برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

ریمل حجم دهنده گلدن رز Golden Rose مدل Infinity حجم 11 میلی لیتر

دسته بندی: ریمل

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 30 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • ریمل حجم دهنده گلدن رز: مدل Infinity 
  • ویژگی ها: حجم دهنده و حالت دهنده، بلندکننده مژه های کوتاه، رنگ فوق العاده مشکی، خشک شدن سریع، عدم ایجاد چسبندگی بین مژه ها
  • توضیحات محصول: ریمل حجم دهنده Infinity گلدن رز، دارای برسی ویژه است که به خوبی تک تک مژه ها را به مواد ریمل آغشته می کند و موجب ضخیم شدن تارهای مژه می شود. برس این ریمل حتی کوچک ترین مژه های شما را ضخیم کرده و حالت می دهد. صمغ موجود در این ریمل باعث یکدست شدن سطح مژه ها و تقویت آن ها می شود.
  • نحوه استفاده: با استفاده از براش ریمل، مژه ها را از ابتدا در جهت رشد آنها بکشید. می توانید این کار را در چند لایه انجام دهید تا به حجم مورد نظر برسید.
  • کد محصول GR-8691190069261
  • نوع حجم دهنده
  • حجم 11ml
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • کشور مبدا برند ترکیه

ریمل حجم دهنده گلدن رز Golden Rose مدل Infinity حجم 11 میلی لیتر، نوعی ریمل بلند کننده و حجیم‌ساز مژه از برند گلدن رز، محصول کشور ترکیه است که این روزها در ایران، طرفداران بسیاری دارد. اگر به ریملی باکیفیت و خوش دست برای زیباتر کردن مژه‌های‌تان در انواع آرایش روزانه، شب و .... نیاز دارید، شک نکنید که خرید ریمل حجم دهنده گلدن رز، برای شما گزینه انتخاب خوبی است.
خرید ریمل حجم دهنده از حساسیت بالایی برخوردار است؛ چون هر نوع ریمل حجم‌دهنده‌ای تاثیر واقعی روی بلندی و حجم مژه‌های شما نخواهد گذاشت. ریمل حجم دهنده باکیفیت و خوب باید دارای ویژگی‌های خاصی مثل حالت دهی قوی و سریع، قدرت بلند کردن تار‌های مژه، رنگ کاملا مشکی، خشک شدن سریع، جلوگیری از چسبندگی مژه‌ها، ضخیم‌ کردن نازک‌ترین تار مژ‌ه‌ها، قدرت دوام بالا، یکدست ساختن ساختار ردیف مژه‌ها و .... داشته باشد.

ریمل حجم دهنده مدل اینفینیتی گلدن رز پس از استفاده فورا خشک شده و نیازی نیست که نگران پخش شدن این ریمل روی پوست، بعد از پلک زدن باشید. ریمل حجم دهنده گلدن رز از دوام فوق العاده بالایی برخوردار است و در طول روز بدون هیچ تغییری روی مژه‌های شما ثابت خواهد ماند. فرمولاسیون این ریمل به گونه‌ای طراحی شده است که بعد از استفاده از به هم چسبیدن تارهای مژه به یکدیگر جلوگیری می‌کند و یک ردیف مژه کاملا یکدست، حجیم و بلندتر را به شما هدیه می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ خانم‌ها زمان خرید ریمل حجم دهنده، رنگ ریمل‌ است؛ اصولا ریمل‌هایی که این روزها در بازار عرضه می‌شوند، خوش رنگ نیستند و از درخشش و غلظت کافی برخوردار نیستند. در ریمل حجم دهنده گلدن رز خبری از این مشکلات نیست چون جوهر این ریمل از قوام، درخشش و غلظت کاملا مناسبی برخوردار است و علاوه بر داشتن ظاهر طبیعی، جلوه متفاوت و جذاب‌تری را به مژ‌ه‌های شما می‌بخشد.

میزان حجیم سازی مژه‌ها توسط این ریمل، کاملا به سلیقه خودتان بستگی دارد، یعنی به میزانی که رفت و برگشت بیشتری زمان استفاده از ریمل حجم دهنده گلدن رز انجام دهید، مژه‌هایی بلندتر و با حجم بیشتری خواهید داشت. فراموش نکنید که برای به هم نچسبیدن مژه‌ها و ایجاد یک حالت طبیعی‌تر حتما براش ریمل حجم دهنده مارک گلدن رز را در جهت رویش مژه‌ها حرکت دهید تا مژه‌هایی زیباتر داشته باشید. 

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد