برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

خط چشم نمدی گلدن رز Golden Rose مدل Dipliner Black

دسته بندی: خط چشم

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 19 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • خط چشم نمدی گلدن رز: مدل Dipliner Black
  • ویژگی ها: دارای اپلیکاتور نمدی، حاوی رنگدانه های غنی با ماندگاری بالا
  • توضیحات محصول: خط چشم نمدی گلدن رز با توجه به پیگمنت های مشکی بسیار قوی و فرمولاسیون منحصر بفرد خود این قابلیت را برای شما فراهم می­ کند که خطی مشکی، کاملا یکدست و یکنواخت با ماندگاری بالا پشت پلک هایتان بکشید.
  • نحوه استفاده: خط چشم را پشت پلک از قسمت داخلی به قسمت بیرونی بکشید. برای پر رنگ تر شدن این کار را تکرار کنید. بعد از استفاده درب آن را ببندید تا خشک نشود.
  • کد محصول GR-8691190198831
  • حجم 5ml
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • کشور مبدا برند ترکیه

خط چشم نمدی گلدن رز Golden Rose مدل Dipliner Black رنگدانه‌های مشکی دارد و مناسب افرادی است که چشمان حساسی دارند. این خط چشم مواد مضر ندارد و چشم‌ها با استفاده از آن دچار سوزش، خارش و قرمزی نخواهند شد. اگر در کشیدن خط چشم مبتدی هستید، خط چشم نمدی گلدن رز به دلیل داشتن اپلیکاتور نمدی مناسب شما خواهد بود؛ این اپلیکاتور بافت نرمی دارد و تنها با یک بار استفاده می‌توانید خط چشم نازکی را بدون نیاز به تجدید بکشید.

 هنگام خرید خط چشم نمدی به فرمولاسیون آن توجه کنید. فرمولاسیون بهترین خط چشم خارجی سبک است، به راحتی پاک نمی‌شود و ماندگاری بالایی دارد. اگر از این خط چشم ترکیه ای می‌خواهید برای آرایش روزانه استفاده کنید یا به دنبال محصولی مناسب مدل آرایش مات هستید، در خرید خط چشم گلدن رز تردید نکنید. پیگمنت این خط چشم مشکی مات است و جذابیت چشم شما را دو چندان خواهد کرد.

فرمولاسیون خط چشم نمدی گلدن رز دارای مواد موثری است که نه‌تنها آسیبی به پوست پلک وارد نمی‌کند بلکه خاصیت جوانسازی نیز دارد. اگر می‌خواهید خط چشمی برابر و یکسان بکشید، از نوار چسب کمک بگیرید؛ پیش از انجام میکاپ صورت گوشه بیرونی چشم خود را به حالت اریب چسب بزنید، سپس مستقیم در آینه نگاه کنید و چشمان خود را نبندید؛ بعد از بیرون به سمت میانه پلک خط چشم دنباله دار بکشید و بعد داخل محدوده ایجاد شده را پر کنید. بعد از آن چسب را جدا کنید و با استفاده از براش آغشته به کانسیلر عیوب اندک آن را پوشش دهید. برای آنکه آرایش چشمتان جلوه بیشتری داشته باشد، به ترتیب فر مژه، مژه مصنوعی و ریمل را فراموش نکنید. به‌علاوه اینکه داخل پلک بالایی را مداد چشم مشکی بکشید و برای اینکه چشمانتان بزرگتر نشان داده شود، حتما گوشه‌های چشم خود را مداد چشم سفید بزنید.

خط چشم نمدی گلدن رز بافت نرم و سبکی دارد و حساسیت ایجاد نمی‌کند. به سرعت روی پوست خشک می‌شود و ریزش ندارد. از آن می‌توانید هم استفاده روزانه داشته باشید و هم برای مهمانی‌های شب خود استفاده کنید. همچنین در روتین آرایشی روزانه خود استفاده از پرایمر چشم و انجام زیرسازی آرایش را فراموش نکنید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد