برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

کرم براق کننده بدن گلدن رز Golden Rose مدل Diamond Breeze حجم 75 میلی لیتر

دسته بندی: لوسیون بدن

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 17 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • کرم براق کننده بدن گلدن رز: مدل Diamond Breeze
  • ویژگی ها: دارای بافت سبک و کرمی، فوق العاده براق، ماندگاری طولانی، بدون ایجاد احساس سنگینی روی پوست
  • توضیحات محصول: ظاهر درخشان طلایی یا برنزی را در هر جایی که می خواهید بر روی بدن شما بدرخشد، اضافه می کند. بافت کرمی و سبک آن به راحتی قابل استفاده است و به سرعت خشک می شود.
  • نحوه استفاده: برای استفاده از این محصول مقدار مناسبی از کرم را برداشته، روی پوست قسمت مورد نظر پخش کنید تا پوستی طلایی یا برنز داشته باشید.
  • نوع محفظه: تیوپی
  • کد محصول GR-8691190965723
  • حجم 75ml
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • کشور مبدا برند ترکیه
  • سازگار با پوست انواع پوست

کرم براق کننده بدن گلدن رز Golden Rose مدل Diamond Breeze حجم 75 میلی لیتر محصولی با بافت سبک و کرمی و فوق العاده براق است. بهترین شیمر بدن باید ماندگاری طولانی داشته باشد و هیچ گونه احساس سنگینی روی پوست ایجاد نکند. در خرید بهترین مارک کرم براق کننده بدن به میزان براقیت و درخشندگی محصول توجه کنید. کرم خوب باید بدن را برای چند ساعت به خوبی براق کند و حساسیت‌زا نباشد.

کرم براق کننده بدن گلدن رز Golden Rose مدل Diamond Breeze حجم 75 میلی لیتر  یک محصول زیبایی لوکس است که برای تغذیه، آبرسانی و درخشندگی بدن طراحی شده است. این کرم با ترکیبی قوی از مواد روشن کننده، آنتی‌ اکسیدان‌ها و مرطوب‌ کننده‌ها، رنگ پوست ناهموار و تیرگی را هدف قرار می‌دهد و با استفاده مداوم، پوستی صاف‌تر و درخشان‌تر را نشان ایجاد خواهد کرد. با شیمر بدن گلدن رز می‌توانید با پوست کدر و کمرنگ خداحافظی کنید و از داشتن بدنی زیبا نهایت لذت را ببرید.

کرم براق کننده بدن گلدن رز ظاهری درخشان به رنگ طلایی و برنزی را در هر جایی از بدن شما ایجاد می‌کند. این کرم با رنگدانه‌های ظریف و درخشان، جلوه‌ای زیبا را فراهم می‌کند که نور را پخش کرده و عیوب را محو می‌کند و پوست شما را با پوششی بی‌عیب و نقص زینت می‌بخشند. این کرم شیمر بدن از یک فرمولاسیون سبک وزن و بدون چربی ساخته شده است که به نرمی روی پوست می‌لغزد و به سرعت جذب می‌شود و درخشندگی ظریفی را به پوست شما می‌دهد.

چه به دنبال براق کردن نواحی خاصی از بدن خود باشید و چه بخواهید همه بدنتان را براق کنید، کرم براق کننده بدن گلدن رز Golden Rose مدل Diamond Breeze حجم 75 میلی لیتر را انتخاب کنید. این محصول قدرت ماندگاری بالایی دارد و به خصوص در مراسم رسمی بدون تغییر روی پوست برای چندین ساعت باقی می‌ماند. برای استفاده از این محصول مقدار مناسبی از کرم را روی پوست خود پخش کند تا حالتی طلایی و برنزه پیدا کند. قیمت کرم براق کننده بدن گلدن رز نسبت به کیفیت بالایی که ارائه می دهد، بسیار مناسب است.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد