برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

پرایمر سایه چشم گلدن رز Golden Rose

دسته بندی: سایه چشم

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 21 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • پرایمر : مخصوص سایه چشم
  • فاقد: پارابن
  • مناسب: برای انواع پوست
  • ویژگی هادارای بافتی سبک و ابریشمی، پوشش دهی عوارض پوستی در نواحی پوست چشم، کاهش منافذ باز پوست، موثر بر افزایش دوام آرایش بر روی صورت
  • سایر ویژگی ها: جلوه طبیعی روی پوست، کاربرد آسان، زیر ساز آرایش چشم، ماندگاری بالا، بهبود رنگ دهی سایه چشم، خشک شدن سریع
  • طرز استفاده: قبل از استفاده از سایه، ریمل و یا خط چشم، ابتدا مقداری از این پرایمر را با دست بر روی پشت پلک خود بمالید. چند ثانیه صبر کنید تا خشک شود و سپس، شروع به آرایش کنید.
  • کد محصول GR-8691190120474
  • حجم 11ml
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • کشور مبدا برند ترکیه

پرایمر سایه چشم گلدن رز Golden Rose یکی از لوازم آرایشی برای بهبود آرایش و دوام آن در طولانی‌مدت است. این پرایمر سایه چشم به‌عنوان زیرساز آرایش به‌کار می‌رود و دوام آرایش شما را بیشتر خواهد کرد. در واقع این محصول برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند آرایش خود را کمتر تجدید کنند. پس اگر به آرایش چشم اهمیت زیادی می‌دهید، این محصول مناسب شما خواهد بود. 

یکی از مهم‌ترین ویژگی بهترین پرایمر برای چشم این است که چربی نداشته باشد، سریع خشک شود و احساس سنگینی به همراه نداشته باشد. همچنین در طولانی‌مدت به‌دلیل عرق کردن و چربی طبیعی پوست، آرایش چشم ریزش نداشته باشد و تا پایان روز در جای خود باقی بمانند. از آنجایی که از این پرایمر برای چشم خود استفاده خواهید کرد، توجه کنید مواد مضری را مثل الکل در ترکیبات خود نداشته باشد تا دچار خشکی چشم نشوید.

فرمولاسیون این پرایمر سایه چشم و مواد به‌کاررفته در آن بافتی سبک، ابریشمی و به دور از چربی و سنگینی را به شما خواهد داد؛ در نتیجه این محصول جزو محصولات سبک آرایشی محسوب می‌شود و پوشش یک‌دست چین‌وچروک‌های چشم، سیاهی دور چشم و منافذ باز پوست از امتیازات آن به‌شمار می‌آید.

با خرید پرایمر سایه چشم گلدن رز جلوه طبیعی روی پوست خواهید داشت، احساس سنگینی نخواهید کرد و بافتی کیکی و حجیم را روی چشم شما ایجاد نخواهد شد. این پرایمر فاقد رنگ است، سریع خشک می‌شود و جلوه‌ای بهتر به سایه چشم شما می‌دهد. بسته‌بندی شکیل و زیبا از دیگر ویژگی‌های مثبت این پرایمر سایه چشم محسوب می‌شود که توجه افراد را به خود جلب می‌کند. این زیرساز آرایش چشم جزو محصولاتی خوش‌قیمت و با فرمولاسیونی باکیفیت است. مواد به‌کاررفته در پرایمر چشم گلدن رز به رنگ‌دهی بهتر سایه چشم کمک می‌کند، فاقد پارابن و مواد مضر برای چشم بوده است و حساسیت ایجاد نمی‌کند.

پرایمر سایه چشم گلدن رز Golden Rose کاربرد آسانی دارد و برای استفاده از آن چالشی نخواهید نداشت. تنها کافی است پشت پلک خود را از هر نوع چربی و آلودگی پاک کنید، سپس مقدار کمی از آن را روی پوست هر دو چشم خود بزنید و چند ثانیه صبر کنید تا خشک شود. بعد از آنکه پرایمر چشم جذب پوست شد، می‌توانید سایه مورد نظر خود را استفاده کنید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد