برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

پالت آرایش صورت و چشم گلدن رز Golden Rose مدل City Style

دسته بندی: آرایش صورت

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 60 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • پالت آرایش صورت و چشم گلدن رز: مدل City Style
  • ویژگی ها: پالت چند کاره شامل: یک رنگ رژگونه، یک برنزر، یک رنگ هایلایتر، 6رنگ سایه براق، 3 رنگ سایه مات، دارای بافتی نرم و ابریشمی، دوام و ماندگاری بالا
  • توضیحات محصول: پالت آرایش صورت و چشم گلدن رز، دارای بسته بندی سبک و راحتی است که به راحتی می توانید آن را در کیف خود جای دهید، بافت این سایه صورت و  چشم نرم و مخملی است. به راحتی روی پوست می خوابد این محصول بسیار پرکاربرد بوده و ماندگاری بالایی دارد.
  • نحوه استفاده: با استفاده از براش مخصوص، می توانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید.
  • نوع محفظه: تاشو
  • کد محصول GR-8691190966607
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • کشور مبدا برند ترکیه

پالت آرایش صورت و چشم گلدن رز Golden Rose مدل City Style، یک پکیج کامل و قیمت مناسب از وسایل ضروری آرایشی است که مطابق فناوری‌های جدید و نیاز روز بانوان، در کشور ترکیه تولید شده است. خرید این محصول ترکیبی به شما اجازه می‌دهد تا چند محصول مختلف مانند سایه، کانسیلر و هایلایتر را در یک قاب داشته باشید و جلوه زیبایی به صورتتان ببخشید.

برای انتخاب و استفاده از یک پالت آرایش صورت و چشم با‌کیفیت، باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. به طور مثال، بالا بودن تنوع رنگی سایه‌های چشم برای تکمیل یک آرایش مطلوب در دو طرح مات و درخشان، امری مهم است. هم‌چنین بررسی بافت پالت آرایش برای جلوگیری از تکه تکه شدن و ماسیدن روی صورت تا لحظه آخری که روی پوست باقی می‌ماند، از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر به دنبال یک پالت آرایشی کامل با رنگ‌های گرم هستید که ظاهرتان را شاداب و جوان نشان دهد، پالت آرایش صورت و چشم سیتی استایل گلدن رز انتخابی مناسب است. یک رنگ رژگونه، برنزر و هایلایتر که با شش رنگ سایه براق و سه رنگ سایه مات در این پالت آرایشی ارائه شده است، توجه هر بانویی را به خود جذب می‌کند. بنابراین اگر قصد دارید مانند میکاپ آرتیست‌ها، تکنیک‌های مختلف آرایشی را اجرا کنید و زیبایی صورت خود را بیشتر کنید، می‌توانید از پالت آرایش سیتی استایل گلدن رز استفاده کنید. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این پالت آرایشی، ماندگاری بالا و بافت سبک و مخملی است که تا ساعت‌ها از روی صورت تکان نمی‌خورد.

برای استفاده از این پالت آرایشی همه کاره تاشو، کافی است با براشی مناسب، طراحی مورد نظر خود را روی چشم و اجزای صورتتان پیاده کنید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد