برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

پالت کانسیلر کرمی گلدن رز Golden Rose مدل Correct&Conceal

دسته بندی: کانسیلر

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 47 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • پالت کانسیلر کرمی گلدن رز: Correct&Conceal
  • ویژگی ها: شش رنگ متفاوت در یک پالت، دارای بافت کرمی و سبک، کمک به متعادل سازی چهره، پوشانندگی بالا، از بین و محو کردن جای جوشه، هر نوع لکه، ماه گرفتگی
  • توضیحات محصول: کانسیلر کرمی گلدن رز، قدرت پوشانندگی بسیار بالایی دارد و با توجه به رنگ های متنوع این محصول می توانید تمام نقص های صورت خود را بپوشانید. این کانسیلر دارای 6 رنگ بوده که هر رنگ کارایی مناسب خود را داراست     رنگ زرد: برطرف کردن عیوب صورت، رنگ صورتی: برطرف و کم رنگ کردن کسلی صورت، زرد: برطرف کردن قاب دایره های سیاه و لکه ها، سبز: برطرف کردن قرمزی و لکه، بنفش: برطرف کردن لک های زرد، نارنجی: برطرف کردن جوش های متمایل به آبی و لکه های سیاه 
  • نحوه استفاده: برای استفاده از این پالت ابتدا مقداری از کانسیلر را با استفاده از قلم یا دست بر روی صورت بمالید تا پوششی یکدست حاصل شود.
  • کد محصول GR-8691190120733
  • وزن 12g
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • کشور مبدا برند ترکیه
  • سازگار با پوست انواع پوست

پالت کانسیلر کرمی گلدن رز Golden Rose مدل Correct&Conceal یکی از کانسیلرهای برند گلدن رز است که با دارا بودن 6 طیف رنگی متنوع در یک پالت با قدرت پوشانندگی بالا می‌تواند تمام عیب و نقص‌های پوست را بپوشاند. 
کانسیلر به‌عنوان گامی اساسی در روتین پوستی بانوان، بایستی در مخفی کردن و پوشاندن تمام عیوب، نقاط تیره، لکه‌ها، رنگدانه‌ها، علائم آکنه و غیره نقش موثری ایفا ‌کند و به پوست شما درخشندگی و لطافت بدون لکه هدیه دهد. 
پالت کانسیلر مناسب بایستی برای مخفی‌کردن مناسب عیوب و لکه‌ها، با رنگ و نوع پوست شما سازگاری داشته باشد و با برخورداری از طیف رنگی متنوع و همینطور بافت نرم و سبک به طور یکنواخت با پوست ترکیب شود تا آن را صاف و یکدست برایتان بسازد.
پالت کانسیلر کرمی گلدن رز با دارا بودن 6 طیف رنگی متفاوت ضمن به‌همراه بافت کرمی، سبک و نرم ضمن از بین رفتن و محو کردن جای جوش و هرگونه لکه قابلیت پوشش تمام نقص‌های صورت را دارد.

رنگ‌های موجود در این کانسیلر هر کدام کاربرد خاص خود را به‌دنبال دارند:

رنگ صورتی معمولا مثل رنگ ماهی سالمون یا هلویی است که از ترکیب رنگ‌های قرمز، نارنجی و زرد ایجاد می‌شود. برای پنهان کردن حلقه‌های تیره چشم در رنگ‌های پوست روشن‌تر گزینه مناسبی به حساب می‌آید. 

رنگ نارنجی در مقابل آبی قرار دارد. اگر پوست تیره‌تری با دایره‌های تیره آبی دارید، این رنگ می‌تواند به مخفی کردن قسمت‌های تیره کمک کند. اما افرادی که پوست روشن‌تری دارند بایستی از رنگ نارنجی اجتناب و به جای آن از اصلاح کننده رنگ هلویی استفاده کنند.

رنگ سبز در مقابل رنگ قرمز قرار دارد. بنابراین برای پنهان‌کردن هرگونه قرمزی روی صورت مانند جای جوش و جای آکنه، گزینه‌ای عالی است. همچنین پایه‌ای یکنواخت برای استفاده از کرم پودر به شما می‌دهد.

پالت کانسیلر کرمی گلدن رز با برخورداری از رنگ زرد برای پوشاندن هرگونه لک که رنگ بنفش دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. کبودی‌ها، رگ‌ها و حلقه‌های تیره زیر چشم را می توان با کانسیلر لکه‌های زرد مخفی کرد.

رنگ بنفش نیز مقابل رنگ زرد قرار دارد و برای مبارزه با ته‌رنگ‌های زرد و روشن‌کردن پوست مناسب است و می‌تواند لکه های زرد را پنهان کند.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد