برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

رژ لب براق کرمی گلدن رز Golden Rose مدل Nude Look وزن 3.5 گرم

دسته بندی: رژ لب مدادی

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 21 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • رژ لب براق کرمی گلدن رز: مدل Nude Look
  • حاوی: ویتامین E، شی باتر
  • ویژگی ها: بافت درخشان و ابریشمی، آبرسان و مرطوب کننده لب، عدم ایجاد چسبندگی و پوسته پوسته شدن لب، دارای فرمولاسیون مغذی
  • توضیحات محصول: رژ لب براق کرمی از برند ترکیه ای گلدن رز دارای بافتی بسیار نرم و سبک است که به خوبی سطح لب ها را پوشش می دهد و به هیچ عنوان احساس خشکی روی لب ها به وجود نخواهد آورد و ترک روی لب ها ایجاد نمی کند. این رژ به دلیل پیگمنت های پررنگ و غنی که دارد مدت طولانی روی لب ها دوام دارد. 
  • نحوه استفاده: رژ لب را وسط لب بالا قرار داده و به سمت کناره های لب بکشید، همین کار را برای لب پایین نیز انجام دهید، سپس لب ها را به هم بمالید تا رنگ به صورت یکنواخت پخش شود.
  • کد محصول GR-8691190967321
  • وزن 3.5g
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • کشور مبدا برند ترکیه

رژ لب براق کرمی گلدن رزGolden Rose مدل Nude Look وزن 3.5 گرم، یکی از محصولات برند ترکیه‌ای گلدن رز دارای بافت ابریشمی و درخشان است که به‌خوبی سطوح لب را پوشش می‌دهد. همچنین با دارا بودن پیگمنت‌های پررنگ ماندگاری طولانی مدت روی لب‌ها به‌همراه دارد. 

از آنجایی که لب‌ها به‌عنوان یکی از اجزای مهم صورت نقشی کلیدی در زیبایی چهره بازی می‌کنند، پس رسیدگی و توجه روزانه به آنها با رژ لب اهمیت زیادی دارد.

رژ لب مناسب بایستی با کمترین میزان استفاده بیشترین ماندگاری را روی لب‌ها داشته باشد. علاوه بر این دارای بافت نرم، درخشان و ابریشمی است که حین استفاده، لایه‌ای یکنواخت و براق روی پوست می‌سازد. همچنین با خاصیت آبرسانی و مرطوب‌کنندگی نباید هیچگونه چسبندگی، خشکی، ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن به‌دنبال داشته باشد.

رژ لب براق کرمی گلدن رز حاوی ترکیب 2گانه ویتامین E و شی باتر علاوه بر بافت نرم و سبک دارای مواد مغذی، آبرسان و مرطوب‌کننده است که علاوه بر پوشش مناسب لب‌ها به‌نرمی و لطافت پوست‌شان هم کمک می‌کند. حتی بعد از استفاده با ماندگاری طولانی مدت هیچ‌گونه احساس خشکی و ترک خوردگی بر روی لب ایجاد نمی‌کند.

ویتامین E موجود در این رژ لب براق کرمی آنتی اکسیدانی قوی است که به بازسازی و احیای سلول‌های پوست می‌پردازد. همچنین با تقویت سد دفاعی پوست، می‌تواند از لب‌های شما در برابر هرگونه آسیب‌ محیطی محافظت کند. همچنین ویتامین E با حل شدن در چربی، این توانایی را دارد که با نفوذ به عمق پوست چربی‌های مفید را در لب حفظ کند. 

شی باتر موجود در این محصول حاوی عنصر SPF نرم و ملایم است که می‌تواند از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر و عوامل آسیب‌زای محیطی محافظت کند. این مسئله به کاهش خطوط ریز و چین و چروک منجر می‌شود و از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. همچنین با حفظ رطوبت و آبرسانی مناسب لب‌های خشک و ترک خورده را هم درمان می‌کند.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد