برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

کانسیلر مایع پیچی گلدن رز Golden Rose حجم 2 میلی لیتر

دسته بندی: کانسیلر

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 21 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • کانسیلر مایع پیچی گلدن رز: Liquid Concealer
  • ویژگی ها: پوشش دهی کامل، دارای اپلیکاتور، سهولت در استفاده، ماندگاری بالا، پوشانندگی عیوب و تیرگی های اطراف چشم
  • توضیحات محصول: کانسیلر مایع گلدن رز، با دارا بودن بافتی سبک و نرم، پوششی یکدست در اطراف چشم ایجاد کرده و با دارا بودن اپیلکاتور مخصوص به خود استفاده از آن را آسان کرده است. کانسیلر گلدن رز تمامی عیوب، تیرگی ها و خطوط ریز اطراف چشم را می پوشاند و ظاهری یکدست به پوست می بخشد. این کانسیلر به صورت قلمی است و باید قسمت انتهایی آن را برای استفاده بپیچانید.
  • نحوه استفاده: در ابتدا انتهای قلم را بچرخانید تا کانسیلر در نوک قلم نفوذ پیدا کند. نوک کانسیلر را روی محل دلخواه زده (سیاهی ها و چروک اطراف چشم) با برس آن را پخش کنید.
  • کد محصول GR-8691190107024
  • حجم 2ml
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • کشور مبدا برند ترکیه

کانسیلر مایع پیچی گلدن رز Golden Rose حجم 2 میلی لیتر با دو شماره 02 و 03 برای پوشش عیوب صورت شامل تیرگی، لک، جای جوش و آکنه بسیار مناسب خواهد بود. هر دو رنگ روشنی دارند و می‌توانید رنگ را متناسب با رنگ کرم پودر خود انتخاب کنید. اگر می‌خواهید از کانسیلر مایع گلدن رز برای گریم صورت استفاده کنید، دقت داشته باشید که چهره‌تان براساس نوع و روش استفاده از آن تغییر خواهد کرد؛ مثلا اگر تنها به قسمت‌های بیروتی پلک بیرونی چشم و گوشه‌های آن مقدار کمی از کانسیلر را بزنید، چشمتان کشیده خواهد شد. همچنین در صورتی که کانسیلر را ضربه‌ای زیر چشمان خود پخش نکنید و آن را بمالید، بعد از زمان کوتاهی زیر چشم جمع می‌شود و چشمان شما خسته نشان خواهد داد.

کانسیلر مایع پیچی گلدن رز بافت سبک و بدون چربی دارد و با داشتن یک اپلیکاتور پیچی استفاده از آن بسیار راحت خواهد بود؛ تنها کافی است بدنه آن را بچرخانید تا مقدار مناسبی از آن را به کمک اپلیکاتور روی صورت خود پخش کنید. برای انتخاب رنگ مناسب کانسیلر تنها باید به تناژ رنگ پوست و رنگ کانسیلر خود دقت کنید. نبود هماهنگی و تناسب در این سه مورد آرایشتان جلوه‌ای مصنوعی و غیر طبیعی خواهد داشت. این کانسیلر مایع علاوه بر آنکه تیرگی‌های چشم را که ناشی از کم‌خوابی یا مصرف کافئین هستند، به خوبی کاور می‌کند، می‌توانید با آن تا حد خوبی قرمزی جای جوش و آکنه را بپوشانید.

از کانسیلر مایع پیچی گلدن رز می‌توانید برای ایجاد سایه روشن در روتین آرایشی روزانه پوست خود استفاده کنید. مثلا استخوان بینی خود را باریک‌تر نشان دهید و از آن برای کوچک کردن فک و چانه بهره ببرید و قواعد گریم را رعایت کنید. این کانسیلر مایع ساخت کشور ترکیه است و پوشانندگی بالایی دارد. مقدار مناسبی از آن را روی لک و تیرگی‌های صورت بزنید و با براش آن را پخش کنید. 

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد