برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

بالم لب حاوی ضد آفتاب SPF15 گلدن رز Golden Rose مدل Classic

دسته بندی: مراقبت لب

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 17 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • بالم لب گلدن رز: مدل Classic
  • حاوی: SPF 15، ویتامین E، شی باتر، روغن جوجوبا
  • فاقد: رنگ دانه
  • ویژگی ها: نرم کننده، مرطوب کننده، غنی شده با روغن جوجوبا، کره شی و ویتامینE، حاوی ضد آفتاب، محافظ لب در برابر اشعه مضر، جلوگیری از ترک خوردن و پوسته پوسته شدن لب
  • توضیحات محصول: بالم لب گلدن رز، یک محصول چند کاره با خواص مراقبتی و زیبایی برای لب است. این محصول فاقد رنگ بوده و برای استفاده بانوان و آقایان مناسب است. این بالم لب با پوشش قوی خود بر روی لب ها از آسیب های ناشی از اشعه های مضر آفتاب جلوگیری می کند. همچنین این محصول غنی شده با شی باتر، ویتامین E و روغن بادام است که کاملا پوست لب ها را آبرسانی کرده و مرطوب و نرم می سازد.
  • نحوه استفاده: بالم را به صورت روزانه بر روی پوست لب استفاده نمایید.
  • نوع محفظه: پلاستیکی
  • کد محصول GR-8691190070052
  • مناسب برای بانوان و آقایان
  • برند Golden Rose
  • کشور مبدا برند ترکیه

بالم لب حاوی ضد آفتاب SPF15 گلدن رز Golden Rose مدل Classic، نوعی لوازم آرایشی موم‌مانند نرم است که برای جلوگیری و درمان ترک خوردگی و خشک لب، کاربرد دارد. مدل ضد آفتاب این محصول، در برابر پرتوهای مضر نور خورشید نیز مقاوم است و از سیاهی و خشک شدن و ترک خوردن پوست لب‌های شما در گرمای تابستان و داغی نور خورشید، محافظت می‌کند.

لب، یکی از حساس‌ترین نواحی صورت محسوب می‌شود که از اهمیت بالایی برخوردار است و با این وجود نباید از هر نوع بالم لبی برای مرطوب ساختن و نرم کردن لب‌های‌تان استفاده کنید. با توجه به اهمیت بالای لب‌ها بهتر است بالم لبی بخرید که دارای ویژگی‌های مهمی مثل نداشتن رنگدانه‌های مضر، برخورداری از قدرت نرم کنندگی بالا، محافظت در برابر اشعه‌های مضر، داشتن آنتی اکسید روی و سالیسیلیک اسید، فاقد رایحه‌های عطری حساسیت‌زا و .... باشد.

بالم لب ضد آفتاب گلدن رز، علاوه بر اینکه از پوست لب‌های شما در برابر مشکلات رایجی مثل ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن، مراقبت می‌کند، یک محافظ قوی در برابر پرتوهای زیانبار نور خورشید محسوب می‌شود و از آسیب دیدن لب‌های شما در هوای خشک و نور داغ آفتاب، جلوگیری می‌کند.

بالم لب مدل کلاسیک گلدن رز، بافت نرم و لطیفی دارد و لب‌های شما را کاملا مرطوب و درخشان می‌کند، اگر علاقه‌ای به استفاده از رژ لب‌های رنگی مضر و سنگین ندارید می توانید با خیال راحت از بالم لب کلاسیک گلدن رز استفاده کنید تا علاوه بر بهره مند شدن از خواص درمانی و مراقبتی آن در برابر نور خورشید، لب‌هایی نرم و زیبا داشته باشید.

بالم لب گلدن رز مدل کلاسیک، کاملا بدون رنگ است و برای زمان‌هایی که تصمیم دارید یک آرایش روزانه و سبک داشته باشید، کاملا مناسب است. همچنین اگر لب‌هایی حساس دارید که دائما در هر نوع هوای سرد و گرمی، خشک و پوسته پوسته می‌شود می‌توانید از این بالم لب کمک بگیرید تا علاوه بر درمان این دسته از مشکلات، از عود مجدد آن‌ها نیز جلوگیری کنید و همیشه از لب‌هایی لطیف و جذاب برخوردار باشید.

بالم لب کلاسیک ضد آفتاب گلدن رز با وزن 4.6 گرم تولید می‌شود و از حجم خوبی مناسبی دارد و حتی اگر شما استفاده مداوم روزانه از بالم لب داشته باشید به دلیل حجیم بودن بسته بندی این بالم لب، می‌توانید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید و نگران تمام شدن ناگهانی بالم لب‌تان نباشید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد