برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

مداد چشم گلدن رز Golden Rose مدل Dream Eyes

دسته بندی: مداد چشم

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 9 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • مداد چشم گلدن رز: مدل Golden Rose
  • ویژگی ها: بافت نرم و سبک، ماندگاری بالا، بدون ریزش، قابل استفاده در پشت پلک و داخل چشم
  • توضیحات محصول: مداد چشم Dream Eyes گلدن رز، دارای بافت بسیار نرم و سبک است و ماندگاری طولانی دارد. این محصول با رنگ دانه هایی بسیار غنی موجب می شود تا چشمانی جذاب و گیرا داشته باشید. به دلیل فرمولاسیون تخصصی که در خطوط تولید این مداد چشم به کار رفته است، استفاده از این محصول هیچ گونه آلرژی و حساسیتی برای چشم های شما نخواهد داشت؛ چرا که این مداد چشم توسط متخصصین چشم پزشکی بررسی و تست شده و برای چشم های حساس هم مناسب است.
  • کد محصول GR-8691190142018
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • کشور مبدا برند ترکیه

مداد چشم گلدن رز Golden Rose مدل Dream Eyes بافت نرم و روانی دارد و دارای پنج رنگ مشکی، سفید، طوسی، قهوه‌ای و کرم است. از این مداد چشم گلدن رز می‌توانید برای آرایش‌های روزانه در دانشگاه و محل کار استفاده کنید؛ زیرا ماندگاری متوسطی دارد و پس از گذشت چند ساعت به راحتی پاک می‌شود. هنگام خرید مداد چشم گلدن رز به ترکیبات آن توجه کنید که برای چشمتان حساسیت ایجاد کند. همچنین نکته مهم دیگر این است که نوک آن چربی مناسبی داشته باشد تا بدون قطع شدن و با یک بار استفاده بتوانید خط چشم زیبایی را بکشید.

از مداد چشم گلدن رز می‌توانید برای آرایش‌های اسموکی و دودی استفاده کنید. به همین منظور رنگ 401 و 405 آن بسیار مناسب آرایش دودی خواهد بود و رنگدانه‌های تیره آن جذابیت خیره‌کننده‌ای را به چشمان شما می‌دهد. همچنین در روتین آرایش روزانه خود برای آن میکاپ تمیز و یکدستی داشته باشید از کشیدن خط چشم پایین غافل نشوید و حتما هاله‌ای تیره از این مداد چشم را روی مژه‌های خود بکشید. از طرفی دیگر از آنجایی که این مداد فاقد پارابن و مواد مضر است، براساس بازخورد مشتریان همیشگی این لوازم آرایشی هیچ حساسیتی ایجاد نخواهد کرد و از آن می‌توانید داخل چشم نیز استفاده کنید.

 نکته مهم دیگری که خوب است بدانید استفاده از این مداد به عنوان سایه چشم است. این روزها که مدل‌های مختلف سایه مدادی جایگزین سایه‌های پودری شدند، می‌توانید مقدار مناسبی از آن را پشت پلک خود بزنید و با انگشت دست یا براش گرد کوچک آن را پخش کنید. اگر مژه‌های بور و روشنی دارید از شماره 408 آن که رنگ کرم ملایمی دارد می‌توانید برای خط چشم استفاده کنید؛ همچنین پس از اینکه آرایش چشم خود را تکمیل کردید، گوشه‌های داخلی چشم را به رنگ سفید 404 آغشته کنید تا چشمانی درشت‌تر داشته باشید.

مداد چشم گلدن رز ساخت کشور ترکیه است و هیچ گونه ریزشی ندارد. برای استفاده از آن تنها کافی است گوشه‌های بیرونی چشم خود را نوار چسب بزنید و به کمک آن خط نازکی را بکشید، سپس آن را تا میانه پلک خود ادامه دهید و فضای ایجاد شده را با مداد چشم پر کنید. در نهایت چسب را از گوشه چشم خود بردارید تا خط چشم زیبا و برابر را در آینه ببینید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد