برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

محلول دو فاز پاک کننده آرایش چشم و لب گلدن رز Golden Rose حجم 150 میلی لیتر

دسته بندی: پاک کننده آرایش چشم

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 39 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • محلول دو فاز پاک کننده آرایش گلدن رز: Two Phase Make-up Remover
  • فاقد: رایحه و پارابن
  • ویژگی ها: پاکسازی انواع آرایش ماندگار و ضدآب چشم و لب، تقویت کننده مژه ها، آبرسان، عدم ایجاد چربی روی پوست، مورد تایید متخصصین پوست و چشم
  • توضیحات محصول: محلول پاک کننده آرایش دوفاز چشم و لب گلدن رز به گونه ای طراحی شده است که بدون ایجاد چربی روی پوست، آرایش چشم و لب را حتی آرایش های ضد آب و طولانی مدت را پاک می کند. مواد مرطوب کننده ای که در این محصول موجود است، پلک ها و مژه های شما را نرم و لطیف می کند. فرمول این محصول دارای یک مکمل خاص غنی شده است که به عنوان محافظ شناخته شده و به مقاومت مژه در برابر ریزش به هنگام پاک کردن بهبود می بخشد. شما با استفاده از این محلول پاک کننده هم آرایش چشم و لب خود را پاک می کنید و هم آن ها را آبرسانی و رطوبت رسانی می کنید.
  • نحوه استفاده: قبل از هر استفاده خوب تکان دهید تا دو فاز آن با هم ترکیب شوند. یک پد پنبه ای آغشته به محصول را روی هر چشم ها و لب بصورت جداگانه قرار دهید. به مدت 10 الی 15 ثانیه روی پد ضربه بزنید. سپس بدون ساییدن پدها، آرایش را پاک کنید.
  • نوع محفظه: پلاستیکی
  • کد محصول GR-8691190070328
  • حجم 150ml
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • کشور مبدا برند ترکیه

محلول دو فاز پاک کننده آرایش چشم و لب گلدن رز Golden Rose حجم 150 میلی لیتر، مخصوص پاک کردن آرایش چشم و لب است و با نداشتن رایحه مخصوص افرادی است که به مواد عطری حساسیت دارند. محلول دو فاز پاک کننده آرایش گلدن رز ویژه بانوان طراحی شده است و به راحتی میکاپ‌های 24 ساعته را در خود حل می‌کند. این پاک کننده آرایشی فاقد هرگونه مواد مضر، پارابن و الکل است و در نتیجه منجر به خشکی چشم و آلرژی‌های رایج نخواهد شد.

چشم و پوست چشم حساس است و باید در انتخاب مواد آرایشی و بهداشتی دقت زیادی داشته باشید. مثلا این نکته اهمیت دارد که در فرمولاسیون محلول دو فاز پاک کننده آرایش ترکیبات مغذی برای آبرسانی و روشنایی پوست اطراف چشم را داشته باشد. همچنین از آنجایی که این محلول پاک کننده گلدن رز دو کاربرد دارد، هم باید قدرت پاک‌کنندگی قوی برای رژ لب‌ داشته باشد و هم پوست لب را خشک نکند و باعث تقویت سلول‌های پوستی نیز شود. نکته مهم دیگر این است که ریزش مژه‌ها را به دنبال نداشته باشد و ریشه‌های مژه را نیز تقویت کند.

محلول دو فاز پاک کننده آرایش چشم و لب گلدن رز با حجم 150 میلی لیتر در بسته‌بندی بنفش توسط شرکت گلدن رز در کشور ترکیه تولید شده است. حجم آن مصرف دو تا سه ماه را پاسخ خواهد داد و پس استفاده هیچ نوع چربی روی پوست ایجاد نخواهد کرد. برای استفاده از این محلول دو فاز پاک کننده آرایش مقدار مناسبی از آن را به پد یا پنبه آغشته کنید و روی چشم‌ها و لب خود قرار دهید. بعد از گذشت چند ثانیه پد را روی چشم و لب خود بکشید و حتما موضع را با فیس واش شستشو دهید تا مواد آرایشی باقی‌مانده نیز پاک شود.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد