برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

خط چشم اکلیلی گلدن رز Golden Rose مدل Extreme Sparkle

دسته بندی: خط چشم

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 21 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • خط چشم اکلیلی گلدن رز: مدل Extreme Sparkle
  • ویژگی ها: ماندگاری بالا، بسیار درخشان، بافت سبک، مناسب برای استفاده در شب و روز
  • توضیحات محصول: خط چشم اکلیلی محصولی پرطرفدار از خط چشم های مویی است، برس آن به گونه ای طراحی شده است تا بتوانید به راحتی خطوط نازک و ضخیم را روی پلک خود بکشید. این خط چشم جلوه براق و زیبا به چشم ها می دهد و شما می توانید برای آرایش در روز و شب از این محصول استفاده نمایید.
  • نحوه استفاده: خط چشم را پشت پلک از قسمت داخلی به قسمت بیرونی بکشید، بعد از استفاده درب آن را ببندید تا خشک نشود.
  • کد محصول GR-8691190001025
  • حجم 5.5ml
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • کشور مبدا برند ترکیه

خط چشم اکلیلی گلدن رز Golden Rose مدل Extreme Sparkle، برس مویی نرم و نازکی دارد و بدون نیاز به تجدید خط چشم حین کشیدن آن می‌توانید خط چشم‌های ظریفی را بکشید. این خط چشم گلدن رز رنگی و اکلیلی بوده است و علاوه بر رنگ مشکی، رنگ طلایی و نقره‌ای نیز دارد. فرمولاسیون آن به‌گونه‌ای طراحی شده است که کمترین ریزش را خواهد داشت و از ماندگاری متوسطی برخوردار است. به دلیل همین ترکیبات از آن می‌توانید در آرایش‌های روزانه مثل دانشگاه و محل کار استفاده کنید و در صورت استفاده برای جشن تولد و عروسی حتما از پرایمر چشم برای تثبیت خط چشم بهره ببرید.

نداشتن ریزش خط چشم اکلیلی گلدن رز و حفظ آن تا پایان روز یکی از نکات قابل توجه هنگام خرید خط چشم است. همچنین به این نکته توجه کنید که این مدل خط چشم گلدن رز به‌ دلیل داشتن رنگدانه‌های طلایی و نقره‌ای برای میکاپ‌های فانتزی و درخشان کاربرد بیشتری دارد و اگر معمولا آرایشی ساده و لایت را می‌پسندید، ممکن است استفاده از این خط چشم با سلیقه شما سازگاری نداشته باشد. 

اگر به‌تازگی می‌خواهید خط چشم بکشید و در استفاده از آن مبتدی هستید، می‌توانید از نوار چسب در گوشه‌های پلک خود استفاده کنید؛ همچنین پس از کشیدن آن با بهره‌گیری کانسیلر ناهماهنگی‌های آن را بپوشانید تا درنهایت خط چشم یکدستی داشته باشید. علاوه بر آن نوار چسب به شما کمک می‌کند تا خط چشم برابر و یکسانی را بکشید و جلوه‌ای متناسب به چشم‌های خود بدهید.

خط چشم اکلیلی گلدن رز مناسب سلیقه‌هایی است که می‌خواهند در روتین روزانه آرایشی خود تنوع ایجاد کنند و از یکنواختی دور شوند. این خط چشم گلدن رز خمره‌ای و به همراه قلموی مویی بوده است و ماندگاری متوسطی دارد. استفاده از پودر بیک و پرایمر چشم هم ماندگاری آن را بیشتر می‌کند و هم به تثبیت خط چشم را افزایش می‌دهد. حجم آن 5 میلی بوده است و در صورت استفاده روزانه تا دو ماه پاسخ نیاز شما را خواهد داد.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد