برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

رژ لب جامد مریدا Merida مدل Matt وزن 4 گرم

دسته بندی: رژلب جامد

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 11 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
2% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • رژ لب جامد مریدا: مدل Matt
  • حاوی : حاوی روغن دانه ریسینوس کامونیس، هلیانتوس، رزماری، پلیمرهای الستیک غنی شده، وکس و روغن های گیاهی جهت تقویت و دوام رنگ ها
  • فاقد : مواد آلرژی زا و پارابن
  • ویژگی ها : بافت مات و مخملی، فرمول سبک، پوشش یکنواخت و فوق العاده، لایه نرم و لطیف
  • مناسب : برای انواع پوست
  •  این رژ لب، ویتامینه و آب رسان بوده و جهت تقویت و دوام رنگ ها در آن از روغن های گیاهی استفاده شده است.
  • کد محصول MD-LS-70
  • نوع مات
  • شماره مجوز سازمان غذا و دارو 22266/16
  • مناسب برای بانوان
  • برند مریدا
  • کشور سازنده محصول ایران

رژ لب جامد مریدا Merida مدل Matt وزن 4 گرم، یکی از محصولات آرایشی برند مریدا فاقد هرگونه مواد آلرژی‌زا و پارابن که با فرمولاسیون سبک و ایجاد بافت نرم، لطیف و مخملی بر روی لب‌ها مناسب تمامی انواع پوست طراحی و ارائه شده است. 

یکی از ابزارهای مهم و اساسی در آرایش صورت رژ لب‌ها هستند که می‌توانند تاثیر شگرف و بی نظیری بر لب‌های بانوان داشته باشند، البته در صورتی که متناسب و هماهنگ با رنگ پوست انتخاب شوند.

همچنین رژ لب مناسب باید بافتی نرم و مخملی، فرمولاسیونی سبک همراه با مواد تغذیه‌کننده داشته باشد. رژ لب باید حین استفاده لایه‌ای یکنواخت بر روی پوست لب بنشیند و در طول روز ماندگار باشد. همچنین هنگام تماس با سطوح مختلف رنگ پس ندهد و در دمای هر اتاقی شکل و حالت جامد خود را حفظ کند.

رژ لب جامد مریدا با ترکیبات روغن دانه ریسینوس کامونیس، روغن دانه هلیانتوس، رزماری، پلیمرهای الستیک غنی‌ شده به‌همراه روغن‌های گیاهی فاقد هرگونه مواد آلرژی زا و  پارابن، ویتامینه و مرطوب‌کننده لب‌ها که با ایجاد پوشش لایه‌ای یکنواخت و بافت نرم و لطیف بر روی لب می‌نشیند.

 روغن دانه ریسینوس کامونیس موجود در این رژ لب جامد علاوه بر تقویت چسبندگی و ماندگاری رنگدانه‌ها، لب‌ها را نرم و لطیف می‌کند و درخشش ظریفی به آنها هدیه می‌بخشد. ضمن اینکه به‌خاطر خاصیت مرطوب‌کنندگی ضمن جلوگیری از هدر رفتن آب از طریق لایه بیرونی پوست منجر به‌حفظ رطوبت و آبرسانی پوست لب نیز می‌شود.

روغن دانه هلیانتوس هم با حضور در ترکیبات رژ لب جامد مریدا با ایجاد سد محافظتی برای انواع پوست‌های حساس به‌خصوص خشک، کم‌آب یا آسیب‌دیده موثر عمل می‌کند. از مزایای آن برای لب‌ها می‌توان به مرطوب‌کنندگی و آبرسانی مورد نیاز، جلوگیری از خشکی و ترک خوردگی و همچنین ترمیم آسیب‌های ناشی از عواملی همچون نور خورشید و سایر عناصر اشاره کرد.

رزماری نیز فواید زیادی برای لب‌ها و پوست‌شان به‌همراه دارد. زیرا دارای خواص ضدمیکروبی و آنتی اکسیدانی است که می‌تواند به مبارزه با عفونت‌ها و بیماری‌های پوستی بپردازد و رطوبت و سلامت آنها را تضمین کند.علاوه بر این با بهره‌مندی از مواد مغذی و مرطوب‌کننده به درمان ترک و خشکی لب‌ها هم کمک می‌رساند.

وجود مواد پلیمری مثل پلیمرهای الستیک غنی شده هم در محصولات آرایشی، مراقبتی و بهداشتی از جمله رژ لب جامد حائز اهمیت است چون علاوه بر مرطوب کنندگی سطح لب و پوشاندن چین و چروک‌ها، منجر به توسعه و پخش رنگ‌ها در سرتاسر لب نیز می‌شود.

روغن های گیاهی نیز با دارا بودن ویتامین E می‌توانند علاوه بر آبرسانی و مرطوب کردن لب‌ها از هرگونه ترک‌خوردن و یا خشکی آن جلوگیری و محافظت کنند. 

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد