق و درخشنده داشته باشید که در اثر ضربه و عوامل دیگر دچار شکستگی نشود، بهتر است لایه‌ای برق ناخن روی ناخن‌های خود بزنید

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد