برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

پالت سایه ابرو نوت Note مدل Total Look Brow Kit وزن 1.2x4 گرم

دسته بندی: سایه ابرو

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 45 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • پالت سایه ابرو نوت: مدل Total Look Brow Kit
  • حاوی: روغن بادام شیرین و ویتامین E
  • فاقد: پارابن
  • ویژگی ها: دارای آینه کوچک داخلی به همراه 2 عدد اپلیکاتور 
  • توضیحات محصول: کیت ابروی Total Look، همان محصولی است که برای یک آرایش حرفه ای به آن نیاز دارید. در ساختار این پالت آرایشی روغن بادام شیرین و ویتامین E به کار برده شده است که دارای خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی است، این پالت به راحتی قابل حمل بوده و در کیف دستی به راحتی جای می گیرد.
  • نحوه استفاده: از این محصول در 4 مرحله ابروهای خود را آرایش کنید. ابتدا موم را با استفاده از برس مارپیچ برداشته و ابروهای خود را شکل دهید،  برای رنگ کردن و پرکردن ابروها از برس اسفنجی استفاده کنید، سپس زیر ابروها را با هایلایتر موجود در پالت روشن کنید و سپس از لومینایزر در بالای قوس ابرو برای زیباتر شدن ظاهر استفاده کنید.
  • نوع محفظه: پلاستیکی با درب مگنتی
  • کد محصول NOT-140010001
  • شماره مجوز سازمان غذا و دارو 1244378084900638
  • وزن 1.2x4g
  • مناسب برای بانوان
  • برند Note
  • کشور سازنده محصول ترکیه

پالت سایه ابرو نوت Note مدل Total Look Brow Kit وزن 4×1.2 گرم، که با بهترین ترکیبات در کشور ترکیه تولید شده است، برای بانوانی که همواره دغدغه آرایش ابروهای خود را دارند بسیار مناسب است. سایه‌های ابرو‌ که معمولا حالت پودری دارند، با کمک براش مخصوص میان تارهای ابروها قرار می‌گیرند و سبب پر‌ دیده شدن قاب ابرو می‌شوند.

همانطور که می‌دانید، داشتن ابرو پرپشت و خوش حالت تاثیر به سزائی در زیبایی چهره فرد دارد؛ استفاده از یک سایه ابرو مرغوب، راه حلی اساسی برای رهایی از کم پشتی ابروها است. برای خرید یک پالت سایه ابرو باکیفیت باید به نکات مهمی هم‌چون کیفیت رنگدانه‌ها، میزان ریزش از روی پوست، ترکیبات تشکیل دهنده، ماندگاری و بافت محصول توجه ویژه‌ داشت؛ چرا که تمام این موارد در کیفیت آرایش و در نهایت زیبایی و سلامت پوست صورت تاثیر بسزایی دارند.

پالت سایه ابرو نوت Note همان محصولی است که برای یک آرایش ابرو حرفه‌ای و ایجاد جلوه ویژه در صورت نیاز دارید. این سایه ابرو به دلیل بافت نرم و سبک خود، به راحتی بین تار‌های ابرو به حرکت در می‌آید و با ایجاد پوشش طبیعی و یکدست، باعث خوش حالت دیده شدن ابرو‌های شما می‌شود. یکی از ترکیبات کیت ابرو Total Look، روغن بادام شیرین است که موجب افزایش حجم، ضخامت و سرعت رشد ابرو‌ها می‌شود. هم‌چنین، ویتامین E موجود در ترکیبات سایه ابرو نوت، تقویت ابروهای کم پشت را تسریع می‌بخشد. مواد مرطوب کننده موجود در این سایه ابرو و عدم وجود مواد شیمیایی نظیر پارابن، وجه تمایز سایه ابرو نوت با سایه ابرو سایر برندها است. پالت سایه ابرو نوت به منظور استفاده آسان و رفاه حال مصرف کنندگان خود، دارای یک آینه کوچک داخلی و 2 عدد اپلیکاتور است. هم‌چنین محفظه پلاستیکی با درب مگنتی پالت سایه ابرو نوت، استفاده و حمل این محصول را بسیار راحت کرده است .

با استفاده از این سایه ابرو نوت در 4 مرحله ابروهای خود را به سادگی آرایش کنید. برای این‌کار، ابتدا ماده موم مانند را به کمک برس مارپیچ بردارید و به ابروهای خود فرم دهید، سپس با برس اسفنجی فضای خالی میان ابروها را پر کنید و به رنگ دلخواه در آورید؛ پس از آن با هایلایتر موجود در پالت، زیر ابروها را روشن‌تر کنید و در نهایت بالای قوس ابرو را با لومینایزر مرتب کنید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد