برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

بالم لب حاوی ضد آفتاب SPF15 گلدن رز Golden Rose

دسته بندی: مراقبت لب

تخفیف بیشتر در بازی کهکشان میلیاردی
size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 17 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • بالم لب گلدن رز: مدل Pearl Shimmer & Moisturizers
  • حاوی: SPF 15، ویتامین E، آلوئه ورا، روغن جوجوبا
  • ویژگی ها: نرم کننده و براق کننده لب
  • توضیحات محصول: بالم لب آبرسان و براق کننده لب گلدن رز دارای SPF15  است. این بالم دارای عصاره آلوئه ورا، روغن جوجوبا و ویتامین E است که خواص مراقبتی و زیبایی برای لب دارد. ذرات مرواریدی و رنگ صورتی ملایم این بالم، شاین زیبایی را روی لب ها ایجاد می کند.
  • نحوه استفاده: بالم را به صورت روزانه بر روی پوست لب استفاده نمایید.
  • نوع محفظه: پلاستیکی
  • کد محصول GR-8691190070076
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • کشور مبدا برند ترکیه

بالم لب حاوی ضد آفتاب SPF15 گلدن رز Golden Rose یکی از محصولات مراقبت از لب برند گلدن رز است. این محصول با وجود ذرات مرواریدی و رنگ صورتی یکی از محبوب‌ترین بالم لب‌های موجود در بازار محسوب می‌شود.

از آنجایی که پوست لب یکی از نازک‌ترین و حساس‌ترین قسمت‌های بدن است، پس نسبت به سایر بخشها بیشتر در معرض خشکی قرار می‌گیرد. بالم لب بایستی با دارا بودن خواص نرم و مرطوب‌کنندگی به محافظت از پوست حساس در برابر عوامل محیطی مثل نور خورشید و آب و هوای سرد و هرگونه آلودگی بپردازد.

 همچنین بالم لب باید به جلوگیری از ترک خوردگی و کاهش پوسته پوسته شدن لب‌ها کمک کند، به‌راحتی بر روی آنها پخش شود و ظاهری لطیف و براق به لب‌ها هدیه دهد.

بالم لب گلدن رز حاوی ترکیب 4 گانه SPF15، ویتامین E، عصاره آلوئه‌ورا، روغن جوجوبا به‌همراه خواص آبرسانی و براق‌کنندگی لایه‌های زیبایی را بر روی لب ایجاد می‌کند و منجر به درخشندگی و لطافت آنها می‌شود.

SPF 15 موجود در این بالم لب نه تنها لب‌های شما را در مقابل اشعه‌های مضر که باعث آفتاب‌سوختگی و تاول می‌شود، مورد حمایت قرار می‌دهد ، بلکه آنها را مرطوب هم می‌کند. چون لب‌های خشک و ترک‌خورده نه تنها آزاردهنده هستند، بلکه می‌توانند بیشتر در معرض آسیب نور خورشید قرار گیرند.

ویتامین E که معمولا در محصولات مراقبت از لب مورد استفاده قرار می‌گیرد دارای خواص مرطوب‌کننده و نرم‌کننده است که علاوه بر آبرسانی با ایجاد سد محافظتی از پوست حمایت می‌کند. همچنین می‌تواند با گردش خون مناسب و سرعت بخشیدن به سلول‌سازی، لب‌هایی صاف‌تر، حجیم‌تر و نرم‌تر به شما هدیه دهد.

علاوه براین با حل شدن در چربی، این توانایی را دارد که به عمق پوست شما نفوذ و چربی لب‌هایتان را حفظ کند. این باعث می‌شود که با آبرسانی عالی و حفظ رطوبت به کاهش کم‌آبی پوست لب و همچنین از بین بردن ترک‌ها در اثر خشکی نیز کمک می‌کند.

عصاره آلوئه‌ورا موجود در بالم لب گلدن رز دارای خواص ضدالتهابی و آنتی اکسیدان‌هایی است که به لب‌های شما تزریق می‌شود و به مبارزه با چین و چروک و سایر انواع آسیب پوست می‌پردازد. همچنین آلوئه ورا رطوبت را به پوست شما انتقال می‌دهد و باعث می‌شود کمتر احساس خشکی و یا ترک‌خوردگی کنند.

روغن جوجوبا با ساختار مولکولی خود به سادگی به لب‌ها نفوذ کرده و آبرسانی عمیقی به آنها هدیه می‌دهد. بافت نرم و مومی این روغن سدی محافظ بر روی لب‌های خشک یا ترک‌خورده ایجاد می‌کند تا رطوبت را نگه دارد و احساس نرمی و لطافت را در آن‌ها به وجود آورد.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد