برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

مداد چشم گلدن رز Golden Rose مدل True Kohl

دسته بندی: مداد چشم

تخفیف بیشتر در بازی کهکشان میلیاردی
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 15 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • مداد چشم گلدن رز : مدل True Kohl
  • رنگ: مشکی
  • ویژگی ها: مناسب برای داخل و خارج چشم، ماندگاری بالا، فرمولاسیون نرم و روان، دارای روغن های طبیعی، بافت سبک، رنگدانه های خالص مشکی
  • توضیحات محصول: مداد چشم گلدن رز مدل True Kohl حاوی رنگدانه های بسیار غنی و مشکی بوده و با ماندگاری بالا و بدون ریزش مناسب برای استفاده روزانه است. این محصول دارای بافت سبک و بسیار نرم بوده و برای افرادی که دارای چشم های حساسی هستند نیز مناسب است.
  • کد محصول GR-8691190090098
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • کشور مبدا برند ترکیه

مداد چشم گلدن رز Golden Rose مدل True Kohl ماندگاری زیادی دارد و از بافت نرم و روانی برخوردار است. از این مداد چشم گلدن رز می‌توانید به دلیل فرمولاسیون متفاوت آن داخل چشم نیز استفاده کنید؛ زیرا فاقد مواد مضر و پارابن است و دارا بودن روغن‌های طبیعی از امتیازات مثبت آن محسوب می‌شود. هنگام سفارش مداد چشم گلدن رز مدل True Kohl در صورت امکان روی دست خود آن را تست کنید که پخش نشود و ریزش نداشته باشد. از آنجایی که تمیز و ثابت ماندن میکاپ تا پایان روز اهمیت زیادی دارد، داشتن ماندگاری و پخش نشدن مداد چشم اهمیت زیادی در روتین آرایشی روزانه دارد.

مداد چشم گلدن رز رنگ مشکی تیره دارد و ظاهری جذاب را به چشمان شما می‌دهد. از این مداد چشم می‌توانید برای میکاپ اسموکی، دودی و طبیعی استفاده کنید. به دلیل داشتن بافت نرم و روان به راحتی می‌توانید خط چشم بکشید و نگرانی از خشکی نوک مداد یا رنگ کم‌رنگ آن نداشته باشید. همچنین این مداد ترکیبات روغنی دارد و می‌توان آن را جایگزین سایه مدادی نیز قرار دارد.

برای آنکه رنگ مشکی مداد چشم تا پایان روز ثابت بماند و پخش نشود حتما پیش از آرایش از پرایمر چشم استفاده کنید تا میکاپ شما تا پایان روز ثابت بماند. حتما اگر چشمان حساسی دارید و به سرعت قرمز می‌شود، از این مداد چشم با اطمینان خاطر استفاده کنید، زیرا مناسب چشم‌های حساس طراحی شده است.

مداد چشم گلدن رز از لوازم آرایش‌های پر کاربرد در میان میکاپ‌آرتیست‌های مطرح است و به‌خاطر ماندگاری زیادی که دارد استفاده از آن به افراد زیادی توصیه شده است. برای استفاده از آن پس از زیرسازی آرایش چشم خود با پرایمر، خط نازکی از بیرون پلک به میانه آن بکشید و سپس داخلش را با مداد پر کنید؛ با کشیدن مداد داخل پلک بالایی و و استفاده از ریمل جلوه بیشتری به میکاپ خود بدهید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد