برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

رژ لب مایع مات گلدن رز Golden Rose مدل Nude Look حجم 5.5 میلی لیتر

دسته بندی: رژ لب مایع

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 24 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • رژ لب مایع مات گلدن رز: مدل Nude Look
  • حاوی: روغن جوجوبا و آووکادو
  • ویژگی ها: ایجاد جلوه ای مات، عدم ایجاد چسبندگی و خشکی روی لب، نرم کننده و مرطوب کننده لب، ماندگاری بالا
  • توضیحات محصول: رژ لب مایع مات گلدن رز مدل Nude Look با رنگدانه های قوی، پوششی یکدست و یکنواخت روی لب های شما ایجاد می کند. به دلیل وجود ترکیبات نرم کننده روغن جوجوبا و آووکادو در ساختار این محصول، پس از استفاده از آن هیچ گونه خشکی و ترکی روی لب ایجاد نخواهد شد. جلوه نهایی رژ لب گلدن رز مات و مخملی خواهد بود و برای آرایش های مات و روزانه بسیار مناسب است. 
  • نحوه استفاده: ابتدا خط لب بکشید و محدوده لب خود را مشخص کنید. سپس با کمک اپلیکاتور از وسط لب بالایی شروع کنید و رژ لب را به آرامی به دو طرف انتهایی لب بکشید و تا گوشه لب این کار را ادامه دهید و بعد همین روش را برای لب پایین هم انجام دهید. در صورت نیاز به تکرار می توانید دوباره یک لایه از رژ لب را روی لب های خود بکشید.
  • کد محصول GR-8691190967444
  • نوع مات
  • حجم 5.5ml
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • کشور مبدا برند ترکیه

رژ لب مایع مات گلدن رز Golden Rose مدل Nude Look حجم 5.5 میلی لیتر، یک رژ لب مایع ترکیه‌ای از نوع مات است که ترکیبات طبیعی مفید و مواد مغذی مختلفی برای لب دارد. معمولا زمانی که از رژ لب مایع صحبت می‌شود، افکار عمومی به سمت درخشش و براقی رژ لب می‌رود، در حالی که برند های لوازم آرایشی در عصر جدید با تولید رژ لب‌های مایع مات، طرفداران زیادی را جذب خود کرده‌اند.

هنگام خرید رژ لب مایع مات به اصالت و ترکیبات سازنده محصول توجه ویژه داشته باشید؛ چرا که بسیاری از رژلب‌های مایع بی‌کیفیت موجود در بازار، خشکی لب و بروز حساسیت‌های مختلف را به همراه دارند. ضمنا برای خرید رژ لب مایع مرغوب به نکاتی هم‌چون ترکیبات سازنده، برند و تولید بهداشتی محصول توجه کنید. در نهایت رژ لبی تهیه کنید که علاوه بر کیفیت خوب، به رنگ پوست و آرایش شما بیاید و روی سطح لب بافتی مخملی ایجاد کند.

رژ لب مایع مات گلدن رز با ماندگاری بالای خود سبب صرفه جویی در هزینه و زمان مصرف کننده می‌شود. روغن جوجوبا و آووکادو موجود در این رژ لب با افزایش رطوبت و نرم کنندگی، از خشکی و پوسته شدن لب جلوگیری می‌کنند. ترکیبات طبیعی رژ لب مایع گلدن رز بدون بروز حساسیت و التهاب در پوست لب، حس خوب تازگی و لطافت را به لب‌های شما انتقال می‌دهد. ضمنا این رژ لب مایع مات در مدل Nude Look به دلیل رنگدانه‌های قوی خود با ایجاد پوششی یک‌دست و یکنواخت بر روی لب‌ها، تغییرات چشمگیر و در عین حال طبیعی در چهره شما ایجاد می‌کند. طبیعی بودن رنگ این رژ لب، آن را به محصولی مناسب برای آرایش روزانه و مجلسی با سبک لایت تبدیل کرده است. استفاده از رژ لب مایع گلدن رز، بدون ایجاد چسبندگی و خشکی، لب‌های شما را شاداب نگه می‌دارد.

برای استفاده از رژ لب مایع مات گلدن رز، ابتدا به کمک خط لب محدوده اصلی لب را مشخص کنید. سپس با اپلیکاتور رژلب را از وسط لب بالایی تا طرفین به حرکت درآورید. در نهایت همین روش را برای لب پایین‌ هم اجرا کنید. در صورت تمایل به جلوه بیشتر رژلب، می‌توانید دوباره یک لایه از رژ لب را روی لب های خود بکشید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد