برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

ریمل همه کاره گلدن رز Golden Rose مدل Panoramic حجم 13 میلی لیتر

دسته بندی: ریمل

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 24 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • ریمل گلدن رز: مدل Panoramic
  • ویژگی ها: حجم دهنده، حالت دهنده و بلند کننده، ماندگاری طولانی، جدا کننده مژه، بدون ریزش، بسیار مشکی
  • توضیحات محصول: ریمل گلدن رز مدل Panoramic، دارای برسی ساعت شنی شکل است و قابلیت چندین بار استفاده را دارد، به خوبی تک تک مژه ها از هم جدا می کند، چسبندگی ندارد. شستشو و پاک کردن آن بسیار راحت بوده و به دلیل نداشتن پارابن و مواد مضر برای چشم حساسیت ایجاد نمی کند.
  • نحوه استفاده: فرچه آغشته به ریمل را از ابتدا در جهت رشد مژه ها بکشید، این کار تا رسیدن به حجم دلخواه ادامه دهید.
  • کد محصول GR-8691190965402
  • حجم 13ml
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • کشور مبدا برند ترکیه

ریمل همه کاره گلدن رز Golden Rose مدل Panoramic حجم 13 میلی لیتر، نوعی ریمل متفاوت است که به صورت همزمان، مژه‌های شما را زمان آرایش، پرپشت و حجیم می‌کند. در صورتی که مژه‌هایی کم پشت با حجم کم دارید که روی زیبایی چشمان شما تاثیر منفی گذاشته است، می‌توانید از ریمل همه کاره گلدن رز استفاده کنید تا تنها در چند حرکت رفت و برگشتی ساده، حجم مژه‌های‌تان را 10 برابر کنید و چشمانی زیبا و جذاب‌تر داشته باشید.

ریمل همه کاره باکیفیت، دارای ویژگی‌های خاصی مثل، ضد آب بودن، قدرت چسبندگی بالا، رنگ درخشان، توزیع یکنواخت روی مژه‌ها، قوام بالا، بافت مخملی، پر رنگی جوهر، لطافت بافت، خشک شدن سریع، دوام بالا و ..... است. اگر شما هم قصد خرید ریمل همه کار را دارید حتما دقت کنید محصولی بخرید که از تمامی ویژگی‌های فوق، برخوردار باشد تا بتوانید با خیال راحت از آن برای مدت طولانی استفاده کنید و افزون بر داشتن میکاپی جذاب، دیگر نگران آسیب دیدن سلامت مژه‌ها و چشمان‌تان در اثر استفاده از یک ریمل بی‌کیفیت نباشید.

ریمل گلدن رز همه کاره نسبت به سایر مدل‌ ریمل‌های همه کاره از رنگ مشکی‌تری برخوردار است که وقتی جوهر این ریمل، روی مژه‌های شما می‌نشیند یک رنگ کاملا قوی اما طبیعی دارد که از درخشش فوق العاده‌ای برخوردار است و زیبایی آرایش چشمان شما را چند برابر می‌کند. ریمل همه کاره مارک گلدن رز به دلیل داشتن بافتی نرم و لطیف، از به هم چسبیدن مژ‌ه‌های شما جلوگیری می‌کند و در پایان پروسه ریمل زدن، مژه‌هایی مشکی، بلند، حجیم و مرتب به شما تحویل می‌دهد.

فرمولاسیون ریمل همه کاره برند گلدن رز، کاما با سلامت پوست انسان، سازگار است و از درگیر شدن شما با مشکلاتی مثل سرطان، ریزش مژه، حساسیت‌های پوستی و چشمی، انواع بیماری‌های مژه و چشم و ... جلوگیری می‌کند. اگر از پوست و چشمان حساسی برخوردار هستید و نمی‌خواهید در آینده درگیر انواع دردسرهای بیماری‌های مژه و چشم شوید، می‌توانید با خیال راحت از ریمل گلدن رز همه کاره استفاده کنید.

یکی از مهم‌ترین مشکلات خانم‌ها این است که اکثر مدل‌های ریملی که از دوام خوبی برخوردار هستند و در طول روز، شکل خود را حفظ می‌کنند، زمان آخر شب و وقت پاک کردن آرایش، بدقلق هستند و به راحتی از پوست جدا نمی‌شوند. در ریمل همه کاره گلدن رز، خبری از این دردسرها نیست و با وجود اینکه این ریمل از دوام خوبی در طول روز برخوردار است، به کمک یک آرایش پاک یا محلول شستشوی ساده، کاملا پاک می‌شود. 

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد