برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

لاک ناخن تراشه دار مریدا Merida حجم 10 میلی لیتر

دسته بندی: لاک ناخن

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 7 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
2% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • لاک ناخن مریدا: تراشه دار
  • فاقد: مواد مضر
  •  قابل استفاده: برای کودکان و خانم ­های باردار
  • سایر ویژگی ها : ایجاد پوششی کامل و یکدست بر روی سطح ناخن، خشک شدن سریع پس از استفاده، ماندگاری بالا، دارای جلوه درخشان
  • کد محصول MD-NP-900
  • شماره مجوز سازمان غذا و دارو 16/19364
  • مناسب برای بانوان
  • برند مریدا
  • کشور مبدا برند ایران

لاک ناخن تراشه دار مریدا Merida حجم 10 میلی لیتر، یک محصول یا قدرت پوشانندگی بالا است که به خاطر تراش‌های ریز و زیبایش شناخته می‌شود. بهترین لاک ناخن تراشه دار باید پوششی یکدست ایجاد کند تا جلوه‌ای زیبا و درخشان را به ناخن‌ها ببخشد. از ویژگی‌های مهم بهترین لاک ناخن تراشه دار این است ماندگاری بالا را ارائه دهد و در برابر شرایط محیطی به راحتی خراب نشود. خشک شدن سریع نیز از مشخصات یک لاک ناخن تراشه دار خوب است که باید مورد توجه قرار دهید.

 

یکی از ویژگی‌های اصلی لاک ناخن تراشه دار مریدا Merida حجم 10 میلی لیتر، تنوع گسترده در انواع رنگ‌ها است که مطابق با طیف وسیعی از سبک‌های مانیکور ناخن خواهد بود. از رنگ‌های خنثی کلاسیک گرفته تا و رنگ‌های فلزی درخشان و پرزرق و برق، لاک ناخن تراشه دار مریدا ظاهر بی‌نهایت درخشان و خاص را به ناخن‌های شما می‌دهد. وجود تراشه‌های ریز در داخل لاک به عنوان عناصر اصلی درخشش آن شناخته می‌شوند. این تراشه‌ها در زیر نور به درخشندگی بیشتر لاک کمک می‌کنند.

 

یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی لاک ناخن تراشه دار مریدا، تاثیر متحول کننده آن روی استایل است. چه به دنبال تقویت ناخن‌های طبیعی خود باشید و چه عاشق طراحی‌های پیچیده هنری هستید، این لاک ناخن راهی ساده و در عین حال تاثیرگذار برای ایجاد یک استایل خاص است. لاک ناخن تراشه دار برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران و جلب توجه محصولی فوق العاده محسوب می‌شود. این لاک ماندگاری بالایی دارد و تضمین می‌کند که برای مدت زمان طولانی بدون سایش و خرابی همچنان تازه بماند. لاک ناخن دارای تراشه در برابر فعالیت‌های روزانه و قرار گرفتن در معرض آب و مواد شیمیایی مقاوم است. 

 

لاک ناخن تراشه دار مریدا Merida حجم 10 میلی لیتر دارای فرمولاسیون خشک شونده سریع است که زمان خشک شدن را به حداقل می‌رساند و فرآیند استفاده راحت را امکان‌پذیر می‌کند. این محصول بدون مواد مضر و نگهدارنده است و برای کودکان و خانم‌­های باردار عالی است. مقدار مناسب از لاک را روی ناخن‌های خود اعمال کنید و اجازه دهید تا خشک شود. 

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد