برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

ریمل اسموکی گلدن رز Golden Rose مدل Lashes Mascara حجم 9 میلی لیتر

دسته بندی: ریمل

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 21 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • ریمل گلدن رز: مدل Lashes Mascara 
  • ویژگی ها: حجم دهنده و حالت دهنده قوی، ماندگاری بالا، جدا کننده مژه، بدون ریزش، مناسب برای آرایش های اسموکی
  • توضیحات محصول: ریمل گلدن رز مدل Lashes Mascara، از سری ریمل های پرطرفدار این برند است، که دارای برسی نرم بوده و به خوبی تک تک مژه ها را به مواد ریمل آغشته می کند، این ریمل برای افرادی که مژه های کم پشت و کم حجم دارند مناسب است. وجود رنگ بسیار مشکی این ریمل گلدن رز، ترکیبی بسیار مناسب برای آرایش های دودی چشم است.
  • نحوه استفاده: فرچه آغشته به ریمل را از ابتدا در جهت رشد مژه ها بکشید، این کار تا رسیدن به حجم دلخواه ادامه دهید.
  • کد محصول GR-8691190122409
  • حجم 9ml
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • کشور مبدا برند ترکیه

ریمل اسموکی گلدن رز Golden Rose مدل Lashes Mascara حجم 9 میلی لیتر، نوعی ریمل ترکیه‌ای است که می‌توانید از آن برای حجیم کردن مژه‌ها در انواع میکاپ، از مدل‌های لایت گرفته تا آرایش‌های غلیظ خلیجی و ... استفاده کنید و مژه‌هایی پررنگ و جذاب‌تر داشته باشید. اگر مژه‌های کم پشت یا کوتاهی دارید و دلتان می‌خواهد که آرایش چشمان‌تان جلوه زیبا و جذاب‌تری داشته باشد شک نکنید که به خرید ریمل اسموکی گلدن رز نیاز دارید.

خرید ریمل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شما نباید از هر نوع ریمل آرایشی استفاده کنید چون ریمل‌های بی‌کیفیت، علاوه بر خراب کردن میکاپ‌تان، به سلامت چشم و مژه‌های‌تان نیز آسیب می‌زنند، یک ریمل خوب دارای ویژگی‌هایی مثل برخورداری از برسی خوش فرم و نرم، داشتن مقادیر زیادی حالت دهنده مژه، عاری بودن از هرگونه مواد مضر شیمیایی سرطان‌زا، پوشش و دوام طولانی، بافت لطیف و منعطف، رنگ درخشان و ... است.

ریمل اسموکی گلدن رز، یکی از محصولات آرایشی متفاوت محصول ترکیه است که با داشتن ویژگی‌های خاصی مثل داشتن بافت الیافی و قدرت ماندگاری بالا به یکی از بهترین ایمیل‌های برند گلدن رز، تبدیل شده است. شما می‌توانید با خیال راحت از این ایمیل استفاده کنید و نگران پاک شدن آن در طول روز نباشید چون ایمیل ایمیل اسموکی مارک گلدن رز دوام و مقاومت بالایی دارد و زمان استفاده از آن نیازی نیست نگران محو شدن آن و خراب شدن آرایش‌تان باشید.

 ریمل مدل Lashes Mascara گلدن رز، رنگ مشکی کاملا درخشان و پررنگی دارد و جلوه فوق العاده زیبایی به چشمان شما هدیه می‌دهد، اگر عاشق کشیدن مدل‌های خط چشم کشیده مثل خط چشم گربه‌ای و .... هستید و نیاز به یک ریمل پررنگ و قوی برای افزایش جلوه خط چشم‌تان هستید، می‌توانید از ایمیل اسموکی برند گلدن رز، استفاده کنید و یک خط چشم رویایی را به کمک فرچه‌های ظریف و مواد باکیفیت این ریمیل، پشت پلک‌های‌تان خلق کنید و لذت ببرید.

ریمل اسموکی گلدن رز در وزن 9 میلی لیتر تولید می‌شود و از حجم بسیار خوبی برخوردار است؛ اگر اهل استفاده روزمره از ایمیل برای پرحجم کردن مژه‌های‌تان هستید و استفاده زیادی از ایمیل دارید، قطعا به ریملی با حجم مناسب نیاز دارید تا مجبور نشوید که هنوز ماه تمام نشده به فکر خرید ریمل جدید باشید، زمان استفاده از ریمل 9 میلی لیتر اسموکی گلدن رز خبری از تمام شدن مکرر حجم ریمل نیست و شما می‌توانید با خیال آسوده، مدت زمان طولانی از این این ریمل، استفاده کنید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد