برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

رژ گونه ساده گلدن رز Golden Rose

دسته بندی: رژگونه

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 31 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • رژگونه نوت: مدل Soft and Silky 
  • فاقد: پارابن
  • مناسب: برای انواع پوست
  • ویژگی ها: دارای بافت مخملی، حاوی رنگدانه های غلیظ با ماندگاری بالا، تست شده توسط متخصصین پوست
  • مشخصات: پوشش یکدست و نرم، مقاوم در مقابل تعریق و گرما
  • طرز استفاده: برای زدن رژگونه، لبخند بزنید تا برجستگی استخوان گونه تان مشخص شود. حال با کمک پد یا برس، رژگونه را روی برجستگی استخوان گونه خود بزنید. برای طبیعی تر جلوه دادن آرایش، با برس رژگونه دیگری، پودر را پخش و محو کنید.
  • کد محصول GR-8691190605070
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • سازگار با پوست انواع پوست

رژ گونه ساده گلدن رز Golden Roseفاقد اکلیل و رنگدانه‌های براق است و برای میکاپ مات، طبیعی و روزانه در محل کار و دانشگاه بسیار مناسب است. رژگونه ساده گلدن رز تنوع رنگ زیادی دارد و با استفاده از آن می‌توانید هم می‌توانید آرایش‌های گرم و تابستانی رنگارنگی را انجام دهید و هم میکاپ دودی اسموکی خیره‌کننده‌ای داشته باشید. برای خرید رژ گونه ساده گلدن رز توجه کنید رنگی سفارش می‌دهید تناسب و هماهنگی با مدل میکاپ شما داشته باشد. مثلا از طیف رنگ صورتی می‌توانید برای میکاپ دخترانه استفاده کنید و با رنگ هلویی آن به آرایش خود جلوه تازه‌ای بدهید.

رژگونه ساده گلدن رز پیگمنت و رنگبندی عالی دارد و به راحتی روی گونه‌ها پخش می‌شود. پوشش یکدست و یکنواختی را روی گونه‌های شما ایجاد خواهد کرد. مواد مضری مثل پارابن ندارد و تا الآن درباره حساسیت‌زا بودن آن بازخوردی داده نشده است. شما می‌توانید برای استفاده از رژگونه گلدن رز از براش یا پد آرایشی داخل بسته‌بندی استفاده کنید؛ اما به این نکته توجه کنید که استفاده از آن با براش گرد بسیار راحت‌تر خواهد بود. حجم و اندازه آن متوسط است و نیاز شما را برای دو ماه پاسخ خواهد داد. برای آنکه رژ گونه ماندگاری بیشتری داشته باشد و به سرعت برق نیفتد، حتما از پرایمر و پودر بیک استفاده کنید تا در نهایت آرایش ابریشمی داشته باشید.

رژ گونه ساده گلدن رز ساخت کشور ترکیه است و بسته بندی سبک شیشه‌ای دارد. می‌توانید با استفاده از رنگ‌های آجری و آجری روشن آن میکاپ گرم و پاییزی داشته باشد و اگر رنگ پوست شما گندمی است، رنگ گلبهی روشن آن نیز مناسب خواهد بود.

 استفاده از رژ گونه گلدن رز شیوه‌های مختلف دارد و به حالت صورت شما مرتبط است. اگر می‌خواهید میکاپی حرفه‌ای همراه با زاویه‌سازی صورت خود داشته باشید، پیش از استفاده حتما فرم صورت خود را پیدا کنید و درباره مدل‌های مختلف استفاده از رژ گونه جستجو کنید؛ اما به طور کلی لبخند بزنید تا جای دقیق گونه‌های خود را پیدا کنید و با استفاده از براش یا پد آرایشی مقدار مناسبی از رژ گونه را روی گونه‌های خود به طرف بالا با ضربه‌های آرام پخش کنید تا با پوشش یکدست روی گونه‌ها بنشیند.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد