برای تجربه بهتر VPN را خاموش کنید
فروشنده فروشنده دیگر
روش‌های ارسال فروشنده:

خط چشم ضد آب گلدن رز Golden Rose مدل Vinly Liner

دسته بندی: خط چشم

size giude + 5% تخفیف در بانی‌کلاب

رنگ:

baniclub
با خرید این محصول 24 بانی‌کوین به شما تعلق می‌گیرد.
gift
1% شارژ کیف پول info

فروشندگان این کالا

  • خط چشم ضد آب گلدن رز: مدل Vinly Liner
  • ویژگی ها: دارای سر نمدی، براق، مناسب برای چشمان حساس، خشک شدن سریع، عدم ایجاد لکه و پخش شدن
  • توضیحات محصول: خط چشم ضد آب گلدن رز، مشکی براق است، به دلیل ضد آب بودن در برابر تعریق مقاوم بوده و زیر چشم نمی ریزد و در تمام طول روز ماندگار است.
  • نحوه استفاده: خط چشم را پشت پلک از قسمت داخلی به قسمت بیرونی بکشید. برای پر رنگ تر شدن این کار را تکرار کنید. بعد از استفاده درب آن را ببندید تا خشک نشود.
  • کد محصول GR-8691190965839
  • ضد آب بله
  • مناسب برای بانوان
  • برند Golden Rose
  • کشور مبدا برند ترکیه

خط چشم ضد آب گلدن رز Golden Rose مدل Vinyl Liner به دلیل ضد آب بودن در برابر تعریق مقاوم بالای دارد و زیر چشم نمی‌ریزد و در تمام طول روز دوام می آورد. خط چشم مایع ضد آب خوب باید ماندگاری بالایی داشته باشد و برای چندین ساعت بدون تغییر باقی ماند. از طرفی، بهترین خط چشم ماژیکی ضد آب باید کاربرد راحتی داشته باشد و بتواند به شما در ایجاد انواع سبک‌های آرایشی کمک کند. همچنین نباید هیچگونه حساسیتی برای چشم‌ها ایجاد کند و به راحتی قابل تمیز کردن باشد.
خط چشم ضد آب گلدن رز با فرمولاسیون ضد آب ساخته شده است و بدون زحمت زیر چشم می‌لغزد. این محصول ماندگاری بالایی دارد و در تمام طول روز بدون محو شدن، پوسته پوسته شدن یا لکه شدن باقی می‌ماند. چه با یک روز پرمشغله در محل کار روبرو باشید و چه در یک مهمانی دعوت شده‌اید، خط چشم مایع ضد آب گلدن رز تضمین می‌کند که آرایش چشم شما حتی با تعریق و رطوبت نیز ماندگار است.

خط چشم ضد آب گلدن رز Golden Rose مدل Vinyl Liner که با یک اپلیکاتور دقیق و ظریف ساخته شده است، امکان ایجاد ظریف‌ترین خط چشم‌ها را فراهم می‌کند؛ بنابراین می‌توانید به راحتی زیبایی چشم خود را دو چندان کنید. فرمول غنی از رنگدانه آن به سرعت خشک شده و به یک روکش مات تبدیل می‌شود و تنها با یک بار کشیدن بدون نیاز به لمس، جذابیت زیادی را فراهم می‌کند. 

خط چشم ضد آب ماژیکی گلدن رز به رنگی مشکی براق است و سر نمدی دارد. این محصول برای چشمان حساس مناسب است و هیچ گونه لکه و پخش شدگی در اطراف ایجاد نمی‌کند. فقط کافیست این خط چشم را پشت پلک از قسمت داخلی به قسمت بیرونی بکشید. برای پر رنگ‌تر شدن این کار را دوباره تکرار کنید. همچنین قیمت خط چشم ضد آب گلدن رز Golden Rose مدل Vinyl Liner نسبت به کیفیت بالای آن، بسیار مناسب است. شما می‌تواند برای مشاهده قیمت و خرید خط چشم ضد آب گلدن رز، از وبسایت بانی‌مد کمک بگیرید.

ثبت نظر

لطفا قبل از نوشتن نظر خود در مورد این محصول، قوانین و ضوابط را مطالعه کنید.

حداکثر 4 عکس (مجموع حجم 4 مگابایت)

محصولات مرتبط

محصولات مشابه

ست پیشنهادی بانی مد